Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 43 van 44 Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 43 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Fiebje di 4 jan 2011 - 7:29

Ben ontzettend nieuwsgierig! En benieuwd hoe het eruit ziet en of alles goed is natuurlijk! Maar heb nog niet de zenuwen. M'n moeder wel, heb er vandaag al 2x aan de lijn gehad. Ze vertrekt morgen ander half uur eerder van huis. Je rijdt het binnen een half uur!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 43 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:32

Fiebje schreef:Ben ontzettend nieuwsgierig! En benieuwd hoe het eruit ziet en of alles goed is natuurlijk! Maar heb nog niet de zenuwen. M'n moeder wel, heb er vandaag al 2x aan de lijn gehad. Ze vertrekt morgen ander half uur eerder van huis. Je rijdt het binnen een half uur!
Kan je nog lekker samen koffie doen haha! Morgen drukke babydag, jij, happydobby, Yes1984 en ik moeten voor controle/ echo!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 4 jan 2011 - 8:10

las het net ja. Klopt idd, arme moeder die vind het allemaal zo spannend. Hoe is je vriend eronder?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:13

Fiebje schreef:las het net ja. Klopt idd, arme moeder die vind het allemaal zo spannend. Hoe is je vriend eronder?
Mijn man vind het nu leuk hoor, de tweeling. Verder is het gewoon erg spannend. Morgen zal ik wel stikken van de zenuwen als ik wakker wordt! Jou vriend gaat morgen toch ook wel mee? Vind hij het ook spannend?

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 di 4 jan 2011 - 8:22

Hey hey,

Spannend morgen voor jullie Fiebje en BA!! Hoop dat alles goed is.
Hoe is het bij jou gegaan kruumel??

Jammer dat je ongesteld bent geworden Denise. Gelukkig valt het je niet zo zwaar. En idd op naar een nieuwe ronde!

Joyce Ben ja alweer een beetje beter?? Vreselijk dat overgeven.

Sneeuwitje ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt meid! Hou je ons op de hoogte?

All: hier niets bijzonder. Zitten weer op het wachtbankje. Heb deze maand wel ov testen gebruikt. Vond ik toch wel erg fijn. Kon precies zien wanneer mijn vruchtbare dagen waren. Nu maar weer afwachten of t iets opgeleverd heeft!
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:27

Spannend Mimikske!

Dank je wel, ben echt zo benieuwd of ze goed groter zijn geworden en de hartjes het nog goed doen, hopelijk iets sneller als vorige week. En het tussenschot vinden natuurlijk...

Pfft, nu ik het hier er over heb krijg ik toch een eng gevoel in mijn maag... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 4 jan 2011 - 8:31

nee hij gaat niet mee. Denk alleen met de 12 en 20 wkn in eerste instantie die kunnen nl ook s avonds. Dus ga morgen met m'n moeder. Maar neem m'n camera mee en dan film ik het wel zodat hij het ook kan zien. Vind het wel jammer en hij ook maar het lukt gewoon niet om een halve dag vrij te nemen. En heb liever dat hij er is bij de geboorte en de eerste periode erna, dus hebben z'n dagen nog hard nodig. Maar hij is wel reuze benieuwd en vind het ook wel spannend. Mimi pf dat wachtbankje is altijd zo vervelend hè! Nu je de testen hebt gebruikt denk je dat je nu meer kans hebt? Was je ei zoals dat je dacht?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  mimikske2 di 4 jan 2011 - 8:39

Mijn ei was wat later dan verwacht vooal omdat ik de andere keren rond 26/27 ongi werd. Dus ben blij dat ik ze heb gebruikt! Hoop dat ik nu meer kans heb idd maar ja dat weet je natuurlijk nooit!

Ba: Hopelijk kun je wel een beetje slapen vannacht! Niet te erg druk maken he!

Jammer dat je vriend niet mee kan Fiebje! Maar hij kan zijn dagen beter opsparen dan! Jullie gaan toch ook nog op vakantie binnenkort?
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fiebje di 4 jan 2011 - 8:51

Ja dat vinden wij ook. Liever opsparen, voor vakantie en geboorte. Klopt idd we gaan aan het einde van de maand weg. Denk je dat je cyclus nu ook langer is?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 4 jan 2011 - 23:51

Vandaag dé spannende dag Beautyaddict! Ik wil je heel heel heel veel succes wensen hug Ik hoop er echt het beste van, je bent ondertussen vast al op de hoogte. Meid, hoop echt voor je dat het mee is gevallen!

Mimikske, Voor jou ook spannend, het wachtbankje!smile Bij mij nog steeds geen nieuws, heb wel echt ongesteldheidskrampen maar nog geen bloed te zien...Maar verwacht het wel binnen nu en een dag...

Fieb, jij ook succes met de echo he!Very Happy Hoop dat het een mooie ervaring wordt.!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 0:21

_Sneeuwwitje_ schreef:Vandaag dé spannende dag Beautyaddict! Ik wil je heel heel heel veel succes wensen hug Ik hoop er echt het beste van, je bent ondertussen vast al op de hoogte. Meid, hoop echt voor je dat het mee is gevallen!

Mimikske, Voor jou ook spannend, het wachtbankje!smile Bij mij nog steeds geen nieuws, heb wel echt ongesteldheidskrampen maar nog geen bloed te zien...Maar verwacht het wel binnen nu en een dag...

Fieb, jij ook succes met de echo he!Very Happy Hoop dat het een mooie ervaring wordt.!
Thx, lief dat iedereen zo meeleefd!

Er is helaas nog geen tussenschot gevonden, vlg week nog een keer kijken door andere gyn. Maar de kindjes doen het gelukkig prima. Zijn nu ruim 2x zo groot als vorige week en de hartjes sneller!!

Spannend altijd he, die laatste dag(en) van je cyclus!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 5 jan 2011 - 0:41

Ba, wat ontzettend fijn dat het goed met ze gaat!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Fiebje wo 5 jan 2011 - 1:08

Hoi Sneeuwwitje, ik kan je vertellen ............. dat werd het. Ben er nu nog van onder de indruk!! Hartje klopte goed, en alles zag er goed uit!! Over drie weken heb ik de volgende. Het vruchtje is nu 6,5 oud en m'n baarmoeder loopt een weekje voor. Ga m'n ticker enzo niet aanpassen (dan kan ik aan de gang blijven denk ik) De volgende keer kunnen ze het beter zien en dan horen we een exacte datum en tijdsduur. Tot die tijd ben en blijf ik gewoon zwanger (zegt ze heel stoer, maar ondertussen!).

Bij jou al wat meer bekend?

Joyce al weer wat opgeknapt?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 wo 5 jan 2011 - 4:33

Fiebje schreef:Hoi Sneeuwwitje, ik kan je vertellen ............. dat werd het. Ben er nu nog van onder de indruk!! Hartje klopte goed, en alles zag er goed uit!! Over drie weken heb ik de volgende. Het vruchtje is nu 6,5 oud en m'n baarmoeder loopt een weekje voor. Ga m'n ticker enzo niet aanpassen (dan kan ik aan de gang blijven denk ik) De volgende keer kunnen ze het beter zien en dan horen we een exacte datum en tijdsduur. Tot die tijd ben en blijf ik gewoon zwanger (zegt ze heel stoer, maar ondertussen!).

Bij jou al wat meer bekend?

Joyce al weer wat opgeknapt?

nee, niet echt....ik teer op een banaan en een liga, en nog valt dat niet lekker. ik heb nu 3 chocolade koekjes op, en heb er eigenlijk alweer spijt van. ik heb niet meer overgegeven maar meer zuur en misselijk. dat je lichaam zo van slag af kan zijn zeg! ik heb ook wel last van me blaas. elke keer maar plassen, en uiteindelijke maar een paar drupss..... nou lekke dan!

wat betreft me eisprong, die ben ik kwijt, ik heb vorrige week wel beetje last gehad van me buik, maar nu compleet over, ook geen temp. verhoging. misschien moet ie dan toch nog komen....wat dat duurt dat toch die cyclussen, daar wordt ik echt niet goed van! i.p.v dat ik 1x per maand een kans heb is dat 2x in de 3 maanden, bah...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 4:59

Mijn echo was ook goed... leuk dat jullie er naar vragen.
Alles was goed, het vruchtje was goed gegroeid, het was al 2,8 cm Wink
Ik mag 6 augustus aanhouden, ze heeft twee metingen gedaan, en 1 kwam op 5 aug en 1 op 7 aug, dus ze heeft 6 aug van de vorige meting aangehouden.

De echo-foto is al een stuk duidelijker dan de eerste... nu zie je al echt een hoofdje komen.

Het hartje hebben we weer gehoord, dat was goed. Eigenlijk was alles goed, alleen maakt ze zich een beetje zorgen over mijzelf. Ik ben weer 2 kg afgevallen, ik kan weinig eten en moet veel spugen. Ik heb een homeopatisch korreltje gekregen tegen misselijkheid, dat zou misschien 2 dagen erger worden, maar daarna moet t minder worden. Ik moet over 2 weken even terug voor een check of ik nog steeds zo misselijk ben, en dan heb ik 2 weken daarna weer een officiele afspraak.

Kortom, m'n kindje krijgt alle voedingsstoffen die die nodig heeft, gelukkig! En dat wat te weinig is is voor mezelf. Dat is dan niet zo erg. Ik hoop dat ik me snel wat beter ga voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 5:08

Kruumel: Gelukkig joh! Helemaal vergeten dat jij maandag moest, wat erg... Embarassed Schaam me diep!!

Je mag toch niet meer als 10% van je gewicht afvallen? Zit je daar al aan of niet?
Vind het raar dat je die tabletten niet kreeg, ik kreeg zonder pardon een herhaling van de gyneacoloog!! Kan echt geen kwaad...
(ben nu niet misselijk, pm je adres maar, dan delen we een doosje Wink )
Hoop echt voor de dat de korreltjes werken.

Als ik nu last heb of mijn maag is aan het vervelen drink ik cola, dat helpt echt!! Heb je dat weleens geprobeert?

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 5 jan 2011 - 5:08

Krummel, Je hebt al twee echo's gehad? Ik nu 1 haha maar dat heb je met een praktijk zonder echo apparatuur, je loopt nu ook niet meer 1 week achter me maar veel langer, raar he, ik ben een week verder gezet na de echo.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Fiebje wo 5 jan 2011 - 6:47

Hoi Kruumel: Goed om te horen dat het maandag goed is gegaan! Wat naar dat je je ng zo beroerd voelt. Hopelijk nog een paar weekjes en dan ben je er van af!

Joyce: Bij jou houd het ook nog niet over. Heb je echt iets verkeerds gegeten? Of heb je toch bv een buikgriep te pakken? Beterschap meid hug .

All; Hier alles goed, vanavond goed kunnen eten (eindelijk weer) voelde me vanmiddag echt zo slapjes. Wil morgen weer gaan werken maar van vriendlief moet ik nog een dag thuis blijven. Goed uitzieken!! Kijk morgen ochtend wel hoe ik me voel.
Hebben de misselijke meiden hier ook last van? Je voelt je slap, wankelt af en toe.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  mimikske2 wo 5 jan 2011 - 6:54

hey,

Wat fijn dat bij jullie alle drie de echo's goed zijn gegaan!!!! Alleen nu dat eten nog he!
Wel nog even spannend voor jou BA volgende week? Is het echt heel erg als er geen tussenschot is?? Heb hier naml helemaal geen verstand van!

Beterschap voor jou Joyce!!!

Hoop dat bij mij de cyclus niet langer gaat duren dan de andere keren. Maar kan daar ook niets over zeggen heb gewoon geen idee. Afwachten dus. Heb verder niet echt ergens last van.
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 7:38

Beauty Addict schreef:Kruumel: Gelukkig joh! Helemaal vergeten dat jij maandag moest, wat erg... Embarassed Schaam me diep!!

Je mag toch niet meer als 10% van je gewicht afvallen? Zit je daar al aan of niet?
Vind het raar dat je die tabletten niet kreeg, ik kreeg zonder pardon een herhaling van de gyneacoloog!! Kan echt geen kwaad...
(ben nu niet misselijk, pm je adres maar, dan delen we een doosje Wink )
Hoop echt voor de dat de korreltjes werken.

Als ik nu last heb of mijn maag is aan het vervelen drink ik cola, dat helpt echt!! Heb je dat weleens geprobeert?

Zij telt de 5 kg door de griep niet helemaal mee, ze telt echt de kilo's door overgeven.
Mijn vk en mijn huisarts zijn allebei niet van die tabletjes... dus ik heb maar besloten die niet te nemen. Ik hoop dat dat korreltje z'n werk gaat doen. Ze zei dat het de eerste 2 dagen erger zou kunnen zijn, maar daarna zou t moeten afnemen. Ik heb vanochtend ook in bed gegeten voordat ik opstond. Vandaag is de eerste dag sinds heel lang dat ik niet over moest geven, dus wie weet...

Een slokje cola bij erge misselijkheid doe ik al langer, dat helpt idd erg goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 7:40

Happydobby schreef:Krummel, Je hebt al twee echo's gehad? Ik nu 1 haha maar dat heb je met een praktijk zonder echo apparatuur, je loopt nu ook niet meer 1 week achter me maar veel langer, raar he, ik ben een week verder gezet na de echo.
Ja, klopt... ik ben bij de eerste echo 4 dagen teruggezet, en jij nu een week vooruit. Ik kan bij je ticker niet goed aflezen hoe ver je nu bent.
Ik heb twee afspraken gehad bij de vk, en twee keer een echo. Ik vind de echo's toch echt het interessantst van de vk... zonder kan ze toch ook niks zien? Wat doen jullie dan, praten over hoe je je voelt? Zij kan dan toch niet zien of alles goed is?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 7:42

Fiebje schreef:Hoi Kruumel: Goed om te horen dat het maandag goed is gegaan! Wat naar dat je je ng zo beroerd voelt. Hopelijk nog een paar weekjes en dan ben je er van af!

Hebben de misselijke meiden hier ook last van? Je voelt je slap, wankelt af en toe.

Ja, dat heb ik ook... moest gisteren op m'n werk echt effe gaan zitten, stond te zwabberen op m'n benen, dacht echt dat ik erdoorheen zakte. Ik voel me constand slap.

Gast
Gast

Bericht  DeniseT wo 5 jan 2011 - 22:13

goeiiiiieeemorgen meiden!
Wat lekker dat de echo's goed gegaan zijn!!:d ben erg blij dat te horen zal jullie wel rust geven!Wink
Hier gaat het goed ik ben niet meer ongesteld en wel jarig vandaag .. :flower:
op naar de nieuwe ronde!!Very Happy succew voor degene die nog wel bezig izjn met zwanger worden net als ik:P iedereen hier is zowhat zwanger haha !Very Happy ( wel echt vet goed kijk maar naar een paar maanden terug hadden we dit niet gedacht Wink)
Fijne dag! tot snel !

xxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 5 jan 2011 - 22:47

Denise: Gefeliciteerd!!Very Happy Fijn dat je niet meer ongesteld bent op je verjaardag, Succes deze ronde!

Joyce: Echt klote dat je je al zolang ziek voelt zeg en dat je je eisprong ook niet gevoeld hebt! Ik hoop toch dat je de goede dagen hebt uitgekozen en het ziek zijn misschien een andere oorzaak heeft....!

Beautyaddict, Ik hoop ook voor je dat er nog wel een tussenschot gevonden kan worden, ik las dat je anders met 36 weken per se met keizersnee moet bevallen.. Pff dat is natuurlijk ook geen lekker vooruitzicht. Maar in ieder geval al mooi dat de kleintjes groeien en hun hartjes goed zijn! Zo zie je maar, probeer je niet te veel zorgen te maken. Want net als nu blijk het nergens voor nodig. Al snap ik natuurlijk wel je bezorgdheid hoor smile.

Iedereen: Inderdaad heel goed nieuws dat al de 3 echo's goed waren, we konden op het topic onderhand wel eens een hoop goed nieuws gebruiken Wink.
Mijn gevoel zat goed, ben inderdaad gisteren ongesteld geworden. Buiten de buikpijn om heb ik er weinig problemen mee. Vandaag me eigen goed bezig proberen te houden, ben al begonnen met de kerstboom af te tuigen angel .

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  joyce0606 do 6 jan 2011 - 4:45

ja hier gaat het al een stuk beter....

ik denk toch dat ik eisprong heb gehad...ik weet alleen niet wanneer Sad. het is dan niet veel temp. verschil. normaal is het 36.5-36.6, maar nu is het 36.8..ook niet echt een onweis verschil.

misschien dat het vorrige maand meer opviel omdat ik grieperige was, en beetje koortsig....

nou ik ben erg nieuwegierig, over 2 weken kijken of ik ongesteld wordt, op naar de volgende teleurstelling HAHAH!

owneee...positief blijven...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 43 van 44 Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: