25 euro per week
+44
Gympie
Sophiee
Inge
_Lacey_
Lousanne
Marin
Liadan
Phileine
SuperGrover
minoessepoes
Rush
Mermaid
Bazinga
Lavendel
Bolleke
Niekske
Arwyn
Tiana
Davinia
TukTuk
Caresses
Aziraphale
loura
Bacio
Raindrop
Dora
Shisha
luisa
Star007
Caulfield
Ella
Paper Crown
Slakje
Stuiterbal
luenca
Caroow
Steep
Gigi_
Blair
Printje
Sarah1985
Atelier Madame
Poubelle
Minx
48 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: 25 euro per week
Ik haal ook geen dure dingen hoor, meeste bij de lidl, sommige dingen bij plus (omdat dat om de hoek zit) en 60 euro is opzich wel te doen, maar een gebakje of een goed stuk vlees of een leuk tijdschrift is er dan niet meer bij, echt alleen de basisdingentjes.
Gast- Gast
Gezond eten is ook duur. Terwijl er juist zo wordt gestimuleerd om gezond te eten. Waar gaat het dan fout?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ja inderdaad ontzettend krom.
Denk dat ik maar gewoon goede lijstjes moet gaan maken. Op aanbiedingen letten en naar de markt gaan. Morgen de koelkast maar opruimen en zorgen dat wat niet perse koel hoeft te staan er uit is. Zodat in ieder geval de groenten van de markt er in kunnen.
Denk dat ik maar gewoon goede lijstjes moet gaan maken. Op aanbiedingen letten en naar de markt gaan. Morgen de koelkast maar opruimen en zorgen dat wat niet perse koel hoeft te staan er uit is. Zodat in ieder geval de groenten van de markt er in kunnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Steep schreef:Gezond eten is ook duur. Terwijl er juist zo wordt gestimuleerd om gezond te eten. Waar gaat het dan fout?
Dat vind ik dus ook, eigenlijk zouden ze dat heel goedkoop moeten maken en de rest duur (das meteen ook beter voor mijn eigen bankrekening af en toe...)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Minx schreef:Ja inderdaad ontzettend krom.
Maar ook weer niet teveel in 1 keer kopen want dan raakt het bedorven en kan je het alsnog weggooien, wat weer zonde is van de centjes (en mij dus meerde malen overkomt)
Gast- Gast
Nee inderdaad, als ik het morgen koop dan moet het tot dinsdag wel goed blijven. En dan op dinsdag of woensdag weer.
Minx- Lady Post-a-lot
Je moet vooral gewoon het goedkoopste van het goedkoopste nemen. Em heel goed afwegen, 10 kilo aardappelen eet je zo lang van, terwijl doe hooguit 5 euro kosten. Kilo gehakt verdelen in 4 porties en weer vier dagen eten. Een blik doperwten etc. Google eens op gerechten voor een euro.
Lastiger lijkt me om aan je fruit te komen, tenzij je alleen maar appels eet maar die zijn alsnog 25 cent per stuk oid. Goed plannen iig!!
Wij halen gemiddeld voor 40 euro per week voor 2
Lastiger lijkt me om aan je fruit te komen, tenzij je alleen maar appels eet maar die zijn alsnog 25 cent per stuk oid. Goed plannen iig!!
Wij halen gemiddeld voor 40 euro per week voor 2
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ik leef momenteel van 30 euro per week en het gaat me goed af! soms eet mn vriend zelfs mee als hij weekend bij mij is.
1 x pw eet ik sowieso pizza, kost me 1,70
en ik maak een ovenschotel van aardappelen en groenten met saus:
aardappelschijfjes 50 cent (huismerk)
pot met sperziebonen en witte bonen 75 cent
mix van maggie van prei ( alleen water en 1 ei toevoegen) 1,20
hier kan ik 3 keer van eten.
ook kan je een keer soep eten met brood als avondmaaltijd of een gevulde gebakken eieren
of een salade maken van sla tomaatjes en vis en dan genoeg voor een paar dagen.
1 x pw eet ik sowieso pizza, kost me 1,70
en ik maak een ovenschotel van aardappelen en groenten met saus:
aardappelschijfjes 50 cent (huismerk)
pot met sperziebonen en witte bonen 75 cent
mix van maggie van prei ( alleen water en 1 ei toevoegen) 1,20
hier kan ik 3 keer van eten.
ook kan je een keer soep eten met brood als avondmaaltijd of een gevulde gebakken eieren
of een salade maken van sla tomaatjes en vis en dan genoeg voor een paar dagen.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
ps het kan nog goedkoper, thuis eten
daar woon je toch?
daar woon je toch?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Als ik wil red ik het ook. Ik doe meestal op zaterdag de boodschappen voor de hele komende week en dat dus met het avond eten erin.
Ik ben voor mij en mijn zoon max 30 euro kwijt en dat als ik al wasmiddel erbij heb.
Ik ga bij de jumbo en neem het aller goedkoopste. Ik plan van te voren wat ik eet welke dag en maak dus echt goedkope gerechten maar toch gezond en gevarieerd.
Ik denk zeker dat het haalbaar is.
Ik ben voor mij en mijn zoon max 30 euro kwijt en dat als ik al wasmiddel erbij heb.
Ik ga bij de jumbo en neem het aller goedkoopste. Ik plan van te voren wat ik eet welke dag en maak dus echt goedkope gerechten maar toch gezond en gevarieerd.
Ik denk zeker dat het haalbaar is.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wij redden (moeten soms wel) voor minder boodschappen doen..maar dan echt uit nood als ik ook zeker weet dat ik genoeg in de vriezer heb liggen.
Gast- Gast
Wij geven ongeveer 60-80 euro per week uit (ook verzorgingsproducten en wasmiddel en pampers erbij). Ik zou het echt niet redden met 20 euro pw Al niet eens voor mezelf :p
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Kan je niet dingen als rijst, pasta en aardappels alvast groot inkopen, zonder dat het afgaat van je budget? Want dan denk ik wel dat je het redt van €25,-, dan hoef je alleen vlees en groente nog te kopen. Echt heel gezond eten zal niet lukken denk ik, maar als je genoegen neemt met diepvries is het echt wel te doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
+1Razz_ schreef:Nee hier lukt dat echt niet
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Paper Crown schreef:Kan je niet dingen als rijst, pasta en aardappels alvast groot inkopen, zonder dat het afgaat van je budget? Want dan denk ik wel dat je het redt van €25,-, dan hoef je alleen vlees en groente nog te kopen. Echt heel gezond eten zal niet lukken denk ik, maar als je genoegen neemt met diepvries is het echt wel te doen.
Rijst hebben we aardappels ook nog wel wat. Ik eet de komende tijd even geen koolhydraten wat het er natuurlijk niet makkelijker op maakt.
Minx- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Steep schreef:Gezond eten is ook duur. Terwijl er juist zo wordt gestimuleerd om gezond te eten. Waar gaat het dan fout?
Dat vind ik dus ook, eigenlijk zouden ze dat heel goedkoop moeten maken en de rest duur (das meteen ook beter voor mijn eigen bankrekening af en toe...)
Wie zijn 'ze' dan volgens jou? Moeten de boeren nog minder opbrengst krijgen voor hun producten? Moeten er nog meer plofkippen op elkaar gestapeld worden? Of moet de overheid jouw eten betalen?
Eten is de afgelopen jaren juist steeds goedkoper geworden. Of iets duur is of niet is natuurlijk heel subjectief en ook relatief. Als eten niet belangrijks voor je is, is het al snel duur. Maar echt eten, vlees, vis, groenten en eieren; dat zou toch een bepaalde waarde moeten hebben: het is verzorgd, het is gegroeid, er is energie ingegaan.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
voor een hele week eten kopen voor 25 euro? Ik snap niet hoe mensen dat kunnen. Ik eet nooit 'duur' vlees, maar zelf met gehakt en snitzels haal ik dat niet hoor. Maar koop je dan voor die 25 euro ook je brood, drinken, broodbeleg , wasmiddel, toiletartikelen etc?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:voor een hele week eten kopen voor 25 euro? Ik snap niet hoe mensen dat kunnen. Ik eet nooit 'duur' vlees, maar zelf met gehakt en snitzels haal ik dat niet hoor. Maar koop je dan voor die 25 euro ook je brood, drinken, broodbeleg , wasmiddel, toiletartikelen etc?
Ik snap dat ook echt niet. Ik eet geen vis en slechts 1 a 2 keer per week vlees. Verder eet ik normaal gesproken 3 of 4 keer pasta. Pasta is natuurlijk niet duur, ook niet met de saus. Mijn boodschappen haal ik bij Lidl en Jumbo en toch ben ik voor 2 personen altijd wel rond de 50 euro kwijt. Dan zit hier overigens ook wel iets lekkers bij, zoals chips of chocolade ofzo maar geen wasmiddel of shampoo o.i.d. Fruit vind ik met name erg duur en een lekker stuk kaas kost ook iets van 5 euro geloof ik.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik gok dat het voor mij word, brood zo'n anderhalf à twee broden per week. Het beleg.
Wc papier heb ik nog wel redelijke voorraad van. Drinken we drinken voornamelijk water, koffie en thee, alleen als het echt warm is frisdrank. Daar hebben we nu nog 5 flessen van staan dus kunnen voorlopig even voort.
Wasmiddel hebben we nog redelijk wat van staan, ik gebruik denk ik de heeft van wat aangegeven is en het word prima schoon.
Wc papier heb ik nog wel redelijke voorraad van. Drinken we drinken voornamelijk water, koffie en thee, alleen als het echt warm is frisdrank. Daar hebben we nu nog 5 flessen van staan dus kunnen voorlopig even voort.
Wasmiddel hebben we nog redelijk wat van staan, ik gebruik denk ik de heeft van wat aangegeven is en het word prima schoon.
Minx- Lady Post-a-lot
Frisdrank vind ik dan weer zon onzin hè, je kunt toch ook gewoon water drinken? Desnoods haal je een fles aanmaaklimonade. Het is even krap, dan kun je beter investeren in gezond eten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Frisdrank vind ik dan weer zon onzin hè, je kunt toch ook gewoon water drinken? Desnoods haal je een fles aanmaaklimonade. Het is even krap, dan kun je beter investeren in gezond eten.
Het is dat we het toevallig in huis hebben. Normaal ook bijna nooit. Maar met dit warme weer wat gehaald en het blijft toch wel goed. Het is geen eerste levensbehoefte ofzo.
Minx- Lady Post-a-lot
Moet te doen zijn maar dan is het inderdaad wel simpel eten. En op aanbiedingen letten. Misschien groente en fruit op de markt halen?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat zou hier echt niet kunnen. En nu eten wij echt geen bijzondere dingen en haal ik weinig merk.
Gast- Gast
Dat zou mij wel lukken denk ik. Voornamelijk seizoensgroenten kopen en dingen uit blik.
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?
» Groupondeal Jiba: bon twv 100 euro voor maar 5 euro!
» tv van 500 euro?
» Wat te doen met 500 euro
» Euro of Gulden?
» Groupondeal Jiba: bon twv 100 euro voor maar 5 euro!
» tv van 500 euro?
» Wat te doen met 500 euro
» Euro of Gulden?
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: