Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 23 feb 2011 - 21:52

Goedemorgen,

De nacht is goed gegaan. Hij heeft van 19.45 tot 8.30 geslapen dus dat is heerlijk. Hij heeft wel meer praatjes dan anders dus we gaan de goede kant op. De zetpillen hebben goed zijn werk gedaan, gelukkig.
Vandaag komen mijn schoonouders op visite en de boekhouder komt voor de jaarlijkse aangifte, ben benieuwd of we wat terug krijgen.

MM, hoe is de nacht gegaan bij jou? Minder dat E. verhoging had gisteravond. Werk ze vandaag.

Limburg, zo druk dagje voor je vandaag. Hopelijk heb je er morgen niet al teveel last van. Leuk werkje heb je aan die foto's en kaarten volgende week. Volgende maand jullie album, ik dacht deze maand. Je ben niet veel aangekomen in je zwangerschap, netjes hoor.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 23 feb 2011 - 22:05

Hier is de nacht wel redelijk gegaan alleen om 3 uur was E. klaar wakker. Dus bij ons in bed gelegen maar ze had ook last van haar hoest. We zijn wel 1uur wakker geweest. En R. werd prompt ook wakker dus die heeft een flesje gehad en toen hebben ze lekker geslapen.
Vanmorgen E. Met verhoging weggebracht en bij R. op de groep heerst waterpokken het zal mij benieuwen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra wo 23 feb 2011 - 23:33

Hallo allemaal!

Nou lekkere saaie voorjaarsvakantie hebben we hier.. C.as begint gelukkig op te knappen, maar nu haalde ik S.tijn helemaal onder de k*ts en diaree uit bed.. echt alles zat onder.. hij is ook gewoon door gaan slapen en is zijn hele bed doorgewoeld waardoor hij echt van z’n haren tot z’n tenen onder zat.. ik ben een half uur bezig geweest om hem schoon te krijgen... brrr ik ruik gewoon een hele walm van die lucht hier in huis... alles staat al open om te luchten en de wasmachine draait voor de 3e keer vandaag...

Ik moet zometeen echt luiers halen, maar ik wacht denk even tot S slaapt, de winkel zit zo’n beetje aan de overkant dus ik ben zo heen en weer.. maar hij zit elke keer vol met diaree dus wil hem liever lekker thuis houden en niet mee nemen..

Ik reageer vanmiddag op de rest, ga er nu eerst weer eentje verschonen, voor de 6e keer vanmorgen...
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 24 feb 2011 - 1:56

Zo weer terug uit de stad, S. op gehaald en nu ligt hij in bed. Helaas had ik geen tijd meer om te informeren naar de rolgordijnen, morgen maar even doen.

@ Lindsya, fijn dat er verbetering te zien is bij O., dat mag ook wel! Hopelijk gaat het nu steeds beter met hem want hij had het behoorlijk te pakken.

Spannend de aangifte, hopelijk valt het je mee!

Ja was ook de bedoeling dat het deze maand zou worden maar het is hem niet gelukt, jammer maar helaas was ook wel heel snel geweest en nu nog eigenlijk.

@ MM, dat is minder dat beide dames vannacht wakker zijn geworden. Hopelijk zet de verhoging bij E. niet door en kan ze op het kdv blijven en grote kans dus dat R. binnenkort ook waterpokken heeft.

@ Sandra, och jee, de kinderen hebben elkaar aangestoken! Wel fijn dat C. begint op te knappen, hopelijk knapt S. ook snel op. Hopelijk krijgen jullie het straks niet!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 24 feb 2011 - 2:22

Hallo allemaal,

Mijn kleine man had net weer een beetje verhoging en buikpijn, gelukkig is zijn ontlasting weer dik en doet die het weer op de wc. Echt vies die luiers als je het niet meer gewend ben Very Happy De wasmachine en droger hebben ook een rustdag vandaag :P
We krijgen een leuke meevaller terug 1009 euro dus dat is altijd lekker.

Limburg, jammer dat je het niet gered heb voor de rolgordijnen, schrik niet van de prijs want die krengen zijn echt duur. Wij hebben ze ook, ik ben echt geschrokken van de prijs. Lekker dat S. ligt te slapen.

Sandra, oh dat is minder dat nu S. is aangestoken. Dat was hier ook, eerst mijn man en toen de kleine. Ik hoop ook zo dat ik gespaart blijft want anders heeft die niks aan zijn vakantie en die begin volgende week. Stikken he, ik vind mijn huis ook niet fris ruiken, heb echt alles open staan en tig keer gedweild en alles schoon gemaakt maar ik blijf het ruiken, misschien zit het in mijn neus Very Happy Beterschap.

MM, gelukkig dat je een goede nacht heb gehad. Minder dat ze alleen nog koorts had, beterschap.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 24 feb 2011 - 2:32

@ Lindsya, dat is wel fijn dat hij weer dikke ontlasting heeft, dat is echt al een hele verbetering! Hopelijk zet de buikpijn en verhoging niet echt door en is die het weekend weer opgeknapt.

Ik heb echt geen idee wat voor prijs ik moet verwachten, het gaat om 3 ramen waarvan 2 rond de 166 cm en 1 rond de 125 cm moet zijn. We willen het wel graag bij een professionele winkel laten doen omdat het precies op maat moet en we zijn allebei niet handig en willen dat het jaren mee gaat.

Dat is een mooie meevaller! Ben benieuwd hoeveel wij terug krijgen, zal wel niet veel zijn want ik krijg nooit wat terug :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 24 feb 2011 - 2:51

Limburg, dat zeg ik ook altijd we krijgen niks terug maar dit jaar valt het reuze mee Very Happy
Rolgordijnen zijn erg prijzig en vooral als je opmaat laat maken. Maar je kan er inderdaad jaren mee doen dus het is wel een goede investering.

Ik hoop ook dat die nu beter wordt en niet zieker maar het ziet er niet na uit, geloof ik.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 24 feb 2011 - 7:41

* Limburg zo je had weer een druk dagje voor de boeg haha Wat leuk he al die foto's met wegwerpcamera's Ja je moet je wel aanpassen met de geboorteborden haha

* Lindsya wat lekker dat je mannetje goed geslapen heeft zeg! Dat is een leuke financiele meevaller!

* Sandra bij jou gaat het ook al zo lekker met de kindjes he pff

De nacht is hier dus wel redelijk gegaan om 3 uur was E. wakker en wilde ze bij ons in bed. R. werd wakker die een beetje melk en die sliep weer verder.
E. is vandaag op het kdv geweest ze had wel lange tenen zeiden de leidsters. En nu ligt ze op de bank met bijna 39 graden koorts. R. heeft ook een lekkere dag gehad op het kdv. Het was er rustig doordat er waterpokken op de groep heerst er zijn al 7 kindjes met pokken. Dus er staat me nog wat te wachten.

Ik ga (hopelijk zo nog) een buggy halen, een quinny zapp gekocht via mp. Het lijkt ons handig om 2 buggy's te hebben als we straks op vakantie gaan enz ipv een kinderwagen en een buggy. Dat scheelt een hoop in de kofferbak.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 24 feb 2011 - 19:42

Goedemorgen meiden,

Ga zo denk nog even terug m´n bed in, het was vanochtend vroeg. Kon er voor S. gisteravond uit, 1 keer vanwege het huilen en de andere keer moest hij plassen en vanochtend om 6.15 riep hij mij ook om te plassen, zindelijkheid gaat nu wel erg snel!

Vandaag ga ik niet meer op pad voor de rolgordijnen maar dat doen we morgen samen, kunnen we gelijk weer een lekker broodje eten in de stad ;-).

Moet me vandaag bezig houden met de vaat en de was, gezellig.

Ik zit te twijfelen of ik ga stoppen met yoga of even moet doorbijten….

@ Lindsya, ja we kiezen nu echt met alles voor vakwerk, toen mijn man hier kwam wonen hebben ze alles zelf gedaan en helaas zijn het geen doe het zelfers waardoor het eigenlijk niet zo mooi is en ik ben nog al pietje precies ;-) daarom gaan we nu voor professional gezien we hier toch nog een aantal jaren willen blijven wonen. Hoeveel waren jullie kwijt voor de rolgordijnen?

Hoe is het gisteravond en vannacht met O. gegaan?

@ MM, hoe is het vannacht met beide maar vooral met E. gegaan? Die is duidelijk niet fit! En dan heerst er ook nog waterpokken en beide dames hebben dat nog niet gehad toch? Ben benieuwd of ze al besmet zijn of nu de besmetting oplopen.

Was het gisteravond nog gelukt met het ophalen van de buggy? Ik heb even gekeken en die buggy is leuk! Die wil ik straks denk ook, kun je daar ook een zeil etc. op doen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:24

goedemorgen even een teken van mij!!

mijn week staat nu weer helemaal op zen kop Cry het overlijden hakt er toch weer flink in. Gister avondwake gehad en vandaag uitvaart en crematie...allemaal heel heftig, maar het ´´loop´´ allemaal super!

ga proberen om weer op jullie te reageren straks...ga zo eerst effe met beide meiden lekker in bad! even chillen en tijd voor ons 3tjes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 24 feb 2011 - 22:06

* Limburg Terecht dat je vandaag niets gaat doen, gister heb je al veel gedaan. Als jij twijfelt over de yoga dan zou ik nog een keer heen gaan, kijken wat je er nou van vind. En dan een beslissing maken. Nee beide dames hebben nog geen waterpokken gehad dus het zal mij benieuwen. Ik ben ook benieuwd of ze al besmet is want lees op mijn hyves dat er ook kindjes geen waterpokken krijgen ondanks de kindjes er om heen.
Ik heb de buggy niet opgehaald die persoon is er traag met mailen. Hoop hem vanavond op te kunnen halen. Ja er kan ook een regenhoes om enz. We hebben al een goede buggy hoor een maclaren daar zijn we echt mega tevreden over. Als ik nu een nieuwe buggy zou mogen kopen zou ik de zapp xtra kopen die kan namelijk ook in ligstand en die ik straks heb niet.

* Beegee Jeetje meis het lijkt me mega zwaar om zo'n overlijden van een client mee te maken. En bij jou is het nu al de 2de in korte tijd.

Afgelopen nacht was weer gespook met E. ze werd eerst al wakker van oorpijn, maar viel weer in slaap. Later om 3 uur weer wakker met oorpijn en toen had ze ook 39 graden koorts. Dus een zetpil en bij ons in bed en daar heeft ze heel goed geslapen tot 8 uur! R. werd om 8 uur wakker dus die heb ik bij me genomen en ben met haar in E. haar bed gestapt wij werden half 8 wakker. Gelukkig hebben we wel kunnen "uitslapen"

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 24 feb 2011 - 22:55

@ Beegee, logisch dat het overlijden er in hakt, je bent nauw betrokken bij je werk! Doe het rustig aan en denk ook een beetje aan je zelf!

@ MM, balen dat diegene traag is met mailen, vind ik altijd zo irritant, ook als je een vraag stelt bij een webwinkel en je hoort pas een paar dagen later iets.

Ze hoeven natuurlijk geen waterpokken te krijgen ook al is het in hun omgeving wel, ik heb ook nooit waterpokken gehad.

Dus je zou nu geen Mac Laren meer kopen maar een Quinny Zapp xtra? Als die in ligstand kan, dan kunnen de kindjes er sneller in of niet? Voorlopig maar eerst lang met de kinderwagen doen haha. Welke kleur heeft de buggy?

R. heeft goed geslapen zeg tot 8 uur! Die zal vandaag wel lekker vrolijk zijn. E. misschien oorontsteking? Duidelijk dat ze niet fit is alleen het zet niet echt door lijkt het. Hopelijk knapt ze snel op zeker met het oog op de carnaval.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 24 feb 2011 - 23:14

Limburg85 schreef:@ Beegee, logisch dat het overlijden er in hakt, je bent nauw betrokken bij je werk! Doe het rustig aan en denk ook een beetje aan je zelf!

@ MM, balen dat diegene traag is met mailen, vind ik altijd zo irritant, ook als je een vraag stelt bij een webwinkel en je hoort pas een paar dagen later iets. Ik vind het ook irritant maar niets aan te doen helaas...

Ze hoeven natuurlijk geen waterpokken te krijgen ook al is het in hun omgeving wel, ik heb ook nooit waterpokken gehad. Jij ook nog nooit waterpokken gehad het kan ze inderdaad toch voorbij gaan.

Dus je zou nu geen Mac Laren meer kopen maar een Quinny Zapp xtra? Als die in ligstand kan, dan kunnen de kindjes er sneller in of niet? Voorlopig maar eerst lang met de kinderwagen doen haha. Welke kleur heeft de buggy? Ik heb bij E. met 1 jarige leeftijd een buggy erbij gekocht voor even snel in en uit de auto. Dat ik niet altijd de hele wagen hoefde in te klappen. Ik vind de Quinny zapp xtra er erg mooi uit zien qua design weet niet of hij lekker zal lopen maar een ligstand in een buggy vind ik wel heel belangrijk. De Mac laren loopt heel erg goed moet ik zeggen. En de kinderwagen houden wij er ook voorlopig nog heel lang bij hoor. E. heeft er 2,5 jaar in gezeten en zou er het liefste nu nog in zitten. Straks met E. naar school brengen gaat R. mooi in de kinderwagen. De kleur is trouwens rood niet de kleur die ik het mooiste vind maar voor het bedrag moet je soms iets op de koop toenemen.

R. heeft goed geslapen zeg tot 8 uur! Die zal vandaag wel lekker vrolijk zijn. E. misschien oorontsteking? Duidelijk dat ze niet fit is alleen het zet niet echt door lijkt het. Hopelijk knapt ze snel op zeker met het oog op de carnaval. Precies het is duidelijk dat E. niet fit is maar doorzetten doet het niet. Laat het dan nu maar komen en niet volgend weekend. S. is nu bij jou of is hij bij zijn moeder?

Ik heb ook weer wat heb wat verkocht via mp en nu krijg ik een mailtje dat de vrouw niet tevreden/teleurgesteld is. Ze wil het liefste iets geld terug of anders het terug sturen. Nou dan ben ik makkelijk hoor stuur het maar terug dan maak ik er een ander blij mee. Ik ga het niet nog goedkoper verkopen haha Zal mij benieuwen hoe het afloopt.

Edit ze mailt net dat ik hem terug gestuurd krijg.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 25 feb 2011 - 1:33

Hallo allemaal,

Mijn kleine man heeft goed geslapen. Alleen is die weer aan de dunne, toen die wakker was kon die gelijk door in bad en net op de wc weer dun dus ik hoop een keer dat het over gaat. Zijn vakantie is nu echt begonnen Very Happy Ik heb nog een brief gehad dat die na de vakantie na het museum gaat met zijn klas, ben wel een beetje zenuwachtig, de eerste keer zonder zijn ouders of familie op pad maar hij wil heel graag.

Ik heb een schoonmaaktik volgens mijn man Very Happy Ik heb de benedenverdieping helemaal grondig schoon gemaakt en de ramen gedaan aan de binnen en de buitenkant en nu ben ik de bovenverdieping helemaal aan het doen. Ik kon ruim twee weken niet goed schoonmaken met twee zieke in huis dus ik ben nu lekker bezig. Ik moet alleen de keuken van de week doen anders wordt het teveel.

MM, oorpijn dat is minder bij je grote meisje, beterschap. Gelukkig dat jullie toch een beetje uit hebben kunnen slapen. Dat snap ik nooit van mensen willen ze iets verkopen, zijn ze heel traag met het mailen en anders. Hopelijk kan je hem snel ophalen. Ik moet ook nog een buggy kopen trouwens nu ik er aan denk Very Happy

Limburg, zo het zinnelijk worden bij S. gaat nu goed. Ja dat is nadeel dat ze dan vroeg wakker worden om te plassen. Doe zijn moeder nu ook haar best met het zinnelijk worden of niet? Lekker rustig dagje voor je nu, heerlijk. Wij hebben alleen rolgordijnen voor twee ramen in de woonkamer, aan de ene kant 200 euro en de andere kant 250 euro betaald. Het voorraam is groter dan het achterraam in de woonkamer daarom het verschil in prijs. Jullie gaan ze gezellig samen uitzoeken, leuk. Wij zijn ook geen klussers wij laten alles doen. Gelukkig hebben we veel kennissen en familie die wel in de bouw of een bedrijf hebben dus dat scheelt en inderdaad het blijft langer goed.

Beegee, sterkte vandaag met de crematie. Rustig aan doen meis, kan je niet een paar dagen vrij nemen om goed alles te kunnen verwerken? Als je wil praten, je weet met te vinden he!

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 25 feb 2011 - 22:20

Goedemorgen meiden,

Opgestaan met pijn en beroerdheid en nu begint beide gelukkig af te zakken.

Gisteren niet meer naar yoga geweest, we hebben flink boodschappen gedaan en hebben toen een broodje doner gehaald en hebben lekker op de bank gezeten.

Zo naar de stad voor rolgordijnen en misschien nog even gauw bij de Wibra hydrofiele luiers en monddoekjes halen dan kan ik die gelijk mee wassen en de andere spullen komen donderdag wel denk.

@ MM, hoe is het nu met E.? Nog steeds niet fit of heeft het doorgezet en is ze echt ziek geworden?
S. is dit weekend bij zijn moeder, het weekend met carnaval is hij hier, niet dat we veel gaan doen behalve een nachtje logeren en maandag bij de optocht kijken.

Waarom was de vrouw teleurgesteld met wat ze van je had gekocht op marktplaats? Groot gelijk dat je het laat terug sturen, kan soms volgens mij ook gewoon een truc zijn om er nog minder voor te betalen. Hopelijk komt het in dezelfde staat terug als dat jij het opgestuurd had.

@ Lindsya, fijn dat O. vorige nacht goed geslapen had, was het deze nacht weer goed gegaan met hem?
Wat leuk dat hij een klassenuitje heeft, ben benieuwd hoe hij het zelf vindt. Natuurlijk is het spannend de eerste keer weg zonder een echt bekende (de juffrouw is natuurlijk wel bekend maar toch anders dan bijvoorbeeld familie).

Kan me je schoonmaaktic wel begrijpen als je 2 weken niks heb kunnen doen, dan wil je het gelijk allemaal weer schoon en fris hebben :-).

Ja denk dat zijn moeder wel haar best doet want luiers kosten geld.

Ik denk dat het bij ons iets van 500 euro gaat kosten voor 3 ramen rolgordijnen, de ramen boven zijn gelukkig kleiner dan beneden. Ben benieuwd of ik er ver naast zit.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 25 feb 2011 - 23:02

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft goed geslapen. Hij was om half 9 wakker vanmorgen, alleen zat die weer helemaal onder dus hij is gelijk even in bad geweest al. Ik ben benieuwd wanneer dat stop want hij is verder niet ziek. Vandaag niet veel op de planning. Ik heb gisteren alles al gedaan dus ik doe alleen stofzuiger en dweilen, misschien dat de keuken nog gaat doen dan ben ik weer helemaal schoon, heerlijk. Morgen is onze kleine nichtje jarig, ze wordt alweer twee jaar dus ik hoop dat onze kleine man zijn eten er vandaag een beetje inhoud.

Limburg, hopelijk is het rond die prijs de rolgordijnen, veel plezier met uitzoeken. Gelukkig dat je minder beroert voel, rustig aan doen vandaag. Ga je nu stoppen met yoga of ga je volgende week weer? De hydrofiele luiers van de Hema vind ik persoonlijk beter, die van de wibra zijn ze erg stuk en vooral ze gewassen zijn. Bij de Hema heb je ook leukere kleuren.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 26 feb 2011 - 4:55

Limburg, nee eigenlijk heel weinig. Heb 1 keer 's avonds gehaald toen ik alleen was. We halen er wel eens turkse pizza, maar dat is toch anders.
Ik heb een Hoppediz gekocht. Wil misschien voor de zomer nog een dunnere kopen, maar eerst even kijken hoe dit bevalt.
Jeetje dat zijn veel foto's om in te plakken zeg. Succes ermee!
Vind je de yoga niet leuk of vind je t te zwaar?

Lindsya, nee ze heeft niet gekeken of ik al onsluiting heb. Hebben ze de vorige keer eigenlijk ook niet gedaan. Dat is een lekker bedrag wat jullie terug krijgen!
O dus nog steeds niet helemaal fit.
Joh, jij een schoonmaaktik? Zelfs van t scherm is dat af te lezen. Volgens mij maak jij elke dag wel alles schoon.

Sandra, ach gos en nu S zo ziek. Gaat t inmiddels al wat beter?

MM, balen dat de waterpokken heersen. Senna heeft ze gelukkig al gehad.
Leuk een Quinny Zapp. Wij willen de Xtra. Dan kan hier de kinderwagen de deur uit zodra de kleine niet meer in de bak past. Veel handiger. En Senna loopt eigenlijk alles, maar we hebben ook een draagdoek als we bijv op vakantie gaan wandelen kan de kleine daarin en de buggy mee voor Senna.

Beegee, heftig hoor zo'n week.

Mijn dochter is echt gek! Ze is nu in de tuin aan t spelen terwijl t regent! En haar driewieler fiets stond in de regen met een grote plas op het zadel en daar is ze gewoon op gaan zitten :shock: Ach zij liever dan ik.
Bij het consultatiebureau was alles goed. Ze is nu zo'n 94 cm en weegt 14,3 kilo. Qua lengte iets onder gemiddeld en gewicht iets boven gemiddeld. Dus helemaal prima.
Ze loopt iets met haar voetjes naar binnen maar de wijk zag verder niks afwijkends, dus hoeven we er nog niks mee te doen. De volgende keer gaat ze er weer even naar kijken en dan is er nog tijd genoeg om er wat aan te doen mocht het nog zo zijn.
Verder vond ze haar erg bijdehand en knap. Ze kan zichzelf namelijk al aan en uitkleden en ook sommige knopen en ritsen dicht maken. Allemaal mooi dus.

Gister even naar de kapper geweest. Is weer een stuk van af. En nog even de markt overgehobbeld, nog wat leuke stofjes gehaald en toen was ik echt kapot. Thuis verder niks meer gedaan en nog 2 uur geslapen.

Vandaag ook ni zoveel gedaan. Fenk heeft al boodschappen gehaald, was gedaan en wc schoongemaakt. Heb vanavond nog een verjaardag waar ik even naar toe wil.
's nachts slaap ik nog steeds niet goed. Heb laatste nachten dat ik t zooo warm heb! Van de week was ik helemaal nat van t zweet. Bleeghh echt vies. Slaap nu alleen nog maar in een hemdje en ondergoed en dan nog zweet ik. Maar kan ook komen van de molton met plastic. Ademt ook niet echt natuurlijk.

Gister was er trouwens een baby op bezoek bij me schoonma. Senna was er heel lief voor en toen ze naar huis gingen was ze helemaal boos en wilde ze mee want t was haar zusje. Echt leuk om te horen! Ben zo benieuwd hoe dat straks zal gaan.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 5:25

Vandaag een mindere dag, ontzettend moe en voel de baby bijna niet, vanmiddag ook daarom door mijn man naar bed gestuurd en toen heb ik hem 2 keer gevoeld en nu ook weer 2 keer ofzo, dacht dat we weer opnieuw gingen beginnen met niks voelen maar gelukkig.

Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Mijn man is net naar het zaalvoetbal toe en zal vanavond weer terug komen en ik heb verder geen plannen.

Vandaag voor niks bij de Action geweest, helaas was de 1 persoons waterdichte hoes uitverkocht. Van de week nog maar eens kijken of bij een ander.

Ook voor de rolgordijnen geweest maar was ontzettend druk dus zijn weer gegaan, wel hebben we 2 soorten gezien waar we de prijs van willen weten en de kleur hebben we ook uitgezocht. Nu ga ik donderdag terug, hopelijk is het dan rustig.

@ Lindsya, vandaag toch weer schoongemaakt?

Hoe is het vandaag met O. gegaan?

Ik ga stoppen met yoga, ik kan het echt niet meer opbrengen om te gaan, heb echt helemaal nergens meer fut/energie voor :-(.

Ik heb ook de meeste hydrofiele luiers van de Hema, had alleen 1 gekleurd setje van de Wibra gekocht en wou er nog een setje bij hebben.

@ Meeko, ik denk dat ik voor een ByKay ga, maar weet niet of ik hem nu al moet kopen of moet wachten tot de kleine er is.

Ik vind de yoga wel leuk maar het is heel erg zwaar, helaas heb ik tijdens de les nog maar lichamelijke klachten en heb ik echt geen fut/energie meer :-(. Doe jij nog wel aan zwemmen?

S. wil wel heel graag naar buiten als ze zelfs in de regen gaat spelen. Maar neem aan dat ze daar niet te lang in speelt?

Heb je een foto van je nieuwe haren? Nog even gauw gedaan voor de bevalling :-). Ik moet ook nog steeds maar weet nog steeds niet wat ik wil, schiet niet op.

Jij slaapt dus ook al zo slecht en word ook helemaal onder het zweet wakker, ik heb dat ook eigenlijk al heel lang tijdens de zwangerschap, niet leuk.

Wat lief van S. dat ze zo leuk op de baby reageerde, dat moet haast wel goed gaan straks.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 5:26

Trouwens, leek jullie bevalling op de bevalling(en) van je moeder?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 26 feb 2011 - 6:28

Hallo allemaal,

Vandaag toch even de keuken gedaan, ben ik er gelijk vanaf. Mijn kleine man heeft lekker gespeeld en hij is nu dvd aan het kijken. Hij heeft echt super goed gegeten dus ik hoop dat het eten erin blijft. Verder hebben we het rustig aan gedaan.

Meeko, oh je meisje buiten spelen met dit weer, als ze er zin heeft waarom niet. Goed dat je meisje is goed gekeurd op het CB. Leuk dta ze de baby leuk vond, hopelijk vind ze haar zusje ook zo leuk, zou wel goed komen denk ik. Ja ik maak heel de dag schoon Embarassed Ik heb inderdaad een schoonmaaktik Very Happy

Limburg, gelukkig dat je de kleine toch heb gevoeld toen je even gerust had. Minder dat het zo druk was voor de rolgordijnen, volgende keer misschien. Dan moet je inderdaad stoppen met yoga als je het niet meer op kan brengen, ik heb eigenlijk niks gedaan tijdens mijn zwangerschap alleen gezwommen af en toe. Mijn man moet werken vanavond en morgen ook trouwens. Ik ga een beetje tv kijken en ga vroeg naar bed met een boek, heerlijk.
Mijn bevalling leek totaal niet op de bevalling dan die van mijn moeder. Mijn moeder heeft heel lang weeën gehad en de bevalling ging ook niet soepel want ik wilde er niet uit komen. Ze heeft ook drie weken van te voren in het ziekenhuis gelegen voor ze ging bevallen van mij. Mijn bevalling ging heel soepel en bij mij ging alles super snel.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 26 feb 2011 - 7:31

Limburg, balen zeg een mindere dag. Denk echt dat je t wat rustiger aan moet doen hoor! Ik wil alles klaar hebben, dus wilde ook al een draagdoek in huis hebben. Niet dat ik m meteen nodig ga hebben, want mag de eerste week waarschijnlijk toch niet uit bed. Maar goed, dan ben ik voor me gevoel klaar.
Balen dat je daardoor met yoga moet stoppen. Ik vond t altijd heerlijk. Ik doe nog wel aan zwemmen ja. Afgelopen donderdag ook nog geweest. Heb daarna altijd wel meer last maar in t water voel ik me heerlijk. En t is ook goed om nog een beetje te bewegen.
Ja ze is echt een buiten kind, wil ook altijd mee Max uitlaten, maakt niet uit wat voor weer t is. Denk dat ze hooguit 10 minuten buiten is geweest hoor.
Heb toevallig net nog een buikfoto gemaakt waar ik helemaal op sta. Zal m zo wel even op hyves zetten.
Op zich leek de 1e bevalling van mijn moeder wel op die van mij. Zij is ook heel lang bezig geweest met weeën, en ik ook. De 2e floepte er zo uit, dus misschien bij mij nu ook wel.

Lindsya, Ja we laten haar ook altijd maar naar buiten hoor. Gewoon goed aankleden en kan prima. Alleen maar goed dat ze in de regen wil, wordt ze niet zo'n mieperd als der moeder Wink
nou dan mag je wel eens een dagje bij mij komen hoor Wink Ik hou echt niet van schoonmaken. soms wel hoor, zeker nu dan wil ik ineens alles schoon hebben. Niet dat t hier vies is ofzo, maar ik stofzuig bijv echt niet elke dag.

Nou eten is weer naar binnen. Fenk is Senna nu op bed aan t leggen en ik twijfel heel erg of ik wel naar die verjaardag moet gaan. T is een vriendin, maar ben behoorlijk moe en heb ook wel last steeds van harde buiken en m'n bekken. Ze woont op 4 hoog zonder lift dus zou ook nog eens aardig wat trappen op moeten. Nog maar even over denken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 26 feb 2011 - 7:40

* Lindsya Ja dat traag mailen is echt zo irritant!! Waarvoor ga jij een buggy kopen? Wat sneu dat je mannetje helemaal onder zat! Is het goed gegaan vandaag?

* Beegee hoe gaat het met jou vandaag?

* Limburg Heb je besloten niet meer naar yoga te gaan? Ze is nog steeds niet fit helaas. Ze had de vlek niet goed gezien op de foto en dacht dat ze ritsen had gezien. En wat jij zegt ik had zo het gevoel dat het een truc was dat ik dacht zoek het maar uit. Ik heb het bedrag nog niet overgemaakt. Ik wil eerst de slaapzak hebben. Ja mijn bevallingen leken op die van mijn moeder heel vlot. Alleen van de 3de kan ik niet zeggen en die was heel lang dus dat scheelt haha

* Meeko Ik zou als ik nu een nieuwe buggy zou kopen ook de zapp xtra kopen maar de gewone wagen gaan hier voorlopig nog niet de deur uit. Ik vind hem nog steeds heerlijk lopen. E. loopt nog lang niet alles ze vind het heerlijk in een buggy en wij gaan daar niet moeilijk over doen. Haha wat een grapjurk om zo in de regen te fietsen. E. is nu 97 cm dus ga maar na zij zit qua lengte bijna op de onderste lijn.

Vandaag een lekker dagje gehad. De meiden zijn nog steeds niet fit. Mijn man is vanavond op pad en ik ga aan het engels.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 26 feb 2011 - 9:24

Hallo allemaal,

Mijn kleine man ligt lekker in bed. Ik ga zo ook liggen. Morgen de verjaardag van ons kleine nichtje en verder niet veel op de planning.

MM, minder dat je meiden nog niet fit zijn. Het is echt een virus wat er heerst. We gaan deze zomer naar Turkije en daarvoor wil ik hem kopen en ik moet ook eerlijk bekenen dat mijn kleine man echt niet wil lopen in de winkel of in de stad en soms moet die gewoon mee dus dan kan ik hem de buggy zetten. Ik wil geen al te duren kopen want het is al 4 jaar dus hij zou hopelijk wel een keer mee lopen met ons Very Happy Onze oude buggy was gescheurd en dat was wel een prijzige.

Meeko, jen heb groot gelijk dat je ze naar buiten doet als ze het wil in de regen en zij het leuk vind waarom niet. Ja ik vind het lekker om schoon te maken, die tik heb ik waarschijnlijk van mijn opoe geerft, die was ook zo. Ook al was het huis schoon toch nog schoon maken. Ben je nog naar de verjaardag geweest? In ieder geval veel plezier.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 26 feb 2011 - 23:09

Goedemorgen meiden,

Vannacht slecht geslapen door nog steeds buikpijn en ook pijn in mijn baarmoeder? Het lijkt net of hij echt naar beneden aan het drukken is. Vanochtend onder de douche dacht ik serieus dat het begin er was maar nu is het gelukkig weer weg getrokken. Wel voelt mijn buik en baarmoeder nog beurs aan. Deze week dus echt vaart achter de laatste dingen zetten.

Ik hoop dat mijn bevalling op de bevallingen van mijn moeder lijkt, alle 3 zijn we eerder geboren en niet te lang over gedaan, bij mij kon mijn vader me nog net opvangen want de dokter was er nog niet eens.

@ Lindsya, lekker dat je hele huis nu weer schoon is. Hoef je vandaag niks te doen en van de week ook niet te veel denk?

Is de nacht met O. goed gegaan en alles er in gebleven?

Veel plezier vandaag op de verjaardag van je nichtje.

@ Meeko, hier nog iemand die alles klaar wil hebben voordat de bevalling begint, dus denk haast dat die draagdoek hier ook wel ineens is voordat de kleine is geboren haha.

Ik heb je foto’s op hyves gezien, echt heel erg leuk van jullie samen! En je haar is ook erg leuk, jaloers op je pony!

Rommelt het nog steeds bij je?

Was je gisteravond nog naar de verjaardag geweest?

S. is best lang met haar 94 cm. S. was hier een week voordat hij geopereerd moest worden (januari) rond de 95 cm, toen was hij net 3 en zijn gewicht was ongeveer 15 kg. Zal hem binnenkort ook weer eens opmeten en wegen.

@ MM, ja heb besloten om nier meer naar yoga te gaan alleen twijfel ik nu weer een beetje.

Groot gelijk dat je het bedrag nog niet naar haar over heb gemaakt, eerst maar eens zien dat ze het terug stuurt en hoe dan de status is. Verkoop je veel via Marktplaats?

Gisteren lekker bezig geweest met de studie?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 27 feb 2011 - 0:58

* Lindsya Jou mannetje wil dus ook nog graag in de buggy zitten. Ik heb daarom ook via mp gekeken een 2de hands zapp betaal je ongeveer 60 euro voor.

* Limburg jeetje meis ik vind het echt vervelend om te horen dat je je xo beroerd voelt tijdens je zwangerschap. Waarom wil je niet meer naar yoga vind je het niet leuk? of trek je het niet?
Ik ben nu wat babyspul wat nog leuk geld oplevert aan het verkopen. Ja gister weer lekker aan de studie.

Die man van die buggy heeft nog niet gereageerd dus nu ben ik bezig met een andere. E. ligt nu lekker te slapen en vanmiddag gaat ze met mijn man naar de carnavals.wagen. Ze heeft er helemaal zin in.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 37 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum