In tas (laten) kijken in supermarkt
+19
Gizmo
Melis_je
Lejow
Toet
Rovine
TNMN
TukTuk
Sjaantje
Caribbeanlover
Arwyn
FireButterfly
Poubelle
RYW
Roza
Paper Crown
Rush
Ibbeltje
Shisha
Alex
23 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: In tas (laten) kijken in supermarkt
RYW schreef:Megara schreef:Zo ingeburgerd is het blijkbaar nog niet. Ik zou het ook raar vinden als het mij gevraagd werd.
Bij een festival vind ik het heel normaal om mijn tas aan de beveiliging te laten zien, maar in een supermarkt is dat net even iets anders. Gewoonweg omdat ik het niet ken dat je zoiets op die plek moet doen.
Maar in wezen is het hetzelfde. Waarom zou je jezelf inde supermarkt als winkeldief en crimineel behandeld voelen terwijl je je bij een festival ook niet als terrorist, aggressief of drugsdealer behandeld voelt als je je tas moet laten zien?
Ik voel me bij de controle op een festival toch ook wel behandeld als (potentiële) terrorist/drugsdealer. Dan krijg je ineens de hel over je heen omdat je een flesje water bij je hebt. Ik snap wel dat het nodig is, dat het fijn is om te weten dat er geen mensen met een pistool binnen wandelen (hoewel ik me dat afvraag, alsof je je pistool in je handtas zou doen), maar ik word daar wel krenky van en vind dat eigenlijk wel privacyschending.
Ik zou niet blij zijn met een tassencontrole, maar ik zou ook geen stennis schoppen. Al zou het alleen maar zijn omdat die caissière er ook niets aan kan doen, zij heeft het niet bedacht, zij voert alleen de regels uit.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: In tas (laten) kijken in supermarkt
Hier is het mij ook een keer gevraagd, en ik voel me er ook niet prettig bij, ik krijg het gevoel dat ik er onbetrouwbaar uit zie dan en dat vind ik niet prettig.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» alleen laten in de supermarkt?
» Sinterklaas muziek in de supermarkt
» Drama in de supermarkt
» Discussie in de supermarkt
» Welke supermarkt?
» Sinterklaas muziek in de supermarkt