Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 6 van 44 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 23 nov 2010 - 21:41

Ja! Heb nu toch maar een andere genomen, wel al in de winterse sferen. Maar dat kan wel al eind november toch? :P
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 6 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:42

Je hoort vaak over vals negatieve testen, maar kan je ook een vals positieve test hebben? Dat je een 2e streepje krijg zonder dat je zwanger bent?

@Kruumel: Zal voor je duimen dat je NIET ongesteld wordt hoor!!

@Fiebje en Sneeuwwitje: Wat raar!! Zou idd een andere ticker nemen hoor...

Laatst aangepast door Beauty Addict op di 23 nov 2010 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 23 nov 2010 - 21:47

@ Beautyaddict, Ja ik heb op internet redelijk wat gelezen over mensen die vals positief testte! Nou weet ik niet of dat nou wel zo vaak voorkomt, maar toen ik testte die maand dat ik zwanger was en dus overtijd, had ik de vroege zwangerschapstest van Predictor, en ik kon het niet geloven dus ik ging eens googlen, en er stond een hoop over vals positief testen..... Erg raar lijkt mij.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:58

Sneeuwwitje, een winterse ticker kan zeker al hoor! Het is al koud, en ze verwachten eind deze week misschien al sneeuw.

BA, ik heb eens gelezen dat valse positieve testen eigenlijk niet kunnen. De reden daarvan is dat ze alleen regaren op het HCG-hormoon, en dat je dat alleen in je lichaam kunt hebben als je daadwerkelijk zwanger bent. Wel heb ik vaker gehoord dat vrouwen té vroeg testen en zwanger zijn, maar het vruchtje in zo'n vroeg stadium weer verliezen, zodat als ze had getest na overtijd zijn ze alweer negatief getest zou hebben. Beetje lastig uit te leggen zo over het forum, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 22:03

Beauty Addict schreef:

@Kruumel: Zal voor je duimen dat je nog ongesteld wordt hoor!!

Ik hoop het eigenlijk niet... Ik word toch blijer van een uitblijvende menstruatie en een positieve test. (Maar daar ga ik niet van uit).

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 23 nov 2010 - 22:06

Bedoelde Beautyaddict niet, Niet ongesteld in plek van Nog ongesteld :P
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sweetgirl27. di 23 nov 2010 - 22:09

hai
kruumel ik duim voor je ik hoop dat je Niet ongesteld

DeniseT spannend voor jou .wij ijn er vorige maand echt mee bezig gegaan met reseltaat dat ik zwanger was helaas is dat misgegaan deze maand zijn we er ook echt mee bezig ik zit nu in de klusweek

Beauty Addict ik heb 4 dagen van te voren getest met cb die gaf binnen een paar sec al aan zwanger ik vind die van de kruidvat ook goed en goed koop
Omdat het vorige maand misgegaan is ben ik echt van plan om de dag na dat ik ongesteld moet worden pas testen dat is dus 13 dec

@lle wij zijn druk aan het klussen om de dag ik hoop dat er dan altijd een paar zwemmers op de loer liggen haha .ik reageer niet zoveel hier op dit moment heb het druk op werk .werk in een bakkerij dus sinterklaas /kerst erg drukke weken .ik probeer wel veel mee te lezen wil niks missen van jullie

liefs sweetgirl27.
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 22:10

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

Ik hoop het eigenlijk niet... Ik word toch blijer van een uitblijvende menstruatie en een positieve test. (Maar daar ga ik niet van uit).
O wat erg! Ik bedoelde NIET ongesteld Embarassed Embarassed Embarassed Zit ik weer een paar dingen tegelijk te doen...

Gast
Gast

Bericht  DeniseT di 23 nov 2010 - 22:39

Hoooii!!
jaa er komt wel een leuke tijd aan hahaha met sneeuw enzo! ga zo ff snowboots halen!
echt wel vorig jaar liep ik op van die koude kut dingen! vind het veelste leuk in de sneeuw met me hondje enzo lopen!:d en dan wil ik geen koude voeten krijgen en niet weer zoveel vallen!!
hihi maja..

@ sneeuwwitje: dus eigenlijk was je de eerste echte ronde bezig en werd je eigenlijk meteen zwanger??!

Ik geloof niet je een positieve test kan hebben als je niet zwanger bent! heel vreeemd vind ik dat want idd je moet die hcg waarde hebben als je zwanger bent! lijkt me hoor:s beetje gek!

Hier gaat alles goed zit op dag 25 en voel niets!Very Happy geen ongesteldheid tenminste!smile
hihi spannend!:d
kruumel jemig irritant zeg dat het je nog niets weet!
hopelijk weet je snel meer duidelijkheid!!

Nou meiden tot snel!

Xxxx (K)(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 23:35

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

O wat erg! Ik bedoelde NIET ongesteld Embarassed Embarassed Embarassed Zit ik weer een paar dingen tegelijk te doen...

Dat dacht ik al... is niet erg hoor, foutje kan gebeuren!
Zo lang je maar het goede bedoelt en het verkeerde typt ipv andersom, haha!
Maakt niet uit, ik hoop met je mee!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 23:37

DeniseT schreef:
kruumel jemig irritant zeg dat het je nog niets weet!
hopelijk weet je snel meer duidelijkheid!!
Ja ik hoop het ook... is best irritant ja!
Ik duim ook voor jou! (Die laatste dagen zijn het moeilijkst he?)

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 24 nov 2010 - 0:10

spannend zeg!

vandag ben ik echt brak! hoofdpijn, brandend maagzuur en verstopte neus! fijn....hoop niet dat ik ziek aan het worden ben, en is natuurlijk wel de tijd van het jaar!

ik zou persoonlijk ook al is dat heel moeilijk toch wachte (1 of 2 dagen) na je NOD. ik teste op de dag ik ongesteld moest worden heeeel erg licht..dus gewoon nog niet genoeg hormonen.

en er zijn inderdaad meiden die al een aantal dagen positief testen voor hun NOD....maar dit zijn wel uitzonderingen....in de testen staat duidelijk dat je als nog zwanger kan zijn, als je negatief test voor je NOD.
het zou je alleen maar teleurstellen terwijl dat misschien helemaal niet hoeft!

ik snap het, het makkelijk gezegt dan gedaan...maar probeer het in ieder geval een beetje
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:15

Joyce, je hebt helemaal gelijk!
(Het is heel moeilijk, maar wel het beste).

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 24 nov 2010 - 0:54

Denise, Nee ik was niet de eerste ronde bezig. Ik was al langer als een jaar bezig, maar eigenlijk was ik er net iets minder mee bezig, ik begon al te twijfelen of het me al gegund was én toen werd ik zwanger, maar ik reken ronde 1 als de eerste cyclus na mijn miskraam!

Nou Joyce, Ik hoop niet dat je weer ziek gaat worden, dat kan je er natuurlijk ook niet echt bij gebruiken.

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:55

Sneeuwwitje: Dus je bent in totaal al 1 jaar en 4 maanden bezig? Dan ben je wel heel jong begonnen!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 24 nov 2010 - 1:04

BeautyAddict, Ja ik was net 20 toen we besloten ervoor te gaan, in onze familie is dat zo gek vroeg nog niet hoor! Ik ben ook niet van het standaard eerst alles al voor elkaar hebben en dan eens kijken naar kinderen. Krijg ik misschien wel kritiek op , maar ik denk maar zo ; Ik kan beter eerst met een kindje beginnen, zodat ik werk kan zoeken wat daarop aansluit, dan dat ik fulltime werk en vervolgens nog moet gaan aanpassen omdat er een kindje aankomt.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 1:25

_Sneeuwwitje_ schreef:BeautyAddict, Ja ik was net 20 toen we besloten ervoor te gaan, in onze familie is dat zo gek vroeg nog niet hoor! Ik ben ook niet van het standaard eerst alles al voor elkaar hebben en dan eens kijken naar kinderen. Krijg ik misschien wel kritiek op , maar ik denk maar zo ; Ik kan beter eerst met een kindje beginnen, zodat ik werk kan zoeken wat daarop aansluit, dan dat ik fulltime werk en vervolgens nog moet gaan aanpassen omdat er een kindje aankomt.
Bij ons in de familie ook niet hoor! Wilde zelf ook jong moeder worden, maar werd ziek...

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 24 nov 2010 - 1:36

Beauty Addict schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:BeautyAddict, Ja ik was net 20 toen we besloten ervoor te gaan, in onze familie is dat zo gek vroeg nog niet hoor! Ik ben ook niet van het standaard eerst alles al voor elkaar hebben en dan eens kijken naar kinderen. Krijg ik misschien wel kritiek op , maar ik denk maar zo ; Ik kan beter eerst met een kindje beginnen, zodat ik werk kan zoeken wat daarop aansluit, dan dat ik fulltime werk en vervolgens nog moet gaan aanpassen omdat er een kindje aankomt.
Bij ons in de familie ook niet hoor! Wilde zelf ook jong moeder worden, maar werd ziek...
Je bent nog steeds wel een jonge moeder toch! Ik vindt mensen die rond de 30 pas beginnen te stoppen met de pil, wat tegenwoordig trouwens wel veel gebeurd, dat al wel redelijk laat is. Voor kinderen zelf is het ook leuker toch om jonge ouders te hebben.. Waardoor werd je ziek als ik vragen mag?
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 4:08

Iedereen moet gewoon doen waar zij zich goed bij voelen... of je dan 20 of 30+ bent dat doet er niet zo toe vind ik. Je moet er met z'n tweeen klaar voor zijn dat is het belangrijkste!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 24 nov 2010 - 4:10

Ja daar heb je wel gelijk in Kruumel.

Hoe zit het trouwens bij jou ondertussen...? Dat je nog niks gepost hebt erover lijkt me logisch dat je nog niet ongesteld ben geworden? smile
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 4:13

Klopt, nog niks aan de hand hier... nog niks te bekennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 4:59

Heb een flinke depressie gehad. Ruim 2 jaar thuis gezeten en nu alweer ruim 2,5 jaar aan het werk voor 20 uur, ben nog voor een deel afgekeurd.
Wilde met AD niet zwanger worden. Evt zou het kunnen, maar goed is het niet. Ben 1.5 jaar geleden een keer gestopt en dat ging niet.

Nu een paar maanden geleden eigenlijk op eigen houtje, het stond me allemaal zo tegen die pillen, wilde er gewoon vanaf ookal werd het afgeraden.
Na 2 weken ofzo wel veel last gehad van afkickverschijnselen, helemaal over mijn toeren, kon alleen maar huilen, dus dacht dat het niet ging lukken. Gelijk hulp gezocht en bij HA iets kalmerends gehad en daarmee een week doorgeworsteld. Daarna ging het bijna gelijk weer heel goed, en nu eigenlijk heel goed zelfs. Meer energie, voel meer, kan weer echt lachen en echt genieten van dingen.
Tuurlijk heb ik weleens een dipje en maak ik me druk om stomme dingen, maar dat is mensenlijk en ik voel me ook weer mens ipv zombie.

En ja, kan dan wel half jaar wachten om te kijken of het wel gaat enz en dan pas zwanger willen worden, maar heb zoiets van: Nu gaat het goed, nu is mijn kans. Ik blijf voorlopig nog wel gesprekken doen heb ik voor mezelf besloten, om als het mis zou gaan het gelijk op te kunnen vangen. Er zou nu de signalen veel sneller herkennen en erkennen, dat scheelt heel veel.

Pfft, voel me echt rot!! Misselijk, moe, geen puf. En moet vanavond werken, dus zie het niet zo zitten. Maar goed, ff doorzetten, morgen lekker vrij.
Net een banaan tegen heug en meug naar binnen gepropt en dat voel wat beter gelukkig!!

Dus mijn kinderwens had ik kort na mijn trouwen willen vervullen, maar zijn nu 5,5 jaar verder. Maar voor de statistieken ben ik nog jong hoor.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 24 nov 2010 - 5:01

Hoi meiden, effe een post van de mobiele eenheid. Dus geen mooie open tussen stukjes. Je houdt het nog eten spannend kruumel ben benieuwd! Fijn dat je je eigen wel goed voelt. Joyce is idd tijd van het jaar voor. 5 stond net de stallen te mesten dat ik dacht balen wordt denk ik verkouden. Wat is het al koud buiten hè. Niks aan, en zo vroeg donker. Over jonge en wat oudere ouders iemand de yes van deze week gelezen? Daar staan diverse kantekeningen in van leeftijd en kids. Denk zelf net wat kruumel zegt dat je zoiets samen moet doen en er ook samen klaar voor bent. En de één weegt nou meer dingen af als de ander. En niet geheel onbelangrijk ligt er ook op welke leeftijd je je partner tegen komt. Ik denk dat een kind het meeste heeft aan ouders die stabiel, liefdevol en ook gelukkig met elkaar zijn. Wanneer ik weer achter de pc zit dan zal ik mijn ticker ook aanpassen want dit is een onding!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 8:55

Fiebje, welke stallen heb je gemest? Heb je paarden of zo?

(Still nothing happened here)

Gast
Gast

Bericht  DeniseT wo 24 nov 2010 - 9:20

heeey meiden!Very Happy
Hier denise weer haha drukke dag gehad.. lekker met de kinderen gespeeld en had gewerkt natuurlijk!Very Happy
MAar goed het gaat goed hier voel me eigenlijk wel goed...
Nog niets aan de hand!
Ik heb met me vriend afgesproken als ik zateradg niet ongesteld ben geworden dat we dan een test doen maar dat we dan samen gaan kijken naar de uitslag..hihi spannneennnddd:d

En kruumel niets?!?!:P
ga je nog een keer testen off????

@ ba wat een heftig verhaal meis ben blij dat het nu beter gaat:d

xxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 44 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: