Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 42 van 44
Pagina 42 van 44 • 1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Maar Joyce, misschien ben je wel zwanger, heb je een test gedaan?
Gast- Gast
Waarom bel je de gyn/ vk waar je bent geweest met je miskraam niet op om te vragen hoe het zit? Of je huisarts? Dat geeft je misschien wat meer zekerheid!
Gast- Gast
Hoe is het eigenlijk met jou, CKC??CKC schreef:Maar Joyce, misschien ben je wel zwanger, heb je een test gedaan?
Gast- Gast
CKC schreef:Maar Joyce, misschien ben je wel zwanger, heb je een test gedaan?
dat denk ik niet, ik ben pas op dag 22 dus dat zou wel heel snel zijn...
hoe gaat het met je ?
BA: ik zou wel kunnen bellen ja, maar ik denk toch wel dat ze me afschepen met dat dat normaal kan zijn, je moet toch eerst een jaar proberen...... laat ik daar nou niet het geduld voor hebben....maar ja wat moet dat moet...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Kan het ook niet iets te maken hebben met de spanning voor morgen? Dat je onbewust je eisprong tegenhoud net als weleens met menstruatie gebeurt?joyce0606 schreef:CKC schreef:Maar Joyce, misschien ben je wel zwanger, heb je een test gedaan?
hoe gaat het met je ?
BA: ik zou wel kunnen bellen ja, maar ik denk toch wel dat ze me afschepen met dat dat normaal kan zijn, je moet toch eerst een jaar proberen...... laat ik daar nou niet het geduld voor hebben....maar ja wat moet dat moet...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kan het ook niet iets te maken hebben met de spanning voor morgen? Dat je onbewust je eisprong tegenhoud net als weleens met menstruatie gebeurt?joyce0606 schreef:CKC schreef:Maar Joyce, misschien ben je wel zwanger, heb je een test gedaan?
hoe gaat het met je ?
ik heb geen idee, opzich ben ik er vrij nuchter onder, we hebben veel hobbels meegemaakt in het proces, dat de spanning er wel vanaf is...maar wie weet onbewust....ik voel wel al een week weëig gevoel..maar kan dus ook spanning zijn....wie zal het zeggen.........wel jammer ik had gehoopt voor de verbouwing me eisprong te hebben gehad, want nu komt er ook weinig van terrecht
joyce0606- Kletskop
Beauty Addict schreef:
Kruumel: Hoe voel je je? Gaat het met eten al een beetje beter of nog niet? En hoe is het met je buikje? Zie je al wat?
Ja, de afgelopen paar dagen gaat het redelijk goed... weinig overgegeven en weer wat normaler gegeten. Ik hoop dat dat zo blijft. Ik heb nu 4 dagen vrij gehad van m'n werk, morgen mag ik weer vroeg op, kijken hoe dat gaat.
M'n buik begint op te bollen nu, mijn man ziet t nog niet echt, maar ik voel het wel. Ik heb morgen weer een afspraak bij de vk, dus spannend.
Vandaag nog even een foto maken van m'n buik, en daarna gaat de piercing eruit.
Hoe gaat het met jou? Beetje aan het idee gewend?
Gast- Gast
heeeey !
Wat veel post wat leuk!
Joyce succes ik sluit me er ook bij aan wie weet helpt het als je de huisarts even belt!?
Gewoon vragen:)
Kruumel:
Wat lekker dat je vrij bent geweest morgen weer aan het werk dat je maar een mooie bolle buik mag krijgen ! hihi..
Denk trouwens dat je het zelf ook wel eerder zal voelen en merken dan je vriend.
@ all:
Ik heb een beetje gevoelige borsten!:s naja niet heel erg maar een beetje ..vooral aan de kant van naast me oksels zeg maar haha..
En een beetje raar gevoel eet heel raar me vriend vind me maar raar doen af en toe hahaha:P
Ik weet het niet zit op dag 31 en heb nergens last van ...
Hihi spannnneennndd hopelijk geen ongesteldheid;) daar lijkt het iniedergeval vandaag niet op:)
Veel liefs xxxx Denise
Wat veel post wat leuk!
Joyce succes ik sluit me er ook bij aan wie weet helpt het als je de huisarts even belt!?
Gewoon vragen:)
Kruumel:
Wat lekker dat je vrij bent geweest morgen weer aan het werk dat je maar een mooie bolle buik mag krijgen ! hihi..
Denk trouwens dat je het zelf ook wel eerder zal voelen en merken dan je vriend.
@ all:
Ik heb een beetje gevoelige borsten!:s naja niet heel erg maar een beetje ..vooral aan de kant van naast me oksels zeg maar haha..
En een beetje raar gevoel eet heel raar me vriend vind me maar raar doen af en toe hahaha:P
Ik weet het niet zit op dag 31 en heb nergens last van ...
Hihi spannnneennndd hopelijk geen ongesteldheid;) daar lijkt het iniedergeval vandaag niet op:)
Veel liefs xxxx Denise
Gaat goed met mij. Wonderbaarlijk. Ik ben er gewoon niet meer mee bezig. Mijn man en ik hebben allemaal leuk dingen voor de boeg.. dus ben wel even zoet!
Gast- Gast
heeey meiden!
ik ben nunet ongesteld geworden gelukkig niet teleurgesteld!
de vorige keer een cyclus van 34 dagen en nu een cyclus van 31 naah netjes hoor!!!
We zijn beide niet teleurgesteld.
we zeiden ook beide van helaas maar dan niet haha wordt een kerstkindje;) volgend jaar hihi!
dus op naar ronde 3 en die werkt goed bij ons dus wie weet!!!
xxxx
ik ben nunet ongesteld geworden gelukkig niet teleurgesteld!
de vorige keer een cyclus van 34 dagen en nu een cyclus van 31 naah netjes hoor!!!
We zijn beide niet teleurgesteld.
we zeiden ook beide van helaas maar dan niet haha wordt een kerstkindje;) volgend jaar hihi!
dus op naar ronde 3 en die werkt goed bij ons dus wie weet!!!
xxxx
Kruumel schreef:CKC, wat goed om te horen meis... geniet ervan!
Thanks lieverd, jij ook! Hang hier in deze pijler erg weinig rond. Weet niet.. beetje confronterend maar ben wel erg benieuwd naar jullie baby!!
Gast- Gast
Dat snap ik... heeft toch een vervelende herinnering voor je.
Ik ben hier ook niet zo heel veel, af en toe lees en reageer ik weer even.
Maar we blijven contact houden hoor... thnx!
Ik ben hier ook niet zo heel veel, af en toe lees en reageer ik weer even.
Maar we blijven contact houden hoor... thnx!
Gast- Gast
nou vandaag de grote dag!
ik heb gisteravond van 21.00uur tot 24.00 boven te pot gehangen, overgeven overgeven en nog eens overgeven. mijn vriend schrok er van, want hij heeft nog nooit gezien/gehoort dat ik moet overgeven.....zo ver ik me ook kan heugen is dat ongeveer 8 jaar geleden dat ik heb overgeven, sterke maag denk ik maar!..toch het eten niet goed gevallen denk....van de verhuizing zal het niet komen, want ik ben in me leven wel al minstens 10x verhuisd...
jammer genoeg dus niet kunnen seksen...... ik denk ook dat deze maand het dan niet wordt...
fijne dag meiden!
ik heb gisteravond van 21.00uur tot 24.00 boven te pot gehangen, overgeven overgeven en nog eens overgeven. mijn vriend schrok er van, want hij heeft nog nooit gezien/gehoort dat ik moet overgeven.....zo ver ik me ook kan heugen is dat ongeveer 8 jaar geleden dat ik heb overgeven, sterke maag denk ik maar!..toch het eten niet goed gevallen denk....van de verhuizing zal het niet komen, want ik ben in me leven wel al minstens 10x verhuisd...
jammer genoeg dus niet kunnen seksen...... ik denk ook dat deze maand het dan niet wordt...
fijne dag meiden!
joyce0606- Kletskop
Beautyaddict, Spannend blijft het altijd wel ja, al moet ik zeggen dat het nou een stuk vermindert is. Ik laat het allemaal z'n gangetje een beetje gaan. Overmorgen je echo Ben benieuwd meid, !
CKC, Blij te horen dat het goed gaat! Ik probeer er het zo hetzelfde over te denken. Maar in ieder geval heel veel plezier met al het leuks wat je tegemoet komt!
Denise, He geen kerstkindje, jammer. Maar toch goed dat je niet al te teleurgesteld bent
Joyce, Bah das niet lekker dat overgeven... Zeker weten dat het door verkeerd gevallen eten komt? Al moet ik zeggen dat ik van de oliebollen ook op het randje van overgeven zat!
Iedereen, Bij mij zit de menstruatie er weer aan te komen volgens mij, werd van ochtend wakker met gerommel in mijn buik. Ik laat het jullie nog weten als het zover is!
Groetjes & een fijne maandag iedereen! :flower:
CKC, Blij te horen dat het goed gaat! Ik probeer er het zo hetzelfde over te denken. Maar in ieder geval heel veel plezier met al het leuks wat je tegemoet komt!
Denise, He geen kerstkindje, jammer. Maar toch goed dat je niet al te teleurgesteld bent
Joyce, Bah das niet lekker dat overgeven... Zeker weten dat het door verkeerd gevallen eten komt? Al moet ik zeggen dat ik van de oliebollen ook op het randje van overgeven zat!
Iedereen, Bij mij zit de menstruatie er weer aan te komen volgens mij, werd van ochtend wakker met gerommel in mijn buik. Ik laat het jullie nog weten als het zover is!
Groetjes & een fijne maandag iedereen! :flower:
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
hoi denise, wat jammer meid. Hopelijk wordt 2011 voor jou ook een vruchtbaar jaar. Kruumel, hoe was het vandaag bij de vk? Alles goed? Volgens schema? Joyce, alweer een beetje opgeknapt? Sneeuwwitjë fijn dat het goed met je gaat. Inmiddels al ongesteld geworden? Ba hoe gaat het meis? En met de misselijkheid, inmiddels al meer kunnen eten? All. Hier gaat het redelijk ben grieperig heb last van m'n keel en oren. Heb vandaag gelukkig wel weer een beetje stem. Vanmiddag voelde ik me wel heel beroerd worden, voelde het bloed uit m'n gezicht trekken, viel bijna flauw en begon daarna echt onwijs te zweten. Even in paniek, maar dat is gelukkig weer weggezakt. Moet nu verplicht morgen nog een dag thuis blijven van vriendlief. En denk dat dat ook wel het beste is voor mij en voor ons kindje. Eerst maar goed uit zieken. Gelukkig woensdag naar de vk ben erg benieuwd. Weten jullie toevallig of je dan met 12 weken weer een echo krijgt!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Oei, goed op jezelf passen hoor Fieb!
Hoe laat moet je woensdag?
Hoe laat moet je woensdag?
Gast- Gast
hoi ba, ja doe ik ook daarom blijf ik morgen thuis merk wel dat nu mijn temp weer begint te stijgen. Moet om 9 uur. Jij later toch? Ben echt zo nieuwsgierig kan niet wachten. Ben ook zo benieuwd hoe het met jouw kindjes gaat.
Fiebje- Prater
Da's lekker vroeg. Ik om 11 uur.Fiebje schreef:hoi ba, ja doe ik ook daarom blijf ik morgen thuis merk wel dat nu mijn temp weer begint te stijgen. Moet om 9 uur. Jij later toch? Ben echt zo nieuwsgierig kan niet wachten. Ben ook zo benieuwd hoe het met jouw kindjes gaat.
Gast- Gast
ja is idd bijtijds zal wel één van de eerste zijn dat scheelt hopelijk wachten! Het is ook om de hoek dus hoef maar 10 min van te voren weg. Krijg je trouwens ook een foto mee naar huis?
Fiebje- Prater
Mijn eerste echo heb ik meegekregen hoor! Al zie je alleen maar 3 vlekken...Fiebje schreef:ja is idd bijtijds zal wel één van de eerste zijn dat scheelt hopelijk wachten! Het is ook om de hoek dus hoef maar 10 min van te voren weg. Krijg je trouwens ook een foto mee naar huis?
Gast- Gast
Spannend voor jullie meiden!! ik ben benieuwd!
fieb: ik voel me nog niet goed, nog steeds niet, blijkbaar kan je lang last houden van voedsel wat verkeerd valt, ik dacht dat nu zo onderhand er wel uit was. als ik nu wat eet, dan komt het weer zo naar boven, en misselijk bah. ik heb dan ook maar niet meer op dan een liga en banaan vandaag. ik moet echt ff niet denken aan eten. daarbij heb ik ook nog eens onzettend last/pijn in me onderrug...misschien van het zoveel overgeven...?!
er komt toch weer een golf testers bij deze week! wie allemaal?
hier nog geen eisprong gevoeld...of wat dan ook..ik wordt er een beetje moedeloos van..maar ja moet het allemaal maar laten gebeuren, ik kan er weinig aan veranderen.
vandaag weer op me werk baby nieuws, me collega is zwanger (7 weken), hadden we allemaal niet verwacht, ze heeft 3 jonge kindjes, en had laatst al heel haar zolder opgeruimd en verkocht (babykamer enzo) ik denk dat het voor haar ook een verassing is! super leuk voor haar, allhoewel ze er nu goed ziek van is...maar even een kaartje sturen zometeen!
ik ga zo lekker naar huis, voel me niet lekker, en de hele week nog werken en verbouwen! blegh
fieb: ik voel me nog niet goed, nog steeds niet, blijkbaar kan je lang last houden van voedsel wat verkeerd valt, ik dacht dat nu zo onderhand er wel uit was. als ik nu wat eet, dan komt het weer zo naar boven, en misselijk bah. ik heb dan ook maar niet meer op dan een liga en banaan vandaag. ik moet echt ff niet denken aan eten. daarbij heb ik ook nog eens onzettend last/pijn in me onderrug...misschien van het zoveel overgeven...?!
hier nog geen eisprong gevoeld...of wat dan ook..ik wordt er een beetje moedeloos van..maar ja moet het allemaal maar laten gebeuren, ik kan er weinig aan veranderen.
vandaag weer op me werk baby nieuws, me collega is zwanger (7 weken), hadden we allemaal niet verwacht, ze heeft 3 jonge kindjes, en had laatst al heel haar zolder opgeruimd en verkocht (babykamer enzo) ik denk dat het voor haar ook een verassing is! super leuk voor haar, allhoewel ze er nu goed ziek van is...maar even een kaartje sturen zometeen!
ik ga zo lekker naar huis, voel me niet lekker, en de hele week nog werken en verbouwen! blegh
joyce0606- Kletskop
Euh... Joyce... zou je er niet een testje tegenaan gooien voor de zekerheid? Ik ging testen ivm misselijkheid en last van onderrug... De uitslag ken jejoyce0606 schreef:Spannend voor jullie meiden!! ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Hoi joyce, wat balen zeg. Een beker karnemelk met een paar scheppen suiker erin helpt tegen het spugen. Pijn in je onderrug kan door het klussen komen maar bij mij had het een andere reden. Ba hoe gaat het meir zenuwen voor morgen een beetje onder controle? Zag trouwens vandaag m'n eerste spatader!!! Kon wel huilen! Morgen gelijk maar even navragen. Weet dat m'n moeder in haar zwangerschappen met steun jouren aan liep.
Fiebje- Prater
Eigenlijk helemaal geen zenuwen, gek he?! Zal morgenochtend wel komen denk ik.
En jij? Nerveus?
En jij? Nerveus?
Gast- Gast
Pagina 42 van 44 • 1 ... 22 ... 41, 42, 43, 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 42 van 44
Permissies van dit forum: