Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meteen flesvoeding, wie nog meer..

+29
Theeleut
Jazzlyn
Fearie
Filoria
Floor
Tania
Supertalentje
Steep
koNijntje
loesje
SparklingEyes
Annemie
Sanne
Muus
_Lana_
Limburg85
SarahKey
Happydobby
Darius
Bluestar
Twellie
Sun88
moepie
Aimee
_Jet
Puggle
mauwmauw
Monnie
Printje
33 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Meteen flesvoeding, wie nog meer.. - Pagina 5 Empty Re: Meteen flesvoeding, wie nog meer..

Bericht  Linda di 26 jun 2012 - 19:48

Aimee, ik denk dat onze gedachtengang gewoon erg van elkaar verschilt. Ik begrijp het niet, bv willen geven uit perfectionisme. Hoe kan zo iets natuurlijks nou onder perfectionisme vallen? Dit is overigens niet een vraag richting jou hoor, het laat gewoon zien dat ik er anders in sta. Zoals ik al eerder zei, sommige vrouwen leggen de lat gewoon veel te hoog.
Ik vind overigens dat er op bv.com ontzettend veel verhalen staan over problemen waar je tegen aan kan lopen en de evt oplossingen.
Dat ongemakkelijke herken ik overigens wel hoor, dat heb ik ook. Ik heb anderhalf jaar een dieet moeten volgen vanwege de bv en de allergieën van dl. Ik durfde dat amper te zeggen. Maar ik vind dat meer aan onze maatschappij liggen.

Maar is een kind krijgen dan niet altijd ten koste van jezelf? Ik vind die dingen die jij noemt er gewoon horen bij het krijgen van een kind.
Ondanks dat mijn man niet kon voeden heeft tie wel altijd hoed geholpen. Dl halen en brengen voor een voeding zodat ik mijn bed niet uit hoefde. En hij deed veel meer in het huishouden dan ik, zodat ik gewoon aan clusteruurtjes en regendagen kon toegeven.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meteen flesvoeding, wie nog meer.. - Pagina 5 Empty Re: Meteen flesvoeding, wie nog meer..

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 19:48

Darius schreef:Ik herken me ook in dat verhaal! Eindelijk eens een verhaal op borstvoeding.com waar ik niet de kriebels van krijg.

Ja haha helemaal mee eens!

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 26 jun 2012 - 19:55

Linda schreef:
Darius schreef:

Ik heb echt een heel andere bril op dan.. Ik krijg hier juist wel de griebels van. Van heel veel verhalen op bv.com ook hoor, maar van deze zeer zeker ook.

Ik krijg ook de kriebels van dit verhaal, zoals van de meeste zijkolom verhalen van bv.com.
Ik vind het heel irritant geschreven (ik snap een heleboel dingen die ze schrijft wel, ook al herken ik me er helemaal niet in).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje di 26 jun 2012 - 19:57

Liadan schreef:
Linda schreef:
Darius schreef:

Ik heb echt een heel andere bril op dan.. Ik krijg hier juist wel de griebels van. Van heel veel verhalen op bv.com ook hoor, maar van deze zeer zeker ook.

Ik krijg ook de kriebels van dit verhaal, zoals van de meeste zijkolom verhalen van bv.com.
Ik vind het heel irritant geschreven (ik snap een heleboel dingen die ze schrijft wel, ook al herken ik me er helemaal niet in).

Terwijl jij, Liadan, toch wel heel erg van de bv bent toch? Niet dat je dan dat soort verhalen meteen goed vind natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 20:00

Linda schreef:Aimee, ik denk dat onze gedachtengang gewoon erg van elkaar verschilt. Ik begrijp het niet, bv willen geven uit perfectionisme. Hoe kan zo iets natuurlijks nou onder perfectionisme vallen? Dit is overigens niet een vraag richting jou hoor, het laat gewoon zien dat ik er anders in sta. Zoals ik al eerder zei, sommige vrouwen leggen de lat gewoon veel te hoog.
Ik vind overigens dat er op bv.com ontzettend veel verhalen staan over problemen waar je tegen aan kan lopen en de evt oplossingen.
Dat ongemakkelijke herken ik overigens wel hoor, dat heb ik ook. Ik heb anderhalf jaar een dieet moeten volgen vanwege de bv en de allergieën van dl. Ik durfde dat amper te zeggen. Maar ik vind dat meer aan onze maatschappij liggen.

Maar is een kind krijgen dan niet altijd ten koste van jezelf? Ik vind die dingen die jij noemt er gewoon horen bij het krijgen van een kind.
Ondanks dat mijn man niet kon voeden heeft tie wel altijd hoed geholpen. Dl halen en brengen voor een voeding zodat ik mijn bed niet uit hoefde. En hij deed veel meer in het huishouden dan ik, zodat ik gewoon aan clusteruurtjes en regendagen kon toegeven.

Ik begrijp ook wel hoe jij erin staat hoor. Ik vind borstvoeding geven ook iets heel natuurlijks, maar omdat er ook alternatieven zijn, vond ik het soms wel moeilijk om daar naar te blijven kijken als het zwaar was. Dan ging ik gewoon door met de BV omdat dat het beste was, en ik wilde het beste. Net als dat je best verse lasagne kan maken, met natuurlijke ingrediënten, maar dat soms lasagne maken met een pakje van Honig soms ook wel heel makkelijk lijkt omdat je niet eerst zelf de saus hoeft te maken. Snap je? Wink

Ik denk dat een kind krijgen ook altijd een beetje ten koste gaat voor jezelf, en de dingen die ik noem horen er voor mij ook bij. Maar dat betekend voor mij niet dat ik het soms niet heel zwaar kan vinden en dat het alternatief (FV geven en het dus even uit handen geven), soms wel heel aantrekkelijk klonk. Maar ik maak het ook wel heel zwaar voor mezelf, omdat ik niet wil dat mijn man er 's nachts uit gaat om Luuk te pakken omdat ik zelf toch al wakker ben.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Liadan di 26 jun 2012 - 20:01

Printje schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:
Darius schreef:

Terwijl jij, Liadan, toch wel heel erg van de bv bent toch? Niet dat je dan dat soort verhalen meteen goed vind natuurlijk.
Ja, ik ben wel pro borstvoeding. Maar die verhalen zijn altijd zo geschreven van 'kijk eens hoe goed we bezig zijn' en 'het is ongelooflijk dat niet iedereen borstvoeding geeft'. En dan dit verhaal wat daar dan een beetje tegenin gaat met dat zinnetje 'durf je dat daadwerkelijk hier op borstvoeding.com neer te zetten'.
Ja, daar krijg ik dan echt de kriebels van.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Printje di 26 jun 2012 - 20:02

Liadan schreef:
Printje schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:
Darius schreef:

Ja, ik ben wel pro borstvoeding. Maar die verhalen zijn altijd zo geschreven van 'kijk eens hoe goed we bezig zijn' en 'het is ongelooflijk dat niet iedereen borstvoeding geeft'. En dan dit verhaal wat daar dan een beetje tegenin gaat met dat zinnetje 'durf je dat daadwerkelijk hier op borstvoeding.com neer te zetten'.
Ja, daar krijg ik dan echt de kriebels van.

hhaha dat bedoel ik dus ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda di 26 jun 2012 - 20:05

Halleluja praise de borstvoeding! lol!

Maar printje, waarom lees je in hemelsnaam al die verhalen? Terwijl je geen bv gaat geven. Ik geef bv en ik lees die verhalen niet eens.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 26 jun 2012 - 20:06

Linda schreef:Halleluja praise de borstvoeding! lol!

Maar printje, waarom lees je in hemelsnaam al die verhalen? Terwijl je geen bv gaat geven. Ik geef bv en ik lees die verhalen niet eens.

Ik lees die verhalen ook niet, maar heb net even wat doorgeklikt bij dat verhaal. Ik bedoel ook verhalen hier over bv, ik kom normaal nooit op die site.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda di 26 jun 2012 - 20:12

Aimee, leuk die vergelijking met de lasagne. smile ik snap wat je bedoelt.
Dat bedoelde ik trouwens met de lat te hoog leggen. De bv kan de schuld krijgen van het feit dat het zwaar is, terwijl als er meer hulp geaccepteerd wordt, het veel zal schelen.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: