Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 24 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 24 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:23

Net aangemeld bij VK, gister online hadden ze niet ontvangen.
Ze hebben mijn in het systeem gezet op 4 weken en 4 dagen, dus mijn ticker een dagje aangepast.
28/12 heb ik mijn eerste echo! Ze wilden pas vlg jaar afspreken, maar ik wil het echt dit jaar nog weten hoor Embarassed .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 24 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  DeniseT zo 5 dec 2010 - 21:26

heeey ba:
Wat wil je dit jaar nog weten!? hoever je bent!? je krijgt toch de eerste keer geen echo? een vriendin van me zegt dat elke keer nou denk maar niet dat je een echo krijgt met de eerste keer bij de vk...

xxxxxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:28

DeniseT schreef:heeey ba:
Wat wil je dit jaar nog weten!? hoever je bent!? je krijgt toch de eerste keer geen echo? een vriendin van me zegt dat elke keer nou denk maar niet dat je een echo krijgt met de eerste keer bij de vk...

xxxxxxx (K)
Ja, ik krijg wel een echo, heb juist afspraak voor een echo! Ze doen het normaal pas bij 9/ 10 weken omdat ze eerder het niet altijd kunnen zien, maar omdat ik eigenlijk al 2 weken terug positief testte en mijn menstruatie daarvoor zo licht was gaan ze toch even kijken...

Gast
Gast

Bericht  DeniseT zo 5 dec 2010 - 21:29

oohh okeej naja gelukkig! ben dan heel benieuwd!!!!
Snap dat je het dan nog dit jaar wilt weten spannneeennnddd:D!!

Maarre we worden allemaal ronde 3 zwanger he!!?!?!?!?!

xxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:30

xxxxxxx (K)

ow jawel hoor!

misschien ligt dat aan vk praktijk! ik had toen een afspraak als ik 8 weken was geweest, en kreeg ik ook gewoon een echo.

als je belt, zeg je gewoon, ik ben zwanger en wil graag een afspraak maken voor de eerste echo....en dan vragen ze verder.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  DeniseT zo 5 dec 2010 - 21:31

oooohh oke naja bij haar dan niet haha ga dus niet bij die vk!:P

Dat is wel fijn als je toch een echo krijgt:)

xx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:32

Beauty Addict schreef:

xxxxxxx (K)
Ja, ik krijg wel een echo, heb juist afspraak voor een echo! Ze doen het normaal pas bij 9/ 10 weken omdat ze eerder het niet altijd kunnen zien, maar omdat ik eigenlijk al 2 weken terug positief testte en mijn menstruatie daarvoor zo licht was gaan ze toch even kijken...

dus het zou ook gewoon kunnen, dat je al 4 weken langer zwanger bent dan dat je denkt! dat zou echt fantastisch zijn...maar ik snap dat je daar niet vanuit ga!

nou ik wil niet in ronde 3 hoor!! ik wil gewoon ronde 1! smile anders is het pas in feb. raak smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:33

Denise: Op de site staat ook: De echo vindt plaats in eigen praktijk tijdens de eerste zwangerschapscontrole bij 9 a 10 weken. Ik ben die dag rond de 7,5 week. En mijn man heeft dan in elk geval vakantie, dus komt heel goed uit!

4 weken verder dat ik denk niet hoor, dat is wel heel veel :P

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:35

Beauty Addict schreef:Denise: Op de site staat ook: De echo vindt plaats in eigen praktijk tijdens de eerste zwangerschapscontrole bij 9 a 10 weken. Ik ben die dag rond de 7,5 week. En mijn man heeft dan in elk geval vakantie, dus komt heel goed uit!

4 weken verder dan ik denk niet hoor, dat is wel heel veel :P

maar dat kan wel, de lichte menstruatie kan je zien als eventuele innesteling. en 2 weken krijg je altijd kado, zonder dat je daar echt zwanger bent.

het maakt ook niet echt uit, ookal kunnen ze misschien het hartje niet zien kloppen, ze zien wel of het vruchtje er zit en of het de goede grote heeft voor de tijd van je zwangerschap! en dat is ook heel wat waard

om even terug t ekomen op de 3e ronde, theoretisch zou dit mijn 3e ronde dan zijn.
als ik me mk niet mee tel
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT zo 5 dec 2010 - 21:37

maar joyce jij bent toch al veel eerder gestopt met de pil!?!?

xxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:39

Met 6 weken zou je al een hartslag kunnen zien hoor!!

Ja idd, dan is dit je 3e ronde, spannend!! Hoe voel je je? Nog 7 dagen aftellen... Die duren zo lang he?!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:46

Op de site van de VK waar ik een afspraak heb staat ook dat je de eerste afspraak (met 8-10 weken) een echo krijgt. Dat lijkt me zo mooi! Ik kijk er echt al naar uit... nog 2 weken en 1 dag. BA, fijn dat je er nog in 2010 terecht kan, deden ze daar moeilijk over?

Joyce, ik hoop ook voor je dat je snel weer aantelt!

En natuurlijk hoop ik voor alle meiden dat jullie snel zwanger zijn! (En mogen blijven).

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:47

DeniseT schreef:maar joyce jij bent toch al veel eerder gestopt met de pil!?!?

xxx

ja klopt in juli al , omdat we voor een kindje wilde gaan in april 2011. we hadden besloten dat ik dan eerder van de pil af ging, en we zouden dan condooms gebruiken. en mocht het dat toch een keer perongeluk raak zijn, zou dat absoluut geen ramp zijn.

mijn eerste menstruatie zonder pil was 25dagen.
mijn 2e menstruatie zonder pil dus 33 dagen(ronde 1), in die maand kwam mijn vriend thuis, dat hij eerder wilde beginnen met een kindje maken. dit was net na mijn eisprong, we hebben het nog geprobeerd maar het was echt al te laat. maar daar had ik natuurlijk rekening mee gehouden

mijn 3e menstruatie kwam niet, dus zwanger (ronde 2)

en nu wacht ik voor mijn 4e menstruatie (nou liever niet hoor) want we hebben wel ons best gedaan. het is maar goed dat we niet een maand hebben gewacht (dit was ook niet nodig, maar sommige mensen doen dat om hun lichaam weer op sterkte te laten komen, ik denk altijd maar als mijn lichaam niet sterk genoeg is om zwanger te raken, dan wordt ik ook niet zwanger)

en nu is het afwachten.. dus 3e ronde...inm die zin
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 5 dec 2010 - 21:50

Fiebje, Inderdaad erg vervelend als je niet weet wat je lichaam je probeert te zeggen! Jij zit ook al ver aan het eind van je cyclus, neemt de spanning al toe of weet je het hoofd koel te houden?

Kruumel, Ja dankjewel, ik hoop ook niet ongesteld te worden Wink

Beautyaddict, Oo dus net na de kerst heb je je echo! Wordt het jammer genoeg geen kerstkadoo'tje, maar heb je het voor de jaarwisseling al in ieder geval gezien. Is het al werkelijk geworden, of moet je nog erg aan het idee wennen van een zwangerschap?

Van het weekend weinig op het forum geweest, was druk druk druk. Maar bij deze, ben nog niet ongesteld. Had dat ook nog niet verwacht omdat het nog maar dag 26 is. Dus mocht ik ongesteld worden zal ik dat vandaag, morgen of overmorgen wel worden. Ik heb nog weinig tekenen; mijn buik is hard en opgezet, maar zoals hier al eerder gezegd was, kan dat 2 kanten opgaan. Ook rommelt ie, wat ik dus ook elke keer heb als ik ongesteld moet worden, dus heb echt geen idee. Was nog niet van plan te testen, ik ga het nog proberen een paar dagen aan te kijken. Ben benieuwd... Ik laat jullie meer horen als ik naar de 5e ronde ga, of het deze ronde raak was!

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:51

Kruumel schreef:Op de site van de VK waar ik een afspraak heb staat ook dat je de eerste afspraak (met 8-10 weken) een echo krijgt. Dat lijkt me zo mooi! Ik kijk er echt al naar uit... nog 2 weken en 1 dag. BA, fijn dat je er nog in 2010 terecht kan, deden ze daar moeilijk over?

En natuurlijk hoop ik voor alle meiden dat jullie snel zwanger zijn! (En mogen blijven).
Ze deden niet echt moeilijk, maar doen het normaal niet voor de 9 a 10 weken. Ik zei dat ik 5 nov wel ongesteld geweest, maar heel licht en 2 weken geleden eigenlijk al positief testte dus twijfel over hoe ver ik ben en dat ik dat wel wil weten. Toen mocht het toch nog dit jaar.

Met 6 weken zou je het hartje al moeten kunnen zien kloppen, dus kijk er ook echt naar uit hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:53

Spannend Sneeuwwitje? Verder geen kwaaltje die een voorzichtige hint geven?
Duim voor je hoor dat jij de volgende mag zijn en Joyce en Fiebje kort erna...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:54

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:Op de site van de VK waar ik een afspraak heb staat ook dat je de eerste afspraak (met 8-10 weken) een echo krijgt. Dat lijkt me zo mooi! Ik kijk er echt al naar uit... nog 2 weken en 1 dag. BA, fijn dat je er nog in 2010 terecht kan, deden ze daar moeilijk over?

Ze deden niet echt moeilijk, maar doen het normaal niet voor de 9 a 10 weken. Ik zei dat ik 5 nov wel ongesteld geweest, maar heel licht en 2 weken geleden eigenlijk al positief testte dus twijfel over hoe ver ik ben en dat ik dat wel wil weten. Toen mocht het toch nog dit jaar.

Met 6 weken zou je het hartje al moeten kunnen zien kloppen, dus kijk er ook echt naar uit hoor.

spin je er niet teveel op vast. want dat hoeft niet altijd zo te zijn, en dat hoeft dan ook niets slechts te betekenen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 5 dec 2010 - 21:57

Beauty Addict schreef:Spannend Sneeuwwitje? Verder geen kwaaltje die een voorzichtige hint geven?

Dankje smile Nou ja , af en toe heb ik wel eens een vlaagje misselijkheid, maar dat kan natuurlijk ook met andere dingen te maken hebben en dan vraag ik me af of ik heb mezelf niet inbeeld. Dus, helaas zegt me lichaam me nog weinig
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 22:04

_Sneeuwwitje_ schreef:
Beauty Addict schreef:Spannend Sneeuwwitje? Verder geen kwaaltje die een voorzichtige hint geven?

Dankje smile Nou ja , af en toe heb ik wel eens een vlaagje misselijkheid, maar dat kan natuurlijk ook met andere dingen te maken hebben en dan vraag ik me af of ik heb mezelf niet inbeeld. Dus, helaas zegt me lichaam me nog weinig
Ja, ken het, bij alles wat je voel twijfel je, achteraf valt het pas al een puzzel in elkaar...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 22:05

helaas zit er niets anders op dan wachten....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 22:07

joyce0606 schreef:helaas zit er niets anders op dan wachten....
Een week voor je datum positief testen is wel mogelijk....

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 22:30

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef:helaas zit er niets anders op dan wachten....
Een week voor je datum positief testen is wel mogelijk....

ik jouw geval wel!

maar dan wordt ik alleen maar gek van onzekerheid.)if i may refer to you:) ) de vorrige keer had ik op mijn NOD een heel licht streepje, dus in dat geval had ik noooit posi kunnen testen een week daarvoor.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 22:58

Het kán ja... maar het hoeft niet... ik testte op de nod nog negatief, 3 dagen daarna pas een heel licht streepje. Ik vind het heel knap van de meiden die het op kunnen brengen om te wachten. Uiteindelijk is dat ook het slimste, maar het blijft moeilijk! Als je test en het is negatief en je wordt maar niet ongesteld weet je nog niks... dat is net zo vervelend!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:47

Klopt, ik vertrouwde de testen ook niet meer hoor. Als het negatief was dacht ik: Ik test te vroeg. Als het positief was dacht ik: Indrooglijntje...
Echt vrouw he?! :P

Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 5 dec 2010 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 23:50

Haha BA...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 34 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: