Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 21 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 5:03

joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Het was pas na de 2 min maar binnen de 5 min... Dus telt het dan nog wel?

Stom... als ik negatief test denk ik: Ik test te vroeg. Als er een streepje staat denk ik: indrooglijntje... Waarom test ik??? Mad

toen ik testte op mijn NOD had ik eeen licht streepje bijna niet met het ook te zien, alleen in helder dag licht! dit streepje was pas over de 5 minuten. en duurde heel lang toen hij verscheen!
maar toch harstikke zwanger geweest!

ga maandag langs de dokter, urine test, of bloed test doen. dan weet je het zeker, want dit kost alleen maar energie, geld en geduld!
Ja, na mijn positieve en daarna ruim een week negatief ga je echt aan de testen twijfelen. Heb er nog wel een paar in huis, morgen nog maar eens doen. Dan bewaar ik deze om te vergelijken!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 21 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 5:07

hier alles goed verder! ik merk dat mijn geduld onzettend op de proef wordt gesteld!

ik wil gewoon dat het weer raak is! maar ja ik kan dat niet afdwingen.....

ik ben de laatste tijd een beetje down, niet zo zeer om de mk, maar gewoon overall. ik kan zo'n afkeer hebben van mijn mezelf, dat ik gewoon van mezelf walg!!

maar goed, dit wordt wel weer beter! het is gewoon zo dat de dagen nu langzaam gaan, nog 10 dagen...wachten voor het vonnis!

ik heb dan een cyclus van 47 gehad, en baal ervan dat dat zo lang is! ik had in de tussentijd alweer 2 cyclussen verder kunnen zijn! (dus 2 kansen) maar goed me lichaam heeft het blijkbaar nodig!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 5:09

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Het was pas na de 2 min maar binnen de 5 min... Dus telt het dan nog wel?

Stom... als ik negatief test denk ik: Ik test te vroeg. Als er een streepje staat denk ik: indrooglijntje... Waarom test ik??? Mad

toen ik testte op mijn NOD had ik eeen licht streepje bijna niet met het ook te zien, alleen in helder dag licht! dit streepje was pas over de 5 minuten. en duurde heel lang toen hij verscheen!
maar toch harstikke zwanger geweest!

ga maandag langs de dokter, urine test, of bloed test doen. dan weet je het zeker, want dit kost alleen maar energie, geld en geduld!
Ja, na mijn positieve en daarna ruim een week negatief ga je echt aan de testen twijfelen. Heb er nog wel een paar in huis, morgen nog maar eens doen. Dan bewaar ik deze om te vergelijken!

doe dat! ze blijven gelukkig zo als ze nu zijn, alleen het teststreepje droogt wat in en wordt donkerder, maar je blijft wel het streepje zien!

succes! en denk maar zo, een positieve test is betrouwbaarder dan een negatieve test! (99%)
my darling! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 5:13

Wie weet is deze maand een vruchtbare ronde Joyce, hoop het echt voor je!!
Wanneer voelde je de vorige ronde dat het raak was? Voor je over tijd was of erna?

Hoe is het met je huisje? Geeft dat geen positieve energie? Of valt de spanning en adrenaline juist weg nu het van jullie is waardoor je down wordt?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 7:06

Beauty Addict schreef:Wie weet is deze maand een vruchtbare ronde Joyce, hoop het echt voor je!!
Wanneer voelde je de vorige ronde dat het raak was? Voor je over tijd was of erna?

Hoe is het met je huisje? Geeft dat geen positieve energie? Of valt de spanning en adrenaline juist weg nu het van jullie is waardoor je down wordt?

het is denk een soort van ontlading van de afgelopen tijd! er is zo verschrikkelijk veel gebeurt!

gelukkig ben ik niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten, en kan morgen vol moed weer wakker worden!

vorrige was ik rond de innesteling ziek, duizelig, hoofdpijn, totale coördinatie kwijt. een onzettende harde buik, constante pijn in me buik (banden pijn of mk pijn) dat was vanaf mijn eisprong al.

nu voel ik niets...behalve dan dat mijn buik weer keihard is, mijn innesteling zou rond het weekend moeten zijn...maar ik heb het gevoel van niet....en daar baal ik van! maar ja daar balen jullie ook van natuurlijk...dus ik mag niet zeuren
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan vr 3 dec 2010 - 7:09

Tuurlijk telt het dan nog, anders stond er in de bijsluiter wel dat het na 2 minuten niet meer geldig was. Bij mij duurde het beide keren ook even voordat het streepje zichtbaar was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:11

joyce0606 schreef:...dus ik mag niet zeuren
Het is geen zeuren (!!) en voor dit soort dingen is het forum toch ook?? Het is niet zo dat je alleen maar met positieve dingen mag komen, dat mag ook met negatief als je dat kwijt wil.
Het is iedere keer weer balen als het niet zo is, maar dat is niet meer dan logisch. Als je opgelucht bent dat je niet zwanger bent zit je hier echt verkeerd!
En zo kunnen we elkaar in elk geval nog een beetje steunen, ookal zijn we allemaal verschillend, onze grote overeenkomst is dat we zwanger willen worden en wel NU!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:13

Susan schreef:

Tuurlijk telt het dan nog, anders stond er in de bijsluiter wel dat het na 2 minuten niet meer geldig was. Bij mij duurde het beide keren ook even voordat het streepje zichtbaar was.
Er staat dat je na 2 min af kan lezen en na 5 min niet meer. En ben dan zo bang dat ik mezelf voor de gek hou omdat ik het zo graag wil... Dat is in elk geval goed om te horen, geeft weer meer hoop!

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 3 dec 2010 - 7:17

Beauty Addict schreef:
Susan schreef:

Er staat dat je na 2 min af kan lezen en na 5 min niet meer. En ben dan zo bang dat ik mezelf voor de gek hou omdat ik het zo graag wil... Dat is in elk geval goed om te horen, geeft weer meer hoop!
Als het niet meer geldig was stond er toch wel 'je moet meteen aflezen en na 2 minuten niet meer' of zoiets. Het gaat om wat er tussen 2 minuten en 5 minuten te zien is en dat is bij jou een streepje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:20

Ik heb al een paar jaar een streep op mijn buik ja... van net onder de borst tot onder de navel, precies in het midden van m'n buik. Een aantal (denk 5) jaar geleden was ik zwemmen met een paar vriendinnen tot dat een vriendin ineens vroeg wat ik voor streep op m'n buik had. Ik heb geen idee waar die vandaan komt.

BA, bij ons is het andersom, ik wil het liever niet weten en mijn man zou het eventueel wel willen weten. Maar hij zei meteen toen we het erover hadden dat we het dan niet gingen weten omdat ik dat niet wilde.
Maar nog steeds geen menstruatie dus?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:26

Beauty Addict schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met de testjezelf testen? Geeft die 'indrooglijntjes' of niet?
Zoals je al weet heb ik ook met testjezelf getest... mijn negatieve test bleef helemaal wit, ook na een dag was er geen lijntje te zien. Op mijn positieve test werd ook pas na een minuut of zelfs 2 minuten het lijntje zichtbaar. Ik heb het tussen de 2 en 5 minuten afgelezen. Daarna is de test ook niet meer verkleurd. Ze zijn nu nog steeds hetzelfde dan vorige week. De test van de dag erna was ietsje donkerder, en die van de dag daarna weer ietsje donkerder.

Ik zou zeggen... doe het net zoals ik... vrijdag een licht streepje, zaterdag nog eens testen, zondag nog eens testen en dan zondag ook die clearblue er tegenaan gooien!
Ik wens je heel veel geluk, want ik heb het gevoel dat je zwanger bent!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:38

Kruumel schreef:Ik wens je heel veel geluk, want ik heb het gevoel dat je zwanger bent!
Echt lief van je, dank je wel!

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:41

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:Ik wens je heel veel geluk, want ik heb het gevoel dat je zwanger bent!
Echt lief van je, dank je wel!

hug
hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 8:21

ik ben zooo jeloers op je kruumel!! smile maar ik gun het je natuurlijk van harte!

maar gewoon je handtekening.....zwanger....heerlijk!

soms overvalt me het gevoel...ik had 11 weken zwanger moeten zijn......maar ja het is niet voor niet natuurlijk!

het sneeuwd hier echt al uuuuren! er ligt zeker al 5 tot 7cm! en het schijnt nog niet op te houden, en morgen ochtend gaat het ook nog lekker door! hoe isset bij jullie?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT vr 3 dec 2010 - 8:26

heeey meiden!!
Spannend BA!!! ben echt heeeel benieuwd!!

@ joyce: jaa idd dan had je nu zover geweest.. mijn zus heeft ooit ook zoiets meegemaakt en die zegt het nu nog van dan had ik uitgerekend geweest en dit en dat.. maja lijkt me idd wel moeilijk..

@ all: vanmorgen test gedaan gewoon negatief ... op dag 34 maar helaas nog steeds niet ongestled maarja ik zie het wel maak me er niet meer druk om hoor:)

Me haren geknipt hihi zo blij mee het is vandaag goed geknipt denk dat ik morgen ewl even een fototje maak!!:d
En als het lukt misschien eventjes op de site zetten:)

xxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 8:40

jeetje denise, daar wordt je ook gek van zeg! vervelend zeg!!!

Welkom tot de wereld van de lange cyclus! (en de lang wachtende!)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 9:07

@Joyce: Pfft, wat moet het moeilijk voor jou zijn meis, net als voor Fiebje. Hoop echt dat jullie weer heel snel zwanger zijn. hug

Hier is het droog, vind de sneeuw zo erg! Moet ook het weekend werken, en in de wijk al die kleine, niet gestrooide straatjes met de auto... Vind het verschrikkelijk! pale

@Denise: Lijkt me echt frustrerend! Ga je gewoon afwachten of even overleggen met de huisarts? Balen dat de testen negatief blijven.
Ja, die foto moet er gewoon komen hoor, anders gewoon een link naar mijnalbum ofzo? ZIEN!

Gast
Gast

Bericht  DeniseT vr 3 dec 2010 - 12:05

Heeeey!
Ik ben net ongesteld geworden!
Oh ik ben zo blij!! Nog nooit zo blij geworden van me ongesteldheid!!
Haha eindelijk antwoord:) naja me eerste cyclus was dus 17 dagen en nu 34 dagen! Naja ben iniedergeval gewoon ongesteld nu en nu weer verder!!
Hihi nou meiden ik ga heerlijk slapen mAar wou het even melden!
Sweet dreams:) xxxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 21:00

DeniseT schreef:Heeeey!
Ik ben net ongesteld geworden!
Oh ik ben zo blij!! Nog nooit zo blij geworden van me ongesteldheid!!
Haha eindelijk antwoord:) naja me eerste cyclus was dus 17 dagen en nu 34 dagen! Naja ben iniedergeval gewoon ongesteld nu en nu weer verder!!
Hihi nou meiden ik ga heerlijk slapen mAar wou het even melden!
Sweet dreams:) xxxxxx

OWW goed zeg!!! ookal hoop je natuurlijk dat je wel zwanger bent!! maar goed nu weet je waar je aan toe bent!! wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg!

17 dagen was ook wel heel erg kort, je lichaam is denk even aan het resetten! hopen dat je volgende maand niet ongesteld wordt en anders er ergens tussen in!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT vr 3 dec 2010 - 21:07

@ joyce: jaa ik hoopte het wel maar goed weet je ik ben nu ongesteld en ben er blij mee want me lichaAm snapt er iniedergeval weer wat van:d!!
Ik ben ook meteen super erg ongesteld vet buikpijn en steken haha hoppa!
Maar me cyclus valt nu nog mee vind ik ! 6 dagen langer dan had gemoeten najAaa..
Maar goed straks weer goed ons best doen en dan hopelijk wordt ik op me verjAardag niet ongesteld (6 januari ) niet ongesteld en kan ik dan me verjaardagscadeautje krijgen door middel van een test naja een posiyieve! En anders maar een valentijnscadeautje:d!!
Het komt wanner het komen moet vind ik hoor!
Ben zooo blij met me menstruatie!! Hahaha nog nooit zo blij mee geweest:d!

Xxxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 21:25

joyce0606 schreef:ik ben zooo jeloers op je kruumel!! smile maar ik gun het je natuurlijk van harte!

maar gewoon je handtekening.....zwanger....heerlijk!

soms overvalt me het gevoel...ik had 11 weken zwanger moeten zijn......maar ja het is niet voor niet natuurlijk!
Ja, dat merk ik ja... hug Ik merk dat je er nog heel veel moeite mee hebt, en dat is heel logisch natuurlijk... het is allemaal nog zo kort geleden, en zo vers. Je hebt tijd nodig om het een plaatsje te geven.

Ik hoop dat jij ook weer snel aantelt!

Soms voel ik me een beetje... schuldig is niet het juiste woord, maar ik vind het soms lastig blij te zijn terwijl sommige van jullie zo verdrietig zijn om je mk. hug aan jullie allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 21:27

Denise, goed dat je eindelijk ongesteld bent! 6 daagjes te lang is zo erg nog niet. Het is al veel beter dan 17 dagen iig, want dan heb je waarschijnlijk geen eisprong. Nu pakt je lichaam het waarschijnlijk weer op... misschien is je volgende cyclus wel wat meer rond de 28 dagen. Ik hoop het voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 21:29

Ow en die sneeuw... ik ben het ook al helemaal moe! Elke keer 's ochtend naar m''n werk rijden is geen pretje, de wegen zijn helemaal niet goed schoon.

Ik zit weer lekker op m'n werk... misselijk... de hele tijd het gevoel dat ik over moet geven... lekker! Wink Gisteravond verjaardag gehad, half 1 thuis en om 6.15 uur weer op, geloof dat dat niet zo verstandig was.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 21:32

Vanmorgen weer vaag streepje, net als gister.
Dus de digitale van CB maar gedaan voor de zekerheid: 1-2 weken!!!

Denise: gelukkig joh.

Vanmiddag of vanavond ben ik er weer, nu ff snel via mobiel onder werktijd...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 21:51

Beauty Addict schreef:Vanmorgen weer vaag streepje, net als gister.
Dus de digitale van CB maar gedaan voor de zekerheid: 1-2 weken!!!
Ow meid, wat geweldig!!!!! I love you Gefeliciteerd!!!
Was je positieve test van 2 weken terug dan misschien wel terecht positief? Ik blijf het raa vinden, maar dat maakt nu allemaal niet meer uit... JE BENT ZWAAAAAANGER!

Ow ik hoop echt dat de rest zo gaat volgen!

Laatst aangepast door Kruumel op vr 3 dec 2010 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 44 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: