Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 5 van 44
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Hoi Joyce, ik had het nog een keer gevraagd aan de verloskundige en zij zei idd dat je je gewone cyclus weer oppakt. Maar dat er een paar dagen verschil in kunnen zitten, ligt weer aan op welke dag je het exact verloren bent. Vind het zoiezo raar deze ronde, aangezien je niet een paar dagen ongesteld bent geweest. Ik heb maar 1 dag echt gevloeid. En achteraf gezien was ik het maandag waarschijnlijk al aan het afstoten omdat ik toen buikpijn had en dacht toen dat het m'n darmen waren. We zien het wel, vriendlief dacht dat het de derde keer weer raak zou zijn. Maar stiekum hoop ik dat het nu gelijk weer lukt anders loop je met hoog zomer met een dikke toeter.......... heb het liever dan al achter de rug. Maar ja dat hebben we niet voor het zeggen.
Kruumel hoe is het vandaag met je, je ongeduld de baas kunnen blijven??
Denise ik heb de werkdag er al weer op zitten. Kan nu thuis weer aan de poets.......... dat houdt ook nooit op
Kruumel hoe is het vandaag met je, je ongeduld de baas kunnen blijven??
Denise ik heb de werkdag er al weer op zitten. Kan nu thuis weer aan de poets.......... dat houdt ook nooit op
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb het donderdag veloren dat weet ik zeker, want ik heb een een slijmerig flubje verloren en dat is gewoon het vruchtzakje geweest.
ik heb ook maar 1 dag gevloeit..van woensdag middag tot donderdag middag. ik heb die week daarvoor 2 dagen even 2 of 3 keer op een dag een flinke steek in buik gehad, dat ik ook even dubbel sloeg. maar ik dacht ookd at het aan e spatische darm zou liggen, en dat het dus van me darmen af zou komen.
vandaag heb ik wel beetje kramperig gevoel in me buik. maar ja dit kan dus ook van me darmen afkomen.
ik ben heel erg benieuwd....en hopelijk ben ik over 2 weken niet ongesteld (geweest) en mag ik weer lekker gaan testen!
Kruumel weet je al meeR?? al getest?
ik heb ook maar 1 dag gevloeit..van woensdag middag tot donderdag middag. ik heb die week daarvoor 2 dagen even 2 of 3 keer op een dag een flinke steek in buik gehad, dat ik ook even dubbel sloeg. maar ik dacht ookd at het aan e spatische darm zou liggen, en dat het dus van me darmen af zou komen.
vandaag heb ik wel beetje kramperig gevoel in me buik. maar ja dit kan dus ook van me darmen afkomen.
ik ben heel erg benieuwd....en hopelijk ben ik over 2 weken niet ongesteld (geweest) en mag ik weer lekker gaan testen!
Kruumel weet je al meeR?? al getest?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@Kruumel: Ben benieuwd meid, hoe is het nu?
@Denise: Ga je wachten tot je overtijd bent of wat ik je planning?
@Fiebje: "Maar stiekum hoop ik dat het nu gelijk weer lukt anders loop je met hoog zomer met een dikke toeter.......... " Als je nu zwanger wordt ben je 2e week van augustus ongeveer uitgerekend toch?? Dat is hoogzomer voor mijn idee... En wel lekker, 16 weken vrij met mooi weer!!
@Joyce: Hoop echt dat je snel weer zwanger bent meid, zou erg leuk zijn!!
@Alle: Weer thuis uit mijn werk, was gezellig maar rustig dagje. Gelukkig maar, voel me niet echt top. Heb ook wel een paar slechte nachtjes gehad. Had vanmorgen geen eten (ontbijt altijd onderweg) mee genomen en even broodje gehaald maar is ook niet helemaal lekker gevallen
@Denise: Ga je wachten tot je overtijd bent of wat ik je planning?
@Fiebje: "Maar stiekum hoop ik dat het nu gelijk weer lukt anders loop je met hoog zomer met een dikke toeter.......... " Als je nu zwanger wordt ben je 2e week van augustus ongeveer uitgerekend toch?? Dat is hoogzomer voor mijn idee... En wel lekker, 16 weken vrij met mooi weer!!
@Joyce: Hoop echt dat je snel weer zwanger bent meid, zou erg leuk zijn!!
@Alle: Weer thuis uit mijn werk, was gezellig maar rustig dagje. Gelukkig maar, voel me niet echt top. Heb ook wel een paar slechte nachtjes gehad. Had vanmorgen geen eten (ontbijt altijd onderweg) mee genomen en even broodje gehaald maar is ook niet helemaal lekker gevallen
Gast- Gast
Sorry meiden voor de late reactie... ben de hele dag (onder)weg geweest.
M'n nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van m'n geduld... ik heb vanmorgen een test gedaan. Hij was helaas negatief. Na het douchen meende ik een beetje bloed te zien, dus dacht ik dan m'n menstruatie eraan kwam, maar deze is niet gekomen.
Dus... negatieve test en nog niet ongesteld.
(Ik baalde wel even vanmorgen, maar mijn man is een stuk reeeler, hij zei "lijkt me stug dat het de eerste maand dat we er echt voor gaan meteen lukt". Als je het zo bekijkt zit er natuurlijk wel wat in, maar ik was toch een beetje teleurgesteld).
Dan zal morgen de menstruatie wel komen denk ik en dan gaan we het weer proberen in de volgende ronde!
M'n nieuwsgierigheid heeft het gewonnen van m'n geduld... ik heb vanmorgen een test gedaan. Hij was helaas negatief. Na het douchen meende ik een beetje bloed te zien, dus dacht ik dan m'n menstruatie eraan kwam, maar deze is niet gekomen.
Dus... negatieve test en nog niet ongesteld.
(Ik baalde wel even vanmorgen, maar mijn man is een stuk reeeler, hij zei "lijkt me stug dat het de eerste maand dat we er echt voor gaan meteen lukt". Als je het zo bekijkt zit er natuurlijk wel wat in, maar ik was toch een beetje teleurgesteld).
Dan zal morgen de menstruatie wel komen denk ik en dan gaan we het weer proberen in de volgende ronde!
Gast- Gast
@Kruumel: Balen joh dat de test negatief is. Maar ja, het kan zijn dat je HCG gehalte nog te laag is. Heb je met ochtendurine getest? Het is niet noodzakelijk meer tegenwoordig, maar met de eerste urine heb je wel het meest geconcentreerde.
Maar zolang je niet ongesteld ben... Heb je het idee dat het er aan zit te komen?
Maar zolang je niet ongesteld ben... Heb je het idee dat het er aan zit te komen?
Gast- Gast
Daar heb ik ook aan gedacht BA, maar ik weet t niet.
Ik voel nog niks aankomen, maar dat hoeft natuurlijk ook niet perse.
Gast- Gast
Heeeey meiden!
Ik uhm ga ervananuit dat ik vrijdag of zaterdag ongesteld ga worden! Hopelijk niet:o! Maar goed zo niet ga ik testen!! Ben echt benieuwd! Spannend!! Xxxx liefs denise
Ik uhm ga ervananuit dat ik vrijdag of zaterdag ongesteld ga worden! Hopelijk niet:o! Maar goed zo niet ga ik testen!! Ben echt benieuwd! Spannend!! Xxxx liefs denise
Hoi meiden,
Kruumel: Jammer dat je negatief hebt getest meid, maar zolang je niet ongesteld wordt is er nog kans! Misschien is je eisprong iets later geweest deze maand en test je nu nog te vroeg.
Mimikske: Succes deze nieuwe ronde! Je hebt een hele regelmatige cyclus zie ik, heel fijn!
Denise en BA: Spannend meiden, ik hoop voor jullie dat het raak is!
All: Hier gaat alles goed, ik zit alweer op dag 8. Ik wil vrijdag gaan beginnen met ovulatietesten, ben heel erg benieuwd en hoop dat ze me wat meer duidelijkheid geven in m'n cyclus.
Kruumel: Jammer dat je negatief hebt getest meid, maar zolang je niet ongesteld wordt is er nog kans! Misschien is je eisprong iets later geweest deze maand en test je nu nog te vroeg.
Mimikske: Succes deze nieuwe ronde! Je hebt een hele regelmatige cyclus zie ik, heel fijn!
Denise en BA: Spannend meiden, ik hoop voor jullie dat het raak is!
All: Hier gaat alles goed, ik zit alweer op dag 8. Ik wil vrijdag gaan beginnen met ovulatietesten, ben heel erg benieuwd en hoop dat ze me wat meer duidelijkheid geven in m'n cyclus.
zjam26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi Kruumel, idd nog even afwachten. Mijn eerste test was ook negatief........... Gelukkig zijn mannen een stuk nuchterder, houdt ons ook met beide benen op de grond!
BA klopt wel maar stel dat we een hele warme nazomer hebben ............ hihi
BA klopt wel maar stel dat we een hele warme nazomer hebben ............ hihi
Fiebje- Prater
En heb je andere klachten? Met watvoor test heb je getest? Predictor en CB schijnen minder gevoelig te zijn als kruidvat eigen merk van 2 voor 5,00Kruumel schreef:Daar heb ik ook aan gedacht BA, maar ik weet t niet.
Gast- Gast
hey!
Kruumel: spannend meis.. ik hoop voor je dat je nog te vroeg bent maar anders de volgende ronde !
Ik bedoel het is allemaal al super vroeg dus:)
Vanaf wanneer is iedereen eigenlijk een beetje bezig? wij zijn deze keer echt begonnen maar goed het is een beetje de 2e ronde maar waarschijnlijk heb ik nu een langere cyclus en ik denk een normale van ongeveer 28 dagen.
Zaterdag dus:P...haha
@ Ba: ik hoop dat ik met de zomer met zo'n mooie buik mag lopen! leuk enne lekker vrij met de warmte:) heerlijk lijkt me echt lekker en veel met je kleintje wandelen enzo:D top eigenlijk duss kom maar op hihi!
Oh ja Beauty je schreef dat de testen van kruidvat eigen merk beter zijn of lees ik het verkeerd??!
@ zjam: jaaa dank je wel meis! ik hoop het ook zowel voor mezelf als voor Ba!
@ all ik vroeg me af aan wie jullie verteld hebben dat jullie gestopt zijn met de pil?
xxxxx liefs (K)
Kruumel: spannend meis.. ik hoop voor je dat je nog te vroeg bent maar anders de volgende ronde !
Ik bedoel het is allemaal al super vroeg dus:)
Vanaf wanneer is iedereen eigenlijk een beetje bezig? wij zijn deze keer echt begonnen maar goed het is een beetje de 2e ronde maar waarschijnlijk heb ik nu een langere cyclus en ik denk een normale van ongeveer 28 dagen.
Zaterdag dus:P...haha
@ Ba: ik hoop dat ik met de zomer met zo'n mooie buik mag lopen! leuk enne lekker vrij met de warmte:) heerlijk lijkt me echt lekker en veel met je kleintje wandelen enzo:D top eigenlijk duss kom maar op hihi!
Oh ja Beauty je schreef dat de testen van kruidvat eigen merk beter zijn of lees ik het verkeerd??!
@ zjam: jaaa dank je wel meis! ik hoop het ook zowel voor mezelf als voor Ba!
@ all ik vroeg me af aan wie jullie verteld hebben dat jullie gestopt zijn met de pil?
xxxxx liefs (K)
Denise: Heb al veel positieve ervaringen met die testen voorbij zien komen. Heb ook ergens gelezen dat die gevoeliger zijn en dat je daarmee voor je over tijd bent al kan testen.
Of je zou op internet testen kunnen kopen, zijn ook goedkoop.
Of je zou op internet testen kunnen kopen, zijn ook goedkoop.
Gast- Gast
Ik heb getest met een testjezelf zwangerschapstest. Deze beweren dat je al 4 dagen voor de nod kunt testen. Het kan inderdaad nog te vroeg zijn geweest, maar ik reken er niet zo op eigenlijk.
Gast- Gast
Vanaf hoeveel dagen voor NOD kan je eigenlijk een positieve test hebben?Kruumel schreef:Ik heb getest met een testjezelf zwangerschapstest. Deze beweren dat je al 4 dagen voor de nod kunt testen. Het kan inderdaad nog te vroeg zijn geweest, maar ik reken er niet zo op eigenlijk.
Gast- Gast
heeey!
Oke ja ik heb die testen ook hoor! van kruidvat:)
Ik hoop dat die positief uitgeven zaterdag ofzo haha
Maar ik ga niet meer testen hoor of ik wordt zaterdag ofz ongesteld maar maak mezelf alleen maar gek en daar heb ik geen zin in eigenlijk.
Bedankt Ba!
xxxx
Oke ja ik heb die testen ook hoor! van kruidvat:)
Ik hoop dat die positief uitgeven zaterdag ofzo haha
Maar ik ga niet meer testen hoor of ik wordt zaterdag ofz ongesteld maar maak mezelf alleen maar gek en daar heb ik geen zin in eigenlijk.
Bedankt Ba!
xxxx
nog ff snel: ik heb ook die van kruidvat gebruikt. Doen het hartstikke goed beter dan cb.
Ben benieuwd kruumel, is wel de slimste houding dan kan het alleen maar meevallen maar het is ook wel de moeilijkste houding...............
Ben benieuwd kruumel, is wel de slimste houding dan kan het alleen maar meevallen maar het is ook wel de moeilijkste houding...............
Fiebje- Prater
Pfft, wat dat betreft heb ik nooit zoveel geduld hoor! Als ik weet dat ik bijv 4 dagen voor NOD kan testen dan doe ik het ook gelijk
Gast- Gast
Hihi ik wil ook wel graag testen maar als ik nu een negatieve test krijg en nog niet ongesteld ben dan tsja weet je dan weet k nog niets.....
Gewoon afwachten zegt me vriend hahahah makkelijker gezegd dan gedaaan!!!!!
Succes kruumel! ben echt benieuwd.....
En ben ook wel benieuwd welke test er 4 dagen van te voren kunnen en iemand dan een positieve test had!
Xxxx
Gewoon afwachten zegt me vriend hahahah makkelijker gezegd dan gedaaan!!!!!
Succes kruumel! ben echt benieuwd.....
En ben ook wel benieuwd welke test er 4 dagen van te voren kunnen en iemand dan een positieve test had!
Xxxx
4 dagen kan makkelijk vlg de testen die je online kan kopen. Maar lees op een ander forum dat iemand een week voor NOD al positief testte...DeniseT schreef:En ben ook wel benieuwd welke test er 4 dagen van te voren kunnen en iemand dan een positieve test had!
Gast- Gast
Dat had ik dus ook... daarom heb ik vorige maand 2 testen verknald. Als je dat elke maand gaat doen kan het een duur grapje worden. En als de test negatief is heb nog nog geen zekerheid, want misschien heb je wel te vroeg getest... conclusie: ik ga niet meer voor de nod testen!Beauty Addict schreef:Pfft, wat dat betreft heb ik nooit zoveel geduld hoor! Als ik weet dat ik bijv 4 dagen voor NOD kan testen dan doe ik het ook gelijk
Gast- Gast
Volgens mij ligt dat eraan welke test je hebt.Beauty Addict schreef:Vanaf hoeveel dagen voor NOD kan je eigenlijk een positieve test hebben?
Gast- Gast
De testen van testjezelf kunnen 4 dagen voor de nod al positief uitvallen. Dat staat in de bijsluiter.DeniseT schreef:En ben ook wel benieuwd welke test er 4 dagen van te voren kunnen
Gast- Gast
@All: Hier nog niks te vertellen... nog geen menstruatie. Ik zag dat m'n ticker weer bij dag 1 van de 28 dagen was begonnen vandaag, ik heb 'm effe aangepast.
@BA: Die houding is inderdaad om mezelf te beschermen, maar het is wel moeilijk. Ergens zit natuurlijk een klein sprankje hoop zolang er nog geen menstruatie is. Maar gisterochtend was ik best verdrietig, en ik wil dat niet nog een keer de dag erop. Dus zeg ik maar steeds tegen mezelf dat ik waarschijnlijk vandaag wel ongesteld ga worden.
@BA: Die houding is inderdaad om mezelf te beschermen, maar het is wel moeilijk. Ergens zit natuurlijk een klein sprankje hoop zolang er nog geen menstruatie is. Maar gisterochtend was ik best verdrietig, en ik wil dat niet nog een keer de dag erop. Dus zeg ik maar steeds tegen mezelf dat ik waarschijnlijk vandaag wel ongesteld ga worden.
Gast- Gast
Denise, Voor jou is het ook spannend zeg, ook omdat je geen idee hebt welke kant je cyclus opgaat.
Beautyaddict, Raar dat hij nog steeds donkerder wordt, misschien heb je ook wel een kortere luteale fase, of je zou dit keer een langere cyclus hebben?
Fiebje, Nou , mocht ik nog eens bij de gyneacoloog komen, dan vraag ik het. Want op internet staat ook nooit wat duidelijk he. Klinkt erg mooi wat je therapeut je gezegd hebt, als ik er eens bij na ga denken zou er ook wel een logica in zitten. Geen idee wat de pijn aan je buikspieren kan zijn!
Over je ticker, ik weet het niet ik heb dezelfde als jou en volgens mij stond dat er bij mij niet meer, alleen dag tot vruchtbare periode en daarna was het vruchtbare periode.. en wat het nu is moet ik nog even kijken! Edit, Oh fiebje; ik zie net dat mijn ticker al helemaal raar doet. Hij zegt ; nog 2 weken en 5 dagen tot de volgende vruchtbare periode!?!
Mimikske, Succes komende ronde!
Joyce, Vervelend dat je niks van je eisprong voelt, misschien is het ook wel tijdens je slaap geweest. Kan toch?
Kruumel, Wat rot zeg dat je nieuwsgierigheid overwon, maar vooral ook dat het negatief was. Nou dat laatste sprankje hoop nog maar houden en hou ons maar op de hoogte. Succes in ieder geval vandaag.
Beautyaddict, Raar dat hij nog steeds donkerder wordt, misschien heb je ook wel een kortere luteale fase, of je zou dit keer een langere cyclus hebben?
Fiebje, Nou , mocht ik nog eens bij de gyneacoloog komen, dan vraag ik het. Want op internet staat ook nooit wat duidelijk he. Klinkt erg mooi wat je therapeut je gezegd hebt, als ik er eens bij na ga denken zou er ook wel een logica in zitten. Geen idee wat de pijn aan je buikspieren kan zijn!
Over je ticker, ik weet het niet ik heb dezelfde als jou en volgens mij stond dat er bij mij niet meer, alleen dag tot vruchtbare periode en daarna was het vruchtbare periode.. en wat het nu is moet ik nog even kijken! Edit, Oh fiebje; ik zie net dat mijn ticker al helemaal raar doet. Hij zegt ; nog 2 weken en 5 dagen tot de volgende vruchtbare periode!?!
Mimikske, Succes komende ronde!
Joyce, Vervelend dat je niks van je eisprong voelt, misschien is het ook wel tijdens je slaap geweest. Kan toch?
Kruumel, Wat rot zeg dat je nieuwsgierigheid overwon, maar vooral ook dat het negatief was. Nou dat laatste sprankje hoop nog maar houden en hou ons maar op de hoogte. Succes in ieder geval vandaag.
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Fiebje en Sneeuwwitje, misschien kunnen jullie een ticker van een andere site nemen? Er zijn namelijk heel veel verschillende sites. Misschien werkt dat beter, minder verwarrend.
Gast- Gast
Pagina 5 van 44 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 5 van 44
Permissies van dit forum: