Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvaltopic!

+11
Rovine
Jasmina
Lenster
Pannetoet
Lavendel
me1987
Macelka
Rush
Blond
Jade
Rose
15 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Afvaltopic! - Pagina 6 Empty Re: Afvaltopic!

Bericht  Lenster ma 16 jul 2012 - 7:10

Goed zo spring!

Ik zit nu uit te puffen van de sportschool. 40 minuten crosstrainer met hartslag minimaal boven de 140. En 150 sit ups en veel gerekt.

En als beloning 12 minuten turbo bruiner.

Heerlijk!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 7:56

Statler schreef:Ik meld me ook aan, geen idee hoe zwaar ik nu ben maar er moet weer nodig het een en ander vanaf... streven is dat m'n riem tegen de tijd dat ik naar Disney ga (oktober) minimaal 2 gaatjes strakker kan. Zit wel zo prettig in die attracties, met een iets minder grote behind Afvaltopic! - Pagina 6 1578173417

Heb koolhydraatarm brood in huis gehaald, daar zweren mijn collega's bij, maar ik ga niet volledig koolhydraatarm eten omdat je dan 2x zo hard weer bijkomt als je niet goed stopt met diëten. Verder ook speltboord gehaald, als dat me beter bevalt neem ik dat, want dat was goedkoper haha Afvaltopic! - Pagina 6 253468018

Mag ik vragen waar je het koolhydraatarm en spelt brood hebt gehaald?

Gast
Gast

Bericht  Jade ma 16 jul 2012 - 8:14

Goed dat dit topic weer geupt is! En nieuwe mensen erbij is ook leuk! Succes dames!

Ik heb me de afgelopen 3 dagen niet echt aan mijn dieet gehouden Embarassed. Ik voel me nu dan ook 10 kg zwaarder. Vanaf morgen ga ik weer flink aan de slag!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Spring di 17 jul 2012 - 6:41

Zo, dit is de tweede dag en het gaat goed! Gisteren helemaal geen koekjes gehad, geen toetje. s' avonds geen frisdrank.

Vandaag zijn we naar de markt geweest en heb ik wel een flesje cola gedeeld en een klein loempiaatje van de markt gegeten als tussendoortje. Ook heb ik wel een klein beetje vla gehad.
Maar verder gaat het goed! Heb ook geen zin in koekjes, snoep etc. Dus dat is wel heel fijn.
Hoe gaat het met de rest?

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade di 7 aug 2012 - 21:38

Hoe gaat het met jullie dames? Kunnen jullie de motivatie nog vinden?

Ik vind het heel moeilijk op het moment. Ik eet wel gezond, maar toch ook wel weer dingen als chocolade. Ik ben in totaal nu 8.1 kg afgevallen. Ik wil nog wel even doorzetten! ik hoop dat ik snel weer een beetje motivatie heb.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: