Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 2 maa 2011 - 4:03

Limburg: Jeej zeg wat een gedoe met die moeder van S. Heel vervelend voor hem dat het zo moet lopen allemaal. Rustig aan doen meis, klinkt niet goed dat je zo’n pijn hebt steeds. Toch je rust nemen.

Lindsya: Jammer dat Ballorig niet is doorgegaan, volgende keer beter. Lekker een rustdag vandaag. Fijn zeg dat je kleine man het zo goed naar de zin heeft.
Argh balen dat de schutting om is gevallen. Gelukkig wil de buurman meehelpen.

Beegee: Fijn dat alles goed gaat met jullie, en de rust op het werk er ook weer is. Leuk carnaval op de psz. Hier ook. Hmmz 6 uur is wel vroeg. Hier was het vanmorgen half 7, vond ik ook vroeg.

Sandra: fijn dat C. weer naar school kan. Gelukkig weer helemaal opgeknapt. Wat sneu dat S. nog steeds aan de diarree is. Hopelijk is hij ook snel weer helemaal opgeknapt.

Meeko: Dat is minder dat de wasmachine kapot is gegaan. Gelukkig snel weer een nieuwe, zo’n ding kan je gewoon niet missen. Hoe gaat het met jou? Alweer 38 weken zwanger, het einde komt in zicht.

MM; Wat een trotse dame had je zeg met haar carnavalspakje. Zag de foto op hyves. Helemaal geweldig.

Sjonno: Waar ben je, heb je al een tijdje gemist hier.

Even kort op jullie gereageerd. Hopelijk heb ik iedereen gehad.
Wij waren afgelopen zaterdag nog even op de basisschool geweest. Het was inschrijfdag + open dag. Inschrijven had ik vorig jaar al gedaan, maar toen was ze nog zo klein, dus nu nog een keertje wezen kijken met S. Ze vond het helemaal super. Nu kan ze helemaal niet meer wachten. Helaas gaat ze pas na de zomervakantie naar de basisschool.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 2 maa 2011 - 4:07

* Lindsya jammer dat je niet naar B.allorig bent geweest.

* Limburg hoe gaat het met jou vandaag? Wat sneu dat S. dus niet verkleed op zijn carnavalsfeestje op het kdv was. Wat erg dat hij niet mee mag op vakantie omdat zij ook niet gaat wat is dat nou weer voor een gedachtengang.

* Beegee daar ben je.. Mooi dat het op je werk weer rustig is, je krijgt het goed voor je kiezen.

* Rupsie Leuk dat S. carnaval heeft gevierd en het leuk vond! Lekker dat het met de nieuwe leidster zo klikt! En gaat F. niet op zijn duim zuigen nu hij zijn speen mist? Dat deed E. wel namelijk. Veel plezier met de carnaval!!

Ik heb een za.pp hoor... een rode niet mijn meest favoriete kleur maar voor dat bedrag vind ik het prima. Vanavond rij ik even heen en weer om hem op te halen.
Vanmorgen met E. naar de orthoptist geweest en het gaat goed met haar ogen. Haar "slaap"oog gaat nu steeds meer zien, ik was zo blij.... ik was namelijk bang dat haar ogen achteruit zouden zijn gegaan. Maar dat kwam omdat je dat vaker hoort.
Ze hoeft nu nog maar 1,5 uur per dag af te plakken dus ik heb een nieuwe recept mee gekregen voor een bril zodat ze een Mega.Mindy mag uitzoeken.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 2 maa 2011 - 4:11

Limburg, jeetje dan spoor je echt niet. Ik snap echt niet dat daar een rechter of advocaat niks kan doen. Je gun je kind toch alles, als hij of zij het maar goed ondanks dat je gescheiden ben, vreselijk. Ik snap dat jullie niet goed met laar kunnen praten daar is niet mee te praten.
Daar kan het inderdaad ook aan liggen, rustig aan doen meis dan de komende dagen.

Rupsie, jee daar ben je weer. Jullie zijn keihard aan het oefenen voor de carnaval, veel plezier alvast met de carnaval ondanks dat je niet kan drinken. Dat is balen de stucadoor weer heeft afgebeld, hopelijk komt die echt na de carnaval. Ik duim voor je dat je huis af is voor jij gaat bevallen. Leuk dat je meisje haar toekomstige school leuk vind. Gelukkig dat ze het nu leuk vind op kdv.

MM, gelukkig dat het vooruit is gegaan met haar oog. Leuk een Mega mindy bril. Goed dat je een buggy heb gevonden.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 2 maa 2011 - 20:26

Goedemorgen,

Ik ben helaas voor niks zo vroeg op en helemaal klaar om weg te gaan. De schoonmaakster zou er om 8.30 uur zijn maar helaas is d´r zoontje ziek geworden vannacht waardoor ze nu morgen komt. Even m´n schema helemaal om gooien.

Straks toch even naar de stad toe voor o.a. raambekleding voor 3 slaapkamers.

@ Rupsie, fijn dat alles goed was bij de verloskundige! En over de kg’s moet je je niet druk maken, als alles maar goed is met de baby en met jou! Fijn dat ze extra controles willen doen, alles voor de zekerheid!

Bouw levert altijd stress op, slecht en zeker in jouw situatie al snap ik heel goed je stress, je wilt alles zo goed als af hebben voordat je beval maar helaas ben je van andere factoren afhankelijk.

@ MM, helaas heeft zij zo’n gedachtegang bij alles, jaloers op wat een ander heeft en daardoor zelfs haar eigen zoon niks gunnen alleen het probleem is dat zij dit niet zo ziet, zij vindt dat wij en de buiten wereld een rare gedachtegang hebben.

Gisteren ging het gelukkig beter dan dinsdag, maar m’n buik was wel heel de dag pijnlijk hard en vooral aan de rechterkant helemaal beurs en als ik iets te veel deed dan kreeg ik weer steken. Vandaag gaat het gelukkig ook weer wat beter t.o.v. gisteren.

Eindelijk geslaagd voor de buggy! Heb je hem gisteren nog opgehaald?

Wat goed van het oog van E. dat is ook best snel gegaan!

@ Lindsya, ze heeft helaas echt 2 persoonlijkheden, tegen ons doet ze zo maar ze weet precies hoe ze tegen de instanties moet doen. Nu hebben we het op een lieve vrede manier geprobeerd om een nieuw ouderschapsplan op te stellen maar daar werkt ze dus niet aan mee, nu zal het toch hard gespeeld moeten worden alleen gaat dat ons ook heel veel geld kosten (wat het al heeft gedaan gezien wij niks van advocaat vergoed krijgen en zij hoef niks te betalen).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko wo 2 maa 2011 - 21:25

Limburg, echt stom dat ze je nog naar die bedrijfarts hebben laten gaan zeg.
Je hebt dus lekker last van nesteldrang nu je alles af wil hebben.
Hmm lekker kaasbroodjes! Van de week ook maar een keer halen.
Ja tosti met smeerkaas is zeker lekker! maar dan wel met salami.
Dat klinkt niet goed die pijn. Zou daar toch even de verlos over bellen.
Wat een gedoe weer zo met S zeg. zo sneu voor dat jongetje.
Haha, hier komen soms ook zo 4 pakketjes per week binnen.

Lindsya, hmm klinkt lekker die aanvulling van je vriezer!

Beegee. balen zeg dat Merle steeds zo vroeg wakker is. Jaa leuk die hakschoentjes. Vind Senna ook helemaal geweldig!

Rupsie, nou 2 kilo is toch super netjes! Was je bij de eerste 2 veel aangekomen?
Fijn zeg dat de speen afleren wel makkelijk gaat. Hebben hier ook gewoon gezegd dat de speen weg is. En ging ook helemaal super. Idd ook wat langer voordat ze sliep. Hoop eigenlijk dat de 2e geen speen wil.
Balen zeg dat t huis waarschijnlijk niet af komt. Zou lekker zijn als dat wel is als je gaat bevallen.

MM, zo eindelijk gelukt dus met de buggy.
Fijn zeg dat t beter gaat met haar ogen!

Ben echt blij met m'n wasmachine. Hij is echt groot en stil! Hij wast alleen wel een uur langer als de vorige, maar dat komt natuurlijk ook omdat ie groter is. En hij is een heel stuk zuiniger.
Box staat ook, vind Senna erg interessant. Baby mag van mij nu echt komen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Kan soms alleen maar schuifelen over de vloer ipv lopen, echt heel vervelend. Slapen gaat ook nog steeds niet geweldig. Heb wel weer wat meer last van krampen, dus hopelijk gaat t snel over in echt weeën.
Gister bij verlos geweest en was allemaal goed. Had alleen degene die ik t minst leuk vind, ze reageert niet echt als ik over mijn klachten vertel. Maar zag al dat zij de komende tijd weinig bevallingsdienst heeft dus grote kans dat ik haar niet krijg.
Hou ook ineens vocht vast. Krijg 1 ring niet meer af :shock: Zo maar even met water en zeep proberen en dan doe ik ze niet meer om. Zit ook ineens op 11 kilo, maar beweeg ook bijna niet en dan dat vocht erbij. Ben dan nog blij hoor want bij Senna was ik in totaal ook maar iets van 12/13 kilo.

Zo even stukje wandelen met Senna en Max. Is lekker weertje. Vanmiddag even lekker slapen en daarna naar de speeltuin. Wil ook nog even de keuken schoonmaken en vanavond zwemmen. Maar even kijken of dat gaat lukken.

Heb de bewerkte foto's binnen van de fotoshoot. Zijn echt super mooi geworden! Staan al op m'n hyves. Krijgen nu alleen nog een cdrom met grote foto's zodat we die kunnen afdrukken op canvas.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 2 maa 2011 - 21:49

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft goed geslapen. Hij is gisteren bij de buren gaan spelen en hij wilde daar graag eten en ik ben gezellig mee gaan eten, handig hoefde ik niet te koken Very Happy Mijn man had toch avonddienst dus voor hem hoefde ik niet te koken.
Dadelijk even boodschappen doen met mijn oma en moeder dan heb ik dat ook gedaan, nu heb ik nog een auto.

Limburg, dat is minder dat het zoontje van je werkster ziek is. Dat is balen dat ze twee persoonlijkheden heeft. Ja ik geloof graag dat het jullie al veel geld kost heb aan de advocaat, echt balen dat dara niemand door heen prikt zeg hoe ze echt is.

Meeko, hopelijk komt je meisje snel. In de praktijk waar ik bij liep hadden we ook zo'n rot vk die helemaal niet geinteresseerd in je was en niet na je klachten luisterde. Ik was echt blij dat ze niet bij mijn bevalling was anders had ik ze echt weg gestuurd. Ik zou eens even gaan kijken naar je foto's op je hyves.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 3 maa 2011 - 0:44

Zo weer terug uit de stad, wat is het lekker weer buiten zeg! Even bij de Hema paar dingen geruild die ik online had binnen gekregen voor een kleinere maat, vervelend ;-), voor S. een nieuwe spijkerbroek + spijkerblouse + shirtje gehaald en plop eieren en prijsopgave voor de raambekleding boven en heb gelijk aardbeien meegenomen, ben benieuwd of ze al smaken. De geboortepostzegels zijn ook gekocht. Straks plakken op de enveloppen en proberen de printer te installeren voor het printen van de adres etiketten.

Ook schriftelijke bevestiging van de arbodienst gekregen dat ik nog steeds 100% ziek ben, altijd fijn om het zwart op wit te hebben.

Ik had trouwens vannacht gedroomd. Ik ging even naar de supermarkt om Sprite te halen en toen braken mijn vliezen bij 32 weken en 5 dagen. De verloskundigen hadden hun praktijk naast de supermarkt maar namen tot 2 keer toe de telefoon niet op en was niemand aanwezig. Uiteindelijk bij de 3e keer namen ze op en geloofde ze me niet want ik was nog maar 32 weken en 5 dagen. Na boos geworden te zijn mocht ik toch langs komen en bleek dat ik ook al 5 cm ontsluiting had en toen werd ik wakker, het was zo levensecht voor mijn gevoel haha.

@ Meeko, ik voel me zo’n zeur als ik weer de verloskundige bel ook al weet ik dat ik niet zeur. Maar ik denk echt dat het komt doordat ik niet voldoende rust neem, maar dat is zo makkelijk gezegd, zal ook van alles gedaan/gekocht moeten worden :-(. Hoop maar dat het ook echt dit is.

Hier heb ik alweer zin in wat lekkers om tussen de middag te eten, maar wat haha.

Heb je geen andere programma’s op de wasmachine waardoor hij toch korter wast?

De foto’s zijn echt heel mooi geworden, had ze idd gezien op je hyves.

Fijn dat alles goed was bij de verloskundige gisteren alleen balen dat je niet je favoriete had, ik heb ook echt mijn voorkeur maar dat komt omdat ik bij haar het meeste ben geweest, ik ben trouwens maar bij 2 van de 5 geweest tot nu toe. Hoe weet je/kon je zien wie wanneer bevallingsdienst heb? Ben ik ook wel benieuwd naar bij onze praktijk. De kg’s die je bent aangekomen is nog hartstikke netjes, 11 kg is helemaal niks!

@ Lindsya, dat is fijn dat jij en O. bij de buren gisteren konden eten, scheelt weer koken.

Hoe gaat het nu met je moeder?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 3 maa 2011 - 3:17

Goedemiddag !! Gisterenavond heb ik muziek gemaakt, was alleen nogal laat thuis. Oeps, kwart over 1. Vanmorgen waren ze ook alweer vroeg wakker dus dat is minder. Dan vanavond maar vroeg naar bed want vrijdag begint het carnaval natuurlijk. Vrijdag overdag eerst nog werken en dan ’s avonds begint het.
Wel balen, we hebben een dubbele afspraak zo ineens. Ik moet ’s avonds met de kapel op pad, 20.45 samenkomen en m’n man heeft gisteren ook ineens wat afgesproken, hij moet er om half 9 zijn. Grr terwijl die weet dat ik weg moet. Vanavond nog eens over hebben haha.

Vandaag de laatste dingen in huis gepoetst en geruimd, alles weer schoon. S. is nu op de psz weer carnaval vieren. Nu wilde ze haar pipi langkous pruik wel op, echt te schattig. F. heeft maar kort geslapen dus die zal vanavond ook goed slapen denk ik.

Vanmorgen bij iemand van onze oude buurt op de thee geweest. Haar dochtertje zit bij S. op de psz. Dus die hebben zich goed vermaakt samen, F. trouwens ook. Die hobbelt er mooi steeds achteraan.

Oja over de bouwstress. M’n man denkt trouwens nog steeds dat het wel op tijd gaat lukken om alles af te hebben. Dus we zien wel wie er gelijk krijgt.

MM: Ik heb F. nog niet z’n duim zien gebruiken. Dus wie weet is hij er helemaal vanaf straks. Wat goed dat het met het oog afplakken zo goed vooruit gaat. Mooi dat je geslaagd bent voor de zapp.

Lindsya: Hoe gaat het met je mannetje op school? Dat is ideaal dat je daar mee gegeten had.

Limburg: Argh balen dat ze niet komt vandaag. Lekker weertje idd weer. Nog even en je hebt de enveloppen alvast klaar. Makkelijk voor straks. Leuk weer nieuwe dingen gekocht voor S. Argh gelukkig was het een droom, straks geloven ze je echt wel als het aan de gang gaat.

Meeko: S. heeft ook nooit een speen of iets nodig gehad. Dus voor ons was het even wennen dat F. hem wel nodig had. Ik ben bij beide zwangerschappen weinig aangekomen, bij S. tot 40 wkn 6 kg, toen de laatste 2 weken nog 2 kg erbij, 8 totaal dus. En bij F. was ik 6 kg aangekomen. Bij allebei was ik met 18 weken nog niks aangekomen, dus daarom vond ik het nu tegenvallen. Maar ik doe nu ook minder natuurlijk. Kleiner huis, en heb het reuze makkelijk nu. Minder bewegen. Het liefst wil ik deze zwangerschap nu weer maar 6 kg aankomen. We zien het wel.

Ai dat is minder dat je nu vocht vast begint te houden. Gelukkig was alles goed bij de controle. Had de foto’s gezien op hyves. Echt mooi hoor. Ik duim voor je dat het snel gaat beginnen, dat je kunt genieten. Ik was bij S. ook zo klaar met de zwangerschap op een gegeven moment, helaas bleef die tot 42 weken zitten, hoop voor jou dat jullie meisje eerder komt.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 3 maa 2011 - 3:26

@ Rupsie, dan heb je gisteren tot laat muziek gemaakt of lekker na blijven borrelen?

Dat is minder een dubbele afspraak, zal toch 1 iemand bij de kinderen moeten blijven. Doen jullie het tijdens de carnaval om en om of hebben jullie oppas voor de kinderen?

Mannen zijn volgens mij altijd positiever in een verbouwing dan vrouwen, tenminste hier wel. Maar die denkt altijd dat alles gaat lukken ;-).

Nou bij de ex van mijn man hadden ze gezegd, bel morgenochtend om 7.00 uur maar terug en S. is geloof ik rond 3.00 uur geboren :-). Mijn man zei al, wat zal jij je boos hebben gemaakt dat ze je niet geloofde, precies ben benieuwd hoe ik straks echt ben tijdens de bevalling.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko do 3 maa 2011 - 4:37

Lindsya, lekker zeg bij de buren eten.
Haha, dat zou ik niet durven haar weg sturen. Alhoewel ik tijdens een bevalling niet echt de aardigste ben,dus misschien ook wel. Maar t is geen onaardig mens, heb gewoon niet zoveel met haar.

Limburg, haha wat een droom .Ik heb ook vaak gekke dromen.
Je kan maar beter te vaak bellen dan te weinig. En dat vinden ze daar echt niet erg, ook al voelt dat zo.
Broodje bapao? Haal ik ook heel vaak voor tussen de middag. Of een omeletje. Heb zin in de Mac. Morgen ben ik alleen thuis maar dan heb ik geen auto en ze bezorgen niet Sad
Ja der is vast wel een korter programma, zitten er enorm veel op, maar moet ik even t boekje goed doorlezen.
Ze hebben daar gewoon een rooster hangen voor deze maand met alles diensten erop. Heel handig.
Ja 11 kilo is ook heel netjes. Maar t was in een keer een kilo erbij.

Rupsie, leuk dat carnaval bij jullie bijna begint! Hier doen we er niet zoveel aan. Er is wel een optocht en feest in een plaats in de buurt. Weet eigenlijk ook niet of ze op t kdv wat doen. Senna moet dinsdag weer, maar dan is t weer afgelopen toch?
Netjes hoor zo weinig aangekomen. Dacht dat ik bij deze ook veel maar aan zou komen omdat ik eerder meer woog als bij Senna. Maar is dus ongeveer t zelfde.
Gelukkig laat mijn verlos me niet tot 42 weken lopen, dus dat is wel fijn. Maar toch, wil al zo graag bevallen. Uitgerekende datum duurt nog 11 dagen en is zo lang voor me gevoel. Heb ook altijd t gevoel gehad dat ik eerder ga bevallen, dus misschien hou ik daar ook wel teveel rekening mee.

Hebben hier heerlijk bijna 3 uur geslapen! Echt lang zeg. Gaan nu even lekker naar de speeltuin. Heb vanmorgen nog even de keuken schoongemaakt, dus dat is ook weer lekker.
Denk dat zwemmen vanavond wel gaat lukken. Ben dan alleen zo bang dat m'n vliezen daarin breken ofzo, haha. Maar dat heb ik steeds wel dat gevoel.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 maa 2011 - 7:36

Hallo allemaal,

Vandaag de boodschappen gedaan. Bij het uitladen was mijn man aan het helpen en hij maakte een verkeerde beweging, gelijk zijn arm weer uit de kom. Ik moet echt eens leren hoe je dat terug moet duwen, na langzaam doen zat die gelijk terug. Hij hefet nog wel last ervan. Vanmiddag heeft mijn kleine man lekker buiten gespeeld, daarna even binnen gespeeld met de buurjongen. Ik heb een beetje op de bank gelegen want ik had weer een lichte migraine aanval, echt balen. Volgende week moet ik weer naar de ha en dan wil ik gelijkw eer eens hebben over mijn aanvallen want ze komen nu weer veel op elkaar.
Morgen wil ik even mijn wenkbrauwen laten doen want die zijn weer hard nodig en ik heb een leuke mand gezien in een folder en die wil ik halen dan is de geboortemand voor mijn vriendin bijna af. Alleen moet ik nog een spijkerbroek en nog een truitje kopen. En nog iets voor haar andere dochter wil ik er iets in doen.

Rupsie, oh dat is niet handig van je man dat die ook een afspraak heeft. Het carnaval gata echt beginnen voor je morgen, veel plezier alvast en ook op tijdje rust nemen. Hopelijk heeft je man gelijk dat dan het huis helemaal af is voor je bevalling, zou mooi zijn.

Limburg, is de prijs tegen vallen voor je rolgordijnen of niet? Dat is minder dat het te klein was, goed dat je het gelijk even kon ruilen. Dat is een heftige droom geweest, hopelijk komt het in het echt niet voor.
Met mijn moeder gaat het redelijk op dit moment.

Meeko, dat is wel gelijk een handige bevalling gelijk in het zwembad, heb je gelijk de ruimte :P Lekker zeg drie uur geslapen vanmiddag heerlijk. Keuken ook schoon, nou de baby kan nu komen want je huis is helemaal schoon en af Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 8:06

Avond!!!

hier weer lekker gewerkt vandaag, vanmorgen eerst naar de ortho geweest en mijn beugel mag er 9 mei uit! minder dan 1 jaar JEAH!!! helemaal happy dat er een eind datum aan komt
verder vanmiddag ook naar de schoonheidsspecialiste geweest, was geen overbodige luxe haha!! (lekker allemaal onder werktijd :P) werk namelijk in de avond vaak ook nog uurtje ofzo dus dat compenseert allemaal :-)

Bij merle is toch een kies door!! JAJA!!!! finally :-) hopen op rust bij ons nu! vanmorgen pas het potver3 half 7... echt te vroeg!

@ lindsya, auwwww schouder uit de kom...lijkt me onwijs pijn doen.. :S
je hebt inderdaad weer veel magraine aanvallen zeg..balen!! gaat het slapen met je masker goed?

@ limburg, zoo lekker levensecht gedroomd zeg :S jij haalt voorlopig vast geen sprite

@ rupsie, wat hebben jullie al veel optredens gehad zeg!! jemig ! en vrijdag gaat het dak eraf he :p haha!! Wij spelen dinsdag trouwens in s.int oe.derode ben heeeel benieuwd of het daar leuk is, nog nooit geweest Very Happy

@ meeko, ojee minder dat je 1 ring al niet af krijgt!! en je hoeft nog maar heel ff dan zul je echt geen 10 kg meer aankomen hoor :p haha!!

@ sandra, hoe is het met je boys?

@ petteflat, hoe is het met je babietje Very Happy en je grote knul??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 3 maa 2011 - 8:30

* Limburg dat is balen dat de schoonmaakster niet kwam terwijl jij van alles had gepland. Ik vind dat zijn ex echt een steekje los heeft zitten sorry dat ik het zo zeg.

* Meeko ik ben jaloers op je wasmachine hoor haha Ohh ik herken dat gevoel van klaar zijn heel goed. Maar nog effies meis en dan hebben jullie je kleine meisje in je armen.

* Lindsya Wat leuk dat jullie samen bij de buren hebben gegeten. Getver heeft je man dat vaker met zijn arm? Goed dat je het gaat hebben over je migraine aanvallen met de dokter!

* Rupsie Heb je al een beetje zin in de carnaval? 2 de keer dat je het nuchter beleeft he.. Ik hoop dat je man gelijk krijgt! Mooi dat F. nog niet duimt dat scheelt!

* Beegee Bijna carnavallen heb je er zin in???

Gister de buggy gehaald hij is super! En die mensen hadden heel lief de bekleding nog even gewassen dus hij was nog klam dat ik hem kwam halen. Ik heb hem dus hier uitgeklapt en hij rijdt hier binnen super. Morgen maar even buiten testen.

Ik belde vanmiddag even de opticien ivm de bril die E. graag wil. Hadden ze er nog maar 1 in de winkel ze gaan er uit. Dus die heb ik even laten reserveren zodat ik zeker weet dat ze hem krijgt. Dat heeft ze wel verdiend nu ze het zo goed doet!!
Morgen eerst met R. naar de kinderarts voor controle en meteen maar even over de fysio praten met haar. En dan later met E. naar de opticien.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 8:39

meisjesmama schreef:

* Beegee Bijna carnavallen heb je er zin in??? JAAAA!!! echt wel! Alleen we weten nu al dat de muntprijzen dit jaar mega hoog zijn!! POEH! maar goed, hoort erbij :S

Gister de buggy gehaald hij is super! En die mensen hadden heel lief de bekleding nog even gewassen dus hij was nog klam dat ik hem kwam halen. Ik heb hem dus hier uitgeklapt en hij rijdt hier binnen super. Morgen maar even buiten testen.

Ik belde vanmiddag even de opticien ivm de bril die E. graag wil. Hadden ze er nog maar 1 in de winkel ze gaan er uit. Dus die heb ik even laten reserveren zodat ik zeker weet dat ze hem krijgt. Dat heeft ze wel verdiend nu ze het zo goed doet!! ohh gelukkig nog 1 voor je meisje! en ze heeft het inderdaad super gedaan hoor!
Morgen eerst met R. naar de kinderarts voor controle en meteen maar even over de fysio praten met haar. En dan later met E. naar de opticien.

jij ook alvast veel plezier komende dagen!! ben benieuwd of jullie wagen het weer zo goed gaat doen

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 3 maa 2011 - 8:46

BeeGee schreef:
meisjesmama schreef:

* Beegee Bijna carnavallen heb je er zin in??? JAAAA!!! echt wel! Alleen we weten nu al dat de muntprijzen dit jaar mega hoog zijn!! POEH! maar goed, hoort erbij :S De muntprijzen je bedoelt dat de drankjes duurder zijn geworden?
Gister de buggy gehaald hij is super! En die mensen hadden heel lief de bekleding nog even gewassen dus hij was nog klam dat ik hem kwam halen. Ik heb hem dus hier uitgeklapt en hij rijdt hier binnen super. Morgen maar even buiten testen.

Ik belde vanmiddag even de opticien ivm de bril die E. graag wil. Hadden ze er nog maar 1 in de winkel ze gaan er uit. Dus die heb ik even laten reserveren zodat ik zeker weet dat ze hem krijgt. Dat heeft ze wel verdiend nu ze het zo goed doet!! ohh gelukkig nog 1 voor je meisje! en ze heeft het inderdaad super gedaan hoor! Ik ben zo blij dat ik even gebeld heb je zal beleven dat ze hem niet meer hebben terwijl zij er 1 mag uitzoeken. Dat beteuterde gezichtje had ik niet willen meemaken.

Morgen eerst met R. naar de kinderarts voor controle en meteen maar even over de fysio praten met haar. En dan later met E. naar de opticien.

jij ook alvast veel plezier komende dagen!! ben benieuwd of jullie wagen het weer zo goed gaat doen
Dank je wel ik ga hopelijk veel plezier beleven want zondagavond zouden mijn ouders oppassen maar die liggen nu beide ziek in bed dus het zal mij benieuwen. Maar de optocht heb ik veel zin in en als ik foto's heb van de wagen plaats ik ze op mijn hyves.
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 8:52

meisjesmama schreef:

* Beegee Bijna carnavallen heb je er zin in??? JAAAA!!! echt wel! Alleen we weten nu al dat de muntprijzen dit jaar mega hoog zijn!! POEH! maar goed, hoort erbij :S De muntprijzen je bedoelt dat de drankjes duurder zijn geworden? ja inderdaad de prijzen van drankjes...per munt 2,00 en dan is een apfelkorn ineens 4,00 :shock: echt belachelijk allemaal, dat haalt een hoop lol er wel af zo! ben blij dat wij nergens intree o.i.d. hoeven te betalen dat scheelt dan weer
Gister de buggy gehaald hij is super! En die mensen hadden heel lief de bekleding nog even gewassen dus hij was nog klam dat ik hem kwam halen. Ik heb hem dus hier uitgeklapt en hij rijdt hier binnen super. Morgen maar even buiten testen.

Ik belde vanmiddag even de opticien ivm de bril die E. graag wil. Hadden ze er nog maar 1 in de winkel ze gaan er uit. Dus die heb ik even laten reserveren zodat ik zeker weet dat ze hem krijgt. Dat heeft ze wel verdiend nu ze het zo goed doet!! ohh gelukkig nog 1 voor je meisje! en ze heeft het inderdaad super gedaan hoor! Ik ben zo blij dat ik even gebeld heb je zal beleven dat ze hem niet meer hebben terwijl zij er 1 mag uitzoeken. Dat beteuterde gezichtje had ik niet willen meemaken.

Morgen eerst met R. naar de kinderarts voor controle en meteen maar even over de fysio praten met haar. En dan later met E. naar de opticien.

jij ook alvast veel plezier komende dagen!! ben benieuwd of jullie wagen het weer zo goed gaat doen
Dank je wel ik ga hopelijk veel plezier beleven want zondagavond zouden mijn ouders oppassen maar die liggen nu beide ziek in bed dus het zal mij benieuwen. Maar de optocht heb ik veel zin in en als ik foto's heb van de wagen plaats ik ze op mijn hyves. ben benieuwd, zal pas checken na de carnaval haha!! wel echt balen dat je ouders ziek zijn...ze hebben gelukkig nog wel eventjes op beter te worden
Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 3 maa 2011 - 9:08

Hier gingen de kids heerlijk slapen straks. F. had vanmiddag natuurlijk maar weinig geslapen maar hij ging zonder mopperen gelijk slapen. Morgen mogen ze naar mijn moeder toe. Weet nog niet hoe ik het morgenavond moet doen. Grr soms die mannen. Hij spreekt wat dubbels af en dan regelt ie verder niks. Lekker makkelijk dus.

Net even bij m’n schoonvader geweest. Heb eten gebracht voor morgen en zaterdag. Heb even een aantal weken dubbele diensten (haha dat klinkt duf). Schoonzus is onlangs aan hernia geopereerd en kan dus niks op het moment. Dus nu even elke week voor eten zorgen, maar dat is ook maar een kleine moeite.

Limburg: Voornamelijk m’n man thuis bij de kids met carnaval. Morgenavond (in principe) en zaterdag hebben we wel oppas voor de kids. Zondag is m’n man weer overdag bij de kids. Maandag maak ik een dagje geen muziek, dan gaan we een middag carnavallen met de kids. En dinsdag gaan ze naar het kdv, dan kan ik muziek maken en m’n man aan ons huis werken. Hij haalt ze dan weer op. Hij geeft niet zoveel meer om carnaval tegenwoordig. Dus wel handig geregeld zo.
Mannen zijn vaak wel positiever dat klopt, maar scheelt wel dat het zijn vak is. Dus hij heeft er meer inzicht in. Ik zie het al snel negatiever in. Dus hopelijk krijgt m’n man gewoon gelijk.

Meeko: Jaloers zeg, je hebt gewoon 3 uur geslapen. Ik wou dat ik dan kon. Nee meis je vliezen gaan niet breken tijdens het zwemmen. Wel makkelijk, dan een onderwater bevalling. IK had bij S. ook steeds het gevoel dat ik eerder ging bevallen. Elke avond ging ik naar bed echt met het gevoel van: zou het vannacht dan echt gaan gebeuren…. Heel irritant.
Nog even wachten met bevallen he. Ben de komende dagen weinig tot niet op het forum, anders ga ik het nieuws missen.

Lindsya: He bah wat naar zeg van je man. Gebeurt dat vaker bij hem? Lijkt me echt een naar gevoel. Kan hij hem dan zelf weer terug ‘zetten’? Minder dat je steeds vaker aanvallen krijgt. Hopelijk kan de arts er wat voor doen.

Beegee: Wat goed dat je beugel er al bijna uit mag. 9 mei is al snel. Jeej toch een kies door bij Merle. Hopelijk slapen ze dan weer wat beter. Hier is het de laatste dagen ook steeds half 7 / 7 uur. Veels te vroeg.
Waar jij gaat spelen, daar heb ik zo’n 8 jaar gewerkt. Ben benieuwd of het iets is. Ik denk dat wij voor volgend jaar ook iets nieuws zoeken voor de dinsdag. Die is nu zo saai bij ons.
Minder leuk dat de munten duurder geworden zijn. Voor mij zal het geen dure carnaval worden Very Happy

MM: wat goed dat je de opticien gebeld hebt. Dat zou wat geweest zijn zeg als ze die bril niet meer gehad hadden. Echt sneu.
Gelukkig hebben ze de laatste even voor je apart gehouden.
Ik heb nog niet echt zin in de carnaval. Idd 2e keer zonder alcohol. Dat is het gewoon net niet dan voor mij. Veel te saai. Maar goed tis wel het laatste jaar zonder alcohol, dat is zeker.
Ojee dat is minder dat je ouders beide ziek zijn nu. Hopelijk knappen ze snel op zodat ze toch op kunnen passen.

Moet eigenlijk nog wat strijken maar heb echt geen puf meer nu. Gisteren echt te laat thuis.
Nog even wie is de mol kijken en oh oh tirol (ben toch nieuwsgierig). En dan ga ik gauw naar m'n bedje toe. Morgen wordt het weer laat.
Zal de komende dagen niet of heel weinig hier te bekennen zijn. dus voor de meiden wie ook gaan carnavallen: heel veel plezier!!! En voor de andere: tot over een paar dagen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 20:52

Goedemorgen!!

Merle was om half 4 wakker, had ze flink gepoept :S... daarna wel doorgeslapen tot half 8! Dadelijk komen 2 nichten hierheen met hun kindjes..er wordt nu dus niet gepoetst thuis haha Very Happy Moet nog even de stad in om een nieuw lampje te kopen voor bij het muziek maken, de mijne is kapot gegaan vorig jaar..

@ rupsie, haha na 3 cola ben je ook wel klaar he :P
bij ons blijft ook ros bij de kids Very Happy heeeeeeeerlijk. Waarschijnlijk gaan de kindjes maandag op dinsdag bij men schoonouders slapen omdat ros dinsdag moet werken. Dan kan ik mooi uitslapen haha :P

Lekker dat f goed ging slapen!!
Nog gestreken???

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 3 maa 2011 - 21:05

Goedemorgen,

Hier goed geslapen. Mijn man heeft nog pijn maar dat is logisch na zijn arm uit de kom zijn te gaan want alle spieren reken dan op. Het is nu al drie of vier keer gebeurt, de dokters zeiden het al als het één keer gebeurt, gebeur het wel meer. Gelukkig kan die hem zelf wel voorzichtig terug zetten maar ik wil dat ook wel leren dat het sneller terug gaat.
Dadelijk even kijken of ik voor mijn wenkbrauwen kan, hopelijk heb ze tijd.

Beegee, gezellig dat er nichtjes op visite. Vanavond begin het voor jou ook het carnaval, ben je er helemaal klaar voor? Je ziet er leuk uit voor de carnaval zag ik in de andere topic. Lekker naar de schoonheidspecialisten geweest onder werktijd nog beter Very Happy
Het slapen met het masker gaat goed maar de aanvallen zijn nu wel weer erg veel, even laten nakijken en even mijn apparaat uit laten lezen misschien staat die te zacht of te hard.

Rupsie, balen dat de afspraak niet meer verzet kan worden bij je man. Gelukkig dat de kids lekker gingen slapen gisteravond. Hebben ze ook een beetje uit geslapen? Heb je nog gestreken? Ik moet het vandaag doen, bah. Heb je gisteren ook oh oh Tirol gekeken. Ik moet zeggen dat ik het niet zo heel leuk vond.

MM, goed dat je de bril heb laten reserveren. Druk dagje voor je vandaag, succes bij de kinderarts.

Allemaal een fijne carnaval, Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 0:50

@ limburg, meldingsplicht :p haha!!!

@ lindsya, ik ga maar 1 dag verkleed in het jurkje... de rest is gewoon onze kapelkleding. Ik heb intussen al heel wat kledingstukken verzameld Very Happy

ohhh ik zou inderdaad ook even het apparaat uit laten lezen misschien dat daar iets uit komt!
en geluk met je wenkbrauwen?

Ik wil eigenlijk nog even naar de stad toe, maar heb geen zin hahah....handig Very Happy Merle had al geslapen van half 10 tot 12 Very Happy hoop wel dat ik der straks nog een keer in krijg anders wordt de dag wel heel lang :shock:

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko vr 4 maa 2011 - 1:29

Lindsya, au dat is pijnlijk van je man Heeft ie dat vaak? Ah lees t al. Lijkt me echt minder, en zeker als t zo snel gebeurt zeg.
Nou er moet nodig gestofzuigd en gedweild worden maar dat laat ik maar aan Fenk over. Dan is t weer schoon, zover een huis schoon kan zijn, met kind, hond en man Wink
Haha, nou ik beval toch liever thuis dan in zo'n chloor bad.

Beegee, beter dat je beugel er al bijna uit mag. Wist niet eens dat je er 1 had, of misschien ook wel maar dan ben ik t alweer kwijt Wink
Mooi dat der kies door is, idd hopen dat t nu klaar is met vroeg wakker worden.

MM, mooi dat de buggy geslaagd is! Hoe was t bij de arts en opticien?

Rupsie, gaat het slapen van F nu helemaal weer goed?
Ik ga idd ook elke avond naar bed en elke morgen wakker worden met t gevoel dat t vandaag gaat gebeuren. Maar helaas nog niks.
Ja ik ga straks denk ik ook nog oh oh tirol kijken. Het is echt een dom programma maar daarom weer leuk.
Jij veel plezier met carnavallen!

Wilde ik gisteravond zwemmen, ging t niet door. Maar toen mochten we in t gewone zwembad beetje ronddobberen, en nog gratis ook! Was wel erg netjes.
Had vanmorgen een aantal keer achter elkaar pijnlijke harde buiken, maar helaas is t weer gestopt. Heel irritant, heb je toch een beetje t gevoel dat t gaat beginnen.
Had vanancht enorm slecht geslapen, weer heel erg liggen zweten, dus kan zo t bed weer in de was. Maar heb nog lekker tot 11 uur kunnen "slapen".
Ga lekker een dagje voor de tv houden, en misschien nog effe knutselen. iig niet veel doen.

Hoe deden jullie dat met de oudste toen jullie gingen bevallen?
Wij hebben inprincipe mijn ouders stand-by staan. Maar stel dat ik 's nachts beval laten we haar gewoon slapen, maar wat als ze in een keer wakker wordt! Mijn ouders zijn er dan wel met een kwartier, maar denk dat ze dondersgoed gaat doorhebben dat er wat is. Ook als ik naar t ziekenhuis zou moeten 's nachts zijn hun er dus pas een kwartier later. Hoop maar dat t op een dag gebeurt dat ze toch al weg is, scheelt weer een boel gestress denk ik.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 2:19

@ meeko, ik had een vriendin die naar ons zou komen als ik zou bevallen. Toevallig waren zij 's avonds op visite toen mijn vliezen braken... 2,5 uur later mocht ze weer terug komen en weer 2,5 uur later was Merle er. Mijn vriendin had Indy opgevangen toen ze wakker werd. Vond dat erg fijn. (oh mijn vriendin moest trouwens om half 3 snachts komen Very Happy)

Ik heb Indy even naar boven gestuurd..ff slapen pfff... een mega driftbui volgde No maar goed.. even rust beneden in huis want!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 4 maa 2011 - 2:28

Alle babykleren en spullen zijn gestreken en ingeruimd! Volgende week nog de rest van de spullen die er staan opruimen en dan het bedje en de luierkussen opmaken en hopelijk word volgende week ook de plank en de lamp opgehangen. Misschien vandaag ook nog de laatste dingen bestellen en dan is het over 2 weken wel zo goed als klaar denk (op de raambekleding na).

Ook ben ik geslaagd voor een waterdichte molton bij de Action en de etiketten en postzegels zitten op de enveloppen van het geboortekaartje. Volgende week nakijken of we iedereen hebben.

S. heb ik opgehaald van het kdv en als die wakker is moet ik nog een was ophangen, tassen van mijn man en mij en S. inpakken voor vanavond t/m maandag want dan zijn we namelijk weg.

@ Meeko, nee broodje bapao lust ik niet maar door jouw heb ik nu wel zin in Mc Donalds haha. Vanavond maar in de tent een broodje hamburger eten :-p.

Dat is wel handig dat er bij de verloskundige een rooster hangt wie wanneer dienst heeft, dat hebben ze bij ons niet terwijl ik nu toch wel nieuwsgierig ben.

Gisteren nog wezen zwemmen? Oh lees net dat het niet doorging maar je ben toch lekker in het zwembad geweest.

Vervelend dat je nog steeds klachten heb maar dat de bevalling niet door wilt zetten, hopelijk heb je snel je kleine meid bij je.

Mijn mans moeder en man staan klaar voor S. als de bevalling begint. Ze komen dan hier heen en dan nemen ze hem mee naar hun huis. Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Maar als het begint en doorzet wil ik sowieso denk dat S. weg is.

@ Lindsya, vervelend en pijnlijk voor je man dat hij zijn arm uit de kom had, als ik dit zo lees heeft hij dit vaker? Heeft hij hem er uiteindelijk zelf weer ingekregen? En heeft die nu er nog last van? Oh lees net dat je al een stukje hierover had getypt vanochtend, echt vervelend! En logisch ook dat hij er nog last van heeft.

Verstandig dat je het volgende week met de dokter over je migraine gaat hebben, is niks nu je het weer zo vaak heb.

De prijs van de plisses was het dubbele als wat ik in gedachten had. De prijs van de normale rolgordijnen zat maar 65 euro boven wat ik had gedacht. Vind het moeilijk om te kiezen, het weekend maar eens over na denken.

Ik moest juist ruilen omdat het te groot was, dat is ook vervelend alleen minder vervelend dan te klein ;-).

@ Beegee, lekker dat je beugel er 9 mei uit mag. Keurig minder dan 1 jaar in gehad te hebben. Krijg je dan wel een ander systeem of volledig klaar?

Vanochtend Sprite gehaald en niks aan de hand. Mijn man zei wel dit is de laatste keer dat we naar mijn oude woonplaats gaan want dan word het geen Limburger :-p haha.

@ MM, en de buggy al uitgetest? Mooi dat die nu al goed in de smaak is gevallen en netjes van de mensen om hem nog op het laatst te wassen.

Hoe was het met R. bij de kinderarts en fysio?

@ Rupsie, nog niks geregeld dus voor oppas vanavond? Lekker dat je er alleen voor kan opdraaien, schiet niet op.

Wat lief dat jullie steeds eten brengen naar je schoonvader.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 4 maa 2011 - 3:13

Hallo allemaal,

Mijn wenkbrauwen zitten weer netjes, gelukkig. Is altijd zo pijnlijk bij mij, gelukkig is het met touwtje zo gebeurd. Gelijk ook even de auto schoon gemaakt want die man van mij kan hem vies maken niet normaal. Mijn kleine man is aan het Wii-en, hij vind het harstikke leuk maar niet te lang want daar wordt die moe van, gek kind.
Mijn man moet vanavond weer werken, dus ik ben weer alleen helaas.

Beegee, oh dat is minder dat Indy een woede aanval kreeg, dat zijn altijd moeilijk moment vind ik. Dat is inderdaad niet handig dat je geen zin in de stad heb. Ben je nu al geweest?

Meeko, dat is netjes opgelost met het zwemmen. Nee dat lijkt me ook niks in het chloor bevallen, bah. Ga je wel in het ziekenhuis bevallen of wil je het eerst thuis proberen? Hopelijk beval je een beetje gunstig voor Senna.

Limburg, goed dat de babykleertjes allemaal gewassen en gestreken zijn. Het kamertje is dus bijna klaar. Hang de klamboe al? Even foto showen. Leuk dat jullie een weekendje weg gaan. Waar gaan jullie naar toe? Veel plezier. Oh de kleertjes waren te groot, inderdaad beter dan te klein Very Happy

Meiden even jullie mening. Ik heb een geboorte mand gemaakt voor mijn vriendin, maar nu twijfel ik tussen een mand of een boodschapmandje. In de folder van de Wibra staat er één. Wat vinden jullie leuker?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:06

@ lindsya, heb je een plaatje van beide om te kiezen?
lekker dat je kleine man aan de wii zit! (ik zou dat ook wel willen misschien dat Indy wat energie kwijt raakt haha)

@ limburg, einde is in zicht dus!! wel pics plaatsen als het klaar is he! ben wel benieuwd hoe het in het totaal eruit komt te zien Very Happy

Ben nog niet naar de stad geweest, ook echt geeeeeen zin :S Indy slaapt trouwens Very Happy NEEEEEE ben niet moe, gevolgd door een driftbui tot en met en dan gewoon prinses heerlijk slapen Very Happy
Merle is een banaan het het opsnoepen...lekker dadelijk mijn tafel prutvrij maken Very Happy

verder heb ik vanmiddag lekker met merle op de bank gehangen..CHILL!! haha

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 39 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum