Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 2 van 44
Pagina 2 van 44 • 1, 2, 3 ... 23 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Fiebje, Gefeliciteerd met de baan!! Wat fijn zeg, een oppeppertje kon je ook wel gebruiken. Maar je wist al zo goed als zeker dat je hem zou krijgen, toch? Haha, stom misschien dat ik het vraag.. Maar welke Josh was dat dan op je plaatje? Ik zie dat je ver gelijkt loopt met mij, als je vruchtbare dagen dan al vandaag of morgen zijn. Nou succes met klussen!
Denise, Raar, dat ie pas over 3 weken je vruchtbare periode aangeeft. Voer je wel de goede datum in van de eerste dag van de laatste menstruatie? Raar , die misselijkheidsvlagen.. Griepje misschien? Veel plezier met inpakavond! Vervelend van je negatieve test... Misschien was het inderdaad nog te vroeg om te testen, laten we het hopen.
Zjam, Ik heb dat ook wel wat ja, dat het wat 'draderigere' afscheiding is als normaal rond mijn eisprong.
Kruumel, Hehe, Frustrerend he als het niet mee wil werken, dat internet. Maar gewoon wat spaties er tussen en het is voor mij part goed hoor.(Ik zie dat het ondertussen al gelukt is). En hoe is het met jou ? Je teller staat bijna op 0 !! Nog 4 dagen.
Beautyaddict, Ja he, ik zou het ook helemaal niet zin zitten om in mijn eentje naar een ander forum te verkassen! Moet je weer helemaal opnieuw beginnen. En iedereen heeft hier ondertussen zijn eigen verhaaltje wel, dus moeten gewoon lekker door blijven kletsen. Good luck kunnen we allemaal wel gebruiken ja!
Allemaal, Nou dat hebben we toch snel geregeld, vind ik. Wie is er nu nog niet geregistreerd op dit forum? Ik zie wel allemaal leuke plaatjes zeg, haha. Nogal veel beertjes!!
Terug ontopic, weinig nieuws.. Ben aan het wachten op mijn eisprong. Zijn wel al druk druk druk met klussen, dus kan niet zeggen dat ik mijn best er niet voor doe!
Edit; En het forum zit mij ook tegen te werken zie ik, want ik post nou alleen op pagina 1. Terwijl er ook een pagina 2 is.. Dus ga nog eventjes aanpassen!
Heeft iemand niet toevallig al uitgevonden of je de nieuwe berichten als eerste kunt lezen, en de oude pas daarna. Want bij mij staan de oude berichten eerst.. Erg onhandig!
Denise, Raar, dat ie pas over 3 weken je vruchtbare periode aangeeft. Voer je wel de goede datum in van de eerste dag van de laatste menstruatie? Raar , die misselijkheidsvlagen.. Griepje misschien? Veel plezier met inpakavond! Vervelend van je negatieve test... Misschien was het inderdaad nog te vroeg om te testen, laten we het hopen.
Zjam, Ik heb dat ook wel wat ja, dat het wat 'draderigere' afscheiding is als normaal rond mijn eisprong.
Kruumel, Hehe, Frustrerend he als het niet mee wil werken, dat internet. Maar gewoon wat spaties er tussen en het is voor mij part goed hoor.(Ik zie dat het ondertussen al gelukt is). En hoe is het met jou ? Je teller staat bijna op 0 !! Nog 4 dagen.
Beautyaddict, Ja he, ik zou het ook helemaal niet zin zitten om in mijn eentje naar een ander forum te verkassen! Moet je weer helemaal opnieuw beginnen. En iedereen heeft hier ondertussen zijn eigen verhaaltje wel, dus moeten gewoon lekker door blijven kletsen. Good luck kunnen we allemaal wel gebruiken ja!
Allemaal, Nou dat hebben we toch snel geregeld, vind ik. Wie is er nu nog niet geregistreerd op dit forum? Ik zie wel allemaal leuke plaatjes zeg, haha. Nogal veel beertjes!!
Terug ontopic, weinig nieuws.. Ben aan het wachten op mijn eisprong. Zijn wel al druk druk druk met klussen, dus kan niet zeggen dat ik mijn best er niet voor doe!
Edit; En het forum zit mij ook tegen te werken zie ik, want ik post nou alleen op pagina 1. Terwijl er ook een pagina 2 is.. Dus ga nog eventjes aanpassen!
Heeft iemand niet toevallig al uitgevonden of je de nieuwe berichten als eerste kunt lezen, en de oude pas daarna. Want bij mij staan de oude berichten eerst.. Erg onhandig!
Laatst aangepast door _Sneeuwwitje_ op do 18 nov 2010 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
hey! naja ik ben vanaf 31 oktober ongesteld naja dat was de eerste dag van me laatste menstruatie dus tsja vaag...maar goed ik ben nu dus niet zwanger zegt ie..
Naja ik zie t allemaal wel !:O
XXxx
XXxx
he denise wat jammer mischien als je over een paar dagen weer test spannendDeniseT schreef:hey! naja ik ben vanaf 31 oktober ongesteld naja dat was de eerste dag van me laatste menstruatie dus tsja vaag...maar goed ik ben nu dus niet zwanger zegt ie..
XXxx
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Hey ja zeker jammer! maarja ben ook nog niet ongesteld!!
dus dat is ook een goed teken natuurlijk haha vind het wel eng hoor nu elke keer om naar de wc te gaan.. ben bang dat ik dan ongesteld wordt wat ik niet meer wil worden whaaah!
Maarja...wachten wachten wachten.........
(K)
dus dat is ook een goed teken natuurlijk haha vind het wel eng hoor nu elke keer om naar de wc te gaan.. ben bang dat ik dan ongesteld wordt wat ik niet meer wil worden whaaah!
Maarja...wachten wachten wachten.........
(K)
@ Denise: Jammer joh, maar zolang je niet ongesteld bent is er hoop. Hoe voel je je vandaag? Nog misselijk?
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden als je het zo graag wil hoor .
@ Kruumel: Spannend!!
@ Sneeuwwitje: Suc6 meid, beter teveel als te weinig klussen hoor, vind je ook niet? Weet ook niet hoe ik het kan veranderen, heb ook eerst de oude berichten en daarna de nieuwe. Gelukkig is het topic nu nog niet zo lang.
Ook vind ik het niet prettig dat er onderaan staat als je het verandert hebt, moet vaak nog een spelfoutje verbeteren of iets toevoegen enz
@ Zjam: Klopt, het slijm zou te vergelijken moeten/ kunnen zijn met rauw eiwit en je kan er draden van trekken rond je eisprong
Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden als je het zo graag wil hoor .
@ Kruumel: Spannend!!
@ Sneeuwwitje: Suc6 meid, beter teveel als te weinig klussen hoor, vind je ook niet? Weet ook niet hoe ik het kan veranderen, heb ook eerst de oude berichten en daarna de nieuwe. Gelukkig is het topic nu nog niet zo lang.
Ook vind ik het niet prettig dat er onderaan staat als je het verandert hebt, moet vaak nog een spelfoutje verbeteren of iets toevoegen enz
@ Zjam: Klopt, het slijm zou te vergelijken moeten/ kunnen zijn met rauw eiwit en je kan er draden van trekken rond je eisprong
Gast- Gast
Hey!
@ beauty addict:
Jaa het is zeker jammer maar goed me cyclus is iniedergeval al langer dan 17 dagen zit nu op de 20ste dag dus had net wel een beetje krampen in me maag..:S
En misselijk ja gisteravond ineens weer hoor! ineens misselijk en echt niet normaal misselijk!
Duss ik wacht het maar weer af.......
(K)
@ beauty addict:
Jaa het is zeker jammer maar goed me cyclus is iniedergeval al langer dan 17 dagen zit nu op de 20ste dag dus had net wel een beetje krampen in me maag..:S
En misselijk ja gisteravond ineens weer hoor! ineens misselijk en echt niet normaal misselijk!
Duss ik wacht het maar weer af.......
(K)
@ Dames met ovulatiestest ervaring: Net de testen binnen, en ach, maar 1 gedaan, je weer nooit omdat cyclus zo onduidelijk is en als ik nu cyclus zou hebben van 30 zou het kunnen. Heb test gedaan, is zoals verwacht negatief. Maar er is wel een heel licht 2e streepje. Betekend dat streepje dat ik in elk geval een eisprong gehad zou hebben? Dat mijn lichaam het in elk geval wel doet om zo maar te zeggen?
Gast- Gast
Heey, ik ben effe niet online geweest, en kijk wat een berichten! Superleuk.
Dit forum is niet zo fijn als het yes-forum, maar wie weet went het snel.
Wat ik wel een voordeel vind is dat je op een bepaalde pagina het topic kunt openen, en gewoon op de laatste reactie.
Hadden jullie dan bij yes dan dat de nieuwe reacties op pagina 1 staan? Of begrijp ik t niet goed?
Nog een paar daagjes wachten dames... jullie zijn wel erg positief voor me, dankjwel, ik vind dat erg fijn! Ik heb zelf geen idee of t raak is, ik wil niet dat m'n lichaam me voor de gek houdt, dus ik let maar zo min mogelijk op.
@Denise, als je nu op dag 20 bent is de kans dat de test negatief is natuurlijk erg groot, een cyclus hoort toch iets langer te duren, dus het kan nog best.
@Fiebje, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Joyce, goed van je dat je de tabel hebt kunnen plaatsen, hoe heb je dat nou gedaan? Via tabel invoegen?
Dit forum is niet zo fijn als het yes-forum, maar wie weet went het snel.
Wat ik wel een voordeel vind is dat je op een bepaalde pagina het topic kunt openen, en gewoon op de laatste reactie.
Hadden jullie dan bij yes dan dat de nieuwe reacties op pagina 1 staan? Of begrijp ik t niet goed?
Nog een paar daagjes wachten dames... jullie zijn wel erg positief voor me, dankjwel, ik vind dat erg fijn! Ik heb zelf geen idee of t raak is, ik wil niet dat m'n lichaam me voor de gek houdt, dus ik let maar zo min mogelijk op.
@Denise, als je nu op dag 20 bent is de kans dat de test negatief is natuurlijk erg groot, een cyclus hoort toch iets langer te duren, dus het kan nog best.
@Fiebje, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
@Joyce, goed van je dat je de tabel hebt kunnen plaatsen, hoe heb je dat nou gedaan? Via tabel invoegen?
Gast- Gast
Ik heb me trouwens een dagje verteld... ik moet dinsdag (cyclus 27 dagen) of woensdag (cyclus 28 dagen) (niet) ongesteld worden, en niet maandag of dinsdag.
Gast- Gast
Kruumel, Ja bij het Yes.nl forum kon je dat selecteren, of je eerst oude berichten of eerste de nieuwe berichten bovenaan wou hebben staan. Maar heb al gemaild naar beheerders, en kreeg terug dat helaas niet gaat op dit forum. Zal er dus maar aan moeten wennen
Bij jou zal de spanning ook wel met de dag oplopen zeker, hoe dichterbij je komt... Als 't maar niet voor niks is geweest. Dus we moeten eigenlijk uitgaan van nog 4 a 5 dagen?
Beautyaddict, Wat voor ovulatietesten heb je gebruikt? Als er een licht streepje is, dan kan het zijn dat je eisprong geweest is een paar dagen ervoor, of dat hij nog moet komen 2-4 dagen er na volgens mij. Dus ik weet niet hoeveel testen je hebt, maar test over een dag nog eens, en hopen dat ie donkerder wordt.
Bij jou zal de spanning ook wel met de dag oplopen zeker, hoe dichterbij je komt... Als 't maar niet voor niks is geweest. Dus we moeten eigenlijk uitgaan van nog 4 a 5 dagen?
Beautyaddict, Wat voor ovulatietesten heb je gebruikt? Als er een licht streepje is, dan kan het zijn dat je eisprong geweest is een paar dagen ervoor, of dat hij nog moet komen 2-4 dagen er na volgens mij. Dus ik weet niet hoeveel testen je hebt, maar test over een dag nog eens, en hopen dat ie donkerder wordt.
@Sneeuwwitje... mijn ticker klopt wel, maar mijn eigen telling niet, haha. Ik heb mezelf een dagje vergist, ik heb geteld tot de 27e of 28e dag, maar die dag moet je natuurlijk nog meetellen, de dag erna zal pas dag 1 zijn.
Ik wist dat niet dat je bij yes in kon stellen dat je de nieuwe berichten eerst kreeg.
Ik heb elke keer door moeten scrollen naar het einde van het topic.
Ik wist dat niet dat je bij yes in kon stellen dat je de nieuwe berichten eerst kreeg.
Ik heb elke keer door moeten scrollen naar het einde van het topic.
Gast- Gast
ja ik heb het inderdaad met tabel invoegen gedaan, is wel even een werkje, en ook wel lastig om door iedereen bij te houden!
daarom zei ik al, dat ik dat best wil bijhouden voor de dames!!
ik voel me vandaag echt brak, afgelopen weken nog steeds erg moe, dat wordt nog niet echt beter, maar vandaag misselijk en weeïg gevoel in me buik, ik denk (hoop) dat me eisprong in aantocht is....
daarom zei ik al, dat ik dat best wil bijhouden voor de dames!!
ik voel me vandaag echt brak, afgelopen weken nog steeds erg moe, dat wordt nog niet echt beter, maar vandaag misselijk en weeïg gevoel in me buik, ik denk (hoop) dat me eisprong in aantocht is....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop het ook voor je Joyce! Dat zou wel fijn zijn, dan weet je weer waar je aan toe bent. Succes!
Gast- Gast
Hey!
@ kruumel:Ja de kans was ook erg klein! ik ben nu op dag 21 :d ben zo blij dat het langer is dan die 17 dagen van de 1e x:D
Ik heb gisteren toch gevraagd na hoelang me moeder zwanger was...
Maar die stopte met de pil omdat ze wel dacht dat het een half jaar of een jaar zou duren.
Maar goed die werd meteen zwanger zowel van me zus als van mij!
Haha duss maar ze zei je moet er niet zoveel mee bezig zijn en dat deed ik dus ook niet! en toen ging het zo snel! en onverwacht!
Vet goed dat ze dat zei daardoor heb ik wel zoiets van ik moet me er ook niet druk om maken want het komt wel wanneer het moet komen. ik ben gestopt en we zien het wel!
We gaan er wel voor maar goed ik ga me er niet meer zo mee bezig houden we zien het wel!
Maar goed ik uhm heb op me blackberry gewoon de laatste pagina neergezet dus als ik daarop klik dan krijg ik meteen pagina 3 nu bvb.
Maar goed dit is idd wel minder makkelijk forum maar goed we hebben een forum en kunnen nog steeds mekaar van alles vragen enzo!!!
Kruumel wat spannend voel je al iets??
Meestal voel en merk je dat toch hoor ik iniedergeval van iedereen die zwanger werd en het merkte aan hun lichaam..??!
Hadden jullie dat ook? ( voor degene die dat meemaakte )
@ joyce succes meis!! ik hoop dat dat het is en wens je klussucces hihi..
xxxx (K)(K)
@ kruumel:Ja de kans was ook erg klein! ik ben nu op dag 21 :d ben zo blij dat het langer is dan die 17 dagen van de 1e x:D
Ik heb gisteren toch gevraagd na hoelang me moeder zwanger was...
Maar die stopte met de pil omdat ze wel dacht dat het een half jaar of een jaar zou duren.
Maar goed die werd meteen zwanger zowel van me zus als van mij!
Haha duss maar ze zei je moet er niet zoveel mee bezig zijn en dat deed ik dus ook niet! en toen ging het zo snel! en onverwacht!
Vet goed dat ze dat zei daardoor heb ik wel zoiets van ik moet me er ook niet druk om maken want het komt wel wanneer het moet komen. ik ben gestopt en we zien het wel!
We gaan er wel voor maar goed ik ga me er niet meer zo mee bezig houden we zien het wel!
Maar goed ik uhm heb op me blackberry gewoon de laatste pagina neergezet dus als ik daarop klik dan krijg ik meteen pagina 3 nu bvb.
Maar goed dit is idd wel minder makkelijk forum maar goed we hebben een forum en kunnen nog steeds mekaar van alles vragen enzo!!!
Kruumel wat spannend voel je al iets??
Meestal voel en merk je dat toch hoor ik iniedergeval van iedereen die zwanger werd en het merkte aan hun lichaam..??!
Hadden jullie dat ook? ( voor degene die dat meemaakte )
@ joyce succes meis!! ik hoop dat dat het is en wens je klussucces hihi..
xxxx (K)(K)
Denise, ik denk dat dat bij iedereen anders is. Ik kan er natuurlijk nog niet over meepraten, maar ik denk dat de een wel wat merkt aan'haar lichaam en de ander niet. Er zijn ook vrouwen die zwanger zijn geraakt terwijl ze het niet wisten, dus zij hebben het ook niet gemerkt. Daarbij zijn er ook vrouwen die het zo graag willen dat ze vanalles menen te voelen, wat er misschien wel helemaal niet is.
Ik heb nergens last van... ik ben er ook niet zo erg mee bezig dan vorige maand. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken behalve als ik hier op t forum ben.
Ik heb nergens last van... ik ben er ook niet zo erg mee bezig dan vorige maand. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken behalve als ik hier op t forum ben.
Gast- Gast
@Sneeuwwitje: Zwanger en kids site heb ik ze besteld, gewoon de goedkope dipsticks. Net weer getest, idd weer streepje. Heb helaas die van gisteren niet meer om te vergelijken, beetje dom. Deze bewaar ik dus mooi wel voor morgen. Zou natuurlijk super zijn als ik mijn eisprong daadwerkelijk laat in mijn cyclus heb, dan maak ik nog een kansje. Uberhaubt zeker weten dat ik een eisprong heb zou fijn zijn
@Joyce: Zou fijn zijn meid, dan kan je aan de slag!
@Kruumel: Het wordt spannend!!
@Denise: Mijn 2e cyclus was ook langer hoor, en 17 dagen is wel heel kort. Mijn 2e cyclus was 3 dagen langer, ben benieuwd wat het nu wordt.
@Fiebje: Hoe is het meid?
@Joyce: Zou fijn zijn meid, dan kan je aan de slag!
@Kruumel: Het wordt spannend!!
@Denise: Mijn 2e cyclus was ook langer hoor, en 17 dagen is wel heel kort. Mijn 2e cyclus was 3 dagen langer, ben benieuwd wat het nu wordt.
@Fiebje: Hoe is het meid?
Gast- Gast
hai ik heb ovulatietesten van matcarre en die vind ik zelf wel goed dit is de tweede keer dat ik het gebruik vorige maand had ik echt twee dikke strepen dus dan weet je hoe laat het is hahaha wat betreft klussenBeauty Addict schreef:@ Dames met ovulatiestest ervaring: Net de testen binnen, en ach, maar 1 gedaan, je weer nooit omdat cyclus zo onduidelijk is en als ik nu cyclus zou hebben van 30 zou het kunnen. Heb test gedaan, is zoals verwacht negatief. Maar er is wel een heel licht 2e streepje. Betekend dat streepje dat ik in elk geval een eisprong gehad zou hebben? Dat mijn lichaam het in elk geval wel doet om zo maar te zeggen?
welke gebruik jij?
liefs sweetgirl27
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Heb ze via de site zwanger&kids. Maar weet jij of een lichte streep betekend dat je in elk geval eisprong hebt (gehad of komt nog) of dat het altijd wel in je urine te vinden is? Want een lichte streep is in principe negatief, maar je kan ook nog géén streep hebben...sweetgirl27. schreef: welke gebruik jij?
Gast- Gast
Hey meiden! wat is het rustig bij ons topic zeg! of ligt het aan mij !??! ben vet actief aan het meedoen maar zijn weinig reacties!
vandaag dag 21 voorbij vanmiddag erge steken onderin me buik naja echt helemaal onderaan me buik! en alleen rechts daarna weer voorbij!
Gekke dingen allemaal maar goed het zal wel ik heb wel vaker apparte dingen! vandaag zijn we lekker opgeschoten in huis!
@ kruumel .. denk dat het idd voor iedereen anders is hoor als je er veel mee bezig bent voel je ook elke keer andere dingen! je maakt jezelf alleen maar gek hoor:O
@ beauty addict:
Is het erg kort 17 dagen ja he?! naja zit nu op dag 21 en het is al avond dus ik hoop gewoon dat het tot volgende week zaterdag goed blijft gaan het liefst wordt ik helemaal niet ongesteld maar goed dat moet ik toch maar afwachten maar als me lichaam het maar snapt!
Me lichaam snapt er iniedergeval al meer van want ben niet ongesteld!
Ben ik eigenlijk wel blij mee:)
Naja meiden fijne avond voor degene die nog langs komen
xxxx(K)
vandaag dag 21 voorbij vanmiddag erge steken onderin me buik naja echt helemaal onderaan me buik! en alleen rechts daarna weer voorbij!
Gekke dingen allemaal maar goed het zal wel ik heb wel vaker apparte dingen! vandaag zijn we lekker opgeschoten in huis!
@ kruumel .. denk dat het idd voor iedereen anders is hoor als je er veel mee bezig bent voel je ook elke keer andere dingen! je maakt jezelf alleen maar gek hoor:O
@ beauty addict:
Is het erg kort 17 dagen ja he?! naja zit nu op dag 21 en het is al avond dus ik hoop gewoon dat het tot volgende week zaterdag goed blijft gaan het liefst wordt ik helemaal niet ongesteld maar goed dat moet ik toch maar afwachten maar als me lichaam het maar snapt!
Me lichaam snapt er iniedergeval al meer van want ben niet ongesteld!
Ben ik eigenlijk wel blij mee:)
Naja meiden fijne avond voor degene die nog langs komen
xxxx(K)
Nou is inderdaad erg rustig!!
ik zit maar te kijken, maar ik vindt dit forum tot nu toe nog niets! misschien komt het nog!
ik zit maar te kijken, maar ik vindt dit forum tot nu toe nog niets! misschien komt het nog!
joyce0606- Kletskop
net even een test gedaan, harstikke negatief natuurlijk!
nou ja goed dat de hormonen ook uit me lijf zijn, dan weet ik in ieder geval zeker dat me cyclus het weer overneemt.
nou ja goed dat de hormonen ook uit me lijf zijn, dan weet ik in ieder geval zeker dat me cyclus het weer overneemt.
joyce0606- Kletskop
Joyce, dat is weer even confronterend natuurlijk... maar wat je al zegt inderdaad, ook fijn om te weten dat de hormonen er helemaal uit zijn. Dan kun je weer vooruit kijken.
Gast- Gast
Kruumel, O, haha dan hoef je in ieder geval ook niet te wennen aan de berichtvolgorde op het nieuwe forum! Je probeert er natuurlijk heel relaxt onder te blijven, en als je dan eenmaal op het forum komt, maken we je helemaal gek met vragen! Of je al iets voelt, etc etc. Het is natuurlijke altijd spannend he, een ticker die tegen het eind aan loopt. Is 28 je langste of je laatste cyclus?
Joyce, Dat hoop ik ook dat je eisprong in de aantocht is. Hoe was het om te testen, toch weer even moeten slikken of echt alleen een opluchting dat je het nu echt kan afsluiten?
Beautyaddict, Dus nog een (paar) dag(en) en je hebt misschien een positieve ovulatietest! Bewaren van je testen van de dag er voor heeft misschien ook niet veel zin, bij mij waren ze al snel verkleurd, dus dan is de oorspronkelijke uitslag er ook wel af.
Denise, Ik vind dat er toch veel gereageerd is, ik denk dat iedereen probeert om niet de hele avond achter het forum geplakt te zitten ( wat wel verleidelijk klinkt, haha ).
Allemaal, Er zijn hier meiden, waaronder ook ik hoor, die zich druk maken over of ze wel een eisprong hebben of niet. Maar als je geen eisprong hebt, zou je dat normaal gezien toch terug moeten zien in het aantal menstruaties per jaar? Of kun je gewoon met ongesteld worden elke maand en zonder klachten toch geen eisprong hebben/ of af en toe een eisprong?
Joyce, Dat hoop ik ook dat je eisprong in de aantocht is. Hoe was het om te testen, toch weer even moeten slikken of echt alleen een opluchting dat je het nu echt kan afsluiten?
Beautyaddict, Dus nog een (paar) dag(en) en je hebt misschien een positieve ovulatietest! Bewaren van je testen van de dag er voor heeft misschien ook niet veel zin, bij mij waren ze al snel verkleurd, dus dan is de oorspronkelijke uitslag er ook wel af.
Denise, Ik vind dat er toch veel gereageerd is, ik denk dat iedereen probeert om niet de hele avond achter het forum geplakt te zitten ( wat wel verleidelijk klinkt, haha ).
Allemaal, Er zijn hier meiden, waaronder ook ik hoor, die zich druk maken over of ze wel een eisprong hebben of niet. Maar als je geen eisprong hebt, zou je dat normaal gezien toch terug moeten zien in het aantal menstruaties per jaar? Of kun je gewoon met ongesteld worden elke maand en zonder klachten toch geen eisprong hebben/ of af en toe een eisprong?
_Sneeuwwitje_ schreef:Kruumel, O, haha dan hoef je in ieder geval ook niet te wennen aan de berichtvolgorde op het nieuwe forum! Je probeert er natuurlijk heel relaxt onder te blijven, en als je dan eenmaal op het forum komt, maken we je helemaal gek met vragen! Of je al iets voelt, etc etc. Het is natuurlijke altijd spannend he, een ticker die tegen het eind aan loopt. Is 28 je langste of je laatste cyclus?
Nee, haha, daar hoef ik niet aan te wennen. Ik vind het wel lief hoor dat jullie zo met me meeleven, en dat er zo gehoopt wordt voor je. Die vragen kan ik wel aan, haha.
28 is mijn eerste langste cyclus, 27 was mijn tweede. Dus redelijk dicht op elkaar, ben benieuwd wat het deze maand wordt. (Liever geen cyclus meer natuurlijk).
Maar ik heb nog steeds geen (noemenswaardige) klachten. Nog 2 dagen... spannend!
_Sneeuwwitje_ schreef:Allemaal, Er zijn hier meiden, waaronder ook ik hoor, die zich druk maken over of ze wel een eisprong hebben of niet. Maar als je geen eisprong hebt, zou je dat normaal gezien toch terug moeten zien in het aantal menstruaties per jaar? Of kun je gewoon met ongesteld worden elke maand en zonder klachten toch geen eisprong hebben/ of af en toe een eisprong?
Ik ben er ook wel eens bang voor dat ik geen (goede) eisprong heb, maar ik denk toch dat als je een (regelmatige) cyclus hebt, en echt rood bloed verliest dat je dan een eisprong hebt.
Meestal als je hoort van vrouwen die geen eisprong hebben hebben ze een héle lange cyclus en hebben ze af en toe een beetje bruinverlies ipv een echte menstruatie met helder rood bloed. Je moet jezelf natuurlijk ook niet bang gaan maken, het beste is gewoon om er vanuit te gaan dat je gewoon een eisprong hebt en zwanger kunt raken (zoals toch de meeste vrouwen).
Gast- Gast
het ging "makkelijker" dan ik dacht, ik kon alleen niet wachten totdat ik em weg kon gooien, ik was ook helemaal niet nieuwsgierig wat de uitslag was.....
mme buik is wel wat rommelig en stekerig...dus ik hoop dat het me eisprong is....de zwemmers liggen in ieder geval te wachten!! hahaha...
mme buik is wel wat rommelig en stekerig...dus ik hoop dat het me eisprong is....de zwemmers liggen in ieder geval te wachten!! hahaha...
joyce0606- Kletskop
Pagina 2 van 44 • 1, 2, 3 ... 23 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 2 van 44
Permissies van dit forum: