Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tv van 500 euro?

+6
minoessepoes
Verona
Zwoesj
snapple
Raindrop
Jerry
10 plaatsers

Ga naar beneden

tv van 500 euro? Empty tv van 500 euro?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:51

Ik ga dus verhuizen, mijn nieuwe huis is bijna klaar (hoewel, het lijkt nu nog een grote puinhoop, maar de planning is toch echt 1 februari). Nou heb ik beneden een flatscreen van ca 6 jaar oud. Hij begint inmiddels wat kuren te vertonen. Ik wil dus graag een nieuwe tv kopen voor de woonkamer en deze oude op de slaapkamer zetten. Alleen is mijn budget niet zo groot na zo'n verbouwing, dus ik wil eigenlijk max 500 euro uitgeven. Heeft iemand tips voor een goede tv? Er hoeft verder niks op te zitten, alleen een aansluiting voor mijn home cinema set. Hij hoeft ook niet al te groot te zijn, nu heb ik er een van 65 cm (diameter) en ik wil het liefst 1 maatje groter (80 cm?).
Welk merk kan ik het beste kiezen, welk merk juist echt niet? En is bv MediaMarkt een aanrader om er een te kopen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

tv van 500 euro? Empty Re: tv van 500 euro?

Bericht  Jerry ma 10 jan 2011 - 0:54

Ik ben er niet heel erg in thuis, maar volgens mij kun je voor 500 euro prima een tv kopen met de eisen die jij hebt (en mediamarkt is dikke prima als je 't mij vraagt. Daar halen wij eigenlijk al onze elektrische apparaten...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop ma 10 jan 2011 - 0:56

Het ligt eraan waar je hem koopt en welk merk.
Mijn vriend en ik hebben er laatst 1 gekocht in Duitsland. Een Toshiba, 102 cm(40inch) voor 444 euro. We hebben wel de Regza, dat is weer een merk van Toshiba en die schijnt goed te zijn, voor de rest is Toshiba vooral goed in laptops.
Deze tv is echt aan te raden.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  snapple ma 10 jan 2011 - 1:01

Bij ons in de familie (en wij zelf ook) hebben we een LCD van Samsung. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit ervan moet ik zeggen. En die heb je ook wel voor die prijs. Je moet ook eens op bol.com kijken. Succes!
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 1:01

Wij hebben hier een Sony staan, 102 cm, was een jaar geleden ongeveer 550 euro. Echt een supertv, zijn we heel tevreden mee.

Ik zou als ik jou was eerst eens naar een Media Markt of Saturn gaan, en gewoon gaan kijken welke je mooi vind qua beeld. Typenummer en merk opschrijven, en dan via internet gaan zoeken waar je hem het goedkoopst krijgen kunt. Veel winkels hebben zulke verschillen in prijzen, en Media Markt is zeker niet de goedkoopste.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Verona ma 10 jan 2011 - 1:03

Wij gingen laatst nog even naar tv's kijken en voor 500 euro heb je tegenwoordig echt een mooie tv. En vaak nog een grote ook!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:04

Volgens mij kan je voor 500 een prima tv kopen.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes ma 10 jan 2011 - 1:11

Wij hebben een Samsung, full hb, van 101cm en die was 529,- euro. Dus voor dat geld moet het makkelijk lukken om een tv te kopen. Gewoon aanbiedingen in de gaten houden en eventueel op internet kijken waar de tv die jij op het oog hebt het goedkoopst verkocht wordt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette ma 10 jan 2011 - 1:22

Toevallig zag ik in foldertjes vorige week verschillende aanbiedingen richting die prijs. Goed in de gaten houden dus!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Eris ma 10 jan 2011 - 2:34

Daar kan je een prima tv van kopen. Ik zou eens op kieskeurig.nl kijken welke er goed beoordeeld wordt.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  JD ma 10 jan 2011 - 11:39

Saturn is ook wel een aanrader om je tv te kopen...net zoiets als mediamarkt...
wij hebben daar 2 maanden geleden onze nieuwe tv gekocht, 125 cm breed, 450 euro, dus das n leuk prijsje!

sja verder qua tv zelf, inderdaad even op kieskeurig kijken, en naar t merk kijken. ik had mijn oude tv bij de blokker vandaan, zo'n eigen merk, die heeft het maar 2 jaar gedaan, dus nu hebben we LG.

maar met 500 euro zit je echt ruim in je budget hoor, dat gaat echt makkelijk lukken
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

tv van 500 euro? Empty re:tv van 500 euro?

Bericht  candy ma 10 jan 2011 - 21:46

Je zou eventueel bij de mediamarkt kunnen kijken, mocht je weten welke tv je wilt kijk dan toch eens op de site van modern.nl omdat dat heel veel kan schelen. Een paar jaar geleden heb ik daar een Amerikaanse koelkast gekocht en dat scheelde 200 euro met de mediamarkt.

Sharp en Samsung zijn ook goede merken voor LCD tv's
candy
candy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 35
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: