Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Ik heb ook altijd gehoord dat warm water uit de kraan drinken niet goed is. Koud water wel, dus flesjes kopen is niet nodig.. Alleen het water even koken als je het warm wilt hebben. Weet niet waarom dat zou moeten maar ik doe het toch altijd eigenlijk.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Dat vind ik nogal omslachtig...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Maar dat doe je met thee toch ook, eerst koken en dan af laten koelen?
Gast- Gast
Om wat meer sap uit een citroen te krijgen kun je hem 15 seconden in de magnetron leggen! Doe ik ook altijd aangezien ik geen citruspers heb.
Van de week wil ik het boek ergens vandaan halen (onze AH had hem niet) en vanaf volgende week beginnen. Eerst even bijkomen van m'n operatie!
Van de week wil ik het boek ergens vandaan halen (onze AH had hem niet) en vanaf volgende week beginnen. Eerst even bijkomen van m'n operatie!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dat doe je met thee toch ook, eerst koken en dan af laten koelen?
Klopt, in mijn beleving is blijkbaar een glas thee anders dan een glas warm water
Ooh La La!- Prater
Oke mss een beetje stom maar ik denk dat ik toch niet helemaal fulltime ga meedoen.
Ik stond net in de supermarkt met een boodschappenlijstje voor de eerste 5 dagen. Maar echt ik vind het zo omslachtig. Mijn vriend doet niet mee dus dan moet ik automatisch voor hem wat anders koken. Daarbij moest ik zoooveel verschillende soorten eten halen dat ik dacht bekiek het maar met sommige dingen zoals die citroenen :p.
Ik ga wel bepaalde menu's uitproberen, toch is kijken hoe het is om 's avonds geen aardappelen te eten, veel mensen zweren bij koolhydraatarm eten immers.
En zit nu eens aan de cottagecheese, das best wel een lekker tussendoortje! Dan houden we nog de groene thee over, vind ik ook een goed idee om zodoende eens van mijn koffieverslaving af te komen.
Ik stond net in de supermarkt met een boodschappenlijstje voor de eerste 5 dagen. Maar echt ik vind het zo omslachtig. Mijn vriend doet niet mee dus dan moet ik automatisch voor hem wat anders koken. Daarbij moest ik zoooveel verschillende soorten eten halen dat ik dacht bekiek het maar met sommige dingen zoals die citroenen :p.
Ik ga wel bepaalde menu's uitproberen, toch is kijken hoe het is om 's avonds geen aardappelen te eten, veel mensen zweren bij koolhydraatarm eten immers.
En zit nu eens aan de cottagecheese, das best wel een lekker tussendoortje! Dan houden we nog de groene thee over, vind ik ook een goed idee om zodoende eens van mijn koffieverslaving af te komen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Tuurlijk drink ik wel water uit de kraan, er staat toch ook nergens dat koud water een probleem is??Ooh La La! schreef:Ik heb ook geen warmwaterkraan zoals een qooker ofzo. Maar gewoon warm water uit een "gewone" kraan.Arwyn schreef:Heb ooit eens van een meneer van de watermaatschappij oid gehoord dat dat niet zo goed voor je is. Volgens mij omdat er meer kalk in zit.Ooh La La! schreef:
P.s. ik doe gewoon warm water uit de kraan.
Zij wilden niet eens 1 slok water die uit de warmwaterkraan kwam, ook al was die nog koud...
Vind het eigenlijk grote onzin dat dat niet zo goed voor je is. Ik vind water uit flesjes echt overbodige luxe (tenzij je in het buitenland zit).
Drink jij door die water-meneer dan helemaal geen water uit de kraan meer?
Als ik heet water nodig heb (voor de thee bijvoorbeeld), kook ik het gewoon altijd eerst in de waterkoker. Zou ook niet weten waarom ik zomaar een glas warm water zou drinken.. Lijkt me heel vies..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend doet ook niet mee maar kook niets apart voor hem hoor.
Ik heb zakjes aardappeltjes gehaald en die bak ik apart in een pannetje.
De sla die ik maak eten we gewoon allebei van en de kip/kalkoen ook.
Verder eet ik 's avonds groene groentes met kip/kalkoen of vis. Hij krijgt gewoon dezelfde groentes met kip/vlees alleen dan aardappeltjes erbij.
Ik maak ook gewoon pasta's helemaal zelf met verse tomaatjes, paprika, uitje, kruiden en dan kook ik de pasta gewoon apart en die gooi ik op zijn bord. Ik eet alleen maar 'saus' (zitten wel gewoon stukken tomaat en andere groentes in).
Is echt niet veel moeite hoor
Ik heb zakjes aardappeltjes gehaald en die bak ik apart in een pannetje.
De sla die ik maak eten we gewoon allebei van en de kip/kalkoen ook.
Verder eet ik 's avonds groene groentes met kip/kalkoen of vis. Hij krijgt gewoon dezelfde groentes met kip/vlees alleen dan aardappeltjes erbij.
Ik maak ook gewoon pasta's helemaal zelf met verse tomaatjes, paprika, uitje, kruiden en dan kook ik de pasta gewoon apart en die gooi ik op zijn bord. Ik eet alleen maar 'saus' (zitten wel gewoon stukken tomaat en andere groentes in).
Is echt niet veel moeite hoor
Gast- Gast
Ik doe net als punk'd.. Mijn vriend eet gewoon hetzelfde maar voor hem doe ik er aardappels/rijst/krieltjes bij. Ik koop gewoon wat meer groenten.. Vind het super makkelijk zo en heb mn vriend nog nooit horen klagen
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Gast- Gast
Maar waarom zou je dat eten?_Jackie schreef:Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Gast- Gast
Zodat je voor je gevoel toch volledige maaltijden eet ofzo? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd of het veel gebruikt word.Smikkell schreef:Maar waarom zou je dat eten?_Jackie schreef:Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Gast- Gast
_Jackie schreef:Zodat je voor je gevoel toch volledige maaltijden eet ofzo? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd of het veel gebruikt word.Smikkell schreef:Maar waarom zou je dat eten?_Jackie schreef:Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Via de dieetwebshop zeker?
Zou er niet vanuit gaan dat dit echt koolhydraatarm is, heb wel eens ergens gelezen (geen idee of het waar is :-p) dat het onterecht als koolhydraatarme pasta verkocht wordt
Wat ik met regelmaat doe, een courgette in lange dunne plakken schaven met de dunschiller, dit kort wokken met wat peper en dan als tagliatelle als het ware eten met vlees en groente
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Maar waarom zou je dat eten?_Jackie schreef:Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Omdat voornamelijk vrouwen beter na 17:00 uur geen koolhydraten meer kunnen eten. Of je moet daarna nog een flink stuk hardlopen/fietsen o.i.d. Bij vrouwen worden koolhydraten ook veel sneller omgezet in vetten dan bij mannen.
Al zou ik zelf ook niet voor koolhydraatvrije producten kiezen. Dan eet ik het liever niet, tot dat ik op gewicht ben en dan weer rustig 'aanvullen' tot een hoeveelheid waar ik op gewicht bij blijf.
Gast- Gast
Geen idee, ik ben er niet bewust naar op zoek geweest maar kwam het tegen toen ik dieeten aan het vergelijken was.Inge schreef:_Jackie schreef:Zodat je voor je gevoel toch volledige maaltijden eet ofzo? Ik weet het niet hoor, ben benieuwd of het veel gebruikt word.Smikkell schreef:Maar waarom zou je dat eten?_Jackie schreef:Zo uit mijn hoofd weet ik niet meer op welke website het was, maar ik ben eens koolhydraatarme pasta tegen gekomen. Iemand die dit kent/gebruikt?
Via de dieetwebshop zeker?
Zou er niet vanuit gaan dat dit echt koolhydraatarm is, heb wel eens ergens gelezen (geen idee of het waar is :-p) dat het onterecht als koolhydraatarme pasta verkocht wordt
Wat ik met regelmaat doe, een courgette in lange dunne plakken schaven met de dunschiller, dit kort wokken met wat peper en dan als tagliatelle als het ware eten met vlees en groente
Dat met de courgette klinkt erg lekker, dat ga ik zeker proberen!
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Voor zo'n als Awakings, mag je dan zelf spullen meenemen? Er is anders vast wel een fruitsalade en een gewone salade te koop denk ik toch?
Ik weet niet zeker of ze dat hebben en voor veel fruit ben ik allergisch. Niet zo handig dus;)
Maar daarnaast zal ik ook wel een bodempje nodig hebben, haha!
Warm water uit de kraan lijkt me vies!
Punk'd, ik pers de citroen ook maar er komt echt maar weinig sap uit. Misschien moet ik ze niet in de koelkast bewaren?
Gast- Gast
Elodie, citroenen hoeven niet in de koelkast.
Als je ze even stevig rolt over het aanrecht en dan perst komt er ook meer sap uit!
Als je ze even stevig rolt over het aanrecht en dan perst komt er ook meer sap uit!
Ooh La La!- Prater
WHAAAA 1.2 kg kwijt in 1 dag
Woensdag begonnen op 60.2, vandaag 58.7.
Vind het nu al helemaal leuk haha.
Vandaag weer doorzetten. Heb nog niet 1x gecheat.
Gast- Gast
Punk'd schreef:WHAAAA 1.2 kg kwijt in 1 dag
Wow!!!
Lekker motiverend he?!
Ik ben vandaag (na 11 dagen) 3,5 kg kwijt. Ik heb afgelopen weekend wel gecheat. Dit weekend hoop ik sterker te zijn. Heb vanavond een feestje, maar ga GEEN taart eten!
Ooh La La!- Prater
Ga ik dat proberen!Ooh La La! schreef:Elodie, citroenen hoeven niet in de koelkast.
Had gisteravond wel behoorlijke trek..is echt even wennen. Zat met mijn zoon voetbal te kijken en hij zat met een heerlijk bakje chips..pff!
Gast- Gast
Ik ga trouwens toch ook maar even op de weegschaal na lange tijd.. Dat werkt hopelijk motiverend!
Gast- Gast
Moet je perse het boek kopen of staat dit dieet ook ergens op internet?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Moet je perse het boek kopen of staat dit dieet ook ergens op internet?
Het basis principe staat wel op internet. Er is volgens mij ook een forum.
Ik heb het boek gekocht omdat dit mij meer motiveert, geeft me meer hou vast.
Ooh La La!- Prater
Ooh La La! schreef:Feline schreef:Moet je perse het boek kopen of staat dit dieet ook ergens op internet?
Het basis principe staat wel op internet. Er is volgens mij ook een forum.
Ik heb het boek gekocht omdat dit mij meer motiveert, geeft me meer hou vast.
Inderdaad. Ik kijk er iedere dag in. Volg ook voor het grootste gedeelte gewoon het menu wat erin staat. (vandaag moest ik kippensoep maar dat vind ik echt vies, dus heb ik gewoon kippenblokjes gebakken, met paprika, tomaatjes en veel kruiden.
Gast- Gast
Ohhh ik trek het echt niet. Heb het retezwaar ineens
Maar ik bezwijk niet..
(Kan me ook niet voorstellen dat ik het 17 dagen volhoud haha)
Ik heb een craving naar chipjes en van die lekkere kikkertjes oooohh.. watertanden haha.
Maar ik bezwijk niet..
(Kan me ook niet voorstellen dat ik het 17 dagen volhoud haha)
Ik heb een craving naar chipjes en van die lekkere kikkertjes oooohh.. watertanden haha.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: