Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In tas (laten) kijken in supermarkt

+19
Gizmo
Melis_je
Lejow
Toet
Rovine
TNMN
TukTuk
Sjaantje
Caribbeanlover
Arwyn
FireButterfly
Poubelle
RYW
Roza
Paper Crown
Rush
Ibbeltje
Shisha
Alex
23 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Shisha wo 11 jul 2012 - 4:03

Paper Crown schreef:
Shisha schreef:
Alex schreef:
Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Dit dus. Ik begon me al bijna raar te voelen dat ik als enige zo denk In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 1270000679

Ik ben het ook met je eens hoor. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 3079029344

Niet dat ik iets heb te verbergen maar uit principe zou ik ook weigeren. Ik zou niet weten waarom ik maar mee zou moeten werken omdat dat gemakkelijker en sneller is. En ik vind het erg vevelend voor de winkeliers dat er zo veel gestolen wordt maar ik vind niet dat de onschuldige daarvan de dupe moeten zijn door schuldig te zijn totdat het tegendeel bewezen is. Dan moeten ze maar wat anders bedenken.

En verder vraag ik mij af waar dan de grens ligt. Wanneer vinden mensen het wel te ver gaan?

Wat dan? Als tags, alarmstickers, beveiligingspoortjes, beveiliging, camera's, en waarschuwende teksten niet genoeg is?

Misschien meer camera's en meer personeel dat op dat moment beelden bekijkt? Ik bedoel, als ze op camera zien dat ik iets jat dan hebben ze direct bewijs en kunnen ze mij er direct op aanspreken/mij aanhouden. En dan hebben onschuldige winkelende mensen er geen last van.

Want was als tassen controleren ook niet meer werkt? Ik heb geen zin om als crimineel behandeld te worden terwijl ik niks heb gedaan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 4:10

Shisha schreef:
Paper Crown schreef:
Shisha schreef:
Alex schreef:
Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Dit dus. Ik begon me al bijna raar te voelen dat ik als enige zo denk In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 1270000679

Ik ben het ook met je eens hoor. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 3079029344

Niet dat ik iets heb te verbergen maar uit principe zou ik ook weigeren. Ik zou niet weten waarom ik maar mee zou moeten werken omdat dat gemakkelijker en sneller is. En ik vind het erg vevelend voor de winkeliers dat er zo veel gestolen wordt maar ik vind niet dat de onschuldige daarvan de dupe moeten zijn door schuldig te zijn totdat het tegendeel bewezen is. Dan moeten ze maar wat anders bedenken.

En verder vraag ik mij af waar dan de grens ligt. Wanneer vinden mensen het wel te ver gaan?

Wat dan? Als tags, alarmstickers, beveiligingspoortjes, beveiliging, camera's, en waarschuwende teksten niet genoeg is?

Misschien meer camera's en meer personeel dat op dat moment beelden bekijkt? Ik bedoel, als ze op camera zien dat ik iets jat dan hebben ze direct bewijs en kunnen ze mij er direct op aanspreken/mij aanhouden. En dan hebben onschuldige winkelende mensen er geen last van.

Want was als tassen controleren ook niet meer werkt? Ik heb geen zin om als crimineel behandeld te worden terwijl ik niks heb gedaan.

Hoe zie je dit voor je in een tuincentrum met 1000 mensen binnen? Je kunt niet iedereen in de gaten houden. Hetzelfde geld voor supermarkten. Je kunt niet alles in de gaten houden, vandaar de controle.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  FireButterfly wo 11 jul 2012 - 4:15

Ik snap dat het gebeurd. Leuk zou ik het niet vinden als ze het aan mij zouden vragen, maar zou wel zonder problemen meewerken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Arwyn wo 11 jul 2012 - 4:19

Paper Crown schreef:
Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Haha, het was vooral een vraag voor de 'tas weigeraars' want dit komt in principe gewoon op hetzelfde neer.

Wat voor auto hebben jullie dan. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 2474380249

Een witte Golf 6 GTI. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 1270000679 niet mijn keus.

Ik vind dat echt geen asobak..
Dan een zwarte, verlaagde Golf 2 met opsmuk Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 4:21

Als je niks te verbergen hebt, waarom dan niet een blik in je tast laten werpen?

Als je er iets genants in hebt zitten, dan zeg je dat toch gewoon of je loopt even mee naar een rustig plekje. Ik vind dat het winkelpersoneel in zijn recht staat in dit geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 4:24

Ik zou het persoonlijk ook helemaal niet leuk vinden als een cassière vraagt of ze in mijn tas mag kijken, ik zou me dan heel erg 'verdacht' voelen. En ik snap al helemaal niet waarom de man in de OP de winkel uitgezet is, alleen omdat hij weigert mee te werken aan een dergelijk onderzoek.

Natuurlijk begrijp ik dat winkels dit moeten kunnen controleren, maar zolang er geen gegronde reden is om iemand te verdenken van diefstal vind ik het echt belachelijk om iemand als crimineel te behandelen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een non-argument om te zeggen 'als je niets te verbergen hebt...', dat kan natuurlijk ook heel makkelijk omgedraaid worden: Als de winkel geen reden heeft om mij te verdenken hoeven ze ook niet in mijn tas te neuzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Ibbeltje wo 11 jul 2012 - 4:25

Youandi schreef:Als je niks te verbergen hebt, waarom dan niet een blik in je tast laten werpen?

Als je er iets genants in hebt zitten, dan zeg je dat toch gewoon of je loopt even mee naar een rustig plekje. Ik vind dat het winkelpersoneel in zijn recht staat in dit geval.


+1 ik zie het niet meteen al crimineel aangezien worden, maar gewoon controle.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 4:30

Zoey schreef:Ik zou het persoonlijk ook helemaal niet leuk vinden als een cassière vraagt of ze in mijn tas mag kijken, ik zou me dan heel erg 'verdacht' voelen. En ik snap al helemaal niet waarom de man in de OP de winkel uitgezet is, alleen omdat hij weigert mee te werken aan een dergelijk onderzoek.

Natuurlijk begrijp ik dat winkels dit moeten kunnen controleren, maar zolang er geen gegronde reden is om iemand te verdenken van diefstal vind ik het echt belachelijk om iemand als crimineel te behandelen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een non-argument om te zeggen 'als je niets te verbergen hebt...', dat kan natuurlijk ook heel makkelijk omgedraaid worden: Als de winkel geen reden heeft om mij te verdenken hoeven ze ook niet in mijn tas te neuzen.

Crimineel? Je doet net of je met je armen gebonden over de toonbank moet liggen en wordt gefouilleerd terwijl een '16 jarige snotneus' even in je tas neust. Zo is het niet. Het zijn ook maar mensen die voor je staan en je dingen vragen, geeft toch niet. Voor mij is het net zo gewoon als een persoon aan me vraagt of hij naast me in de bus mag zitten; Maw: onbelangrijk dus ik ben 't ook zo weer vergeten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Caribbeanlover wo 11 jul 2012 - 4:30

Roza schreef:In handtassen mag het niet. Bigshoppers, plastic tassen etc. wel. Die controleren wij állemaal.

Wat een onzin zeg dat het is handtassen niet mag daar kunnen ook spullen in hoor. Het is niet waar en ongeacht de grootte mogen ze in je tas kijken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  RYW wo 11 jul 2012 - 4:33





Dit is pas genant Laughing
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Shisha wo 11 jul 2012 - 4:34

RYW schreef:



Dit is pas genant Laughing

Die ken ik ja. Echt geweldig. lol!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 4:34

Paper Crown schreef:
Zoey schreef:Ik zou het persoonlijk ook helemaal niet leuk vinden als een cassière vraagt of ze in mijn tas mag kijken, ik zou me dan heel erg 'verdacht' voelen. En ik snap al helemaal niet waarom de man in de OP de winkel uitgezet is, alleen omdat hij weigert mee te werken aan een dergelijk onderzoek.

Natuurlijk begrijp ik dat winkels dit moeten kunnen controleren, maar zolang er geen gegronde reden is om iemand te verdenken van diefstal vind ik het echt belachelijk om iemand als crimineel te behandelen.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een non-argument om te zeggen 'als je niets te verbergen hebt...', dat kan natuurlijk ook heel makkelijk omgedraaid worden: Als de winkel geen reden heeft om mij te verdenken hoeven ze ook niet in mijn tas te neuzen.

Crimineel? Je doet net of je met je armen gebonden over de toonbank moet liggen en wordt gefouilleerd terwijl een '16 jarige snotneus' even in je tas neust. Zo is het niet. Het zijn ook maar mensen die voor je staan en je dingen vragen, geeft toch niet. Voor mij is het net zo gewoon als een persoon aan me vraagt of hij naast me in de bus mag zitten; Maw: onbelangrijk dus ik ben 't ook zo weer vergeten.

Sorry beetje onduidelijk, maar met crimineel doelde ik nog op de openingspost, dat die man de winkel uit is gezet en niet meer terug mag komen. Dat vind ik wel een beetje 'behandelen als een crimineel'.

Ik zou ook niet weigeren hoor, als iemand in mijn tas wil kijken, maar ik vind het niet prettig als het gevraagd wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 4:41

RYW ik heb me echt dood gelachen om dat filmpje! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Sjaantje wo 11 jul 2012 - 4:47

Als ik zie dat er at random gecontroleerd wordt, zelfs bij mensen met net zo'n lieve, onschuldige uitstraling als ik angel dan laat ik het wel uit m'n hoofd om ooit iets te gaan jatten...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  RYW wo 11 jul 2012 - 4:59

Mermaid Forest schreef:RYW ik heb me echt dood gelachen om dat filmpje! lol! lol!



Ja leuk issie he...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  TukTuk wo 11 jul 2012 - 5:02

Ik vind het ook geen enkel probleem als ze in mijn tas willen kijken. Bij ons bij de Lidl en Aldi beginnen ze pas met scannen als het karretje naast hun staat en ze in de tassen hebben kunnen kijken.

Laatst was ik bij een winkel, en je mocht daar geen rugtassen mee naar binnen nemen. Maar ik heb altijd mijn rugtas mee, ik heb geen handtas oid. Ik werd in eerste instantie ook geweigerd, maar nadat ik het netjes uitgelegd had, mocht ik wel naar binnen, mits ik mijn rugtas liet controleren bij de kassa na het afrekenen. Nouja geen enkel probleem. Ik heb niks te verbergen en was alleen maar blij dat ik toch naar binnen mocht, en niet mijn autopapieren, portemonnee, sleutels etc los in mn hand mee hoefde te nemen.

Helaas is het tegenwoordig gewoon nodig en vind het ook wel erg ver gaan dat mensen over privacy beginnen.. Het is maar een tas en vaak als je gewoon mee werkt werpen ze er 2 seconden een blik in een vertrouwen het wel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  TNMN wo 11 jul 2012 - 5:35

Bij mijn moeder en de klant voor haar wilde de caissière gister ook in de tas kijken, omdat ze het random doen ofzo. Ik vind het echt belachelijk, zou het zelf niet op prijs stellen eerlijk gezegd. Als ze iemand nou verdenken, à la maar 'zomaar' vind ik dat echt vreemd.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Rovine wo 11 jul 2012 - 5:49

Shisha schreef:
Paper Crown schreef:
Shisha schreef:
Alex schreef:
Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Dit dus. Ik begon me al bijna raar te voelen dat ik als enige zo denk In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 1270000679

Ik ben het ook met je eens hoor. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 3079029344

Niet dat ik iets heb te verbergen maar uit principe zou ik ook weigeren. Ik zou niet weten waarom ik maar mee zou moeten werken omdat dat gemakkelijker en sneller is. En ik vind het erg vevelend voor de winkeliers dat er zo veel gestolen wordt maar ik vind niet dat de onschuldige daarvan de dupe moeten zijn door schuldig te zijn totdat het tegendeel bewezen is. Dan moeten ze maar wat anders bedenken.

En verder vraag ik mij af waar dan de grens ligt. Wanneer vinden mensen het wel te ver gaan?

Wat dan? Als tags, alarmstickers, beveiligingspoortjes, beveiliging, camera's, en waarschuwende teksten niet genoeg is?

Misschien meer camera's en meer personeel dat op dat moment beelden bekijkt? Ik bedoel, als ze op camera zien dat ik iets jat dan hebben ze direct bewijs en kunnen ze mij er direct op aanspreken/mij aanhouden. En dan hebben onschuldige winkelende mensen er geen last van.


Die kosten voor extra personeel en apparatuur zullen ook weer doorberekend moeten worden. Ben jij bereid om zeg, 10% meer voor je boodschappen te betalen zodat ze niet in je tas kijken?

Ik vind het niet prettig als ze in mijn tas kijken, maar zie het als huisregels.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:07

Sinds ik kinderen heb ben ik regelmatig op 'rooftocht'. Zeker als in de stad in meerdere winkels geweest ben en de wagen ligt vol onderop en doe dan nog ff boodschappen dan wil er weleens wat tussendoor glippen wat ik domweg vergeet af te rekenen.

Door mensen zoals ik is dus die controle nodig. Sorry. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Toet wo 11 jul 2012 - 8:15

Jemig wat een discussie weer haha, ik zie het hele probleem niet. Als je niks te verbergen hebt dan kun je toch gewoon even je tas laten zien? Kennelijk is het nodig. Maar wat ik wel even wil vragen (sorry als het al besproken is, heb niet het hele topic gelezen) er wordt gesuggereerd dat die man zómaar om zijn tas werd gevraagd, maar dat is toch helemaal niet duidelijk? Of heeft jouw moeder tijdens het hele winkel bezoek achter hem gelopen Alex? Misschien heeft hij zich verderop in de winkel wel verdacht gedargen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 8:17

Caribbeanlover schreef:
Roza schreef:In handtassen mag het niet. Bigshoppers, plastic tassen etc. wel. Die controleren wij állemaal.

Wat een onzin zeg dat het is handtassen niet mag daar kunnen ook spullen in hoor. Het is niet waar en ongeacht de grootte mogen ze in je tas kijken.

Klopt, een handtas, daar kunnen ook spullen in. Maar een handtas valt binnen het privacygebied van de klant, daarom mag er niet ingekeken worden. Een bigshopper, plastic tas, fietsentas etc. vallen buiten het privacybeleid, vandaar dat het hierin wel mag. En ga nou niet de discussie met mij voeren waarom het in handtassen niet mag en de rest wel, want daar heb ik geen antwoord op. En dat het niet waar is wat ik zeg, zou vreemd zijn. Wij krijgen jaarlijks meerdere trainingen hierin van politie en het HBD (Hoofdbedrijfschap Detailhandel), zou erg vreemd zijn als we van hen verkeerde inlichtingen kregen.

En wat ik jullie mee wil geven, als cassière zijnde is het ook écht niet leuk om dit aan klanten te moeten vragen en om eeuwig de discussie aan te gaan met klanten. Wij vinden het ook echt vervelend om dit aan klanten te moeten vragen. Maar helaas is het nodig. Je mag het trouwens wel weigeren als het bij de deur niet aangegeven staat! Alleen staat het er vaak helaas heel erg onduidelijk, dus je mist het vaak..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Roza wo 11 jul 2012 - 8:18

Sjaantje schreef:Als ik zie dat er at random gecontroleerd wordt, zelfs bij mensen met net zo'n lieve, onschuldige uitstraling als ik angel dan laat ik het wel uit m'n hoofd om ooit iets te gaan jatten...

Hahah dat is voor mensen juist vaak de reden om wél te gaan jatten.. De spanning etc..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:19

Haha, dat filmpje is heul cool Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Lejow wo 11 jul 2012 - 8:32

Hier hangt bij de C1000 ook een briefje dat ze vanaf volgende week 100 % tassencontrole gaan uitvoeren vanwege toenemende diefstal...


Stofzuiger, wat gebeurd er dan als ze dat ontdekken in de winkel?
Mijn moeder heeft dit jaren geleden namelijk ook meegemaakt.. Ze ging altijd meerdere keren per week met haar scoot mobiel boodschappen doen. Zette de boodschappen dan op het voetenplankje neer, alles op de lopende band, en weer op het voetenplankje.
Maar een keer was er een pakje worst rechtovereind tegen de accu gaan staan (het uiteinde van de stoelzitting komt er een stukje overheen) en die had ze niet gezien toen ze ging afrekenen.
Toen ze alles betaald had en weer in de kar geladen had, werd haar gevraagd even mee te komen. Mijn moeder was zich van geen kwaad bewust dus reed er achter aan naar het kantoortje. En toen kreeg ze een hele preek. Ze had het pakje worst proberen te jatten, en ze kwam meerdere keren per week dus het was vast niet de eerste keer. Ze werd als een stuk vuil behandeld. Politie en alles werd er bij gehaald, die kwamen, hoorden het verhaal en vroegen ze zich ook af wat ze kwamen doen.
Mijn moeder heeft toen een winkelverbod gekregen van *ik weet niet meer hoe lang*.
Kan me er nog boos over maken.

Oh en nu on topic, als ze in mijn tas willen kijken doen ze dat lekker. Ik snap echt niet waarom je daar moeilijk over zou willen doen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:41

Waarschijnlijk hadden ze daar gewoon een reden voor. Dat een andere klant bijvoorbeeld heeft gezien dat hij iets in z'n tas stopte en dat heeft gemeld bij het winkelpersoneel. Ze doen het iig nooit zonder reden. En een cassiere mag dat idd gewoon doen in iemands tas kijken en dus ook in iemand handtas of jaszakken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 5 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum