Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2007

+4
Sjonno
Roodkapje
Rupsie
Lindsya
8 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 28 okt 2011 - 8:14

Hallo meiden,

Onze topic is al zo ver weg dat ik hem niet meer kan vinden dus vandaar een nieuwe. Ik hoop dat alle mama's dan ook gezellig weer komen mee schrijven in onze topic.

Dus mama's hoe gaat het met jullie en met de kids?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:16

JAAAAA daar is ie weer........

godzijdank nog een keer een topic... :-)

@ lindsya, hoe gaat het met je?? en je kleine man? Hebben jullie nog vakantie of is deze voorbij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya vr 28 okt 2011 - 8:34

Beegee, ja ik miste het wel de topic, ik dacht ik maak er eentje aan en dan zie ik het wel.
Met ons gaat het redelijk, ik heb opeens een lage bloeddruk dus ik voel mezelf niet zo lekker. Mijn kleine man gaat het super, hij heeft vandaag zijn tweede zwemles gehad. Hij heeft geen vakantie meer dat was vorige week.

Hoe gaat het met jou en je meiden? Hoe gaat met je kleine mannetje?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie vr 28 okt 2011 - 9:13

Jeej er is weer een topic. Hopelijk wordt het weer een beetje een actief.

hier een kleine update:
De herfstvakantie is hier bijna achter de rug. Maandag mag ze weer naar school. Jeej zeg wat zal S. weer blij zijn. Sinds afgelopen vrijdag dat ze vakantie kreeg is ze al aan het huilen en de dagen aan het aftellen. Ze heeft het dus echt super naar haar zin op school. Zo graag wil ze erheen.

F. is de laatste week ziek geweest. Hij heeft de waterpokken gehad. Inmiddels zijn ze allemaal ingedroogd. Maar nu is hij er ook flink verkouden bij geworden. Hij hoest enorm en daardoor spuugt hij regelmatig z'n bedje (en zichzelf) onder. Wel sneu dus.

R. is inmiddels alweer 3 maanden oud. Wat gaat het hard zeg. Hij schaterlacht echt. En hij slaapt erg veel. De nachten gaan echt helemaal super. En ook overdag is het een heel tevreden mannetje. En hij groeit als kool. echt grappig, helemaal anders dan de andere 2. As maandag gaat hij voor het eerst naar het kdv. Ben benieuwd.

Afgelopen week is ook de bouw weer begonnen. Sinds we in het huis zaten hebben we niks meer gedaan. En nu is een begin gemaakt aan de garage. Wel gaan we daarmee niet zo hard. We hebben even wat afspraken gemaakt samen. Om het wat gezelliger te houden hier thuis.

Lindsya: oei dat is minder je lage bloeddruk. Ik heb daar ook altijd last van. De laatste tijd ook meer als anders moet ik zeggen, vaak duizelig. wat leuk dat hij inmiddels op zwemles zit. hoe vindt ie het?

Beegee: hoe is het met jou en met je kids? Trek je het een beetje allemaal. Tis niet niks wat je de laatste weken/ maanden hebt meegemaakt. wel super fijn dat je kleine man het zo goed doet.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Roodkapje vr 28 okt 2011 - 11:42

Wat leuk weer een 2007 topic! Al was ik de laatste tijd niet echt actief wil ik wel proberen mee te kletsen!

Mijn meisje I. uit 2007 is over een maandje jarig , alweer 4! wat voor soort school hebben julliee gekozen? Keken ze ook zo uit naar school of helemaal niet? Hier wil ze bij mama blijven en voor O. zorgen zegt ze... Dat wordt nog wat... Hoewel ze zich thuis best verveelt heb ik het idee...

Beegee hoe bevalt je nieuwe gezinssamenstelling?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 18:44

Goedemorgen!!

Hier vroeg uit de veren Sleep Sleep Sleep Merle vond het om 6.45 wel welletjes geweest... pff ben ik niet gewend meer van haar haha!! Zelf zou ik om 2 kolven maar ik heb in mijn slaap de wekker af gezet en werd om 4 wakker met mega meloenen...auw... :shock: kolven ging even voor geen meter, lag echt nog half te slapen :o ...
Gister is ros met men vader bij Jace geweest, heeft weer goed gedronken de nutriton doet zijn werk!! Hij krijgt nu 8 keer 40 cc... en 1 keer per dag oefenen met een flesje.

@ lindsya, wat leuk voor je kleine man zwemmen!! (ik heb indy nog niet opgegeven... Embarassed )
waar komt je lage bloeddruk vandaan, weten ze dat?

@ rupsie, ahh S wil weer naar school!! wel super niet dan... Indy vond de vakantie ook wel heeel leuk.
Ahhaaa ook al het waterpokken virus in huis gehad!! Beterschap voor F!!!
En R alweer 3 maanden :shock: :shock: :shock: wow time flies zeg!!

@ roodkapje, wij hebben gekeken naar een school die in de buurt was en ik wilde perse verschillende culturen op school hebben... wij wonen in een zeer gemixte wijk vandaar. In haar klas zitten ook veel kindjes van de psz dus dat vinden we wel heel fijn.
Misschien vind ze school straks wel heel leuk!! en hoeft ze toch niet te zorgen voor O :-) (wel heel lief van der haha)

Ik merk nog weinig van de nieuwe samenstelling... zal pas komen als Jace thuis is denk ik.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno vr 28 okt 2011 - 19:11

Hallo!

Zal ik dan ook weer proberen om mee te gaan schrijven?

Hier gaat alles z'n gangetje. Rick is vorige week 2 halve dagen gaan oefenen op de basisschool en hij vond het geweldig! Liet ik hem op de psz nog wel is met tranen achter, vorige bedacht hij ineens dat de school erg dicht bij huis was en dat hij dus makkelijk alleen naar school kon haha. A.s dinsdag is hij jarig en vandaag hebben we z'n feestje. Hij heeft van Lisa een basisdoos lego gehad en van ons het spel mikado. Eigenlijk zou hij niets meer krijgen omdat hij al een nieuwe slaapkamer heeft gehad maar Rick kan zo slecht tegen z'n verlies dat we maar besloten hebben om hem toch nog een spel te geven haha. Dinsdag mag hij nog trakteren op de psz en dan is dat tijdperk ook weer afgesloten! En dan gaat hij woensdag beginnen op de basisschool!

Met Lisa gaat het ook goed, praat als brugman en blijft een pittig tantetje! Als Rick volgende week op school begint dan meer tijd met haar alleen en dat is toch wel echt genieten. Ze kan zich nl prima alleen vermaken, voor mij dan ook wat makkelijker om wat in huis te doen. Verder is ze helemaal "vulliefd " op een jongetje uit haar klasje van de psz, helemaal grappig om te zien haha.

Met mij gaat het gelukkig ook weer langzaam de goede kant op. Heb nog wel is terugvallen maar ik krabbel sneller uit het dal omhoog!

@ Lindsya...O. dus ook aan de zwemles. Hoe vindt hij het? Rick staat op de planning voor januari ( tenminste we hebben hem opgegeven voor januari ) maar ik heb er een hard hoofd in. Hij vind zwemmen nl echt niet zo leuk haha.

@ Rupsie...lekker zeg dat S. zo graag naar school wil! En je kleine man doet het dus ook prima! Hoe is het nu met het in slaap vallen van F. 's avonds?

@ Beegee....fijn dat het met Jace goedgaat! En auw, die meloenen. Ik laatst zo'n pijnlijke borsten dat ik meteen weer aan stuwing moest denken haha.

@ Roodkapje..qua schoolkeuze zijn we makkelijk geweest. Op nog geen minuut lopen zit hier een basisschool en daar zijn we gewoon voor gegaan. Alle kindjes uit de buurt zitten er op en we zijn er daarom maar vanuit gegaan dat het een goede school is haha. Ben je trouwens een oud-forumster met nieuwe naam?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 19:55

@ sjonno, fijn dat het met jou ook wat beter gaat!!!
Lekker dat l.isa zich zo goed vermaakt he!! Indy kon dat ook altijd erg goed...
Heeel veel plezier vandaag met het feestje van je kleine grote man!! Nieuw tijdperk breekt aan, wordt je mama van een schoolgaand kind :-)

Zo strijk is intussen ook weer weg, wc is gepoetst en alles is gestoft..Wil nog even boven de ramen lappen en de kamers met nat afdoen, maar goed dat zien we nog wel.. wil namelijk ook de keukenkastjes aan de buiten kant doen... (een soort van na-nesteldrang ofzo angel )

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 29 okt 2011 - 0:42

Goedemiddag,

Leuk dat er weer een aantal mama's mee schrijven, gezellig.

Ik was vandaag om 12.30 wakker Embarassed Mijn kleine man heeft samen met zijn kleine nichtje bij mijn schoonouders geslapen. Dus ik heb heerlijk uit kunnen rusten. Ik moet wel zeggen dat het wel erg rustig was in huis gisteren, mijn man naar zijn werk en mijn kleine man weg. Ik heb hem wel gemist. Dadelijk ga ik hem ophalen.

Ruspie, leuk dat je meisje het naar haar zin heeft op school. Dat is minder dat F. ziek is geweest, gelukkig zijn de waterpokken aardig ingedroogd. Goed dat R. goed groeit en slaapt, altijd fijn. Jullie zijn toch maar weer begonnen met bouwen. Gelukkig zou de garage niet zoveel tijd innemen als jullie huis heeft gedaan en dan moeten jullie nog de tuin doen of niet?
Balen he die lage bloeddruk, ik heb sinds kort last van en de huisarts wil er niks voor geven maar ik merk wel dat het steeds erger wordt met mijn klachten. Hij vind zwemles super leuk, het was gisteren zijn tweede. Hij vind het allemaal wel heel spannend.

Beegee, pff wat was je vroeg vanmorgen. Las ik nou goed op je hyves dat Merle ook bv drinkt van je nu? Gelukkig dat Jace nu dichterbij ligt. Is er al iets bekend hoe lang hij nog in het ziekenhuis moet blijven? Ach dat doet inderdaad pijn als je met zulke grote borsten opstaat. Dat kan ik me nog goed herinneren.
Ik weet niet waar mijn lage bloeddruk vandaan komt en de dokter ook niet. Ik weet wel dat het heel erg vervelend is.

Sjonno, gelukkig dat het beter gaat met je. Hopelijk blijft dat zo. Leuk dat Rick het goed naar zijn zin heeft gehad op de bassischool. Veel plezier vandaag met het vieren van zijn verjaardag vandaag. Mijn kleine man kan ook heel slecht tegen zijn verlies, ik denk dat dat kind eigen is, hopelijk gaat het wel over Very Happy Hoe ziet Rick zijn nieuwe kamer eruit? Is Lisa nu wel weer begonnen op psz? Leuk dat ze verliefd is.
Hij vind het zwemmen super leuk. Hij zwem zonder bandjes en doe al duiken en onder water zwemmen, als ik hem mag geloven want we mogen bij de eerste lessen niet kijken omdat dat teveel afleid.

Roodkapje, wij hebben einde van de straat twee scholen zitten, een openbare en een christelijke. Ik heb vroeger zelf op de openbare gezeten en die wat qua onderwijs een hele goede school maar nu is die echt heel zwaar achteruit gegaan dus die viel heel snel af. En bij de christelijke school hadden we gelijk een goed gevoel ook tijdens het gesprek en het onderwijsplan wat ze hadden sprak ons gelijk aan. Mijn zoontje krijg nu ook engelse les en computerles in de kleuterklas en dat vind die helemaal super. En ze proberen hem ook niet te bekeren want hij wordt thuis volgens de Islam opgevoed dus dat is ook harstikke goed. Hij zat als op de psz die vast zat op die school en hij ging samen met zijn vriendjes over naar de kleuterschool en hij vond het echt leuk na een tijdje want in begin vond die het wel een beetje eng.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Meeko za 29 okt 2011 - 0:56

Nou zou ik dan ook weer gezellig komen kletsen.
Hier alles goed. Elin is alweer 7 maanden. Ze eet echt al heel goed groente, fruit en brood en vind alles lekker. En ik geef ook nog steeds borstvoeding. Ze kan al helemaal los zitten en probeert steeds vaker om te kruipen. Probeert dan der knietjes onder haar buik te krijgen, maar wil nog niet echt. Ze slaapt aleen nog steeds niet door. Dat is wel ontzettend vermoeiend.
Senna gaat ook goed. Nog een half jaartje en dan mag ze ook al naar school. Eng!!
Met mij gaat t wel ok. Heb veel pijn in mijn buik en ben al bij de huisarts geweest en moet weer over anderhalve week terug. M'n bekken gaan wel goed. Merk wel meteen als ik teveel gedaan heb.
Fenk is gisteren door zijn enkel gegaan. Zit ingetaped en mag 3 dagen helemaal niks doen. Dus ik heb een lekker weekend :S Maar ga morgen lekker een dagje naar de sauna en dan komen zijn broertjes en zusje langs om te helpen.


Lindsya, vervelend zeg van je bloeddruk.Kan je je idd niet zo lekker van voelen.
ooh wat heerlijk zeg zo lang uitgeslapen!

Rupsie, ja t gaat echt hard met die kleintjes he! Hoe bevalt t 3 kids? Is t heel veel zwaarder weer als 2 kids?

Roodkapje, leuk dat je ook komt mee kletsen. Senna gaat naar een katholieke school. Hebben wij zelf niks mee, maar ze doen er niet zo heel veel mee. Maar wel fijn dat ze er iets van mee krijgt. We zijn ook bij een openbare school geweest want daar ging mijn voorkeur naar toe. Maar ik vond het daar erg rommelig en onrustig. Die katholiek had ik een veel beter gevoel bij. Ze zitten naast elkaar bij ons om de hoek dus wat dat betreft maakt t niet uit.
Ze heeft heel veel zin in school! Zegt steeds dat als ze 4 wordt ze naar de babisschool gaat. En dat ze bijna jarig is. Maar helaas, nog een half jaartje wachten.

Beegee, fijn dat t goed gaat met Jace. Wanneer mag hij eigenlijk naar huis? En hoe gaat t verder met jou?

Sjonno, ooh wat spannend je mannetje voor t eerst naar school!
Ah wat schattig die lisa!

Nou ik ga even lekker op bed gtst kijken. Meiden slapen en man ligt op de bank. Even rust, ben al zo druk geweest.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 2:13

Middag,

@ lindsya, yep Merle krijgt BV... meer omdat ik een paar kleine flesjes in de vriezer heb staan en ik wil liever alleen de grote erin hebben neemt minder ruimte in beslag zeg maar... Merle vind het heerlijk, als ik wat over heb omdat ik 2 flesjes bij elkaar doe dan drinkt ze dat ook op... :-)

Ik ken het helaas een lage bloeddruk... vermoeiend is dat he!
Ohhh je hebt lekker uitgeslapen! Heerlijk zeg...(ik wil ook haha, morgen mijn beurt..:P)

@ meeko, jemig is E alweer 7 maanden :shock: pff wat gaat de tijd toch hard zeg!!!
en S bijna lekker naar school, heeft ze er al zin in??

WOW heb je nog last van je bekken?? dat is klote zeg....

minder je grote man in de tape... :S

Ben weer bij Jace geweest hij is weer gegroeid 1910 gram.... gaat lekker dus!! Ze gaan kijken of het andere kindje niet uit het warmte bedje kan zodat Jace erin kan zou mooi zijn Very Happy.... dadelijk met de meiden er naar toe!! ben benieuwd... Hij had vandaag 10 cc uit de fles gedronken dus komt goed.. is daarna wel moe maar goed hij moet het toch leren...
Met mij gaat het goed, vandaag een mindere dag... ik wil van alles maar het lukt allemaal niet ... :S (en met name wil ik dat ros vanalles doet haha)

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 29 okt 2011 - 2:49

Meeko, leuk dat je ook mee komt schrijven weer. Balen dat je man in het tape zit, sterkte ermee. Lekker naar de sauna, geniet ervan. Minder dat je zo'n pijn in je buik heb, sterkte. Nog een halfjaar en dan ga je grote meisje ook naar school. Heeft ze er zin in of dat niet?

Beegee, dat is wel handig dat ze alles opdrinkt en dat ze het lekker vind, beter dan weg gooien. Goed dat je kleine mannetje gegroeid is.

Ik ga mezelf eens even om kleden en mijn kleine man halen. Hij belde net dat ik hem op mocht komen halen want hij wilde niet eerder want ze gingen nog met zijn alle naar de stad en hij is net terug dus nu mag het van hem :P

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Roodkapje za 29 okt 2011 - 3:40

Sjonno... ik ben idd een oud forumster onder een nieuwe naam. Ik werd gevolgd hier en vond dat even niet zo fijn vandaar de nieuwe naam.. Ik was M.amasapje.

Heerlijk dat jullie allemaal scholen om de hoek hebben. M. zit al op de basisschool, nu wonen wij in een "zwarte" wijk. Daar wilde ik mijn kind absoluut niet naar school doen, we zijn er wel gaan kijken maar M. zou dan het enige blanke kindje worden en de kindjes spreken op het schoolplein hun eigen taal tegen elkaar, dus dan zou ze nog eerder Marokkaans of Turks ofzo leren als Engels.. Hoewel dat ook handig kan zijn, zeker hier in de buurt, vond ik het geen fijne school.

We gaan over 2 weken verhuizen naar het oude dorp hier midden in de stad. Daar zitten de zwaar christelijke scholen en een gemengde school. De school waar M. nu op zit is een Vrije School. Zelf vind ik het heel fijn dat ze op zo'n school zit, de afstand is alleen minder leuk. We zijn met de auto 10-15 min onderweg en als ik zou gaan fietsen duurt het toch ook wel een half uur voor je er bent. Buiten dat ligt het totaal niet op de route naar mijn werk ofzo. Dus als het erg tegen valt met reizen denk ik eraan om haar en dr zus toch misschien naar een reguliere school te doen. Het is zo dat je op de vrije school in de kleuterklassen maar tot 13 uur op school zit elke dag. M. gaat volgend jaar naar de 1e klas ( groep3 zeg maar) en dan krijgt ze continuerooster tot een uur of 3. I. zit dan nog in de kleuterklas en dat betekent dat ik 2 x naar die school mag in de middag. Pfff smile Daar moeten we nog maar even naar kijken tzt.

Hier kijken de meiden al uit naar zoals M het noemt "bruiloftje" van ons. Wij gaan geregistreerd partnerschappen maar zij mogen natuurlijk de bruidsmeisjes zijn. Ze tellen de nachtjes al af tot dinsdag.

@beegee: als J thuis komt ga je de nieuwe gezinssamenstelling wel merken ja:) In het ziekenhuis wordt er nog meer voor hem gezorgd he? hebben ze jullie al een prognose gegeven? Als ze boven de 2600 gram zijn mogen ze in principe mee was hier het beleid. Vandaar we onze kleine man al voor de 37 weken "zwangerschap" weer thuis hadden. Hij was 2640 bij geboorte maar viel wel echt ff af. Hij moest weer bijkomen tot minimaal 2600 en van alle toeters en bellen af zijn. Ook mocht hij niet meer geel zien uit de couveuse 2 dagen kunnen leven.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie za 29 okt 2011 - 4:49

Hoi hoi, gezellig dat er weer gekletst wordt. Hier vandaag een poetsdag. Boven flink onderhanden genomen en de wasmachine draait ook volop. Straks als de kids in bed liggen nog even dweilen, dan is het klaar. Heb vanmiddag F. niet naar bed gedaan, hopelijk wordt hij morgen dan wat later wakker (klok wordt verzet toch vanavond?).

Morgenvroeg hebben we een mis in de kerk voor m’n schoonmoeder. Daarna gaan we met z’n allen wat eten bij m’n schoonvader. Verder weinig plannen meer.

Oja meiden ik zit echt in dubio. Op mijn werk heb ik het altijd erg rustig. Ik werk 2 dagen maar heb maar werk voor 1 dag ofzo. Dus ik verveel me altijd ontzettend. Nu gaan we per 1 jan over op een ander pakket. Dus even wat meer werk, maar daarna denk ik dat ik nog minder werk heb. Nu heb ik een leuke advertentie gezien bij een ander bedrijf (zelfde werk dat wel). Dat is ook voor 16 uur. Dat lijkt me eigenlijk wel wat.
Maar mocht ik het doen dan durf ik eigenlijk niet zo goed ontslag te nemen. Wil ze daar waar ik nu zit eigenlijk niet in de steek laten, pff echt lastig,maar iedere dag mezelf vervelen op het werk vind ik ook niks. Twijfel echt of ik zal solliciteren of niet. Wat zouden jullie doen?

Roodkapje: Hier keek ze echt ontzettend uit naar school. En sinds dag 1 gaat het ook heel goed. Terwijl ze op de psz altijd erg verlegen en terughoudend was, is het nu helemaal anders. Ze huilt al de hele week dat ze niet naar school mag ivm vakantie. Wij hoefden qua school niet veel te kiezen. Wij wonen in een klein dorp en daar is 1 school. Daar gaat ze dus naartoe.
Je oude forumnaam ken ik nog wel. Wat leuk dat jullie gaan verhuizen. En ger.partnerschap ook dus. Wat leuk dat de kids er naaruit kijken ook om bruidskids te zijn. Hoe heten je kinderen als ik vragen mag?

Beegee: Wat doet Jace het goed zeg. Hij drinkt al knap hoor. Ojee 6.45 is wel vroeg. Gelukkig heb ik hier enkele uitslapers haha. Dat vind ik niet erg.
jeej zeg idd na nesteldrang. Je bent goed bezig geweest. Denk je ook een beetje aan jezelf? Je bent nog maar net bevallen hoor.

Lindsya: Heerlijk zeg dat je hebt uit kunnen slapen vandaag.
Als de garage klaar is dan kunnen we inderdaad pas aan de tuin beginnen. Maar goed, achter het huis hebben we zolang een tijdelijk tuintje gehad met wat gras. Dat was prima te doen, voor de rest is het om het huis heen nog steeds een bouwplaats. De garage gaat gelukkig niet zoveel tijd in beslag nemen. Grondwerk was al gedaan, nu metselen. En max. maar 2 avonden in de week hebben we afgesproken.

Sjonno: En een leuk feest gehad? Dinsdag alweer jarig zeg. Start hij woensdag dan gelijk met hele dagen? Of mag hij eerst met halve dagen beginnen? Wel leuk dat je dan Lisa even alleen hebt. Ik merk dat hier ook. F. speelt heel makkelijk alleen. En als s. nu naar school is krijg ik ook best wat gedaan (tussen de voedingen natuurlijk van R door). Soms wel lekker, al is het gerace naar school op een dag ook wel even wennen.
Wat schattig dat Lisa helemaal verliefd is. Super dat het met jou ook de betere kant op gaat.

Meeko: Jeej zeg E. alweer 7 maanden. Gaat echt hard. En flink aan het ontwikkelen dus. En wat goed dat je nog steeds bv geeft. S. over een tijdje dus ook naar school. Een grote verandering haha. Wat minder zeg dat je zoveel last van je buik hebt. Hopelijk weten ze snel waar het van komt. Ojee dat is minder dat hij 3 dagen niks mag doen.
3 kids bevalt goed. Als je eenmaal in een ritme zit (met school erbij) dan is het goed te doen. Dan valt het wel mee qua verschil met 2 kids. Het enige wat ik veel gedoe vind, is met 3 kids boodschappen doen of winkelen. Meestal doe ik dat als S. op school zit, dan hoef ik er maar 2 mee te nemen, maar afgelopen week had ze vakantie en dan moet ik met 3 kids boodschappen doen. Pfff, maar ach hoort erbij he.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya za 29 okt 2011 - 6:11

Goedeavond,

Mijn kleine man is weer thuis. Hij heeft een kadootje gehad en hij vond het leuk in de stad. Hij gaat volgende week daar weer slapen zeg die Very Happy
Hij is lekker in bad geweest en zit nu nog even een dvd te kijken en dan gaat die lekker slapen. Ik ga zelf ook niet erg laat want ik ben ook weer helemaal moe terwijl ik niet veel gedaan heb. De laatste tijd voel ik me gevangen in mijn eigen lijf, bah. Van de week moet ik weer naar de huisarts.

Rupsie, moeilijke beslissing. Misschien moet je eerst gaan solliciteren en kijken hoe dat het uit pakt. Misschien als je daar in het bedrijf een rondleiding heb gehad en een gesprek heb gehad voel je misschien gelijk ik wil hier werken of niet, als je natuurlijk aangenomen wordt. Of misschien kan je nog één dag in het andere bedrijf blijven werken of vind je dat teveel uren dan?
Goed dat jullie hebben afgesproken dat er maar twee dagen in de week aan de garage gewerkt wordt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 21:35

Goedemorgen,

hier heerlijk geslapen beide kindjes zijn bij opa en oma.. :-) dus heerlijk door geslapen (op het kolven na) en werd om 9 nieuwe tijd wakker... Doet een mens goed...
Gister met de meiden bij Jace geweest, merle is helemaal weg van de BEEPIE!!! jemig was niet te houden, indy had gevraagd of ze een luier mee mocht nemen kon ze die in de klas laten zien... heel schattig!
Jace mag waarschijnlijk vandaag over het in het warmte bedje!! I Hope sow... nieuw tijdperk haha!! Hij doet het verder echt enorm goed.... (maakt me wel angstig aan de andere kant je verwacht toch dat er nog iets gaat komen) Gister had hij 2 keer uit de fles gedronken in de ochtend bij mij 10 ml en s middags bij de verpleegkundige 15 ml... helemaal super! Vind het ook fijn dat ze dit toch aanbieden als ik er niet ben, om met hem te oefenen....

@ lindsya, klinkt niet lekker hoe je je voelt hoor!! ik zou het ook even bij de huisarts aankaarten!

@ sjonno, je dag gister was goed geslaagd!!!! heeft r.ick ook al zin in school?

@ rupsie, fijne dag vandaag!! gaan de kindjes mee naar de kerk?
Ik zou solliciteren!! Nee heb je Ja kun je krijgen toch.....

@ roodkapje, jemig dat een dilemma rond school.. en toch hartstikke onlogisch die verschillende tijden op 1 school..... Hier hebben alle klassen dezelfde tijden.

wat leuk dat jullie geregistreerd partnerschap gaan doen!!!! wanneer is de grote dag :-)

Volgens mij is het het gewicht lager om mee naar huis te mogen... Hij moet zelfstandig al zijn flessen drinken en natuurlijk van de monitors af zijn.. Als het mee zit mag hij dinsdag van de monitors af en we zijn al aan het oefenen uit de fles... :-) al kost dat enorm veel energie... (zal vandaag even navragen of er ook een gewicht behaald moet worden)



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Roodkapje za 29 okt 2011 - 21:56

@beegee Ja joh echt niet leuk die tijden van school. Als je 1 kindje hebt is er geen probleem maar bij meerdere is het wat minder. Dit blijft ook voorlopig zo want als I. naar de 1e klas gaat gaat O. alweer bijna naar school. Ik ben verder echt heel erg te spreken over de school, maar die tijden zouden ze wat aan mogen doen.

Wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine man! Hier was die angst er ook, het liep gewoon best lekker en ik was elke keer bang voor een terugslag.

Qua gewicht weet ik het eigenlijk niet of dat op ons specifiek gericht was of niet.. ben benieuwd!

Wat leuk dat Merle helemaal weg is van Jace. Ook Indy met haar luiertje smile Heeft Jace ook die hele kleine poppen luiertjes? Wij hebben hier nog een pak staan van O. en de meiden gebruiken dat nu voor de babyborn enzo:)

@rupsje Ze heten : M.yrthe, I.lyèn en O.livier ( niet quoten ik wil het weer weg kunnen halen ivm mijn meelezertje:) )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 9:30

Avond!!

hier weer een prima dagje gehad :-) Jace ligt heerlijk in het warmte bedje en heeft vandaag ook weer goed gedronken uit zijn flesje!! 2 voedingen de helft zelf gedronken... Super!!
Morgen ga ik vroeg naar Jace toe om 09.00 al, merle gaat mee dus ik ben benieuwd... lijkt me pittig haha

@ roodkapje, hier zouden de kindjes al met 2 kg mee mogen.. maar goed dat gebeurt zelden omdat ze dan vaak nog wat niet goed kunnen.. (temp houden of zelf drinken) ze kijken hier echt naar het kindje zelf en niet zozeer naar leeftijd/gewicht...

Jaa echte babyborn luiertjes he!!! zo lief Laughing Laughing


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 31 okt 2011 - 1:57

Hallo allemaal,

Vanmorgen lekker heel de beneden verdieping schoon gemaakt en de keuken dus ik ben flink in de weer geweest. Gelijk even boodschappen gedaan op de fiets, weer veel te veel meegenomen zoals gewoonlijk maar ja het is binnen.
Gisteren wilde ons kleine man heel graag bowlen dus dat hebben we gisteren gedaan. Hij is ook bijna jarig en wil graag een feestje geven op de bowlingbaan dus gelijk even informatie opgevraagd.

Beegee, goed dat Jace in een warmte bedje ligt. Hoe lang moet die daar nu inliggen? Lief dat de meiden zo gek zijn op hun broertje. Hoe is het vanmorgen gegaan met Merle samen bij Jace? Lekker dat je gisteren uit heb geslapen. Hoe voel je jezelf? Doe je niet al teveel hooi op je vork nemen?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Sjonno ma 31 okt 2011 - 5:31

Hallo!

Wat een prachtig weer is het vandaag geweest, lekker met de kids buiten geweest, heerlijk!

Afgelopen zaterdag hadden we Rick z'n feestje gevierd. Wat is het manneke verwend, veel lego en playmobill en dat vind moeders ook leuk haha. Maar het allerleukste vond hij dat zijn vriendje van de psz was geweest. Dat manneke zit sinds begin oktober en ook nog is op een andere basisschool dus ze zien elkaar niet veel meer, dus die 2 hebben genoten samen. Rick heeft volgens mij de andere kindjes maar amper zien staan haha. En dan morgen nog trakteren en dan woensdag gaan beginnen!

Wheeh, ik bedenk me net dat het vandaag het laatste dagje was Rick heel de dag thuis! Pfff, krijg nu toch wel een brok in m'n keel hoor haha.

@ Lindsya..zo, jij bent ook lekker aan de poets geweest! Leuk, weesten bowlen! Gaat dat goed met zo'n 4 jarige? Chris zegt ook steeds zullen we een keer gaan bowlen, maar ik heb het idee dat dat gewoon niet gehad met van die kleintjes haha.

@ Beegee..super zeg dat J.ace in een warmtebedje ligt! Wat is het toch een kanjer!

@ Peka...ik zeg solliciteren! Ik ben op zo'n punt dat ik nu aan mezelf denk en me niet teveel meer met anderen bezig houd. Staat er ondaardiger dan er is, maar het kost mij zoveel energie om steeds maar anderen te denken, dus ik denk van ik zelf zou doen en dat zou solliciteren zijn! Rick gaat meteen volledig naar school, 4,5 dag. Hier gaan nl de kleuters ook meteen op vrijdag heel de dag. Zal aardig pittig worden voor Rick maar als ik merk dat het hem op vrijdag middag zwaar gaat vallen dan houd ik hem gewoon thuis.

@ Roodkapje....leuk dat jij het bent! Wat leuk geregistreed partnerschap! Oeh ja, dat is met de schooltijden voor jou niet zo handig. Gelukkig zit de school hier binnen minuut lopen..

@ Meeko...nee, is jullie meisje alweer 7 maanden?! Wat gaat de tijd snel!! En ze doet het ook nog is super zo te lezen! Gek he, je kleintje over een half jaar naar school. Gaat zo snel.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya ma 31 okt 2011 - 7:57

Goedeavond,

Mijn kleine man ligt lekker in bed. Hij was moe van school en hij moest s'middags gymen. Hij heeft vanmiddag ook na school lekker buiten gespeeld want het was heerlijk weer vandaag. Hopelijk blijft het weer zo.

Sjonno, leuk dat de verjaardag leuk was en dat die het leuk vond dat zijn vriendje er was. Jammer dat ze niet op dezelfde kleuterschool zitten. Hij wordt ook alweer groot 4 jaar alweer. Ik vind het ook zo snel gaan. HIj heeft vandaag weer twee nieuwe letters geleerd met schrijven, echt heel knap maar soms zie ik hem nog als mijn kleine baby maar dat is die helaas niet meer.
Het bowlen gaat goed, ze doen van die hekjes om hoog dat die bal niet telkens in de goot gaat en dan doet die het super goed. Hij vind het ook harstikke leuk om te doen. We hoeven hem niet te helpen met gooien.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Rupsie ma 31 okt 2011 - 8:39

Zo de vakantie zit er weer op. Vandaag gelijk een drukke dag gehad. S. sprong vanmorgen een gat in de lucht dat ze weer naar school mocht. Ze heeft het weer hartstikke leuk gehad. Na school had ze ook met een vriendinnetje afgesproken.

F. was naar het kdv geweest en die hadden ook een uitstapje gehad. Die had zich ook goed vermaakt. En R. was vandaag voor het eerst wezen wennen op het kdv. Een halve dag. Hij had het ook prima gedaan. Veel geslapen en flesjes gedronken. Dus ik was vandaag een ochtend kinderloos. Wel gek hoor. Het was echt rustig. Heb maar gelijk ervan gebruik gemaakt dat ik alleen was, dus ben alvast wat sinterklaas cadeautjes wezen kopen.

Oja wat wel kl*te was, is dat ze bij het kdv tegen mijn auto aangereden waren. Het valt op zich wel mee, maar toch weer schade. We dachten dat het wel weggepoetst kon worden, maar helaas, er zitten aantal krassen echt in.
En ik heb vandaag de sollicitatie opgestuurd. Spannend of het iets gaat worden.

****

LIndsya: Wat balen zeg dat je zo slecht in je vel zit op het moment. Knuff. Wat leuk dat jullie zijn wezen bowlen.

Beegee: Mooie foto’s kwamen er voorbij van jullie mannetje op hyves of FB. Knap kereltje hoor. Wat super dat de meiden ook zo weg van hem zijn. Hopelijk komt hij snel naar huis, dan kunnen ze echt gaan genieten van hun broertje. Super dat hij nu in het warmtebedje ligt, weer een stapje vooruit.
Als er mis is voor oma, dan gaat alleen S. mee naar de kerk met 1 van ons. Wij gaan om de beurt, de ander blijft thuis bij de mannen. F. kan nog niet zo goed stil blijven zitten tijdens zo’n mis. S. wel die vindt het van ons 3-en het leukste om naar de kerk te gaan.

Sjonno; Heerlijk he dat weer. Echt genieten nog zo. Morgen wordt hij dus echt 4 jaar. Leuk he playmobil, dat vind ik zelf ook ze leuk. Lego hebben we nog niet alleen duplo. Wat gaat R.ick trakteren op de psz? Gek idee idd dat hij dan straks ineens op school zit. Ik moest echt even wennen haha. S. ging ook gelijk hele dagen. Aan het einde vd week merkte ik het hier wel dat ze echt moe was, maar gelukkig zijn ze hier wel vrijdagmiddag nog vrij.


Laatst aangepast door Rupsie op di 1 nov 2011 - 1:43; in totaal 2 keer bewerkt
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 23:03

Morguh!!!

Zooo lag gister al om 21.00 in bed gekolfd en ben daarna echt in coma gedonderd.. haha!! Ik heb niet eens gemerkt dat ros thuis is gekomen van het voetballen enzo! Vanmorgen helaas indy om 6 wakker..zucht!!! Maar goed, ik had voordat ik naar jace ging de kids klaar, gestofzuigd boven en 3 bedden verschoond... :-) ook een voordeel het vroege wakker zijn!!

Onze kleine man is van de monitor af!! HEEEEEL ENG!! Embarassed toen ik weg ging ben ik 3 keer terug gelopen om te kijken of ie het nog deed.... Verder was hij wel afgevallen 20 gram dus even minder aanbieden in de fles maar meer op de pomp om zo energie te sparen.. morgen zal zijn voeding waarschijnlijk ook opgehoogd worden naar 45 cc...
Merle is bij men schoonmoeder dus lekker rust in de tent! Ben net bij Jace geweest en ga dadelijk weer terug samen met mijn broer.

@ rupsie, lekker dat S er zoveel zin in had!!
oei minder schade aan je auto.... weet je ook wie het gedaan heeft om eventueel te verhalen?
Jaaa de sint cadeaus alweer... :-)
Heel veel succes voor je vriendin, wat spannend zeg...

@ lindsya, het weer is heerlijk he!!!
wat was jij gister al actief zeg jemig!!!

@ sjonno, wat leuk dat r.ick zo genoten heeft van dat vriendje!!

OJEEE 11.00 kolf tijd..... haha...we blijven bezig he...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 3:18

Zoo dames moeten we wel blijven kletsen he.... :P

Jace weegt 2 kg!! er hangen vlaggetjes aan zijn warmtebedje!! knappert!
Hier is een vriendinnetje van Indy aan het spelen, ga dadelijk maar pannekoeken bakken voor de dames... lekker makkelijk angel
Merle is ziek aan het worden, ze is erg hees en piept de hele dag door.... voelt wat warm dus we kunnen onze lol weer op...

@ sjonno, en ben je je dag door gekomen vandaag haha

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Lindsya wo 2 nov 2011 - 4:09

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is vanmorgen naar school geweest. Ik heb vanmorgen al het een en ander gedaan in huis. Nu is die aan het spelen met zijn vriendjes dan buiten en dan binnen bij de buren en nu is die weer met zijn vriendjes in zijn kamer aan het spelen. De kinderen houden van afwisseling hier :P
Gisteren kwam die ook thuis met een kapotte jas die we pas hadden gekocht. Van onder zijn oksel tot aan beneden helemaal op de naad uitgescheurd dus ik ben vandaag terug geweest naar de winkel en ze gaat hem terug sturen en volgende week horen we iets wat het gaat worden. Ik had die jas vorige maand gekocht dus dat is wel heel snel kapot terwijl die geen gekke wilde dingen doet.

Beegee, ik snap dat je zo moe ben. Is vermoeiend elke keer naar het ziekenhuis he? Goed dat je kleine man wel weer is aangekomen. Oh Indy was ook vroeg maar dat is wel een voordeel van het vroege opstaan.

Ruspie, dat is balen dat ze tegen je auto aan hebben gezeten. Goed dat je kleine man het op de kdv goed heb gedaan. Kon jij in de tussen tijd even uitrusten. Goed dat je gesolliciteerd heb, spannend.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2007 Empty Re: Mama's met kids uit 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum