Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 41 van 44
Pagina 41 van 44 • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Fiebje schreef:Kruumel hoe is het met jou? En de misselijkheid al wat gezakt?
Vandaag en gister gaat het goed... nog maar 1 keer overgegeven en de misselijkheid is goed te doen. Dat scheelt echt enorm! Ik werk vandaag weer de 5e dag achter elkaar en dat merk ik nu wel. Normaal is dat geen probleem, maar nu is dat wel vermoeiend. Gelukkig ben ik vanaf morgen 4 dagen vrij... heerlijk even uitrusten.
Ik heb gisteren op het werk verteld dat ik zwanger ben. Mijn werkgever kan nogal bot uit de hoek komen, en het is bekend dat hij het niet leuk gaat vinden als ik wegval (ben de enige met deze functie, werk full-time, en hij is mijn invaller zeg maar). Hij nam het goed op, hij feliciteerde me en zei zelfs 'wat leuk!'. Ik had me er best zorgen over gemaakt, je wil natuurlijk dat iedereen leuk reageert. Dus het viel reuze mee. Hij vond het wel fijn om het op tijd te weten, nu kan hij een oplossing gaan bedenken voor mijn verlof, en de dagen die ik minder wil gaan werken.
Hoe gaat het met jou, Fieb?
Gast- Gast
Hoi kruumel, fijn dat je je weer iets beter voelt. Gelukkig dat je werk zo reageerde. Ik denk dat ik het volgende week donderdag vertel als de echo woensdag goed is. Verder kan de vermoeidheid me ineens overvallen kan moet dan eigenlijk even gaan liggen maar ja dat gaat niet altijd. Fijn dat je 4 dagen vrij bent' en nog verbloemen met oud en nieuw of vertellen?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Beautyaddict, Ik heb je topic gelezen en ik sta er echt van te kijken joh, 2 wondertjes!! Probeer je niet al te veel druk te maken tot 5 januari als je meer weet, pas als je dan hoort dat het fout is, is er reden om je druk te maken. Maar ik ga wel echt voor je duimen hoor, vindt het wel echt tof dat er hier dus ten eerste alweer 3 zwanger zijn en nog een van een tweeling ook! Kon je op de echo toch alles al duidelijk zien? Een eeneiige tweeling betekend dus ook gelijk of 2 jongens of 2 meisjes, dubbel gezellig! Maar hou je sterk en een goede jaarwisseling en natuurlijk een héél goed begin voor het nieuwe jaar
Kruumel, Lekker he een paar dagen vrij, kan je even tot jezelf komen. Alhoewel het misschien wel drukke dagen worden, of ga je niet veel bezoekjes doen? Dat overgeven lijkt me zo rot he, want je probeert natuurlijk gezond te blijven eten en als het er dan weer uitkomt pfff.
Fiebje, Mocht ik ervoor niks meer posten, wil ik je al veel succes wensen voor de echo! Je heb tegelijk als Beautyaddict je echo zie ik net, hopelijk krijgen we driedubbel goed nieuws.
En voor iedereen : Fijne, alcoholvrije, jaarwisseling! Maak er wat goeds van.
Kruumel, Lekker he een paar dagen vrij, kan je even tot jezelf komen. Alhoewel het misschien wel drukke dagen worden, of ga je niet veel bezoekjes doen? Dat overgeven lijkt me zo rot he, want je probeert natuurlijk gezond te blijven eten en als het er dan weer uitkomt pfff.
Fiebje, Mocht ik ervoor niks meer posten, wil ik je al veel succes wensen voor de echo! Je heb tegelijk als Beautyaddict je echo zie ik net, hopelijk krijgen we driedubbel goed nieuws.
En voor iedereen : Fijne, alcoholvrije, jaarwisseling! Maak er wat goeds van.
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
We zijn het nu zo langzaamaan aan iedereen aan het vertellen. Omdat ik me de hele tijd zo slecht voel, en ik een alcoholvrije oud op nieuw 'moet' heeft het toch geen zin meer om het voor ons te houden. Daarbij zei de vk dat de kans zo klein was dat het nog mis kan gaan... mocht dat zo zijn wil ik ook graag steun, dus dat weten ze het vast.Fiebje schreef:Hoi kruumel, fijn dat je je weer iets beter voelt. Gelukkig dat je werk zo reageerde. Ik denk dat ik het volgende week donderdag vertel als de echo woensdag goed is. Verder kan de vermoeidheid me ineens overvallen kan moet dan eigenlijk even gaan liggen maar ja dat gaat niet altijd. Fijn dat je 4 dagen vrij bent' en nog verbloemen met oud en nieuw of vertellen?
Lekker 4 dagen vrij... mijn man heeft me vandaag geholpen het huis schoon te maken (al echt weken niks gedaan dan het hoognodige, doordat ik zo misselijk en ziek was), dus dat is lekker, dat zit erop. Verder 3 dagen weinig plannen, alleen even bij ouders gelukkig nieuwjaar bezoekjes. Verder ga ik lekker uitrusten.
Vanavond kerstborrel op m'n werk... ik ga effe, maar voel me niet zo geweldig, dus misschien ben ik zo weer thuis, ik zie wel hoe het gaat.
Allemaal een fijne jaarwisseling!
Gast- Gast
Hoi sneeuwwitje, thanx zal hopelijk allemaal goed zijn. Kruumel fijn toch dat je man helpt. De mijne kon van de week ook aan de slag. En morgen is hij ook vrij dus kan hij mooi de stallen doen! De laatste keer was dat niet zo'n groot succes kon niet meer op of om. De rugpijn ben ik zo goed als kwijt, gelukkig. De misselijkheid daar in tegen is erg aanwezig. De hele dag door, vandaag zijn ontbijt en lunch er weer uit gekomen. Heb ook dat ik alleen al bij bepaalde gedachtes zoals een frikadel kan ik al over m'n nek gaan......sneeuwwit ben je al wat relaxter/rustiger nu je je ticker de deur uit hebt gedaan? Denise jij bent de volgende is er al iets bekend? Ba, hoe gaat het met je?
Fiebje- Prater
Hoi lieve meiden,
Hier gaat het wel hoor. Het is gewoon spannend. Na gisterochtend geen bloedverlies meer gezien, dus wie weet valt het mee.
Ben vanmorgen alleen niet zo misselijk als normaal, dan slaat de twijfel gelijk weer toe... Maar meer als afwachten kan je niet doen.
Fiebje: Balen joh, dat je je zo misselijk voelt. Ken het, sommige geuren ga je van over je nek en boodschappen doen is totaal niet leuk!!
Kruumel: heb je wel betere dagen of is het iedere dag een drama? Zou lekker zijn als die feestdagen weer om zijn en alles weer normaal is...
Sneeuwwitje: Hoe voel jij je meis?
Hier gaat het wel hoor. Het is gewoon spannend. Na gisterochtend geen bloedverlies meer gezien, dus wie weet valt het mee.
Ben vanmorgen alleen niet zo misselijk als normaal, dan slaat de twijfel gelijk weer toe... Maar meer als afwachten kan je niet doen.
Fiebje: Balen joh, dat je je zo misselijk voelt. Ken het, sommige geuren ga je van over je nek en boodschappen doen is totaal niet leuk!!
Kruumel: heb je wel betere dagen of is het iedere dag een drama? Zou lekker zijn als die feestdagen weer om zijn en alles weer normaal is...
Sneeuwwitje: Hoe voel jij je meis?
Gast- Gast
Hoi ba, ik las het net. Pf wat spannend hopelijk blijft het hierbij. Wanneer je zou blijven vloeien is de kans 50/50 maar het was gelukkig maar eenmalig dus zou me er niet te druk om maken. Hoe moeilijk dat ook is, dat snap ik wel. Maar is wel beter voor jou en je kindjes. Zal voor je duimen dat ze bij je blijven zitten! Hoop dat je wel een fijne jaarwisseling hebt, en natuurlijk ook voor de andere dames! Dat al onze wensen volgend jaar maar vervuld mogen worden!
Fiebje- Prater
Thnx. Probeer me ook niet al te druk te maken, je kan het, als het mis gaat, toch niet voorkomen, het is puur afwachten.Fiebje schreef:Hoi ba, ik las het net. Pf wat spannend hopelijk blijft het hierbij. Wanneer je zou blijven vloeien is de kans 50/50 maar het was gelukkig maar eenmalig dus zou me er niet te druk om maken. Hoe moeilijk dat ook is, dat snap ik wel. Maar is wel beter voor jou en je kindjes. Zal voor je duimen dat ze bij je blijven zitten! Hoor dat je wel een fijne jaarwisseling hebt, en natuurlijk ook voor de andere dames! Dat al onze wensen volgend jaar maar vervuld mogen worden!
Gast- Gast
klopt helemaal en weet ook het is ontzettend zenuw slopend. Maar omdat je één keer bloed bent verloren en het niet heeft door gezet zal het waarschijnlijk niet uitdraaien dat je ze verliest. Dan had je moeten blijven vloeien. Buikpijn zegt niks had ik ook niet op moment van vloeien. Kan net zo goed een gesprongen adertje zijn of je baarmoeder moet nu zo snel groeien dat er iets bloed vanuit komt. Daarom hou je rustig en luister goed naar je lichaam neem je rust!
Laatst aangepast door Fiebje op vr 31 dec 2010 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt
Fiebje- Prater
Lief van je, dank je wel!
Red jij het allemaal nog een beetje?
Red jij het allemaal nog een beetje?
Gast- Gast
graag gedaan hoor! Ja hoor redden het wel aardig, ben wel wat vermoeider en heb zo de lichamelijke ongewaljen. Maar geen klagen hoor! Had vanmorgen alleen dat ik de bovenste knoop van m'n spijkerbroek bijna niet dicht kreeg! En m'n bh's worden te klein! Aangezien er nu toch sale is ga ik vanmiddag maar naar de winkels opzoek naar wat zwangerschapsbroeken enzo alvast. En misschien wat jurkjes vind dat nu toch filmer kan niet zoveel aan m'n buik verdragen. Misschien een stomme vraag maar hoe doe je dat met bh's. Moet je iedere keer een grotere kopen of bestaan er ook groeibh's? Dacht anders is de livera blij met me de komende maanden!
Fiebje- Prater
Ik heb gelukkig veel jurkjes, en nog bh's liggen uit de tijd dat ik 15 kg zwaarder was, dus daar heb ik weer geluk mee.
Vlg mij heb je speciale zwangerschaps/ meegroei bh's. Of anders voedings bh's. Zou gewoon eens kijken bij hunkemoller of prenatal, zal vast wel iets voor zijn. Of het er leuk uit ziet is dan natuurlijk weer iets anders...
Vlg mij heb je speciale zwangerschaps/ meegroei bh's. Of anders voedings bh's. Zou gewoon eens kijken bij hunkemoller of prenatal, zal vast wel iets voor zijn. Of het er leuk uit ziet is dan natuurlijk weer iets anders...
Gast- Gast
dat maakt niet zoveel uit zolang ze maar makkelijk uitgaan ! Zal het eens vragen, met je trouwens al begondo met smeren?
Fiebje- Prater
Haha, dat zal vast wel.Fiebje schreef:dat maakt niet zoveel uit zolang ze maar makkelijk uitgaan ! Zal het eens vragen, met je trouwens al begondo met smeren?
Met smeren? Nee, nog niet. Zal er toch maar eens mee beginnen, ookal zit de oorzaak van scheurtjes vaak in de onderste huidlagen en bereik je die niet met gewoon smeren... Maar niet geschoten...
Gast- Gast
ja dat klopt. Maar idd niet geschoten........ Ben daar toch wel bang voor, dat ik aan alle kanten uitscheur. M'n borsten smeer ik nu wel in de rest nog niet.
Fiebje- Prater
Tja, met een 2ling hoef ik er niet eens aan te twijfelen of dat gaat gebeuren...Fiebje schreef:ja dat klopt. Maar idd niet geschoten........ Ben daar toch wel bang voor, dat ik aan alle kanten uitscheur. M'n borsten smeer ik nu wel in de rest nog niet.
Gast- Gast
Fijne jaarwisseling!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dit is geen stijl dus heh!! we zijn gewoon op de 2e pagina!
ik had een vraag, misschien dat iemand anders er meer van af.
ik had ergens gelezen dat als je en cyclus van 43 heb, je geen ovulatie heb, je wordt wel gewoon ongesteld, maar er komt dus geen eitje vrij, die bevrucht kan worden. is dit onzin of niet...
inmiddels heb zit ik tegen me eisprong aan, maar hij is nog niet gesprongen. dus weer een lange cyclus...
ik had een vraag, misschien dat iemand anders er meer van af.
ik had ergens gelezen dat als je en cyclus van 43 heb, je geen ovulatie heb, je wordt wel gewoon ongesteld, maar er komt dus geen eitje vrij, die bevrucht kan worden. is dit onzin of niet...
inmiddels heb zit ik tegen me eisprong aan, maar hij is nog niet gesprongen. dus weer een lange cyclus...
joyce0606- Kletskop
heey meiden!
Happy new year!!
Een mooi en goed en vruchtbaar 2011 voor ons allemaal;)
hier gaat het goed zit op dag 30 .. en als ik niet ongesteld wordt dan ga ik woensdag een test doen!
Lets hope so..
Voel me echt baaaah niet lekker majaaaaa wie weet:D komt het door me baby ( laten we positief blijven!!! ) goeie voornemens!!!!
xxxx (K)(K)
Happy new year!!
Een mooi en goed en vruchtbaar 2011 voor ons allemaal;)
hier gaat het goed zit op dag 30 .. en als ik niet ongesteld wordt dan ga ik woensdag een test doen!
Lets hope so..
Voel me echt baaaah niet lekker majaaaaa wie weet:D komt het door me baby ( laten we positief blijven!!! ) goeie voornemens!!!!
xxxx (K)(K)
Beautyaddict, Ik voel me goed Thanks for asking! Bij jou gaat het ook weer een beetje beter zie ik, ik hoop zo voor je dat dit zo blijft. Maar dat je nu niet nog meer bloed heb verloren is al een meevaller. Heb ook het een en ander gezocht over een tweeling zonder tussenschot, las inderdaad ook dat het erg zeldzaam is. De zenuwen beginnen wel op te komen zeker voor de echo van 5 januari? Nu alleen nog een goed bericht wat betreft de hartjes en je kunt weer terug wat gaan genieten!
Fiebje, Ik maak me zonder de 'ticker' toch wat minder druk van "o ja het is die dag". Ik hou natuurlijk wel wat in de gaten van welke dag mijn nieuwe cyclus ongeveer gaat beginnen, want daardoor wordt ik liever niet verrast! Hoe is ie met jou? De vroege zwangerschapskwaaltjes mogen de deur ook wel uit zeker!
Joyce, Ik heb geen idee of je dan geen eisprong zou hebben, het zou kunnen dat het eitje dan misschien niet goed genoeg meer is. Met de ziekte PCOS kun je er in ieder geval wel last van hebben, dat je geen eisprong hebt en maar weinig ongesteld wordt. Maar geloof niet dat bij elke cyclus van rond de 40 dagen er geen eisprong plaatsvindt hoor.
Denise, Echt spannend voor jou! Hoop dat je ons goed nieuws gaat brengen in het nieuwe jaar
Fiebje, Ik maak me zonder de 'ticker' toch wat minder druk van "o ja het is die dag". Ik hou natuurlijk wel wat in de gaten van welke dag mijn nieuwe cyclus ongeveer gaat beginnen, want daardoor wordt ik liever niet verrast! Hoe is ie met jou? De vroege zwangerschapskwaaltjes mogen de deur ook wel uit zeker!
Joyce, Ik heb geen idee of je dan geen eisprong zou hebben, het zou kunnen dat het eitje dan misschien niet goed genoeg meer is. Met de ziekte PCOS kun je er in ieder geval wel last van hebben, dat je geen eisprong hebt en maar weinig ongesteld wordt. Maar geloof niet dat bij elke cyclus van rond de 40 dagen er geen eisprong plaatsvindt hoor.
Denise, Echt spannend voor jou! Hoop dat je ons goed nieuws gaat brengen in het nieuwe jaar
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Joyce, ik heb dit gevonden op internet, maar volgens mij geldt dat wel alleen als je cyclus altijd langer is dan 5 a 6 weken:
Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Vrouwen die regelmatig, om de drie tot vijf weken menstrueren, hebben vrijwel altijd een eisprong. Vrouwen met een cyclus korter dan 3 weken of langer dan 5 à 6 weken, worden moeilijker zwanger. Dat geldt zeker voor vrouwen bij wie de menstruaties langer wegblijven dan 6 weken.
Maar jij weet toch dat je een eispong hebt? Jij voelt die toch altijd? Maak je je nu zorgen dat je misschien geen eisprong zou hebben? Meis... je bent de vorige keer zo snel zwanger geworden, ik verwacht echt dat je binnen een paar maanden weer zwanger bent hoor.
Een cycluslengte van 21 tot 35 dagen wordt als normaal beschouwd. Vrouwen die regelmatig, om de drie tot vijf weken menstrueren, hebben vrijwel altijd een eisprong. Vrouwen met een cyclus korter dan 3 weken of langer dan 5 à 6 weken, worden moeilijker zwanger. Dat geldt zeker voor vrouwen bij wie de menstruaties langer wegblijven dan 6 weken.
Maar jij weet toch dat je een eispong hebt? Jij voelt die toch altijd? Maak je je nu zorgen dat je misschien geen eisprong zou hebben? Meis... je bent de vorige keer zo snel zwanger geworden, ik verwacht echt dat je binnen een paar maanden weer zwanger bent hoor.
Gast- Gast
Joyce: Ik sluit me aan bij Kruumel: Je bent zo snel zwanger geworden en je voelt je eisprong, dus waarom zou je die niet hebben?
Je zou, op de dagen dat je de eisprong aan voelt komen, ovulatietesten kunnen doen voor de zekerheid, dan weet je het helemaal zeker!
Sneeuwwitje: Fijn dat het goed gaat en dat je wat minder last hebt van je ticker op deze manier, al blijft het wel spannend denk ik zodra je aan het eind van je cyclus loopt??
Denise: Spannend!! Nog een paar dagen!
Kruumel: Hoe voel je je? Gaat het met eten al een beetje beter of nog niet? En hoe is het met je buikje? Zie je al wat?
Je zou, op de dagen dat je de eisprong aan voelt komen, ovulatietesten kunnen doen voor de zekerheid, dan weet je het helemaal zeker!
Sneeuwwitje: Fijn dat het goed gaat en dat je wat minder last hebt van je ticker op deze manier, al blijft het wel spannend denk ik zodra je aan het eind van je cyclus loopt??
Denise: Spannend!! Nog een paar dagen!
Kruumel: Hoe voel je je? Gaat het met eten al een beetje beter of nog niet? En hoe is het met je buikje? Zie je al wat?
Gast- Gast
Kruumel schreef:Joyce, ik heb dit gevonden op internet, maar volgens mij geldt dat wel alleen als je cyclus altijd langer is dan 5 a 6 weken:
ik denk dat dat niet zoveel zegt, dat het vorrige keer wel gelukt is... op dit moment moet ik me eisprong nog krijgen...ik ben ook aan het temperaturen deze maand, en me temperatuur is ook nog niet omhoog gegaan.
12 december is me cyclus begonnen. tot op heden nog geen eisprong, dus als ik vanaf vandaag tel 14 dagen verder. kom ik uit op 16 januari, dat is vanaf 12 december geteld, 5 weken......en dan ik weet zeker dat ik me eisprong niet heb gehad nog, dus die datum loopt alleen nog maar uit...
joyce0606- Kletskop
Die gaat toch pas omhoog ná je eisprong?joyce0606 schreef:Kruumel schreef:Joyce, ik heb dit gevonden op internet, maar volgens mij geldt dat wel alleen als je cyclus altijd langer is dan 5 a 6 weken:
ik denk dat dat niet zoveel zegt, dat het vorrige keer wel gelukt is... op dit moment moet ik me eisprong nog krijgen...ik ben ook aan het temperaturen deze maand, en me temperatuur is ook nog niet omhoog gegaan. 12 december is me cyclus begonnen. tot op heden nog geen eisprong, dus als ik vanaf vandaag tel 14 dagen verder. kom ik uit op 16 januari, dat is vanaf 12 december geteld, 5 weken......en dan ik weet zeker dat ik me eisprong niet heb gehad nog, dus die datum loopt alleen nog maar uit...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Die gaat toch pas omhoog ná je eisprong?joyce0606 schreef:Kruumel schreef:Joyce, ik heb dit gevonden op internet, maar volgens mij geldt dat wel alleen als je cyclus altijd langer is dan 5 a 6 weken:
ik denk dat dat niet zoveel zegt, dat het vorrige keer wel gelukt is... op dit moment moet ik me eisprong nog krijgen...ik ben ook aan het temperaturen deze maand, en me temperatuur is ook nog niet omhoog gegaan. 12 december is me cyclus begonnen. tot op heden nog geen eisprong, dus als ik vanaf vandaag tel 14 dagen verder. kom ik uit op 16 januari, dat is vanaf 12 december geteld, 5 weken......en dan ik weet zeker dat ik me eisprong niet heb gehad nog, dus die datum loopt alleen nog maar uit...
klopt dus heb ik nog geen eisprong gehad, die ik zeg maar wel allang had moeten hebben....om in een goede cyclus duur te houden....dus loopt de datum alleen maar meer uit.
joyce0606- Kletskop
Pagina 41 van 44 • 1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 41 van 44
Permissies van dit forum: