Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 17 nov 2010 - 23:24

Nou hier dan ook maar vast het nieuwe topic voor de 2007 mama's...
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 17 nov 2010 - 23:34

Nou ik ga dan ook maar gelijk beginnen hier.....Hopelijk volgen er meer en kunnen we hier gewoon verder kletsen.

Luka heeft vannacht eindelijk weer aan 1 stuk doorgeslapen. Wat een genot zeg!
Gister ben ik ziek thuisgeweest. Had weer ontzettende hoofdpijn, dus had even geen zin in computerwerk. Gistermiddag wel gebeld dat mijn bril klaar was, dus die heb ik gelijk maar opgehaald.
Vandaag maar eens testen of het werkt....Heb 2500 adressen waar ik een telefoonnummer bij moet zoeken, dus genoeg testmateriaal....

Film van De Gelukkige Huisvrouw was echt leuk! Wat kan die Carice toch goed acteren zeg. Heb echt dubbel gelegen!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 18 nov 2010 - 2:27

Even snel, ik heb me hier ook aangemeld!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 18 nov 2010 - 3:07

Hoi hoi, ook ik heb me hier aangemeld.
Ben eigenlijk wel blij met een nieuw forum.
Wilde toch al wat anoniemer gaan schrijven. Dus dit is mooi meegenomen.

Ga het vanaf nu weer lekker bijhouden. M'n naam is gewijzigd maar jullie herkennen me vast.

Met de 2 kids gaat het prima. Ons mannetje ligt prinsheerlijk te slapen en ons dametje is naar de psz.
Ik had alles al gepoetst dus ik heb lekker even mama tijd. Heerlijk van genieten dus.
Met ons huis gaat het redelijk goed vooruit. Alleen wordt het weer kouder en dat is minder goed. Er moeten nog enkele dingen gedaan worden waarbij het niet mag vriezen.

Hoe is het met jullie?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 18 nov 2010 - 7:50

Even snel... ik heb me ook weer aangemeld...
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 8:05

Hoi hoi,,

Ook ik heb een account aangemaakt,, welliswaar mijn naam iets veranderd maar jullie zullen vast niet hoeven raden Wink

Even wennen aan het nieuwe forum maar zal vanzelf eigen worden!

Hier gaat het goed, erg druk en dat is vanaf volgende week wat makkelijker! Hebben nu een actie week voor de reis naar Peru om geld in te zamelen dus daar elke dag mee bezig,,

Verder nog wel een nieuwtje en dat is dat ik vanaf 1 januari niet meer in dienst ben op 'mijn' groep. Heb ontslag genomen. Tijdens mijn verlof al wel aan het twijfelen en de functie die ik nu heb moet ik minimaal 28 uur voor werken plus alle extra taken en dat gaat nu gewoon niet nu ik er 'alleen' voor sta. Blijf dylan en lynn overal droppen en dat voelt niet goed.
Even wat rust in de tent straks, heb al een nieuwe baan als verpleegkundige in een psygiatrisch ziekenhuis op een gesloten afdelen voor tot de zomer 18 uur en na de zomer 24 tot 32 uur! Echt super want heb gelijk een contract voor onbepaalde tijd gekregen Very Happy

Verder gaat het hier zijn gangetje met de 2 kids! Die doen het beiden echt super smile En met mij gaat het ook goed, nog een paar dagen en dan is Sander alweer een maand weg... het gaat echt heel snel!

ga morgen weer even reageren want ben nu wel ernstig slecht met mijn ego berichtjes Wink

liefs peet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 9:09

Oke, heb de hele dag gewacht op yes HAHA clown !!! en ik dacht al wat rustig.....

moet even wennen aan de nieuwe layout, en weet ook echt niet of ik nu op de goede wijze een reactie plaats.....

dusss even checken tussen door nu!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 9:19

Zoo even reageren op iedereen...ps op dit moment vind ik alles wel heeeel omslachtig maar goed lukt vast wel over een tijdje haha!!

Wie kan me vertellen hoe ik mijn foto aan kan passen??

@ petteflat, en was je testmateriaal goed?? haha!! en lekker dat luka weer even door geslapen had!!

@ limburg, welkom!! Very Happy

@ ruspie, ahhh ik kom niet op je forum naam....potverdorie...wil je me effe pm-en ofzo...Very Happy

@ mm, hoe is het met de bril van e?? en R weer helemaal fit?

@ petra, uhhh wie was je nou ook alweer clown clown wow goed zeg meteen een contract voor onbepaalde tijd!! jemig nice job!!

Zoo hier alles rustig, haha!! morgen weer een cursus...what's new de laatste tijd...!! merk wel nu 2 dagen lekker thuis geweest ook wel heeeeel lekker!! moet weer in het weekend werken, maar goed even doorbijten komt allemaal goed Exclamation

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 18 nov 2010 - 9:43

Petteflat: Wat balen dat je ziek was gisteren. Hoe is het vandaag? Super zeg dat hij de hele nacht heeft doorgeslapen. Ja die film heb ik ook gezien. Ik vond hem ook leuk.

Petra: Wauw wat super zeg dat je gelijk een onbepaalde tijd contract hebt gekregen. Gefeliciteerd ! Jeej wat vliegt de tijd zeg alweer 1 maand weg.

Beegee: Veel plezier op je cursus morgen :P . Ik heb je een pm gestuurd.

Ik was even weggeweest van het yes forum, maar nu een nieuw forum dacht ik dan maar gelijk goed beginnen. Ga het weer proberen bij te houden.

Hier gaat het allemaal redelijk. Met ons dametje gaat het erg slecht met het kdv. Echt verschrikkelijk. Als ik ze die dag wakker maak en ze hoort dat ze daarheen moet begint ze al te huilen en dat blijft ze doen tot we er zijn. Daar wordt het dan nog erger. Dus echt met lood in m’n schoenen ga ik ze erheen brengen. Wil het nog even aankijken maar ik was afgelopen dinsdag zelf net zo hard aan het huilen. Ze hebben haar vanaf dag 1 niet goed aangepakt dus nu is haar vertrouwen helemaal weg in de leidsters. Echt verschrikkelijk. Denk dan echt; waar ben ik aan begonnen.

Ons mannetje gaat super. Al is hij net zo slank als z’n grote zus. Gisteren naar CB geweest voor z’n 1,5 jaar. Hij is 82,2 cm en 9,6 kg. Verder gaat het goed. Kregen nog complimenten van het kdv over hem. Dat hij zo wijs is voor z’n leeftijd. Ze denken echt soms, oja hij is pas 1,5 dat moeten we niet vergeten. Dus dat is wel super natuurlijk. Met hem gaat het super op het kdv, gelukkig 1tje die het naar de zin heeft.

Verder weinig te melden. Man is nog steeds hard aan het werk altijd, dus nog niks veranderd Very Happy .
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 18 nov 2010 - 9:48

@ rups toch wat sneu voor je meisje.....poeh hey!! Lijkt me echt zwaar om haar dan alsnog weg te brengen....Maar goed wat is dan weer wijsheid he je zit nu ineens behoorlijk lastig parket...
gelukkig doet je kleine (naja kleine!!) vent het goed...ook wel lekker om te horen niet dan!!

Ik mag met merle volgende week donderdag naar het cb ben benieuwd aangezien het echt een klein frummelke is!!
Ga zo afsluiten en mijn bed opzoeken ik kan wel de hele dag slapen als het zo snel donker en koud is haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 18 nov 2010 - 11:04

Ik heb me ook aangemeld, even wennen zeg.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 18 nov 2010 - 11:18

Hallo allemaal,
Het is gelukt, ik heb alles een beetje uitgevonden maar voor de rest komt het wel.
Vandaag echt een rot dag, heel de dag op bed gelegen met een heftige migraine aanval, ben pas rond 4 uur uit bed gekomen. Mijn kleine man is na psz geweest en ze zijn helemaal bezig met de sint echt leuk.

Rupsy, minder dat je meisje het niet leuk vind op de kdv, ik snap dat je mee heb staan te huilen. Vind ze de psz nog wel leuk?

Pettflat, goed dat je bril klaar is, hopelijk helpt die goed voor de computer. Zo jij heb werk zat gehad.

Beegee, hoe was de erwtensoep?

MM, leuk dat je er ook ben.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 18 nov 2010 - 21:57

@petra: Wat goed dat je gelijk al een nieuwe baan hebt zeg. En die nieuwe job klinkt echt superleuk!!!!!!! En wat een lekker gevoel dat je gelijk een contract voor onbepaalde tijd hebt gekregen.

@beegee: Nou mijn bril werkt echt supergoed! Wat een genot zeg.....Had gister geen hoofdpijn, geen last van mijn ogen enz. Krijg ook echt veel complimentjes over mijn bril. Hij valt ook wel op hoor moet ik zeggen (knalrood..).

@lindsya: Oh wat balen zeg van je migraine-aanval. Gaat het nu wel weer wat beter? Ik hoop het wel!

@rupsie: Snap dat je het helemaal niet leuk vindt om je kleine meis naar het kdv te brengen. Heb je evt nog andere opties staan? Misschien een ander kdv proberen? Of is dat te omslachtig?

@mm: Gezellig dat je hier ook weer mee komt kletsen.

Nou ik heb gister een pissed of mailtje naar mijn directeur gestuurd. Ben het er niet mee eens dat we alle telefoonnummers erbij moeten zoeken en ben er dus mee gekapt. Hij kan de boom in! Heb wel wat oplossingen aangedragen, zodat het niet helemaal negatief overkomt..haha. Ben benieuwd naar zijn reactie. Krijg ik hopelijk vandaag, dus ik kan mijn lol op...hahaha.

Verder is Luka vandaag weer naar het kdv en vanavond moet Pat weer werken. Morgen hebben we sinterklaas op mijn werk en daarna komt sint nog bij ons in IJ. aan.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 18 nov 2010 - 22:03

Goedemorgen

* Petteflat en hoe bevalt je bril?

* Rupsie Wat super vervelend dat het zo op het kdv gaat met je dochter zeg! Wat je zegt misschien is het vanaf moment 1 niet goed aangepakt maar ze zal toch nog even moeten doorbijten.

* Petra Wat goed zeg een nieuwe baan met meteen een vast contract!

* Beegee De bril gaat nog steeds hetzelfde.. R. is weer zo goed als opgeknapt ze hoest alleen wel veel en dat doe ik ook.

* Lindsya Wat balen dat je zo'n migraine hebt gehad zeg. Hoe gaat het nu?

Zondag gaat mijn man op cursus voor een paar dagen naar het buitenland en daarna moet hij verder op werken. dus hij is pas donderdagavond thuis. pff hoop dat de meiden zich gedragen haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 18 nov 2010 - 22:14

Goedemorgen,

Hier goed geslapen, ik had natuurlijk overdag veel geslapen maar ik was zo moe van die aanval dat ik rond 11 uur s'avonds weer in slaap ben gevallen. nu voel ik me redelijk, nog wel moe maar dat komt wel goed. Mijn kleine man heeft geslapen tot half 9 vanmorgen, heerlijk. Vandaag een klein beetje rommelen in huis en vanavond ga ik samen met mijn vriendin op visite bij een andere vriendin dus gezellig.

Pettflat, het lijkt me inderdaad geen lekker werkje om die nummer erbij te zoeken. Hopelijk krijg je vandaag ander werk. Leuk dat jullie na de sint gaan kijken van het weekend, veel plezier. Hoe beval je bril?

MM, je man gaat lang weg. Denk wel dat je meiden zich zullen gedragen Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 18 nov 2010 - 23:16

@mm: Hopelijk zijn je meiden lief de komende week. Mijn bril bevalt echt super. Het is even wennen om weer een bril op mijn neus te hebben, maar toch ook wel heerlijk om geen hoofdpijn en pijnlijke/brandende ogen te hebben aan het einde van de dag.

@lindsya: Gezellig vanavond naar een vriendin. Alvast veel plezier! Bril bevalt echt super. Even wennen weer, maar hoef hem niet de hele dag op. Heb hem echt alleen maar achter de computer en tijdens een boek lezen op. Verder ga ik gewoon nog brilloos door het leven... Cool
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 19 nov 2010 - 1:38

Pettflat, gelukkig dat de bril goed beval, hopelijk ben je ook van je hoofdpijn af gelijk als je een boek lees of achter de computer zit

Mijn bovenverdieping is helemaal schoon, de raam gedaan en de slaapkamer helemaal schoon. Ook de badkamer gedaan wat een rotwerk vind ik dat altijd. Nu ga ik even de zolder opruimen, kijken wat er weg kan en alles want mijn moeder heeft heel veel kerstspullen en die kan niet alles meenemen na haar nieuwe huis dus ik neem een hoop over.
Net kwam de folder van Intertoys binnen en daar stond de Cars de racebaan in die in de aanbieding was dus ik gelijk gevraagd of ze er één vast willen houden tot morgen. Mijn kleine man wijs gemaakt dat de Sinterklaas hem nu gaat kopen voor hem en over een paar dagen komt brengen, hij geloof het helemaal en vertel het gelijk tegen iedereen Very Happy Dus we hebben al een Sinterklaas kadootje en nu nog wat kleine dingen erbij en dan is het genoeg.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 4:49

Middag,

@ lindsya, haha handige sinterklaas ben jij Laughing Laughing en super he dat ze nog zoveel geloven Very Happy

@ petteflat, en vandaag een rustig dagje gehad of toch niet?

@ mm, zoo dan is je man een aantal dagen weg balen!!

Vandaag cursus gehad...was vandaag wel gezellig!! verder kids goed gedaan...dus tsja niets te melden..Moet van het weekend weer werken, daarna gelukkig volgend weekend vrij!! JEAH!! heb er nu al zin in


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 19 nov 2010 - 5:17

Beegee, hij geloof het verhaal wel maar snappen doet die het niet. Bevoorbeeld schoen zetten snap die echt niet en het interesseer hem ook niet echt, misschien volgend jaar. Werk ze dit weekend, gelukkig dat je volgend weekend vrij ben Very Happy

De zolder heb ik voor een groot gedeelte opgeruimd, ik heb ook een aantal dingen die ik weg gaat gooien. Dadelijk komt manlief en dan gaan we eten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 19 nov 2010 - 9:21

* Petteflat Wat lekker dat de bril je goed bevalt!

* Lindsya zo je hebt lekker je huis gepoetst.

* Beegee ja ik baal er zelf ook wel van dat hij een aantal dagen weg is maar ja niets aan te doen.

Vanmiddag met de oudste naar de dermatoloog geweest want ze heeft al 3 jaar eczeem en het word soms erger soms minder maar nooit weg. Nu blijkt dat ze constitutioneel eczeem heeft en dat het ook nog eens ontstoken is. Dus ik heb een recept meegekregen en die zalf ligt maandag klaar en dan hopen dat dit echt werkt.

Vergeet bijna te vertellen dat ik de uitslag van de jongste ook weer binnen had van haar hoofd. Hij is minder plat en het meest bijzondere ook een stuk minder breed. Er waren al een paar mensen die dat opnoemde maar het klopt dus ook haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 19:51

goedemorgen!!

@ mm, wat goed zeg van R haar hoofdje!!
ahh wat sneu dat ze dan toch flinke eczeem heeft zeg, hoop dat het ook echt gaat helpen het zalfje!!

@ lindsya, zoo lekker geruimd dus!! hier snapt indy het schoen zetten ook niet...vind dat ook prima!! ze heeft nu 1 keer haar schoen gezet en vanavond mag ze nog 1 keer..verder niet.

Zoo baggere nacht zeg.....bluhh!! Mijn hoofd doet zeer, neus zit dicht en keel doet zeer...ahhh die ziektekiemen ook!! Indy ook al flink snot!! vandaag niet dansen ros is weg en ik heb geen oppas voor Merle....ook heb ik geen zin om met de kids op de fiets te gaan....ze zijn nu toch al vatbaar genoeg...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 19 nov 2010 - 20:57

* Beegee ja ik ben echt blij met R haar hoofd dat gaat dus de goede kant op. En E ja die eczeem is echt heftig. Jij dus ook al een bagger nacht achter de rug. De oudste was vannacht ook vreselijk aan het spoken die heb ik uiteindelijk bij ons in bed gelegd. Wij zijn nu aan de beurt helaas vol snot en ik heb ook last van mijn keel.

Wij gaan vanmorgen boodschappen doen vanmiddag komt de Sint en zijn pieten op mijn werk. En om 17 uur krijgen we visite voor mijn mannetje zijn verjaardag. Hoop dat de visite optijd weg is kan ik weer op tijd naar bed haha
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 19 nov 2010 - 21:03

@ Petteflet, wat goed dat L. een nacht heeft doorgeslapen, hopelijk was het niet eenmalig?
Fijn dat je hoofdpijn weer weg is! En nu maak je ons wel nieuwsgierig naar je bril en hoe deze staat.
Heb je nog reactie van je directeur gehad?

@ Rupsie, staan de werkzaamheden wel voor eerdaags gepland? Hopelijk blijft het vriezen nog even uit (mag van mij wel de hele winter uit blijven haha). Wat vervelend dat het slechter met je meisje gaat op het kdv, kan me je gevoel heel goed voorstellen en zou even niet weten wat ik zou doen.

@ Petra, gefeliciteerd! Een spannende tijd voor jou met je nieuwe baan. Knap en goed dat je al een nieuwe baan heb! Volgens mij geeft je nieuwe baan en het aantal uur echt een rust gevoel en volgens mij kan je dat goed gebruiken nu Sander in het buitenland zit. Vind het knap dat je het redt, het is niet anders maar je moet het toch maar redden.

@ Beegee, inmiddels al gewend aan het nieuwe forum? Ik nog niet echt, vind de kleuren echt van het beeld knallen en verder nog even uitvogelen hoe alles precies werkt.
Heerlijk de verkoudheid bij jullie toegeslagen, als 1 het heeft krijg de andere het vaak ook, heerlijk dat cirkeltje ;-) beterschap.

@ Lindsya, hoe gaat het nu met je? Is je migraine weer helemaal weg?
Hier snapte S. er de eerste keer ook niks van toen hij zijn schoen mocht zetten. Wou geen liedje zingen en ’s ochtends niet naar beneden om te kijken of Sinterklaas was langs gekomen. Dat was tot het moment dat we beneden kwamen en toen zag hij dat er echt iets in zat en sindsdien snapt hij het heel goed, echt heel leuk om te zien hoe hij er mee bezig is.

@ MM, hopelijk gaat alles goed en word bijvoorbeeld niemand ziek als je man weg is.
Ahh E. ook nog ontstoken eczeem, hopelijk werkt de zalf zodat het snel minder/rustig word.
Wat goed nieuws van R.!

Ik heb afgelopen dagen een beetje slechte dagen gehad, had het helemaal gehad met de zwangerschap. Ben onwijs dankbaar en blij dat we een kindje krijgen en kan echt niet wachten tot ca. 22 april 2011 maar de zwangerschap ben ik eigenlijk van het begin al zat, nog even volhouden ;-)

Gisteren naar huis geweest voor mijn geboorteakte en kopie id-bewijs van mijn getuigen zodat we a.s. donderdagavond in ondertrouw kunnen gaan.

Verder druk bezig met de trouwkaart en alles wat fout kan gaan, lijkt fout te gaan. Gelukkig regelt mijn vader het omdat hij bij die drukkerij altijd de kaarten voor zijn werk besteld maar die is goed pissig en als het goed is hebben we ze nu uiterlijk a.s. vrijdag in huis.

Vandaag een adviesgesprek bij de kapper voor mijn bruidskapsel en mijn vriend is nu weg voor zijn bruidspak. Kortom druk met de voorbereidingen voor de trouwerij en daarnaast kriebelt het nu nog meer om het huis te gaan veranderen of ik nog niet zat moet en heb geregeld ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie vr 19 nov 2010 - 21:56

Hoi meiden, wat een dag gisteren zeg. Eerst moest ik werken. De kinderen gingen naar mijn ouders. Na het werk zouden man en ik gelijk doorgaan voor badkamers kijken (alweer). We waren wat langer weg dan gepland dus mijn moeder gebeld of ze de kids niet alvast op bed wilde leggen daar. Uiteindelijk maar goed ook. Bleek de snelweg afgesloten te worden dus we moesten echt een roteind om rijden. Toen waren we om half 10 thuis. Allebei helemaal kapot haha. Dus kids heb ik vanmorgen pas opgehaald daar.
Ben alleen totaal niet goed uitgeslapen. Het liefst ging ik weer naar bed maar dat kan natuurlijk niet. Ik kan me toch slapen de laatste tijd.

Vanmiddag heb ik een feestje. Nichtje van ons is jarig. Morgen een neefje. Dus gaat lekker weer. Vandaag ga ik alleen met de kids. Man is hier thuis aan het werk. Morgen gaat ie als het goed is wel mee op feest.

@all: ik vind het ook erg lastig wat te doen met het kdv. Aan de ene kant heb ik iets van: ik stop ermee, dit wordt helemaal niks. Maar aan de andere kant denk ik om na 1 maand al op te geven. Pff echt lastig. Daarentegen heeft F het wel super naar de zin daar. Ook weer zonde om daarmee te stoppen. Wie heeft de gouden tip???

Beegee: Is M.erle zo’n klein frummeltje? Lijkt op de foto’s wel mee te vallen. Ben benieuwd volgende week dan. He getver wat balen dat de ziektekiemen er nog vol aanwezig zijn. Dan maar een pyjama dagje invoeren vandaag.

Lindsya: He getver wat balen dat je zo’n migraine aanval had. Hoe gaat het vandaag. De psz gaat ze gelukkig nog wel met heel veel plezier naartoe. Is tenminste iets. Zo flink aan de poets geweest gisteren. Het kan maar klaar zijn he. Super zeg dat ze die racebaan voor je vast willen houden.

Petteflat: Leuk al die sinterklaas dingen weer. En wat zei je baas van je mailtje.

MM: Zo je man is even een tijdje weg zeg. Hopelijk zijn je meiden lief voor je. Maar dat zal wel toch. Hoe gaat het nu met E. haar bril? Werkt het sticker systeem?
Ach wat sneu dat het ontstoken is. Hopelijk werkt de zalf snel. En jeej je kleine meid gaat dus ook goed vooruit met haar hoofdje.

Limburg: Ach meis ik kan me voorstellen dat je die zwangerschap beu bent. Tis ook niet niks zo. Wat leuk donderdag in ondertrouw. En al die voorbereidingen zijn ook allemaal super.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 19 nov 2010 - 22:15

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft lekker geslapen tot half 9, lekker met zijn drieën in bed gelegen en nu zijn we beneden. Mijn kleine man praat een beetje hees maar verder is die niet verkouden dus ik hoop dat het zo blijft. Vanmiddag gaan mijn mannen na mijn schoonouders en ik ga met een vriendin even de stad in om de racebaan op te halen en even te kijken of ik nog meer kadootjes kan vinden voor Sinterklaas.


Beegee, mijn kleine man vind het ook wel best geloof ik, volgend jaar snap die het wel het schoen zetten, verlopig laten we het maar zo. De ziektekiemen willen niet echt jullie husi verlaten he, beterschap.

MM, hopelijk gaat het zalfje helpen voor je grote meisje haar eczeem. Goed nieuws over het hoofdje van je kleine meisje. Veel plezier op je werk met de Sint.

Limburg, minder dat je zwangerschap je zo zwaar valt. Ik had dat ook, ik kon pas echt genieten toen ik 30 weken was ofzo want toen was de misselijkheid en alle klachten weg, sterkte. Jeetje soms snappen je mensen niet dat ze dingen zoveel keer fout kunnen doen, hopelijk komen de kaartjes nu goed aan. Wanneer mag je weer je jurk passen. Gelukkig is mijn migraine weg en voel ik me weer goed.

Rupsie, druk weekendje voor je met verjaardagen, veel plezier. Zijn jullie helemaal uit over de badkamer nu? Balen zeg dat jullie om moesten rijden. Ik kan je niet echt de goude tip geven betreft de kdv, ik denk dat je even nog door moet zetten twee maandjes ofzo en is het dan echt nog steeds drama dan zou ik er mee stoppen en misschien je kleine man er wel op laten tot die na de psz gaat. Vandaag voel ik me goed gelukkig.


We hebben gisteren het dressoir versierd voor Sinterklaas, poppetjes van de sint en piet, vlaggetjes met welkom sinter erop en we hebben stoombootmuts erbij gezet, mijn kleine man is er helemaal gelukkig mee Very Happy
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum