Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

25 euro per week

+44
Gympie
Sophiee
Inge
_Lacey_
Lousanne
Marin
Liadan
Phileine
SuperGrover
minoessepoes
Rush
Mermaid
Bazinga
Lavendel
Bolleke
Niekske
Arwyn
Tiana
Davinia
TukTuk
Caresses
Aziraphale
loura
Bacio
Raindrop
Dora
Shisha
luisa
Star007
Caulfield
Ella
Paper Crown
Slakje
Stuiterbal
luenca
Caroow
Steep
Gigi_
Blair
Printje
Sarah1985
Atelier Madame
Poubelle
Minx
48 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

25 euro per week - Pagina 6 Empty Re: 25 euro per week

Bericht  Arwyn do 2 aug 2012 - 23:45

Als wij het elke week voor 50,- zouden redden, zou ik eigenlijk al heel blij zijn.. 25 euro per week - Pagina 6 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Liadan do 2 aug 2012 - 23:48

Arwyn schreef:Als wij het elke week voor 50,- zouden redden, zou ik eigenlijk al heel blij zijn.. 25 euro per week - Pagina 6 394967
Ik ook, wij geven normaal ongeveer 90 euro uit... En dan moet ik aan het eind van de week ook vaak het een en ander weggooien. Maar nu gaan we proberen flink te besparen (ik wil ook een paar kilo's kwijt dus ik koop nu sowieso geen frisdrank/chips/koek/snoep, dat scheelt al wel een stuk).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:22

Dat kan ik echt niet hoor, zo'n laag bedrag.. :nopompom: En we eten geen snoep/chips en dat soort dingen, en mijn vriend drinkt de goedkoopste frisdrank en ik thee/water, en toch met normaal eten zitten we zo op 75 per week... bounce Dus heel knap als het je lukt voor 25 euro.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:23

Het kan zeker wel, maar leuk is anders.
Mijn record is 7,50 voor een week, trots dat ik was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:26

Marin schreef:Het kan zeker wel, maar leuk is anders.

Dan eet je wel dagen hetzelfde en (bijna) geen vlees of verse groente waarschijnlijk? Ik ben voor de kat al 3 euro per week kwijt nerd

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:28

Pippa schreef:
Marin schreef:Het kan zeker wel, maar leuk is anders.

Dan eet je wel dagen hetzelfde en (bijna) geen vlees of verse groente waarschijnlijk? Ik ben voor de kat al 3 euro per week kwijt nerd

Ja dat was echt op het allerdiepste dieptepunt. Toen at ik een blikje mais met zout als avondeten, of een gedeeld blikje tonijn met Mitzi. Kattenvoer ging wel altijd boven m'n eigen eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:30

Dan zul je echt honger gehad hebben :nopompom: Ik denk dat ik elke dag bij iemand zou zijn gaan eten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:31

Nou dat waren wel de eerste kilo's die ik af viel ja Wink
Maar honger niet echt hoor. En in het weekend at ik natuurlijk bij m'n vriend, dus dat scheelt. Was maar 5 dagen zo karig. Ach ik heb het overleefd en ben nog steeds te zwaar laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:33

Ja maar je bent gaan samenwonen, dan zul je niet snel afvallen. Veel te leuk en gezellig om samen te koken of hapjes neer te zetten... Haha! Dat komt vanzelf Wink Bij mij zijn de 9 kilo er nog steeds af :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:35

Goed zo!

Bij mij die zes ook nog steeds, maar blijf nu beetje hangen ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:36

Ik ook hoor, heb de laatste weken onwijs veel etentjes en wijntjes gehad met vrienden, dus nu dit weekend nog even los met mijn verjaardag, en daarna ga ik weer verder lijnen, nog 7 kilo te gaan :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:38

De kosten voor mijn weekboodschappen zijn vrij laag, nu. Maar dat komt, omdat ik vals speel.

Gisteren in totaal voor 10 euro boodschappen gedaan. Ik had bij de Lidl Zalmburgers opgehaald, omdat ik thuis nog Spinazie en aardappelen had. De volgende keer heb ik nog Zalmburgers en heb ik alleen Groente nodig. Vorige week had ik nog tortilla's en Cheddar, dus hoefde ik alleen de ingredienten voor het mengsel te halen. Nu zijn de tortilla's en cheddar op, maar heb ik nog voor drie keer mengsel over, wat ik invries. Dus bij de volgende boodschappen hoef ik alleen tortilla's en cheddar op te halen. Omdat ik altijd wel iets van wat ik wil weten in huis heb, hoef ik enkel het andere te halen en dat drukt toch wel de kosten.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:39

Das niet valsspelen, Maura. Da's handig boodschappen doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:40

Slim toch Maura? Ik heb nu ook voorraad aardappelen/pasta/groente liggen, dus dan hoef ik alleen maar stukje vlees te halen. Zo bespaar je alleen maar geld, door te combineren en de spullen uit je kasten ook echt te gebruiken smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:41

Ik heb gister voor 14 euro 3 pakken drinken, brood, avondeten voor 2 dagen, verse groenten, en schoonmaakspullen gehaald. En nog een paar dingen. Euroshopper Yes

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:43

Ik ben wel echt heel erg blij dat ik nu niet meer zo boodschappen hoef te doen. Ja, je wordt er wel trots van als het lukt om goedkoop boodschappen te doen en echt super goedkope dingen te bedenken, geeft best een kick hoor.. (en als de nood aan de man is, moet je wel). Maar als ik eerlijk ben, haal ik toch echt meer plezier uit lekkere verse biologische dingen van de markt halen hoor. Kost misschien wat meer, maar dat maakt me uiteindelijk toch blijer en ben zo blij dat dat nu gewoon weer kan. Dan ga ik nu niet extreem opletten. Ga soms wel naar de Lidl enzo, maar vind het ook heerlijk om me echt uit te kunnen leven met luxe ingredienten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:47

Marin schreef:Ik ben wel echt heel erg blij dat ik nu niet meer zo boodschappen hoef te doen. Ja, je wordt er wel trots van als het lukt om goedkoop boodschappen te doen en echt super goedkope dingen te bedenken, geeft best een kick hoor.. (en als de nood aan de man is, moet je wel). Maar als ik eerlijk ben, haal ik toch echt meer plezier uit lekkere verse biologische dingen van de markt halen hoor. Kost misschien wat meer, maar dat maakt me uiteindelijk toch blijer en ben zo blij dat dat nu gewoon weer kan. Dan ga ik nu niet extreem opletten. Ga soms wel naar de Lidl enzo, maar vind het ook heerlijk om me echt uit te kunnen leven met luxe ingredienten.
Ik hou ook van lekker en vers eten, en dat doen we dan ook, maar ik heb nou niet het idee dat het zo'n ramp is om super goedkoop proberen uit te zijn. Ik beleef daar plezier aan, zo goedkoop boodschappen doen, ik zie dat niet als belemmering ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:47

Zelda schreef:Ik heb gister voor 14 euro 3 pakken drinken, brood, avondeten voor 2 dagen, verse groenten, en schoonmaakspullen gehaald. En nog een paar dingen. Euroshopper Yes

Ik was gisteren met mijn vriend & zijn zusje boodschappen aan het doen voor mijn verjaardag, dus spullen voor hapjes e.d. nou ik heb alles wat kon in Euroshopper gehaald, en zijn zusje gelijk, maar dat is niet lekker. Dus ik zei, want? Omdat het goedkoop is? Je zult het van veel producten niet eens het verschil proeven of deze ook heerlijk vinden Sorry, maar ik ga echt niet onnodig geld uitgeven. Met boodschappen doen is 80% van alle producten van Euroshopper wat ik haal, en dat smaakt prima. Ik ga liever een keer uit eten van het geld dat ik bespaar, dan dat ik perse een A merk moet kopen.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:48

Ja als jij daar plezier uit haalt, moet je dat zeker doen. Ik deed het echt alleen omdat het niet anders kon en probeerde er op die manier maar wat van te maken, maar echt leuk vond ik het natuurlijk niet.
Vind het altijd knap hoor, als mensen daar oprecht blij van worden en het echt als een uitdaging zien, week in week uit. Ik kan dat niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:49

Pippa schreef:
Zelda schreef:Ik heb gister voor 14 euro 3 pakken drinken, brood, avondeten voor 2 dagen, verse groenten, en schoonmaakspullen gehaald. En nog een paar dingen. Euroshopper Yes

Ik was gisteren met mijn vriend & zijn zusje boodschappen aan het doen voor mijn verjaardag, dus spullen voor hapjes e.d. nou ik heb alles wat kon in Euroshopper gehaald, en zijn zusje gelijk, maar dat is niet lekker. Dus ik zei, want? Omdat het goedkoop is? Je zult het van veel producten niet eens het verschil proeven of deze ook heerlijk vinden Sorry, maar ik ga echt niet onnodig geld uitgeven. Met boodschappen doen is 80% van alle producten van Euroshopper wat ik haal, en dat smaakt prima. Ik ga liever een keer uit eten van het geld dat ik bespaar, dan dat ik perse een A merk moet kopen.
Ik heb gister 9 van de 10 dingen van de Euroshopper gehaald (ook voor het avondeten) en mijn vriendin heeft 3 keer opgeschept, en ik vond het ook heerlijk. Het ligt er maar net aan wat je koopt, maar de meeste dingen van de Euroshopper zijn gewoon goed en lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:51

Marin schreef:Ja als jij daar plezier uit haalt, moet je dat zeker doen. Ik deed het echt alleen omdat het niet anders kon en probeerde er op die manier maar wat van te maken, maar echt leuk vond ik het natuurlijk niet.
Vind het altijd knap hoor, als mensen daar oprecht blij van worden en het echt als een uitdaging zien, week in week uit. Ik kan dat niet.
Ik vind het echt leuk om bij de kassa te staan en te zien dat ik een volle tas boodschappen voor weinig geld heb Embarassed dat geeft toch wel een kick ofzo. Groenten en fruit haal ik niet op de markt, dat is mij teveel moeite :P maar je wordt er wel heel creatief van hoor, als je weinig te besteden hebt, dat vind ik wel een voordeel...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:51

Ik vind het vaak wel leuk om met de bonus aanbiedingen menu's te bedenken, goedkoop boodschappen te kunnen doen en spullen in de uitverkoop te kopen, of in een leuke aanbieding zoals van de week een sjaal voor 1 euro en een colbert voor 15 euro. Maar ik ga er niet voor naar 3 verschillende supermarkten, ineens 30 van iets kopen omdat het wat goedkoper is en dat soort dingen, het moet wel leuk blijven Laughing Maar ik sta inmiddels bekend om de koopjes bij vrienden haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:52

Een jaar geleden had ik niet verwacht dat ik nog handig zou worden met een diepvriezer. En dat ik daadwerkelijk alles zou opmaken wat er in de kast e.d. zou staan. Voorheen deed ik gemaksboodschappen. Hier heb ik zin in, dat lijkt me wel lekker, dit nemen we mee. Ik had de kasten volstaan en als ik dan iets niet lekker genoeg vond, dan ging ik weer naar de supermarkt om iets te halen wat ik echt lekker vond op dat moment. Ik vind dit toch wel beter. Ik ben me bewust van wat ik uitgeef en waaraan en daarnaast eet ik gewoon wat de pot schaft. Ik zou niet meer terugwillen naar het 'normaal' boodschappen doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 0:53

Pippa schreef:Ik vind het vaak wel leuk om met de bonus aanbiedingen menu's te bedenken, goedkoop boodschappen te kunnen doen en spullen in de uitverkoop te kopen, of in een leuke aanbieding zoals van de week een sjaal voor 1 euro en een colbert voor 15 euro. Maar ik ga er niet voor naar 3 verschillende supermarkten, ineens 30 van iets kopen omdat het wat goedkoper is en dat soort dingen, het moet wel leuk blijven Laughing Maar ik sta inmiddels bekend om de koopjes bij vrienden haha.
Oh ja ik vind het ook altijd een kick om zo goedkoop mogelijk leuke cadeautjes te scoren voor vrienden, of inderdaad iets leuks voor mezelf. Ik koop eigenlijk bijna nooit dure dingen, vind ik niet nodig ook.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 0:54

Zelda schreef:
Marin schreef:Ja als jij daar plezier uit haalt, moet je dat zeker doen. Ik deed het echt alleen omdat het niet anders kon en probeerde er op die manier maar wat van te maken, maar echt leuk vond ik het natuurlijk niet.
Ik vind het echt leuk om bij de kassa te staan en te zien dat ik een volle tas boodschappen voor weinig geld heb Embarassed dat geeft toch wel een kick ofzo. Groenten en fruit haal ik niet op de markt, dat is mij teveel moeite :P maar je wordt er wel heel creatief van hoor, als je weinig te besteden hebt, dat vind ik wel een voordeel...

Ja ik kan het me ook wel voorstellen hoor.. En ik voelde dan ook echt wel die kick.. Maar als ik nou mag kiezen, neuh dan heb ik toch liever gewoon genoeg geld om te besteden en dat ik niet elk dubbeltje hoef om te keren. Ik koop ook echt wel C merken van bepaalde dingen, dan maakt 't me echt niet uit, maar van andere dingen zal ik toch sneller A merken kiezen en ik ben wel echt oprecht blij dat dat nu weer kan. Misschien juist wel meer omdat 't een tijdje echt heel slecht ging en ik dat allemaal niet kon. Daardoor waardeer ik 't toch meer denk ik en ben ik juist blij als ik 't wel kan betalen.

Ik heb ook maandenlang gehad dat in 't weekend m'n vriend de boodschappen moest betalen. Deed ie met liefde hoor, ik betaalde altijd m'n treinkaartjes naar 'm toe.. Maar jesses wat voelde 't heeeerlijk toen ik een keer bij de kassa kon zeggen: nee schat, ik betaal wel.
Dat gaf ook een kick smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud