Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 22 feb 2011 - 2:57

@ Petteflet, waar heb je uitgehangen? ;-)

Wat balen dat het met de zwangerschap minder gaat, helaas komen je klachten mij erg bekend voor en ik hoop echt dat de klachten wat bij je afnemen als je iets minder gaat werken.

Met mijn zwangerschap gaat het helaas niet beter maar positief gezien ook geen verslechtering. Ben doorgestuurd naar de gynaecoloog en die heeft alles heel goed nagekeken o.a. door verschillende testen en daar is niks uitgekomen, heel fijn dat alles goed met de baby is maar helaas voor mij.

De bruiloft was echt schitterend, zo onwijs mooi. Heel jammer dat die voorbij is.

@ Lindsya, ah wat zielig dat O. ziek is en heeft moeten overgeven op school en ook nog eens aan de diarree. Hopelijk knapt hij snel op en heeft die niet de griep.

Dat is fijn dat je een jaar de tijd heb om O. te laten wennen op school zodat die vanaf 5 jaar fulltime naar school toe moet.

Ja nu ga je echt merken dat er verschillen zijn kwa opvoeding, op zich niet erg maar wel op de manier waarop. Alles wat wij doen word zo negatief op gereageerd, dat merk je gewoon door hoe S. het zegt en dat kan niet goed blijven gaan, nu is die nog maar 3 maar heeft het al precies door, hoe moet het dan als hij ouder is en er andere dingen spelen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra di 22 feb 2011 - 3:20

Hallo allemaal!

S.tijn heeft gister weer geen late voiding gehad, en weer lekker doorgeslapen! Hopelijk blijft dit zo, zou ik ondertussen wel heel erg fijn vinden!!

C.as vond ik gister slapend in een bed vol braaksel en diaree.. arm kind.. ik heb niets gehoord, dus hij heeft ook niet geroepen oid.. Moest hem dus wakker maken om z’n bed te verschonen en hem onder de douche te zetten.. zo sneu!! Vannacht heeft hij gelukkig wel lekker geslapen.. vanmorgen heeft hij een boterham op en wat gedronken, en nu wil hij weer niet eten.. drinken dwing ik maar een beetje naar binnen, want anders gaat het denk niet goed.. Wel een saaie vakantie zo, zit al 2 dagen binnen met ‘m..

Rupsie, vervelend dat het slapen van je mannetje zo moeizaam gaat op het moment, hopelijk gaat het snel weer zonder problemen..is zo vermoeiend he! Ja C.as is/was heel erg verlegen inderdaad.. op de psz heeft het ongeveer een jaar geduurd voor ik weg kon gaan zonder huilen ( en dan nog gebeurde het wel eens..) Maar ach, het komt vast goed.. het gaat nu al stukken beter als in het begin op de psz.

Meeko, leuk cakejes met muisjes.. ha ha die S.enna met haar stuitermuisjes!! Lekker uitgeslapen vanmorgen?

Limburg, ooh dan ben ik misschien een beetje te vroeg voor voorjaarskleding.. misschien nog even wachten dan maar.. wil voornamelijk naar de H&M en de WE.. maar ik moet er wel voor naar de stad, en heb niet zo’n zin om voor niks te gaan! C zit nu zo’n beetje in maat 104, verschilt wel wat qua merk, soms bovenkleding 110 en broeken opeens weer 98 bijvoorbeeld.. vind daar soms echt veel verschil in zitten qua merken.

Petteflet, vervelend dat je al minder moet gaan werken zeg!! Maar hopelijk worden je klachten daardoor wel minder..

Lindsya, och je mannetje ook al ziek.. er heerst zeker iets dan? C is nog steeds niet fit, klaagt nog steeds over buikpijn ( eigenlijk al een week nu ) en had net ook weer diaree.. gelukkig vandaag nog niet overgegeven.. Maar hij zit ook maar een beetje op de bank te hangen onder een kleedje.. dus vandaag maar weer een rustig dagje voor de tv en de ds..

Fijne dag allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 4:01

* Rupsie Wat raar dat je kleine mannetje zo blijft doen met zijn slapen he.. Wat leuk S. als pipi langkous!

* Meeko Ik zal niets meer zeggen over cake want tsja die kilo's moeten er helaas ook weer vanaf. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze en dat vond ik bij R. ook maar met E. heb ik ze ook niet mee gemaakt.

* Limburg Ik ben leidster geweest op een kdv en toen hadden we een meisje die wel wist hoe haar broertje zou gaan heten maar ze zei de naam niet goed dus we konden er niets uithalen haha. E. zei meteen de goede naam van R. toen ze wist dat ze zo heette. Ik heb vandaag weer vrij heerlijk!

* Petteflet vervelend dat het niet zo lekker met de zwangerschap gaat en je dus minder moet gaan werken. Ben benieuwd hoe ze op je werk reageren.

* Lindsya ja ik lag er gister lekker vroeg in haha Wat vervelend dat je kleine man ziek uit school is gekomen zeg.

* Sandra wat goed van S.tijn zeg!! laten we hopen dat het zo blijft! Ach die C.as wat sneu dat je hem zo in zijn bedje vond.

Vanmorgen gezellig een vriendin en haar dochter op visite gehad. E. is nu bij mijn moeder spelen, we waren even met z'n 4en weg gegaan en E. zag mooi kans om daar te spelen. Ze eet daar waarschijnlijk ook.
R. zit niet zo lekker in haar velletje sinds gisteravond erg lastig want ze schreeuwt en moppert maar en dan in eens is het "heeeeyy".

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 22 feb 2011 - 7:27

Limburg, haha, hier heeft Fenk het zwaar in t vrouwenhuis! Maar went ie vanzelf aan Wink
Ik ga mijn cake echt niet delen, veel te lekker :P Eigenlijk vervelend he dat ongezond zo lekker is. Al heb ik ook wel vaak genoeg momenten dat ik fruit enz heel lekker vind.
Voel me vandaag stuk beter. Niet zo heel moe ook.

Petteflet, balen zeg dat je zoveel last heb. Hopelijk doet het minder werken je goed. Gelukkig dat Luka weer helemaal opgeknapt is.

Lindsya, ach O ook al aan de diarree. Heerst dus behoorlijk zeg. Hopelijk knapt ie snel op.
Geboorteslinger is bijna af. Ik moet m nog aan een lint naaien, en als t goed is komt ie donderdag met de post! Zou m graag laten zien maar der naam staat er op, dus doe ik maar niet Wink

Sandra, super zeg van S! Aah arme C. Hopelijk knapt ie snel op.
Yep heb lekker kunnen uitslapen! doet echt goed weer.

MM, haha, ben t toch echt zelf die t uiteindelijk koopt Wink Ach mag mezelf ook wel eens verwennen, zit ook nog steeds maar op 10 kilo, en bij Senna was t er ook zo af. Jij leuk dagje gehad dus. Alleen jammer R niet zo lekker in der vel zit.


Vanmorgen lekker tot half 11 geslapen. Alleen tussendoor Senna aan kleden. Slapen gaat wel steeds minder. Krijg echt pijn in me heup na een tijdje op me zij liggen. Neem af en toe wel paracetamol en dat helpt aardig.
Heb vandaag de wc en de keuken gepoetst. En natuurlijk weer aan de knutsel geweest en nog serie gekeken.
Vriendin was nog even langs geweest. Andere vriendin van ons gaat in juni trouwens dus zijn beetje aan t kijken voor vrijgezellenfeest.
Senna had zich weer prima vermaakt op t kdv. Alleen weer niet geslapen. Dus aan tafel al flink vervelend, en Fenk is nog bezig haar in bad te doen. Duurt allemaal zo lang dan als ze zo is.
Morgen is ze thuis. Moet naar de verlos, ben erg benieuwd of ze helemaal ingedaald is. Me buik hangt ook een stuk lager, dus ik hoop t.
Hopelijk is t weer zo'n lekker weertje, kunnen we nog even naar de speeltuin.
Nou ga zo lekker gtst kijken en vroeg naar bedje om nog even te lezen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 8:54

* Meeko Hahaha klopt je koopt het zelf maar ik heb je wel op een idee gebracht hihi Maar 10 kilo dat is heel netjes!! Vervelend he als ze op het kdv niet slapen dat zijn ze thuis zo'n drama.

R. heeft vanavond wortel en aardappels gegeten en dat ging echt super!! Ze heeft een heel potje 4+ maanden gegeten. Dus dan weet ik dat ik dat ook zelf kan gaan maken dus morgen even een grote pan maken en dan de vriezer in.
E. heeft bij mijn ouders gespeeld vanaf 15 uur en ze heeft daar goed gegeten. Ze kwam om 19:30 thuis, moe maar voldaan.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra di 22 feb 2011 - 8:59

Hallo allemaal,

C.as is lekker gaan slapen, hij leek zich vandaag ietsje beter te voelen, al was hij nog lang niet fit.. Hopelijk morgen weer wat beter!

S is vanavond nog lekker in bad geweest en was daarna nog te wakker om te gaan slapen.. meneer lag lekker met z’n beesten te spelen en is toen in slaap gevallen.. wat een verademing is dat zeg.. een maand geleden was het nog standaard huilen/krijsen als hij nog wakker was.. Nu dus lekker zoet spelen en brabbelen en daarna stil, heerlijk!!!!!!!!!!!!!

MM, leuk dat E bij je moeder ging spelen, minder dat R niet lekker in haar velletje zit, misschien een sprongetje oid? Is E inmiddels helemaal gewend aan haar bril?

Meeko, oow lekker zeg uitslapen tot half 11, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan, jaloers! Ha ha! Ik ben benieuwd naar je geboorte slinger hoor, en naar de naam!!!!!!

Sjonno, waar ben je? Alles goed?

Lindsya, hoe is het met O.mer nu?

Beegee, hou je het nog een beetje vol? Wanneer is de uitvaart van je client?

Fijne avond en een goede nacht meiden!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 9:28

* Sandra Mooi dat C.as zich beter voelt! En wat lekker dat S.tijn nu zo lekker naar bed gaat zeg! Ik dacht ook een sprong maar dat is het niet denk ik. Eerder aan tandje of iets dergelijks. E. is helemaal gewend aan haar bril alleen die pleister vind ze wel vervelend. Maar ik hoorde van iemand anders als tip om het glas af te plakken dus binnenkort met de orthoptist overleggen. Want soms kijkt ze ook over haar glas heen dus ik denk dat dat nog niet mag.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 22 feb 2011 - 10:13

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is nog niet opgeknapt. Hij had soep gegeten en nog geen twee minuten later spuugde hij het weer uit. Ik probeer hem wel drinken te geven en gelukkig drink die wel een beetje. Toen die naar bed ging had die lichte verhoging 38,2. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Hij ligt nu lekker te slapen.

Sandra, C. ook nog niet helemaal opgeknapt. Ik denk inderdaad dat er wat heerst. Dat is minder dat hij nu net ziek is in de vakantie. Die van mij krijg volgende week vakantie dus ik hoop dat die dan opgeknapt is. Goed zeg van S. dat die nu door slaapt en nu ligt te huilen terwijl die wakker in bed ligt, kan me best voorstellen dat dat een verademing is.

Meeko, ben wel benieuwd na de geboorteslinger, maar ik moet even wachten. Ben ook wel benieuwd na de naam. Lekker geslapen zeg tot half 11 heerlijk. Succes morgen bij de vk. Lekker vandaag aan de schoonmaak geweest, heerlijk.

Limburg, ja hoe ouder die wordt hoe beter die het gaat weten dat zijn ouders niet praten qua opvoeding en regels. Hopelijk komt er in de toekomst toch verandering in.

MM, E. vind het wel heel leuk bij opa en oma. Mijn boef ook altijd krijg die alle aandacht natuurlijk. Gezellig visite. Hopelijk wordt je kleine meisje niet ziek.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 10:22

Lindsya schreef:Hallo allemaal,

Mijn kleine man is nog niet opgeknapt. Hij had soep gegeten en nog geen twee minuten later spuugde hij het weer uit. Ik probeer hem wel drinken te geven en gelukkig drink die wel een beetje. Toen die naar bed ging had die lichte verhoging 38,2. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Hij ligt nu lekker te slapen. Ik hoop niet dat je kleine man gaat krijgen wat je grote man had want dat zou wel heel vervelend zijn! Sterkte vannacht!

Sandra, C. ook nog niet helemaal opgeknapt. Ik denk inderdaad dat er wat heerst. Dat is minder dat hij nu net ziek is in de vakantie. Die van mij krijg volgende week vakantie dus ik hoop dat die dan opgeknapt is. Goed zeg van S. dat die nu door slaapt en nu ligt te huilen terwijl die wakker in bed ligt, kan me best voorstellen dat dat een verademing is.

Meeko, ben wel benieuwd na de geboorteslinger, maar ik moet even wachten. Ben ook wel benieuwd na de naam. Lekker geslapen zeg tot half 11 heerlijk. Succes morgen bij de vk. Lekker vandaag aan de schoonmaak geweest, heerlijk.

Limburg, ja hoe ouder die wordt hoe beter die het gaat weten dat zijn ouders niet praten qua opvoeding en regels. Hopelijk komt er in de toekomst toch verandering in.

MM, E. vind het wel heel leuk bij opa en oma. Mijn boef ook altijd krijg die alle aandacht natuurlijk. Gezellig visite. Hopelijk wordt je kleine meisje niet ziek. Tsja E. vind het gewoon erg leuk om ergens anders te zijn ipv bij mij haha Wat je zegt ze krijgt alle aandacht dat is leuk natuurlijk. Ik hoop ook niet dat mijn kleine meisje ziek word ze heeft ook lichte verhoging. En E. is nu ook net begonnen met hoesten waar ze nu al 2 x wakker van is geworden dus hoop dat we een redelijke nacht krijgen net als jullie!
Groetjes
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 13:00

Daar zit ik dan in de badkamer met de douche aan onder een deken met een benauwde E. liggend op de badmat. Ze heeft voor het eerst een pseudokroepaanval. Gelukkig herken ik het een beetje van andere dus weet ik hoe ik moet handelen. Maar leuk is anders.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 22 feb 2011 - 20:25

Goedemorgen meiden,

Vandaag weer naar de verloskundige en voor de rest niet zoveel bijzonders vandaag, even een paar dingen uitzoeken en bestellen dus rustig dagje.

@ Sandra, wat goed dat S. weer geen late voeding heeft gehad en heeft doorgeslapen, zou dat dus niet eenmalig zijn geweest? Heeft hij afgelopen nacht weer geen late voeding gekregen?

Wat sneu dat je C. zo vies in bed vond, vond hij het niet vervelend (uiteraard had hij geen keus) dat je hem wakker maakte en onder de douche zette? Hoe gaat het nu met hem?

Bij S. scheelt de kleding maten op dit moment ook, echt irritant soms. Hij heeft nu 98/104 maar van sommige is 98 te klein en bij de andere juist te groot.

@ MM, wat is een pseudokroepaanval? Sorry ik ken het niet maar het klinkt eigenlijk helemaal niet best zoals het overkomt in je stukje.

Ik ben echt benieuwd of S. de naam kan uitspreken en of hij het snapt, we zullen het wel zien en komt vanzelf als hij niks anders hoort ;-). Mijn mans moeder is ook nieuwsgierig en nu hebben we gezegd ja de naam hebben we al een paar keer genoemd (niet waar) en nu is ze maar aan het denken welke het kan zijn haha.

Zit R. in een sprongetje? Wel grappig dat ze zo ineens hey roept, steekt ze dan ook nog haar vinger omhoog? :-).

Het eten van R. gaat echt goed, vind echt dat ze hele sprongen maakt t.o.v. een aantal weken geleden!

@ Meeko, aso van je, had ik niet van je verwacht, had ik me net verheugd op cake ;-) haha. Volgens mij ben ik straks zo in staat om wat lekkers te gaan halen als ik naar of van de verloskundige af komt haha. Ik heb alleen in het begin zin in fruit gehad en nu totaal niet, niks wat gezond is eigenlijk, slecht maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook en na de zwangerschap moet dat veranderen.

Hier krijg ik het zwaar met al die mannen haha, alleen maar voetbal en dat zal nog wel meer worden ;-).

Herkenbaar dat slapen, echt verschrikkelijk terwijl goede nachtrust juist zo welkom is. Wel fijn dat paracetamol helpt, je moet wel uitgerust zijn voor de bevalling!

Wij hadden die gezelligheid afgelopen maandag weer door vermoeidheid en ook altijd als die van het kdv afkomt, dan is het behang is echt welkom.

Hoelaat moet jij naar de verloskundige vandaag?

Maak je een geboorte slinger van stoffen lapjes met d’r naam erop?

@ Lindsya, wat sneu dat O. nog steeds niks kan binnen houden maar gelukkig drinkt hij wel. Hoe is de nacht gegaan?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 21:12

Goedemorgen :shock:

Limburg Lekker een rustig dagje voor jou dus vandaag.
Een pseudokroepaanval is dat je wakker word met een hoest als een zeehond maar daarbij heel benauwd bent. Ik herkende het van Mommie en haar dochter(die voorheen ook op het forum kwam). Dus ik heb haar eerst 10 minuten in de badkamer gezet en toen bij ons in bed. Maar toen kwam de aanval terug en hebben we ons voor 40 minuten in de badkamer gesetteld.
Ik heb haar met haar kussen op de badmat gelegd en een deken en daar knapte ze heel erg vanop.

Wel ja S. die gaat de naam vanzelf wel zeggen of het nou meteen is of na vaak horen.

Ik weet niet wat R. heeft want zij ik ook verkouden hoest veel (niet zoals E.)
Hahaha ja dat Hey ze doet haar hand of vinger nog niet omhoog dat zou helemaal grappig zijn.
Ze maakt echt mega sprongen met haar eten. Ik denk dat een 4+ maanden potje zelfs te weinig is haha

Nou vandaag gaan we naar de fysio met R. en voor de rest gaan we weinig doen. Ik wacht nu op iemand die de mobiel van de box wil kopen via mp.
Ik ben echt verrot na 5 uurtjes slaap pale hoop dat de meiden me vandaag nog even rust gunnen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 22 feb 2011 - 21:27

Goedemorgen. Hier was het gisteren goed gegaan op het kdv. Klikte volgens mij prima met de nieuwe leidster bij S. ze had ook niet gehuild bij het wegbrengen. ’s Avonds thuis was ze helemaal Total loss. Vanmorgen kon ze haast ook niet wakker worden, maar helaas ze moest weer naar de psz. Daar is ze nu. F. is hier lekker thuis aan het spelen.

Gisteren avond eindelijk wat kleding opgehaald voor de blaaskapel. Was eindelijk klaar. Vanmiddag nog de shirts ophalen (als het goed is zijn ze dan klaar). Moet ook wel want vanavond is de laatste repetitie. En dan dit weekend moeten we de kleding aan. Heb allemaal pakketjes voor iedereen gemaakt, anders wordt het zo’n zooitje ongeregeld. Ons hele hutje staat nu vol. Dus ben blij als het weg is straks. Klaar ermee.

Zo meteen even naar de opticien. Ik zie de laatste tijd zo slecht. 1 oog zie ik al beroerd, die krijgen ze niet scherper (hoe dat kan snap ik niet, maar goed). Maar de andere lens zit steeds een hele waas overheen. Dat ligt waarschijnlijk aan mezelf, hij heeft pas een hele nacht buiten het lenzenbakje gelegen. Dus die is uitgedroogd denk ik. Kost weer geld dus. Maar goed slecht zien is ook niks.

Meeko: De laatste loodjes voor je. Hopelijk gaat het nog redelijk en hoef je niet al te lang meer te wachten. Vandaag weer op controle.

Limburg: Niks speciaals gedaan met m’n haar, gewoon een stukje eraf weer. S. is altijd een hele makkelijke geweest. Die sliep gelijk door, nooit ‘lastig’. F. is een ander verhaal haha. Die is met alles net wat ‘lastiger’. Hopelijk is de baby straks niet nog ‘erger’ haha. Weer zo’n handige als S. zou mooi zijn, wel iets minder verlegen dan.
Jij mag dus ook weer op controle vandaag. Veel plezier. S. kon de naam trouwens ook gelijk uitspreken, heeft daarna nooit meer baby gezegd.

Petteflat: Gelukkig is Luka weer op tijd opgeknapt. Ojee dat is wat minder nieuws voor je, dat je al minder moet gaan werken. Hopelijk werkt het en worden je klachten minder. Hoe reageerden ze op het werk?
Bij mij gaat alles goed met de zw.schap. Weinig klachten op het moment. Buikje groeit mooi door. We zijn er ook niet zo mee bezig (eigenlijk heel slecht) maar komt door het huis. Man is er heel druk mee om te werken, en ik maak me druk of het allemaal op tijd klaar komt. Hebben ook totaal nog niet over jongensnamen gehad (meisjesnaam staat nog steeds vast). Het komt er niet van.

Lindsya: Ach wat sneu dat hij had gespuugd op school. En nu aan de diarree ook nog. Beterschap voor hem. Hoe gaat het vandaag met hem?
Ik heb totaal geen zin in de carnaval. Ik mag niet drinken (niet dat ik zo’n drinker ben hoor) maar met carnaval heeft iedereen wel wat gedronken en om er dan als nuchtere tussen te staan….. en daarbij komt dat ik zelf niet los kom zonder alcohol. Dus weinig zin, maar goed misschien moet ik me maar eens laten gaan, haha.

Sandra: Wat super zeg weer geen voeding gehad. Heb je weer lange nachten zo. Ach wat zielig dat hij nog in bed lag tussen het spuug. Hoe gaat het nu met hem?

MM: Wat goed dat R. goed gegeten had. Er zit echt goede verbetering in of niet? Zet je straks weer een foto van jullie carnavalswagen op je hyves. Jullie hebben altijd zo’n mooie. Ik ben benieuwd.
Ojee wat schrikken zeg met E. Hoe is het de rest van de nacht gegaan? 5 uur slaap is idd niet veel. Hopelijk kom je de dag een beetje door.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 22 feb 2011 - 21:56

Goedemorgen,

Mijn nacht was ook een ramp. Mijn kleine man zat vannacht letterlijk tot zijn nek onder de diarree dus die heb ik vannacht in de douche gezet. Zijn bed zat ook helemaal onder dus alles verschoond, ander dekbed en alles gepakt en toen lag die net moest die weer dus gelukkig had ik hem op tijd op de wc. Zijn hele billen zijn kapot dus goed smeren. Hij heeft nu standaard een luier om want hij kan het echt niet ophouden meer. Hij roep wel als die moet plassen maar dat heeft die twee keer gedaan sinds gisteravond terwijl die anders om de 5 minuten op de wc zit. Drinken of eten is er ook zo uit dus ik heb vanmorgen de ha gebeld en ik ben op het telefonisch spreekuur gezet, even bespreken wat ik het beste kan doen. Want ik vertrouw het niet zo dat die niet plast en alles binnen twee minuten eruit gooit, dus even voor de zekerheid gebeld want ik bel anders niet zo snel de ha.

MM, heftig zeg van je grote meisje, heel veel beterschap. Minder dat R. nu ook verkouden is aan het worden. Succes vandaag bij de fysio. Hopelijk kan je ook een beetje uitrusten.

Rupsie, goed dat alles goed is gegaan op de kdv met S. Minder dat je niet zo zin heb in de carnaval. Ik drink eigenlijk nooit maar ik heb geen moeit met losgaan met of zonder alcohol, ben even gek Very Happy Maar ik snap wel dat je niet op gang kan komen als ieder iets op heb. Goed dat de kleding nu klaar is.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 22 feb 2011 - 22:00

Elke dag zie ik hier nu een politieauto door de straat rijden en weer terug, ben eigenlijk wel benieuwd waar die heen gaat.

@ MM, dat benauwde lijkt me echt heel erg schrikken. Gelukkig herkende je het en wist je hoe je moest handelen, dan blijf je zelf ook rustiger. Hoe is het nu met E.? Misschien dat het bij R. komt door het hoesten, klinkt niet alsof ze helemaal fit is.

4 maanden potje te weinig? Lijkt wel of ze de schade probeert in te halen zo snel gaat ze, echt een heel goed teken.

Hoop voor je dat de meiden vandaag rustig zijn en zelfs wel willen slapen vanmiddag, dan heb jij ook even tijd voor je zelf en vanavond vroeg je bed in (als dat kan).

Mijn nichtje zegt ook ineens hey en dan tegelijk dat vingertje omhoog, zo schattig.

@ Rupsie, een lekkere zooi is het dus bij jou nu, vanavond ben je er vanaf en hopelijk vinden ze het allemaal goed de kleding.

Wat fijn dat S. gisteren niet huilde, zelfs niet bij de nieuwe leidster. Denk dat ze echt gewend raakt aan het kdv en haar ritme steeds meer gaat vinden.

Kan de oogarts ook niks aan je ene oog doen?

Hoor je wel vaker volgens mij dat de 1e heel gemakkelijk is en de 2e totaal anders, ben echt benieuwd hoe dat hier is want S. is ook heel gemakkelijk maar dit is natuurlijk mijn 1e ;-).

Wanneer moet jij weer naar de verloskundige?

@ Lindsya, O. heeft het heftig te pakken! Groot gelijk dat je de huisarts heb gebeld, hopelijk kan deze helpen.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 22 feb 2011 - 23:00

* Rupsie wat goed zeg van S. dat ze niet huilde bij het afscheid! En dat het klikt is helemaal mooi he! Zo de kleding is nu klaar en dan even geen omkijken meer naar! Ja bij R. zit er zeker een goede verbetering in! Ja ik zal zeker wat foto's van de wagen op mijn hyves zetten. Ze heeft de rest van de nacht wel geslapen gelukkig!

* Lindsya jeetje jou nacht was ook niet tof zeg! Hoe voelt je mannetje zich nu? Terecht dat je de dokter even belt voor overleg dat heb ik vanmorgen ook gedaan hoor.

* Limburg Mmm elke dag zie je dus die politieauto dan zou ik het ook wel willen weten hihi Dat benauwde is ook heel eng. Het gaat wel met E. ze heeft nog steeds dat hoestje en klinkt wat benauwd maar dat heeft ze het niet zegt ze. Nee ik denk dat R. ook niet helemaal fit is.
Haha ja ik denkt R. de schade gaat inhalen maar dat hoeft niet hihi ze weegt zat.
Vroeg naar bed ga ik proberen maar ik denk dat het lastig word. Wat lief dat jou nichtje dat wel doet!
Veel plezier bij de verloskundige.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko wo 23 feb 2011 - 0:06

MM, fijn zeg dat R zo goed gegeten heeft. Leuk dat je zelf gaat maken. Ach wat sneu van E! Hoe gaat t nu met haar? Hopelijk kan jij vanmiddag ook nog even wat rusten.

Sandra, echt fijn voor je dat t zo beter gaat met S. En C vandaag weer wat beter?
Voordeel van verlof en man die kind weg brengt. Anders komt er ook weinig van uitslapen. Doen wel in t weekend allebei een dag dat we wat langer kunnen blijven liggen, maar echt slapen doe je dan ook niet meer.

Lindsya, en hoe is t vandaag met O? Alweer wat beter? Ach jeetje, nog niet dus. Wat sneu zeg steeds zo aan de diaree. Ben benieuwd wat de ha zegt.

Limburg, Ik ben ook heel aso :P . ik heb af en toe echt zin om tussen de middag een patatje te halen als ik alleen thuis ben. Maar heb me nog in kunnen houden. Ik drink op moment echt veel verse jus, heerlijk vind ik dat.
Ja ik heb 6 verschillende stofjes en dan 2 keer. En dan de naam met witte vilten letters erop.

Rupsie, fijn zeg dat t zo goed ging met S. Balen van je lenzen? Wat voor lenzen heb je? ik heb zachte maandlenzen, dus als er 1 stuk gaat ofzo heb ik er altijd nog wat in huis, is echt fijn.

Net terug van de verlos. Aangegeven dat ik zo moe was en slecht sliep. Als het zo bleef wilde ze me een nachtje in t ziekenhuis hebben, zodat ik daar kon slapen. Maar goed, weet niet of dat echt t probleem op lost. Verder is ze helemaal ingedaald! Echt blij mee want nu kan ze ook niet meer draaien. Alleen merk ik wel dat t vervelend voelt voor m'n bekken en verzakking. Ze schatte haar als een kleintje, nou dat scheelt, hoeft er ook niet zoveel uit :p Maar ze schatte Senna als een lange dunne baby, maar ze was 49 cm en 3560 gram, dus eerder andersom.
Daarna nog even naar de winkels geweest. Geboortepostzegels gehaald en eten voor vanavond. Senna zag een boekje van Dora, en die wilde ze heel graag. Ze is er helemaal blij mee, zo schattig.
Ze heeft net nog even in de tuin gespeeld, maar kwam er al snel achter dat t toch wel koud was.
Gaan zo lekker een broodje eten en dan slapen, ben weer ontzettend moe.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 23 feb 2011 - 1:04

Ben weer goedgekeurd door de verloskundige! Volgende afspraak over 2 weken en over 4 weken een liggingecho en heb me opgegeven voor de informatieavond over borstvoeding, is iedere laatste donderdag van de maand en had alleen nog maar keuze voor morgen gezien ik de volgende maand zo rond de 37 weken ben.

@ MM, is E. normaal ook vaker benauwd? Hopelijk krijgt ze de aanval niet meer en zo wel, is er geen medicijnen voor?

Zit R. nog steeds op de bovenste lijn met groei?

Dat is minder dat je vanavond niet vroeg naar bed kan, ik lig elke avond vroeg op bed maar dat komt door de zwangerschap ;-).

@ Meeko, echt verschrikkelijk maar ik ken het gevoel om soms tussen de middag een frietje te willen halen of een broodje kroket/frikadel, daar had ik gisteren zo’n zin in maar niet gedaan en als beloning eten we vanavond lekker friet haha. Nadeel is echt dat hier de friettent om de hoek zit. Heb je de cake al helemaal op?

Klink leuk die vlag, heb ook zo’n soort online zien staan maar ik mag me niet met de versiering bemoeien van mijn man, hier doen ze aan geboorteborden en dat regelt zijn moeder, denk ik?

Wel goed dat de verloskundige een mogelijkheid aangaf voor het slapen, je moet wel uitgerust zijn anders komt de kleine niet. Nog even aankijken en eventueel volgende week tijdens de volgende afspraak weer bespreken?

Hoeveel was de kleine bij de groei echo? Hier was die vorige week rond de 1500 gram en hij moet het dubbele worden als die de lijn volgt waar die nu op zit.

Fijn dat de baby helemaal ingedaald is, kan ze niet meer in een stuit bevallen en word het dus geen keizersnede voor je.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 23 feb 2011 - 1:10

Lindsya: Ach wat sneu zeg dat hij zo onder zat vannacht. Gaat het alweer iets beter met hem? Wat zei de huisarts?

Limburg: hmm die politieauto daar zou ik ook nieuwsgierig voor zijn. Ik mag as maandag weer naar de vk. Altijd weer leuk. M’n linkeroog, ik vind het ook een raar verhaal. Mij lijkt als je min 6 hebt bijvoorbeeld en het is nog niet scherp dan naar -6,25 ofzo net tot je scherp ziet. Maar zo is het blijkbaar niet. Heb nu al een behoorlijke sterkte en een beter zicht krijgen ze er niet mee. Ik vind het gewoon steeds irritanter dat ik niet scherp zie.

MM: Hoe gaat het vandaag met je meiden? Is het een beetje rustig, na die korte nacht voor je?

Meeko: Fijn dat de baby is ingedaald. Wel minder idd voor jezelf. Ze schatten dus een kleine baby. Hopelijk klopt het voor je. Bij mij klopte er nooit niks van dus ik geloof het meestal niet meer, haha. Jaloers, dat je dadelijk ook lekker even gaat liggen. Dat gaat hier niet meer.
Ik heb harde lenzen, helaas kan ik geen zachte lenzen (ik geloof door de bolling van m’n ogen) Harde lenzen zijn soms vreselijk irritant, vooral bij zomerweer (stoffig) en nu ook als je op een bouwterrein woont. Er kruipt altijd wel wat achter.

Sjonno: Hoe gaat het met je? Ik heb je hier alweer even niet meer gezien?
Straks even naar de opticien geweest. Heb nog geen nieuwe lenzen besteld. Ze hebben me een gemeen goedje meegegeven met een bepaald potje, daar moest ik de lenzen indoen, en dan potje A en daarna potje B erbij doen. Moest vooral niet knoeien, want er zat een soort van zoutzuur oplossing in. Daar moest ik de lenzen een half uur in laten staan. Daarna goed schoonmaken en dan zijn de lenzen weer compleet schoon. Ze zeiden, nieuwe kunnen we altijd nog bestellen, maar als het hiermee helpt, scheelt weer geld natuurlijk. En ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen waas erover heen heb gekregen. Dus wie weet.

Ook even bezoek gehad van m’n tante. Daarna moest ik echt racen. Tante was iets te lang blijven zitten. Dus ik was iets te laat op de psz. Oeps. Nu ligt F. te slapen en S. is De wereld van K3 aan het kijken. Ik ga even snel wat poetsen, want als de kids wakker zijn moeten we weer op pad.
Eerst de laatste kleding van de kapel ophalen en dan nog even langs de schoenwinkel. Heb zaterdag nieuwe laarsjes gekocht voor S., haar oude waren kapot gegaan, maar ze loopt er heel haar voetjes mee kapot. Dus nu wil ze ze niet meer aan. Even kijken wat hun zeggen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 23 feb 2011 - 2:16

* Meeko Ik maak het meeste zelf hoor maar als ik al die kleine porties moet maken die ze dan niet of amper eet vind ik dan zonde hihi Het gaat nu wel met E. Goed dat de kleine is ingedaald. Een nachtje in het ziekenhuis slapen lijkt me ook niet fijn hoor.

* Limburg Mooi dat je je goed bent gekeurd door de verloskundige. Nee normaal is ze niet benauwd heeft ze wel gehad ruim 1 jaar geleden maar toen had ze puffers. Er is helaas geen medicijn voor.
Ja R. zit nog steeds boven de lijnen haha

* Rupsie Ben benieuwd wat ze zeggen van de de schoentjes van S.

Zo de meiden liggen lekker te slapen en ik zit met een mega dip maar slapen is geen optie in ga vanavond gewoon vroeg naar bed het moet!
Net met R. bij de fysio en ze vinden dat haar onderrug nog steeds niet sterk genoeg is. Maar ik hoef me geen zorgen te maken zeggen ze. Want ze ontwikkeld zich wel door... Toch maak ik me dan een beetje zorgen gelukkig binnenkort weer naar de kinderarts even bespreken.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko wo 23 feb 2011 - 4:34

Limburg, mooi dat alles weer goed was bij de verlos.
Hier zit de snackbar dus ook om de hoek :s
Nee zo erg ben ik niet, heb nog ruim de helft over en was zo'n klein cakeje. Heb wel boterkoek gehaald vanmiddag en ook al een stukje van op Embarassed Straks maar weer even sinaasappeltjes persen ter compensatie.
Nou dat scheelt ook dat je niks aan versiering hoeft te doen. Ik wil alleen nog zo'n raamsticker bestellen, en dan hebben we ook wel weer genoeg.
Ik heb hier geen groei echo gehad. Maar met de 3d echo werd ze ook al wat kleiner dan gemiddeld gemeten.

Rupsie, oh ja harde lenzen lijken mij echt niet fijn. Hmm klinkt niet fijn dat goedje. En dat moet je straks weer in je oog stoppen :s
Klopte de schatting bij jou beide keren niet?

MM, ja das idd zonde als je de helft moet weg gooien.
Balen dat je niet even kan slapen. Idd lekker vroeg naar bed vanavond.
Snap dat je je toch nog beetje zorgen maakt. Misschien als de kinderarts t zelfde zegt dat t voor je gevoel wel goed zit.

Hebben even lekker anderhalf uur geslapen. Alleen werd er een pakketje bezorgt waardoor we wakker werden, anders hadden we nog wel langer geslapen. ben nog steeds moe.
Heb me draagdoek binnen gekregen, maar mijn hemel wat een lap stof! :shock: Ben echt benieuwd of ik de handigheid erin krijg. Dus zo maar vast even kijken hoe het moet.

Senna heeft net alweer even buiten gespeeld. Wordt echt tijd dat t wat warmer wordt dan is ze t niet al na 15 minuten zat.
Nu zit ze lekker even tv te kijken>

Moet morgen met haar naar t cb. Ben benieuwd! Ze loopt wat met haar voetjes naar binnen, dus dat even aankaarten. Verder zullen ze vast niks te klagen hebben denk ik.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 23 feb 2011 - 4:38

@ Rupsie, ben je al eens met je linkeroog naar de oogarts geweest? Vind het ook een beetje vaag, natuurlijk kunnen ze gelijk hebben, ik heb er geen verstand van. Ik ben echt blij dat ik zachte lenzen heb al zou ik liever helemaal geen lenzen willen hebben maar een oog lasering durf ik niet. Hopelijk werken de vloeistoffen en hoef je voorlopig nog geen nieuwe lenzen te kopen.

Wat zeiden ze in de winkel over de laarsjes van S.? Echt zonde!

@ MM, verstandig dat je vanavond op tijd naar bed ga, hopelijk heb je a.s. nacht een goede nachtrust want moet je morgen werken?

Verstandig dat je het even met de kinderarts over R. haar onderrug gaat hebben, ook al is het maar voor de bevestiging, het is wel haar rug.

@ Meeko, al vaak aan de verleiding toegegeven dan? Heel af en toe is het niet erg om er aan toe te geven! Wij vanavond, jammie!

Lekker boterkoek, had ik maandag ook in mijn handen maar had al zat ongezonde dingen in m’n mandje zitten haha. Maar dit weekend wil ik gebak dus dat komt er dan zeker, als ik iets wil ;-).

Zo’n raamsticker is leuk, heb ik ook nagekeken! Aan de ene kant lekker dat ik niks aan versiering hoef te doen maar had het eigenlijk graag in eigen handen gehad, kan ik tenminste doen wat ik zelf leuk vind. Ik vind zo’n geboortebord vaak kinderachtig.

Wat voor draagdoek heb je? Op mijn lijstje staat er ook nog 1 om te kopen maar denk toch dat ik wacht tot na de bevalling, wie weet krijg ik hem dan wel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 23 feb 2011 - 9:17

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is nog steeds ziek, houd echt niks binnen. De ha zijn dat het een virus was die heersten en dan we zetpillen dompiredon moesten geven. Hij heeft net een uur lang gehuild van de buikpijn, zo zielig wat wil ik dat ik het over kon nemen maar dat kan helaas niet. Hij ligt nu te slapen. Ik ben wel benieuwd wat de nacht gaat brengen weer. De wasmachine en de droger heeft overuren gedraaid vandaag maar gelukkig is alles nu weg.

Meeko, goed dat de kleine is gedaald. Had je al een beetje ontsluiting of heeft ze daar niet na gekeken. Minder dat je zo moe voelt, lekker rustig aan doen.

Rupsie, oeps iets te laat op de psz. Als het gezellig is ken geen tijd he Very Happy Lekker dat je nog even heb kunnen schoonmaken.

MM, gelukkig dat R. zich goed ontwikkeld. Je ben ook zo moe, ik duik er ook vroeg in vanavond. Ik hoop dat je vanacht lekker kan slapen. Hoe gaat het met Esmee?

Limburg, goed dat je weer goed ben gekeurd door de vk. Hoeveel ben je ongeveer aangekomen nu? Heb je het fotoalbum al van je bruiloft?

Beegee, hoe gaat het met je, meis?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 23 feb 2011 - 9:29

* Meeko Ja de helft of alles weg is zonde maar nu ik weet dat ze het lust gaan we de vriezer volproppen haha Klopt als de kinderarts kan bevestigen dat ik me geen zorgen hoef te maken is het ongeruste gevoel weg. Koud om buiten te spelen he.

* Limburg Ja morgen moet ik werken dus ik wil wel een goede nacht maken haha Klopt ik wil het bevestigt hebben. Wij doen niet aan geboorte borden enzo door anderen. We moesten zelf de versiering regelen.

* Lindsya ach je mannetje hij is goed ziek dat is echt sneu! Kan me voorstellen dat je het dan wilt overnemen. E. gaat wel ze heeft er nu verhoging bij dus ik hoop dat het mee gaat vallen vannacht.

E. heeft lang in bed liggen draaien voor dat ze sliep maar het is nu is het al even stil. R. heeft haar laatste fles al gehad dus ik ga zo mijn brood smeren en dan maar naar bed. Ik weet niet wat de nacht me nog brengt en mijn man is nu aan het werk (aan de eettafel).
En morgen moet ik zelf ook werken maar ik hou jullie op de hoogte.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 23 feb 2011 - 20:39

Goedemorgen,

Vandaag een drukke dag, eerst m´n nagels laten verwijderen om 9.00 uur en daarna naar de stad om nog een paar dingen voor de baby en mezelf te halen en een prijsindicatie opvragen voor 3 rolgordijnen boven en dan S. om 12.30/13.00 uur ophalen van het kdv en vanavond van 20.00 tot 22.00 de informatieavond. Ben benieuwd hoe ik morgen ben na zo’n dag.

Straks ook de foto’s ophalen die ’s avonds op het feest door de gasten met wegwerpcamera’s zijn gemaakt en heb gisteren alle foto’s die door familie is gemaakt op de dag zelf laten afdrukken, zijn er 414. Al deze foto’s ga ik samen met de kaarten inplakken, leuk werkje volgende week haha.

@ Lindsya, helpen de zetpillen al een beetje bij O.? Zo zielig dat hij echt helemaal niks binnen houdt, kan me goed voorstellen dat je het wilt overnemen, zo machteloos ben je eigenlijk nu.

Precies een week geleden was ik 5,2 kg aangekomen en nu weet ik het niet, durf nooit zo goed op de weegschaal te gaan staan haha.

Nee fotoalbum krijgen we definitief volgende maand, we moeten over 2/3 weken daarheen om onze goedkeuring of eventuele aanpassingen te geven.

@ MM, hoe is de nacht met E. gegaan? Geen aanval meer gehad? Ben je zelf ook weer een beetje uitgerust?

Waar ik vandaan komt doen ze ook niet aan geboorteborden maar hier in Limburg is dat schijnbaar heel normaal, wel wennen als je zelf altijd iets anders gewend ben, maar zal me aanpassen ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum