Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

+18
SuperGrover
Toet
Mari
Oasis
Jeanette
Moezie
Bliss
Saxy
Atelier Madame
Caroow
Arwyn
girli
May
studiebol
Floor
Zonnetje
Flippin' Bitch
SoGood
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 6:36

Ik zit namelijk op dit moment even m'n opnieuw financieën te bekijken en ik ben benieuwd wat jullie per week/maand over houden puur en alleen voor jezelf, dan denk ik dus aan winkelen, uitgaan, kapper, maar ook cadeautjes enz.

Exclusief spaargeld.

Ik ben benieuwd! smile


Laatst aangepast door Sogood op di 3 mei 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:40

Zo'n 800 a 900 euro per maand denk ik. Ik heb vrij lage vaste lasten bij het salaris wat ik verdien. Ik zet niks apart op een spaarrekning, er blijft gewoon een gedeelte over iedere maand wat steeds wat hoger wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Flippin' Bitch di 3 mei 2011 - 6:42

Ik weet niet precies hoeveel, omdat ik bij een van mijn 2 banen niet altijd even veel werk. Maar in ieder geval genoeg om ervan te doen wat ik wil.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:44

Nu is dat zo'n 800 euro (als alles eraf is, vaste lasten, boodschappen, sparen, enz) straks als we kopen wordt dat rond de 700 per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:45

Mijn vriend en ik laten onze lonen ,belastingteruggaaf etc. op onze gezamenlijke rekening storten. Als dan alle vaste lasten en spaargeld eraf zijn, storten we nog allebei 150 naar onze eigen rekeningen. Dit was 300/350 pp voordat ik zwanger was, nu is het wat minder omdat we zo veel mogelijk willen sparen. Die 150 euro is dan om leuke dingen van te doen, kleding , make-upjes enzo. Als 1 van ons te kort komt doordat er wat kleding aangeschaft moet worden ofzo, dan storten we nog wel eens wat bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:48

Ik 50 tot 100 euro per maand denk ik. smile Straks wordt dat wel wat meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:49

Ik budgetteerde normaal zo'n 50 euro per week voor leuke dingen. Nu heb ik eigenlijk niks want ik heb geen inkomsten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:52

€100,00. Dat is niet het bedrag dat ik naast de vaste lasten overhoud, maar de rest van het geld gaat in de pot "spaargeld".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:53

ABE schreef:€100,00. Dat is niet het bedrag dat ik naast de vaste lasten overhoud, maar de rest van het geld gaat in de pot "spaargeld".
wat ga je met al dat spaargeld doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 6:54

De reden dat ik het vraag is omdat ik in korte tijd heel veel wil sparen, maar misschien ben ik te streng voor mezelf. Maar aan de andere kant, hoe erg is het als ik aan 400/500 euro niet genoeg zou hebben voor alleen maar leuke dingen? Mijn grote hobby's kosten me teveel geld! (Winkelen, winkelen, terrasjes, stappen, etentjes, bioscoopje, drankje, winkelen Rolling Eyes )
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:55

Als je wilt dat het heel snel gaat, dan moet je die dingen gewoon opzeggen/minderen :P. Ik doe zelf bijna nooit zulke dingen, dus ik vind 500 euro voor alleen leuke dingen, echt heel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:56

Sogood schreef:De reden dat ik het vraag is omdat ik in korte tijd heel veel wil sparen, maar misschien ben ik te streng voor mezelf. Maar aan de andere kant, hoe erg is het als ik aan 400/500 euro niet genoeg zou hebben voor alleen maar leuke dingen? Mijn grote hobby's kosten me teveel geld! (Winkelen, winkelen, terrasjes, stappen, etentjes, bioscoopje, drankje, winkelen Rolling Eyes )

Haha ja leven kost geld! Nou maar met 400/500 euro per maand zou ik het ook prima redden hoor, er zijn mensen die het met veel en veel minder moeten doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:00

Odilia schreef:
ABE schreef:€100,00. Dat is niet het bedrag dat ik naast de vaste lasten overhoud, maar de rest van het geld gaat in de pot "spaargeld".
wat ga je met al dat spaargeld doen?

Dat heb ik inmiddels zo'n beetje uitgegeven. Nieuwe vitrage, rolgordijnen, televisie, meubelen, verf, planten, schilderijen, bekeuring, aanslag van BD etc. De volgende ronde sparen we weer voor het volgende grote. En natuurlijk blijft er altijd een buffer staan voor een eventuele kapotte droger/wasmachine/cvketel/auto etc.

€ 100,00 voor uitgaan, boeken, kapper, kleding etc. vind ik per maand mooi genoeg. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 7:01

Misschien moet ik eens een overzicht maken. Wat mij op dit moment ontzettend veel geld heeft gekost zijn vooral cadeautjes. Hoop dat het me nu gemakkelijker af gaat.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Zonnetje di 3 mei 2011 - 7:02

Ik reserveer ongeveer 100 euro per maand voor kleding. Verder geef ik ongeveer 150 euro aan leuke dingen, zoals bios, uit eten, terrasje, uitgaan, concerten uit per maand. Ik hou wel meer geld over per maand, maar dat spaar ik.
Kapper kost me eens in de paar maanden 30 euro en cadeautjes kosten mijn vriend en mij samen ongeveer 50 euro per maand.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:03

Ik heb per maand ongeveer €200-€250 voor mezelf om leuke dingen van te doen, maar het gaat vaak op aan kleding :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:05

Verschilt heel erg. Ik spaar gewoon elke maand hetzelfde en betaal alles wat betaald moet worden. Wat er dan overblijft is voor mezelf, de ene maand is dat 300 euro en de andere maand kan dat 700 euro zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 7:14

Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  studiebol di 3 mei 2011 - 7:16

Floor schreef:Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.

kan jij van 25 euro per maand, stappen, winkelen uiteten en dus leuke dingen doen?? Dat vind ik echt heel knap!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  May di 3 mei 2011 - 7:17

Ik heb besteed denk ik gemiddeld per maand 150 euro aan mezelf. Er zijn maanden dat ik er onder zit en er zijn maanden dat ik wat meer besteed. Maar ik denk dat het gemiddeld genomen zo'n 150 euro is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  girli di 3 mei 2011 - 7:17

Ik heb rond de 40 euro. Dat is wat ik overhoud na mijn vaste lasten en ik heb alleen studiefi.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  studiebol di 3 mei 2011 - 7:17

Bij mij verschilt het heel erg maar ik geef/gaf wel heel veel uit aan kleding dat ben ik echt gaan minderen want het sloeg helemaal nergens meer op. En afgelopen maand heb ik helemaal niks gekocht en stond er ineens nog behoorlijk wat geld op mijn rekening aan het einde van de maand. Dat confronteerde me wel weer met het feit dat ik dus echt veel geld daar aan uit gaf.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 7:18

studiebol schreef:
Floor schreef:Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.

kan jij van 25 euro per maand, stappen, winkelen uiteten en dus leuke dingen doen?? Dat vind ik echt heel knap!

Ja (moet ik nu trots zijn, omdat je het knap vind? ach ieder heeft z'n eigen uitgavenpatroon, dit is het mijne)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  studiebol di 3 mei 2011 - 7:20

Floor schreef:
studiebol schreef:
Floor schreef:Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.

kan jij van 25 euro per maand, stappen, winkelen uiteten en dus leuke dingen doen?? Dat vind ik echt heel knap!

Ja (moet ik nu trots zijn, omdat je het knap vind? ach ieder heeft z'n eigen uitgavenpatroon, dit is het mijne)

Nee hoor van mij hoef je niet trots te zijn, ik geef alleen aan dat ik het knap vind omdat ik niet kan bedenken hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen. Zo bedoel ik het meer verder niet negatief bedoeld ofzo hoor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:21

studiebol schreef:ik geef alleen aan dat ik het knap vind omdat ik niet kan bedenken hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen. ]
Ik dacht het ook hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum