Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 3 van 44 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 3 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 1:40

Ik hoop het ook voor je... goed dat ze al op de wacht liggen! Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 3 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:33

@ Sneeuwwitje & Kruumel: Ik denk dan, als je de pil slik wordt je ook ongesteld zonder eisprong. Maar dan slik je natuurlijk wel hormonen.
Hoop idd dat menstruatie eisprong betekend, maar zeker weten doe ik het niet. Zeker na mijn laatste 'menstruatie' die eigenlijk niks voorstelde tov pil- menstruatie en de menstuatie ervoor die heftig was heb ik overal twijfels over. Maar de eerste menstruatie zonder pil is natuurlijk ook weer anders.
Lastig allemaal eigenlijk, na de pil moet je je lichaam gewoon opnieuw leren kennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 2:57

Ben begonnen met ovulatietesten voor het geval dat, en streep is vandaag stuk donkerder tov gisteren! Echt net zo donker als de controlestreep! Of misschien zelfs iets donkerder, maar twijfel omdat ik misschien dingen zie die ik hoop te zien.
Kortom, ik geloof niet dat ik me zorgen hoef te maken of ik wel een eisprong heb...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 3:00

Ik denk dus dat ik wel een paar dagen bij mij cyclus op moet tellen en vanaf nu nog een dag of 14 moet. Dus pas het maar gelijk aan van 25 naar 29. De vorige keer ging ik van 22 naar 25 en nu waarschijnlijk van 25 naar 29.
Wat denken jullie?

Gast
Gast

Bericht  sweetgirl27. zo 21 nov 2010 - 3:46

hai
Beauty Addict ik had eerst ook lichte streep maar het was paar dagen later had ik 2 echte dikke strepen ik ging er van uit dat ik dan mijn eisprong gehad heb (zeker kun je het dus nu niet weten maar ik was die maand wel zwanger )we hebben toen ook steeds om de dag sex gehad en dat doen we nu dus ook weer dan ligt er hoop ik altijd een paar zwemmers klaar haha

@lle hier is alles goed vruchtbare week weer dus om de dag klussen ik wil niet een kans missen. naar de vruchtbare dagen hebben jullie dan even veel sex als anders ?ik vind daarna gewoon en.ik ben dan bang als het raak is vanzelfde gebeurdt er dan wat mee omdat je dan sex hebt en klaarkomt .
liefs sweetgirl27
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:20

BeautyAddict; ik heb dat ook dat ik me een beetje zorgen maak. Ik heb nu een veel minder hevige menstruatie dan met de pil, en al helemaal dan voor de pil. Daardoor vraag je je wel eens af of alles oke is. Maar we zijn nu natuurlijk een heel aantal jaren verder dan voor we aan de pil gingen. Ik ben nog niet van plan om aan de ovulatietesten te gaan, ik wil eerst afwachten hoe het gaat zonder. We hebben deze maand wel heel veel seks gehad, haha. (Scheelt ook weer als je met de pil stopt, ik had eerst niet zo vaak zin). Nog 2 dagjes...

Sweetgirl; ben je via je blackberry op internet? Wink Ik heb er even over gedaan voordat ik snapte wat je bedoelt, maar ik heb 'm! Ik ben niet bang dat er iets mis gaat nee, als we seks hebben na de vruchtbare dagen. Ik heb nog nooit gehoord dat dat kwaad kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:33

@Kruumel: Pfft, ja, zorgen maken ben ik goed in hoor. Ga dan aan alles twijfelen.
Ben wel blij dat ik toch ben gaan testen, dacht mijn eisprong al lang gehad te hebben maar zou dus binnen 24- 48 uur zijn. Ik neem aan dat de test betrouwbaar is als het streepje in 3 dagen steeds donkerder wordt.
Ja, voor jou is het echt spannend nu!!

@Sweetgirl: Het is bekent wat slecht is voor een evt zwangerschap zoals roken, drinken enz, seks staat niet in het rijtje. Als dat kwaad zou kunnen zou dat vast wel overal vermeld staan hoor, zou me er geen zorgen om maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 4:41

BA, dat neem ik ook aan... lijkt me een goed teken als het streepje steeds donkerder wordt. Maar je eisprong kan ook best op een dag zijn die afwijkt van de berekening (14 dagen voor je menstruatie), er zijn emer vrouwen die de eisprong op een andere dag hebben. Als je het voelt is dat wel handig, anders moet je maar wat gokken. :S

Gast
Gast

Bericht  sweetgirl27. zo 21 nov 2010 - 5:06

kruumel haha nee ik zit achter de leptop uuu.. ik kan wel eens wat letters vergeten heb ik eerst niet door maar als ik het later weer lees denkt oei wat dom van mij Maar mooi dat je snapt wat ik bedoel

Het moet wel even wennen op deze nieuwe yes maar ik kan ik hier tot nu aan toe makkelijk in loggen bij die andere wou het soms niet

liefs sweetgirl27
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  DeniseT zo 21 nov 2010 - 6:42

hey meiden!
Wat zijn jullie al druk met de ovulatietesten smile
Maar wel goed zo is het misschien wel sneller raak!
Ik voel me opzich wel goed het wordt wel spannend deze week! hopelijk kan ik vrijdag of zaterdag testen!
Lijkt me wel vet gaaf allemaal!:d
Maar goed hier gaat het dus goed beetje duizelig vanmiddag ( ging ff in de tuin werken had ik opeens zin in:S )..
Maar goed nu weer een beetje een misselijk gevoel in me buik nja het zal wel!
Kruumel wanneer gaje testen ?? overmorgen als je niet ongesteld bent???

xxxxx(K)(K) liefs Denise
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:08

@Kruumel: Daarom ben ik ook gaan testen. Voel vanalles in mijn buik, maar of ik een eisprong voel??
Dus van de week testen meid, ik heb al een positieve test, nu jij nog 1 smile

@Denise: Wanneer ga jij testen? Je gaat nu echt op alles wat je voel letten he?!

Gast
Gast

Bericht  DeniseT zo 21 nov 2010 - 7:20

Hey!
Beauty addict: jaa ik denk vrijdag als ik nog niet ongesteld ben! ik denk dat ik het niet meer hou anders:O maar goed ik moet ongeveer zaterdag ongesteld worden!
Maar goed als ik ongesteld ga worden voel ik dat wel denk ik hoor!
Jaa idd ik let overal op ik pff moet het echt ff loslaten!!!
Maar goed het wordt alleen maar spannender:P haha maarja...

(K)(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 7:25

@Denise: Zet er anders ook een ticker bij, kunnen we een beetje zien hoe ver je bent Cool

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 21 nov 2010 - 7:50

Hoi meiden,
Paar dagen niet geweest Embarassed , en zoveel berichten, hoop dat ik alles wat 'leeft' in de groep een antwoord op heb (als m'n geheugen mij niet in de steek laat).

Joyce: Wanneer je je ticker plaats kan je verschillende codes selecteren bij mijnticker.nl is dat de 2e weet niet precies hoe het heet maar de eerste dacht html die doet het niet. Aan de ene kant balen van de test maar aan de andere kant weet je waar je aan toe bent. Hoe kijk jij nu naar je eerstvolgende nod aan? Als ik er nu aan denk weet ik niet hoe ik zal reageren.....
Denise: Wanneer je vrijdag hebt getest zou je vandaag weer kunnen testen, je moet 2 dagen wachten omdat de hcg waarde in 48 uur verdubbeld in de eerste dagen na de te verwachten nod.
Sneeuwwitje: Josh Duhamel van de serie Las Vegas, ken je hem? Hoorde pas dat je ook een dubbele eisprong kan hebben. Snap het zoiezo niet zo springt er maar 1 ei of zijn het er meerdere? Als ik de echo bij mijzelf zag, zaten er toch 5 eitjes alleen al op de rechter eierstok..........
Kruumel: Denk dat dat ook de beste instelling is, ik heb dat ook je moet toch ook verder met het gewone leven. Maar ben benieuwd hoe het je de komende dagen vergaat.....
Sweetgirl: Ik heb rond de eiersprong meer sex, dit omdat ik ( hoe zeg ik dit netjes scratch ) hele erge zin heb..... dus hij MOET dan wel hihi.
Allen: Bedankt voor de felicitaties, ben nog steeds in m'n nopjes!!! Veel taartjes gegeten donderdag en vrijdag (nu dus weer op water en brood). Vriend lief had mij als verrassing vrijdag mee uit eten genomen. En gisteren de hele middag tussen de kindjes gezeten, wilden s avonds nog even de stad in maar heb dat niet gedaan dacht als ik nu alcohol ga drinken lopen de emoties te hoog op en had koppijn. Dus lagen heel burgerlijk op zaterdagavond om half tien in bed.
Fijne avond nog even!
Liefs Fieb

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  DeniseT zo 21 nov 2010 - 9:40

Heey meiden!
Uhm ik wil even snel wat weten! Morgen reageer ik weer! Ik moet nu toch nog niet testen??! Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden als ik een cyclus heb van 28 dagen.. Mijn eerste cyclus was 17 dagen dus ik weet nu niet wat ik moet doen. Ben vet zenuwachtig:p! Xxxx denise
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 9:58

DeniseT schreef:Heey meiden!
Uhm ik wil even snel wat weten! Morgen reageer ik weer! Ik moet nu toch nog niet testen??! Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden als ik een cyclus heb van 28 dagen.. Mijn eerste cyclus was 17 dagen dus ik weet nu niet wat ik moet doen. Ben vet zenuwachtig:p! Xxxx denise
Kan altijd, het is moeilijk te voorspellen hoe lang je cyclus deze keer zal zijn. bij mij was 2e 3 dagen langer. Testen kan natuurlijk altijd als je denkt dat je zwanger bent.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 21 nov 2010 - 19:58

ik zou nog even wachten dan met testen. want je cyclus kan makkelijk een stuk langer zijn!!

mijn eerste cyclus was 25 dagen, en de cyclus erna 33 dagen. toch ruim een week verschil.

ik zou die 28 dagen aanhouden, en dan nog 1 of 2 dagen erop tellen en dan testen! ik weet het tis makkelijk om te zeggen, ik weet hoe spannend het is! en dat je niet kan wachten. maar voor teleurstellingen te voorkomen, en zw-testen zijn ook weer niet zoooo gevoelig dat je een week van te voren al kan testen. ze zeggen wel 4 dagen van te voren. maar dan is het alsnog dat 25% van de zwangerschappen positief test en de rest dus fout negatief!

sorry meid! nog even wachten!! Sad

succes!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:01

Fiebje, wat fijn dat je helemaal in je nopjes bent! Voelt goed om te lezen dat je zulk goed nieuws hebt na het horen en tijdens het verwerken van zulk rotnieuws! Ik ben echt blij voor je!

Denise, ik zou (zoals Joyce ook zegt) nog even wachten met testen. Als je zaterdag op dag 28 zit heb je heel veel kans dat je negatief test. Het is heel verleidelijk, dat weet ik, maar het is zonde van je geld en humeur! Sterkte met wachten... het blijft moeilijk!

All, het wordt spannend nu! Ik ben morgen toevallig vrij van m'n werk. Ik kijk eerst of ik morgen ongesteld wordt, zo niet kan ik misschien een test doen. Of ik ga wachten met testen, dat weet ik nog niet.

Gast
Gast

Bericht  DeniseT zo 21 nov 2010 - 21:22

Hey allemaal!
Jaa jullie hebben ook gelijk logisch dat me testen negatief zijn! kan ook niet anders!
maar goed het is zo moeilijk maarja!
Ik zit hopelijk volgende week maandag nog zoals nu dat ik niet ongesteld ben en dan ga ik wel testen!!!Very Happy
Haha wie weet!
Maar goed..

@ beauty addict :
Ik krijg die ticker niet goed ik wil wel maar het lukt elke keer niet:S:S beetje jammer!
Misschien kan iemand me helpen!?

@ joyce:
Jaa dat is idd een verschil van dik een week!
Ik denk idd dat ik gewoon moet wachten want ik heb nu al 2 testen gedaan vet dom eigenlijk wantte ik kan nu eigenlijk nog geen positieve test hebben:S

Maar goed me vriend zegt ook we zien het wel!! geduld ! naja dat heb ik normaal al niet dus ken je nagaan nu ook niet:P
Maar goed ik moet wel! en me lichaam zit nu op 22 dagen dus al langer dan 17 dagen!Very Happy vet goed!
dus daar ben ik sowieso blij mee!smile!!

@ kruumel:
Jaa spannend voor je meis!
Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt!!Very Happy

Naja we wachten het af meiden hiih spannend allemaal!!

XxxxxxxX fijne dag!Wink (K)

DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 21 nov 2010 - 21:23

Kruumel, Hopen dat je 3e cyclus dan ook rond de 27 / 28 dagen is, dan heb je al snel meer duidelijkheid. Very Happy

Beautyaddict, Inderdaad, je moet je lichaam opnieuw leren kennen. Ik hoop voor jou dat komende cyclussen ( als je dan toch niet zwanger bent, want dat is nog beter ) je toch weer normaal bloedverlies hebt, want straks blijft het wel zo en dat is natuurlijk niet echt prettig. Ik zou ook 29 aanhouden, dan heb je een ieder geval wat dagen op 'reserve' , beter dat dan dat je er te weinig hebt. Ondertussen dus wel al een positieve ovulatie test gehad, zie ik?

Fiebje, Nee die Josh ken ik niet, ook de serie niet Embarassed. Dubbele eisprong? Betekent dat dan niet dat als die bevrucht worden, dat je 2eiige tweeling krijgt... 5 Eitjes al aan het wachten, ik wist niet dat er zoveel tegelijk kwamen zeg.. Straks word je zwanger van een 5-ling! Ach, wat fijn dat je het nu allemaal even lekker mee hebt zitten. Lief van je vriend dat ie je mee uit eten nam!

Allemaal, Nou volgens mijn ticker moet ik vandaag op z'n 'vruchtbaarst' zijn, maar ga er zowiezo van uit dat het een aantal dagen hierna pas zover is. Toch al druk begonnen met seks hebben, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik zag dat ze het forum wat aan het veranderen zijn, ziet er weer een stukje gezelliger uit! :P

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:35

Denise, op welke site wil je een ticker maken dan? Op de site waar ik 'm van heb is het redelijk makkelijk. Als je op mijn ticker klikt kom je op die site.

All, wachten is moeilijk en blijft lang duren! Vorige maand was ik zo nieuwsgierig dat ik 3 dagen van te voren al getest heb en 1 dag van te voren. Dat is jammer want ik heb 2 testen weggegooit, en je zit nog steeds in dezelfde onzekerheid, want je weet op dat moment nog niet hoe lang je cyclus is. Dat ga ik zeker niet meer doen. Van de ene kant verwacht ik morgen of overmorgen gewoon ongesteld te worden, maar van de andere kant ga je ook steeds dingen zoeken die je voelt. Ik heb echt geen idee... was het maar vast woensdag!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 22:41

@Sneewwitje: Ja, gisteren was goede test, doe het vandaag nog wel een keer om te kijken of het streepje nog donkerder wordt.

@Kruumel: Die laatste dagen wachten is zo erg he?!

@Denise: Lukt het niet om te maken of lukt het niet om te plaatsen?

All: Heb op het moment erg opstandige darmen en last van lage rugpijn. Is dat herkenbaar rondom eisprong?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:04

Beauty Addict schreef:
All: Heb op het moment erg opstandige darmen en last van lage rugpijn. Is dat herkenbaar rondom eisprong?

Ik heb dat ook, maar ik heb dat nu eigenlijk nog steeds... al een week of 2 of zo. Weet ook niet of dat er bij hoort, of dat het een andere oorzaak heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:12

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

Ik heb dat ook, maar ik heb dat nu eigenlijk nog steeds... al een week of 2 of zo. Weet ook niet of dat er bij hoort, of dat het een andere oorzaak heeft.
Zou het, Kruumel? Jij de eerste op het nieuwe forum?? Bij veel van de meiden was het de derde ronde raak...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 0:05

Beauty Addict schreef:Bij veel van de meiden was het de derde ronde raak...

Dat heeft ook al een paar keer door mijn hoofd gespookt, haha. Ik wil er ook niet te veel op hopen natuurlijk, dan valt het straks enorm tegen als het niet zo is. (Hoewel ik vorige maand het wachten erger vond dan de menstruatie).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 44 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: