Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 40 van 44
Pagina 40 van 44 • 1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Allereerst iedereen al een fijne kerst!
Kruumel, voor jou is de kerst natuurlijk een tikkeltje specialer! Heel veel succes met het vertellen dat je zwanger bent, hopelijk kunnen jullie het een beetje drooghouden . Hebben je ouders en schoonouders gelijk ook weer een geslaagde kerst gehad! Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!!!
Beautyaddict, Heb je het je schoonouders verteld? En waren ze erg verbaasd? Hihi wat leuk he, een hele grote verrassing waar je weinig geld aan hoeft uit te geven!
CKC, Jou wil ik ook toch een hele fijne kerst wensen, ook al zal het door omstandigheden misschien wat somber zijn. Probeer inderdaad de positieve kant te zien ( Ook al weegt die al lang niet op tegen de negatieve ). Nu kun je in ieder geval weer rustig de draad weer oppakken en is de hele onzekerheid achter de rug. Veel succes in ieder geval en mag je maar snel weer spontaan zwanger worden.
Nou over mij nog even snel, dat jullie de gang van zaken weten. Zoals jullie mijn ticker zien zit ik midden in mijn cyclus en geloof het of niet maar deze cyclus heb ik nog geen enkele keer seks gehad. Dus weinig kansen deze maand. Ik heb het erg druk gehad en we komen eigenlijk niet toe aan even rustig elkaar voor z'n 2en hebben. De komende dagen natuurlijk ook weer druk en ik zie wel .. Ik wil er niet te veel druk op leggen .
Verder neem ik me ook voor wat minder via de ticker te leven, daarmee bedoel ik dat ik niet ga wachten op mijn vruchtbare dag om vervolgens seks te hebben en vervolgens weer te wachten tot ik kan testen, want het zou zo maar kunnen dat ik weer een jaar bezig ben. En ik denk dat een jaar lang elke dag die ticker moeten zien, dat 't best slopend zal worden. Ik merkte ook wel dat de lol er een beetje vanaf was, ik verplichtte mezelf echt gewoon bijna om te blijven liggen na de seks.
Maargoed:) Het komt uiteindelijk wel;) Haha ik zei even snel wat over mezelf, is het gelijk weer een heel verhaal geworden.
Nogmaals, Fijne kerst allemaal, maak er wat leuks van en voor de zwangere, geniet nog maar van deze laatste rustige kerst Volgend jaar zal hij er heeeel anders uit gaan zien!
Groetjes!
Kruumel, voor jou is de kerst natuurlijk een tikkeltje specialer! Heel veel succes met het vertellen dat je zwanger bent, hopelijk kunnen jullie het een beetje drooghouden . Hebben je ouders en schoonouders gelijk ook weer een geslaagde kerst gehad! Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt!!!
Beautyaddict, Heb je het je schoonouders verteld? En waren ze erg verbaasd? Hihi wat leuk he, een hele grote verrassing waar je weinig geld aan hoeft uit te geven!
CKC, Jou wil ik ook toch een hele fijne kerst wensen, ook al zal het door omstandigheden misschien wat somber zijn. Probeer inderdaad de positieve kant te zien ( Ook al weegt die al lang niet op tegen de negatieve ). Nu kun je in ieder geval weer rustig de draad weer oppakken en is de hele onzekerheid achter de rug. Veel succes in ieder geval en mag je maar snel weer spontaan zwanger worden.
Nou over mij nog even snel, dat jullie de gang van zaken weten. Zoals jullie mijn ticker zien zit ik midden in mijn cyclus en geloof het of niet maar deze cyclus heb ik nog geen enkele keer seks gehad. Dus weinig kansen deze maand. Ik heb het erg druk gehad en we komen eigenlijk niet toe aan even rustig elkaar voor z'n 2en hebben. De komende dagen natuurlijk ook weer druk en ik zie wel .. Ik wil er niet te veel druk op leggen .
Verder neem ik me ook voor wat minder via de ticker te leven, daarmee bedoel ik dat ik niet ga wachten op mijn vruchtbare dag om vervolgens seks te hebben en vervolgens weer te wachten tot ik kan testen, want het zou zo maar kunnen dat ik weer een jaar bezig ben. En ik denk dat een jaar lang elke dag die ticker moeten zien, dat 't best slopend zal worden. Ik merkte ook wel dat de lol er een beetje vanaf was, ik verplichtte mezelf echt gewoon bijna om te blijven liggen na de seks.
Maargoed:) Het komt uiteindelijk wel;) Haha ik zei even snel wat over mezelf, is het gelijk weer een heel verhaal geworden.
Nogmaals, Fijne kerst allemaal, maak er wat leuks van en voor de zwangere, geniet nog maar van deze laatste rustige kerst Volgend jaar zal hij er heeeel anders uit gaan zien!
Groetjes!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Fijne kerst meiden!
Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Ik merk dat ik toch heel erg teleurgesteld ben en er heel erg veel mee bezig ben. Deze ronde wil ik wat afstand er van nemen, vandaar dat ik voorlopig niet meer zal komen hier. Mijn ticker pas ook niet aan.
Voor de meiden die zwanger geniet ervan en voor de meiden die het nog niet zijn, succes allemaal!
En voor jullie allemaal een spetterend 2011!
Liefs Zjam
Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Ik merk dat ik toch heel erg teleurgesteld ben en er heel erg veel mee bezig ben. Deze ronde wil ik wat afstand er van nemen, vandaar dat ik voorlopig niet meer zal komen hier. Mijn ticker pas ook niet aan.
Voor de meiden die zwanger geniet ervan en voor de meiden die het nog niet zijn, succes allemaal!
En voor jullie allemaal een spetterend 2011!
Liefs Zjam
zjam26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 22
Even een berichtje... mijn schoonouders waren heel erg blij gisteravond. M'n schoonvader kreeg vochtige ogen, en m'n schoonmoeder begint meteen te huilen. Had ik echt niet verwacht, zijn best nuchtere mensen. Echt leuk! M'n schoonmoeder wilde meteen alles weten, en elke keer als ze me aankeek begon ze weer...
M'n schoonbroertje en vriendin en schoonzus en vriend vonden het ook heel leuk, maarw el onwerkelijk, ze dachten dat het nog wel even zou duren, ze hadden het nog niet verwacht.
Vandaag mijn ouders! Spannend!
Allemaal fijne feestdagen!
M'n schoonbroertje en vriendin en schoonzus en vriend vonden het ook heel leuk, maarw el onwerkelijk, ze dachten dat het nog wel even zou duren, ze hadden het nog niet verwacht.
Vandaag mijn ouders! Spannend!
Allemaal fijne feestdagen!
Gast- Gast
Zjam: Jammer meis, sterkte!
Kruumel: Maakt het alleen maar mooier he, als mensen zo reageren!!
Kruumel: Maakt het alleen maar mooier he, als mensen zo reageren!!
Gast- Gast
Ja zeker... mijn ouders waren ook heel blij! M'n moeder begon echt te gillen, en m'n vader heeft de hele avond met een smile rondgelopen!
Nu wordt het voor ons zelf ook wat echter... je mag er met iemand over praten, je mag vragen stellen, ze snappen waarom ik me niet goed voel. Echt fijn!
Nu wordt het voor ons zelf ook wat echter... je mag er met iemand over praten, je mag vragen stellen, ze snappen waarom ik me niet goed voel. Echt fijn!
Gast- Gast
Zjam, Balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Herken het gevoel wat je beschrijft, dat het zo'n enorme tegenvaller is. Hoop ook jou snel terug te horen met goed nieuws, en probeer je er niet al te gek door te laten maken, want ook jij gaat in het nieuwe jaar gewoon zwanger worden hoor!
Kruumel, Wat leuk al die reacties zeg! Dan kun je er nu inderdaad wat meer met anderen over praten, je vriend is natuurlijk al een grote steun... Maarja hij is en zal nooit zwanger worden en ook niet weten hoe het is en je kunt gelijk met een hoop vragen bij je moeder etc. terecht. Geeft een fijn gevoel he, al die glimlachen ! Je bent gewoon al 2 maanden zwanger he, nog maar 7 te gaan
Fiebje, Hoe is het met jou, lekker de feestdagen aan het vieren?
Kruumel, Wat leuk al die reacties zeg! Dan kun je er nu inderdaad wat meer met anderen over praten, je vriend is natuurlijk al een grote steun... Maarja hij is en zal nooit zwanger worden en ook niet weten hoe het is en je kunt gelijk met een hoop vragen bij je moeder etc. terecht. Geeft een fijn gevoel he, al die glimlachen ! Je bent gewoon al 2 maanden zwanger he, nog maar 7 te gaan
Fiebje, Hoe is het met jou, lekker de feestdagen aan het vieren?
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Kruumel: Echt gaaf!!
Sneeuwwitje: Hoe is het met jou meis? Geniet je wel een beetje van de kerstdagen?
Sneeuwwitje: Hoe is het met jou meis? Geniet je wel een beetje van de kerstdagen?
Gast- Gast
he dames
ik ben er weer ik heb het voor de kerst dagen heel druk gehad op werk
fiebje hoe voel je je
krummel mooi dat je weer wat eten kunt dan voel je inderdaadt ook weer wat fitter ik hoop dat je met de kerst dagen wat kon genieten van het eten.
mimikske wat jammer dat je ongesteld bent geworden
Zjam.voor jou ook jammer dat je ongesteld bent geworden
sneeuwitje hoeft maar 1x sexs op het juiste moment dus wie weet.
Iedereen nog prettige kerst avondt ik ben er deze week ook niet zo veel want wij zitten op werk (bij de bakker)alweer in de olliebollen dus weer druk druk
liefs sweetgirl
ik ben er weer ik heb het voor de kerst dagen heel druk gehad op werk
fiebje hoe voel je je
krummel mooi dat je weer wat eten kunt dan voel je inderdaadt ook weer wat fitter ik hoop dat je met de kerst dagen wat kon genieten van het eten.
mimikske wat jammer dat je ongesteld bent geworden
Zjam.voor jou ook jammer dat je ongesteld bent geworden
sneeuwitje hoeft maar 1x sexs op het juiste moment dus wie weet.
Iedereen nog prettige kerst avondt ik ben er deze week ook niet zo veel want wij zitten op werk (bij de bakker)alweer in de olliebollen dus weer druk druk
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Hoi meiden, hier weer een berichtje van mij. Ben de afgelopen dagen zo druk geweest! Maar heb af en toe wel meegelezen op m'n tel. @kruumel, jullie reis klinkt ook goed! Mijn vriend houdt niet zo van die pretparken. Wij hebben vooral de national parken opgezocht. En de reacties echt leuk! Vind dat toch wel leuk hoor die ouders die gelijk helemaal van de leg zijn! @ckc wat toevallig ik had de vorige keer mijzelf ook getrakteerd op een paar ugg's! En ze zitten nog steeds heerlijk! @sneeuwwitjë, denk dat het slim is op niet volgens je ticker te leven, het legt voor jezelf alleen de druk er maar op. @zjam wat ontzettend balen meid dikke knuffel voor jou! @sweetgirl succes op je werk de komend dagen. Spreek uit ervaring dat ze slopend zijn! @all. Inmiddels zijn de ouders, broers en zussen en oma's en opa ervan op de hoogte dat ik zwanger ben. Gisteren hadden we iedereen bij ons thuis, groot koppel maar was super gezellig. Was wel helemaal gesloopt s avonds en vandaag. Hoefde gelukkig niks te doen vandaag dus heb vanmiddag nog een paar uur geslapen. Moest van vriend want die zei dat ik er niet uitzag. Ook altijd fijn om te horen! Hij is nu echt super zorgzaam. Ook omdat ik de vorige keer nu de miskraam had. Heb de afgelopen dagen toch meer aan gedacht maar het zit er gelukkig nog! Met alle bijbehorende kwalen. Fijne kerstavond nog!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
heey meiden,
Fijne kerst gehad?!?
Ik heb het wel leuk gehad maar goed ik heb me wel goed kut gevoeld beetje echt naja moeilijk uit te leggen..
Maar ik ben misselijk geweest echt bah zette niet door maar gewoon bah echt niet lekker en koppijn nunet en moe en ongi krampen in me buik..vooral onderin:s en obstipatie :S sinds een paar dagen...
Weten jullie hoe dat kan?!
x
Fijne kerst gehad?!?
Ik heb het wel leuk gehad maar goed ik heb me wel goed kut gevoeld beetje echt naja moeilijk uit te leggen..
Maar ik ben misselijk geweest echt bah zette niet door maar gewoon bah echt niet lekker en koppijn nunet en moe en ongi krampen in me buik..vooral onderin:s en obstipatie :S sinds een paar dagen...
x
Kan een griepje zijn, PMS dat je cyclus korter is of zwangerschap. Ofwel... vanalles. Lastig he?!DeniseT schreef:heey meiden,
Fijne kerst gehad?!?
x
Gast- Gast
jaaaaaaaaaa om gek van te worden!! haha maarja ik wacht het wel af!! ahha hopelijk het laastste me vriend zegt het steeds dat het ons wondertje is (A) maja even afwachten haha!
( naja en ongesteldheids krampen kan ook met zwangerschap maar obstipatie vind ik zo raar..?!?! snap je want ik lees dat je dat ook aan het begin kan krijgne door je hormonen... )
xxxx bedankt !
( naja en ongesteldheids krampen kan ook met zwangerschap maar obstipatie vind ik zo raar..?!?! snap je want ik lees dat je dat ook aan het begin kan krijgne door je hormonen... )
xxxx bedankt !
Sinds ik zwanger ben doen mijn darmen alles behalve wat ze moeten doen hoor, dus het kan! Heb er nooit last van, maar nu.... pffttt... en je mag er niks voor nemen natuurlijk... En mijn buik groeit aardig, denk dat het meer darmen is dan baby...
Gast- Gast
@denise, lastig hè dat je van alles voelt maar niet precies weet wat. Zo irritant dat er zoveel dingen op diverse dingen kunnen wijzen. @ba, succes en héél veel plezier vandaag bij de vk. Laat je even weten hoe het is gegaan? @all, mijn buik is erg opgezet, is dit normaal? Snap wel dat dit een x gebeurd maar vind dit toch wel erg vroeg! Aangezien het uitverkoop is ga ik van de week denk ik maar alvast opzoek naar jurkjes en zw.broeken. En zijn er nog dames die bijna weer kunnen testen op denise na? Ben benieuwd wie de volgende is!
Fiebje- Prater
Fiebje: Mijn buik ook hoor!! Blijkbaar kan het gewoon snel gaan...
Gast- Gast
Meiden enig idee of er een grote kans bestaat?! Dat er een zwangerschap is?! Ben erg nieuwsgierig hihi..
Haha maar goed miss is het wat anders!!
Iemand enig idee?? Ik vind het hier wel Weinig wordt gereageerd.. Echt erg jammer!! Maja.. Hoor het wel! Xxxx
Iemand enig idee?? Ik vind het hier wel Weinig wordt gereageerd.. Echt erg jammer!! Maja.. Hoor het wel! Xxxx
DeniseT schreef:Meiden enig idee of er een grote kans bestaat?! Dat er een zwangerschap is?! Ben erg nieuwsgierig hihi..
Ik wou dus echt dat er iets anders met je gebeurde als je zwanger was. Niemand weet het antwoord DeniseT. Er is altijd een kans, net zoveel kans dat het niet zo is. Je kunt niets anders doen dan afwachten.
Gast- Gast
Jaa ckc je hebt ggelijk! Kreeg je maar een rode vlek op je buik! Haha
Maja afwachten:d!! Naja wie weet ben ik het wel tsja of gewoon niet! We zien het wel allemaal!
Anders gaan we naar ronde 3! :d
Xx
Maja afwachten:d!! Naja wie weet ben ik het wel tsja of gewoon niet! We zien het wel allemaal!
Anders gaan we naar ronde 3! :d
Xx
Tja Denise, geduld is een schone zaak
Fiebje- Prater
JA, en test niet te vroeg, dan heb je weer andere stress zoals ik nu... Dan had het nog toeval kunnen zijn dat ze zo klein zijn...Fiebje schreef:Tja Denise, geduld is een schone zaak
Gast- Gast
heey!
Wat bedoel je ba!?!?!?!
Snap even niet wat je bedoelt:)
En idd ik moet gewoon geduld hebben! helaas..maja ik uhm heb geen idee hahah weet niet of je klachten zou kunnen hebben nu jullie wel?!
Waar hadden jullie last van?! voor je nod ..?
Xxxx(K)
Wat bedoel je ba!?!?!?!
En idd ik moet gewoon geduld hebben! helaas..maja ik uhm heb geen idee hahah weet niet of je klachten zou kunnen hebben nu jullie wel?!
Xxxx(K)
Lees mijn topic maar, mijn kindjes zijn aan de kleine kant. En weet ik nu zeker dat ik niet bijv een late eisprong gehad gehad maar dat ze echt te klein zijn voor de duur van mijn zwangerschap.DeniseT schreef:heey!
Wat bedoel je ba!?!?!?!
Xxxx(K)
Ik voelde me zwanger, was misselijk, geen trek, trek in andere dingen, ongesteldheidspijn en lage rugpijn. Maar ja, het waren er ook 2...
Gast- Gast
Hey ba!
Gefeliciteerd met je tweeling! ben je er wel blij mee? en het gaat dus eignelijk niet goed met je kindjes?!
En je vind het dus jammer dat je het al zo vroeg wist!?
Als ik je goed begrijp!?
Ik heb last van krampen in me onderbuik en obstipatie en overal trek in maar toch ook nergens in..
Beetje raar allemaal ben nu ook ziek dus maja of ik ziek ben weet ik dus echt niet!
Wanneer had je ook alweer getest toen ba??!
xxx(K)
Gefeliciteerd met je tweeling! ben je er wel blij mee? en het gaat dus eignelijk niet goed met je kindjes?!
Als ik je goed begrijp!?
Ik heb last van krampen in me onderbuik en obstipatie en overal trek in maar toch ook nergens in..
Beetje raar allemaal ben nu ook ziek dus maja of ik ziek ben weet ik dus echt niet!
xxx(K)
Hoi ba,ik moest weer plaats maken! Vind je ticker wel heel bijzonder hoor! Ben er nog stil van! Denise ik had last van m'n onderrug en zin in lekkere ongezonde dingen. Vooral zout en hartig. Nu sinds een week erg last van m'n borsten zelf daarvoor alleen erg gevoelige tepels. Maar inmiddels doen heel m'n borsten zeer en zijn opgezet. Kruumel hoe is het met jou? En de misselijkheid al wat gezakt? Sweet girl al begonnen met bakken?
Fiebje- Prater
Heel blij! Niet goed is groot woord, het is gewoon spannend! Lees mijn topic maar dan is het duidelijk. Ga het er verder hier niet over hebben, hou het gewoon bij dat topic.DeniseT schreef:Hey ba!
Als ik je goed begrijp!?
xxx(K)
Ik had 22 nov getest en moest 30e ongesteld worden!
Gast- Gast
Pagina 40 van 44 • 1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 40 van 44
Permissies van dit forum: