Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

25 euro per week

+44
Gympie
Sophiee
Inge
_Lacey_
Lousanne
Marin
Liadan
Phileine
SuperGrover
minoessepoes
Rush
Mermaid
Bazinga
Lavendel
Bolleke
Niekske
Arwyn
Tiana
Davinia
TukTuk
Caresses
Aziraphale
loura
Bacio
Raindrop
Dora
Shisha
luisa
Star007
Caulfield
Ella
Paper Crown
Slakje
Stuiterbal
luenca
Caroow
Steep
Gigi_
Blair
Printje
Sarah1985
Atelier Madame
Poubelle
Minx
48 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Lousanne vr 3 aug 2012 - 0:57

NAV van dit topic zat ik ook eens te denken wat wij uitgeven aan boodschappen..

We hebben voor 10 euro in de week een groente en fruittas biologisch, dus dit hebben we sowieso aan kosten
Dan denk ik nog iets van 4 euro op de markt voor kiwi's, appels, en nog wat andere groenten
3 broden per week gaan er hier door, ongeveer 6 euro (hebben wel redelijk duur brood)
ik doe 1x per week boodschappen bij de jumbo voor de hele week, en wat ik dan uitgeef is wisselend, ook afhankelijk van de voorraad, maar varieert van 15-25 euro..

Dus voor een hele week boodschappen ongeveer 35-45 euro, voor 2 personen is dit.. Maargoed dan eten we redelijk luxe (biologische groente en fruit, en relatief duur brood)

Als t zou moeten denk ik dat we het redden met 25 euro, maar ik denk niet dat ik er heel blij van wordt..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:57

Marin - Kan me voorstellen dat, dat een kick geeft. Ik zou er ook alles voor over hebben als ik eens de zin 'Ik betaal wel, want jij hebt het geld hard genoeg nodig' nooit meer te horen. Ik hoop dat er een dag komt, waarop ik zeg 'Ik betaal de rekening wel'. Dat voelt toch zoveel beter aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:58

Zo'n tijd hebben wij ook gehad Marin, elk dubbeltje moeten omdraaien. En dan is het inderdaad een beetje een 'traktatie' om een A-merk te kopen in plaats van een C-merk, dat herken ik wel. Maar juist door die tijd vind ik het leuk om creatief en gezond boodschappen te doen voor weinig geld, en om restjes op te maken in huis, dat deed ik voorheen echt nooit. Ik ben veel bewuster geworden met wat ik eet en hoeveel ik uitgeef, juist door die tijd denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 1:00

Jouw tijd komt ook wel weer Maura. Echt, geloof me. I've been there en het is kut, maar het komt goed.

Zelda, ja dan snappen we elkaar smile Al moet ik eerlijk toegeven dat nu we het financieel gewoon weer goed hebben samen, ik niet heeel erg meer op let, maar soms nog wel. Het heeft me wel een beetje veranderd.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 1:01

Restjes eet ik nu ook veel meer maar dat komt ook omdat ik voorheen geen vriezer had.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Rush vr 3 aug 2012 - 1:15

Ik ben woensdag naar de markt geweest trouwens en het fruit was daar zo duur dat ik met heimwee naar de Jumbo teruggegaan ben. Lekker vertrouwd én goedkoop!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Lousanne vr 3 aug 2012 - 1:29

Rush schreef:Ik ben woensdag naar de markt geweest trouwens en het fruit was daar zo duur dat ik met heimwee naar de Jumbo teruggegaan ben. Lekker vertrouwd én goedkoop!

Ik ben verder wel tevreden over de jumbo, maar ik vind het fruit er echt slecht. Dat komt misschien ook omdat ik ergens heb gehoord dat fruit van de jumbo het meest bespoten fruit is van alle supermarkten.. Ik heb er weleens appels gehaald, die zelfs na het wassen nog zo'n vies vettig laagje hadden die je er gewoon niet af kreeg! Echt zo vies!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Rush vr 3 aug 2012 - 1:31

Lousanne schreef:
Rush schreef:Ik ben woensdag naar de markt geweest trouwens en het fruit was daar zo duur dat ik met heimwee naar de Jumbo teruggegaan ben. Lekker vertrouwd én goedkoop!

Ik ben verder wel tevreden over de jumbo, maar ik vind het fruit er echt slecht. Dat komt misschien ook omdat ik ergens heb gehoord dat fruit van de jumbo het meest bespoten fruit is van alle supermarkten.. Ik heb er weleens appels gehaald, die zelfs na het wassen nog zo'n vies vettig laagje hadden die je er gewoon niet af kreeg! Echt zo vies!
Ik heb nooit ergens last van, gelukkig. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Lousanne vr 3 aug 2012 - 1:43

Rush schreef:
Lousanne schreef:
Rush schreef:Ik ben woensdag naar de markt geweest trouwens en het fruit was daar zo duur dat ik met heimwee naar de Jumbo teruggegaan ben. Lekker vertrouwd én goedkoop!

Ik ben verder wel tevreden over de jumbo, maar ik vind het fruit er echt slecht. Dat komt misschien ook omdat ik ergens heb gehoord dat fruit van de jumbo het meest bespoten fruit is van alle supermarkten.. Ik heb er weleens appels gehaald, die zelfs na het wassen nog zo'n vies vettig laagje hadden die je er gewoon niet af kreeg! Echt zo vies!
Ik heb nooit ergens last van, gelukkig. No

Oke, misschien verschilt het ook wel per Jumbo.. Of zit het bij mij tussen de oren omdat ik dat ooit heb gehoord;)
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 1:44

Kwaliteit weet ik niet echt van de Jumbo, geloof wel prima, maar ik vind het aanbod wel heel groot en divers en daarom super.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Rush vr 3 aug 2012 - 1:45

Hahaha, het zal vast van beide zijn.

Ik vind het fruit van de LIDL/Aldi wel beter, maar die hebben soms maar zo beperkt, jammer is dat.

De uien van de Jumbo vind ik trouwens letterlijk om te janken. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 1:47

De kwaliteit van Groente en Fruit is al eens slechter geweest. Als ik op vrijdag champignons haalde, dan waren ze op zaterdag eigenlijk al niet meer te gebruiken. Net als hun ijsbergsla van destijds. Tegenwoordig halen de champignons het tot maandag. 25 euro per week - Pagina 7 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  _Lacey_ vr 3 aug 2012 - 1:54

Rush schreef:Ik ben woensdag naar de markt geweest trouwens en het fruit was daar zo duur dat ik met heimwee naar de Jumbo teruggegaan ben. Lekker vertrouwd én goedkoop!
Fruit is sowieso duur de laatste tijd, volgens mij. Ik moet voor een kilo appelen nu al twee euro neertellen. En ze zijn niet eens lekker.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Atelier Madame vr 3 aug 2012 - 2:01

@Lacey, dat is ergens ook wel logisch omdat appels in het najaar worden geplukt, dus die zijn op dit moment schaarser aan het worden (iig zo redeneer ik :P). Je kunt nu beter seizoensfruit pakken zoals necatines, perzikken, druiven. Bananen zijn op dit moment ook goedkoop vond ik.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Inge vr 3 aug 2012 - 3:08

Rush schreef:

De uien van de Jumbo vind ik trouwens letterlijk om te janken. 25 euro per week - Pagina 7 394967

Ja inderdaad. Op mijn werk hadden we vaak uien van de jumbo, veel uien die zwart van binnen waren.

Wij moeten eigenlijk ook wat zuiniger doen met boodschappen, let er nu niet heel erg op.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Minx vr 3 aug 2012 - 5:00

Deze week ga ik er waarschijnlijk makkelijk binnen blijven. Vlees hoef ik niet te koken en ben vanaf dinsdag bij mijn ouders tot en met vrijdag en zaterdag ga ik weer naar mijn vriend. Heb nog vrij veel voor groente en fruit. Vorige week slim ingekocht. Scheelt ook dat we beiden wat af willen vallen. Vriend eet nu ook minder brood.

Vind het wel een sport. Alle foldertjes lezen en kijken waar het het fruit enzo in de aanbieding is.

En als ik mezelf wil trakteren dan de bonnen gebruiken die er nog liggen. Voor de eerste 5 kg bijvoorbeeld mijn boekenbon.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Sophiee vr 3 aug 2012 - 5:35

Inge schreef:
Rush schreef:

De uien van de Jumbo vind ik trouwens letterlijk om te janken. 25 euro per week - Pagina 7 394967

Ja inderdaad. Op mijn werk hadden we vaak uien van de jumbo, veel uien die zwart van binnen waren.

Wij moeten eigenlijk ook wat zuiniger doen met boodschappen, let er nu niet heel erg op.

Klopt ja, ik had ook zwarte uien en vettige appels. En als ik er nu zo over nadenk, heb ik ook twee keer beschimmelde aardbeien gehad nar twee dagen van de Jumbo. Denk dat ik mijn fruit eens ergens anders ga halen..

25 euro voor 1 week zou ik met twee personen trouwens niet kunnen redden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Minx vr 3 aug 2012 - 22:51

Deze week weer gelukt smile. Moet alleen nog citroenen halen. Hou toch maar de 30 aan dan kom ik net iets makkelijker uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gympie di 7 aug 2012 - 23:55

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien staat de tip er al. Maar bij de Action verkopen ze deze:

25 euro per week - Pagina 7 Amoy_Mix___Wok_Groene_Curry_150g_fop

Voor €0,50! Ik eet het met rijst (€0,32 voor een pakje, doe ik 3 keer mee voor 2 personen) en een bosuitje + valessblokjes. Vaak doe ik er nog een komkommer in stukjes bij in een bakje of kroepoek.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 5:58

Die ga ik eens zoeken bij onze action!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Elsje wo 8 aug 2012 - 6:18

Wij hebben die zakjes ook gehaald, de pittige variant vond ik echt niet lekker, de rest moeten we nog proeven!
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Atelier Madame wo 8 aug 2012 - 6:40

Ik ben niet zon Fan van die zakjes, vind de rijst zo droog blijven wanneer je zo weinig saus hebt.

Wat overigens wel echt goed werkt is je vlees per kilo kopen en dan in kleinere porties invriezen. Wij hebben zelfs een lijstje liggen bij de koelkast wat er qua vlees nog in zit. Op die manier kun je ook uitkienen wanneer je de aanbieding het beste kunt kopen. En af e toe gewoon eet de opvries leeg week inlassen, alle restjes opeten en combineren.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Jasmina wo 22 aug 2012 - 17:46

Groente hoeft echt niet duur te zijn, zeker niet als je goed op de aanbiedingen let. Ik zie nu bijvoorbeeld bospeen in de aanbieding voor 0,69 cent. Bosui idem dito. Fruit daarentegen is wel duurder. Mango, meloen e.d.

1 kg nectarines nu 0,89 cent

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Snoes wo 22 aug 2012 - 22:43

AngelNyn schreef:
Raindrop schreef:Oh, dat is wel bizar Minx! Vers kun je het dan niet meer noemen..

Het brood van de echte bakker blijft ook wel het lekkerst inderdaad! Alhoewel ik het brood van de AH of andere Nederlandse supermarkten wel weer veel lekkerder vind dan het brood uit de Belgische supermarkten. Het brood uit de Belgische supermarkten is veel harder en die moet je ook zelf snijden en in een zak doen.

Het brood in België is inderdaad echt niet lekker! Het is vooral ook zo droog / taai en smakeloos en ze snijden het altijd in van die mini sneetjes!
Ik probeer ook altijd een brood mee te nemen op zondag avond, en anders heeft de groenteboer die naast ons kot zit, ook wel brood wat nog best goed te eten is, maar ook weer van die ielige sneetjes.
Oh haha, ik vind juist het brood in België superlekker (althans bij de bakker waar ik mijn brood altijd haal). Heb het al een paar keer in Nederland gehaald en dat vind ik dan weer helemaal niet lekker. Is denk ik ook maar net wat je gewoon bent denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 0:01

Ik had niet verwacht dat dit topic nog bovenaan zou staan. smile

Ik had maandag 20 euro gepint en ik had nog 3 euro in mijn portemonnee. Ik ben eerst naar de Jumbo geweest voor Cola Light (2e halve prijs) en vervolgens ontzettend veel gekocht bij de Lidl. Ik dacht nog; Ach, als ik over het bedrag heen ben, want daar leek het op, zoveel had ik, dan pin ik wel gewoon. Kom ik bij de kassa "€ 19,90". Very Happy (Daarna nog naar de AH geweest, had geld over en moest nog olijven hebben (gesneden) voor de salade)

Wat ik had? Cherrytomaten, komkommer, paprika, 2 potjes saus, knoflook in pot (foutje, vergeten terug te leggen), tomatenblokjes (foutje, vergeten terug te leggen), 1 kg half om half gehakt, champignons, 3 rundvleesslaatjes, schouderham, Honing/mosterd dressing, Tagliatelle, viscuisine, tonijn in olijfolie, Hongaarse Goulash, Tomatensoep en twee stokbroodjes met kruidenboter voor in de oven. En nog wel meer volgens mij.

Mijn tas zat voor het eerst van mijn alleen wonen zo vol, dat ik hem amper mee naar boven kreeg. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 7 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum