Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie in de supermarkt

+10
Rush
Elliot
girli
Winegum
Ragazza
Bazinga
Sun88
Sylvana
Niene
Nyx
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Discussie in de supermarkt

Bericht  Nyx zo 26 mei 2013 - 21:03

Ga jij hem aan?

Het voelt wel een beetje flauw aan, maar ik ben de discussie zojuist aangegaan in de supermarkt over hun aanbieding. De aanbieding zoals hij in hun folder en app staat is; 4 flessen cola light voor € 5,35 / overige Coca Cola 25% korting met een plaatje erbij dat aangaf welke soorten Coca Cola 25% korting gaven. Daar stond de fles Coca Cola Light van 1,5 liter ook bij en dus ging ik ervan uit dat ik 25% korting kreeg op mijn 2 flessen Coca Cola Light. Maar niet dus. Na een hele discussie bij de servicebalie kreeg ik 80 cent vergoed. Ze zouden het hoofdkantoor mailen om de fout in de aanbieding aan te geven. Ik heb mijn gelijk gekregen, maar het voelt nu wel aardig zeurderig aan. Al die moeite voor 80 cent. silent
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 21:06

Nee hoor, niks zeurderigs aan. Vaak doen ze alsof jij gek bent, nou dan wil ik ook mijn gelijk. Niet om die 80 cent, maar om duidelijk te maken dat je zo niet met klanten omgaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Niene zo 26 mei 2013 - 21:09

KimRosenberg85 schreef:Nee hoor, niks zeurderigs aan. Vaak doen ze alsof jij gek bent, nou dan wil ik ook mijn gelijk. Niet om die 80 cent, maar om duidelijk te maken dat je zo niet met klanten omgaat.

Hier ben ik het mee eens.

Ik ga ook gerust terug hoor als ik er thuis achter kom dat iets niet klopt oid,niks zeurderigs aan,het is jouw geld en alles is al duur zat.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Sylvana zo 26 mei 2013 - 21:10

Nee, ik was die discussie echt niet aan gegaan..

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Sun88 zo 26 mei 2013 - 21:11

Oh ja hoor, die discussie ga ik ook aan. Niet om het geld, maar om het principe.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Bazinga zo 26 mei 2013 - 21:11

Ik ook niet. Hoewel ik heus vind dat je gelijk hebt, hoor. Ik ben alleen te lui om een discussie aan te gaan voor 80 cent..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Ragazza zo 26 mei 2013 - 21:16

Bazinga schreef:Ik ook niet. Hoewel ik heus vind dat je gelijk hebt, hoor. Ik ben alleen te lui om een discussie aan te gaan voor 80 cent..

En ik denk dat er met jou nog vele anderen zijn, die allemaal het verschil laten liggen en dat is wel in het voordeel van de supermarkt.. Op zich zit ik niet op het geld, maar zoals anderen voor mij zeggen gaat het om het principe. Als ze een aanbieding hebben, prima, maar dan moet je die aanbieding ook krijgen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Nyx zo 26 mei 2013 - 21:19

Het ging me ook meer om de principe.

Elke zondag en dinsdag pluis ik de aanbiedingen na. Ik ben fervent Cola drinker en houdt die aanbieding dan ook scherp in de gaten. De aanbieding was exact hetzelfde als de aanbieding van de C1000 die afgelopen dinsdag afgelopen was. Het houdt wel in dat losse flessen kopen goedkoper is dan een 4-pack, maar als je voor het gemak gaat, dan maakt die 35 cent ook niet meer uit. Ik had gisteren twee flessen gekocht en zou vandaag nog twee flessen halen, omdat het nu in de aanbieding is. Bleek dus niet het geval. Zoals deze vestiging aangaf.

Ze bleven me meerdere malen wijzen om de tekst bij de aanbieding, waar op stond; Bijv. 6 blikken cola met de prijs erbij. Ja, het zal. Wat doet die fles Cola Light van 1.5 l er dan bij? Het was een fout van het hoofdkantoor, zeiden ze. Dus die zouden ze mailen, maar ik kreeg 80 cent. Ik heb de tekst bij de aanbieding nooit gelezen, want er stond groot boven: "Alle Coca Cola 25% korting" en het plaatje van de 1,5 l fles.

Soms heb ik het idee tijd teveel te hebben. Het ging me ook echt niet meer om de 80 cent. Maar op de wijze waarop ze me op de tekst wezen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Winegum zo 26 mei 2013 - 21:21

Maar op de site van de AH staat het volgende: http://www.ah.nl/appie/zoeken?rq=coca-cola&ah_campaign=intern&ah_mchannel=ah&ah_source=bonus&ah_linkname=ak3a.201322.continu&ah_fee=0

Daar staat dat de flessen wel in de aanbieding zijn, maar dan per 4 en niet per stuk. Alleen de literflessen zijn in de aanbieding.
Ik weet niet hoe dat in het krantje staat aangegeven, maar op de site staat in ieder geval aangegeven waar de korting op geldt..

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Nyx zo 26 mei 2013 - 21:24

Winegum, op de site staat het dus wel goed.

Edit; Ik kijk nooit op de site. Ik ben fan van de app. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Winegum zo 26 mei 2013 - 21:25

Nyx schreef:Winegum, op de site staat het dus wel goed.
Goed in welke zin? Daar staat dat jij geen korting krijgt als je 2 flessen 1,5 liter coca cola light koopt.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Winegum zo 26 mei 2013 - 21:26

Nyx schreef:Winegum, op de site staat het dus wel goed.

Edit; Ik kijk nooit op de site. Ik ben fan van de app. smile
Ik heb de app er voor je bijgepakt, ja ik ben ook eigenwijs haha. Maar ook daar zie ik niet staan dat een losse fles 1,5 liter cola in de aanbieding is. Alleen kleiner dan 1,5 liter of 4 x 1,5 liter.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Nyx zo 26 mei 2013 - 21:39

Winegum, heerlijk eigenwijs tegen elkaar doen. smile

Op de website staat aangeven, als je op de aanbieding klikt, welke flessen 25% korting wordt gegeven en dat de vier flessen in de Bonus zijn. Op de app is dezelfde mogelijkheid, volgens mij, maar daar heb ik niet gekeken.

Ik zag de tekst "Alle overige Coca Cola 25% korting". Ik heb vervolgens op het plaatje gekeken. Geconcludeerd dat het dezelfde korting was als die van C1000 en vandaag naar de supermarkt gegaan.

Nu achteraf blijkt wel dat ik het fout heb gezien en gedacht. Maar ik zie geen literfles op het plaatje staan. Discussie in de supermarkt 394967

Trouwens, de C1000 was ook de eerste die niet alleen de 4-pack, maar ook de losse flessen in de aanbieding had. Was dat niet het geval geweest, zoals het eigenlijk nooit is geweest, dan had ik ook niet gedacht dat de losse flessen 25% korting zouden geven. Het is de schuld van de C1000! :P Ik schuif de schuld ook gewoon af, haha.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 22:36

Ik zou ook terug gaan hoor! Ik check ook altijd mijn bonnetje bij de supermarkt, maar ik zie andere dit nooit doen. Ik vraag me dan wel eens af of ik zo krenterig ben, of alle andere zo goedgelovig. Laatst zag ik dat de kassa-jongen de bananen verkeerd had aangeslagen (duurdere soort, terwijl ik altijd de goedkope heb) en dan vraag ik mijn 50 cent wel terug. Discussie in de supermarkt 281626781Als ik er thuis pas achter zou komen zou ik niet zo snel terug gaan.

En nog iets wat anderen vaak niet durven; als je hier in de supermarkt iets vindt dat op de datum of 1 dag ervoor is, krijg je het product gratis mee. Als het over de datum is, krijg je een nieuw product dat nog wel houdbaar is gratis. Ik check dus altijd even snel de datums en de laatste keer had ik 8 pakken aardappelsalade gratis Discussie in de supermarkt 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  girli zo 26 mei 2013 - 22:45

Ik controleer ook altijd mijn bonnetje, zeker bij de C1000. Die rommelen echt vaak met hun aanbiedingen. Als ik thuis ben en er achter kom, ga ik niet meer terug.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Elliot zo 26 mei 2013 - 22:53

Oh ik wou dat ik dat ook eens deed. Ik ben altijd veel te lui, ik gooi maar wat in m'n mandje en pin gewoon braaf wat de mevrouw bij de kassa zegt. Vervolgens vraagt zij: wilt u het bonnetje? En dan zeg ik altijd dat ik 'm niet hoef.

Misschien moet ik voortaan ook eens ja zeggen, dan kan ik het even nachecken!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Rush zo 26 mei 2013 - 22:54

Als ik speciaal voor een korting naar de winkel ga of een kortingsbon heb, dan controleer ik dat wel. En dan zou ik het dus ook zeggen als het niet klopt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Lejow zo 26 mei 2013 - 22:55

Ik ga terug, niet zo zeer om de 80 cent maar om het principe.
En trouwens, toch deels wel voor de 80 cent, als je dat steeds laat liggen loop je uiteindelijk best wat geld mis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Bazinga zo 26 mei 2013 - 23:04

Maar euh Nyx... Nu heb je dus korting gehad, op iets.. Dat niet klopt, of?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 23:13

Ik zou het wel gevraagd hebben maar me erbij hebben neergelegd. Er staat nl ook altijd zoiets als 'drukfouten voorbehouden' in. Dus puntje bij paaltje zijn ze je niets verplicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Elliot zo 26 mei 2013 - 23:52

Bazinga schreef:Maar euh Nyx... Nu heb je dus korting gehad, op iets.. Dat niet klopt, of?
Haha ja volgens mij ook. Alleen maar omdat de advertentie niet duidelijk genoeg was. Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  girli zo 26 mei 2013 - 23:57

Je moet eens weten waar mensen mee wegkomen als ze maar lang genoeg zeuren. Toen ik nog bij de AH werkte kwam een keer een man een blik soep terugbrengen wat hij beweerde de dag ervoor gekocht te hebben (zonder bonnetje uiteraard) met een etiket dat al jaren niet meer werd verkocht en dus ook flink over datum. Hij maakte flinke stennis en AH gaf het geld terug, ook al had die man waarschijnlijk dat blik ergens achterin zijn voorraadkast gevonden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 0:03

Ik controleer dat nooit. Wat ik wel altijd doe is als bijvoorbeeld een doosje champignon waarop staat dat het 250 gram is wegen. Vaak zit er in verpakkingen net iets minder. Mooi geld verdienen voor de producent smile Ik doe verder niks met die kennis, ik vind het gewoon leuk om te weten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Frappuccino ma 27 mei 2013 - 0:44

Ik ga de discussie ook aan, ik had het laatst met ristorante pizza's. In de folder stond 2 + 1 gratis dus ik had er 3 uitgezocht. Bleek het slechts voor bepaalde pizza's te gelden maar er stond in de folder niet duidelijk bij welke precies. Het bleek dus niet voor de mijne te gelden, maar uiteindelijk heb ik er toch 1 gratis meegekregen, omdat het dus gewoon niet duidelijk in de folder stond.

Ik vraag ook altijd de bon om te controleren of alle kortingen er wel af zijn, het komt regelmatig voor dat er iets niet klopt.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Mizz_S ma 27 mei 2013 - 0:45

Ik controleer ook altijd de bon, en als iets niet klopt loop ik even langs de servicebalie. Ik ga er geen ellenlange discussies over voeren ofzo, maar dat is eigenlijk ook nooit nodig. Ik heb zelf jaren bij de AH gewerkt, ik weet dus hoe het werkt, en als ik terugga heb ik dus ook altijd gelijk en kan ik ook uitleggen wat er niet klopt. Ze doen dan ook nooit moeilijk trouwens (deed ik zelf ook niet, tenzij de klant ongelijk had).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Discussie in de supermarkt Empty Re: Discussie in de supermarkt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum