Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+115
Rizzo
Inge
NoorA
Katjing
VeryCherry
Isis
Aimee
Bazinga
MissBlunt
Pompoen
Feline
Ayla
Samantha
luisa
Pien
Viva
Lavendel
Jerry
*Troela*
Aziraphale
jena
ellibre
Cheesegirl
Twellie
Tiana
Fiwen
MADDIE
Janelie
Flower_L
Tiara
blondje1313
Curious
Jilke
Lousanne
JustMeDaan
Happinaz
smooch
Theeleut
cin-87
Lady1984
Tinus
Highway
sanne-84
Annemoontje
Marin
Esperanza
Bacio
Raindrop
slaatje
Sjaantje
SuperGrover
Caresses
Oasis
Niekske
Siamsa
Bay
Sugarfall
Poisongirl
sonly
litllejoy
Rouge
Kowalski
Vanilla Queen
Atelier Madame
Coco
shadow
M@niek
Sterre
Makamba
Tania
Minx
Benthe
rapa nui
Lenthe
bolus26
loesje
Suus
Arwyn
nina
Ella
Blond
Filoria
Bliss
Gympie
Rumble
Caro
Rush
Poubelle
Snoes
Aletta
Lady4
RYW
Paper Crown
Darius
Bruintje Beer
luenca
FireButterfly
Steep
Stuiterbal
Merai
Alex
_Nina
Mamsie
Kqip
SoGood
Discordia
Lejow
Parisienne
Blair
June
mzcharlotte
Ibbeltje
girli
Susan
Antibes
119 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 10:16

Beachgirl_24 schreef:
Maura schreef:
Beachgirl_24 schreef:Als hij iets zou proberen bij jou zou ik er lekker in meegaan. Jij bent tenslotte vrijgezel (en mag doen en laten wat je wilt) en hij is dan diegene die dan de 1e verkeerde stap zet. Vooral omdat je geen relatie meer met hem wilt maar wel seks wilt.

Alleen moet je voor jezelf wel heel goed beslissen of je er geen spijt van gaat krijgen als er iets gebeurt.

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Want ook al is iemand vrijgezel, ze zijn niet gevrijwaard omdat ze dit zijn. 'Alles kan kapot' zei mijn collega eens. Ik krijg daar toch echt de kriebels van. En niet de goeden.

Nouja als hij begint vind ik dat ze daar in mee kan gaan, omdat ze vrijgezel is ja. Dan begint hij en is hij blijkbaar van plan om zijn relatie op het spel te zetten.

Zou als ik haar was niet zelf beginnen met bepaalde intieme acties "omdat ze toch vrijgezel is".

Misschien vind ik mezelf iets teveel verantwoordelijk voor andermans relatie. Want ik doe er niets mee. Ook niet als de ander begint.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Beachgirl ma 3 sep 2012 - 10:39

Maura schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Maura schreef:
Beachgirl_24 schreef:Als hij iets zou proberen bij jou zou ik er lekker in meegaan. Jij bent tenslotte vrijgezel (en mag doen en laten wat je wilt) en hij is dan diegene die dan de 1e verkeerde stap zet. Vooral omdat je geen relatie meer met hem wilt maar wel seks wilt.

Alleen moet je voor jezelf wel heel goed beslissen of je er geen spijt van gaat krijgen als er iets gebeurt.

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Want ook al is iemand vrijgezel, ze zijn niet gevrijwaard omdat ze dit zijn. 'Alles kan kapot' zei mijn collega eens. Ik krijg daar toch echt de kriebels van. En niet de goeden.

Nouja als hij begint vind ik dat ze daar in mee kan gaan, omdat ze vrijgezel is ja. Dan begint hij en is hij blijkbaar van plan om zijn relatie op het spel te zetten.

Zou als ik haar was niet zelf beginnen met bepaalde intieme acties "omdat ze toch vrijgezel is".

Misschien vind ik mezelf iets teveel verantwoordelijk voor andermans relatie. Want ik doe er niets mee. Ook niet als de ander begint.

Goede eigenschap!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 3 sep 2012 - 19:33

Waarschijnlijk voelt de vriendin van jouw ex nattigheid, en accepteerd ze daarom jullie vriendschap niet. En als je heel eerlijk bent, kun je haar dat dan kwalijk nemen? Jij geeft al aan meer te willen, hij laat doorschemeren dat misschien ook wel te willen, zi voelt dat misschien wel aan....Hoe lullig de situatie ook is, de relatie is over. Hij heeft gekozen voor een leven met haar. En hoe erg jullie elkaar dan ook mogen missen, jullie kunnen het beiden niet maken tegenover zijn huidige vriendin. Ook niet als hij zou beginnen.
Zolang je er niet zeker van bent dat jullie beiden niet sterk genoeg zijn van elkaar af te blijven, zou ik gesprek niet aangaan. Ik voorspel meer ellende dan oplossingen op dat moment.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW ma 3 sep 2012 - 20:10

slaatje schreef:Waarschijnlijk voelt de vriendin van jouw ex nattigheid, en accepteerd ze daarom jullie vriendschap niet. En als je heel eerlijk bent, kun je haar dat dan kwalijk nemen? Jij geeft al aan meer te willen, hij laat doorschemeren dat misschien ook wel te willen, zi voelt dat misschien wel aan....Hoe lullig de situatie ook is, de relatie is over. Hij heeft gekozen voor een leven met haar. En hoe erg jullie elkaar dan ook mogen missen, jullie kunnen het beiden niet maken tegenover zijn huidige vriendin. Ook niet als hij zou beginnen.
Zolang je er niet zeker van bent dat jullie beiden niet sterk genoeg zijn van elkaar af te blijven, zou ik gesprek niet aangaan. Ik voorspel meer ellende dan oplossingen op dat moment.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hoezo haatgevoelens tegenover die vriendin omdat ze niet wil dat jullie contact hebben? Ze heeft toch groot gelijk? Je wil toch ook haar vent? En dan die opmerkingen over mannelijk en zo en dit soort plannen... Weinig respect te vinden. Als hij het niet ziet zitten met haar, dan moet hij het uitmaken. En hij heeft dat niet gedaan.

En ook eens met Rioolspook... Nu je goed in je vel zit ben je de perfecte vrouw voor hem? Met alle respect, maar daar zou ik me echt te goed voor voelen, hoor. Ik ben de perfecte vrouw voor mijn vriend in goede en in slechte tijden en voor minder ga ik echt niet.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 3 sep 2012 - 20:21

RYW schreef:
slaatje schreef:Waarschijnlijk voelt de vriendin van jouw ex nattigheid, en accepteerd ze daarom jullie vriendschap niet. En als je heel eerlijk bent, kun je haar dat dan kwalijk nemen? Jij geeft al aan meer te willen, hij laat doorschemeren dat misschien ook wel te willen, zi voelt dat misschien wel aan....Hoe lullig de situatie ook is, de relatie is over. Hij heeft gekozen voor een leven met haar. En hoe erg jullie elkaar dan ook mogen missen, jullie kunnen het beiden niet maken tegenover zijn huidige vriendin. Ook niet als hij zou beginnen.
Zolang je er niet zeker van bent dat jullie beiden niet sterk genoeg zijn van elkaar af te blijven, zou ik gesprek niet aangaan. Ik voorspel meer ellende dan oplossingen op dat moment.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hoezo haatgevoelens tegenover die vriendin omdat ze niet wil dat jullie contact hebben? Ze heeft toch groot gelijk? Je wil toch ook haar vent? En dan die opmerkingen over mannelijk en zo en dit soort plannen... Weinig respect te vinden. Als hij het niet ziet zitten met haar, dan moet hij het uitmaken. En hij heeft dat niet gedaan.

En ook eens met Rioolspook... Nu je goed in je vel zit ben je de perfecte vrouw voor hem? Met alle respect, maar daar zou ik me echt te goed voor voelen, hoor. Ik ben de perfecte vrouw voor mijn vriend in goede en in slechte tijden en voor minder ga ik echt niet.

En hier ben ik het weer mee eens. Hoe mannelijk ze in jouw ogen ook uit mag zien, jouw ex is het daar blijkbaar niet mee eens. Het klinkt meer als een stuk jalozie naar haar toe, en ik vind het eelijk gezegd een beetje kinderachtig om op die manier over haar te praten.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 21:43

@ Slaatje: Zij weet niet dat ik en mijn ex contact hebben. Ze weet dat we heel af en toe whatsappen (op een normale manier waarvan zij geen reden heeft tot bezorgdheid). Maar op dit moment hebben we omdat mijn ex dit wil contact via de Facebook chat omdat mijn ex dus niet wil dat zij erachter komt. (wat ik zelf ook echt totaal niet vind kunnen dat hij dit voor haar verborgen houdt!) Dus ik weet niet of zij nattigheid voelt, ze is zelf vrij bezitterig en ik denk dat dat het meer is. Maar dat we contact hebben achter haar rug om dat vind ik zelf niet kunnen en dat heb ik hem ook gezegd. Hij zegt alleen dat hij wil dat het goed zit tussen ons en dat zij daar op dit moment nog niet klaar voor is om dat te accepteren.

@RYW Ik ben idd misschien jaloers ja, en dit zal ik moeten accepteren dat hij voor haar gekozen heeft terwijl het misschien totaal zijn type meisje niet is weet ik ook wel. En ik weet ook dat ik sterker moet zijn, en dat hij mij idd ook had moeten accepteren toen ik niet lekker in mijn vel zat. Maar daar komt het grote zwak voor hem weer om de hoek, maar idd ik moet echt mezelf sterk houden. Maar dat is moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje ma 3 sep 2012 - 22:34

Biechtje01 schreef:@ Slaatje: Zij weet niet dat ik en mijn ex contact hebben. Ze weet dat we heel af en toe whatsappen (op een normale manier waarvan zij geen reden heeft tot bezorgdheid). Maar op dit moment hebben we omdat mijn ex dit wil contact via de Facebook chat omdat mijn ex dus niet wil dat zij erachter komt. (wat ik zelf ook echt totaal niet vind kunnen dat hij dit voor haar verborgen houdt!) Dus ik weet niet of zij nattigheid voelt, ze is zelf vrij bezitterig en ik denk dat dat het meer is. Maar dat we contact hebben achter haar rug om dat vind ik zelf niet kunnen en dat heb ik hem ook gezegd. Hij zegt alleen dat hij wil dat het goed zit tussen ons en dat zij daar op dit moment nog niet klaar voor is om dat te accepteren.

@RYW Ik ben idd misschien jaloers ja, en dit zal ik moeten accepteren dat hij voor haar gekozen heeft terwijl het misschien totaal zijn type meisje niet is weet ik ook wel. En ik weet ook dat ik sterker moet zijn, en dat hij mij idd ook had moeten accepteren toen ik niet lekker in mijn vel zat. Maar daar komt het grote zwak voor hem weer om de hoek, maar idd ik moet echt mezelf sterk houden. Maar dat is moeilijk.

Maar misschien heeft zij dit allemaal wel zien staan in zijn fb of whats app. Ik snap best dat het moeilijk is om het contact afzijdig te houden, vooral als je een zwak hebt voor hem, maar in dit geval vind ik het helemaal oneerlijk.
Ik voel dit soort dingen ook altijd aan mijn intuitie, of ik nu dingen weet of niet. En zij weet natuurlijk wel dat jullie 8 jaar lang lief en leed hebben gedeeld.
Waarom moeten er zo nodig dingen uitgesproken worden? Schiet je er iets mee op als dat gebeurt is. Want ik denk eerlijk gezegd dat dit voor jezelf een excuus is om bij hem in de buurt te zijn. Wat voor meerwaarde heeft dit gesprek? En zou het bijvoorbeeld niet mogeijk zijn het via de mail uit te spreken? Misschien niet meest voor de hand liggen oplossing, maar op die manier ontloop je wel het gevaar van bij elkaar zitten en dingen laten gebeuren die dan ongetwijfeld gaan gebeuren.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW di 4 sep 2012 - 0:22

Alweer eens met slaatje. Het is niet alleen zo dat je dingen zou kunnen 'laten' gebeuren, maar het is zelfs zo dat jij wil dat hij weer van jou wordt. Ik zou het ook vermijden.

Enne... Niet zijn type? Sorry, klinkt misschien lullig, maar hij vindt blijkbaar van wel, want hij is nog steeds met haar samen. Ik snap dat je jaloersig bent, maar zij heeft dit soort kwaadspreken niet verdiend, sterker nog, haar ideeën over jullie contact en misschien over jouw intenties kloppen haarscherp. En inderdaad, zoals slaatje ook al zegt, zij zal best aanvoelen hoe of wat, al weet ze het niet zeker.

En nou ja, wat je zelf al zegt... Hij houdt jullie contact geheim voor haar. Dat is toch niet fraai? Dat is toch geen vriendschap? Als het alleen vriendschap is hoeft hij jou niet te verbergen en kunnen jullie openlijk contact hebben, en als het meeris dan vriendschap dan heeft zij dus groot gelijk, en houdt hij het stiekem achter omdat hij ook wel weet dat het mis is.

Al met al... Ja, ik zou me er niet voor lenen, sorry. Ik zou het ook te lullig vinden tegen die vriendin, ik zou haar 'gelijk' niet willen bewijzen en zou al helemaal geen kerel terugwillen die mij alleen op mijn best leuk vindt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba di 4 sep 2012 - 0:26

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Slaatje en RYW. Heb er niks meer aan toe te voegen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 0:57

RYW schreef:Alweer eens met slaatje. Het is niet alleen zo dat je dingen zou kunnen 'laten' gebeuren, maar het is zelfs zo dat jij wil dat hij weer van jou wordt. Ik zou het ook vermijden.

Enne... Niet zijn type? Sorry, klinkt misschien lullig, maar hij vindt blijkbaar van wel, want hij is nog steeds met haar samen. Ik snap dat je jaloersig bent, maar zij heeft dit soort kwaadspreken niet verdiend, sterker nog, haar ideeën over jullie contact en misschien over jouw intenties kloppen haarscherp. En inderdaad, zoals slaatje ook al zegt, zij zal best aanvoelen hoe of wat, al weet ze het niet zeker.

En nou ja, wat je zelf al zegt... Hij houdt jullie contact geheim voor haar. Dat is toch niet fraai? Dat is toch geen vriendschap? Als het alleen vriendschap is hoeft hij jou niet te verbergen en kunnen jullie openlijk contact hebben, en als het meeris dan vriendschap dan heeft zij dus groot gelijk, en houdt hij het stiekem achter omdat hij ook wel weet dat het mis is.

Al met al... Ja, ik zou me er niet voor lenen, sorry. Ik zou het ook te lullig vinden tegen die vriendin, ik zou haar 'gelijk' niet willen bewijzen en zou al helemaal geen kerel terugwillen die mij alleen op mijn best leuk vindt.

Helemaal eens. En daarnaast: dit flikt hij bij haar. En je zei al dat ze elkaar kenden voordat jullie relatie verbroken was. Tja... hoe weet je dat hij het niet eerder heeft gedaan en in de toekomst weer zal doen? Volgens mij eet deze vent gewoon het liefste van 2 walletjes. Ik zou me er ook niet voor laten lenen. Hou de eer aan jezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 2:20

Ik heb niet echt een biecht, maar meer iets wat ik nu niet onder mijn eigen naam kwijt wil.
Het huis van mijn zus staat al 3 jaar te koop en na heel wat kijkers later en een ton in prijs gezakt te zijn, lijkt er nu eindelijk een stel echt geinteresseerd te zijn in het huis. Hoop zo erg dat het nu eindelijk verkocht gaat worden zodat mijn zus een ander huis kan kopen en daar weg kan met de kinderen. Ze komen straks voor de 2de keer binnen een week bezichtigen en gaven aan op een snelle afhandeling te hopen. Dus dat geeft hoop, veel hoop. En ik hoop zo dat het geen valse hoop is voor mijn zus en voornamelijk haar kinderen. Hun vader woont nu naast ze, maar dat levert alleen maar ontzettend veel gezeik en verdriet bij de kinderen op. En mijn zus kan amper bezoek ontvangen zonder enige controle..
En ik? Ik vind het heel spannend. Ik vrees dat ik geen oog dicht doe vanacht. Biechttopic 4 - Pagina 39 394967 Ik lijk mijn moeder wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 2:25

Luce schreef:
RYW schreef:Alweer eens met slaatje. Het is niet alleen zo dat je dingen zou kunnen 'laten' gebeuren, maar het is zelfs zo dat jij wil dat hij weer van jou wordt. Ik zou het ook vermijden.

Enne... Niet zijn type? Sorry, klinkt misschien lullig, maar hij vindt blijkbaar van wel, want hij is nog steeds met haar samen. Ik snap dat je jaloersig bent, maar zij heeft dit soort kwaadspreken niet verdiend, sterker nog, haar ideeën over jullie contact en misschien over jouw intenties kloppen haarscherp. En inderdaad, zoals slaatje ook al zegt, zij zal best aanvoelen hoe of wat, al weet ze het niet zeker.

En nou ja, wat je zelf al zegt... Hij houdt jullie contact geheim voor haar. Dat is toch niet fraai? Dat is toch geen vriendschap? Als het alleen vriendschap is hoeft hij jou niet te verbergen en kunnen jullie openlijk contact hebben, en als het meeris dan vriendschap dan heeft zij dus groot gelijk, en houdt hij het stiekem achter omdat hij ook wel weet dat het mis is.

Al met al... Ja, ik zou me er niet voor lenen, sorry. Ik zou het ook te lullig vinden tegen die vriendin, ik zou haar 'gelijk' niet willen bewijzen en zou al helemaal geen kerel terugwillen die mij alleen op mijn best leuk vindt.

Helemaal eens. En daarnaast: dit flikt hij bij haar. En je zei al dat ze elkaar kenden voordat jullie relatie verbroken was. Tja... hoe weet je dat hij het niet eerder heeft gedaan en in de toekomst weer zal doen? Volgens mij eet deze vent gewoon het liefste van 2 walletjes. Ik zou me er ook niet voor laten lenen. Hou de eer aan jezelf.

Jullie hebben gelijk. Ik moet mijn gevoel echt aan de kant zetten.

Ik heb hem nu gesmst dat ik het niet vind kunnen dat hij (na amper 6 maanden relatie) al flink liegt tegen haar over ons contact. Ook heb ik gezegd dat ik absoluut geen trek heb in vijandigheid/oorlog met haar als zij er ineens achter komt dat wij stiekem contact hebben gehad, dat dat zijn probleem is en dat ik er dan niks mee te maken wil hebben.

Ik heb hem als laatste gezegd dat ik niet eerder een gesprek/ontmoeting met hem wil voordat hij eerlijk is geweest tegen zijn vriendin over ons chatcontact en over het feit dat we elkaar weer eens persoonlijk willen spreken. Vind ze het niet oke dan is het klaar, en hebben we geen contact en gaat hij het verder samen met haarmaar uitvechten.



Edit: Ik ga hem niet verleiden hoor, die gedachte heb ik echt al lang al uit mijn hoofd gezet, en hij is ook noet van plan om vreemd te gaan zegt hij tegen mij in zijn berichtjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 2:53

Persoonlijk had ik hem niet gesmst. En zeer zeker niet voor het blok gezet. Maar misschien ben ik daarin heel erg makkelijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:10

Maura schreef:Persoonlijk had ik hem niet gesmst. En zeer zeker niet voor het blok gezet. Maar misschien ben ik daarin heel erg makkelijk?

Naja dat was nu even mijn enige optie, want hij is aan het werk en zou misschien vanavond langskomen. En tsja ik zet hem misschien voor het blok ja, maar weet niet goed hoe ik het anders aan moet pakken.

Als ik hem vraag om eerlijk te zijn tegen haar dan doet hij het toch niet, dan lult hij zich eruit en dan zegt hij: Ja dat komt zodra *** er klaar voor is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:16

Ik snap je ergens wel.

De vriendin van mijn goede vriend weet niets van ons contact. Ik vraag me uberhaupt af of ze van mijn bestaan weet. En ondanks dat de berichten wel eens verder gaan dan 'Hoi' en 'Hoe is het?', heb ik nooit de behoefte gehad om hem te vertellen dat hij haar moet vertellen van mij. Want ik wil verder niets van hem. Door het hem wel op die manier op te leggen, heb ik het gevoel dat je ergens toch hoopt dat het uit de hand loopt en dat je hem terugkrijgt. Maar dat is mijn gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Makamba di 4 sep 2012 - 3:18

Biechtje01 schreef:Ik heb niet echt een biecht, maar meer iets wat ik nu niet onder mijn eigen naam kwijt wil.
Het huis van mijn zus staat al 3 jaar te koop en na heel wat kijkers later en een ton in prijs gezakt te zijn, lijkt er nu eindelijk een stel echt geinteresseerd te zijn in het huis. Hoop zo erg dat het nu eindelijk verkocht gaat worden zodat mijn zus een ander huis kan kopen en daar weg kan met de kinderen. Ze komen straks voor de 2de keer binnen een week bezichtigen en gaven aan op een snelle afhandeling te hopen. Dus dat geeft hoop, veel hoop. En ik hoop zo dat het geen valse hoop is voor mijn zus en voornamelijk haar kinderen. Hun vader woont nu naast ze, maar dat levert alleen maar ontzettend veel gezeik en verdriet bij de kinderen op. En mijn zus kan amper bezoek ontvangen zonder enige controle..
En ik? Ik vind het heel spannend. Ik vrees dat ik geen oog dicht doe vanacht. Biechttopic 4 - Pagina 39 394967 Ik lijk mijn moeder wel.

Hopelijk gaat het door en kunnen je zus en de kinderen samen een nieuwe frisse start maken in een nieuw huis! Spannend.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:40

Maura schreef:Ik snap je ergens wel.

De vriendin van mijn goede vriend weet niets van ons contact. Ik vraag me uberhaupt af of ze van mijn bestaan weet. En ondanks dat de berichten wel eens verder gaan dan 'Hoi' en 'Hoe is het?', heb ik nooit de behoefte gehad om hem te vertellen dat hij haar moet vertellen van mij. Want ik wil verder niets van hem. Door het hem wel op die manier op te leggen, heb ik het gevoel dat je ergens toch hoopt dat het uit de hand loopt en dat je hem terugkrijgt. Maar dat is mijn gevoel.

Waar ik bang voor ben is dat als zijn vriendin hierachter komt dat ik dan al het gezeik en de problemen krijg, omdat ze mij niet mag en mij dan automatisch als schuldige ziet.

Ze heeft ook al rondgebazuind dat ik mijn ex stalk, terwijl hij juist diegene is die constant contact met mij zoekt. Hoe dan ook zal ze altijd partij voor hem kiezen, wat hij ook flikt. En ik heb geen zin om straks zwartgemaakt te worden als uitkomt dat wij elkaar spreken en gezien hebben, en dat hij er makkelijk mee wegkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  slaatje di 4 sep 2012 - 3:56

Biechtje01 schreef:
Maura schreef:Ik snap je ergens wel.

De vriendin van mijn goede vriend weet niets van ons contact. Ik vraag me uberhaupt af of ze van mijn bestaan weet. En ondanks dat de berichten wel eens verder gaan dan 'Hoi' en 'Hoe is het?', heb ik nooit de behoefte gehad om hem te vertellen dat hij haar moet vertellen van mij. Want ik wil verder niets van hem. Door het hem wel op die manier op te leggen, heb ik het gevoel dat je ergens toch hoopt dat het uit de hand loopt en dat je hem terugkrijgt. Maar dat is mijn gevoel.

Waar ik bang voor ben is dat als zijn vriendin hierachter komt dat ik dan al het gezeik en de problemen krijg, omdat ze mij niet mag en mij dan automatisch als schuldige ziet.

Ze heeft ook al rondgebazuind dat ik mijn ex stalk, terwijl hij juist diegene is die constant contact met mij zoekt. Hoe dan ook zal ze altijd partij voor hem kiezen, wat hij ook flikt. En ik heb geen zin om straks zwartgemaakt te worden als uitkomt dat wij elkaar spreken en gezien hebben, en dat hij er makkelijk mee wegkomt.

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan door hem die sms te sturen. Laat het voorlopig rusten en reageer pas weer als je zeker weet dat hij het ook daadwerkelijk aan zijn vriendin verteld heeft.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:17

Ik eet bijna niks meer de laatste tijd. Elke avond als ik thuis kom gooi ik brood weg. Buiten het feit dat het zonde van het geld is, is het ook niet gezond. Ik ben veel afgevallen en al voorbij mijn streefgewicht. Ik wil niet nog meer afvallen maar ik eet zo weinig en heb best een zware baan. Ik snap niet dat ik geen honger meer heb, voorheen had ik dat namelijk heel erg veel overdag. Overdag eet ik misschien 1 of 2 boterhammen en in de avond nog wel een maaltijd maar dat is toch nooit genoeg? Hoe zorg ik dat ik meer trek krijg? Ik heb vandaag tegen heug en meug 1 boterham weg gekregen en de korstjes zelfs nog weggegooid. Dan nog wel een avondmaaltijd hoor maar genoeg is het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Droopy28 di 4 sep 2012 - 17:22

Biechtje01 schreef:Ik eet bijna niks meer de laatste tijd. Elke avond als ik thuis kom gooi ik brood weg. Buiten het feit dat het zonde van het geld is, is het ook niet gezond. Ik ben veel afgevallen en al voorbij mijn streefgewicht. Ik wil niet nog meer afvallen maar ik eet zo weinig en heb best een zware baan. Ik snap niet dat ik geen honger meer heb, voorheen had ik dat namelijk heel erg veel overdag. Overdag eet ik misschien 1 of 2 boterhammen en in de avond nog wel een maaltijd maar dat is toch nooit genoeg? Hoe zorg ik dat ik meer trek krijg? Ik heb vandaag tegen heug en meug 1 boterham weg gekregen en de korstjes zelfs nog weggegooid. Dan nog wel een avondmaaltijd hoor maar genoeg is het niet.

Ik zeg niet dat het zo is maar het kan wel zo zijn dat je wil zo sterk is dat je gewoon geen honger meer hebt, omdat je dat gewoon heel goed kan onderdrukken, dan vraagt het lichaam er niet meer om. Vooral mensen die heel veel afvallen/ willen afvallen leren zichzelf dat aan en eigenlijk sla je daarmee een klein beetje door. Probeer voor jezelf een soort van eetschema te maken en op vaste tijden iets te eten... ook al heb je geen trek, eet op die tijd toch iets al is het maar iets kleins en iets wat je echt lekker vindt.

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 20:44

Makamba schreef:

Hopelijk gaat het door en kunnen je zus en de kinderen samen een nieuwe frisse start maken in een nieuw huis! Spannend.

Ze hebben direct een bod gedaan! Biechttopic 4 - Pagina 39 281626781
Dat zal in die prijsklasse nog wel een beetje over en weer gaan met tegenbiedingen, maar ze gaan er vast uitkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  VeryCherry di 4 sep 2012 - 20:49

Biechtje01 schreef:
Makamba schreef:

Hopelijk gaat het door en kunnen je zus en de kinderen samen een nieuwe frisse start maken in een nieuw huis! Spannend.

Ze hebben direct een bod gedaan! Biechttopic 4 - Pagina 39 281626781
Dat zal in die prijsklasse nog wel een beetje over en weer gaan met tegenbiedingen, maar ze gaan er vast uitkomen.

Ooooh wat fijn zeg!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 23:04

Droopy28 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik eet bijna niks meer de laatste tijd. Elke avond als ik thuis kom gooi ik brood weg. Buiten het feit dat het zonde van het geld is, is het ook niet gezond. Ik ben veel afgevallen en al voorbij mijn streefgewicht. Ik wil niet nog meer afvallen maar ik eet zo weinig en heb best een zware baan. Ik snap niet dat ik geen honger meer heb, voorheen had ik dat namelijk heel erg veel overdag. Overdag eet ik misschien 1 of 2 boterhammen en in de avond nog wel een maaltijd maar dat is toch nooit genoeg? Hoe zorg ik dat ik meer trek krijg? Ik heb vandaag tegen heug en meug 1 boterham weg gekregen en de korstjes zelfs nog weggegooid. Dan nog wel een avondmaaltijd hoor maar genoeg is het niet.

Ik zeg niet dat het zo is maar het kan wel zo zijn dat je wil zo sterk is dat je gewoon geen honger meer hebt, omdat je dat gewoon heel goed kan onderdrukken, dan vraagt het lichaam er niet meer om. Vooral mensen die heel veel afvallen/ willen afvallen leren zichzelf dat aan en eigenlijk sla je daarmee een klein beetje door. Probeer voor jezelf een soort van eetschema te maken en op vaste tijden iets te eten... ook al heb je geen trek, eet op die tijd toch iets al is het maar iets kleins en iets wat je echt lekker vindt.

Ik herken het voor het eerst in tijden ook. Ik heb veel aan mijn hoofd en lijk erg weinig honger te hebben. Maar je moet idd wel eten, anders ben je nog verder van huis. Wat ik dus júist probeer te doen is dingen maken die je smaakpupillen triggeren. Maak dingen met enorm veel smaak, maak een gazpacho bijvoorbeeld. hartstikke gezond, veel vitaminen en het schrikt je smaakpupillen echt wakker. Maak dingen die je normaal niet zo snel zou maken en maak aparte broodcombinaties. Op die manier ben je er meer mee bezig en smaakt het je ook oprecht beter.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 1:27

Ik beken dat ik een serieus alcoholprobleem heb.

In eerste instantie dacht ik dat ik het zelf allemaal wel in de hand had. Wat deels ook wel zo was. Want als ik geen zin had om te drinken, dan dronk ik gewoon niet. Maar het leven lijkt zoveel makkelijker met drank. Tot op het punt dat ik wakker word en me besef wat ik allemaal heb gedaan. En dan drink ik maar weer om dat te vergeten. Om vervolgens nog meer fouten te maken.

Ik heb net de huisarts gebeld. Op deze manier leven is geen leven. Ik kan pas volgende week woensdag terecht. En eigenlijk weet ik niet wat ik van de huisarts wil of wat ik kan verwachten. Maar er moet iets veranderen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Lousanne wo 5 sep 2012 - 1:33

Biechtje01 schreef:Ik beken dat ik een serieus alcoholprobleem heb.

In eerste instantie dacht ik dat ik het zelf allemaal wel in de hand had. Wat deels ook wel zo was. Want als ik geen zin had om te drinken, dan dronk ik gewoon niet. Maar het leven lijkt zoveel makkelijker met drank. Tot op het punt dat ik wakker word en me besef wat ik allemaal heb gedaan. En dan drink ik maar weer om dat te vergeten. Om vervolgens nog meer fouten te maken.

Ik heb net de huisarts gebeld. Op deze manier leven is geen leven. Ik kan pas volgende week woensdag terecht. En eigenlijk weet ik niet wat ik van de huisarts wil of wat ik kan verwachten. Maar er moet iets veranderen...

Wat goed dat je inziet dat je een alcoholprobleem hebt en dat je de stap hebt gemaakt om naar de huisarts te gaan en je er iets aan wil doen. De belangrijkste stap is gezet, dat is knap van je! Heel veel succes en sterkte verder!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 39 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum