Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

+96
Le Chat Noir
Blue flower
liesje
tuttebel
Lejow
Poubelle
Dikkie Dik
Antibes
krabbekeklijn
Filoria
Ugly Betty
joyce0606
FireButterfly
Mees
Honey*Bee
Happydobby
Merai
Tinus
Toet
Mari
SarahKey
Discordia
Ayla
Evalynn
Zannah
Bliss
Kat1980
TukTuk
Minx
Bruintje Beer
Linda
Emmayes
JustMeDaan
Guusje
Suus
Stuiterbal
Thunder
Annemoontje
Takkie
Tazz
Mida4you
dolfijn1982
Monte
Sterre
Rose
SuperGrover
Verde
Benthe
Atelier Madame
Noortje
Lady Starstruck
Lise_E
Parisienne
Marin
Esperanza
Poisongirl
Paper Crown
Rush
Snoes
Jeanette
Caroow
Silver
Error
Burn
Phileine
Darius
Bazinga
_Femme
Chocoholic
ladycat
Carra
RioolSpook
Sylvana
Raindrop
Floor
Melis1985
Lenster
Zonnetje
kwak
_Lacey_
Blond
Pompoen
Issa
Caribbeanlover
Oasis
Rouxxxe
Knof
Lenthe
SoGood
_Nina
Zwerver
Susan
vlinder-19
Kowalski
Tania
Rapunzel
100 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? Empty Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:10

Alle meiden uit mijn klas (de eerste van de middelbare school) waren 'het" al en ik maakte me zorgen. Ben zelfs naar de huisarts geweest, maar die zei dat het vanzelf wel kwam. Op mijn 16de was het dan eindelijk zover, maar wat een ellende! Ik heb nu een mirena spiraal, waardoor ik veel minder bloedverlies heb, maar de klachten zijn er niet minder om. Elke maand ben ik zeker een week niet mezelf onder invloed van hormonen en heb ik daarnaast ook erg veel last van buikkrampen/pijnlijke borsten.

Wanneer werd jij voor het eerst ongesteld?
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? Empty Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

Bericht  Tania wo 4 jul 2012 - 8:10

Toen ik 10 was, vreselijk vond ik het.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? Empty Re: Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld?

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:12

Tania, dat is jong zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand van 10 al ongesteld werd, dacht dat je geslachtsorganen dan nog niet volgroeid waren.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 8:13

Ik was 15 of 16. Alle meiden uit mijn klas waren het al (lang) en waren daar echt trots op. Ik kreeg vaak genoeg te horen: "Ben jij nog niet ongesteld? Tssss!". Ik vond het alleen maar fijn dat ik er nog geen last van had!

Alleen een beetje jammer dat ik nu al een tijd niet meer ongesteld ben, nu zou ik het wel op prijs stellen als ik het was! Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  vlinder-19 wo 4 jul 2012 - 8:13

Toen ik net 11 was...zat in groep 7 en gebeurde op school, meester helemaal in paniek haha.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Susan wo 4 jul 2012 - 8:15

Twee maanden voordat ik dertien werd, ik zat in de brugklas. Ik was wel de eerste van mijn vriendinnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:16

vlinder-19 schreef:Toen ik net 11 was...zat in groep 7 en gebeurde op school, meester helemaal in paniek haha.

Mannen.... Rolling Eyes lol!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:17

Toen ik 15 en een half was.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:17

Kowalski schreef:Ik was 15 of 16. Alle meiden uit mijn klas waren het al (lang) en waren daar echt trots op. Ik kreeg vaak genoeg te horen: "Ben jij nog niet ongesteld? Tssss!". Ik vond het alleen maar fijn dat ik er nog geen last van had!

Alleen een beetje jammer dat ik nu al een tijd niet meer ongesteld ben, nu zou ik het wel op prijs stellen als ik het was! Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 394967

Ja, dat zeiden ze van mij ook altijd. Ik had toevallig wel altijd maandverband bij voor als ik het zou worden, maar ik werd het niet en zij kwamen constant mijn maandverband lenen Laughing

Waarom word je niet meer ongesteld en zou je het wel graag willen? Ben je zwanger?
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Tania wo 4 jul 2012 - 8:17

Rapunzel schreef:Tania, dat is jong zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand van 10 al ongesteld werd, dacht dat je geslachtsorganen dan nog niet volgroeid waren.

Het komt wel vaker voor maar niet zo vaak inderdaad. Bij mij waren ze blij dat ik 'al' 10 was. Ik ontwikkelde veel te snel en de kinderarts was bang dat ik al rond mijn 8ste ongesteld zou worden. Dan had ik ook hormonen gekregen om het te remmen maar 10 was uiteindelijk wel acceptabel.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Zwerver wo 4 jul 2012 - 8:18

Ik was 11 jaar
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  _Nina wo 4 jul 2012 - 8:18

Ik was 11, gelukkig gebeurde het thuis want ik schrok me wezenloos. Wist wel wat het was maar vond dat dat bij volwassen rouwen hoorde dus ik dacht eerst dat ik doodging ofzo, in paniek m'n moeder geroepen laughcry
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 8:20

Rapunzel schreef:
Kowalski schreef:Ik was 15 of 16. Alle meiden uit mijn klas waren het al (lang) en waren daar echt trots op. Ik kreeg vaak genoeg te horen: "Ben jij nog niet ongesteld? Tssss!". Ik vond het alleen maar fijn dat ik er nog geen last van had!

Ja, dat zeiden ze van mij ook altijd. Ik had toevallig wel altijd maandverband bij voor als ik het zou worden, maar ik werd het niet en zij kwamen constant mijn maandverband lenen Laughing

Waarom word je niet meer ongesteld en zou je het wel graag willen? Ben je zwanger?

Nee joh, ik heb niet eens een relatie! Al hoeft dat niet altijd zo te zijn natuurlijk Rolling Eyes

Maar ik heb cysten op mijn eierstokken en ben daardoor niet ongesteld en misschien ook onvruchtbaar. 'Maar dat zien we dan wel weer', als ik de arts quote Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 3079029344

Ik bedoel, het is fijn dat ik geen last heb van die rooie troep, maar het is wel een teken dat ik gezond zou zijn, dus liever was ik het wel!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:20

12, ik was op schoolreisje laughcry

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 4 jul 2012 - 8:20

13
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood wo 4 jul 2012 - 8:21

Heftig Kowalski..!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Lenthe wo 4 jul 2012 - 8:21

13 jaar. In de zomervakantie, dus gelukkig niet op school.
Toen ik het nog niet was, keek ik er wel naar uit (het leek me wel interessant om mee te kunnen praten), maar toen ik het eenmaal was geworden, vond ik het wel mooi geweest en hoefde het voor mij niet meer Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:22

Tania schreef:
Rapunzel schreef:Tania, dat is jong zeg! Ik heb nog nooit gehoord dat iemand van 10 al ongesteld werd, dacht dat je geslachtsorganen dan nog niet volgroeid waren.

Het komt wel vaker voor maar niet zo vaak inderdaad. Bij mij waren ze blij dat ik 'al' 10 was. Ik ontwikkelde veel te snel en de kinderarts was bang dat ik al rond mijn 8ste ongesteld zou worden. Dan had ik ook hormonen gekregen om het te remmen maar 10 was uiteindelijk wel acceptabel.

Gelukkig niet op je 8ste!
Jouw moeder zal niet gezegd hebben: "gefeliciteerd, je bent nu een vrouw geworden" Wink
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Knof wo 4 jul 2012 - 8:23

Ik was 10. Ik wist wel wat het was maar had nooit verwacht dat ik dat al zou krijgen, mijn oudere zus was pas net voor het eerst ongesteld geworden. Ik vond het echt heel, heel erg!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Kowalski wo 4 jul 2012 - 8:24

Sogood schreef:Heftig Kowalski..!

Jaa leuk is anders, maar ik heb het zelf in de hand gewerkt Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 1270000679

Weet je wat het is, ten eerste kunnen ze tegenwoordig zoveel dingen doen om toch zwanger te geraken, dus daar vertrouw ik dan maar op. Ten tweede heb ik nog geen vriend, dus ga ik me ook nog niet al te druk maken. En ten derde vind ik mijn psychische gezondheid nog net een tikkie belangrijker Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:24

Kowalski: dat is inderdaad heftig zeg! Begrijp dat je het liefst gezond bent en dan ook maar gewoon ongesteld. Hopelijk ben je nog vruchtbaar.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Rouxxxe wo 4 jul 2012 - 8:25

Ik was 14. Het was op koninginnedag, dat weet ik nog wel haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rapunzel wo 4 jul 2012 - 8:27

Rouxxxe schreef:Ik was 14. Het was op koninginnedag, dat weet ik nog wel haha.

Je hebt toch wel de rode vlag buiten gehangen? Laughing
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  SoGood wo 4 jul 2012 - 8:28

Kowalski schreef:
Sogood schreef:Heftig Kowalski..!

Jaa leuk is anders, maar ik heb het zelf in de hand gewerkt Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 1270000679

Weet je wat het is, ten eerste kunnen ze tegenwoordig zoveel dingen doen om toch zwanger te geraken, dus daar vertrouw ik dan maar op. Ten tweede heb ik nog geen vriend, dus ga ik me ook nog niet al te druk maken. En ten derde vind ik mijn psychische gezondheid nog net een tikkie belangrijker Op welke leeftijd werd je voor het eerst ongesteld? 3079029344

Hoe bedoel je dat je het zelf in de had hebt gewerkt? Tegenwoordig zijn ze idd heel erg kundig, en misschien kan het gewoon op de natuurlijke weg, toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 8:31

Ik was 11 en zat in groep 7. Op mijn basisschool hadden ze geen afvalbakje op de toiletten. Vond dat altijd zo erg! Moest ik die dingen in mijn tas mee naar huis nemen want ik durfde niet te zeggen dat ik ongesteld was op school :P

Gelukkig droeg ik al heel snel tampons en toen gooide ik ze altijd in het toilet. Heel slecht, maar op dat moment kon het mij echt vrij weinig schelen.

Mijn zus was ook al ongesteld toen ze 10 was. In groep 6. Pff zo jong! Was ze doorgelekt zei de leraar tegen haar:"Zo ik zie dat je ongesteld bent geworden, is dat de eerste keer?". Neutral (Stomme vent, dat doe je toch niet bij zo'n jonge meid).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: