Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flesvoeding mee in vluchttas ?

5 plaatsers

Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:05

Nou de laatste 3 weken breken hier voor mij aan, vluchttas ben ik dus ook al mee begonnen in te pakken.
Bij Y. Wou ik bv geven, kwam niet goed op gang en bleek ook niet slim te zijn na de medicatie die ik heb geslikt.

Nu wederom medicatie voor mijn cholestase, dus ook geen bv hier. Neem ik de FV die wij willen gebruiken ook mee naar het ZH ?

Ik zal worden ingeleid en afhankelijk hoe alles verloopt en hoe klein/groot dit meisje is zullen we misschien wel even moeten blijven, ook vanwege mijn eigen gezondheid wat kwakkelt, vandaar deze vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:07

weet niet of je bijzondere flesvoeding geeft, maar hier hadden ze flesjes van nutrilon die F dan kreeg. Eenmaal thuis heeft hij gewoon de flesvoeding van de kruidvat gekregen en geen problemen gehad. (hij heeft 1 dag de flesvoeding van het ZKH gehad, zo`n 6 flesjes)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:08

Wij willen hier net als bij Y. Etos gaan geven, gewoon standaart. Vroeg het me gewoon af, als je dus voor FV kiest of je het dan mee moet nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Pandora zo 30 sep 2012 - 23:09

Je kunt het natuurlijk altijd meenemen maar persoonlijk zou ik het niet doen. In het ziekenhuis beschikken ze volgens mij over diverse soorten voeding dus er zal er altijd eentje geschikt zijn voor jullie meisje.

Ik heb bij F. bv gegeven maar dit kwam niet heel goed op gang, in de tijd dat wij in het ziekenhuis lagen is zij destijds ook bij-gevoed met fv, volgens mij met nutrilon en dit ben ik later ook (gecombineerd met bv) gaan gebruiken.

Spannend dat het al bijna zover is! Ik ben ook al aan het aftellen en ben het ondertussen al helemaal zat.... nog even geduld... flesvoeding mee in vluchttas ? 2474380249
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Pandora zo 30 sep 2012 - 23:09

Haha... mijn ticker klopt niet flesvoeding mee in vluchttas ? 878948377
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Parisienne zo 30 sep 2012 - 23:10

Als jij bepaalde soort flesvoeding wilt geven zou ik die zelf wel meenemen. De vraag is alleen of je eraan denkt, als ze eenmaal een eerste fles voor de baby willen maken en jij nog niet helemaal 'bijgekomen' bent van de bevalling, om te zeggen: "Oja, ik heb in mijn tas flesvoeding zitten!" Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:12

Hier ook helemaal zat bleehh..gisteravond en vann8 verschrikkellijk veel harde buiken en vanmorgen nog iets, Y. Is spelen nu en ik kom gelijk tot rust.
Zometeen even lekker plat hopelijk helpt dat ook weer even.

Nja als ik van het ziekenhuis krijg en achteraf moet gaan betalen (moesten naar de bv toen die ene dag dus fv bijhalen op eigen kosten beneden) kan ik beter nu al mijn eigen mee nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:14

Parisienne schreef:Als jij bepaalde soort flesvoeding wilt geven zou ik die zelf wel meenemen. De vraag is alleen of je eraan denkt, als ze eenmaal een eerste fles voor de baby willen maken en jij nog niet helemaal 'bijgekomen' bent van de bevalling, om te zeggen: "Oja, ik heb in mijn tas flesvoeding zitten!" Wink

O maar dan zorg ik er voor 's ochtends dat alles klaar staat / ligt. Moet toch op tijd in het ZH zijn, dat vergeet ik niet hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 23:36

Anniej_S schreef:
Nja als ik van het ziekenhuis krijg en achteraf moet gaan betalen (moesten naar de bv toen die ene dag dus fv bijhalen op eigen kosten beneden) kan ik beter nu al mijn eigen mee nemen.

Hier hoef je niks te betalen, en denk ook dat je dat niet hoeft. Zou het ook raar vinden mochten ze dat wel in rekening brengen mja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Floor zo 30 sep 2012 - 23:40

wij hebben de flesvoeding niet hoeven te betalen. ze hadden bij ons in het ziekenhuis nutrilon, misschien ook nog wel wat anders maar hij kreeg in elk geval nutrilon (en borstvoeding).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  _Lana_ ma 1 okt 2012 - 0:03

Volgens mij hoef je echt niets te betalen hoor en krijg je het gewoon.
Anders bel je even om het te vragen?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Tania ma 1 okt 2012 - 0:18

Ik had het wel mee omdat ik andere voeding wilde gebruiken dan ze in het ziekenhuis hebben. Als het je niks uitmaakt zou ik het niet meenemen. Wij hoefden trouwens niet te betalen voor de flesvoeding in het ziekenhuis.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 0:26

Heb morgen controle bij de gyn en donderdag as opname gesprek, dus ik schrijf het dan wel op het nog te vragen lijstje ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flesvoeding mee in vluchttas ? Empty Re: flesvoeding mee in vluchttas ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum