Afvaltopic!
+11
Rovine
Jasmina
Lenster
Pannetoet
Lavendel
me1987
Macelka
Rush
Blond
Jade
Rose
15 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Afvaltopic!
Goed zo spring!
Ik zit nu uit te puffen van de sportschool. 40 minuten crosstrainer met hartslag minimaal boven de 140. En 150 sit ups en veel gerekt.
En als beloning 12 minuten turbo bruiner.
Heerlijk!
Ik zit nu uit te puffen van de sportschool. 40 minuten crosstrainer met hartslag minimaal boven de 140. En 150 sit ups en veel gerekt.
En als beloning 12 minuten turbo bruiner.
Heerlijk!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Statler schreef:Ik meld me ook aan, geen idee hoe zwaar ik nu ben maar er moet weer nodig het een en ander vanaf... streven is dat m'n riem tegen de tijd dat ik naar Disney ga (oktober) minimaal 2 gaatjes strakker kan. Zit wel zo prettig in die attracties, met een iets minder grote behind
Heb koolhydraatarm brood in huis gehaald, daar zweren mijn collega's bij, maar ik ga niet volledig koolhydraatarm eten omdat je dan 2x zo hard weer bijkomt als je niet goed stopt met diëten. Verder ook speltboord gehaald, als dat me beter bevalt neem ik dat, want dat was goedkoper haha
Mag ik vragen waar je het koolhydraatarm en spelt brood hebt gehaald?
Gast- Gast
Goed dat dit topic weer geupt is! En nieuwe mensen erbij is ook leuk! Succes dames!
Ik heb me de afgelopen 3 dagen niet echt aan mijn dieet gehouden . Ik voel me nu dan ook 10 kg zwaarder. Vanaf morgen ga ik weer flink aan de slag!
Ik heb me de afgelopen 3 dagen niet echt aan mijn dieet gehouden . Ik voel me nu dan ook 10 kg zwaarder. Vanaf morgen ga ik weer flink aan de slag!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Zo, dit is de tweede dag en het gaat goed! Gisteren helemaal geen koekjes gehad, geen toetje. s' avonds geen frisdrank.
Vandaag zijn we naar de markt geweest en heb ik wel een flesje cola gedeeld en een klein loempiaatje van de markt gegeten als tussendoortje. Ook heb ik wel een klein beetje vla gehad.
Maar verder gaat het goed! Heb ook geen zin in koekjes, snoep etc. Dus dat is wel heel fijn.
Hoe gaat het met de rest?
Vandaag zijn we naar de markt geweest en heb ik wel een flesje cola gedeeld en een klein loempiaatje van de markt gegeten als tussendoortje. Ook heb ik wel een klein beetje vla gehad.
Maar verder gaat het goed! Heb ook geen zin in koekjes, snoep etc. Dus dat is wel heel fijn.
Hoe gaat het met de rest?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe gaat het met jullie dames? Kunnen jullie de motivatie nog vinden?
Ik vind het heel moeilijk op het moment. Ik eet wel gezond, maar toch ook wel weer dingen als chocolade. Ik ben in totaal nu 8.1 kg afgevallen. Ik wil nog wel even doorzetten! ik hoop dat ik snel weer een beetje motivatie heb.
Ik vind het heel moeilijk op het moment. Ik eet wel gezond, maar toch ook wel weer dingen als chocolade. Ik ben in totaal nu 8.1 kg afgevallen. Ik wil nog wel even doorzetten! ik hoop dat ik snel weer een beetje motivatie heb.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: