Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in augustus 2010!

+14
piertje
Limburg85
smooch
Muppetje
Susan
Fenna
_Sneeuwwitje_
Happydobby
sweetgirl27.
Summergirl
mimikske2
Fiebje
joyce0606
DeniseT
18 plaatsers

Pagina 1 van 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT vr 7 jan 2011 - 22:00

hey meiden! even een nieuw topic hopelijk wordt ie erg vruchtbaar!!

xxx Denise
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 vr 7 jan 2011 - 22:21

Goed idee!!

ik hoop het ook dat het voor ons een vruchtbaar jaar wordt!

van de week maar even wat ovu teste halen, ik heb idee dat ik er nu meer mee bezig ben, om dat ik nu het spoor helemaal bijster ben, en maar bij elk pijntje dingetje, ik misschien denk of het me eisprong is, of tochniet. met een test is het tenminste duidelijk, want hier wordt ik echt een partij moedeloos van......
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:11

Goed idee Denise!

Joyce: Voel je je al wat beter meid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 za 8 jan 2011 - 9:02

Beauty Addict schreef:Goed idee Denise!

Joyce: Voel je je al wat beter meid?

nou niet beter, dan de afgelopen dagen..... geen eisprong deze maand.....gedver weer 1,5 maand wachten....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 9:10

joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Goed idee Denise!

Joyce: Voel je je al wat beter meid?

nou niet beter, dan de afgelopen dagen..... geen eisprong deze maand.....gedver weer 1,5 maand wachten....
Niet meer aan het braken?

Kan je je eisprong niet gemist hebben door je lichamelijke klachten? Je temp was wel hoger...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 za 8 jan 2011 - 10:18

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Goed idee Denise!

Joyce: Voel je je al wat beter meid?

nou niet beter, dan de afgelopen dagen..... geen eisprong deze maand.....gedver weer 1,5 maand wachten....
Niet meer aan het braken?

Kan je je eisprong niet gemist hebben door je lichamelijke klachten? Je temp was wel hoger...

wat betreft braken, wel hoor, dat is gelukkig helemaal over. mss dat me eisprong ergens tussendoor geglipt is..me temp is hoger....iets van 0.3 graden hoger.....ik kan me herinneren dat de andere keren mijn temp wel veel hoger was na mijn eisprong.....nog 12 dagen...dan weet ik meer...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 2:25

Het wordt wel steeds stiller hier geloof ik... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 9 jan 2011 - 2:32

Hoi joyce, wat balen dat het je cyclus nu zo aan het rommelen is. Dit is toch niet een reactie op de mk? Anders is misschien slim om de vk of je dokter eens te informeren hierover. Denise las dat je jarig was geweest alsnog gefeliciteerd meid! Ba idd rustig, hoe voel jij je? Kan je alles weer eten? All heb de afgelopen dagen als een dood vogeltje op de bank gezeten. Was zo beroerd en snip verkouden. Voel me nu gelukkig weer wat beter. Kan nu ook alweer wat meer eten, voel me al weer aansterken. Morgen weer aan de arbeid. Waarschijnlijk ga ik het morgen aan m'n leidinggevende vertellen nog even met vriend overleggen. Fijne zondag!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 2:40

Fijn dat je een beetje opknapt joh.

Ik vind het een prettig idee dat mijn meest naaste collega's het weten hoor, als er dan iets is is er veel meer begrip en kan ik makkelijker diensten ruilen voor echo's ed. Ook wordt ik niet meer zoveel gebeld of ik extra kan werken ivm personeelstekort en zieken, dat is wel erg lekker.

Eten gaat hier best goed. Pas nog een nachtje aan het braken geweest maar verder heb ik niet te klagen. Als ik maar om de 2 uur iets eet en zodra mijn maag gaat draaien een paar slokken cola neem kom ik een heel eind!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 zo 9 jan 2011 - 3:20

Hey,

Tis idd rustig hier!
Ik heb ook niet veel te melden. Heb geen idee welke kant het opgaat tav zwanger zijn of niet. Voel vanalles maar dan ook weer niet. Vervelend dat ik niet weet waar die ''verschijnselen" nou vanaf komen. Nog een weekje wachten en dan weet ik hopelijk meer!

Joyce: Is misschien geen gek idee om de ha of vk te bellen. Of voel je daar zelf niet zoveel voor? Voor je mk had je toch eigenlijk best een regelmatige en kortere cyclus of niet?

Succes Fiebje morgen met het vertellen aan je leidinggevende! Zal toch wel meevallen of heb je geen fijne leidinggevende? Hoop dat je je morgen weer helemaal fit voelt!
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 9 jan 2011 - 3:32

Ja gelukkig wel. Pf was het zo zat. Dacht ik woensdag yes knap op, kan do weer werken. Krijg ik woensdag avond weer koorts. Hele nacht weer lopen spoken. Ik ben gelukkig ook niet meer zo misselijk, heb alleen op een gegeven moment ineens trek in iets, zoals boterhamworst met augurk. Heb net eitjes staan koken. Maar als ik aan boerenkool denk begin ik al te kokhalzen. tja en m'n werk ben wel erg benieuwd, voel me toch soort rot erover. Ben daar net, afgelopen week ziek, over 3 wkn op vakantie. Tja en dan de zwangerschap geen idee hoe ze dat gaan oplossen. Weet wel dat dat niet mijn probleem is maar toch. M'n leidinggevende vind het al zo'n spannend jaar met allemaal nieuwe medewerkers. Dus mimi jij houdt de spannig er nog even in? Denk dat jij de eerst volgende dan weer bent?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  mimikske2 zo 9 jan 2011 - 3:54

Om te testen ben ik volgens mij weer de eerstvolgende ja.

Haha wat een combinatie boterhamworst met augurk! (heb ik nog nooit gegeten).

Kan me idd voorstellen dat je je een beetje rot voelt over je werk. Je kunt niet meer als gewoon je best doen en ziek zijn we allemaal weleens toch? Weet je leidinggevende wel dat je mk hebt gehad? Dan reageert ze misschien ook al anders?
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje zo 9 jan 2011 - 4:24

ja klopt kan er ook niks aan doen Embarassed maar op dat moment heb ik er echt omwijze zin in! Nee niemand op het werk weet dat, had de mk 2 weken voor ik daar begon. Het is een hij, ben wel erg benieuwd. Tja je kan je van te voren zoveel in je hoofd halen! Spannend hoor, zou een goede start van het jaar zijn! En van de deze nieuwe start in het topic!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 6:23

Boterhamworst met augurk zijn normale hapjes hoor, zie het ook vaak op tafel staan bij verjaardagen.

Mimiskse: Wanneer kan je testen of moet je ongesteld worden, zal voor je duimen!

Fieb: Ook voor jou hoor, dat je morgen leuke reactie krijg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 zo 9 jan 2011 - 6:45

ik zat er inderdaad ook wel over te denken om even de arts te bellen of de vk.

waarschijnlijk zullen ze het vrij normaal vinden, want erg lang is het nog niet, maar ik baal gewoon dat het allemaal zo lang duurt.....zo lang wachten totdat je weer een keer wat meer weet, geef mij maar een cyclus van 28 dagen hahah! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Summergirl zo 9 jan 2011 - 23:25

Hey Meiden,
Ik ben echt al zo lang niet meer hier geweest!! Vaak lees ik wel even wat reacties, maar neem dan niet echt de moeite om te reageren Embarassed
Wat fijn dat er al een aantal dames lekker op weg zijn in hun zwangerschap zeg!!
Hier gaat alles gewoon rustig zijn gangetje, ben er eigenlijk ook niet echt heel erg mee bezig, en als ik dan weer ongesteld ben geworden denk ik: jeetje is er alweer een maand voorbij?? Mijn cyclus is aardig regelmatig, meestal 28 tot 30 dagen, dus dat is wel fijn. Ik zet braaf iedere maand een kruisje in mijn agenda, zo kan ik als het nodig is toch mijn cyclussen natellen.
Bij m ijn vorige cyclus was ik voordat ik ongesteld moest worden enorm beroerd. Ontzettend misselijk, krampende buikpijn en enorm moe, dus ik dacht ojee het zal toch niet. Haha erg hoe je je dan opeens druk kan maken. Hebben jullie dat ook?
Verder in onze directe omgeving recent wat zwangerschappen en bevallingen, dus dat maakt wel dat ik er nu wat vaker aan denk.
Nu weer een nieuwe maand, met nieuwe kansen, dus we gaan er gewoon weer voor!!!
Groetjes Summer
Summergirl
Summergirl
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje ma 10 jan 2011 - 6:44

Hoi joyce, ik zou het in ieder geval even navragen. Geloof namelijk niet dat het normaal is. Summer leuk om weer eens wat van je te horen. Fijn dat je cyclus zo constant is. All heb het mijn directe leiding gevende. Pf natuurlijk me weer druk lopen maken om niks! Hij was hartstikke blij voor ons, nu kan de vervanger van mijn collega wellicht langer blijven om mij te vervangen. Zodat ik daarna gewoon weer aan't werk kan! Goed niet bang te zijn dat ze m'n contract niet verlengen! Wat een opluchting!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 ma 10 jan 2011 - 8:19

Fiebje schreef:Hoi joyce, ik zou het in ieder geval even navragen. Geloof namelijk niet dat het normaal is. Summer leuk om weer eens wat van je te horen. Fijn dat je cyclus zo constant is. All heb het mijn directe leiding gevende. Pf natuurlijk me weer druk lopen maken om niks! Hij was hartstikke blij voor ons, nu kan de vervanger van mijn collega wellicht langer blijven om mij te vervangen. Zodat ik daarna gewoon weer aan't werk kan! Goed niet bang te zijn dat ze m'n contract niet verlengen! Wat een opluchting!


ik denk dat ik morgen even naar de vk bel, ook omdat ik het idee heb dat geen eisprong heb gehad.....tis alweer een half jaar geleden dat we ervoor gingen, dat gaat dan wel weer zo snel.....nog een half jaar, mag ik het medische traject in......het liefts hoop ik nog op een spontaan wonder.....

voor de mensen die denken waarom ik zo erover denk, het feit dat ik minder vruchtbaar zou kunnen zijn, komt niet zomaar uit de lucht vallen...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. di 11 jan 2011 - 23:09

Fiebje schreef:Hoi joyce, ik zou het in ieder geval even navragen. Geloof namelijk niet dat het normaal is. Summer leuk om weer eens wat van je te horen. Fijn dat je cyclus zo constant is. All heb het mijn directe leiding gevende. Pf natuurlijk me weer druk lopen maken om niks! Hij was hartstikke blij voor ons, nu kan de vervanger van mijn collega wellicht langer blijven om mij te vervangen. Zodat ik daarna gewoon weer aan't werk kan! Goed niet bang te zijn dat ze m'n contract niet verlengen! Wat een opluchting!

he wat goed nieuws dat je dat je directe leiding gevende hebt verteldt mooi dat die zo blij was .dat is dan ook echt een opluchting .voor je zelf ook beter

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  sweetgirl27. di 11 jan 2011 - 23:14

hai wat is het hier rustig (ik ben zelf de laaste tijd ook niet zo actief bezig hier) ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn met het zwanger worden ,maar op een of andere manier komen mijn gedachten toch er steeds weer op terug .
Even en foutje mijn cyclus is niet 28 dagen maar 27 dagen heb me verekendt dat tabeletje die hier laast op het forum was waar is die gebleven ?

liefs sweetgirl27
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  DeniseT di 11 jan 2011 - 23:38

hey!
Ja idd het is hier veelste rustig ik denk dat dat ook komt omdat er veel van alle meiden zwanger zijn.
Naja hier gaat het goed hoor..
Ik moet me best gaan doen aankomende dagen Wink dus dat ga ik doen!
Succes allemaal!

xxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Fiebje wo 12 jan 2011 - 2:43

Hoi meiden,

Het is idd rustig. Als ik naar mijzelf kijk ben de afgelopen dagen druk geweest met de wcpot No voel me zo misselijk de hele dag. Begin het nu wel zat te worden Twisted Evil !
Dus zit daarom niet zoveel achter de pc, lig liever op bed of op de bank. Merk toch dat m'n lichaam met hele andere dingen bezig is, ben vandaag vrij maar ben niet vooruit te branden. Ga zo denk ik maar weer een uurtje liggen. Zo dat was mijn geklaag voor vandaag!!!

Joyce heb je al gebeld?
Sweetgirl, wel fijn zo'n korte cyclus! En dat je lichaam alles toch weer goed opgepakt heeft na je mk. Denk dat de tabel nog in de oude staat. Maar geen idee of je hem zo kan kopiëren.
Denise: Sucsex dan maar!
Kruumel: Hoe gaat het met jou?
En BA met jou???Heb je door bovenstaande ook al even niet meer gesproken Embarassed

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 3:19

ja naar fieb, dat je je zo slecht voelt! maar het is allemaal voor een goed doel! echt zo super dat het zo snel is gegaan bij je! nu je over de "gevarenzone" ben, kun je een beetje hopen dat het allemaal goed gaat?! het scheeld ook wel dat je het al gezien heb!!

nee niet gebeld, ik wil deze cyclus even afwachten... sinds 2 dagen pijn in me onderrug en buik (menstruatieachtig). deze moet pas ergens volgende week beginnen, dus begint al vroeg....Sad maar hopen dat ie niet zo heftig is...of misschien wel uitblijft...maar daar hoop ik maar niet op..want heb deze keer echt helemaal mijn vinger nergens op kunnen leggen.

ik ga me maar eens even verdiepen in verschillende ovutesten....

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:40

Fiebje: Gezellig dat je er weer bent! Balen he, die eerste misselijke weken...
Hier z'n gangetje hoor, laatste dagen wel weer wat misselijker merk ik en minder eetlust, heb een paar super goede dagen gehad. Maar ben ook beetje grieperig, verstopte neus en veel slijm in mijn keel, daar wordt ik normaal ook misselijk van.
Net wel even een half tabletje genomen omdat ik vanavond moet werken... help... geen idee waar ik de energie vandaan moet halen!
Morgenmiddag weer naar de gyn voor de volgende echo, ben benieuwd...

Kruumel: Hoe is het met jou??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  joyce0606 wo 12 jan 2011 - 7:00

toch ongesteld geworden...


Laatst aangepast door joyce0606 op wo 12 jan 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in augustus 2010! Empty Re: Gestopt met de pil in augustus 2010!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 20 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum