Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
+96
Le Chat Noir
Blue flower
liesje
tuttebel
Lejow
Poubelle
Dikkie Dik
Antibes
krabbekeklijn
Filoria
Ugly Betty
joyce0606
FireButterfly
Mees
Honey*Bee
Happydobby
Merai
Tinus
Toet
Mari
SarahKey
Discordia
Ayla
Evalynn
Zannah
Bliss
Kat1980
TukTuk
Minx
Bruintje Beer
Linda
Emmayes
JustMeDaan
Guusje
Suus
Stuiterbal
Thunder
Annemoontje
Takkie
Tazz
Mida4you
dolfijn1982
Monte
Sterre
Rose
SuperGrover
Verde
Benthe
Atelier Madame
Noortje
Lady Starstruck
Lise_E
Parisienne
Marin
Esperanza
Poisongirl
Paper Crown
Rush
Snoes
Jeanette
Caroow
Silver
Error
Burn
Phileine
Darius
Bazinga
_Femme
Chocoholic
ladycat
Carra
RioolSpook
Sylvana
Raindrop
Floor
Melis1985
Lenster
Zonnetje
kwak
_Lacey_
Blond
Pompoen
Issa
Caribbeanlover
Oasis
Rouxxxe
Knof
Lenthe
SoGood
_Nina
Zwerver
Susan
vlinder-19
Kowalski
Tania
Rapunzel
100 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
Dankjewel Sogood en Carra, lief!
Het is wel een issue voor me en ik word er met momenten wel verdrietig van, maar ik kan het ook weg stoppen om me te focussen op dingen die nu belangrijker zijn
Het is wel een issue voor me en ik word er met momenten wel verdrietig van, maar ik kan het ook weg stoppen om me te focussen op dingen die nu belangrijker zijn
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Toen ik 12 was: Ik was met een vriendinnetje in onze tuin aan het spelen en ging naar de wc. Toen zag ik dat het raak was, en dat was wel even een 'Oh!' momentje. Daarna maandverband gevraagd aan mijn mam - ze was zo trots haha - en ben verder gaan spelen. No big deal.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik was 11.. we waren op voetbalkamp/toernooi vanuit school en ik werd het op de 2e dag van de 6... Wat een ramp was dat. Alleen maar klasgenootjes/leraren om mij heen en durfde het tegen niemand te zeggen. Tot ze mijn bed moesten verschonen, een van de begeleiders had me maar even apart genomen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Één maand voor m'n elfde verjaardag en ik vond 't zwaar klote! Was vroeger echt een tomboy, vond al die bende helemaal niks. Bovendien werd k flink in de war gemaakt door m'n moeders; mijn moeder gebruikte tampons en gaf altijd aan, dat frisser en hygienischer te vinden. Mijn stiefmoeder gebruikte maandverband, omdat zij dát juist frisser en schoner vond. (Nu vind ik dat dus écht niet, maar goed...) Ik wist niet wat ik moest doen en naar wie ik moest luisteren duuus. Deed ik 't allebei maar
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
11, zat in groep 8. Verschrikkelijk gedoe.
Ik ben benieuwd hoe ik straks zal reageren op mijn dochter.
Ik ben benieuwd hoe ik straks zal reageren op mijn dochter.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik werd een dag voor mijn zestiende verjaardag ongesteld en was er erg blij mee. Veel vriendinnen 'zeurden' of ik al ongesteld was, ik had het idee iets heel belangrijks te misssen. Daar ben ik op teruggekomen
Gast- Gast
@ Kowalski: Heb je ze op beide?
Mijn zus heeft het op 1 gehad...
Ik was... Uhm... 12 denk ik?
Ik weet het niet eens meer. Mijn ouders waren weg, dat weet ik nog wel en mijn oudste zus paste op met haar vriend.
(we schelen 8 jaar)
Het was avond en ik rende naar beneden. Ik heb bloed! Ik heb bloed! Riep ik...
Mijn zus: Ben je ongesteld? Ik: Uh, ik denk het? Geen idee.
Zwager tegen zus: Ja, loop dan even mee en kijk dan even!!
Ja, ik was ongesteld. Zus had alleen tampons. No way dat ik er meteen zo;n ding in zou stoppen!
Dus toen is mijn zus heel lief naar de overburen gegaan en gevraagd of de buuf misschien maandverband had.
Jee, wat schaamde ze zich hahahaha.
Mijn zus heeft het op 1 gehad...
Ik was... Uhm... 12 denk ik?
Ik weet het niet eens meer. Mijn ouders waren weg, dat weet ik nog wel en mijn oudste zus paste op met haar vriend.
(we schelen 8 jaar)
Het was avond en ik rende naar beneden. Ik heb bloed! Ik heb bloed! Riep ik...
Mijn zus: Ben je ongesteld? Ik: Uh, ik denk het? Geen idee.
Zwager tegen zus: Ja, loop dan even mee en kijk dan even!!
Ja, ik was ongesteld. Zus had alleen tampons. No way dat ik er meteen zo;n ding in zou stoppen!
Dus toen is mijn zus heel lief naar de overburen gegaan en gevraagd of de buuf misschien maandverband had.
Jee, wat schaamde ze zich hahahaha.
Gast- Gast
Ik was 11 of 12...Ik denk 12. Ik schaamde me enorm en probeerde het te verzwijgen. De eerste jaren kon ik er ook niet aan wennen. Toen ben ik een periode niet ongesteld geweest ivm ondergewicht en toen ik weer ongesteld werd na een jaar, was ik opgelucht en kon ik het eindelijk accepteren.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zat in de brugklas, was met oud en nieuw..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik was denk ik 12, 2x opgesteld geweest en vervolgens weer 1,5 jaar niet.. vond ik ook wel prima, vrij vroeg aan de pil begonnen en toen had ik het allemaal in eigen hand haha.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik was 14 op 1e kerstdag. Vervolgens hoefde ik niet mee naar de kerk, vond ik helemaal niet erg toen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was 15, maar zonder groeiremming was ik waarschijnlijk pas 17 of 18 geweest.
Gast- Gast
Ik was 16, ik zat al op het Mbo. Van mijn moeder heb ik bonbons en bloemen gekregen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was 10 en de eerste uit mijn klas uiteraard. Ik vond het echt vreselijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk pas toen ik 15 was.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
....
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
* Schud de hand van Koko* Ik was ook heel erg laat ongesteld, geloof 15 maar ik was op de middelbare school ook een dunne plank. Ik had ook nog geen borsten terwijl ander meisjes dat wel al hadden, sommige zelf al een flinke cupmaat! Ik ben daar nog wel eens mee geplaagd. Heb heel erg lang een kinderfiguur gehad. Maar dat is gelukkig goed gekomen toen ik eenmaal aan de pil ging.Kowalski schreef:Ik was 15 of 16. Alle meiden uit mijn klas waren het al (lang) en waren daar echt trots op. Ik kreeg vaak genoeg te horen: "Ben jij nog niet ongesteld? Tssss!". Ik vond het alleen maar fijn dat ik er nog geen last van had!
Alleen een beetje jammer dat ik nu al een tijd niet meer ongesteld ben, nu zou ik het wel op prijs stellen als ik het was!
Gast- Gast
Ik was 11 en de tweede van m`n klas. Ik werd het voor school, in de ochtend toen in nog thuis was. Ik ben begonnen met maandverband van Libresse, in de oranje verpakking. Later over gegaan op tampons omdat ik maandverband echt smerig vond haha.
Als ik die lappen nu zie vraag ik me af hoe dat ooit in m`n slipjes paste.
Als ik die lappen nu zie vraag ik me af hoe dat ooit in m`n slipjes paste.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
12 en het was hartstikke kut want daarna moesten we op kamp. Door de duinen trekken van 8 uur smorgens tot 16:00 smiddags zonder toiletten in de buurt waar je je even kunt verschonen. BAH!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik was 10. Zat in de klas, stond op van mn stoelte en toen was mijn stoeltje rood gelukkig had mijn leraar daar wat er gebeurde en heeft hij het opgeruimd voor andere leerlingen het zagen. Toen heeft mijn moeder me opgehaald. Ik gebruikte eerst maandverband van always en niet lang daarna tampons. Kan niet tegen maandverband.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik was geloof ik 14 jaar en het was zomer. Mijn moeder heeft me meteen ook maar aan de pil gedaan.
Gast- Gast
Hahaha bij mij precies hetzelfde. Tot de dag vandaag snap ik ook nog steeds niet waarom daar geen prullenbakjes stonden. Mijn lerares wist ook dat ik ongesteld was omdat ik dan niet mee kon zwemmen (gebruikte toen nog maandverband). Ik zie mezelf nog lopen en het stiekem wegmoffelenPunk'd schreef:Ik was 11 en zat in groep 7. Op mijn basisschool hadden ze geen afvalbakje op de toiletten. Vond dat altijd zo erg! Moest ik die dingen in mijn tas mee naar huis nemen want ik durfde niet te zeggen dat ik ongesteld was op school
Gelukkig droeg ik al heel snel tampons en toen gooide ik ze altijd in het toilet. Heel slecht, maar op dat moment kon het mij echt vrij weinig schelen.
Mijn zus was ook al ongesteld toen ze 10 was. In groep 6. Pff zo jong! Was ze doorgelekt zei de leraar tegen haar:"Zo ik zie dat je ongesteld bent geworden, is dat de eerste keer?". (Stomme vent, dat doe je toch niet bij zo'n jonge meid).
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik was gewoon blij dat ik hoorde dat ik een zoontje krijg. Echt, jongens hebben het in de puberjaren in ieder geval op dit gebied makkelijker. Vroeger kwamen wij wel eens op de middelbare school in de ochtend en dan was er die ochtend besloten met zijn alle naar het zwembad te gaan achter ons school, nou bluh, was je hartstikke ongesteld, gebruikte je geen tampons moest je in de hete zon liggen en doodsangsten uitstaan dat je niet doorlekte.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Een week nadat ik 12 was, in groep 8.
Vond het zo erg, durfde t m'n moeder niet te vertellen.
Heb zelfs eerst nog twee dagen maandverband van haar gejat en stiekem op school in m'n onderbroek gedaan en de vieze onderbroeken op m'n kamer bewaard want wilde niet dat ze die in de was zag.
Uiteindelijk verteld en vond ze natuurlijk gewoon bijzonder, haar kleine meisje, alleen toen aan t kerstdiner met de hele familie vertelde ze t aan tafel. Oh wat was ik boos!
Vond het zo erg, durfde t m'n moeder niet te vertellen.
Heb zelfs eerst nog twee dagen maandverband van haar gejat en stiekem op school in m'n onderbroek gedaan en de vieze onderbroeken op m'n kamer bewaard want wilde niet dat ze die in de was zag.
Uiteindelijk verteld en vond ze natuurlijk gewoon bijzonder, haar kleine meisje, alleen toen aan t kerstdiner met de hele familie vertelde ze t aan tafel. Oh wat was ik boos!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke leeftijd dronk je voor het eerst alcohol
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» maat 98 voor welke leeftijd?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» maat 98 voor welke leeftijd?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: