Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In tas (laten) kijken in supermarkt

+19
Gizmo
Melis_je
Lejow
Toet
Rovine
TNMN
TukTuk
Sjaantje
Caribbeanlover
Arwyn
FireButterfly
Poubelle
RYW
Roza
Paper Crown
Rush
Ibbeltje
Shisha
Alex
23 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:33

Rush schreef:
Maura schreef:

Ik snap alleen niet waarom ze de man de winkel uitzette? Want als ze serieus dachten dat hij iets gestolen had, dan nemen ze hem toch mee naar hun kantoortje?
Ik denk dat daar dus gewoon geen sprake van was, het was gewoon controle.

Net als met een ID-kaart. Als je die niet wilt laten zien, kan je toch ook vertrekken?

Klopt.

En ik lees net het stukje van Alex. Bij weigering, kunnen ze de klant weigeren. Handig. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:33

Privacyschending, what the heck.....laughcry
Ik snap dus niet dat je het risico neemt om mee te worden genomen naar een kantoortje, omdat je je tas niet open wilt maken. Alle andere mensen in de winkel denken dan zéker dat je iets gestolen hebt en een hoop ellende meer....en dat alles omdat je te koppig bent In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:35

Als ze het bij iedere klant controleren dan mogen ze van mij best in mijn tas kijken. Als ze als enige mij eruit pikken om te controleren dan weiger ik. Ik heb eens een hele discussie gehad waarom de cassiere van de Aldi nou speciaal mij uit koos om mijn tassen te controleren. Daar had ze geen antwoord op. Gewoon zomaar. Dat heb ik dus geweigerd. Bedrijfsleider erbij. Ik uitgelegd dat ik vond dat zij mij van diefstal verdacht omdat ik de enige was die gecontroleerd werd. Eerst werd er nog gedreigd om de politie te bellen maar toen ik alsnog weigerde hebben ze dat toch maar niet gedaan en kon ik weg gaan.
Ik vind het gewoon raar dat ze 1 iemand uit de rij pikken. Dan zie je gewoon al die mensen achter je denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Alex wo 11 jul 2012 - 3:36

Mermaid Forest schreef:Privacyschending, what the heck.....In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 394967
Ik snap dus niet dat je het risico neemt om mee te worden genomen naar een kantoortje, omdat je je tas niet open wilt maken. Alle andere mensen in de winkel denken dan zéker dat je iets gestolen hebt en een hoop ellende meer....en dat alles omdat je te koppig bent In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 394967

Slechte eigenschap In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 3079029344
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 3:37

yvonne schreef:
Ik vind het gewoon raar dat ze 1 iemand uit de rij pikken. Dan zie je gewoon al die mensen achter je denken.
En als je het dan gewoon even laat zien stoppen die mensen weer met denken.

Nu denken ze nog een week dat jij je tas vol had omdat je weigerde.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Poubelle wo 11 jul 2012 - 3:37

yvonne schreef:Als ze het bij iedere klant controleren dan mogen ze van mij best in mijn tas kijken. Als ze als enige mij eruit pikken om te controleren dan weiger ik. Ik heb eens een hele discussie gehad waarom de cassiere van de Aldi nou speciaal mij uit koos om mijn tassen te controleren. Daar had ze geen antwoord op. Gewoon zomaar. Dat heb ik dus geweigerd. Bedrijfsleider erbij. Ik uitgelegd dat ik vond dat zij mij van diefstal verdacht omdat ik de enige was die gecontroleerd werd. Eerst werd er nog gedreigd om de politie te bellen maar toen ik alsnog weigerde hebben ze dat toch maar niet gedaan en kon ik weg gaan.
Ik vind het gewoon raar dat ze 1 iemand uit de rij pikken. Dan zie je gewoon al die mensen achter je denken.

Maar als jij kunt laten zien dat je niks hebt maakt het toch niet uit wat al die mensen achter je denken?

Verder ben ik het eens met Mermaid Forest.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:40

Rush schreef:
yvonne schreef:
Ik vind het gewoon raar dat ze 1 iemand uit de rij pikken. Dan zie je gewoon al die mensen achter je denken.
En als je het dan gewoon even laat zien stoppen die mensen weer met denken.

Nu denken ze nog een week dat jij je tas vol had omdat je weigerde.

Eens. Sommige dingen zijn willekeur en lijken daardoor onterecht.
Zo ben ik een keer uit een rits van zes auto's gepikt, die allemaal te hard reden. Ik kreeg een boete, de rest niet. Simpelweg omdat ze maar één auto tegelijk kunnen laseren. Ik noem dat domme pech, ik ga ervan uit dat de politie het niet specifiek op mijn crimineel uitziende Fiestaatje gemunt had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:41


Ik vind het nooit een probleem als iemand in mijn tas wil kijken, ik heb niks te verbergen. Maakt me echt niet uit om wat voor redenen ze er in willen kijken, als winkelpersoneel dat wil - ga je gang.


Ik kan het ook heel goed begrijpen. Er zijn mensen die gewoon heel dom zijn - ik heb ooit een keer meegemaakt dat er een meneer was die een product uit zijn tas had gehaald dat hij in een andere winkel had gekocht, het naast het product ging houden in de winkel om te kijken of het dezelfde was en stopte het toen heel verdacht weer in zijn tas. Gezien het een duur product was, was alles in de winkel beveiligd, en wat hij bij zich had niet.
Ja, toen werd ie gezien en werd gevraagd of hij even de tas open wilde doen.
Meneer had ook geen bonnetje van de vorige winkel... neuh. Maar ging wil als een debiel te keer tegen het personeel.
Sorry maar dan vraag je wel ergens om hoor. Dan ben je gewoon een retard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:41

Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Het moet ook niet. Ze mogen het vragen maar jij mag weigeren.

Ik vind dat je jezelf alleen maar verdacht maakt en jezelf voor lul zet als je ook nog eens een preek gaat houden over je privacy. Net alsof die winkel het tof vindt dat alles wat los en vast zit gejat wordt en dat het nodig is. Die 16 jarige snotaap vraagt het echt niet omdat ie het leuk vindt en lekker je privacy wil schenden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:41

Nou het is toch echt schending van mijn privacy. Ookal zit er niks in mijn tas, dat gaat de cassieres gewoon niet aan.
Anders kun je alles wel openbaar gaan zitten maken onder hem mom van 'je hebt toch niks te verbergen'. Kom nou zeg.

Als zelfs de politie niet zonder verdenkingen je ID mocht vragen (nu wel, maar daar moest eerst iets voor in de wetgeving veranderd worden) en volgens mij mogen ze nu nog niet eens zonder verdenkingen in je tas kijken, waarom zouden cassieres dat wel mogen??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:42

Confusion schreef:Nou het is toch echt schending van mijn privacy. Ookal zit er niks in mijn tas, dat gaat de cassieres gewoon niet aan.
Anders kun je alles wel openbaar gaan zitten maken onder hem mom van 'je hebt toch niks te verbergen'. Kom nou zeg.

Als zelfs de politie niet zonder verdenkingen je ID mocht vragen (nu wel, maar daar moest eerst iets voor in de wetgeving veranderd worden) en volgens mij mogen ze nu nog niet eens zonder verdenkingen in je tas kijken, waarom zouden cassieres dat wel mogen??

Maar ze mogen dat dus helemaal niet, ze mogen het vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:42

In alle malls in M.anilla kwam je niet eens naar binnen, zonder het laten controleren van je tas en jezelf, zeg maar. Ook moest je je geshopte spullen afgeven die je had gekocht in winkel X als je bij winkel Y naar binnen ging. Dan vind ik dit eerlijk gezegd nog meevallen. Ik zou not amused als ik er trouwens in die supermarkt als enige werd uitgepikt, maar zou wel medewerking verlenen en vervolgens nooit meer daar boodschappen doen.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:44

Confusion schreef:Nou het is toch echt schending van mijn privacy. Ookal zit er niks in mijn tas, dat gaat de cassieres gewoon niet aan.
Anders kun je alles wel openbaar gaan zitten maken onder hem mom van 'je hebt toch niks te verbergen'. Kom nou zeg.

Als zelfs de politie niet zonder verdenkingen je ID mocht vragen (nu wel, maar daar moest eerst iets voor in de wetgeving veranderd worden) en volgens mij mogen ze nu nog niet eens zonder verdenkingen in je tas kijken, waarom zouden cassieres dat wel mogen??

Heel simpel, omdat er gewoon veel gestolen wordt en de winkel de diefstal zo laag mogelijk wil houden. Dat is toch niet zo moeilijk? Het maakt dan echt niet uit wat voor een functie je hebt, je functie is gewoon om te voorkomen dat er gestolen wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 3:48

Confusion schreef:Nou het is toch echt schending van mijn privacy. Ookal zit er niks in mijn tas, dat gaat de cassieres gewoon niet aan.
Anders kun je alles wel openbaar gaan zitten maken onder hem mom van 'je hebt toch niks te verbergen'. Kom nou zeg.

Als zelfs de politie niet zonder verdenkingen je ID mocht vragen (nu wel, maar daar moest eerst iets voor in de wetgeving veranderd worden) en volgens mij mogen ze nu nog niet eens zonder verdenkingen in je tas kijken, waarom zouden cassieres dat wel mogen??

Winkeldiefstal komt heel veel voor en het is heel moeilijk te bestrijden. Het spijt me zeer maar als ik jou verdenk dan zal ik jou echt vragen je tas open te maken. Als je niets in je boodschappentasje hebt, wat maakt het dan uit dat ik zie wat er in je tas zit? Ik laat het met alle liefde zien, want ik weet gewoon: ik heb niets en ik ben ook geen freak die rare dingen erin heeft zitten.

Weet je, in tassen kijken mag dan wel niet, maar stelen is evengoed verboden dus ja!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 3:49

Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 3:51

Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 3:52

Paper Crown schreef:
Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Haha, het was vooral een vraag voor de 'tas weigeraars' want dit komt in principe gewoon op hetzelfde neer.

Wat voor auto hebben jullie dan. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 3:53

Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Haha, het was vooral een vraag voor de 'tas weigeraars' want dit komt in principe gewoon op hetzelfde neer.

Wat voor auto hebben jullie dan. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 2474380249

Een witte Golf 6 GTI. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679 niet mijn keus.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:54

Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Ik mag meestal als enige in de rij gewoon doorrijden.In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Alex wo 11 jul 2012 - 3:54

Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee, want ik heb nog nooit geblazen, dus ik wil nou eindelijk wel eens een keer! In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 3079029344
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 3:55

@ Powerbabe: Ja ze mogen het vragen en dan mag je als klant dus weigeren.
Ik snap ook wel dat die cassiere gewoon doet wat aan hem/haar opgedragen wordt en ik snap ook wel dat de winkel iets wil doen aan de diefstal, maar dit is voor mij gewoon echt een principe kwestie. Tuurlijk, puntje bij paaltje heb ik ook gewoon mijn tas laten zien want ik heb ook geen zin in gezeik, maar ik doe geen boodschappen meer daar.

@ Mermaid Forest: Dat is geen juridisch argument. Vanuit het bedrijf snap ik het ook echt wel, maar als je als winkelier met dit agrument bij de rechter komt lacht hij je uit. Bovendien betwijfel ik of er in de functieomschrijving van de cassiere staat dat je fraude moet voorkomen. Hooguit alert zijn, maar dat is niet hetzelfde als voorkomen. Voor zover ik weet mogen i.p. alleen politie en douanieres uit hoofde van hun functie in je tas kijken.
En nu dus blijkbaar ook cassieres mits het voor het betreden van de winkel is aangegeven.

@ PC: Ja, maar dan verdenk je me dus. Dat is dan niet preventief controleren.

Deze discussie vindt nu plaats op twee verschillende niveau's, het praktische en het juridische. En praktisch gezien snap ik het wel van de winkelier, maar juridisch gaat het echt tegen mijn principes in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Shisha wo 11 jul 2012 - 3:55

Alex schreef:
Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Dit dus. Ik begon me al bijna raar te voelen dat ik als enige zo denk In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679

Ik ben het ook met je eens hoor. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 3079029344

Niet dat ik iets heb te verbergen maar uit principe zou ik ook weigeren. Ik zou niet weten waarom ik maar mee zou moeten werken omdat dat gemakkelijker en sneller is. En ik vind het erg vevelend voor de winkeliers dat er zo veel gestolen wordt maar ik vind niet dat de onschuldige daarvan de dupe moeten zijn door schuldig te zijn totdat het tegendeel bewezen is. Dan moeten ze maar wat anders bedenken.

En verder vraag ik mij af waar dan de grens ligt. Wanneer vinden mensen het wel te ver gaan?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Rush wo 11 jul 2012 - 3:56

Paper Crown schreef:
Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Haha, het was vooral een vraag voor de 'tas weigeraars' want dit komt in principe gewoon op hetzelfde neer.

Wat voor auto hebben jullie dan. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 2474380249

Een witte Golf 6 GTI. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679 niet mijn keus.
Hahaha. Ja wel heel mooi, maar politie gevoelig idd! In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 3:57

Shisha schreef:
Alex schreef:
Confusion schreef:Oh lees nu net dat het wel mag als er bij de entree duidelijk zichtbaar hangt dat ze dat kunnen vragen. Als je dan alsnog de winkel binnentreedt ga je akkoord met hun verkoopwaarden.

Maar dan nog vind ik het privacyschending. Ik wens niet bij voorbaat voor crimineel aangezien te worden en dat ik maar het tegendeel moet bewijzen aan een 16jarige snotsneus.

Dit dus. Ik begon me al bijna raar te voelen dat ik als enige zo denk In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679

Ik ben het ook met je eens hoor. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 3079029344

Niet dat ik iets heb te verbergen maar uit principe zou ik ook weigeren. Ik zou niet weten waarom ik maar mee zou moeten werken omdat dat gemakkelijker en sneller is. En ik vind het erg vevelend voor de winkeliers dat er zo veel gestolen wordt maar ik vind niet dat de onschuldige daarvan de dupe moeten zijn door schuldig te zijn totdat het tegendeel bewezen is. Dan moeten ze maar wat anders bedenken.

En verder vraag ik mij af waar dan de grens ligt. Wanneer vinden mensen het wel te ver gaan?

Wat dan? Als tags, alarmstickers, beveiligingspoortjes, beveiliging, camera's, en waarschuwende teksten niet genoeg is?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 4:00

Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Rush schreef:
Paper Crown schreef:
Rush schreef:Als jullie aangehouden worden voor blaascontrole, weiger je dan ook omdat je 'als enige' eruit gepikt wordt?

Nee ik werk mee, maar soms is het wel vervelend want wij worden er heel vaak uitgepikt omdat we schijnbaar een asobak hebben.
Haha, het was vooral een vraag voor de 'tas weigeraars' want dit komt in principe gewoon op hetzelfde neer.

Wat voor auto hebben jullie dan. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 2474380249

Een witte Golf 6 GTI. In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679 niet mijn keus.
Hahaha. Ja wel heel mooi, maar politie gevoelig idd! In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 1270000679

Ik noem het een bontkraagjes auto haha. Rijden altijd bontkraagjes in.

Ik werd laatst aan de kant gezet door een motoragent. Zegt hij dat ik met mistlampen voor reed, en dat er 1 kapot was. Ik moest hem toen uitleggen en bewijzen dat dat bij alle Golf 6'en en nieuwe VW's gebeurd. Als je links af gaat gaat je linkermistlamp aan, en rechts geldt hetzelfde. Wou hij echt niet aan.. heb hem toen even bewezen. Ik heb ome agent wat bijgeleerd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

In tas (laten) kijken in supermarkt - Pagina 4 Empty Re: In tas (laten) kijken in supermarkt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum