Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 4 van 44 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 4 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:15

@Kruumel: Het is wel opvallend, iedere keer de 3e ronde, zijn wij nu aan de beurt? Dan heeft het hele nieuwe forum wel een positieve draai gekregen!
Ga je morgen al testen? Ik zou niet kunnen wachten...

Heb vandaag een nog positievere ovulatietest als gister. Toen duurde het even voor het 2e streepje de goede kleur had, nu binnen een paar seconden duidelijk donkerder dan het controle streepje. Echt donkerpaars ipv roze. Terwijl ik eigenlijk zeker wist dat ik mijn eisprong gehad had eerder in de cyclus gezien mijn symptomen ed van toen. Het lichaam blijft een complex iets!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 4 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 2:55

Heey!
Ik hoop voor je dat je zwanger bent kruumel! WannEer weet je het?? Ik heb last van diaree en rare misselijke
Vlagen echt bah! Maar goed! We wachten het allemaal in spanning af! Dag 23 en voel me niet alsof ik ongesteld ga worden! Xxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Fiebje ma 22 nov 2010 - 3:17

hoi Kruumel; ik hoop zo dat jij de volgende zal zijn. Geeft weer een positieve draai aan het forum.
Denise ik ben benieuwd welke kant het bij jou op gaat. Al kan het natuurlijk best wezen dat je de vorige keer 17 dagen was vanwege het ontpillen dat je lichaam nog ontregelt was. En nu het weer beter zelf kan en je daardoor een 'normale'cyclus pakt. Ik bedoel dit niet negatief, maar nuchter. Ook voor jou hoop ik dat het is omdat je zwanger bent.
Sneeuwwitje; ik zat er vandaag over na te denken en snap er idd ook geen bal van. Dacht dat er ook altijd maar 1 ei sprong. Terwijl als je ivf hebt ze er meerdere weghalen????? Zouden die dan klaar liggen voor de volgende keer???????
Volgens de ticker ben ik vandaag vruchtbaar, maar denk dat ik het al achter de rug heb. Hoop dat we genoeg geklust hebben, maar door alle commotie van vorige week is dat er een beetje ingeschoten (verkeerde woordkeus, bij uitgeschoten!)
Verleden week bij therapeut geweest (voor de fm) en deze wilde ik jullie niet onthouden: Zij vertelde:
Een miskraam is een zieltje (of hoe je het noemen wilt) die even bij je is om je iets duidelijk te maken of te vertellen.
Wie weet voor de dames die in het zelfde schuitje zitten of hebben gezeten is dit iets waar je steun aan zou kunnen hebben.
K heb sinds vandaag zo'n last van m'n buikspieren, doen pijn.......... voor iemand herkenbaar??? K heb me gister niet uitgesloofd met sit-ups of iets dergelijks........

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fiebje ma 22 nov 2010 - 3:19

ik zie nu dat er nog 5 dagen staat op m'n ticker.........
gisteren toch nog 1 scratch ...................
of zij dit dan zogezegd de 5 vruchtbare dagen?????

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 5:00

BeautyAddict en Fiebje, ik hoop het ook, het zou geweldig zijn! Maar nogmaals ik durf het niet te erg te hopen, bang voor een enorme tegenvaller. Het laatste dagje duurt het langst he?

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 ma 22 nov 2010 - 5:15

Hey,

Het is eindleijk gelukt om me aan te melden Very Happy
Wat een gedoe zeg!
Fiebje nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hoop dat dit beter gaat bevallen!
Kruumel weet je al iets?
Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Niks aan te doen. We gaan weer voor de volgende ronde.
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 5:35

Heey Mimikske, fijn dat je er ook bent! Was het zo'n probleem je aan te melden hier? Je moet wel even een andere link voor je ticker gebruiken, deze doet t hier niet.
Jammer dat je ongesteld bent geworden... is toch weer een tegenvaller! Ik weet nog niks, het was net al weer zo verleidelijk om een testje te doen, maar ik ga het niet doen... niet eerder dan morgen iig.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 22 nov 2010 - 6:32

succes morgen kruumel!!

hopen dat dit forum nog iets positiefs met zich meebrengt!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fiebje ma 22 nov 2010 - 6:34

Hey mimikske, idd een tegenvaller. Maarre wat heb jij een strakke cyclus zeg!!
Kruumel: Wachten duurt altijd te lang. Maar ik zou ook niet te vroeg testen........ gewoon nog even wachten. Overmorgen weet je vast meer!
Joyce: Hoe is het met jou?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 ma 22 nov 2010 - 8:06

alles ok hier....

ik heb echt geen hoogte van me zelf...als ik 43 dagen cyclus vasthoud dan moet ik eispron gal hebben gehad...maar ik heb niets gevoelt...

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 8:44

Maar Joyce, je hebt toch nog 17 dagen tot je NOD, en de eisprong is toch ca 14 dagen voor de NOD, dan moet ie toch nog komen? Of snap ik er nu niks meer van?!?

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 22 nov 2010 - 8:55

Hoi joyce, is die 43 dagen niet te lang? Waarom neem je die? Kan je niet beter uitgaan van je cyclus van voor je miskraam? Mijn verlos zei namelijk van wel het kan een paar dagen eerder me later zijn dan normaal. Maar geen grote afwijking. Als je daar van uit gaat heb je hem al gehad.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:07

joyce0606 schreef:alles ok hier....

ik heb echt geen hoogte van me zelf...als ik 43 dagen cyclus vasthoud dan moet ik eispron gal hebben gehad...maar ik heb niets gevoelt...
Je hoeft/ kan een eisprong toch ook niet altijd te voelen? Niet iedereen voelt dat...

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 9:09

Heeeey Meiden !Very Happy

@ beauty addict: Nou ik hoop dat we idd degene zijn die in de 3e ronde zwanger raken!!Very Happy

@ kruumel: naja het zou heeel goed kunnen dat me cyclus weer normaal is! ik hoop het! maar als ik dan een cyclus heb van 28 dagen! dan heb ik wel veel kans dat ik zwanger ben want ik heb het precies 14 dagen terug gedaan dan!Very Happy:p
Maar goed ben blij dat je nuchter bent! ik hoop gewoon dat het of 28 dagen cyclus is of zwangerschap! beide is goed het laatste nog beter maar goed het is iniedergeval geen 17 dagen meer:)
Spannend voor je kruumel! ga je morgen testen!?!?

@ fiebje ik heb die ticker geprobeerd maar goed ik ben ongesteld geweest voor het laatst 31-10-2010 maar goed dan zegt ie dingen die niet kloppen :S dus ik snap het niet kun jij misschien er eentej voor me maken of uitleggen wat en hoe ik het moet invullen enzo? of ben ik nu echt dom aan het doen!

@ all Hier gaat het goed dag 23 is bijna voorbij:) en gaat eigenlijk wel goed... nog wel veel last van veel afscheiding ... maar goed steken in me onderbuik heb ik ook nog en vanmorgen weer misselijk en vet veel moe maar goed.. moe zijn kan ik ook zijn door me schildklier..
Ik heb een te traagwerkende schildklier dus vandaar...
MAar goed we wachten het in spanning af of ik ongesteld wordt of niet:)

Veeel Liefs xxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:28

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 4 Gekup1
Denise, dit zou dan jou ticker zijn. 31/10/2010 laatste menstruatie en 28 dagen lange cyclus.

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 9:36

hey beauty addict hoe krijg ik die dan op mijn profiel want als ik erop druk dan krijg ik de site en als ik hem net als jullie wil hoe moet dat dan:S? help:$??
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 9:49

hey beauty addict als je op site bij mij drukt dan heb ik hem wel maar krijg hem niet zoals jullie.. naja hoor het wel!

xxxx bedankt meis!xxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 9:54

Als je de ticker heb gemaakt kies je voor Forum signatures (de 3e) en dan van het rijtje er achter de laatste, PseudoHTML, UBBCode and BB Code
Dan knippen en plakken en als onderschrift toevoegen in je profiel.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 22 nov 2010 - 10:01

owww wat ik ervan begreep is dat je na een miskraam 4 tot 6 weken erna weer ongesteld wordt (of niet). dus vandaar die 43 dagen.

mocht ik dan onverhoopt toch weer zwanger zijn, kan ik ook wel gelijk weer testen. ik heb van de week getest en die was negatief, dus de hormonen zijn weer uit me lijf (of in ieder geval zo weinig dat de test het niet meer kan meten).

ik heb altijd mijn eisprong gevoelt......maar ja het zou inderdaad ook zo kunnen zijn dat ik het nu niet voel!

ik denk dat ik het op 43 dagen houd, dan kan het alleen maar meevallen, en wordt ik waarschijnlijk eerder ongesteld zonder het gevoel te hebben dat het alsnog weer raak kan zijn.

ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus, in dat opzicht zou mijn eisprong allang achter de rug zijn.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 10:07

is het nu gelukt :S?
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:09

Ja Denise, hij doet het!

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 10:11

Yeah babes:D nu kunnen jullie het zien wat goed bedankt beauty addict:D:D

xxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 10:19

Ja, da's altijd handiger als je dingen vraagt dat we even kunnen spieken waar je zit. (ik heb ook hulp nodig gehad van Fiebje voor het lukte hoor Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 10:28

HEhe idd het is eindelijk gelukt! Dat is idd handiger!! Hihi ach met wat hulp van mekaar komen we overal! Weltrusten meiden ik ben echt kapot! Xxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  DeniseT ma 22 nov 2010 - 22:19

Heeey allemaal! Zijn we allemaal druk aan het werk?! En kruumel hoe gaat het? Ga je testen? Want je bent toch vrij? Spannend! Merk aan mezelf ook dat ik er nu wel zenuwachtig van wordt:d! Hihi nou xxxxxx liefs denise
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 44 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: