Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 35 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 18 feb 2011 - 8:14

* Lindsya Als je het niet vertrouwd de hapost bellen hoor!! Hij is al een tijdje ziek en op een gegeven moment moet er toch wat aan gebeuren.

E. heeft lekker lang bij haar opa en oma gespeeld. R. heeft de hele dag goed geslapen gelukkig!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 za 19 feb 2011 - 0:37

Goedemiddag meiden,

Gisteren niet meer naar yoga geweest, kon echt haast niet meer lopen en ontzettend hoofdpijn wat later migraine is geworden :-(.

S. is hier heel de dag ontzettend gezellig, not! Hij ligt gelukkig nu in bed en hopelijk gaat het vanmiddag beter want dan moeten we weg.

@ MM, helaas geen dikke voeten dus wat het is? Weet het echt niet, het is nu iets minder maar als ik het maandag nog heb even de dokter bellen want is niet leuk.

Dat is wel handig! En anders kan ik nog aan mijn moeder vragen of ze wil bakken die zit rond die tijd 2 weken hier in de buurt op de camping :-) of ik ga van die chocolaatjes doen, vind ik zelf veel lekkerder dan beschuit haha.

Wat fijn dat E. zich zo had vermaakt bij je schoonouders.

@ Lindsya, hoe gaat het nu met je man? Als je het niet vertrouwt, de HA bellen want hij moet niet uitgedroogd ofzo raken!

Alle knutselwerkjes zijn af, gelukkig haha. 2 knutselwerkjes gemaakt en een mok beschilderd die nog moet drogen en dan kunnen er snoepjes in en ingepakt worden. Hij moet alleen zorgen dat die vanmiddag zijn mond er over houdt als we daar zijn haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  sandra za 19 feb 2011 - 9:58

Hallo allemaal!

Vandaag nog gewerkt en nu lekker weekend!
S. heeft de afgelopen 3 dagen s’morgens geslapen tot 8.30, echt heerlijk!!! Hopen dat het een beetje zo blijft!

Meeko, ja geef nog steeds bv, super dat je ook een jaar wil geven! Ik vond het bij de 2e wel een stuk zwaarder als bij de 1e. , ben blij dat ik het weer ‘gehaald’ heb.. oeeh spannen dat je dacht dat het begonnen was, ben benieuwd hoor!

Limburg, Het gaat goed met S, hij heeft verder geen last meer gehad van zijn val geloof ik.. gelukkig maar! Vervelend dat je migraine hebt gehad zeg!

MM, Ik geef nog 4 keer bv per dag.. ik wil er zelf 2 afhebben, de late avond wil ik er helemaal af hebben, en tussen de middag dan gewoon een beker melk... ik ben het kolven ook zat om elke keer in mijn pauze te moeten doen op het werk! Super hoor dat je bent afgevallen! Ik weeg op de een of andere manier minder dan voor beide kids, heel apart, want ik doe er echt niets voor..

Lindsya, hoe is het nu met je man?? Hopelijk gaat het al wat beter!

Fijn weekend nog!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  meisjesmama za 19 feb 2011 - 10:07

* Limburg Wat vervelend dat als je geen lekkere dag hebt S. ook nog eens niet gezellig is. Ja het is zeker leuk dat E. zich goed kan vermaken bij mijn schoonouders. Ze komt alleen altijd met verhalen of dingen thuis die ik moet doen. Dat ik denk pfff maar jij hebt op het vorige forum niet mjin verhalen wel eens gelezen van hun.

* Sandra Wauw dat zijn tijden die S. maakt zeg!! Ik kan me wel voorstellen dat je het kolven een beetje zat bent. Nou lekker toch dat je minder weegt!

* Lindsya hoe is het met je man??

E. heeft vandaag haar Mega Mindy pak gehad voor de carnaval ze was zo mega blij!!! Ze heeft ons persoonlijk wel 10 keer bedankt. "dank je mam ik ben er zo blij mee" "papa hij is echt mooi he dankje". Zo lief om te zien hoe dankbaar ze is als ze iets krijgt!
R. is vreselijk aan het zeuren als ze op de grond zit omdat ze graag zich aan de tafel wil optrekken en andere dingen maar het lukt haar niet. Voor de rest is ze heel erg lief hoor!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 za 19 feb 2011 - 19:04

Goedemorgen meiden,

Ben weer vroeg wakker vandaag maar nog wel zo moe maar liggen gaat echt niet meer.

Vandaag een verjaardag waar we bijna de hele dag zijn, eerst mijn man naar het voetbal brengen en dan gaan S. en ik gelijk door naar opa en oma zodat die mooi daar nog tussen de middag naar bed kan anders is die weer totaal niet gezellig. Gisteren kon ik hem echt constant achter het behang plakken, wat was S. gisteren erg alles wat niet mocht deed hij en wou totaal niet luisteren, echt baldadig. Hopelijk heeft hij vandaag betere zin.

Wel heeft hij gisteren een hele grote poep gedaan op de wc, hopelijk doet hij dat vandaag weer! Nu moeten we deze week naar de winkel want hij hoefde nog maar 1 sticker en dan was zijn kaart vol.

@ Sandra, nu lekker genieten van je weekend, nog plannen?

Fijn dat S. geen klachten heeft overgehouden aan de val van de trap!

@ MM, nee heb die verhalen niet gelezen maar het klinkt niet heel positief zoals je het nu zegt, zit ik dan juist met mijn gevoel? S. kan ook heel goed bij alle opa’s en oma’s spelen en wil daar ook altijd naar toe, gelukkig is het wederzijds.

Ik zag de foto op hyves, zo leuk E. in het mega mindy pak! Echt schattig en dan vooral als ze laat merken hoe blij ze er mee is, echt heel erg leuk! Wij gaan de carnaval hier ontwijken denken of tenminste een beetje en hebben dit jaar geen pak voor S. Misschien als ik er nog een leuke tegen kom? Maar dan met het wel Bob de Bouwer of Kabouter Plop zijn denk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya za 19 feb 2011 - 22:03

Goedemorgen,

Mijn kleine man was om half 10 wakker, heerlijk. We hadden gisteren een verjaardag van mijn vriendin der dochter, die werd ook vier jaar. Het was de eerste verjaardag zonder haar vader, persoonlijk had ik het niet zo gevierd maar een stuk rustiger maar dat is ieder zijn ding natuurlijk. Mijn kleine man lag iets over 10 uur in bed dus daarom heeft die zo lang uitgeslapen.
Vandaag houden we lekker een rustdag, beetje rommelen in huis. Met mijn man gaat het gelukkig ook een stuk beter sinds gisteren, die had echt een goede griep te pakken. Hij ligt nu nog lekker te slapen dus ik laat hem nog maar even liggen.

Sandra, lekker dat S. zo lang slaap s'morgens heerlijk. Geniet van je weekend.

MM, ik zag de foto op je hyves van je grote meisje met haar pak, echt heel stoer. Leuk dat ze er zelf ook heel blij mee is. Oh je kleine meisje zit in de optrek fase, dat is altijd even moeilijk.

Limburg, leuk dat de knutselwerkjes af zijn. Minder dat S. gisteren niet zo wilde luisteren, hopelijk luister die vandaag beter. Veel plezier vandaag op de verjaardag. Goed van S. dat die een grote boodschap op de wc heeft gedaan.

Fijne zondag allemaal.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  meisjesmama zo 20 feb 2011 - 9:53

* Limburg Zo je was er weer vroeg bij vandaag. Hoe was de verjaardag? Ja dan zit je met je gevoel aardig goed. Het zijn lieve mensen maar ... ik wil er hier nu niet meer te veel over kwijt. Ja het mega mindy pak is echt super. Ze heeft hem vandaag ook de hele dag aangehad haha Kan me voorstellen dat jullie de carnaval gaan ontwijken. Ik heb vorig jaar met nog 6 weken te gaan nog in de kroeg gestaan maar dat was na 4 uurtjes ook wel weer mooi geweest.

* Lindsya Wauw half 10 wat lekker! Ohh hij lag ook laat in bed dat verklaard wel wat. Mooi dat het met je man ook beter gaat! Die griep is echt heftig he! Ja zo trots op haar pak die E. ze heeft hem vandaag ook aan gehad. R. wil zich overal aan optrekken maar houdt het nog niet lang vol.

Vanmorgen een meeting gehad met allen meiden van de zwangerschapsclub van R. Dat was heel gezellig! Vanmiddag hebben we weinig gedaan heerlijk!
Morgen moet ik weer werken.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra zo 20 feb 2011 - 21:12

Morning!

Ooww ik ben zo blij! S. heeft vannacht voor het eerst geen late voeding gehad, en hij heeft heerlijk doorgeslapen tot 8 uur!!!!!!! Ik ben er ook wel aan toe om die late voeding eindelijk te laten vallen! Hopelijk was dit niet eenmalig..

C. heeft nu vakantie,en die ligt dus gewoon nog lekker te slapen, wat een luxe opeens zo hier zeg!

MM, aah wat lief van E dat ze zo dankbaar is voor haar mega mindy pak!!

Limburg, en was S gister beter te genieten? Ik hoop het voor je!

Lindys, oow jouw mannetje kan helemaal lekker uitslapen zeg, half 10, wauwie!!!!!! Hoe gaat het nu met je man?

Fijne dag allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:03

goedemorgen!!

even ego weer! afgelopen zaterdag is er weer een cliënt van mijn groep overleden..al de 2e in 7 weken :S sta nu weer op automatische piloot...de familie regelt heel veel hoor, maar het laat weer zo'n impact achter. Ik werkte al bijna 5 jaar met deze client dus ja dan heb je wel een behoorlijke band...
ben al vanaf donderdag aan het werk en moet nog tot morgen... vanmiddag heb ik nog MDO en dat is het voor vandaag, ben natuurlijk wel de hele dag stand by als er iets op de groep is o.i.d pfff
baal onwijs had net weer mijn draai met werken etc gevonden

ga nu thuis ook even aan de slag want daar is het weekend niets in gedaan.. (mannen soms zucht)

als ik straks men huisje klaar heb, indy van school en merle in bed ga ik ff ME-time inlassen en kom ik reageren op iedereen

liefs

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 zo 20 feb 2011 - 22:24

Goedemorgen,

Al een drukke ochtend achter de boeg, al veel van de was gedaan, afgewassen, container gehaald + vuilnis weggegooid, boodschappen voor het avondeten gehaald en nu rustig op de bank zitten. Over 2 uur kan ik weer aan de slag met de was opvouwen, gezellig not ;-). Vandaag komt ook de kraamzorg langs tussen 12.00 uur en 14.00 uur, hoop maar dat ze snel komt want heb het nu al gehad voor vandaag.

Gisteren was S. een stuk gezelliger dan zaterdag. Alleen had hij maar heel kort geslapen waardoor hij aan het einde van de middag slecht ging luisteren/baldadig werd doordat hij moe was en veel aandacht kreeg. Opa en oma waren wel erg blij met zijn knutselwerkjes en S. natuurlijk helemaal trots. Hij wou de volgende dat hij weer hier is, gelijk weer zo´n mok beschilderen haha.

Ook gaat de zindelijkheid erg goed! Hij heeft al 2 dagen flink op de wc gepoept en is meestal ’s ochtends droog na het slapen en thuis heeft hij nog geen ongelukjes gehad, afkloppen ;-).

Oppas voor S. is ook geregeld als hij hier is en de bevalling begint, nu maar hopen dat het niet op een zondag begint als S. bij zijn ex opgehaald moet worden, wat dat is wel een probleem, nog maar eventjes over hebben/denken.

S. zijn loopoor is ook bijna over, ben benieuwd of zijn ex nog met hem naar de dokter gaat, zal me niks verbazen maar is echt totaal niet nodig. Vorige week wou ze wel met hem maar ze mocht niet komen van de dokter en logisch ook. Ik vond hem totaal niet ziek en dacht gelijk al dat het een loopoor was en niks anders en toen ik even op internet ging kijken was dat het ook en deed ik juist wat ik moest doen, toch wel apart want ben geen moeder maar heb het wel altijd juist bij hem. Hij is er totaal niet ziek van geweest al zei S. vrijdag van wel, toen ik zei als je ziek ben moet je heel de dag in bed liggen vond hij zich zelf ook ineens niet meer ziek haha.

@ Lindsya, O. had gisteren lang geslapen, heerlijk!

Gaat het wel goed met je vriendin, dochtertje en haar zwangerschap?

Hoe is het nu met je man? Gelukkig dat het gisteren weer iets beter met hem ging, hopelijk knapt hij langzaam op.

@ MM, de verjaardag was gezellig, ze waren al aan het speculeren wanneer ik ging bevallen haha en natuurlijk aan S. vragen over de naam van de baby maar S. weet de naam niet en wij zeggen hem niet, ook niet de meisjesnaam dus ze hadden pech haha. Alleen op een gegeven moment heb ik het helemaal gehad en wil ik graag naar huis toe.

Dat is eigenlijk toch wel erg jammer dat je schoonouders zo zijn, je kunt ze helaas niet uitkiezen.

Ik ben sowieso geen carnaval vierder, ik kom van boven de rivieren en ben het dus niet gewend. Meestal gaan we op vrijdag wel naar de tent en ’s maandags naar de optocht, dat gaan we dit jaar ook doen alleen ik weet nog niet of ik vrijdags mee ga naar de tent omdat we nog geen oppas hebben voor S. en ik het waarschijnlijk niet lang volhoudt al vind ik het wel weer fijn om er even uit te zijn.

Wat leuk dat je de meiden van de zwangerschapsclub van R. nog ziet, dat gebeurd denk bij mijn groep niet :-(. Hebben jullie wat leuks gedaan tijdens de meeting?

Werkse vandaag.

@ Sandra, wat goed van S. dat vannacht geen late voeding heeft gehad, hoop mee voor je dat het niet eenmalig was.

Gaan jullie nog iets leuks doen in de vakantie?

@ Beegee, gecondoleerd. Kan me voorstellen dat alles nu weer op de automatische piloot gaat en dat het een impact op je heeft, je heb toch 5 jaar met die persoon gewerkt. Met wat voor cliënten werk jij precies? Bejaarden of verstandelijk gehandicapte?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya zo 20 feb 2011 - 22:34

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na school. Hij moet vanmiddag gymen daar kijk die helemaal naar uit Very Happy Ik heb de benedenverdieping helemaal schoon, de wasmachine en droger staan ook alweer aan. Ik moet eigenlijk nog de bovenverdieping doen maar ik heb niet veel zin in dus ik doe hem morgen. Mijn man is gelukkig ook helemaal opgeknapt, hij wil morgen weer gaan werken als die ingepland kan worden.

Beegee, ach meis, gecondoleerd dat is heftig zo kort op elkaar. Ik snap helemaal dat je van slag ben. Even rustig aan doen en inderdaad even tijd voor jezelf inlassen hug

Sandra, dat is lekker dat S. door heeft geslapen heerlijk, hopelijk heeft hij de slag de pakken. Lekker dat C. vakantie heeft dat is bij ons volgende week.

MM, werk ze vandaag. Leuk een meeting met de zwangerschapclub.

Limburg, gelukkig dat S. zijn loopoor over is. Zo jij heb al veel gedaan op een vroege ochtend, vanmiddag lekker rustig aan doen.
Met mijn vriendin gaat het redelijk. Haar dochtertje heeft nu lastige vragen dus dat maak het wel moeilijk om het uit te leggen en vooral omdat ze te jong is om het te snappen. Met haar zwangerschap gaat alles perfect.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra zo 20 feb 2011 - 22:36

Beegee, wat naar dat er weer een client is overleden, lijkt me inderdaad best wel een impact hebben als je zo lang met iemand werkt.. sterkte!!

Limburg, fijn dat het zo goed gaat met de zindelijkheid van S, en lekker dat hij beter te genieten was gister! Poeh he wat heb je al veel gedaan vanmorgen, ik heb echt een luie ochtend tot nu toe... C ligt nog in pyama met een kleedje op de bank voor de tv, S is wel al aangekleed maar verder dus nog helemaal niets gedaan... We hebben verder geen plannen voor de vakantie nu.. Het voelt ook niet echt als vakantie omdat C pas een weekje naar school is geweest eigenlijk.. Ik wil alleen eigenlijk voor de jongens kleren kopen van de week.

Ik denk trouwens dat C zo lekker sliep omdat hij niet fit is helaas.. Hij wil niet eten of drinken en ligt nu onder een kleedje tv te kijken.. maar even rustig aan vandaag dus..
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 1:47

Heb de intake van de kraamzorg gehad, erg leuke en aardige vrouw en zij komt op dag 4 ook weer langs. Ik krijg, tot nu toe, 53 uur wat natuurlijk altijd nog bijgesteld kan worden.
Net besloten dat we geen beschuit met mijn muisjes gaan doen maar chocolaatjes, mijn vriend vond dat eigenlijk ook leuker, lekkerder en makkelijker.

@ Lindsya, O. zal vanavond wel bekaf zijn, heel de dag naar school en dan ook nog gymen maar wel erg leuk dat hij er zo naar uit kijk, toch fijn.

Je man is ineens snel opgeknapt, gelukkig!

Dubbel dat haar dochter nu gaat vragen, natuurlijk logisch want de situatie was eerst anders en bij andere ziet ze een andere samenstelling van het gezien en het feit dat ze het eigenlijk nog niet goed snapt maakt het ook moeilijker omdat het dan steeds terug komt en het is voor haar natuurlijk ook steeds een confrontatie.

Hoe gaat het met jou?

@ Sandra, lekker shoppen voor de jongens! Ik wil ook voor S. maar nog even wachten tot echt de nieuwe collectie binnen is en vind het lastig om nu zijn maat in te schatten voor de zomer.

Hoe gaat het nu met S.? Minder dat hij zich niet lekker voelt, hopelijk kwam het niet hierdoor waardoor hij niet meer voor een nachtvoeding kwam.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Meeko ma 21 feb 2011 - 2:36

Limburg, voor de beschuit met muisjes heb je de eerste week de kraamzorg hoor. Tenminste bij mij wel.
Vervelend zeg pijnlijke voeten, misschien een lekker voetenbadje nemen?
Dat is niet rustig aan doen he Wink
Vaag hoor weer van zijn moeder.
Wat krijg jij veel uur zeg! Weet je ook waarom? Ik krijg 49.

MM, ik sliep idd ook nog 's middags toen ik naar de basisschool ging. Hoop dat de 2e ook zo lang nog slaapt 's middags. Ooh krijg nu helemaal zin in cake! Moet zo toch nog naar de AH Wink
Mag je ook trots op zijn hoor dat je 2,5 kilo kwijt ben!
Ah wat lief zeg dat E zo blij was met haar pak.

Sandra, ja ik denk ook wel dat t een stuk zwaarder gaat worden als bij de 1e hoor. Vond t bij Senna ook wel erg pittig, zeker weer met werken, maar goed, toch 8 maanden vol gehouden.
Heerlijk zeg dat ie zo goed geslapen heeft. Duim voor je dat t blijft.

Lindsya, fijn dat je man weer beter gaat. Heeft t aardig te pakken gehad zeg.

Beegee, bah wat een naar nieuws. Gecondoleerd.

Zo de cupcakes zijn af en de geboorteslinger ook bijna. Wacht nog op een lint en dan kan ik m daar aan naaien. Dus nu is geloof ik echt alles klaar voor de baby. Alleen de box nog. Maar die staat bij mijn ouders en volgens me pa heeft t geen haast :s Maar ik vind van wel.
Heb nog steeds wel wat last van krampen af en toe. Dus t blijft rommelen. Hoop alleen niet dat dit nog 3 of 5 weken duurt! :shock:

Gister bij m'n broertje wezen eten. Was erg gezellig. Senna had gister ochtend der hele bed vol met poep. Was ook dun, en teveel voor der luier. Rest van de dag was ze ook niet helemaal fit. Maar nu is ze weer helemaal opgeknapt.
Vanmorgen naar de tandarts geweest, zijn weer goedgekeurd. Alleen Senna durfde niet. Riep eerst heel stoer dat ze wel in de stoel ging samen met haar pop. Maar toen het erop aan kwam werd ze heel verlegen. Nou ja, nu kijken of ze de volgende keer wel wil. Volgens mij is er ook niks mis met haar gebit en poetsen we ook gewoon goed. Daarna hebben we haar naar m'n moeder gebracht en Fenk mij thuis en is gaan werken. Heb werkelijk nog niks uitgevoerd. Beetje op bed m et de laptop en nog wat geslapen. Wilde eigenlijk de wc en keuken nog schoonmaken, en anders doe ik dat morgen. Moet zo ook nog even naar de ah, eten vanaaf lasagna maar hebben geen kaas.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 2:44

@ Meeko, ja de eerste acht dagen en daarna mogen we of mijn man zelf smeren en vind het altijd zo’n klieder boel die muisjes die overal heen springen. Ok ook hier is de eerste acht dagen de verloskundige voor maar daarna wij weer ;-) en ik vind beschuit niet zo lekker maar love chocolade haha. En ik verwacht de meeste kraamvisite pas na de eerste week, omdat ze van mijn kan van ver moeten komen.

Ik krijg 49 uur vanwege borstvoeding (flesvoeding was 45 uur) + 4 uur extra omdat mijn man in de kraamperiode gaat werken, daarna neemt hij verlof op. Hoe is bij jou de uren opgebouwd?

Wanneer willen jullie de box opzetten? Wij denk tegelijk met het bed om hoog maar moet ook nog een boxkleed bestellen omdat we de exacte maat niet weten (staat niet op de doos). En ik wil het gewoon allemaal klaar hebben voordat ik beval, nu kan ik nog zelf beslissen hoe ik het wil haha.

Hoop ook niet voor je dat het blijft rommelen tot week 40 of zelfs week 42. Nu mag je thuis bevallen dus hopelijk wacht ze niet te lang meer.

Lekker begin van de ochtend voor je gisteren, maar het vervelendste voor S. Gelukkig is ze nu weer helemaal opgeknapt!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya ma 21 feb 2011 - 4:46

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is weer thuis. Hij is moe maar vond het heel erg leuk op school. Morgen gaat die weer heel de dag en de rest van de week alleen de ochtenden, donderdag heel de dag is toch nog iets teveel voor hem. Mijn man is ook even na buiten na een vriend, even frisse neus halen, donderdag begin die weer met werken dus nog twee daagje thuis vind onze boef niet erg Very Happy

Limburg, heb je in ieder geval geen rotzooi van die muisjes :P Leuk idee van die chocolade. Ga je ook nog geboorte bedankjes geven of niet? Heb je nog erge pijn in je buik of val het mee als je je rustig hou?
Ja het is inderdaad moeilijk voor mijn vriendin der dochter, maar ze betrek haar overal bij en dat is wel goed vind ik. Alleen is ze nog te jong om alles te snappen. Met mij gaat het redelijk, kan iets beter maar dat komt wel, lief dat je het vraag.

Meeko, leuk dat alles bijna af is rond de geboorte. Hopelijk komt de box ook snel dan heb je toch het gevoel dat alles klaar is. Het zit al te rommelen spannend, het is inderdaad niet te hopen dat het al die weken aanhoudt. Oh had ze pijn in haar buik ofzo? Gezellig dta jullie bij je broertje gegeten hebben.
Ja mijn man had het wel zwaar te pakken maar hij heeft ook geen goede weerstand dus als hij eenmaal ziek is heb die het goed te pakken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 7:14

Wie heeft er behang en mag ik een stuk van gebruiken om S. achter te plakken? Wat een strijd vanavond met hem zeg, ben blij dat hij nu onderweg naar boven is om te gaan slapen. Mijn man heeft ook al een gezellige dag gehad dus ben blij als ik zelf ook naar bed kan haha.

@ Lindsya, verstandig dat je man nog 2 dagen thuis is, even helemaal opknappen zodat hij echt hersteld is en niet blijft doorkwakkelen.

Wanneer moet O. volledig naar school toe?

Nee we gaan geen bedankjes doen, alleen chocolaatjes en volgens mij ga ik er extra veel kopen, veel te lekker haha. Oh nee, ik wou nog wat kg’s er af hebben na de bevalling en gezonder eten kan geen kwaad voor mij. Jullie hadden wel bedankjes gedaan of niet?

Hopelijk ga je je snel echt beter voelen, dat mag ondertussen wel! Gaat het nog steeds redelijk met je moeder? En tussen jullie?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya ma 21 feb 2011 - 7:45

Mijn kleine man ligt lekker in bed die zou zo wel in slaap vallen. Ik ga nog even tv kijken en dan kruip ik lekker in bed met een boek. Mijn man blijft nog even bij zijn vriend dus ik heb lekker rust Very Happy

Beegee, hoe gaat het met je?

Limburg, ik heb geen behang voor je, daar hou ik niet zo van. Zit S. in een bepaalde fase? Hopelijk is het morgen over.
Mijn moeder en ik zullen nooit de beste vrienden worden, dat zijn we sinds de mijn geboorte al niet maar het gaat nu wel redelijk tussen ons. Ik hoop ook dat ik me snel beter gaat voelen maar deze periode's heb ik weleens meer.
Wij hebben wel geboorte bedankjes gegeven, dat is bij ons normaal en ik vind het ook wel handig van bepaalde mensen bewaar ik hem en dan weet ik wanneer ze jarig zijn Very Happy Als ik hun allemaal in mijn agenda moet zetten ben ik een tijdje bezig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra ma 21 feb 2011 - 8:34

Hallo Meiden,

Limburg, ik hoop eigenlijk dat de voorjaarscollectie al binnen is in de winkels? Of zal dat nog niet?? Ik ga ook vooral voor de C, dat is de oudste en die maat durf ik wel te gokken.. Voor S heb ik nog veel van C. Dus die hoeft alleen wat dingetjes erbij... Lekker chocolaatjes ipv beschuit.. die muisjes vind je inderdaad overal weer terug, ha ha!! Oow ik heb nog wel een rolletje behang liggen hoor, is vinyl dus lekker stevig ook Wink

Lindsya, leuk he dat O.mer het ook zo naar z’n zin heeft op school, hij is dus ook nog wel heel moe na een hele dag? Ik ben benieuwd hoe het met C gaat na de vakantie.. eigenlijk was hij echt helemaal op zo na zijn 1e weekje.. Fijn dat je man zich weer een stuk beter voelt, en gezellig nog 2 daagjes thuis.

Verder hier een saaie dag gehad, C was helaas helemaal niet fit.. hij klaagt al een paar dagen over buikpijn, maar vandaag wilde hij ook niet eten of drinken.. hij heeft de halve dag op de bank gelegen onder een kleedje en vanavond kreeg hij opeens erge diaree... bleghhh heb wel 3 broeken uit staan spoelen, z'n hele pijpen zaten vol.. arm kind.. Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter!

Fijne avond!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  meisjesmama ma 21 feb 2011 - 8:47

* Sandra wat goed van je mannetje om zo te slapen zeg!

* Beegee jeetje dat is heftig zeg zo kort op elkaar weer een overlijden op de groep. Sterkte!!

* Limburg zo je was al druk bezig vanmorgen! Lekker dat je de oppas voor S. ook geregeld hebt. Wij hadden E. ook de naam niet verteld hoor. Zal je zien dat onze flapuit het zo zou vertellen haha We hebben met de meeting weinig gedaan alleen elkaars kinderen weer bewonderd. Er zit tussen de jongste en de oudste 2,5 maand en dat zie je wel in de ontwikkeling zo grappig.

* Lindysa mooi dat je man weer is opgeknapt! Je kleine man vond de gym dus erg leuk!

* Meeko haha en heb je cake gekocht? Ik kan me voorstellen dat je de box wel al wil hebben staan.

Hier gaat alles goed vandaag lekker gewerkt. Ik ben alleen moe dus ik denk dat ik vroeg mijn bed in duik.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rupsie ma 21 feb 2011 - 9:07

Hoi meiden, ik heb ook weer eens de tijd genomen om te reageren. Lees trouw mee, maar het komt er niet altijd van om te reageren. Heeft vorige week paar keer goed gegaan, het slapen van F. maar helaas was het maar van korte duur. Zaterdag was ik er zo klaar mee, had hem er al op een gegeven moment uitgehaald en bij mij laten liggen, daarna terug naar bed, maar hij bleef maar krijsen. Toen heb ik hem er weer uitgehaald, en op de bank gezet. Ik ben op de andere bank gaan zitten en heb hem totaal genegeerd. Uiteindelijk om 21 u in bed gelegd en toen ging hij wel slapen. Vandaag is het weer een keertje goed gegaan.

De kapster is net ook geweest dus we zijn weer allemaal netjes (behalve m’n man). Die was weer zo slim om af te spreken dat hij ergens ging werken. Hij heeft het op het moment super druk. Tja dat staat al 6 weken op de kalender dat ze kwam, dus hij had pech deze keer.

Verder hebben we afgelopen weekend een uitvaart gehad. Vader van een vriend van ons is overleden, dus dat is minder leuk. Hij was sinds kort ziek, en dat is ongelofelijk snel gegaan.

Morgen mag ik weer gaan werken en de kids gaan naar het kdv. Ben weer benieuwd hoe het zal gaan. S. d’r favoriete leidster is er vanaf deze week niet meer. Die is zwanger en heeft last van bekkeninstabiliteit en is vanaf deze week op de bso ingedeeld, omdat ze het op de andere groep niet kan volhouden. Voor S. wel erg jammer, hopelijk klikt het met de nieuwe leidster ook.
Vandaag lekker in de keuken bezig geweest. Heb cake gebakken, jammie! En lekker eten gemaakt. Nu even relaxen op de bank.

Deze week begint de drukte ook al ivm carnaval. Deze week woensdag t/m zaterdag iedere avond muziek maken, en ook zondagmiddag nog. Pfff en dan een week later de carnaval. Lekker druk dus.

Meeko: Het is al goed aan het rommelen dus bij je. Hopelijk gaat het niet al te lang meer duren dan idd.
Jij was dus vroeger ook zo verlegen? Heeft Se.nna daar ook last van? Ik was dat ook enorm, en nu nog bij vreemden. En s. is echt een kopie van mij. Heel herkenbaar. Maar vind het wel sneu voor d’r.
Jammer dat ze haar tandjes niet wilde laten zien, maar volgende keer beter toch.

Beegee: Jeej meis, wat een naar nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je een band hebt met je clienten na al die jaren.

Limburg: Lekker chocolaatjes straks na de geboorte. Al vind ik beschuit met muisjes ook altijd erg lekker, S. is er ook verzot op. Dat was tenminste zo toen F. geboren was, S. wilde altijd een beschuitje mee eten.
Ik was idd gelijk de kg’s kwijt na de bevalling. Kon ook gelijk m’n eigen kleding weer aan. Echt ideaal dus.
Onze quinny is ook helemaal zwart hoor, maar vrienden van ons hebben hem 2 jaar eerder gekocht en die is echt pikzwart, de onze is meer lichter zwart, beetje lastig uit te leggen, want hij blijft zwart, maar toch lichter zwart dan de versie die vrienden van ons hebben. Beetje wazig klinkt het denk ik.
Wat goed dat de zindelijkheid zo goed gaat. Hopelijk houdt hij het vol.

Sandra: Wat fijn dat het zo goed gaat op school met C. Die was eerst ook erg verlegen toch? Ik ben zo benieuwd hoe het hier straks met onze dame gaat. Volgens mij kan ik die een beetje vergelijken met C.
Wat goed dat S. wat losse stapjes heeft gezet inmiddels. Oei wat schrikken zeg dat hij de trap opgeklommen was. Argh dat is minder dat C. ziek is vandaag. Blegh diarree. Beterschap voor hem, niet leuk om ziek te zijn in z’n vakantie.

MM: Wat leuk zeg dat E. zo trots is op haar carnavalspak. Helemaal geweldig. S. gaat als pipi langkous. Nu waren we gisteren bij m’n schoonzus en die had ook nog zo’n pruik liggen, echt grappig. S. was helemaal trots, ben benieuwd of ze hem straks ook op gaat zetten maar toch.

Lindsya: Gelukkig is je man aan het opknappen. Hij was behoorlijk ziek toch. Wat leuk dat hij zo uitkijkt naar het gymmen op school.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Meeko ma 21 feb 2011 - 9:22

Limburg, ja dat is zo alleen maar de eerste week en daarna zelf. Ik heb ook cakejes met muisjes, maar als t goed is zitten die wel goed vast. Senna noemt ze trouwens stuitermuisjes. Zo grappig.
Ik krijg die 49 uur ook ivm bv. Maar we hebben t eigenlijk niet echt over gehad of Fenk dan thuis is. Inpincipe wil hij die week wel proberen thuis te werken, maar dat gaat ook niet elke dag. Nou ja, ik kon iig altijd nog meer bijkrijgen als dat nodig was.
Eigenlijk wil ik de box al hebben staan. Dus hoop maar dat me pa m snel van zolder wil halen.
Haha, ik heb nog wel een stukkie liggen hoor. Roze met witte stippen, is dat wat :p Maar echt vervelend van dat soort momenten. Hier ook af en toe.

Lindsya, ja ze klaagde idd een beetje over buikpijn. Maar dat was al snel weer weg. Hoe gaat t eigenlijk met je moeder?

Sandra, ach je mannetje ook aan de diaree. Hier was t maar 1 keer dus hoop voor je dat t morgen beter gaat met m, en ook voor hem natuurlijk, zo sneu als ze ziek zijn.

MM, haha, ja heb cake gekocht! En ook slagroom!! Niet meer dat soort dingen zeggen dus, straks ben ik helemaal tonnetje rond Wink

Rupsie, balen zeg dat t slapen toch nog niet helemaal lekker gaat. Als kind was ik heel verlegen en in de puberteit ook nog wel. Nu af en toe nog bij mensen die ik niet ken, maar dat is dan ook wel weer snel over. Senna heeft er soms last van. Maar heel raar. Ene moment kan ze in een winkel tegen een wildvreemde beginnen te praten, maar soms als iemand wat tegen haar zegt duikt ze bij me. Voornamelijk bij mannen.

Nou heb nog niks uitgevoerd vandaag. Alleen beetje geknutseld nog. Ben ook nog erg moe, en af en toe misselijk. Weet niet of dat bij de laatste loodjes hoort, had ik bij Senna geen last van.
Morgen lekker uitslapen, gaat Senna weer gezellig naar het kdv.
Duik zo lekker me bedje in met een boek.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 21:18

Goedemorgen meiden,

@ Lindsya, was O. gisteren nog snel in slaap gevallen? En jij een rustige avond gehad?

Bij S. is het vermoeidheid, hij was hartstikke moe en dan vertoond hij dit gedrag. Hij heeft echt veel slaap nodig en op maandag slaapt hij nog eens extra om bij te komen van het weekend. Gelukkig viel hij gisteren gelijk in slaap en is niet wakker geworden en was vanochtend weer lekker vrolijk alleen nog steeds aan het gapen na 12 uur slaap? Het is alleen wel hele irritant want als hij dat gedrag vertoond dan komt er na boven dat zijn moeder hele andere regels hanteert dan dat wij doen.

Ben blij dat het wel redelijk tussen jouw en je moeder gaat, dat is ook beter voor je gezondheid.

Wanneer moet O. volledig naar school?

@ Sandra, volgens mij komt nu langzaam de voorjaarscollectie binnen in de winkels. Bij ons (werk op het hoofdkantoor van een kledingmerk) zeggen ze dat april de drukste maand is, dan gaan de meeste mensen voorjaarskleding kopen. Wat voor maat heeft C.? S. zit nu echt tussen 2 maten in, als hij geen groeispurt krijg (wat ik wel hoop want door het vele ziek zijn is hij niks gegroeid) blijft hij denk rond hetzelfde hangen en anders een maat groter maar is lastig want de zomer duurt een tijd.

De volgende keer kom ik gelijk even langs om het behang op te halen, hopelijk is hij dan sneller van zijn bui af haha.

Hoe gaat het nu met C.?

@ MM, snap ook niet dat mensen het gaan vragen aan S., is toch logisch dat je de naam niet aan het kind verteld? S. kan tenminste echt zijn mond niet houden en verteld het eerlijk als ze het vragen haha. Toen R. geboren was, zei E. toen wel gelijk de naam of noemde ze haar anders? S. noemt de baby altijd baby of broertje en denk eigenlijk dat hij dit in het begin ook wel blijf zeggen en niet snapt dat hij straks een naam heeft.

Lekker geslapen? Vandaag een dagje vrij of werken?

@ Rupsie, ik zag vandaag jouw avatar als afbeelding op het kdv van S. staan :-).

Wat balen dat F. weer niet doorslaapt, beetje moedeloos dat hij steeds een terugval heeft. Hopelijk werkt deze tactiek bij hem.

Was S. ook een slechte slaper op die leeftijd?

Heb je nog wat leuks met je haar gedaan? Ik ben nog op zoek naar leuke ideeën :-).

Drukke week/weken met muziek maken nu de carnaval bijna voor de deur staat!

Eigenlijk verwacht ik ook dat ik gelijk mijn gewone kleding aan kan gezien ik dat nu ook nog steeds kan of het moet de laatste weken wel ineens heel gek worden.

@ Meeko, dat scheelt voor jou ook al dat de cakejes met muisjes al klaar zijn, hoef je daar geen aandacht meer aan te besteden behalve op tijd uit de vriezer halen. Kinder logica stuitermuisjes, dat doen ze idd als ze vallen en ze vallen altijd haha.

Ja ze stellen het aantal uur kraamzorg nog 3 keer vast dus je kan altijd nog meer krijgen. Dat doen ze bij mij ook wat betreft S., als het de week is dat hij hier veel is dan krijg ik nog meer uur want dat hebben ze nu nog niet meegenomen omdat we het niet weten.

Roze met witte stippen in een mannenhuis? Denk dat ze me voor gek verklaren, echt mocht er ooit nog 1 komen en het is een meisje dan krijgen de mannen het heel zwaar met al het roze haha.

Dan deel je de cake toch? Ik lust wel een plakje, hoe ongezonder hoe beter ;-).

Hoe gaat het vandaag met je?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Petteflet ma 21 feb 2011 - 23:16

Ha meiden,

Nou ik meld mij ook maar weer eens hier. Is lang geleden!

Hoe is het met iedereen? Limburg inmiddels getrouwd: hoe was de dag? En hoe gaat het nu met je zwangerschap?

Rupsie hoe gaat het met jouw zwnagerschap? En lindsya hoe is het met je hoofdpijnen en je moeder?

Hier gaat het zijn gangetje. Vanochtend naar de vk geweest en moet minder gaan werken. Ga nu eerst proberen de woensdag- en vrijdagmiddag thuis te zijn. Mocht dat nog niet genoeg zijn, dan moet ik alle middagen thuis blijven. Het begint dus goed hier! Heb veel last van hoofdpijn, misselijkheid, bandenpijn, harde buiken en erg moe.

Met Luka gaat het goed. Hij heeft een paar weken geleden een heftige luchtweginfectie gehad, stond op het punt van opname, maar gelukkig begon de antibiotica goed zijn werk te doen. Nu is hij weer helemaal opgeknapt. Gelukkig!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Lindsya di 22 feb 2011 - 2:29

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is vandaag ziek uit school gekomen. Hij had overgegeven op school dus de juf kon aan de schoonmaak. Hij ligt nu lekker op de bank alleen heb ik hem al twee keer moeten verschonen want hij is aan de diarree dus ik heb nu een luier om gedaan want hij voelt het niet aankomen. Alleen als die moet plassen roept die.

Sandra, C. ook al niet lekker, vies he die diarree. Ik heb hem nu maar een luier omgedaan anders kost het heel wat ondergoed want hier waren ze niet meer te redden. Beterschap met C.

Rupsie, oh dat is minder een begrafenis, gecondoleerd. Heb je haar heel anders gedaan of niet. Werk ze morgen, hopelijk klikt het met de nieuwe leidster en S. Wordt weer druk voor je met de carnaval, heb je er wel een beetje zin in? Is de stucadoor al begonnen of niet?

Limburg, ja dat is een nadeel als je niet met elkaar overleg hoe de regels bij de ene ouder zijn. Eigenlijk moet het bij alletwee hetzelfde zijn. Is tuurlijk ook verwarrend voor S. Gelukkig dat die wel vrolijk uit bed is gekomen. Ömer heeft ook altijd veel slaap nodig als die dat niet krijg is die ook echt chagrijnig. Hij is gisteren goed gaan slapen en ik heb lekker kunnen relaxen. Hij moet vanaf 5 jaar fulltime na school dus we kunnen het langzaam opbouwen.

MM, ben je lekker vroeg na bed gegaan gisteren?

Pettflat, ben je weer. Dat is minder nieuws dat je minder moet gaan werken door je klachten en dat al in het begin. Lekker rustig aan doen misschien verdwijnen de klachten een beetje. Gelukkig dat Luka opknapte van de kuur. Met mijn hoofdpijn gata het de laatste tijd gelukkig goed en mijn moeder heeft pas weer in het ziekenhuis gelegen en is nu weer thuis en dat gaat redelijk, gelukkig.

Meeko, lekker rustig aan gedaan. Nou je heb niet helemaal niks gedaan, je heb geknutseld. Is je geboorteslinger nu af of niet? Ik denk dat het inderdaad de laatste loodjes zijn van je zwangerschap, sterkte ermee.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud