Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic!

+11
Rovine
Jasmina
Lenster
Pannetoet
Lavendel
me1987
Macelka
Rush
Blond
Jade
Rose
15 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Afvaltopic! - Pagina 2 Empty Re: Afvaltopic!

Bericht  Jade ma 11 jun 2012 - 1:10

goed bezig Rose! ik zit volgens mij nog maar net aan de 300ml. Ik zal zo eens wat gaan drinken! Mijn skeeleren komt er ook nog niet echt van (mede door de verbouwing van onze woning).

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rose ma 11 jun 2012 - 20:00

Ik heb mijn 1e 2km lopen voor vandaag al gehad! (eind van de middag nog een keer)
En vanochtend heb ik ook weer netjes ontbijt gehad, nu zo'n 2.5 uur geleden dus zal zo weer eventjes wat gaan pakken.
Met het drinken is het gister ook helemaal goed gekomen maar heb nog wel een blikje cola gehad omdat ik mij erg slap voelde (en nog 3 uur les te gaan had).
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Lavendel ma 11 jun 2012 - 23:32

Goed bezig dames!

Ik heb een tip wat bij mij echt fantastisch werkt: alles delen met je vriend/ander persoon die in de buurt is.

Als ik een keer iets lekkers wil (dus niet de hele dag door ofzo) dan geef ik mijn vriend standaard de helft. Zo heb ik toch een lekker koekje of een bakje chips maar dan eet ik echt veel minder dan dat ik normaal zou doen. Ik mis die tweede helft dan helemaal niet. Wij doen dat sowieso vaak eigenlijk, met een ijsje in de stad of een taartje op het terras/ toetje in een restaurant. Werkt goed!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade za 16 jun 2012 - 2:53

Lukt het bij jullie een beetje?

Hier gaat het nog goed, al heb ik gisteren wel patatjes + een frikandel gegeten. 's avonds op de verjaardag heb ik niets genomen. Ik merk dat ik af en toe echt een momentje heb dat ik zin heb om te snaaien.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rose zo 17 jun 2012 - 22:31

Vorige week nog niet helemaal streng gedaan maar deze week wil ik wel wat strenger gaan doen.

Ik heb vanochtend ontbeten en rond half 11 een stukje brood gehad.
Ondertussen is mijn flesje water (halve liter) al bijna leeg en heb ook al 4 bekertjes thee (zonder suiker) gehad.
Dus tot nu toe gaat het nog goed Afvaltopic! - Pagina 2 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 18 jun 2012 - 1:36

Mag ik misschien ook meeschrijven?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Rose ma 18 jun 2012 - 1:43

Ja hoor iedereen is welkom! Afvaltopic! - Pagina 2 561177
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 18 jun 2012 - 2:15

Oke super! Ik ga zo even alles doorlezen..Afvaltopic! - Pagina 2 561177 Maar eerst ga ik mijzelf even voorstellen..!

Ik ben dus ik_zelf_87, voor bekenden beter bekend als S.oraya.. Ik ben 24 jaar, ik woon samen met vriend in het oosten des lands en ik studeer nog: de opleiding frontofficemanager en ik ga straks mijn 2de jaar in! Mijn hobbies zijn lezen, winkelen, uitgaan, leuke dingen doen zoals dagjes weg, filmpjes kijken etc..

Dan nu mijn leefpatroon.. Ik ben vrij klein (1.57) en ik hou teveel van eten en te weinig van bewegen met als gevolg dat ik rond de 66/67kg weeg (denk ik want ik heb mij al een maand niet gewogen) en het zit voornamelijk om mijn buik, soms is hij zo opgezet dat ik gewoon denk dat ik zwanger ben..Afvaltopic! - Pagina 2 1578173417 Embarassed Eigenlijk heb ik ook een heel raar eetpatroon; ik heb dagen dat ik totaal geen honger heb en alleen een boterham en avondeten eet en dagen dat ik alles eet wat los en vast zit bij wijze van.. En ik ben het nu echt zat! Ik ben het zat omdat shirtjes niet leuk zitten (Ik heb vrij smalle armen, schouders en borst) en ik ben het zat omdat ik altijd die stomme vetrol daar zie.. Dus ik heb besloten om te gaan sporten, dit heb ik al talloze keren geprobeerd maar ik moet nu maar eens doorzetten! Dus ik wil mij deze week inschrijven bij de sportschool (nog geen 100m lopen vanaf mijn huis Afvaltopic! - Pagina 2 1578173417 ) en i.c.m better belly..Afvaltopic! - Pagina 2 561177 En nu ik er zo over nadenk dat ik, totaal niet afgetraind, een sportschool met afgetrainde werknemers/mensen binnen moet krijg ik spontaan geen zin meer..maar ik moet! Iedereen is daar vast en zeker uitgelubberd begonnen hihi..

En naast het sporten wil ik op mijn eten gaan letten.. Niet overdreven zoals liters water drinken, veel groenten eten maar gewoon normaal want het komt bij mij puur door het snaaien..

Ohja.. mijn doel is eerst 60kg (En als ik het BMI moet geloven is dat ook een gezond gewicht voor mij) en als ik dat heb gehaald wil ik richting de 55-57kg maar eerst maar eens de 60 gaan halen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 21:42

Welkom Ikzelf! Je hebt een goed voornemen! En wat betreft het snaaien/zwanger zijn gevoel, dat heb ik ook!

Ik ben nu 2,5 kilo kwijt en merk nu al verschil (buik is minder opgezet), nu het vet er nog af!

Misschien een tip voor het drinken: Ik heb 2 weken geprobeerd water te drinken, maar ik krijg er geen 1,5 liter in. Nu heb ik suikervrije ranja van Cereal gekocht bij de AH, hier zitten geloof ik 4 kcal per glas in. Het is gemaakt van natuurlijke producten. Ik merk dat ik door het meer drinken, wel sneller afval!

Heel veel succes!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:47

Ik heb een kan met citroen/limoen staan. In de koelkast staat een fles water waarmee in de kan bijvul. Zo drink ik drie kannen op een dag. Heerlijk. Ik vervang de citroen/limoen om de drie dagen.

Het is ook lekker met spa rood of half water/half spa rood.

Zo drink ik voldoende en gezond. Citroen kan ook helpen afvallen. De kilo's vliegen er hier echt af. Hoop dat ik niet binnenkort ergens blijf steken en er dan niets meer af wil!

Gast
Gast

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 21:49

Smikkell schreef:Ik heb een kan met citroen/limoen staan. In de koelkast staat eem fles water waarmee in de kan bijvul. Zo drink ik drie kannen op een dag. Heerlijk. Ik vervang de citroen/limoen om de drie dagen.

Zo drink ik voldoende en gezond. Citroen kan ook helpen afvallen. De kilo's vliegen er hier echt af hoop dat ik niet binnenkort ergens blijf steken en er dan niets meer af wil!

dit is ook een goede tip! Doe je dan gewoon een verse citroen op 1 kan water? Of?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rose di 19 jun 2012 - 21:50

Ik ben al 2 dagen streng/goed bezig!
Voorheen dronk ik veel en veel te weinig, nu heb ik standaard een flesje water naast mij staan waar ik af en toe een slok(je) van neem. En mijn collega's halen geregelt koffie dus dan drink ik gelijk een bakje thee mee.
Moet alleen nu wel vaak naar de wc Afvaltopic! - Pagina 2 394967
Helaas heb ik op het moment te weinig tijd om extra te bewegen dat is wel jammer, maar over een paar weken pak ik dat weer op!

Ik heb vanochtend stiekem op de weegschaal en was al 0.4kg kwijt vergeleken met maandag Afvaltopic! - Pagina 2 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:54

Jade schreef:
Smikkell schreef:Ik heb een kan met citroen/limoen staan. In de koelkast staat eem fles water waarmee in de kan bijvul. Zo drink ik drie kannen op een dag. Heerlijk. Ik vervang de citroen/limoen om de drie dagen.

Zo drink ik voldoende en gezond. Citroen kan ook helpen afvallen. De kilo's vliegen er hier echt af hoop dat ik niet binnenkort ergens blijf steken en er dan niets meer af wil!

dit is ook een goede tip! Doe je dan gewoon een verse citroen op 1 kan water? Of?
Ik was de citroen en snijd hem in stukjes (soms dus ook nog met een limoen). Daar giet ik het koude water bij. Na drie dagen gooi ik de stukjes weg en vul ik de kan met nieuwe. Ik koop drie citroenen voor een euro en daar drink ik dan een week van.

In de nacht staat de kan ik de koelkast, overdag op tafel in het zicht.

Gast
Gast

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 21:55

Rose schreef:Ik ben al 2 dagen streng/goed bezig!
Voorheen dronk ik veel en veel te weinig, nu heb ik standaard een flesje water naast mij staan waar ik af en toe een slok(je) van neem. En mijn collega's halen geregelt koffie dus dan drink ik gelijk een bakje thee mee.
Moet alleen nu wel vaak naar de wc Afvaltopic! - Pagina 2 394967
Helaas heb ik op het moment te weinig tijd om extra te bewegen dat is wel jammer, maar over een paar weken pak ik dat weer op!

Ik heb vanochtend stiekem op de weegschaal en was al 0.4kg kwijt vergeleken met maandag Afvaltopic! - Pagina 2 281626781

Wat goed! Dat motiveert om door te gaan! Ik weeg me ook vaker als dat goed voor me is Afvaltopic! - Pagina 2 253468018 , maar tot nog toe val ik continue nog af! Ik moet trouwens ook vaker naar het toilet (gisteren onder de film elke reclame!). Ik beschouw dat maar als een goed teken.

Ik beweeg op het moment ook niet! Mijn verstandskiezen zijn maandag getrokken. Helaas is dit niet helemaal goed gegaan en is mijn gezicht gezwollen/blauw/paars. Ik mag van de kaakchirurg de komende tijd niet bukken/ zwaar tillen etc. En ik mag ook alleen maar vloeibaar voedsel eten (om mijn kaken rust te geven). Dit valt me wel tegen in combinatie met afvallen. Ik krijg dan al snel de neiging om een bak vla/ appelmoes etc. te eten. Ik houd het maar bij yoghurt, gepureerde aardappels etc.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 21:55

Smikkell schreef:
Jade schreef:

Ik was de citroen en snijd hem in stukjes (soms dus ook nog met een limoen). Daar giet ik het koude water bij. Na drie dagen gooi ik de stukjes weg en vul ik de kan met nieuwe. Ik koop drie citroenen voor een euro en daar drink ik dan een week van.

In de nacht staat de kan ik de koelkast, overdag op tafel in het zicht.

Dit is echt een goed idee! Ik zal eens even wat citroenen regelen! Bedankt!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:59

Afvaltopic! - Pagina 2 IMAG4042

Gast
Gast

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 22:04

Wat ziet het er leuk uit bij jou Smikkel!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Macelka di 19 jun 2012 - 22:50

Dat ga ik ook eens proberen met die citroen, drink nu af en toe eens een glas suiker vrije ranja tussen door ipv water.

Hier gaat het tot nu toe goed. Gisteren op de weegschaal gestaan en er was 1,5 kg af smile .
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Bericht  Pannetoet di 19 jun 2012 - 23:08

@ Smikkel: Wat een goed idee! Misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen..Afvaltopic! - Pagina 2 561177

@ Rose: Wat supergoed van je dat je water bij je hebt staan.. als dat voor jou goed werkt moet je het zeker doen! Voor mij werkt dat niet haha dus ik heb meer aan een glas, op de één of andere manier moet die leeg omdat het 'open' is en er anders ongedierte in kan komen.. dat is mijn eigen idee altijd Afvaltopic! - Pagina 2 253468018 Ik drink tegenwoordig ook heel veel dubbelfriss en standaard crystal clear..

@ All: Het eten gaat aardig goed moet ik zeggen.. gisteravond wel een paar chippies gehad (Superchips patatje joppie) maar verder niet veel verkeerds.. alleen ben ik het inschrijven in de sportschool aan het opschuiven:oops: Ik durf niet en ik vind het doodeng! Maar dat zal ook wel mijn eigen idee zijn: de meesten daar zijn afgetraind en kom ik aan met mijn vetjes aan alle kanten en totaal niet strak en ik denk steeds 'Straks vind ik het niet leuk' maar het voordeel is wel dat ze daar aan minicontracten doen (je kunt zelf kiezen of je 3, 6, 9 of 12 maand wil).. oké hoe stom is dat; ik vind het eng om naar de sportschool te gaan en te zeggen 'Ik wil mij inschrijven' Afvaltopic! - Pagina 2 394967
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet do 21 jun 2012 - 0:22

Meiden..zijn we er nog? Afvaltopic! - Pagina 2 253468018

Ik ben gisteravond naar de sportschool gegaan en ik heb mij ingeschreven! Whoehoe!
Aan de balie stonden twee afgetrainde grietjes haha en er kwam een spierbundel één of andere shake drinken haha.. maar don't care; ik ga morgenvroeg 8.30 al.. en dan een uurtje trainen met better belly, ik heb er nu wel onwijs veel zin in! En ik ben ook echt van plan om door te zetten..Afvaltopic! - Pagina 2 561177
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 0:24

Ik heb er enorm veel moeite mee, like always. Helemaal nu ik erachter gekomen ben dat ik echt veel te weinig drink.

Voor GFK doe ik een drankenonderzoek en hou ik 7 dagen exact bij wat ik drink. Gisteren zat ik nog niet eens op een liter. Afvaltopic! - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:46

Water met citroen/limoen! I love you Ik laat het alleen maar 1 dagje staan, wist niet dat het zolang goed bleef. Ow en ik haal de schil eraf, volgens mij is dat niet goed als je geen biologische citroenen hebt.

Qua afvallen sta ik nogal stil :nopompom: ik mijd zelfs de weegschaal, wat heel bijzonder is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 0:47

Dat is écht weinig Rush!

Gast
Gast

Bericht  Rush do 21 jun 2012 - 1:14

Reva schreef:Dat is écht weinig Rush!
Ja! Nu vind ik het ook niet vreemd dat ik zo`n moeite heb met veel drinken. Ik zou niet weten waar ik de rest moet laten haha. Ik ga er nu wel veel beter op letter.

Ik dacht dat ik opgeteld toch wel 2 liter binnenkreeg, valt dat even tegen. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lenster do 21 jun 2012 - 2:03

Ooh ik wil ook graag mee doen.
Woog 83 kilo ( en dat is met 1.65 echt te zwaar Afvaltopic! - Pagina 2 253468018)
weeg nu 71, maar wil naar de 65.

ben dus al goed onderweg, maar misschien geeft dit dat beetje extra steun :-)

Rush, dat is echt vee te weinig drinken hoor..

Ik zorg dat ik echt minimaal 1,5 liter water op een dag drinkk, buiten mijn gewone koffie en thee om. Vind het ook lekker, dus gelukkig niet zo moeilijk.

En vooral niet snoepen is het bij mij en probeer toch wel 4 a 5 keer te sporten.
Sowieso elke maandag fitness, elke dinsdag turnen en elke donderdag fitness. En daar tussen nog proberen wat te plannen.
En elke dag op de fiets naar het werk (heen en terug 11 km, dus tikt ook lekker aan)
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: