Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 39 van 44
Pagina 39 van 44 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Kruumel, leuk dat je man er zo mee bezig is. Ik denk dat het voor een man ook bijzonder is maar wel anders. Alles speelt zich af in ons lichaam. Wel fijn dat het door een echo voor hun ook zichtbaarder wordt. Krijgt ook een zomerkindje, nog wel op vakantie? Ba jij bent de volgende! Ben zo benieuwd wat ze bij jou zeggen,denk 9 weken! Zjam hoe is het met jou? Ben zo benieuwd!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan meestal niet in de zomer op vakantie, meestal in november. Dit jaar zijn we toevallig in juni geweest, en in november een weekendjeweg. Ik heb geen idee of we nog gaan... misschien een weekend of een weekje in het voorjaar of zo. Wij zijn niet zo'n planners, wij boeken nooit meer dan 3 weken van te voren.
Gast- Gast
same here, wij gingen in oktober meestal en in de zomer een weekje weg. Afgelopen okt kwam het er niet van vanwege werk dus gaan we volgende maand. Vriend kijkt er zo naar uit hij is er wel aan toe. Wel bijzonder dat we nu met z'n 3tjes gaan. Is waarschijnlijk de ene laatste vakantie samen. Gaan waarschijnlijk in mei/juni als dat lukt nog naar marokko.
Fiebje- Prater
Nu 9 of volgende week bij echo 9? Ik heb echt geen idee, de ene keer denk ik dat ik verder ben maar dan twijfel ik weer. We zien het wel. Heb wel echt een opgezette buik, pfft!Fiebje schreef:Kruumel, leuk dat je man er zo mee bezig is. Ik denk dat het voor een man ook bijzonder is maar wel anders. Alles speelt zich af in ons lichaam. Wel fijn dat het door een echo voor hun ook zichtbaarder wordt. Krijgt ook een zomerkindje, nog wel op vakantie? Ba jij bent de volgende! Ben zo benieuwd wat ze bij jou zeggen,denk 9 weken! Zjam hoe is het met jou? Ben zo benieuwd!
Gast- Gast
Ow nee sorry plus 4 dus 11 weken dan nu.................
Fiebje- Prater
Mmmm... dat denk ik niet, dan had ik eerder knal positieve testen moeten hebben. Of ik heb door de FM idd langzamer Hcg aangemaakt.Fiebje schreef:Ow nee sorry plus 4 dus 11 weken dan nu.................
Hoe is het verder met jou? Met je rugpijn? En verder al kwaaltjes?
Ik ben nu goed misselijk af en toe, merk het direct als de tabletten gaan uitwerken.
Gast- Gast
Hoi ba, tja de rugpijn gaat wel iets beter. Doe braaf de oefeningen! Misselijkheid valt wel mee heb alleen m'n borsten zijn héél erg gevoelig. En alle pukkels zijn ook weer terug. Zo dat was mijn geklaag! Maar ben er hartstikke blij mee! Is het bewijs dat er toch iets gaande is in mijn lichaam! Wat denk je trouwens zelf?zelf?ben je verder?
Fiebje- Prater
Pukkels zijn bij mij ook minder *klopt het af*. Ik denk dat ik een weekje verder ben als mijn ticker, maar weet het echt niet. Misschien ben ik net als kruumel nog niet eens zo ver, en heb ik gewoon bij toeval zo snel positief getest, kan allemaal. Wacht het maar gewoon af...Fiebje schreef:Hoi ba, tja de rugpijn gaat wel iets beter. Doe braaf de oefeningen! Misselijkheid valt wel mee heb alleen m'n borsten zijn héél erg gevoelig. En alle pukkels zijn ook weer terug. Zo dat was mijn geklaag! Maar ben er hartstikke blij mee! Is het bewijs dat er toch iets gaande is in mijn lichaam! Wat denk je trouwens zelf?zelf?ben je verder?
Gast- Gast
hai dames!
ik wil jullie vast fijne dagen wensen!! en hoop dat jullie lekker van het eten kunnen genieten!
ik denk dat ik niet meer zal reageren voor de kerst, en daarna...druk met werk, en familie bezoekjes...en niet zoveel behoefte aan al die zwanger praat hier in het topic! (geen aanval hoor. ik stoor me er aan, dus ik pas me aan! no hard feelings hoor! ik vindt jullie allemaal lief )
tot snel!
:rendeer:
ik wil jullie vast fijne dagen wensen!! en hoop dat jullie lekker van het eten kunnen genieten!
ik denk dat ik niet meer zal reageren voor de kerst, en daarna...druk met werk, en familie bezoekjes...en niet zoveel behoefte aan al die zwanger praat hier in het topic! (geen aanval hoor. ik stoor me er aan, dus ik pas me aan! no hard feelings hoor! ik vindt jullie allemaal lief )
tot snel!
:rendeer:
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Fieb, hebben jullie familie in Marokko, of is dat een favo bestemming van jullie?
Ik weet het niet... ik zie wel, ik denk dat ik in het voorjaar nog wel effe weg wil, maar of dat ver weg gaat worden... geen idee. De baby gaat ook veel geld kosten, dus erg veel om luxe op vakantie te gaan heb ik niet.
Ik heb vandaag sinds weken weer warm gegeten! Ik ben echt blij, ik voel me sinds vanmiddag redelijk goed, en nu zelfs 'normaal'. Ik ben helemaal blij!
Ik heb ook wel meer last van pukkeltjes.
Ik weet het niet... ik zie wel, ik denk dat ik in het voorjaar nog wel effe weg wil, maar of dat ver weg gaat worden... geen idee. De baby gaat ook veel geld kosten, dus erg veel om luxe op vakantie te gaan heb ik niet.
Ik heb vandaag sinds weken weer warm gegeten! Ik ben echt blij, ik voel me sinds vanmiddag redelijk goed, en nu zelfs 'normaal'. Ik ben helemaal blij!
Ik heb ook wel meer last van pukkeltjes.
Gast- Gast
Hoi kruumel, nee mijn vriend z'n beste vriend komt daar vandaan en hebben daar een tweede huis. Onze favoriete bestemming is amerika. Maar gaan volgende maand voor de tweede x naar de caribean, ook leuk! En vooral lekker warm. Duiken zit er alleen voor mij nu niet in, zal dus gaan snorkelen.
Fiebje- Prater
Nou nou... jullie hebben wel lekkere bestemmingen!
Ons favoriete land is ook Amerika. Wij zijn er nu 2 keer samen geweest en mijn man is er 1 keer geweest met school toen wij elkaar net kenden. Waar zijn jullie al geweest in Amerika? En waar in de carribbean?
Ons favoriete land is ook Amerika. Wij zijn er nu 2 keer samen geweest en mijn man is er 1 keer geweest met school toen wij elkaar net kenden. Waar zijn jullie al geweest in Amerika? En waar in de carribbean?
Gast- Gast
Joyce: Het valt niet mee he?!
Pfft, de misselijkheid neemt toe, gelukkig hou ik nog wel alles binnen, al zit ik soms op het randje...
Straks maar weer even nieuwe voorraad cola halen, helpt ook wel een beetje.
Eind van de middag naar mijn schoonouders en daarna een verjaardag (zwager). Vanavond zouden we het even hebben over oud en nieuw, en wil het eigenlijk gewoon samen thuis vieren, een hele avond tot 01.00 op mijn benen staan en de gastvrouw zijn zie ik eigenlijk niet echt zitten.
Maar... hoe vertel ik dat? Of neem ik mijn schoonzusje in vertrouwen? Wilde het dinsdag na de echo pas vertellen, maar dan is het al de 28e en staan de plannen al vast. Dus moet ik even over nadenken hoe ik dat op ga lossen, zie het echt niet zitten om hier een huis vol drukte te hebben en de hele avond te moeten rennen en vliegen...
Pfft, de misselijkheid neemt toe, gelukkig hou ik nog wel alles binnen, al zit ik soms op het randje...
Straks maar weer even nieuwe voorraad cola halen, helpt ook wel een beetje.
Eind van de middag naar mijn schoonouders en daarna een verjaardag (zwager). Vanavond zouden we het even hebben over oud en nieuw, en wil het eigenlijk gewoon samen thuis vieren, een hele avond tot 01.00 op mijn benen staan en de gastvrouw zijn zie ik eigenlijk niet echt zitten.
Maar... hoe vertel ik dat? Of neem ik mijn schoonzusje in vertrouwen? Wilde het dinsdag na de echo pas vertellen, maar dan is het al de 28e en staan de plannen al vast. Dus moet ik even over nadenken hoe ik dat op ga lossen, zie het echt niet zitten om hier een huis vol drukte te hebben en de hele avond te moeten rennen en vliegen...
Gast- Gast
Hey,
Hier weer een berichtje van mij. Heb het super druk gehad, dus ben niet meer op het forum geweest.
Ben blij dat alles goed is met jullie! Op de misselijkheid na dan!
Ik ben toch nog ongesteld geworden helaas Baal er behoorlijk van!
Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ik wil iedereen alsvast fijne kerstdagen wensen!!
Hier weer een berichtje van mij. Heb het super druk gehad, dus ben niet meer op het forum geweest.
Ben blij dat alles goed is met jullie! Op de misselijkheid na dan!
Ik ben toch nog ongesteld geworden helaas Baal er behoorlijk van!
Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ik wil iedereen alsvast fijne kerstdagen wensen!!
mimikske2- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
Ow mimikske wat jammer weer!!! Was nog een leuk einde van het jaar geweest. Volgende maand er weer flink tegenaan!
BA, goed dat je alles binnenhoudt... hier is het de laatste week wel anders... sta elke ochtend over te geven. De misselijkheid is helemaal anders geworden dan dat het was. Ik kan nu weer eten (niet alles, en kleine porties, maar toch) en dat scheelt heel veel. Ik ben niet meer zo zwak en slap, en daardoor voel ik me volgens mij ook beter en kan ik ook weer wat eten verdragen. Gisteren voelde ik me ineens weer een paar uurtjes 'normaal' na 3 of 4 weken, dat is echt raar, ik was zó blij... alleen omdat ik me normaal voelde.
Nog iemand die bijna mag testen?
Ik weet niet of ik hier morgen nog kom, dus ik wil jullie allemaal erge fijne feestdagen wensen!!! Veel plezier en eet smakelijk!
BA, goed dat je alles binnenhoudt... hier is het de laatste week wel anders... sta elke ochtend over te geven. De misselijkheid is helemaal anders geworden dan dat het was. Ik kan nu weer eten (niet alles, en kleine porties, maar toch) en dat scheelt heel veel. Ik ben niet meer zo zwak en slap, en daardoor voel ik me volgens mij ook beter en kan ik ook weer wat eten verdragen. Gisteren voelde ik me ineens weer een paar uurtjes 'normaal' na 3 of 4 weken, dat is echt raar, ik was zó blij... alleen omdat ik me normaal voelde.
Nog iemand die bijna mag testen?
Ik weet niet of ik hier morgen nog kom, dus ik wil jullie allemaal erge fijne feestdagen wensen!!! Veel plezier en eet smakelijk!
Gast- Gast
Hoi mimi wat ontzettend jammer meid. Hopelijk wordt 2011 voor jou ook een vruchtbaar jaar. Kruumel wij zijn 2x naar de west kant geweest. Cal en utah, arizona en nevada. Vooral ik ben gek op vegas, vriendlief heeft er jammer genoeg niet veel mee. Gaan naar curaçao, daar ben ik al een x geweest. Onze hobby is ook reizen we houden beide niet van een week alleen maar op het strand liggen. Zijn we beide te rusteloos voor' op ons lijstje waar we nog heen willen, nu dus met kindje (die nemen we gewoon mee)staan nog australië waarschijnlijk over 2 jaar. En nieuw zeeland natuurlijk! En de maladiven, marokko dan, ny (daar zou ik in mij heen gaan, die wordt dus verschoven). Dus nog genoeg in de planning staan! En jullie? Ba balen dat je je zo misselijk voelt zeker met de kerst voor de deur! Sterkte! Mocht ik jullie niet meer spreken een hele fijne kerst en succes met vertellen kruumel!kruumel!kruumel!
Fiebje- Prater
Wij zijn juist aan de oostkant geweest. Wij zijn de eerste vakantie naar NY gevlogen en hebben vanuit daar een rondreis gemaakt met de auto door New York, Illinois, Ohio, Iowa, Indiana, en Michigan. We zijn ook even de grens naar Canada over geweest, voor de Niagara Falls. We zijn vanuit Chicago weer teruggevlogen. De tweede vakantie zijn we naar Florida geweest, mijn man en ik zijn beide gek op pretparken en Disney. Wij hebben ons daar flink uit kunnen leven kwa pretparken, en het weer is super. Het was 28 graden in november, heerlijk! Daar gaan we zeker nog eens terug, met kindje(s)! Ik wil graag eens naar de westkant, naar Las Vegas en California en zo, maar mijn man is daar al geweest. Nu gaat dat effe niet, maar misschien over een paar jaar.
Jaaa... spannend, vanavond aan schoonfamilie vertellen, en morgen aan mijn familie. We hebben 'afgesproken' dat we het ieder aan onze eigen familie vertellen. We hebben uiteindelijk geen kadootjes of zo gemaakt, mijn man was meer voor het gewoon vertellen. Ik zal wel zorgen dat ik de echo in m'n tas heb. Spannend!
Jullie allemaal ook hele fijne feestdagen!
Ik mag eerste kerstdag om 8 uur beginnen ipv 7, dat is mooi meegenomen. Tweede wel gewoon om 7 beginnen.
Jaaa... spannend, vanavond aan schoonfamilie vertellen, en morgen aan mijn familie. We hebben 'afgesproken' dat we het ieder aan onze eigen familie vertellen. We hebben uiteindelijk geen kadootjes of zo gemaakt, mijn man was meer voor het gewoon vertellen. Ik zal wel zorgen dat ik de echo in m'n tas heb. Spannend!
Jullie allemaal ook hele fijne feestdagen!
Ik mag eerste kerstdag om 8 uur beginnen ipv 7, dat is mooi meegenomen. Tweede wel gewoon om 7 beginnen.
Gast- Gast
Meiden, allemaal fijne kerstdagen!!
Kruumel: Succes met vertellen, maakt het alleen maar leuker hoor. Gister na veel twijfelen toch aan mijn schoonouders verteld, als het nu mis zou gaan zou ik het ook vertellen, dus waarom niet?!
Verder ben ik bij vlagen kotsmisselijk maar hou alles binnen. Overigens ontzettende trek in monchou taart, las net dat dat dus wel mag!! Ga zo boodschappen doen, daarna taart maken... Mijn man lust het niet, dus alles is nog voor mij ook...
Kruumel: Succes met vertellen, maakt het alleen maar leuker hoor. Gister na veel twijfelen toch aan mijn schoonouders verteld, als het nu mis zou gaan zou ik het ook vertellen, dus waarom niet?!
Verder ben ik bij vlagen kotsmisselijk maar hou alles binnen. Overigens ontzettende trek in monchou taart, las net dat dat dus wel mag!! Ga zo boodschappen doen, daarna taart maken... Mijn man lust het niet, dus alles is nog voor mij ook...
Gast- Gast
Kruuuumel! Veel plezier met vertellen vanavond! Wat supergoed dat de echo goed was.. Oh wat ben ik benieuwd naar je baby!! En, je baby is op onze trouwdag uitgerekend.. en dus waren we precies even ver zwanger! Want ik zou *eigen berekening* ook dan uitgerekend zijn wha!
All, ik moest dinsdag opnieuw naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken op het zwangerschapshormoon, als deze toegenomen was of gelijk was gebleven mocht ik de pillen niet nemen.. maar helaas, was bijna niets meer van over.. Dus dinsdagavond de pillen genomen en woensdagochtend begon de bloeding zeer hevig en nu, nergens meer last van.. En, er is een last van mijn schouders.. We gingen door een hel en weer terug.. Maar nu voel ik me goed, ben niet meer misselijk en niet meer moe.. (niet echt dan.. denk ik, deze week was ik vrij dus kon doen wat ik wilde)
Nou.. nu maar de zonnige kant zien: ik kan lekker een wijntje nemen met oud en nieuw..
Ha, allemaal dingen om het voor mezelf makkelijker te maken..
Ik ben hier weinig meiden, is toch een beetje confronterend allemaal.. en alhoewel het jullie echt van harte gegund is, net zoveel als ik het mezelf gun, blijft het een beetje moeilijk, maar komt goed! :flower:
All, ik moest dinsdag opnieuw naar het ziekenhuis, om bloed te laten prikken op het zwangerschapshormoon, als deze toegenomen was of gelijk was gebleven mocht ik de pillen niet nemen.. maar helaas, was bijna niets meer van over.. Dus dinsdagavond de pillen genomen en woensdagochtend begon de bloeding zeer hevig en nu, nergens meer last van.. En, er is een last van mijn schouders.. We gingen door een hel en weer terug.. Maar nu voel ik me goed, ben niet meer misselijk en niet meer moe.. (niet echt dan.. denk ik, deze week was ik vrij dus kon doen wat ik wilde)
Nou.. nu maar de zonnige kant zien: ik kan lekker een wijntje nemen met oud en nieuw..
Ik ben hier weinig meiden, is toch een beetje confronterend allemaal.. en alhoewel het jullie echt van harte gegund is, net zoveel als ik het mezelf gun, blijft het een beetje moeilijk, maar komt goed! :flower:
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Meiden, allemaal fijne kerstdagen!!
Dat is ook de reden waarom wij het gaan vertellen. Na onze ouders, boers en zus vandaag en morgen gaan we het volgende week ook tegen vrienden vertellen denk ik. Vele hebben hun vermoedens al en als ik niet ga drinken met oud op nieuw gaan ze het toch allemaal raden. Dan is het niet leuk meer het te vertellen, dus ik denk dat we het voor oud op nieuw gaan vertellen.
Als het nog mis mocht gaan wil je toch ook steun en begrip.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Beauty Addict schreef:Meiden, allemaal fijne kerstdagen!!
Dat is ook de reden waarom wij het gaan vertellen. Na onze ouders, boers en zus vandaag en morgen gaan we het volgende week ook tegen vrienden vertellen denk ik. Vele hebben hun vermoedens al en als ik niet ga drinken met oud op nieuw gaan ze het toch allemaal raden. Dan is het niet leuk meer het te vertellen, dus ik denk dat we het voor oud op nieuw gaan vertellen.
Als het nog mis mocht gaan wil je toch ook steun en begrip.
Je moet het gewoon vertellen, het is inderdaad zo dat je de eerste 12 weken meeste kans hebt, maar tot je kindje in je armen ligt heb je altijd wel een beetje die angst toch?
Ik heb het mijn ouders niet verteld, die zouden veel te veel verdriet hebben.. maar als ik 8-9 weken was, nu.. had ik het ook verteld!
Gast- Gast
Oh is dat zo? Dat wist ik niet... Mijn eigen berekening was 2 augustus, na meten bij vk is het dus nu 6 augustus. Dan kan ik op jouw trouwdag bevallen, of op de mijne, want dan hoeft ie maar ietsje vroeger te komen. Ja ik ben heel blij dat alles goed was bij de vk, is toch een opluchting... vooral na alle vreselijke dingen die je hier hoort!CKC schreef:Kruuuumel! Veel plezier met vertellen vanavond! Wat supergoed dat de echo goed was.. Oh wat ben ik benieuwd naar je baby!! En, je baby is op onze trouwdag uitgerekend.. en dus waren we precies even ver zwanger! Want ik zou *eigen berekening* ook dan uitgerekend zijn wha!
Meis, Wat naar allemaal dat je dit mee moet maken. Ik snap wel dat er nu een grote last van je schouders is gevallen... je wist ten slotte al dat het niet goed zat, nu kan je er afscheid van nemen en het gaan verwerken. Lekker dat je dan net nu een weekje vrij bent! Het klinkt misschien raar maar blijf maar gewoon dingen verzinnen om het jezelf makkelijker te maken, als dat scheelt moet je dat zeker blijven doen!CKC schreef:
Dat snap ik wel dat het confronterend voor je is (en voor anderen hier), het is toch moeilijk! Ik weet zeker dat jullie over een tijdje een supermooie lieve baby krijgen! Eerst dit maar eens verwerken en je leven weer oppakken, en dan voelen jullie vanzelf weer wanneer jullie er weer voor willen gaan.CKC schreef:
Geniet van de feestdagen!
(en van je nieuwe ugg's, )
Gast- Gast
Kruumel schreef:Oh is dat zo? Dat wist ik niet... Mijn eigen berekening was 2 augustus, na meten bij vk is het dus nu 6 augustus. Dan kan ik op jouw trouwdag bevallen, of op de mijne, want dan hoeft ie maar ietsje vroeger te komen. Ja ik ben heel blij dat alles goed was bij de vk, is toch een opluchting... vooral na alle vreselijke dingen die je hier hoort!CKC schreef:Kruuuumel! Veel plezier met vertellen vanavond! Wat supergoed dat de echo goed was.. Oh wat ben ik benieuwd naar je baby!! En, je baby is op onze trouwdag uitgerekend.. en dus waren we precies even ver zwanger! Want ik zou *eigen berekening* ook dan uitgerekend zijn wha!Meis, Wat naar allemaal dat je dit mee moet maken. Ik snap wel dat er nu een grote last van je schouders is gevallen... je wist ten slotte al dat het niet goed zat, nu kan je er afscheid van nemen en het gaan verwerken. Lekker dat je dan net nu een weekje vrij bent! Het klinkt misschien raar maar blijf maar gewoon dingen verzinnen om het jezelf makkelijker te maken, als dat scheelt moet je dat zeker blijven doen!CKC schreef:
Ha, allemaal dingen om het voor mezelf makkelijker te maken..Dat snap ik wel dat het confronterend voor je is (en voor anderen hier), het is toch moeilijk! Ik weet zeker dat jullie over een tijdje een supermooie lieve baby krijgen! Eerst dit maar eens verwerken en je leven weer oppakken, en dan voelen jullie vanzelf weer wanneer jullie er weer voor willen gaan.CKC schreef:
Geniet van de feestdagen!
(en van je nieuwe ugg's, )
Haha, ja! mijn nieuw uggs.. woeii, die lopen lekker!!
Veel plezier met vertellen, wat zullen je ouders en schoonouders gelukkig zijn!!
Gast- Gast
Pagina 39 van 44 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 39 van 44
Permissies van dit forum: