Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

+96
Le Chat Noir
Blue flower
liesje
tuttebel
Lejow
Poubelle
Dikkie Dik
Antibes
krabbekeklijn
Filoria
Ugly Betty
joyce0606
FireButterfly
Mees
Honey*Bee
Happydobby
Merai
Tinus
Toet
Mari
SarahKey
Discordia
Ayla
Evalynn
Zannah
Bliss
Kat1980
TukTuk
Minx
Bruintje Beer
Linda
Emmayes
JustMeDaan
Guusje
Suus
Stuiterbal
Thunder
Annemoontje
Takkie
Tazz
Mida4you
dolfijn1982
Monte
Sterre
Rose
SuperGrover
Verde
Benthe
Atelier Madame
Noortje
Lady Starstruck
Lise_E
Parisienne
Marin
Esperanza
Poisongirl
Paper Crown
Rush
Snoes
Jeanette
Caroow
Silver
Error
Burn
Phileine
Darius
Bazinga
_Femme
Chocoholic
ladycat
Carra
RioolSpook
Sylvana
Raindrop
Floor
Melis1985
Lenster
Zonnetje
kwak
_Lacey_
Blond
Pompoen
Issa
Caribbeanlover
Oasis
Rouxxxe
Knof
Lenthe
SoGood
_Nina
Zwerver
Susan
vlinder-19
Kowalski
Tania
Rapunzel
100 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 Empty Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

Bericht  Antibes za 7 jul 2012 - 10:53

Ik vind het echt fascinerend dat jullie het bijna allemaal zo exact weten. Ik heb serieus geen flauw idee namelijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 Empty Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

Bericht  Filoria za 7 jul 2012 - 11:05

Whaha dat kan toch? Dan zul je wel een beetje de gemiddelde leeftijd hebben gehad.

Ik weet mijn leeftijd nog omdat ik er erg laat bij was. En omdat ik rond die periode mijn eerste vriendje kreeg. Hoe en waar het precies gebeurde: geen idee meer! Niet op school in elk geval geloof ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 11:06

Youandi schreef:Ik vind trouwens niks mis met maandverband. Tampons vind ik nare dingen Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 1270000679 Ik gebruik ze pas sinds ik voor het eerst seks had Embarassed want eerder lukte het me niet die dingen naar binnen te krijgen. Maar dat zal wel een kwestie van durven zijn, want ik was ook doodsbenauwd voor seks Laughing

Ik gebruikte toen ook pas tampons. Maar sinds dat ik tampons kan gebruiken, heb ik nooit meer maandverband gebruikt. Ik vind maandverband echt veel viezer dan tampons.

Ontopic: ik was 15.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen za 7 jul 2012 - 17:26

Luce schreef:
Youandi schreef:Ik vind trouwens niks mis met maandverband. Tampons vind ik nare dingen Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 1270000679 Ik gebruik ze pas sinds ik voor het eerst seks had Embarassed want eerder lukte het me niet die dingen naar binnen te krijgen. Maar dat zal wel een kwestie van durven zijn, want ik was ook doodsbenauwd voor seks Laughing

Ik gebruikte toen ook pas tampons. Maar sinds dat ik tampons kan gebruiken, heb ik nooit meer maandverband gebruikt. Ik vind maandverband echt veel viezer dan tampons.

Ontopic: ik was 15.

Ik ging zelfs nog later tampons gebruiken, ik kreeg ze er echt niet in! En nog steeds niet, ik krijg er echt een naar branderig gevoel van als ik gewone tampons probeer. Maar sinds ik tampons met inbrenghulsje heb ontdekt ben ik dolblij. Ik werd echt gek van maandverband; broeierig en plakkerig, ik kreeg altijd jeuk en pijnlijke rode pukkels op mijn billen. Ik vond ongesteld zijn altijd erg naar daardoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver zo 8 jul 2012 - 0:52

11 voor het eerst ongesteld en toen ik 13 was ging ik al aan de pil ging Rolling Eyes
Pijn was echt ondragelijk, op advies van de dokter ben ik toen al aan de pil gegaan.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Dikkie Dik zo 8 jul 2012 - 7:29

Een week voor mijn 16e verjaardag. Ik was zo blij, ik dacht dat het nooit meer zou gaan gebeuren. Was ook de laatste in mijn vriendinnenclubje. Op mijn 18e of 19e ging ik aan de pil.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Poubelle zo 8 jul 2012 - 7:35

Ik weet het ook nog precies, maar ik heb dan ook een grote niet-nuttige feitenkennis.
Ik was 14, de avond ervoor hadden we Scream gekeken op school. Een vriendin bleef slapen en ik had de volgende ochtend enorme buikpijn,
Later ontdekte ik bloed in m'n onderbroek, en ik durfde het niet aan m'n ouders te vertellen. Heb de hele week maandverband gejat. M'n ouders dachten al dat ik ongesteld geworden was maar ik bleef ontkennen laughcry .
De keer erna heb ik het wel verteld.
Ik was er goed ziek van, ben ook een dag thuisgebleven van school. De dag erna vroegen m'n vriendinnen wat ik had en toen ik vertelde dat ik ongesteld was geworden hebben ze me gefeliciteerd.
M'n moeder had ook tompouces gehaald..
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Parisienne ma 9 jul 2012 - 0:57

Ik heb trouwens de eerste paar keer maandverband gebruikt, maar ben al snel een tampon gaan gebruiken. Vond maandverband maar helemaal niks, nog steeds niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lejow ma 9 jul 2012 - 1:56

Zwerver schreef:
11 voor het eerst ongesteld en toen ik 13 was ging ik al aan de pil ging Rolling Eyes
Pijn was echt ondragelijk, op advies van de dokter ben ik toen al aan de pil gegaan.

Hier precies hetzelfde.
Week chagrijnig, volle week ongesteld (en echt om de 1.5 uur moeten verschonen) ziek als een hond, week bijkomen, week niets, en dan ging het weer van voor af aan.
Al was ik 14 trouwens, en had toen ook een vriendje. Vervolgens waren een paar klasgenoten er van overtuigd dat ik ook al sex had, want ik slikte toch de pil? :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  tuttebel ma 9 jul 2012 - 2:08

Ik was 11 en het was met oud en nieuw. M'n moeder was in de keuken allemaal lekkers aan het maken en toen vertelde ik haar dat ik wat bruins in m'n broekje had. Toen vroeg ze mij of het echt bruin was of rood. M'n broer hoorde ons geheimzinnig praten en verstond het laatste woord wat m'n moeder zei: rood dus. Hij wilde dus gelijk weten 'wat is er rood?'. toen antwoorde mijn moeder dat ik graag een slokje wijn wilde proeven. rode wijn dus Laughing . Even later is ze mee naar de badkamer gegaan en heeft ze laten zien waar het maandverband en er wat uitleg over gegeven.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Phileine ma 9 jul 2012 - 2:23

Ik ben ook pas heel laat tampons gaan gebruiken. Toen ik jonger was lukte het niet en toen ik aan de pil ging, was ik amper nog ongesteld (omdat ik hem vaak doorslikte). Toen ik stopte met de pil, ben ik toch maar eens tampons gaan proberen. Nu kan ik mij niet eens meer voorstellen dat ik altijd maandverband gebruikte.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 9 jul 2012 - 2:34

Lejow schreef:
Zwerver schreef:

Hier precies hetzelfde.
Week chagrijnig, volle week ongesteld (en echt om de 1.5 uur moeten verschonen) ziek als een hond, week bijkomen, week niets, en dan ging het weer van voor af aan.
Al was ik 14 trouwens, en had toen ook een vriendje. Vervolgens waren een paar klasgenoten er van overtuigd dat ik ook al sex had, want ik slikte toch de pil? Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 1270000679

Hier ook zo'n situatie, alleen ging ik dus op mn 12e of mss was ik nog 11, aan de pil. Ik vloeide 's nachts zo hard dat ik echt een hele grote vlek op mijn lakens had de volgende ochtend. Terwijl ik dus al het grootste maandverband droeg wat ik kon vinden. En inderdaad, iedereen gelijk tegen me, je hebt toch geen vriendje? Uhm nee maar wel verschrikkelijke ongesteldheidsklachten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  liesje ma 9 jul 2012 - 2:35

op 16e voor het eerst op een zondagmorgen zag ik ineens bloed. dus mn moeder geroepen en die had gelukkig maandverband in huis. ik gebruik altijd maandverband en verschoon me om de 1.5 uur en was ik me van onderen en op mn werk heb ik van die intiemdoekjes bij me
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Blue flower ma 9 jul 2012 - 9:27

Zwerver schreef:

+1, precies hetzelfde en ik had een al een vast vriendje
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Le Chat Noir di 10 jul 2012 - 23:14

Ik was 12, in de zomervakantie voor ik naar de middelbare school ging. Ik vond het heel leuk en mijn moeder ook, vond het wel gênant dat de rest vd familie (gezin) het ook te horen kreeg haha. De buikpijn was wat minder leuk....
Tampons lukten bij mij ook pas na de eerste keer sex.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Eris wo 11 jul 2012 - 0:35

Ik was net 11, oh want vond ik het vreselijk en schaamde ik me. Dat mijn moeder het wist vond ik prima maar heb haar wel even gezegd dat ze het niet tegen mijn vader moest zeggen Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? - Pagina 7 394967

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Caramba do 12 jul 2012 - 19:29

Ik was 11. Heb het mijn vader verteld. (ouders waren al paar jaar gescheiden) Mijn pa heeft mijn zus geroepen en zij heeft toen voor mij verschillende soorten maandverband en inlegkruisjes gehaald. Die zelfde dag gingen wij naar mijn oom en tante, oom was jarig, mijn vader vertelde doodleuk dat ik die dag, voor het eerst, ongesteld was geworden. Ik kon wel door de grond zakken. Maar mijn tante zei dat ik mij niet hoefde te schamen en nu een vrouw aan het worden was, daarbij gaf ze mij een dikke knuffel. (mijn tante is altijd een soort van moeder geweest, mijn eigen moeder had ik weinig contact mee, mijn tante leeft nu niet meer, mis haar nog altijd.)
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Lousanne vr 13 jul 2012 - 1:04

ik was 12, ik werd 's ochtends wakker met m'n onderbroek en bed rood..
Vond het helemaal niet leuk, ik was nog echt een kind en wilde dat nog even blijven, daar hoorde ongesteld zijn niet bij..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  LDJ vr 13 jul 2012 - 9:14

Ik zat aan het einde van groep 8. Volgens mij was ik een jaar of 12.
Vreselijk vond ik het. Ik heb het aan mijn moeder vertelt, maar ze mocht het echt tegen
niemand anders zeggen laughcry . Niet tegen mijn vader of wie dan ook, want ohh wat vond ik het erg.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: