Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
+96
Le Chat Noir
Blue flower
liesje
tuttebel
Lejow
Poubelle
Dikkie Dik
Antibes
krabbekeklijn
Filoria
Ugly Betty
joyce0606
FireButterfly
Mees
Honey*Bee
Happydobby
Merai
Tinus
Toet
Mari
SarahKey
Discordia
Ayla
Evalynn
Zannah
Bliss
Kat1980
TukTuk
Minx
Bruintje Beer
Linda
Emmayes
JustMeDaan
Guusje
Suus
Stuiterbal
Thunder
Annemoontje
Takkie
Tazz
Mida4you
dolfijn1982
Monte
Sterre
Rose
SuperGrover
Verde
Benthe
Atelier Madame
Noortje
Lady Starstruck
Lise_E
Parisienne
Marin
Esperanza
Poisongirl
Paper Crown
Rush
Snoes
Jeanette
Caroow
Silver
Error
Burn
Phileine
Darius
Bazinga
_Femme
Chocoholic
ladycat
Carra
RioolSpook
Sylvana
Raindrop
Floor
Melis1985
Lenster
Zonnetje
kwak
_Lacey_
Blond
Pompoen
Issa
Caribbeanlover
Oasis
Rouxxxe
Knof
Lenthe
SoGood
_Nina
Zwerver
Susan
vlinder-19
Kowalski
Tania
Rapunzel
100 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?
Rapunzel schreef:Tania schreef:Rapunzel schreef:Tania, dat is jong zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand van 10 al ongesteld werd, dacht dat je geslachtsorganen dan nog niet volgroeid waren.
Het komt wel vaker voor maar niet zo vaak inderdaad. Bij mij waren ze blij dat ik 'al' 10 was. Ik ontwikkelde veel te snel en de kinderarts was bang dat ik al rond mijn 8ste ongesteld zou worden. Dan had ik ook hormonen gekregen om het te remmen maar 10 was uiteindelijk wel acceptabel.
Gelukkig niet op je 8ste!
Jouw moeder zal niet gezegd hebben: "gefeliciteerd, je bent nu een vrouw geworden"
Ik heb mijn moeder zelden zo blij gezien als toen ik ongesteld werd . Ze was heel bang dat ik onvruchtbaar zou zijn door problemen met mijn eierstok toen ik een baby was. De arts wilde toen niks zeggen over of het invloed zou hebben op het krijgen van kinderen. Ze had er zelf ook 5 jaar over gedaan voordat ze zwanger was van mij. Dus toen ik ongesteld werd heeft ze een klein feestje gevierd (kun je nagaan hoe ze reageerde toen ik 3 jaar geleden vertelde dat ik zwanger was ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Een maand voordat ik 12 werd. Ik stond onder de douche
Gast- Gast
Sogood schreef:Kowalski schreef:Sogood schreef:Heftig Kowalski..!
Jaa leuk is anders, maar ik heb het zelf in de hand gewerkt
Weet je wat het is, ten eerste kunnen ze tegenwoordig zoveel dingen doen om toch zwanger te geraken, dus daar vertrouw ik dan maar op. Ten tweede heb ik nog geen vriend, dus ga ik me ook nog niet al te druk maken. En ten derde vind ik mijn psychische gezondheid nog net een tikkie belangrijker
Hoe bedoel je dat je het zelf in de had hebt gewerkt? Tegenwoordig zijn ze idd heel erg kundig, en misschien kan het gewoon op de natuurlijke weg, toch?
Ik heb een eetstoornis gehad en heb mijn lichaam zo verwaarloosd! Word er nog iedere dag mee geconfronteerd, helaas heb ook ik maar één lichaam
En inderdaad, als het ooit zover komt dat ik een lieve vent heb waar ik een kindje mee wil zal het vast wel goed komen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mijn moeder was ook super enthousiast en wilde ook meteen taart halen en vertelde het aan mijn oom die een uur later op visite kwam.
Hoera..
Hoera..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Kowalski schreef:Sogood schreef:Kowalski schreef:Sogood schreef:Heftig Kowalski..!
Jaa leuk is anders, maar ik heb het zelf in de hand gewerkt
Weet je wat het is, ten eerste kunnen ze tegenwoordig zoveel dingen doen om toch zwanger te geraken, dus daar vertrouw ik dan maar op. Ten tweede heb ik nog geen vriend, dus ga ik me ook nog niet al te druk maken. En ten derde vind ik mijn psychische gezondheid nog net een tikkie belangrijker
Hoe bedoel je dat je het zelf in de had hebt gewerkt? Tegenwoordig zijn ze idd heel erg kundig, en misschien kan het gewoon op de natuurlijke weg, toch?
Ik heb een eetstoornis gehad en heb mijn lichaam zo verwaarloosd! Word er nog iedere dag mee geconfronteerd, helaas heb ook ik maar één lichaam
En inderdaad, als het ooit zover komt dat ik een lieve vent heb waar ik een kindje mee wil zal het vast wel goed komen!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
haha gelukkig was mijn moeder niet zo
Kan me het niet eens meer herinneren joh. Weet alleen nog dat ik in groep 7 zat en 11 was dus. Maar het momente supreme niet
Kan me het niet eens meer herinneren joh. Weet alleen nog dat ik in groep 7 zat en 11 was dus. Maar het momente supreme niet
Gast- Gast
Precies op mijn 12e verjaardag. En mijn moeder maar roepen dat ik nu echt een vrouw was en dat het een prachtig verjaardagscadeau was. Net alsof ik het als verjaardagscadeau beschouwde, meer als verjaardagsergenis.
Gast- Gast
11 en ik logeerde bij een vriendin. Ik durfde het niet te zeggen, dus heb de hele nacht wakker gelegen en gehoopt dat het niet zou lekken .
Dag erna heel veel toiletpapier in mijn onderbroek gestopt en snel naar huis!
Dag erna heel veel toiletpapier in mijn onderbroek gestopt en snel naar huis!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Rapunzel schreef:Tania, dat is jong zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand van 10 al ongesteld werd, dacht dat je geslachtsorganen dan nog niet volgroeid waren.
Nooit gehoord van die hele jonge moeders in het buitenland, 7, 8, 9 jr als het niet jonger is
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik was een jaar of 13. De dag erna gingen we met een paar meiden kijken in het nieuwe huis van een klasgenootje, met in de woonkamer een spiksplinternieuwe witte bank. Ik durfde er echt niet op te gaan zitten, ben toen maar als enige op de grond gaan zitten haha. Moet wel apart zijn overgekomen.
Issa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11
Ik was net 11 toen ik ongesteld werd (op de basisschool), verschrikkelijk vond ik dat. Sowieso dat hele vrouw worden gebeuren kon me gestolen worden!
Mijn moeder had trouwens een enorme doos truffels voor me gekocht. Moest ik aan mijn vriendinnetjes die kwamen spelen en logeren die dag uitleggen waarom. Vond ik écht niet tof!
Mijn moeder had trouwens een enorme doos truffels voor me gekocht. Moest ik aan mijn vriendinnetjes die kwamen spelen en logeren die dag uitleggen waarom. Vond ik écht niet tof!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik was 14 of 15. Ik was bang dat er iets mis met me was, omdat iedereen al ongesteld was, behalve ik. En toen las ik ook nog een verhaal van iemand die geen baarmoeder had in een tijdschrift.
Oh ja, en ik had de witte broek aan. Heel gênant!
Oh ja, en ik had de witte broek aan. Heel gênant!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik werd het vlak voor mijn 12e verjaardag. Ik zie de gezichtsuitdrukking van mijn paps nog voor me
Gast- Gast
15. Ik weet nog dat het rond Kerst was, want mijn vader kwam met zijn kerstpakket thuis toen mijn moeder het hem, helemaal in de gloria, vertelde...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
ik werd op mijn 16 ongesteld.
daarvoor heb ik me jaren lopen verheugen want als ik ongesteld zou zijn geworden mocht ik samen met mijn moeder naar de efteling!
het is alleen geen efteling geworden maar een week met mijn moeder naar wit-Rusland naar ons vakantiekind, nog beter dan de efteling!
daarvoor heb ik me jaren lopen verheugen want als ik ongesteld zou zijn geworden mocht ik samen met mijn moeder naar de efteling!
het is alleen geen efteling geworden maar een week met mijn moeder naar wit-Rusland naar ons vakantiekind, nog beter dan de efteling!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Op mijn 13e. Ik vond het toen wel prima. Ik was niet de eerste en niet de laatste van mijn vriendinnen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Maura schreef:Precies op mijn 12e verjaardag. En mijn moeder maar roepen dat ik nu echt een vrouw was en dat het een prachtig verjaardagscadeau was. Net alsof ik het als verjaardagscadeau beschouwde, meer als verjaardagsergenis.
Haha ik ook op mn verjaardag. Alleen een jaar later.
Mn moeder wou me gelijk allerlei soorten maandverband aansmeren ( heeft vroeger een infectie gehad door tampons en wou niet dat ik dat ook zou krijgen) en mn schoonzus zei gelijk: als je tampons nodig hebt, kom je maar bij mij hoor..
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Ik was 11, heb er zelf niet te veel aandacht aan geschonken, heb m'n onderbroek opgefrommeld tussen de vuile was maar mijn moeder kwam natuurlijk mijn onderbroek tegen dus die wou er toch een gesprekje over hebben.
Uiteindelijk gingen we met groep 8 op schoolkamp en mijn moeder had heel braaf aan mijn meester maandverband meegegeven (voor het geval dat) Ik wou het zelf perse niet meenemen, ik was de enige in de klas die ongesteld was.
Uiteindelijk gingen we met groep 8 op schoolkamp en mijn moeder had heel braaf aan mijn meester maandverband meegegeven (voor het geval dat) Ik wou het zelf perse niet meenemen, ik was de enige in de klas die ongesteld was.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Op mijn 13e of 14e denk ik (moet het eens aan mijn moeder vragen). Om mij heen werden veel meiden wel al vroeg ongesteld en ik weet nog dat mijn moeder zich zorgen begon te maken toen. Ik vond het niet zo erg om nog niet ongesteld te zijn haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik was 11. Maar heb werkelijk geen idee meer hoe of wat, waar ik was, hoe ik het ontdekte, etc. Zo raar eigenlijk . Heb het denk ik gewoon verdrongen :p.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
16. vond het verschrikkelijk toen ik het voor het eerst werd.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik weet dat ik 13 was omdat mijn moeder dat ergens heeft opgeschreven. Maar ik weet ook echt niet meer wat ik voelde en hoe het ging.
Wat heftig Kowalski.
Wat heftig Kowalski.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
ladycat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Op welke leeftijd dronk je voor het eerst alcohol
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» maat 98 voor welke leeftijd?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
» Wanneer voor het eerst weer ongesteld?
» maat 98 voor welke leeftijd?
» huisdier vanaf welke leeftijd en wat voor dier?
» schoonmaakwagen...typisch voor meisjes? en welke leeftijd?
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: