Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 27 feb 2011 - 19:51

Goedemorgen meiden,

Hoe is het met jullie? Vandaag nog plannen? Hier staat het huishouden vandaag op de planning.
Wat is het trouwens rustig hier.

@ MM, ik wil niet meer naar yoga omdat ik het niet meer trek, heb er totaal de energie/fut niet meer voor. Komt o.a. ook door het tijdstip want ’s avonds ben ik echt helemaal niks meer. Vind het wel jammer maar wil er geen andere dingen voor gaan laten.

Groot gelijk dat je baby spullen aan het verkopen ben als je ze niet meer wil bewaren en nu het geld is mooi meegenomen.

Wat raar dat de man niet meer heeft gereageerd op de mail, lukt het wel om een andere buggy te vinden?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko zo 27 feb 2011 - 22:10

MM, E is dus ook niet zo groot. Hoeveel weegt zij dan? Hoe gaat t nu met de meiden? Oh irritant zeg dat die man niet reageert van MP. Zet er dan niet iets op.

Lindsya, nee ben niet meer naar de verjaardag geweest. Kwam thuis de trap nauwelijks meer op, dus ben verstandig geweest.

Limburg, klachten klinken als indalen. Volgende keer even aan verlos vragen. Ik had toen ook zo erg dat ik dacht dat t begonnen was, maar ze was gewoon al helemaal aan t indalen. Nu heb ik er geen last meer van. Al is t ook minder prettig dat ze ingedaald is. Heb af en toe nog wel pijnlijke harde buiken, maar verder is t rustig, helaas.
Nee ben niet meer naar de verjaardag geweest.
Senna is juist echt minie! Als ik vergelijk met kindjes op het kdv is ze een stuk kleiner. Maar ze zit dan ook onder gemiddeld met haar lengte. Zal S dan ook wel zitten.

Vannacht redelijk geslapen. Ben nog wel wat moe, maar Senna wordt zo opgehaald dus heb ik lekker een rustig dagje. Moet alleen straks even naar de Ah, maar t zo vies weer.
Gister avond zijn nog vrienden langs geweest. Hebben we kolonisten gespeeld. Hadden ook een nieuwe uitbreiding, erg leuk.

Senna wilde gister middag niet slapen. Maar ze was zo ontzettend moe, dus toch op bed gelegd. Maar dat was geen succes. Heeft alleen maar lopen rommelen in haar kamer. En na ruim een uur kwam ze aangekleed en wel de badkamer in waar Fenk aan het douchen was. Was eigenlijk best grappig, maar was dus wel een zeer lange dag met haar.

En onze wasmachine is stuk!! Echt zo balen dat t net nu moet gebeuren! Dus baby moet nog heel even blijven zitten tot we een nieuwe hebben. En hopelijk is dat vandaag of morgen. Hij was ook al 13 jaar oud dus was te verwachten.
Geef zo even 2 wasjes aan me moeder mee, want er ligt echt nog veel nu!
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 27 feb 2011 - 22:22

@ Meeko, verstandig dat je niet meer naar de verjaardag bent geweest als je thuis al de trap niet op kon, op dit moment is je lichaam het belangrijkste.

Ja ga de klachten zeker zeggen tegen de verloskundige volgende week woensdag, denk ook dat het indalen is maar voor mijn gevoel is dat erg vroeg. Volgende week maar naar laten kijken. De krampen in mijn buik zijn inmiddels grotendeels weg maar de druk in mijn baarmoeder is er nog wel steeds, echt alsof ik het kopje naar beneden voel drukken. Hoelang heb jij er last van gehad?

S. is juist niet klein vergeleken bij andere kindjes op het kdv, normaal eigenlijk. Voor mijn gevoel was hij eerst altijd wel aan de grote kant vergeleken met andere kindjes van zijn leeftijd op het kdv maar dat is sinds afgelopen zomer wel veranderd.

Vies weer? Hier is het droog maar regent gelukkig nog niet. Ik wil ook nog even naar de AH, even wat lekkers halen en eten voor tussen de middag. Lekker dat je verder een rustig dagje heb vandaag! Ga je knutselen of helemaal niks doen?

Balen van je wasmachine! Hopelijk luistert de baby naar je en blijft nog heel eventjes zitten, al ben ik wel erg benieuwd naar de naam ;-). Gauw naar de winkel om een nieuwe te kopen en zo snel mogelijk laten bezorgen/aansluiten of zelf doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko zo 27 feb 2011 - 22:50

Limburg85 schreef:@ Meeko, verstandig dat je niet meer naar de verjaardag bent geweest als je thuis al de trap niet op kon, op dit moment is je lichaam het belangrijkste.

Ja ga de klachten zeker zeggen tegen de verloskundige volgende week woensdag, denk ook dat het indalen is maar voor mijn gevoel is dat erg vroeg. Volgens mij valt t wel mee hoor hoe vroeg t indalen bij jou is.Anders even googlen. Volgende week maar naar laten kijken. De krampen in mijn buik zijn inmiddels grotendeels weg maar de druk in mijn baarmoeder is er nog wel steeds, echt alsof ik het kopje naar beneden voel drukken. Hoelang heb jij er last van gehad? Heb er denk ik zo'n 2 weken last van gehad. Idd ook alsof ze der hoofd naar beneden aan t duwen was en krampen die ik echt weg moest zuchten.

S. is juist niet klein vergeleken bij andere kindjes op het kdv, normaal eigenlijk. Voor mijn gevoel was hij eerst altijd wel aan de grote kant vergeleken met andere kindjes van zijn leeftijd op het kdv maar dat is sinds afgelopen zomer wel veranderd. Hmm, misschien zijn de kinderen bij jou kleiner als hier dan Wink

Vies weer? Hier is het droog maar regent gelukkig nog niet. Ik wil ook nog even naar de AH, even wat lekkers halen en eten voor tussen de middag. Ik dacht dat t mieserde maar t is alleen heel mistig. Maar echt lekker is t niet. Ja ik wil ook even wat lekkers te eten halen voor de middag. en moet ook nog wat voor t avondeten halen wat Fenk van de week vergeten was. Lekker dat je verder een rustig dagje heb vandaag! Ga je knutselen of helemaal niks doen? Ik denk dat ik nog even verder met de schilderijtjes ga. Maar ga zo eerst even op de bank liggen en serie kijken. Senna is net opgehaald dus dat kan dan mooi.

Balen van je wasmachine! Hopelijk luistert de baby naar je en blijft nog heel eventjes zitten, al ben ik wel erg benieuwd naar de naam ;-). Ik ben ook benieuwd naar jullie naam! Welke naam was t uiteindelijk voor een meisje geworden? Omdat je mijn namen toen ook zo leuk vond. Gauw naar de winkel om een nieuwe te kopen en zo snel mogelijk laten bezorgen/aansluiten of zelf doen. Nou dat laat ik lekker door m'n man en pa regelen. Als t mee zit kan Fenk er vandaag 1 ophalen bij zo'n internetsite. Hij heeft daar ook connecties via zijn werk, dus krijgen we waarschijnlijk ook nog korting Very Happy
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra zo 27 feb 2011 - 23:30

Hallo allemaal!

Hier vorige week een beetje druk gehad met de zieke kids om te reageren.. sorry!

C.as is nu naar school en S.tijn begint ook weer op te knappen.. wel nog steeds diaree en bijna niet willen eten.. maar drinken doet hij gelukkig wel goed en dat is het belangrijkste.. Hoop wel dat hij snel weer opknapt, want echt gezellig is hij niet. No . Hopelijk slaapt hij even lekker vanmiddag, knappen we allebei weer van op denk, ha ha!!!

Ik kom vanmiddag op de rest reageren hoor, Nu eerst nog even stofzuigen en straks C uit school halen, broodje eten, S naar bed, C weer naar school, hond uitlaten en dan hopelijk even mama tijd!!!!!!!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 27 feb 2011 - 23:46

Goedemorgen,

Gisteren echt een pech dag. S'morgens is onze schutting om gevallen, was wel te verwachten want hij stond op instorten maar we hadden gehoopt dat die het vol hield tot het een beetje weer was. De vorige bewoner had die geplaatst met al oud hout dus het hout is helemaal verrot. Gaat ons weer centjes kosten helaas. S'middags naar ons kleine nichtje der verjaardag, was niet heel erg druk gelukkig maar ik kreeg rond 5 uur een migraine aanval dus mijn zwagertje heeft mij en mijn kleine man thuis gebracht, gelijk gaan liggen en nu heb ik nog een beetje na pijn. Op zulke momenten baal ik echt vreselijk van die migraine aanvallen.
Vandaag niet veel op de planning, alleen vanmiddag even na de bieb. Mijn man is ook vroeg vandaag.

Meeko, oh dat is balen van je wasmachine. Ik weet er alles van hoe lastig dat dat is, hopelijk blijft de kleine zitten tot je nieuwe er is. Verstandig dat je niet naar de verjaardag ben gegaan als je de trappen thuis al moeilijk kan lopen. Lekker rustig dagje voor je vandaag, is Senna na de kdv of naar oma?

Limburg, dat is minder vandaag het huishouden met je klachten, rustig aan doen. Kan makkelijk dat de kleine is aan het indalen, alleen minder dat je zoveel pijn heb. Zijn de klamboe en het dekentje al binnen van de babykamer?

MM, ja mijn kleine man wil ook nog graag in de buggy en ik moet ook eerlijk zeggen als we in Turkije zijn dat ik het wel fijn vind en veiliger.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 28 feb 2011 - 1:44

Zo daar was ik weer, C is weer naar school en S ligt te slapen, even mama tijd!

Lindsya, vervelend dat je weer een migraine aanval had zeg! En balen van de schutting, kost altijd weer een hoop dat soort dingen.. hoe is het met de diaree bij O.mer?

Meeko, argh ja dat molton met plastic, ik ging daar ook vreselijk van zweten.. heb toen als tussenlaag nog 2 grote badlakens gebruikt en dat vond ik fijner.. dus zeg maar : matras-waterdichte molton-2badlakens-hoeslaken.

Limburg, vervelend dat je je zo akelig voelt en de yoga gewoon niet trekt!!

MM, vervelend is dat he als ze niet of traag reageren van marktplaats.. ik heb nu bijna de hele baby uitzet verkocht, maar jeetje wat een gedoe soms!!! Ik heb nu nog 1 ding te koop staan, en daar had ik vorige week een bieding op, dus ik een reactie terug gestuurd, krijg ik gister een mailtje dat ze het er mee eens is... dus ik gemaild of ik het moet verzenden of dat ze het op wil halen, hoor ik weer niets.. dus heb nu een mail gestuurd dat als ik vanavond geen reactie heb dat het dan ophoud, op die manier hoeft het al niet meer!! Zo frustrerend!! Nog geen waterpokjes gezien bij R? En hoe is het nu met E?

Beegee, sjonno, peka alles goed?
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 28 feb 2011 - 2:25

Hallo!

@ Meeko, en nog naar de winkel geweest? Ik niet meer, veel te druk met wassen, ophangen, opvouwen etc. en met producten bestellen haha. En al begonnen aan de schilderijtjes?

Onze meisjesnaam begon met een B. Ik zet de naam hier niet neer omdat we hem niet willen vertellen tegen andere maar jij had deze ook alleen vond Frenk hem niet leuk?

Korting is altijd mooi meegenomen, kost toch altijd nog zat geld!

@ Sandra, lekker dat C. weer naar school is, weer in het normale ritme komen. Hopelijk knapt S. snel op zodat je weer een gezellig manneke heb. Hoelang is hij nu al ziek?

@ Lindsya, balen van jullie schutting! Je weet dat de kosten er aan komen maar het liefst bepaal je zelf wanneer en nu moet je nu. Kunnen jullie de schutting samen met de buren doen?

Balen zeg van je migraine aanval! En helaas nog niet over vandaag, doe rustig aan zodat je je morgen hopelijk weer beter voelt.

Nee het dekentje en klamboe zijn nog steeds niet balen en vind het steeds irritanter worden, ik ga nu van eind deze week uit en dat moet ook echt want dan wil ik het kamertje klaar hebben voor wat ik kan doen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 28 feb 2011 - 3:28

Sandra, fijn dat t met S ook weer beter gaat. Lekker dat C weer naar school kan. Ik heb ook dat molton zeiltje, molton en hoeslaken. Maar misschien idd nog een badlaken tussen doen. Gekke is dat Fenk er helemaal geen last van heeft terwijl hij normaal juist niet tegen dat soort dingen kan. Maar gaat nu wel beter nu ik zonder pyama slaap, en raam staat dan ook flink open.
Hebben jullie al jullie babyspul weg gedaan? Ik ben dat ook van plan. Maar toch, straks willen we toch graag een 3e en moeten we alles opnieuw kopen. Al zal t meeste wel naar een vriendin toe gaan.

Lindsya, balen zeg van de schutting. Vervelend van de migraine. Enig idee hoe het gekomen is? Senna is vandaag naar oma. Ze had er weer helemaal zin in. Ze gaan altijd met de honden naar t bos, en dat vind ze heerlijk. Verstoppertje spelen met oma en over boomstammen klimmen enzo.

Limburg, yep, heb lekker een tosti gemaakt en had nog chocolaatjes gehaald, slecht! maar ook lekkere sapjes en fruit gehaald. Leuk he online shoppen! Ik moet mezelf soms echt tegenhouden. Heb eigenlijk alleen nog maar geluierd op de bank. Misschien dat ik zo effe ga beginnen.
Oh dan weet ik al welke naam! Ja die is leuk! Maar Fenk vond m idd niet leuk. Maar hebben uiteindelijk wel 2 namen gevonden die we allebei leuk vinden. Heeft wel echt lang geduurd.

Zo weer even wat boodschapjes in huis gehaald. Kom altijd weer met teveel thuis, maar ja. Wasmachine kunnen we vandaag ophalen! Hoop dat m'n pa m vanavond even kan aansluiten. En dan morgen lekker wassen! Dan is t weer even leuk om te doen Wink Kregen een korting van 75 euro dus dat is weer mooi meegenomen.
Heb de hele dag al last van m'n darmen. Eigenlijk de hele week al wel. Echt vervelend. Bij sommige schijnt dat t begin van de bevalling te zijn, maar hier helaas niet dus.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 28 feb 2011 - 3:39


Limburg, yep, heb lekker een tosti gemaakt en had nog chocolaatjes gehaald, slecht! maar ook lekkere sapjes en fruit gehaald. Leuk he online shoppen! Ik moet mezelf soms echt tegenhouden. Heb eigenlijk alleen nog maar geluierd op de bank. Misschien dat ik zo effe ga beginnen.
Oh dan weet ik al welke naam! Ja die is leuk! Maar Fenk vond m idd niet leuk. Maar hebben uiteindelijk wel 2 namen gevonden die we allebei leuk vinden. Heeft wel echt lang geduurd.


Oh lekker tosti! Had ik gisteren echt zin in maar helaas hadden we daarvoor het brood en ham niet in huis en manlief was voetballen en duurde mij te lang voordat hij thuis was en ik had zelf geen zin om naar de winkel te gaan Embarassed.

Ja vind die naam echt super! Hopelijk ook nog steeds bij de volgende en dan moet het wel een meisje zijn ;-). Ben erg benieuwd naar jullie naam, wie weet stond die ook op ons lijstje.



Zo weer even wat boodschapjes in huis gehaald. Kom altijd weer met teveel thuis, maar ja. Wasmachine kunnen we vandaag ophalen! Hoop dat m'n pa m vanavond even kan aansluiten. En dan morgen lekker wassen! Dan is t weer even leuk om te doen Wink Kregen een korting van 75 euro dus dat is weer mooi meegenomen.
Heb de hele dag al last van m'n darmen. Eigenlijk de hele week al wel. Echt vervelend. Bij sommige schijnt dat t begin van de bevalling te zijn, maar hier helaas niet dus.

Hier kom ik ook altijd met te veel boodschappen thuis, neem altijd meer mee dan waar ik voor ging. Maak niet uit of ik met een briefje ga of niet haha.

Die 75 euro korting is zeker mooi meegenomen! Hier mag die echt niet stuk gaan, ben echt al vanaf vanochtend 7.30 uur non stop aan het wassen en het einde is nog niet in zicht. Heerlijk gewone was, beddengoed en babyspullen, lijkt echt geen einde aan te komen.

Je lichaam is dus druk bezig maar helaas heeft de kleine nog geen zin om er uit te komen. Heel lang kan het niet meer duren voor je.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 28 feb 2011 - 3:45

Limburg, S ius nu vanaf woensdagnacht ziek.. dus ik hoop dat hij nu snel helemaal fit is!! Het gaat wel stukken beter hoor.. maar de diaree blijft, hij wil bijna niet eten en hij is niet zo gezellig.. Wat balen dat het dekentje en de klamboe nog steeds niet binnen zijn!

Meeko, Ja wij hebben al het babyspul weg gedaan, ik heb alleen nog kleertjes, maar ik wacht denk tot ik daar iemand blij mee kan maken, daar krijg je zo weinig voor dat ik het de moeite niet waard vind.. Fijn dat jullie alwweer een wasmachine hebben, morgen weer ‘lekker’ wassem dus!

Ik ga er maar weer eentje verschonen hier.. blijf bezig zo en kost nog een hoop ook al die luiers!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 28 feb 2011 - 4:16

Hallo allemaal,

Even na de bieb geweest en naar mijn schoonouders geweest. Mijn kleine man ligt lekker in bed dvd te kijken, die is echt hele dag al aan het zeuren, niet normaal.

Limburg, Dat is balen dat je klamboe en dekentje er nog niet is, hopelijk komt het snel. Nee we kunnen het niet met de buren delen omdat het stukje is waar we binnen komen dus die is voor onze rekening, gelukkig gaat de buurman wel mee helpen en we gaan dezelfde maken als hij en die is heel stevig en goed.

Sandra, minder dat S. nog steeds niet lekker is. Leuk dat C. aan zijn eerste echte schoolweek is begonnen. Gelukkig gaat het al sinds twee dagen heel goed met mijn kleine man. Beterschap nog.

Meeko, jeeh een nieuwe wasmachine, doe de winkel hem niet aansluiten en brengen? Leuk dat ze naar oma ging vandaag. Ik kom ook altijd met teveel boodschappen thuis, als mijn mannen allebei mee gaan dan is het nog erger Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 28 feb 2011 - 23:55

Limburg, weet je wat lekker is. Een tosti met smeerkaas en salami! Dat had ik gister dus.
Ik vond t leuk om die babywasjes te doen. En dan opvouwen en in de kast leggen. En zien hoe belachelijk veel t dan eigenlijk is!

Sandra,ja kleertjes bewaar ik ook dan nog wel even. Dat is denk ik ook waar ik t moeilijkst afscheid van zal kunnen nemen. Wil ook echt wel een paar dingetjes daarvan bewaren voor later. Mijn moeder had ook mijn eerste pakje nog, en dat vond ik zo leuk!
Hoe is t nu met S?

Lindsya, nee we hebben m via zo'n website gekocht die een stuk goedkoper is dan winkels en waar Fenk dus iemand kent. Kan wel laten bezorgen en aansluiten maar dat kost weer extra, en me pa kan t gewoon doen, dus dan is t zonde van t geld.

Heb weer lekker kunnen uitslapen. Begin t wel allemaal steeds meer zat te worden. Heb steeds zoveel pijn en kan maar weinig. Dus van mij mag ze echt deze week wel komen.
Vanavond wordt de wasmachine aangesloten en neemt me pa ook de box mee! Jeej, dan zijn we helemaal klaar! Kan ik morgen ook mooi de laatste spulletjes in de box opruimen, scheelt ook weer wat zooi van boven.
Senna is naar het kdv, had ze weer helemaal zin in gelukkig. Ik ga niet zoveel doen weer vandaag. Moet eigenlijk wel stofzuigen, maar is ook weer niet zo verstandig.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 1 maa 2011 - 1:27

* Limburg ik kan me voorstellen dat als je geen fut hebt dat je niet naar yoga wilt.

* Meeko nee E. is inderdaad ook niet groot. Ze weegde de laatste keer 15,5 kilo. Ik las dat je een mega grote wasmachine hebt lekker hoor!

* Lindsya dat is balen zeg de schutting om. En een migraineaanval op de verjaardag van je nichtje is ook niet fijn.

* Sandra Wat lekker dat jij nu bijna je hele baby uitzet hebt verkocht. Ik heb nog een wieg boven staan maar op een of andere manier wil ik er nog geen afstand van doen.

Hier gaat het lekker. Vandaag een carnavalspakje voor R. gekocht want ze kon geen oude setjes van E. aan. Net even de ramen gelapt en nu even relaxen beide dames liggen namelijk in bed.
Het lijkt hier beter te gaan E. klaagt nog wel over haar oor maar heeft geen verhoging ofzo. En bij R. zijn nog geen waterpokken te zien maar op haar groep op het kdv is het aantal kinderen wel uitgebreid.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 maa 2011 - 1:46

Hallo meiden,

Vanochtend bij de bedrijfsarts geweest, vond de afspraak al onzinnig maar helaas wouden ze hem dit keer niet omzetten in een telefonisch consult. Toch gegaan, helaas 50 km hier vandaan, lekker dichtbij. Kon het eerst niet vinden maar uiteindelijk toch gevonden en zoals verwacht, was het ook een onzinnige afspraak, vond de bedrijfsarts ook en zeker omdat volgende week vrijdag mijn verlof in gaat.

Verder druk met de babywas, zodat het deze week nog allemaal gestreken kan worden. Ineens wil ik het allemaal zo snel mogelijk klaar hebben.

Als het goed is krijgen we deze week ook de enveloppen binnen van de geboortekaartjes, kan ik mooi de etiketten printen en de postzegels halen en plakken.

Vandaag een lange dag zonder man, hij heeft gezellig beurs en is pas laat thuis als ik al lig te slapen :-(.

Toen straks even bij de supermarkt geweest en lekker kaasbroodjes meegenomen die nu in de oven liggen en spullen om een kwarktaart te maken, misschien dat ik dat vanmiddag wel ga maken.

@ Sandra, S. vandaag al meer opgeknapt t.o.v. gisteren? En C. geen moeite met dat die weer naar school toe moet deze week?

Ja zeker balen van het dekentje en klamboe, zeker omdat ik ze steeds moet mailen om op de hoogte te blijven dat doen ze niet vanuit hun zelf :-(.

@ Lindsya, O. vandaag al meer opgeknapt en ook niet meer aan het zeuren?

Dat is wel erg fijn dat de buurman jullie wil helpen met de schutting en dat hij ook zo handig is!

@ Meeko, een tosti met smeerkaas? Nog nooit van gehoord, is dat lekker? Ik heb brood en ham meegenomen voor morgen, kan ik mooi ook tosti’s eten ,misschien wel even met smeerkaas uitproberen :-).

Vind het ook leuk om de babywas te doen alleen minder dat ik het al in had geruimd en dat straks weer opnieuw moet doen, niet slim haha. Alleen nu merk ik weer dat het best veel is, oeps.

Lekker dat vanavond de wasmachine weer wordt aangesloten, kan je morgen lekker wassen en ook de box opzetten, dan ben je er echt klaar voor en kan de kleine komen! Hier wil ik alles klaar hebben met 37 weken dus dan moet ook de box staan, kan ik nu vast beginnen met zeuren bij mijn man ;-) haha.

@ MM, beide meiden zien er echt schattig uit in hun carnavalspak! Willen ze het ook beide aan en gaan ze het ook echt vieren?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 1 maa 2011 - 1:51

* Limburg Wat vervelend dat je dan zo'n eind moet rijden en dan beide tot de conclusie komt dat het niet nodig was geweest. E. wil haar pak het liefste elke dag aan. R. wil haar pak wel aan maar niet haar muts op haar koppie ze word echt woest als ik dat doe. We staan zondag bij de optocht te kijken in carnavalstenue en maandag vieren ze het op het kdv. Oja en E. gaat zaterdagmiddag met mij of mijn mannetje nog even mee naar de kroeg daar is het kindermiddag.

Ik ben weer met 2 andere buggy's bezig ik heb bij beide het hoogste bod hopelijk vinden ze het voldoende en kan ik hem eerdaags ophalen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 maa 2011 - 1:58

meisjesmama schreef:* Limburg Wat vervelend dat je dan zo'n eind moet rijden en dan beide tot de conclusie komt dat het niet nodig was geweest.

Ja vind het nu nog echt meer onzin, hopelijk laten ze me nu met rust ;-).

meisjesmama schreef:E. wil haar pak het liefste elke dag aan. R. wil haar pak wel aan maar niet haar muts op haar koppie ze word echt woest als ik dat doe. We staan zondag bij de optocht te kijken in carnavalstenue en maandag vieren ze het op het kdv. Oja en E. gaat zaterdagmiddag met mij of mijn mannetje nog even mee naar de kroeg daar is het kindermiddag.

Wat leuk dat ze beide hun pak graag aanwillen! S. wou ik vorig jaar zijn pak niet aan, laat staan iets op zijn hoofd. Dit jaar heeft hij dus geen pakje. Weet eigenlijk helemaal niet of ze het vieren op het kdv. Vrijdagavond gaan we misschien wel even met hem naar de tent en maandag sowieso naar de optocht kijken maar ik heb ook geen pakje aan haha. Heb jij een pak?

meisjesmama schreef:Ik ben weer met 2 andere buggy's bezig ik heb bij beide het hoogste bod hopelijk vinden ze het voldoende en kan ik hem eerdaags ophalen.

Succes, hopelijk kun je er nu snel 1 ophalen. Kan je er bij 1 van beide een beetje uitkomen met de prijs? Heb je nog wat van die andere man gehoord?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 1 maa 2011 - 2:07

Limburg85 schreef:
meisjesmama schreef:* Limburg Wat vervelend dat je dan zo'n eind moet rijden en dan beide tot de conclusie komt dat het niet nodig was geweest.

Ja vind het nu nog echt meer onzin, hopelijk laten ze me nu met rust ;-).

Dat zal nu toch wel.....

meisjesmama schreef:E. wil haar pak het liefste elke dag aan. R. wil haar pak wel aan maar niet haar muts op haar koppie ze word echt woest als ik dat doe. We staan zondag bij de optocht te kijken in carnavalstenue en maandag vieren ze het op het kdv. Oja en E. gaat zaterdagmiddag met mij of mijn mannetje nog even mee naar de kroeg daar is het kindermiddag.

Wat leuk dat ze beide hun pak graag aanwillen! S. wou ik vorig jaar zijn pak niet aan, laat staan iets op zijn hoofd. Dit jaar heeft hij dus geen pakje. Weet eigenlijk helemaal niet of ze het vieren op het kdv. Vrijdagavond gaan we misschien wel even met hem naar de tent en maandag sowieso naar de optocht kijken maar ik heb ook geen pakje aan haha. Heb jij een pak?

Ach hij vind het niet leuk om verkleed te gaan. Vorig jaar was E. als Bumba dat was ook zo lief haha Ik heb 4 plastic bakken vol met allerlei pakken. Ik zit in een carnavalsgroep waar we elk jaar een nieuw pak voor hebben. Toevallig heb ik hem dit jaar niet maar vorig jaar stond ik 6 weken voor de uitgerekende datum in dezelfde jurk als de andere meiden in de kroeg haha

meisjesmama schreef:Ik ben weer met 2 andere buggy's bezig ik heb bij beide het hoogste bod hopelijk vinden ze het voldoende en kan ik hem eerdaags ophalen.

Succes, hopelijk kun je er nu snel 1 ophalen. Kan je er bij 1 van beide een beetje uitkomen met de prijs? Heb je nog wat van die andere man gehoord?

Ik hoop dat 1 van hun mijn bod accepteert er is nu al een hele tijd geen hoger bod geweest dus laat ze nu maar de knoop doorhakken. Van die andere man heb ik nog steeds niets gehoord
En dat slaapzakje wat ik terug kreeg van die ene vrouw is binnen. Zet hem gister op mp en s'avonds had ik al een goed bod haha
.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 1 maa 2011 - 9:08

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is goed opgeknapt en hij is weer helemaal de oude, gelukkig. Vandaag met mijn schoonmoeder een beetje mijn vriezer aangevuld, we hebben broodjes gemaakt met aardappel of witte kaas erin en eigen gemaakt nasiballen, heerlijk. Als er visite komt is ook snel klaar.
Morgen gaan we misschien met de buurvrouw en haar kids naar B.allorig, ben benieuwd ben ik nog nooit geweest, denk dat mijn kleine man het ook heel erg leuk vind.

Limburg, balen zeg 50 km rijden voor je afspraak die nergens over ging. Volgende week officieel gaat je verlof in, het aftellen gaat nu beginnen. Je heb volgens mij last van nesteldrang Very Happy Hoe voel je nu, ik las op je hyves dat je ergens pijn had?

MM, gelukkig dat je meiden opgeknapt. Leuk dat je meiden helemaal klaar zijn voor de carnaval, ik zag de foto op je hyves, echt heel leuk zien ze eruit.

Meeko, ja daar heb je gelijk in alles kost extra geld tegenwoordig. Doe je wasmachine het goed? Heb jullie al de box opgezet? Leuk dat je meisje het leuk heb gehad op de kdv.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 1 maa 2011 - 21:19

Goedemorgen meiden,

Gisteren rond 15.30 uur kreeg ik ontzettende buikpijn aan de rechterkant van mijn buik ter hoogte van mijn navel, ontzettende steken non stop, kon gisteren ook niet meer lopen, bukken, bewegen etc. Uiteindelijk met veel moeite ben ik om 19.30 naar bed gegaan en als ik heel stil bleef liggen zakte de pijn iets af maar zodra ik mijn been bijvoorbeeld beweegde kreeg ik weer hele erge steken. Om 22.00 uur kwam eindelijk mijn man thuis en ben ik weer even naar beneden gegaan, helaas was de pijn direct weer terug alleen nu niet meer non stop maar wel-niet-wel-niet-wel etc. Uiteindelijk weer naar bed gegaan en vannacht goed kunnen slapen. De pijn was ook een stuk minder maar zodra ik opstond was deze weer terug maar gelukkig nog steeds niet constant meer. Nu ik op de bank zit is het gelukkig overgegaan in een zeurende pijn met een steek als ik me beweeg.

Bleek dat S. gisteren carnaval had op het kdv en wij wisten van niks, we voelden ons daar echt boos/verdrietig over, vind het zo sneu voor S.! Vrijdag maar eens vragen waar het mis is gelopen al heb ik natuurlijk wel een vermoeden… Ook bleek dat hij vrijdag ziek is geweest en we horen weer niks, het gaat weer erg lekker!

Gisteren trouwens allemaal pakketjes binnen gekregen die ik had besteld, de postbode moet wel gedacht hebben en er moeten er nog meer binnen komen haha.

@ MM, en is je bod inmiddels geaccepteerd voor de buggy? Wat raar dat die ene man niks meer van zich laat horen, lekker vriendelijk.

Dat is wel fijn dat je het pakje gelijk weer opnieuw kwijt ben, hopelijk zijn die er wel tevreden mee :-).

@ Lindsya, wat fijn dat O. eindelijk helemaal opgeknapt is!

Oh die nasiballen klinken lekker, krijg er gelijk zin in, lekker op dit tijdstip ;-) haha.

Veel plezier vandaag in B.allorig! Ben er ook nog nooit geweest maar het lijkt me eigenlijk wel leuk. Weet dat er 1 in H. zit maar even kijken of er nog meer vestigingen zijn.

Heeft O. deze week vakantie?

Ja nesteldrang is begonnen! Me lichaam is zo gek aan het doen afgelopen dagen dat ik het echt op mijn heupen heb gekregen met de babykamer, de babywas moet nu zo snel mogelijk klaar zijn net zoals de rest van het kamertje eigenlijk haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:06

Zooo daar ben k weer! Heb weer even de puf gevonden om mee te schrijven!!
was er even klaar mee, met het hele computer gebeuren Embarassed heb wel trouw gelezen, daarvoor ben ik dan te nieuwsgierig!!

hier gaat alles goed, rondom werk alles weer rustig en de kindjes doen het prima!! Merle is alleen elke ochtend zo rond 6 wakker :S erg jammer maar goed ze zit dan ook telkens helemaal onder de ontlasting... tandjes wacht ik al heel lang op, dus dat zal het intussen wel niet meer zijn haha!!
Indy heeft nu carnaval op de psz dus elke dag verkleed!!! ze heeft van die hele lelijke hakschoentjes gekregen voor in huis...Helemaal trots!! Very Happy Very Happy

ga ff bakkie cappuccino maken en dan reageren op iedereen Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:47

@ lindsya, en al een nieuwe schutting gevonden? wel balen dat ie eruit is gevallen... kost toch weer wat centen.
Is je kleine man al gewend op de kleuterschool?
en nog naar ballorig geweest??

@ sandra, heerlijk weer wat mama tijd he!!! geniet er maar lekker van Very Happy

@ meeko, prachtige foto's op je hyves zeg!!

@ mm ,fijn dat het wat beter gaat met de meiden!!

@ limburg, ahh je moest toch nog naar de bedrijfsarts...belachelijk gewoon zeg :S
ojee wat een miscommunicatie weer rondom s zeg..wat sneu voor hem!

Heb maar globaal gereageerd haha!! 1 week niet reageren zijn veel pagina's.... Very Happy



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 2 maa 2011 - 3:02

Hallo meiden,

We zijn niet naar b.allorig geweest want er waren twee kindjes ziek dus dat schiet niet op. We gaan nu een andere keer. We hebben vandaag echt een rust dag, mijn man moet alleen werken tot 11 uur vanavond dat is wel jammer.

Beegee, je ben er weer meis. Hoe voel je jezelf? gelukkig dat het weer goed gaat rondje werk. Leuk dat Indy carnaval is vieren om school. Mijn kleine man heeft het super naar zijn zin op school. Hij heeft nu een week vakantie. Nee, mijn schutting is nog niet gemaakt de buurman moet veel werken en mijn man ook dus we zijn even aan het kijken wanneer het kan en het moet ook een beetje weer zijn want er moeten palen in de grond.

Limburg, minder zeg die pijn, misschien druk de kleine wel op een spier of zenuwen ofzo dat je daarom zo'n pijn heb, sterkte. Leuk dat er weer pakketjes binnen zijn gekomen. Heb je het kamertje al verder af gemaakt of niet? Dat sneu voor S. dus hij was niet verkleed ook. Als dit door zijn moeder komt dan vind ik het echt een rotstreek van haar. Hier heeft ze alleen haar kind mee.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 2 maa 2011 - 3:31

@ Beegee, welkom terug :-p haha. Gelukkig dat je er weer bent, gezellig!

Fijn dat alles op je werk en thuis weer rustig is. Alleen jammer dat M. zo vroeg aan de dag wil beginnen, is ze dan niet chagrijnig doordat ze zo vroeg wakker is?

@ Lindsya, jammer dat jullie niet naar B.allorig zijn geweest, was benieuwd wat je er van vond. Zouden jullie in H. gaan?

Ik denk dat ik echt te veel doe en daar kom de extra pijn vandaan :-(.

Ik durf niet te zeggen of het door zijn moeder komt al heb ik natuurlijk wel vermoeden, denk direct dat het weer een streek van haar is. Ze spoort echt niet want zij denkt alleen vanuit zichzelf i.p.v. S. alleen ziet zij dat zelf niet :-(. Net zoals afgelopen zondag bijvoorbeeld, mijn man ging S. ophalen en had haar aangesproken op de 10 mailtjes die hij haar had gestuurd over vakantie. Maar nee zij gaat niet op vakantie dus hoef S. dat ook niet. En omdat wij de foto’s niet aan haar geven mag hij niet met ons mee en krijgen we ook niet zijn id. Dan heb je toch een flinke kronkel in je hoofd?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 2 maa 2011 - 3:45

Hoi meiden. Ook hier eindelijk weer eens tijd om te reageren op jullie. Heb inmiddels alles teruggelezen. Maar heb het de afgelopen dagen mega druk gehad, vooral met muziek maken, 5 dagen achter elkaar. En dan is de carnaval nog niet eens begonnen.

Afgelopen maandag ook op controle bij de vk geweest. Alles was prima met de baby. Wel helaas al 2 kg aangekomen. Al meer dan bij de vorige keren op dit moment. Al was het volgens de vk nog niks. Maar ik vind het al teveel eigenlijk haha. Er wordt binnenkort ook 2x trouwens voor zwangerschapssuiker getest (met 30 wkn en nog een keer). F. zat op de bovenlijn qua groei en ze willen het iig allemaal uitsluiten. Beter teveel controles als te weinig zullen we maar zeggen.

Vandaag heeft S. op de psz carnaval gevierd. Ze vond het helemaal geweldig. Morgen nog een keertje en dan dinsdag ook op het kdv. En natuurlijk nog een keertje met ons ook. Ze heeft haar kleren nog steeds aan. F. was erg boos vanmorgen dat hij het nog niet aan kreeg.

Gisteren heb ik gewerkt en zijn de kids naar het kdv geweest. het ging helemaal super. Het klikt goed met de nieuwe leidster bij S. want bij het wegbrengen hoefde ze helemaal niet te huilen. Helemaal super dus. ze heeft de hele dag niet gehuild. F. heeft het ook super gedaan.

We zijn bij F. trouwens z'n speen aan het afleren. Hij heeft een speen alleen in bed, anders mag hij hem niet gebruiken en we vinden dat het gewoon een aangewen is, en hij nu ook oud genoeg is om zonder te kunnen. Nu hebben we hem sinds dit weekend 'weggegooid'. Het duurt nu soms nog even voor die in slaap valt maar over het algemeen gaat het erg goed. Hopelijk blijft het zo goed gaan zonder de speen.

Verder begin ik last van bouwstress te krijgen. Ben nu 18 wkn zwanger en over uiterlijk 20 weken wil het klaar hebben (ik denk dat ik dan ga bevallen, 38 weken). Nou ik ben er eigenlijk al zeker van dat dat niet gaat lukken. Die *** stukadoor heeft weer uitstel genomen. Die zouden deze week komen, nu komen ze na de carnaval (zeggen ze). We zitten nu ook echt op ze te wachten. Dus ik kan dat niet zo goed hebben. Grrr. Kan er erg pissig om worden, maar ja je doet er weer weinig aan behalve afwachten. Helaas begint nu dus alles uit te lopen want als hun niet zijn geweest kan de tegelzetter ook niet vooruit enz enz.

Over een paar dagen loop ik weer achter met reageren. Vanaf vrijdag ben ik een paar dagen niet online waarschijnlijk vanwege carnaval. Druk druk dan.
Nu ga ik er eerst eentje verschonen hier want het stinkt hier nogal. Ga ik zo op jullie reageren.

Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum