Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic!

+11
Rovine
Jasmina
Lenster
Pannetoet
Lavendel
me1987
Macelka
Rush
Blond
Jade
Rose
15 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic! - Pagina 4 Empty Re: Afvaltopic!

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:04

Nee, dat is dat zelfde meisje.

Koko, ik zag inderdaad dat jouw armen ook flink gespierd zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kowalski do 21 jun 2012 - 9:06

Smikkell schreef:Nee, dat is dat zelfde meisje.

Koko, ik zag inderdaad dat jouw armen ook flink gespierd zijn.

Een beetje té! Spieren zijn niet erg, maar in combinatie met een beetje te dun/licht zijn vind ik het lelijk (over mezelf mag ik dat zeggen toch? Afvaltopic! - Pagina 4 394967 ) en niet vrouwelijk.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 19:52

Rovine schreef:Rush, houd anders je eten eens bij via het voedingscentrum. Veel vocht haal je ook uit voedsel en dat telt ook mee. Te veel water is trouwens ook niet goed, denk zelf wel dat ik vrij veel drink.
Dat heb ik maandenlang gedaan, maar ik eet ook niet echt veel Afvaltopic! - Pagina 4 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lenster do 21 jun 2012 - 19:58

Ik ga straks lunchen met mn schoonzus. Vanavond dan maar alleen een kopje soep ofzo, anders wordt het wel heel veel.
En ik wil graag op de fiets terug vanaf de sporthal, alleen geen idee hoe ik daar dan kom.. haha handig!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade zo 24 jun 2012 - 20:43

Vanmorgen stond ik op de weegschaal! Mijn eerste doel is bereikt! -3 kg.

Mijn 2de doel wordt ook -3 kg. Ik hoop dat dat net zo goed gaat als de eerste -3 kg! Afvaltopic! - Pagina 4 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Janelie zo 24 jun 2012 - 20:57

Jeuhhh! Goed zeg! Ik lees altijd hier mee. Ik wil ook wat afvallen, maar heb de moed nog niet helemaal gevonden en dan mislukt het toch. Keep up the good work! Afvaltopic! - Pagina 4 281626781
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Macelka zo 24 jun 2012 - 22:11

Jade goed zeg!.

Hier gaat het nog steeds de goede kant op, van het weekend wel wat "verkeerde" dingen gesnoept.
Vorige week donderdag weer gewogen en er is in totaal 2 kg al af smile. Nog 2 kg te gaan en dan is mijn eerste doel behaald.
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Jade zo 24 jun 2012 - 22:52

Macelka schreef:Jade goed zeg!.

Hier gaat het nog steeds de goede kant op, van het weekend wel wat "verkeerde" dingen gesnoept.
Vorige week donderdag weer gewogen en er is in totaal 2 kg al af Afvaltopic! - Pagina 4 561177. Nog 2 kg te gaan en dan is mijn eerste doel behaald.

Wat goed Macelka! kleine doelen stellen werkt inderdaad beter! Ik was ook echt trots dat ik mijn eerste doel gehaald heb!

Bedankt Janelie! Ik had ook nooit de zin/moed om te beginnen, maar ineens was ik klaar met mijn overgewicht! Ik val wel "rustig" af!

Afgelopen week ging het afvallen trouwens iets moeilijker, maar ondanks alles ben ik toch nog bijna een kilo afgevallen! Ik heb het vanaf vandaag weer helemaal goed opgepakt!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 0:58

Ik ga toch maar weer shaken denk ik. Het lukt me gewoon niet op een normale manier. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lenster wo 27 jun 2012 - 2:36

Rush schreef:Ik ga toch maar weer shaken denk ik. Het lukt me gewoon niet op een normale manier. Neutral

Ah zonde!

Wat lukt dan niet? Niet snoepen? Sporten? Gezonder eten? Volhouden ?

Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 2:38

Lenster schreef:
Rush schreef:Ik ga toch maar weer shaken denk ik. Het lukt me gewoon niet op een normale manier. Neutral

Ah zonde!

Afvallen in het algemeen eigenlijk

Ik snoep sowieso niet, sport (wandel en loop) een paar keer per week, ik eet gezond maar ik val gewoon niet af, geen eens een gram. Afvaltopic! - Pagina 4 394967

Ik denk dat het komt omdat ik te weinig eet en te weinig drink en om dat vol te kunnen houden vind ik wel heel moeilijk. Het gaat 2/3 dagen goed om normaal te drinken, in ieder geval 2 liter en daarna zakt het gewoon af. Ik ben te lui om naar de keuken te lopen en als ik in de keuken ben, vergeet ik het gewoon.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lenster wo 27 jun 2012 - 2:58

Rush schreef:
Lenster schreef:

Ah zonde!

Afvallen in het algemeen eigenlijk

Ik snoep sowieso niet, sport (wandel en loop) een paar keer per week, ik eet gezond maar ik val gewoon niet af, geen eens een gram. Afvaltopic! - Pagina 4 394967
.

Ik denk dat het komt omdat ik te weinig eet en te weinig drink en om dat vol te kunnen houden vind ik wel heel moeilijk. Het gaat 2/3 dagen goed om normaal te drinken, in ieder geval 2 liter en daarna zakt het gewoon af. Ik ben te lui om naar de keuken te lopen en als ik in de keuken ben, vergeet ik het gewoon.

Koop een flesje Spa van 0,75 liter. Vul je 2 keer per dag en sleep je overal mee naar toe. 2 flesjes is al genoeg!

En wat eet en drink je op een dag dan? Misschien kan ik dan tips ofzo geven.
En bij sporten moet je zorgen dat je hartslag hoog genoeg zit. Misschien zit je te laag en verbrand je geen vetten, maar gebruik je alleen de suikers in je lichaam, waardoor je juist weer trek krijgt in zoetigheid.
Om vet te verbranden moet je rond de 70 % zitten vakje maximale hartslag. Je max hartslag bereken je door 220-je leeftijd te doen.
Misschien is dat iets?
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 3:06

Ja, 2 flesjes is al genoeg. Dat is zoiets wat 2 dagen goed gaat en daarna staat het te vergaan op m`n bureau. Dat werkt voor mij gewoon niet. Ik voel me dan verschrikkelijk, zo vol de hele dag. Echt zo`n waterballon voel ik me dan, vreselijk. Ik ben gewoon echt een slechte drinker en ik krijg het er niet in, alleen voor een paar dagen.

Ik eet gewoon volkoren boterhammen met gezond beleg en `s avonds een normale maaltijd met genoeg groentes etc. Ik schep ook nooit 2x op En ik drink een mok thee en een glas fris op een goede dag. Het komt ook regelmatig voor dat ik `s avonds thuiskom en besef dat ik nog niets gedronken heb. En soms ook nog niets gegeten heb.

Ik heb gewoon nooit echt trek, eigenlijk. Als ik lees wat sommige moeten eten op een afvaldieet, daar kom ik bij lange na niet aan Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lenster wo 27 jun 2012 - 3:29

Rush schreef:Ja, 2 flesjes is al genoeg. Dat is zoiets wat 2 dagen goed gaat en daarna staat het te vergaan op m`n bureau. Dat werkt voor mij gewoon niet. Ik voel me dan verschrikkelijk, zo vol de hele dag. Echt zo`n waterballon voel ik me dan, vreselijk. Ik ben gewoon echt een slechte drinker en ik krijg het er niet in, alleen voor een paar dagen.

Ik eet gewoon volkoren boterhammen met gezond beleg en `s avonds een normale maaltijd met genoeg groentes etc. Ik schep ook nooit 2x op En ik drink een mok thee en een glas fris op een goede dag. Het komt ook regelmatig voor dat ik `s avonds thuiskom en besef dat ik nog niets gedronken heb. En soms ook nog niets gegeten heb.

Ik heb gewoon nooit echt trek, eigenlijk. Als ik lees wat sommige moeten eten op een afvaldieet, daar kom ik bij lange na niet aan
Evil or Very Mad

Oooh maar dat heb ik ook hoor. Ik heb nu van mezelf gewoon door wat ik wel en niet moet eten ondertussen. En ik eet ook weinig hoor. Volgens de voedingswijzer eet ik te weinig. Maar wel alle voedingsstoffen goed gelukkig.

en t drinken, tjah, probeer het wat lekkerder te maken. Groene thee met een smaakje? Water met citroen en gember?

En probeer bijvoorbeeld een boterham met beleg weg te laten, maar eet een appel in de plaats. Scheelt zo weer 80 calorien. En opletten wat voor vlees bij je eten bijvoorbeeld. Maar dat weet je vast wel Afvaltopic! - Pagina 4 3079029344
Je hebt nu bijvoorbeeld ook groenteburgers, die hebben nog weer de helft van de calorien als in kip. Best lekker en scheelt zo weer 100 calorien.
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 3:34

Ik krijg veel te weinig calorieën binnen volgens de voedingswijzer, maar wel de goede stoffen gelukkig.

Als ik een boterham met beleg weg laat, dan blijft er nog maar 1 boterham over voor de lunch. Dat is ook niet echt genoeg, lijkt me? Meestal eet ik een appel als tussendoortje, als ik al een tussendoortje neem, want dat vergeet ik dus meestal.

Met vlees moet ik sowieso opletten idd, want ik mag geen varkensvlees. Toen ik ziek was, was ik ook weer mooi plat, maar zodra ik een klein beetje eet blaast m`n buik direct weer op. Afvaltopic! - Pagina 4 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:35

Maar het gaat toch niet (alleen) om ze weinig mogelijk kcal binnen krijgen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:35

Lenster schreef:
Rush schreef:Ja, 2 flesjes is al genoeg. Dat is zoiets wat 2 dagen goed gaat en daarna staat het te vergaan op m`n bureau. Dat werkt voor mij gewoon niet. Ik voel me dan verschrikkelijk, zo vol de hele dag. Echt zo`n waterballon voel ik me dan, vreselijk. Ik ben gewoon echt een slechte drinker en ik krijg het er niet in, alleen voor een paar dagen.

Ik heb gewoon nooit echt trek, eigenlijk. Als ik lees wat sommige moeten eten op een afvaldieet, daar kom ik bij lange na niet aan
Evil or Very Mad

Oooh maar dat heb ik ook hoor. Ik heb nu van mezelf gewoon door wat ik wel en niet moet eten ondertussen. En ik eet ook weinig hoor. Volgens de voedingswijzer eet ik te weinig. Maar wel alle voedingsstoffen goed gelukkig.

en t drinken, tjah, probeer het wat lekkerder te maken. Groene thee met een smaakje? Water met citroen en gember?

En probeer bijvoorbeeld een boterham met beleg weg te laten, maar eet een appel in de plaats. Scheelt zo weer 80 calorien. En opletten wat voor vlees bij je eten bijvoorbeeld. Maar dat weet je vast wel Afvaltopic! - Pagina 4 3079029344
Je hebt nu bijvoorbeeld ook groenteburgers, die hebben nog weer de helft van de calorien als in kip. Best lekker en scheelt zo weer 100 calorien.

Dat laatste wat je zegt kan ik me echt haast niet voorstellen.

Een pure kipfilet? Die bevat echt bijna geen vetten/koolhydraten terwijl een groenteburger een substantie heeft om de boel bij elkaar te houden wat (neem ik aan) niet echt een natuurlijk proces heeft meegemaakt :P

@ Rush.. Niet vervelend bedoelt dit verder hoor Embarassed Maar moet je niet gewoon wat strenger voor jezelf zijn. Je weet zo goed waar je valkuilen liggen en hoe het wel en niet moet. Dat het bijna alleen aan je doorzettingsvermogen kan liggen. (Nu is dat het moeilijkste, ik ken het hoor!). Maar geef jezelf een schop onder je kont en werk met een leuk beloningssysteem o.i.d. Wie weet maakt dat het dragelijker Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:36

Smikkell schreef:Maar het gaat toch niet (alleen) om ze weinig mogelijk kcal binnen krijgen?

Dat sowieso +1 !

Gewoon netjes uitbalanceren rond de 1500/1600 Kcal per dag. (Ligt er maar net aan hoe actief je bent). Maar een gezonde vrouw heeft echt wel minimaal 1400 Kcal nodig!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:38

Eens met Punk'd.

En Rush, missschien juist omdat je te weinig eet en drinkt. Je kan overgaan op shakes, maar ga je daarna weer terug naar je huidige voedingspatroon?

Ik eet nu meer (maar wel bewuster) en met meer regelmaat en het afvallen gaat prima. Met alleen kcal schrappen kom je er niet.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 3:42

Punk'd schreef:
@ Rush.. Niet vervelend bedoelt dit verder hoor Embarassed Maar moet je niet gewoon wat strenger voor jezelf zijn. Je weet zo goed waar je valkuilen liggen en hoe het wel en niet moet. Dat het bijna alleen aan je doorzettingsvermogen kan liggen. (Nu is dat het moeilijkste, ik ken het hoor!). Maar geef jezelf een schop onder je kont en werk met een leuk beloningssysteem o.i.d. Wie weet maakt dat het dragelijker Wink
Haha, ik snap je helemaal hoor! Zo denk ik zelf ook en dan ga ik hard aan de slag, maar dat krijg ik er gewoon niet in omdat ik me er niet lekker bij voel. Ik weet niet wat het is. Maar ik vertelde het dinsdag tegen m`n moeder en die zei dat ik altijd al een slechte drinker was en ze er met geen mogelijkheid wat extra in kreeg, al helemaal geen water.

Misschien moet ik een schema maken, met afkruizen. Dat zijn wel dingen die ik 'leuk' vind om bij te houden. Afvaltopic! - Pagina 4 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 3:44

Smikkell schreef:Eens met Punk'd.

En Rush, missschien juist omdat je te weinig eet en drinkt. Je kan overgaan op shakes, maar ga je daarna weer terug naar je huidige voedingspatroon?

Ik eet nu meer (maar wel bewuster) en met meer regelmaat en het afvallen gaat prima. Met alleen kcal schrappen kom je er niet.
Ik schrap ze niet bewust he? Ik eet ze gewoon niet omdat ik ze nooit gegeten heb. Ik heb al eerder geshaked, maar dat haalde ook niets uit. Dus daar moet ik ook niet aan beginnen, want het werkt toch niet omdat ik al bijna geen kcal binnenkrijg.

Maar meer eten kan ik gewoon echt niet. Wat ik nu eet, eet ik al met moeite, maar ik voel me zo vol als een olifant.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade wo 27 jun 2012 - 3:49

Ik ben ook heel bewust meer gaan eten om af te vallen!

Ik sloeg het ontbijt altijd over, de lunch ging ook geregeld voorbij en 's avonds at ik best veel! tussendoor was ik trouwens wel een echte snoepkont (niet elke dag, maar af en toe zo'n vreetdag:oops: )

Ik ben echt heel bewust elke ochtend aan het ontbijten, 's middags lunch, tussendoortje, avondeten. Ik moet er ook echt om denken om goed te eten!

Ik ben bijna 3,5 kg afgevallen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 3:53

Wat eet je als ontbijt Jade?

En anderen, wat eten jullie als ontbijt? Wat is snel en niet te droog?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:55

Maar de vorige keer ben je door het shaken in het ziekenhuis geraakt??? Dan ga je dat toch geen tweede poging geven :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:55

Rush schreef:Wat eet je als ontbijt Jade?

En anderen, wat eten jullie als ontbijt? Wat is snel en niet te droog?

Eieren!! Very Happy

Waarbij een roerei het allersnelste is. Yes

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: