Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je man niet bij de bevalling wil zijn...

+27
Linnie1985
Muus
RYW
Lejow
Tania
studiebol
Slakje
kwak
Flower_L
Smaragdje
Alex
frolic
Happydobby
CCC
SparklingEyes
Paper Crown
Discordia
Rumble
Ayla
Viva
Aimee
Snoes
LDJ
Kat1980
Clapperdie
SarahKey
Susan
31 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Als je man niet bij de bevalling wil zijn... - Pagina 5 Empty Re: Als je man niet bij de bevalling wil zijn...

Bericht  Printje di 19 jun 2012 - 4:40

Susan schreef:Ik zou niet hierom bij mij man weggaan, ik zou het hem waarschijnlijk wel altijd kwalijk blijven nemen en hij zou ook wel een flink eind dalen in mijn achting. Ik kan me wel voorstellen dat zoiets uiteindelijk wel kan leiden tot een relatiebreuk. Zoals Printje ook al zegt, zoiets is sowieso geen op zichzelf staand iets en zegt al wel aardig wat over hoe je in een relatie staat.

Ik kan me best voorstellen dat je bijvoorbeeld een fobie hebt die erg sterk is, maar dan bespreek je samen en met de verloskundige erbij hoe je je vrouw dan kunt steunen, wat de beste oplossing is, in plaats van botweg en zonder enige uitleg te melden dat je haar wel bij het ziekenhuis afzet en ophaalt als de baby er is. Dat laatste zegt in mijn ogen heel veel over hoe je in elkaar zit en hoe je in de relatie staat.

Dat bedoel ik idd wat zegt het over je man als hij zoiets zegt. Ik zou idd misschien niet meteen weggaan maar zoiets zou idd altijd als een hele dikke muur tussen ons in staan en uiteindelijk leiden tot een breuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je man niet bij de bevalling wil zijn... - Pagina 5 Empty Re: Als je man niet bij de bevalling wil zijn...

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:32

Op het moment dat ik zwanger zou zijn en te horen zou krijgen dat hij er niet bij wil zijn, zou ik wel even een flinke klap in mijn gezicht krijgen. Ik zou er echter mijn relatie niet voor weggooien, want dat wil ik het kind niet aandoen. Wel zou alles even een flinke deuk oplopen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: