Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 8 jan 2011 - 6:00

Hallo allemaal,

We hebben net bij mijn schoonouders gegeten en mijn man is nu weer werken tot 2 uur vannacht. Mijn kleine man heeft aan iedereen zijn nieuwe schoenen laten zien Very Happy Iedereen vind ze super gaaf.
Vandaag kwam zijn vriendje spelen maar hij was niet erg gezellig dus het was niet fijn spelen. Eeven goed toegesproken en toen ging het wel weer gelukkig.

Sandra, lekker dat je nu niet elke zaterdag meer hoeft te werken. Gefeliciteerd met de oma van je vriend. Jullie ging toch dit jaar trouwen of heb ik het nu verkeerd?

Rupsie, oh dat duurt nog even voor de keuken en de badkamer erin komt. Ons hele huis is ook gestuct, er fijn is dat ook met schoonmaken en anders even witte zo gebeurd. Minder dat je mannetje zo vroeg was vanmorgen. Leuk weer een echo maandag. Hoe ver ben je dan precies?

Sjonno, saai he als het regen heel de dag. Hier kunnen ze ook niet buiten spelen en je merk ook dat ze zich gauw gaan vervelen. Lief dat ze samen lief hebben gespeeld vandaag.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet za 8 jan 2011 - 7:50

Zo vandaag weer flink wat geld uitgegeven. Hebben laminaat gekocht voor de zolder. Die moet nog steeds af. Word onze slaapkamer. Verder plintjes gekocht voor de 1e verdieping, die moeten er nog steeds op....Ook nog bij de Ikea langs geweest en daar nog borden, ovenschalen, koekenpannen e.d. gekocht.

@rupsie: Oh leuk dat jullie van de week weer een echo hebben! Ik draag ook echt al de positiekleding. Lijk wel al dik 16 weken zwanger... :shock: Kan dus mijn eigen broeken niet meer aan. Iedereen in mijn omgeving maakt ook echt grapjes dat ik vast in verwachting ben van een tweeling enz. Zal vragen of Pat maandag even foto's op de computer wil zetten, kun je zien hoe dik ik al ben... Very Happy

@sandra: Wij vinden L. ook echt een held! Je merkt wel duidelijk verschil hoor, hij is een stuk vrolijker en minder moe enz. Echt beter! Wat fijn dat je minder gaat werken trouwens! Hoe gaat het nu met S.? Is hij al een stuk rustiger geworden enzo? En trek jij het nu ook weer beter?

@sjonno: Oe dus weer niets voor jezelf gekocht. Wel lekker goedkoop..haha.

@lindsya: Zo jij bent dus goed geslaagd voor O. Leuk! En handig he die kinderen met een eigen willetje. Soms dan..hahah. Zo maat 30 al! Hij leeft op grote voet... :P

Gisteravond is hier trouwens bij onze overburen ingebroken. Kan niet anders dan dat het een bekende is geweest, want ze wisten alles te vinden. Wisten ook dat de hond niet thuis was enz. Echt eng! Hebben het hele huis leeggehaald (laptop, pinpassen, 2 tv's, spaarpotten van de kinderen, heel veel contant geld). Buurman stond dus rond kwart voor 12 gisteravond shakend bij ons voor de deur om te vragen of we iets hadden gehoord. Echt eng man! Bah bah bah! Heb vannacht dan ook heel slecht geslapen. Schrok de hele tijd wakker van (in mijn oren) vreemde geluiden enz.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 8 jan 2011 - 7:54


Hoi mama's

* Petteflet Wat stoer van L. zeg!! Leuk positiekleding shoppen!

* Sjonno Voor de kids shoppen is altijd makkelijker als voor jezelf he! Afgelopen nacht ging prima

* Lindsya zo goed geslaagd voor je mannetje!

* Sandra Wat lekker dat je nu om de week op zaterdag vrij bent zeg!

* Rupsie Zo dat was vroeg vanmorgen!

Mijn kleine meisje haar koorts is weer weg maar haar nare hoest blijft helaas.
Vanmorgen moest ik eerst naar het cb met de jongste en daarna 1 uur later weer bij de dietiste (ook voor haar) zijn.
Mijn man had een afspraak bij de massagesalon en daarna ging hij klussen bij zijn zusje in huis. En ik moest het maar regelen met de meiden ...pfff mannen...
Toen ik er wat van zei gaf hij aan dat hij het niet wist. Nee omdat je moet communiceren over afspraken...
En ik wil al weken naar de kapper maar stel dat uit omdat hij in de huizen van zijn zusje en mijn broertje klust maar nu ga ik maar een afspraak maken bij de kapper voor volgende week zaterdag.

Maar goed dat was even mijn gezeur.
Morgen gaan we naar de Ikea, de jongste nemen we mee en de oudste gaat naar mijn broer en zijn vriendin.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 8 jan 2011 - 20:52

Goedemorgen!

Hier een lekkere nacht gehad. Lisa al wel om 7 uur wakker en dat zijn we van haar eigenlijk niet gewend. Vandaag niet veel op de planning, misschien op de koffie bij een tante van Chris en wat rommelen in huis. Chris moet morgen weer werken na 2 weken vakantie en dat zal vooral voor Lisa érg wennen zijn. Goh wat is dat een papa kindje zeg Very Happy

@ Lindsya....Omer is dus helemaal happy met z'n schoenen!

@ Peffeflat...zo weer genoeg geld uitgegeven dus voor jullie huisje! Ieh, schrikken zeg dat er bij jullie overburen is ingebroken.

@ MM...aah mannen soms! Chris heeft er ook een handje van om totaal niet te luisteren, zo irritant!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 8 jan 2011 - 21:35

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft goed geslapen, ik heb helaas wat minder geslapen. Rond 12 uur gaan we bij mijn moeder eten samen met mijn oma. ik heb gisteren een rolgordijn voor haar gekocht dus die ga ik even ophangen gelijk. Voor de rest geen plannen, lekker rustig aan doen. Vanmiddag ga ik even proberen na bed te gaan als het lukt.

Pettflat, lekker geshopt bij de Ikea, leuk. He getsie ingebroken bij de buurman, is echt eng.

MM, mannen, die denken soms echt dat ze alleen op de wereld leven. Veel pleizer bij de Ikea vandaag.

Sjonno, ook een lekker rustig dagje vandaag heerlijk. Oh dat zou wel tegen vallen voor Lisa dat haar papa weer gaat werken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie zo 9 jan 2011 - 2:26

Hier was het vanmorgen al vroeg, kwart voor 6 al. Maar gelukkig na een aai over de bol en een schone luier is ie mooi nog in slaap gevallen. Uiteindelijk werden ze om half 9 wakker. Dus dat is lekker. Ik zelf heb super slecht geslapen vannacht. Heb ontzettende buikpijn. Deze ochtend ook nog steeds. Dus dat is aardig minder. Hopelijk is het niks ergs. Ben nu blij dat ik morgen een echo heb. Maar goed heb geen last van bloedverlies ofzo, dus neem aan het niks is.

Vanmorgen zijn we al op kinderfeest geweest. Zoontje van vrienden is jarig. Kids hebben zich prima vermaakt. Nu ligt F. te slapen en s. is bob de bouwer aan het kijken. Man is ook niet helemaal fit, dus gaat lekker hier.
Vanmiddag moet ik muziek gaan maken met de kapel. Al heb ik er eigenlijk niet al teveel puf voor met die buikpijn. Maar om nou niet te gaan, zo ben ik ook weer niet. Dus we zien het wel. Gelukkig hoeven we niet al te veel te spelen.

Ons dametje begint echt steeds meer een eigen willetje te krijgen. Pas schreef ik al dat ze sommige kleren niet aan wil. Nu begint ze elke dag weer over d’r ondergoed. Ze heeft veel setjes met een boxershort. Ik vind het hartstikke stoer, maar mevrouw vindt boxers voor jongens. Ze wil ze niet meer aan. Grrr soms…

Lindsya: Jammer dat ze niet zo gezellig aan het spelen waren gisteren. En lekker gegeten bij je moeder. Ook gelukt met het rolgordijn? Aanstaande dinsdag ben ik 11 weken.

Petteflat: lekker geld uitgegeven dus. Hier vliegt het er ook met bakken uit, maar ja dat hoort bij bouwen he.
Jij dus ook al een flinke buik. Ik vind het echt niet normaal bij mezelf. Haha. Als ik denk dat ik nog zolang moet. Menn wat moet dat worden, maar dat heb jij dus ook.
Getsie wat eng zeg dat er ingebroken is, ik snap dat je dan niet meer lekker geslapen hebt. Hier in de omgeving wordt ook erg veel ingebroken de laatste tijd. Blegh

MM: Bij jullie werkt het dus hetzelfde, man doet wat ie wil en jij moet het maar regelen. Zo gaat dat hier ook. Heel irri soms. Fijn dat de koorts weg is, minder dat die hoest nog gebleven is. Hier heeft het ook lang geduurd voor ze de hoest kwijtwaren. F. kan er soms nog steeds wat van.

Sjonno: Ojee 7 uur is wel vroeg idd. Zeker als je het niet gewend bent. Ach die Lisa zal dan wel weer moeten wennen als papa weer moet gaan werken. Soms wel makkelijk een papa’s kindje. Maar op zulke momenten dan weer niet.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra zo 9 jan 2011 - 4:45

`Hallo allemaal!

Vanmorgen zijn we lekker een eind in het bos wezen wandelen, C lekker rennen met de hond en S in de draagdoek, echt genieten! Daarna een bakkie gedaan bij m’n ouders en nu weer thuis..

S is de laatste dagen zo vrolijk, ik weet gewoon niet wat ik meemaak, helemaal super!!! Alleen maar lachen, lekker spelen, lekker slapen zonder huilen... wat een verademing zeg!

Lindsya, ja we gaan in juni trouwen, maar we houden het heel klein hoor.. heb ook geen ‘echte’ trouwjurk zeg maar, en het feestje doen we alleen met de naaste fam, dus ouders, broers en zussen en aanhang.

Petteflet, jullie gaan dus ook naar zolder nu de 2e komt, hebben wij toen ook gedaan.. bevalt ook echt heel erg goed... het lijkt ook wel of je voor je idee nog iets meer privacy hebt op je kids omdat je toch op een andere verdieping ligt.. S is wel wat rustiger geworden, al blijft hij heeeel erg pittig.. maar ik kan het nu ook wel beter hebben.. het huilen is wel minder in vergelijking met de eerste maanden gelukkig!! En hij heeft nu ook gewoon een beetje een ritme, 1 keer slapen zo na het middag eten.. toen hij klein was zat er helemaal geen ritme in, en door al het gehuil wist je gewoon echt niet of hij nu moe was, honger had of gewoon boos was.. nu weet je een beetje waar je aan toe bent met hem.

MM, dat hoestje bleef hier ook lang hangen idd, begint nu wat te slijten bij S. Is het weer helemaal gezellig thuis na gister? Nog leuk dingen gekocht bij de ikea?

Sjonno, fijn een lekkere nacht, alleen jammer dat je meisje al vroeg wakker was!

Rupsie, oow je meisje heeft een lekker eigen willetje, ha ha over die boxershorts.. een echte meid dus! Vervelend van je buikpijn, rustig aan hoor! Oow morgen echo, spannend en leuk!

Fijne dag nog!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 9 jan 2011 - 7:37

Hallo allemaal,

Vanmiddag gezellig bij mijn moeder gegeten, mijn kleine man was super lief en heb goed gegeten. Daarna even na de buren en daar heeft die gespeeld met het buurmeisje dus hij heeft zijn dagje wel gehad. Hij is lekker in bad geweest en lig nu lekker in bed. Morgen weer voor het eerst na school na de vakantie. Hopelijk doet die het goed op de kleuterschool en hij gaat op de schoolfoto voor het laatst op de psz leuk.

Sandra, had ik het toch goed dat jullie dit jaar gaan trouwen, leuk. Gezellig een kleine bruiloft, wat voor jurk ga je dan nemen als je gaat trouwen als ik vragen mag? Leuk dat S. zo vrolijk is de laatste tijd.

Rupsie, minder dat je buikpijn heb. Leuk dat je morgen weer een echo krijgt. 11 weken alweer gaat wel snel zeg. Oh dat is minder zo eigen wil van je meisje, die boef van mij heeft het met kleren kopen maar het maak hem niet uit wat je hem dan aan geeft elke dag. Lekker dat die toch even door heb geslapen vanmorgen. Het was een vouwgordijn (ik had het verkeerd gezegd), hij hangt wel maar ik ben er niet tevreden over dus ik moet van de week even beter boren om hem stevig te laten hangen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 20:23

goedemorgen,

even klein teken van leven hierzo.....vrijdagavond is er een client van mij overleden en ik heb dus vanaf vrijdag tot nu zeer weinig tijd door gebracht thuis.vandaag is het al de uitvaart allemaal snel maar goed tis niet anders..
heb even geen puf om te reageren maar wilde wel even laten weten dat ik er nog wel ben.Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 9 jan 2011 - 23:49

BeeGee schreef:goedemorgen,

even klein teken van leven hierzo.....vrijdagavond is er een client van mij overleden en ik heb dus vanaf vrijdag tot nu zeer weinig tijd door gebracht thuis.vandaag is het al de uitvaart allemaal snel maar goed tis niet anders..
heb even geen puf om te reageren maar wilde wel even laten weten dat ik er nog wel ben.Very Happy

liefs

Dat is de mindere kant van je werk. Gecondoleerd met je client en sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 10 jan 2011 - 0:28

Hallo, hier weer een rotnacht gehad. Om kwart voor 5 werd F. wakker en wilde weer niet gaan slapen. Alleen maar huilen. Na een uur op een neer gelopen te zijn, uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd. Maar dat werkt voor mezelf ook niet. Om 6 u liep m’n man z’n wekker af, dus die heeft ook niet veel geslapen. Toen hebben we hem toch maar weer in z’n eigen bed gelegd, toen was het nog even gillen, maar gelukkig is ie weer in slaap gevallen. Tot 9 uur. Dat is wel lekker, maar heb liever dat ie ’s nachts niet zo gilt haha. Ben zelf wel echt moe nu nog.

Gisteren de hele avond ook nog buikpijn gehad, maar sinds vannacht is het over. Gelukkig maar. Vanavond de echo, ben benieuwd.
Vanmorgen al de boodschappen gehaald. En vanmiddag als F. ligt te slapen ga ik met S. cakejes maken en die mag ze helemaal versieren. Heb een hoop versier dingen met d’r gekocht. Natuurlijk allemaal roze en van prinsessen. Haha. S. heeft het uitgezocht hoor !!

Sandra: Leuk dat je gisteren naar het bos bent wezen wandelen. En wat gezellig dat S. zo vrolijk is. Lekker van genieten meis. Wat leuk dat jullie dit jaar gaan trouwen. En maakt toch niks uit dat je het klein houdt. Is net zo gezellig waarschijnlijk.

Lindsya: Leuk op de schoolfoto vandaag bij de psz. Wanneer is hij jarig zodat hij echt naar de kleuterschool mag? Dat zal niet zo heel lang meer duren of wel.

Beegee: He getsie wat een naar bericht van je. Dat is minder. Sterkte ook vandaag nog met de uitvaart. Wat is die trouwens snel
zeg..
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 10 jan 2011 - 2:14

Goedenmiddag!

Hier een goede nacht gehad. Beide kids tegen half 8 wakker dus lekker. Lisa riep steeds papa papa en dan riep Rick papa is werken mama is er en dan riep Lisa weer papa papa enz enz. Op een gegeven moment riep ze papa kom nou!! Ze was ook erg teleurgesteld toen ze mij zag, niets anders dan huilen en om papa roepen. En bedankt Very Happy Vanochtend al een lekker stuk weesten wandelen en wat boodschappen gedaan. Chris heeft vandaag nieuwjaarsreceptie van zijn werk. Hij eet niet mee dus wij eten lekker makkelijk. Spinazie, ei en aardappelen.

@ Rupsie....pfff F. is vroeg wakker steeds, blegh! Gelukkig valt hij wel in slaap maar liever doorslapen dan gebroken nachten he Very Happy .. Die buikpijn had ik bij Rick en Lisa ook heel erg, maakt je onzeker he? Gelukkig heb je vanavond weer een echo! Leuk cakejes versieren met S! Ik heb daar echt te weinig geduld voor om dat samen met Rick te doen Embarassed

@ Beegee...zo he, dat is ff een minder berichtje. Gecondoleerd en sterkte.

@ Lindsya...wanneer gaat Omer voor het eggie naar de basisschool?

@ Sandra...fijn dat het met S.tijn zo goed gaat!! Lekker naar het bos geweest, het is nu ook heerlijk weer!

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 10 jan 2011 - 2:22

Hallo allemaal,

Mijn kleine man moest ik vannmorgen echt wakker maken om na school te gaan. Al twee nachten achter elkaar roep die 1 of 2 keer en eigenlijk om niks dus hij dacht vanmorgen waarschijnlijk ik slaap even lekker uit Very Happy Het ging super op kleuterschool, hij heeft goed zijn draai gevonden. Hij is ook op de schoolfoto geweest op psz en ik heb gelijk even geregeld voor te trakteren en dat doet donderdag 20 januari. Schiet al aardig op dus ik moet echt opzoek na traktatie's maken.
Ik heb in de tussentijd heel de beneden verdieping schoon gemaakt, alle meubels even van zijn plaats en de ramen aan de binnenkant schoon gemaakt. Ik heb hetzelfde gelijk maar gedaan op de bovenverdieping dus daar is het ook schoon. Morgen even de strijk doen.

Rupsie, dat is minder dat je kleine mannetje niet meer wilde slapen vannacht. Ik snap dat je moe ben, vanavond proberen lekker vroeg te gaan slapen. Leuk cake's bakken, zijn ze goed gelukt? Hij wordt 22 januari 4 jaar en dat valt op een zaterdag en dat gaat die maandag 24januari voor het echt na de kleuterschool. Ik moet wel zeggen dat ik er wel moeite mee heb, hij wordt zo groot en dan is die elke dag toch "weg" Embarassed Maar het is weer een nieuwe fase en kwestie van wennen voor mama Very Happy Succes vanavond met de echo.

Sjonno, echt papa's kindje is Lisa Very Happy leuk, alleen jammer voor jou dat ze niet zo blij was om jou te zien Wink Het wen wel weer als papa weer elke dag werken is. Lekker spinazie daar ben ik en mijn boef echt gek op. Hij gaat 24 januari voor het echt na de kleuterschool.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:41

avond!!

gelukkig dagje is voorbij! een zeer mindere kant van mijn werk...moet ook zeggen nog nooit mee gemaakt *gelukkig!!* maar het hoort er natuurlijk wel bij helaas...was inderdaad snel de uitvaart maar goed familie wilde het graag zo dus wij zijn hierin mee gegaan. We hebben wel zelf de dienst in elkaar gezet als team zijnde en dat was super! en mega ervaring zo'n sterk team....(dus het gebeuren laat ook voordelen zien!)

ga even terug lezen!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 6:52

** mmmm ik zie ineens onder mijn profiel foto dat de eerste ster gekleurd is...en dan eronder fluisteraar?? ** en dat zie ik bij meerdere.....is dat wat nieuws ofzo?? weird Suspect Suspect
wwaaaahhhh c baldadig geweest!!! You go boy! Very Happy

@ mm, hoe is het met e? R gaat ook ineens flink qua ontwikkeling he!!
afspraak bij de massagesalon.....jemig dat klinkt erg...:P maar uhh mannen he!!

@ sjonno, beeeeetje papa's kleine meisje haha!! wel jammer voor der dat jij er bent dan he 👅

@ petteflat, gelukkig dat alles goed is gegaan!! poeh wat heeft dat kereltje toch al veel mee gemaakt zo zeg!! (en goed horen dat is handig Very Happy) hoe is je echo geweest??
zoo lekker geld uitgegeven voor je huis!! lekker toch!

@ sandra, kijk dat is nog eens leuk schoenen kopen...al zijn ze toch nog behoorlijk duur he!! (tsja goeie schoenen ontkom je ook niet aan he)

@ lindsya, wat fijn dat o.mer zijn tandjes weer goed waren!! en natuurlijk van jou ook :P
wow :shock: meneertje leeft op grote voet zeg...tsja staat ie wel stevig niet dan

@ rupsje, ik lees een stukje terug over je huis aan lindsya en moest even erg lachen..
een inloop douche en bad met 2 wastafels...hihi ik zie nu dus jullie bad voor me met 2 wastafels erin.... cheers
als de ene fase voorbij is komt de nieuwe alweer he, dat weet je toch.... Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 10 jan 2011 - 8:12

Goedenavond mede mama’s!

HIer een rustig dagje gehad, gewone dingen.. boodschapjes, C naar de psz en thuis een beetje rommelen.. Vanavond de 2 jongens samen in bad gedaan, ha ha, dat vinden ze allebei echt prachtig, zo mooi om te zien!

Lindsya, Ja wij willen de bruiloft graag klein houden.. ik ben niet zo’n type voor een groot feest en een grote witte jurk.. ha ha.. jurk hou ik nog even geheim voor het geval er iemand meeleest.. Fijn dat O zijn draai al gevonden heeft op de kleuterschool!

Beegee, oow heftig dat er een client overleden is.. wel mooi dat jullie de dienst in elkaar hebben mogen zetten! Ja die schoenen blijven vreselijk duur, maar goede schoenen zijn toch wel belangrijk idd.. meestal koop ik ook nog een goedkoop paar erbij, om lekker mee buiten te spelen e.d.

Rupsie, oow balen van je rotnacht! Vervelend blijft dat he als ze s’nachts gaan spoken! Hoe was de echo??

Sjonno, ahh die L.isa echt een papa’s meisje dus! Fijn dat jullie weer een goede nacht gehad hebben, gaat goed de laatste tijd geloof ik he?

Fijne avond!




sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 10 jan 2011 - 8:31

Zo daar ben ik ook weer eens...

* Rupsie hoe gaat het met je buikpijn? ohh lees dat het gelukkig alweer over is!

* Sandra Ja hoor hier is het gelukkig weer gezellig... Wonen jullie vlakbij een bos?

* Lindsya hoe bevalt je moeder het eigenlijk in haar nieuwe huisje?

* Beegee jeetje heftig hoor! Gecondoleerd. Die ster en fluisteraar is dat je niet vaak genoeg praat op het forum anders krijg je de titel prater geloof ik.

* Sjonno Ach die Lisa was helemaal verdrietig om haar papa te zien.

* Sandra Grappig mijn meiden vinden het samen in bad ook zo leuk.

Ik lees al dat meer mannen hier dus een handje van hebben.. hier gaat het meestal wel in overleg maar de laatste maand is het lekker rommelig.

E. was zondag weer eens ziek, ze hoest als een zeehond en had ruim 40 graden koorts. Maar nu is ze een dagje bij papa gebleven (die heeft thuis gewerkt) en nu gaat het weer beter.

We zijn zondag bij de ikea goed geslaagd. We hebben voor de meiden een nieuwe speelgoedkast ik ben er super blij mee. Mooi met deuren dus dan zie je al die losse dozen niet meer.
We hebben nieuwe gordijnen gekocht, we hebben ze nu alleen voor hangen maar R. neemt ze van de week bij de Ikea mee voor achter. En een nieuw kleed dus de woonkamer is weer een beetje gerestyld.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 10 jan 2011 - 8:42

Hoi hoi. Net terug van de vk. Echo gehad en alles was prima. Dus helemaal mooi, buikpijn lag iig niet daaraan dus. Hij/zij was nu al lastig, ze konden het niet goed in beeld krijgen. Ze moeten meten vanaf de zijkant, maar baby wilde alleen van bovenaf in beeld komen. Was ook erg beweeglijk. Haha nu al een eigen willetje. Dat wordt nog wat. Volgende keer als ik weer zo’n buikpijn heb, moest ik paracetamol pakken of een warme kruik oid. En niet te vergeten rustig aan doen. Niet teveel doen steeds, dus dat wordt nog wat.

Vanmiddag cakejes gemaakt met S. Ze vond het helemaal geweldig. Ze heeft ze helemaal versierd en smullen geblazen dus. Nu liggen ze net in bed, en het is gelijk stil. Dat is iets nieuws. Stilte voor de storm misschien. Morgen mag ik weer een dagje werken en hun naar het kdv. Jippie ik kan niet wachten. Nee hoor grapje. Zal wel weer huilen worden bij S.

Sjonno: Zo echt een papa’s meisje dus. Die moet even afkicken nu papa weer aan het werk is. Wel sneu dat ze dan teleurgesteld is als jij binnenkomt. Dat is balen.

Lindsya: dat gaat snel dat ie naar de basisschool gaat zeg. Zal idd even wennen voor je zijn straks. En flink aan de poets geweest zeg vandaag. Kan je straks niet een keertje hier komen haha.

Beegee: Idd een mindere kant van je werk. Maar wel fijn dat je dan een hecht, sterk team samen hebt.
Je ziet het iets verkeerd voor je, whaha 2 wastafels in het bad. Dat zou wel vreemd zijn. Yep altijd weer die fases he.

Sandra: Lekker toch een rustig dagje. Hier gaan ze ook meestal samen in bad. Hier is het dan wel weer vaak drama, want dan willen ze beide hetzelfde speeltje. Maar goed om de beurt dan meestal maar he.

MM: zo goed geslaagd dus bij Ikea. Leuk hoor, En ideaal ook een kast voor het speelgoed. Die krijgen we straks ook in het huis. Hier komt het nu vaak op mij neer qua kinderen, omdat m’n man vooral aan het werk is steeds. Maar dan onthoud ik maar dat het voor het goede doel is. En dat het straks als de bouw klaar is hopelijk iets beter gaat. Positief blijven he zullen we maar zeggen.
Gelukkig gaat het weer beter met E. Sneu als ze steeds zo ziekjes zijn.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 10 jan 2011 - 10:01

Lindsya, m'n oma is aardig van de rel dat ze zo werd overgeplaats. Nu gaat t geloof ik weer wel. Ben wel bij der geweest maar ze had net heel erg diaree gehad en alles zat onder. Ze was al wel schoon maar dat schoonmaken was heel vermoeiend dus ze lag half te slapen, gaan dus binnenkort nog een keer. Ah mooi weer allemaal goed gekeurd bij de tandarts. Wowie, maat 30! Dat echt groot zeg. Is ie verder ook zo lang? Senna heeft nu maat 23 die heeft weer inieminie voetjes. Spannend jouw kleine man ook al weer bijna naar de basisschool!

Rupsie, nee me oma begrijpt dat niet meer. Ze was wel aardig van slag maar ze weet niet echt bewust wat er gebeurd is. Vervelend van de buikpijn. Ik had dat bij deze zwangerschap ook wel veel moet ik zeggen. Maar ik groeide ook vrij snel in t begin. Dus hopelijk is t bij jou ook gewoon van t groeien. Balen zeg dat F steeds zo vroeg wakker is. Mooi dat alles goed was bij de verlos.

Limburg, jeetje wat een gedoe weer met de ex van je vriend. Is toch wel een belangrijk iets om gewoon samen met je vriend over te hebben.

MM, ben jij toen ingeent tegen de Mex. griep toen je zwanger was? Ik en Senna wel maar geen idee of die eigenlijk nu nog werkt. Leuk leuk bij Ikea geweest! Hoe gaat t nu met je kleine meisje? inmiddels helemal opgeknapt?

Sandra, gezellig, jij bent er ook weer. En S. alweer bijna 11 maanden joh! wat gaat t snel! Balen zeg van jullie auto! SPannend zeg C bijna naar school! Wat leuk dat jullie gaan trouwen. Dacht eigenlijk altijd dat jullie al getrouwd waren, waarom weet ik ook ni.

Beegee, wat leuk een filmpje van vroeger. Ik heb hier van mij een Fenk een kinderfoto hangen. En Senna lijkt heel veel op Fenk op die foto. Terwijl ze ook weer heel veel op mij nu lijkt. Bah wat naar van je client. Gecondoleerd.

Petteflet, fijn zeg dat de operatie zo goed is gegaan, en al zo snel geen last meer. Oh bah, ik ben altijd zo bang voor inbraken. Hoop zoo dat dat nooit bij ons gebeurd. Maar voor een ander ook zoo vervelend! Slaap jij nu wel weer beter?

Sjonno, bah eng zeg dat een uur nadat jullie weg waren een overval is gepleegd.

Hier echt aan t aftellen. Nog maar 8 dagen werken. Werk inmiddels nog maar 14,5 uur. Het gaat op zich wel redelijk. Merk wel dat t wat zwaarder wordt en die buik ook steeds meer in de weg gaat zitten. Mensen vragen ook steeds aan me of ik niet al bijna moet bevallen. Vind t zelf wel meevallen eigenlijk.Heb wel veel last van me buik. Staat enorm veel spanning op en heb echt t gevoel dat me hele huid open scheurt. Zitten ook al een paar donker paarse strepen, had ik bij Senna niet zoveel last van eigenlijk.
Was nog bij de verlos geweest ivm verzakking. Als t erger wordt moet ik naar de gynecoloog en krijg ik een ring die de boel omhoog houd. Als t na me bevalling nog steeds zo is moet ik geopereerd worden. :s Zit daar niet echt op te wachten natuurlijk. Maar moet zeggen dat t wel wat beter gaat daarmee.

Senna gaat ook allemaal goed. Merk wel dat ze wat onrustiger is. Had weer een aantal keer in der broek geplast, naar bed gaan gaat wat moeilijker ze wil echt dat we boven blijven anders wordt ze helemaal hysterisch. Ze komt ook echt veel knuffelen enzo, dus denk echt dat ze door heeft dat er wat gaat veranderen. Ze heeft ook nachtmerries, hoor der 's nachts soms schreeuwen. 's ochtends verschilt echt hoe laat ze wakker is. Kan half 7 zijn maar laast ineens 8 uur. En als t zo vroeg is kan ze zo nog 2 uur bij me in bed slapen. Dus we doen een beetje rustig aan met r nu.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 10 jan 2011 - 10:41

Hallo allemaal,

Mijn kleine man ligt lekker te slapen. Hij was erg moe van school maar hij heeft het wel harstikke leuk gehad zeg die, dus dat scheelt wel. Vandaag was de buurvrouw gekomen, ze heeft kleertjes gegeven voor mijn vriendin die binnenkort gaat bevallen, waar haar man van dood is gereden. Echt hele leuke kleertjes, als ik nog een keer zwanger mag worden en het wordt een meisje weet ik wel wat ik allemaal zou kopen voor mijn dochter Very Happy Ze heeft veel Mexx kleertjes gegeven en die zijn wel super leuk zeg.
Morgen houden we een lekker rustig dag, alleen moet ik strijken maar dat gaat me wel lukken denk ik Very Happy

Rupsie, nu al een eigen willetje de kleine. Ömer liet zich ook moeilijk zien op een echo of als je het hartje wilden luisteren zwom die af en toe langs en vlug weer weg, toen was het al een boef Very Happy Leuk dat de cake's goed in de smaak vielen. Succes morgen met het kdv en jij werk ze. Ik kom je wel een keer helpen :P

Beegee, dat is fijn dat juliie een goed team waren met de uitvaart. Dat is inderdaad de mindere kant van je werk maar het hoort er inderdaad bij helaas. Jij ben inderdaad een fluisteraar en vanaf 500 punten ben je een prater dus even door posten Wink

MM, leuk dat je nieuwe gordijnen en een nieuw kleed gekocht heb, wat voor kleur is het? Is die kast voor in de woonkamer of voor op de kamers van je meiden? Mijn moeder heeft het super na haar zin in haar nieuwe huis.

Sandra, leuk dat je mannen het zo leuk vonden in bad samen. Ja kan dat je het klein wil houden, kost ook genoeg een grote bruiloft. Ben wel benieuwd na je jurk maar ik moet nog even wachten :P Mijn buurvrouw gaat in april trouwen en is ook volop bezig en dan is het toch wel heel leuk om alles opnieuw mee te maken van het regelen.

Meeko, ach je oma helemaal overstuur door haar verhuizing, kan ik best begrijpen. Kan best dat je meisje de veranderingen aan voel komen. Dat is minder als je geopereerd zou moeten worden, maar even niet vanuit gaan. Heb ik nog nooit van gehoord van zo'n ring. Nog 8 dagen werken en dan je verlof, kan je lekker rustig aan doen. Hij was bij de laatste controle in november 106 cm, zou nu wel wat langer zijn maar ik vermoed dat die bouw gaat krijgen van mijn vaders kant van de familie.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet di 11 jan 2011 - 1:25

Nou hier gister ook de echo gehad. Hartje klopte mooi, ze kon alleen niet goed opmeten hoever ik nu ben. Kleine lag helemaal in een hoekje in mijn baarmoeder. Moet nu dus over 3 weken terugkomen voor nog een echo. Nou dat vind ik helemaal niet erg hoor! Ze kwam nu uit op 7w1d en ik zat volgens mijn berekeningen op 8w4d. Is dus wel een groot verschil.

Donderdag hebben we de intake bij de vk. Vond het wel leuk en speciaal om daar weer rond te dwarrelen.

@rupsie: En hoe ging het vanochtend met S. op het kdv?

@lindsya: Oh lekker een rustdagje vandaag. Wij hebben hier een soort van pyjamadagje. Vaatwasser en wasmachine staan allebei te draaien en Luka is heerlijk met de blokken aan het spelen.

@beegee: Jaaa daar ben jij ook weer! Wat erg zeg van je cliënt. Gecondoleerd! Wel mooi dat jullie de dienst in elkaar hebben gezet zeg!

@meeko: Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden aan die verzakking. Hoe is het eigenlijk gekomen? Door de zwangerschap of had je er daarvoor ook al last van?

Heb trouwens een nieuwe manager gekregen vanaf 1 januari. En heb het echt giga druk gekregen. Echt superleuk! Heb ook een vast contract gekregen vorige week, dus zit weer helemaal op mijn plekkie op mijn werk. Wat een lekker gevoel is dat zeg!

Verder gaan we maandag al naar Disneyland! Luka telt echt de dagen af hoor. Hij heeft er zoveel zin in! Heb ook wel leuke week voor de boeg en leuk weekend. Morgenavond ga ik met mijn werk uit eten, vrijdagavond met mijn vriendinnetje naar Back to the 90's en zaterdag met mommie lekker happie eten en even een drankje doen. En ik kan natuurlijk deze week wereldkundig maken dat ik zwanger ben!

Gaan het vanavond denk ik even aan Pat zijn oma vertellen en van de week even persoonlijk aan een vriendinnetje. Die is al 2x bevallen van een dood kindje, dus vind het niet leuk als ze het via hyves of sms verneemt.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 11 jan 2011 - 1:55

* Rupsie Mooi dat de echo helemaal goed is zeg! Ohh E. vind cakejes maken ook zo leuk! Ja bij jou is het voor jullie eigen goede doel dat is wel iets anders vind ik. Mijn man klust dan weer bij andere.

* Meeko Nee ik ben toen niet ingeent, mijn dokter raden me dat af omdat ze toen nog niet goed konden aangeven wat het deed voor het ongeboren kindje. Ik hoop en ga er nu eigenlijk vanuit dat die prik nog wel werkt bij E. Ach de meisjes blijven doorkwakkelen maar het is nou eenmaal niet anders. Lekker hoor dat je nu echt kan gaan aftellen qua werk!

* Lindsya wat leuk dat hij het naar zijn zin heeft op school. Voor jou is het wel raar lijkt me dat je hem nu niet meer veel om je heen hebt. De gordijnen zijn bruin/grijs en het vloerkleed is zwart. Wij hadden veel lime groen in huis en daar willen we vanaf. De kast is voor in de woonkamer, we hebben er ook nog 1 met lades van de Ikea maar daar paste niet alles in.

* Petteflet wat goed dat echo goed is! Ik vond het ook leuk toen met Robine om daar weer te zijn haha Wat goed dat je door de komst van je nieuwe manager het weer naar je zin hebt op je werk. En een vast contract super zeg!

Hier rommelt het lekker door met mijn zeehondjes.
Ik ga zaterdag lekker naar de kapper om te knippen en te kleuren.. ik kijk er nu al naar uit!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 11 jan 2011 - 2:07

Hi meiden,

Inmiddels wel weer iets opgeknapt maar nog steeds ontzettend verkouden. Afgelopen donderdag heb ik me ook weer slecht gevoeld en daardoor een halve dag gewerkt.

Afgelopen vrijdag was S. jarig en op het kdv schijnt hij de aandacht echt geweldig gevonden te hebben. ´s Middags moest hij naar het ziekenhuis en wou totaal niet mee werken, eerst moest mijn vriend alles doen voordat hij het pas deed. Maandag 17 januari om 7.30 uur word hij geopereerd. Ben benieuwd hoe die dag zal gaan, zie er eigenlijk best wel tegenop als hij die donderdag weer bij ons komt, als hij papa en mama samen zijn geweest of hij is ziek dan reageert hij meestal niet leuk op mij maar dat is gelukkig tijdelijk moet ik maar denken en ben benieuwd hoe mijn vriends ex gaat doen tegen mijn vriend. Hopelijk gaat de operatie goed en heeft hij er niet te veel last van dat is het aller belangrijkste.

Zaterdag hebben we S. zijn verjaardag gevierd met als thema Cars. Toen hij ´s ochtends beneden kwam keek hij zijn ogen uit en had een smile van oor tot oor. Daarna zijn we even naar de bruidswinkel geweest omdat ik mijn schoenen en lingerie moest passen en ze mochten mee. S. wou constant dat ik mijn jurk ging passen maar helaas voor hun haha. Daarna gelijk naar de bakker gegaan om zijn Cars taart op te halen en toen zijn gezicht echt geweldig, hoe blij er mee was. Alle visite moesten direct mee naar de taart kijken. Hij is die dag goed verwend alleen was hij helemaal niet fit en lag al om 17.30 uur in bed en heeft tot 7.00 uur de volgende dag geslapen zonder wakker te worden.

Afgelopen vrijdag heb ik ook mijn proef bruidskapsel gehad, echt zo leuk! Kan niet wachten tot mijn haren weer zo gedaan worden. Gisteren ook gelijk mijn visagie geregeld dus nu is echt bijna alles geregeld.

Zondag zijn we naar de voorstelling Sesamstraat geweest, zo ontzettend leuke show! S. was heel enthousiast buiten en binnen totdat we de zaal ingingen, hij wou vooraan zitten maar dat ging natuurlijk niet. Toen werd het druk en gingen de lampen uit en was het brullen maar toen het eenmaal was begonnen heeft hij aandachtig staan kijken en na afloop had die weer de grootste praatjes en is die nog met ze op de foto geweest, we hebben echt een onwijs leuke foto van hem en Tommy.

Gisteren bij de verloskundige geweest en eigenlijk vond ik dat een domper terwijl ik weet dat ze gelijk heeft maar het komt wel hard aan. Ik mag absoluut niet meer uren gaan werken en tot aan mijn verlof zal ik ook niet meer 100% herstellen en moet 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof. Heb constant heel de dag door harde buiken en als ik rustig in bed is mijn buik nog heel erg gespannen, ik wist niet dat ik harde buiken had maar toen ze gisteren wou luisteren naar het hartje en ging voelen vroeg ze of ik dit had vaker had en helaas heb ik dat constant en ze bevestigde dat het harde buiken zijn. Daarnaast blijft de misselijkheid steeds terug komen, ben nog steeds ontzettend moe, lopen gaat niet heel gemakkelijk meer, bloeddruk is voor mij aan de hoge kant (heb altijd een hele lage), veel last van mijn buik en de baby heel weinig voelen, veel hoofdpijn, last bij eten kortom zat klachten ;-). Maar vind het heel moeilijk om te accepteren, wil alles maar zal nu toch voor de baby moeten kiezen en dingen moeten los gaan laten.

Nu genoeg over mezelf en ga ik op jullie reageren!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 11 jan 2011 - 2:35

@ Rupsie, ik vind die dikke buik ook niks hoor maar maak ze toch om het verschil te zien en dat terwijl ik helemaal niet mag klagen want volgens de verloskundige heb ik een klein en smal buikje en ben bij precies 25 weken totaal 3.7 kg aan gekomen.

De inrichting van jullie huis klinkt erg mooi! Wanneer was ook alweer de bedoeling dat jullie er kunnen gaan wonen?

Balen dat je nog steeds misselijk bent, gelukkig is het alleen ’s middags. Hoe gaat het met de buikpijn? Fijn dat de echo helemaal goed was! Moet je nu weer over 4 weken terug komen?

@ Sandra, wat voor schoenen heb je voor C. gekocht? Wij gaan over 2 weken ook weer S. zijn voeten op laten meten en hij zal dan ook weer nieuwe schoenen moeten.

Dat moeten wel heel veel foto’s zijn die je heb besteld of niet? Veel plezier met inplakken ;-)

Lekker dat je de mogelijkheid had om minder uren te gaan werken, kan me voorstellen dat je meer tijd met je gezin wou hebben.

Wanneer gaan jullie trouwen?

@ Lindsya, wat goed dat O. zijn tanden zo liet zien aan de tandarts en dan ook nog een mooi compliment gekregen. Wij kregen vroeger altijd een tandenborstel als we op controle waren geweest, is een stuiterbal toch leuker.

@ MM, is jullie nieuwe laptop binnen?
Wel lekker dat de beginnende cursus voor je te makkelijk was, bezit je toch meer kennis dan gedacht. Heb je de nieuwe cursus alweer binnen gekregen?

R. blijft aan het kwakkelen he, hoe gaat het nu met haar? En hoe gaat het met het eten?

Mannen kunnen idd soms zo goed communiceren, not! Je heb lekker geshopt bij de Ikea! Wat voor kast, gordijnen en kleed hebben jullie gekocht?

Ga je nog iets speciaals doen met je haar?

@ Sjonno, lekker gewinkeld! Alleen balen dat je steeds niks voor je zelf kunt vinden. Ben je specifiek opzoek naar iets? Hoe bevallen je Ugg’s?

S. krijgt er (helaas) steeds meer van mee. Het liefst zou ik willen dat hij helemaal niks mee kreeg maar dat gaat niet. Sowieso als mijn vriend S. naar zijn moeder gaat brengen is het echt een drama dan wil hij absoluut niet. En als mijn vriend hem zondag ophaalt zegt hij dat het niet leuk was bij mama en dat hij helemaal niks heeft gedaan. Eerst zij hij nooit wat over mama maar nu af en toe wel.

@ Petteflet, fijn dat de operatie zo goed is gegaan en dat L. nergens last van heeft gehad. Hoe is het nu met hem?
Je bent er vroeg bij met zwangerschapskleding, pas je je eigen kleding niet meer? Ben wel benieuwd naar wat je geshopt heb. Heb je ook een foto van je buik?

He bah dat ze bij je overbuurman hebben ingebroken, zo verschrikkelijk lijkt me dat!

Wat fijn dat de echo goed was! Ben benieuwd wat er uit de volgende meeting komt. Bij mij zat er uiteindelijk 1 week verschil in.

Wat leuk dat jullie maandag naar Disney gaan, alvast veel plezier!

@ Beegee, dat is wel een vervelende kant van je werk maar helaas hoort dat er ook bij.

@ Meeko, dan heeft S. wel kleine voetjes of niet? S. heeft nu maat 26 maar vermoed dat hij nu wel 27 moet hebben.
Heb je al bijna verlof? Wat lekker en vooral wat is dat snel gegaan! Jij ook al zoveel last van een gespannen buik! Balen van de paarse strepen, helaas is daar niks aan te doen. Ik heb ze gelukkig nog niet. Heb je nog een nieuwe foto van je buik?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 11 jan 2011 - 2:45

* Limburg Maandag de 17de word dus erg spannend! S. heeft dus een super leuke verjaardag gehad zo te lezen! Kan me goed voorstellen dat het een domper is dat je niet meer uren mag werken. Wat is nu de max van je uren?
Nee de laptop is helaas nog niet binnen dat zal nog wel 1 week duren. Ja het gaf me zeker een goed gevoel dat ik dus meer blijk te weten dan ik dacht Very Happy. De nieuwe cursus is binnen en dat lijkt er meer op! Het eten gaat wel redelijk. Voor de rest kwakkelen de meiden lekker door. Mannen pff communiceren en overleggen is niet hun top maar voor de rest is het wel een schatje. En ik was wel duidelijk want hij heeft nu later afgesproken zodat ik naar de kapper kan zaterdag.
We hebben paneelgordijnen en nu hebben we bruin/grijze gekocht. Een standaard zwart tapijt en een een witte kast.
Ik ga niet echt iets speciaals doen als het maar weer even in model zit met een kleurtje...


meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 19 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum