Afvaltopic!
+11
Rovine
Jasmina
Lenster
Pannetoet
Lavendel
me1987
Macelka
Rush
Blond
Jade
Rose
15 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Afvaltopic!
Reva schreef:Maar de vorige keer ben je door het shaken in het ziekenhuis geraakt??? Dan ga je dat toch geen tweede poging geven
Ik had een bacterie veroorzaakt door kip die niet genoeg gaar was, niet door shakes, daar was ik toen allang vanaf.
Laatst aangepast door Rush op wo 27 jun 2012 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ontbijt
Kwark met speltmuesli
Kwark met fruit en lijnzaad
Twee gekookte eieren
Omelet
Havermout
Kwark met speltmuesli
Kwark met fruit en lijnzaad
Twee gekookte eieren
Omelet
Havermout
Gast- Gast
Rush schreef:Reva schreef:Maar de vorige keer ben je door het shaken in het ziekenhuis geraakt??? Dan ga je dat toch geen tweede poging geven
Ik had een bacterie veroorzaakt door kip die niet genoeg gaar was, niet door shakes, daar was ik toen allang vanaf.
Ow echt?? Sorry
Ik dacht dat je toen bang was dat het door de WC was gekomen
Gast- Gast
Oh no haha. Geen 'gekook' `s ochtends. Ik zat meer te denken aan yoghurt met iets ofzo.Punk'd schreef:Rush schreef:Wat eet je als ontbijt Jade?
En anderen, wat eten jullie als ontbijt? Wat is snel en niet te droog?
Eieren!!
Waarbij een roerei het allersnelste is.
Moet ik toch maar eens eerder uit m`n nest komen.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha. Geeft niks hoor.Reva schreef:Rush schreef:Reva schreef:Maar de vorige keer ben je door het shaken in het ziekenhuis geraakt??? Dan ga je dat toch geen tweede poging geven
Ow echt?? Sorry
Ik dacht dat je toen bang was dat het door de WC was gekomen
Die vraag is mij toen echt 4719461964x gesteld hier en toen werd ik idd bang en heb ik het gevraagd. Maar dat was onmogelijk volgens de arts. Het was echt de kip
Rush- Lady Post-a-lot
Ah, misschien dat het daardoor is blijven hangen idd.
Je kunt eieren ook de avond van tevoren koken!
Je kunt eieren ook de avond van tevoren koken!
Gast- Gast
Oh sorry, had niet door dat je maar 2 boterhammen at.
Dan zou ik het idd met sporten proberen of een keer je laten informeren bij een diëtiste. Misschien weet die wat voor je!
Dan zou ik het idd met sporten proberen of een keer je laten informeren bij een diëtiste. Misschien weet die wat voor je!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Lenster schreef:Rush schreef:Ja, 2 flesjes is al genoeg. Dat is zoiets wat 2 dagen goed gaat en daarna staat het te vergaan op m`n bureau. Dat werkt voor mij gewoon niet. Ik voel me dan verschrikkelijk, zo vol de hele dag. Echt zo`n waterballon voel ik me dan, vreselijk. Ik ben gewoon echt een slechte drinker en ik krijg het er niet in, alleen voor een paar dagen.
Ik eet gewoon volkoren boterhammen met gezond beleg en `s avonds een normale maaltijd met genoeg groentes etc. Ik schep ook nooit 2x op En ik drink een mok thee en een glas fris op een goede dag. Het komt ook regelmatig voor dat ik `s avonds thuiskom en besef dat ik nog niets gedronken heb. En soms ook nog niets gegeten heb.
Ik heb gewoon nooit echt trek, eigenlijk. Als ik lees wat sommige moeten eten op een afvaldieet, daar kom ik bij lange na niet aan
Oooh maar dat heb ik ook hoor. Ik heb nu van mezelf gewoon door wat ik wel en niet moet eten ondertussen. En ik eet ook weinig hoor. Volgens de voedingswijzer eet ik te weinig. Maar wel alle voedingsstoffen goed gelukkig.
en t drinken, tjah, probeer het wat lekkerder te maken. Groene thee met een smaakje? Water met citroen en gember?
En probeer bijvoorbeeld een boterham met beleg weg te laten, maar eet een appel in de plaats. Scheelt zo weer 80 calorien. En opletten wat voor vlees bij je eten bijvoorbeeld. Maar dat weet je vast wel
Je hebt nu bijvoorbeeld ook groenteburgers, die hebben nog weer de helft van de calorien als in kip. Best lekker en scheelt zo weer 100 calorien.
Dat laatste wat je zegt kan ik me echt haast niet voorstellen.
Een pure kipfilet? Die bevat echt bijna geen vetten/koolhydraten terwijl een groenteburger een substantie heeft om de boel bij elkaar te houden wat (neem ik aan) niet echt een natuurlijk proces heeft meegemaakt
In de biologische groenteburger van AH zit (volgens het pakje) het volgende:
24% wortel
20% maïs
12% paprika
9% doperwten
9% ui
En het spul tussen de groenten is een combinatie van:
gerehydrateerd tarwe-eiwit
zonnebloemolie
kippenei / eiwitalbumine
maïszetmeel
zout
aroma’s
maltodextrine
en per 100 gram 130 calorien. burger weegt trouwens maar 80 gram.
Kip per 100 gram 160 calorien.
Dus de helft is inderdaad wat overdreven, maar het scheelt wel echt hoor.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ontbijt meestal met een bakje yoghurt met balans cruesli of ik pak volkoren crackers met halvajam.
Verder heb ik nu dus weer een flesje cereal ranja naast mij staan! Dat drinkt voor mij toch makkelijker als water, en ik blijf afvallen!
Is het voor jou geen idee om gewoon 1 of 2 crackers met halvajam of smeerkaas oid te ontbijten? Dan krijg je in ieder geval 's ochtends al wat binnen! Ik merk dat als ik ontbijt dat ik daarna sneller trek krijg! Als ik niet ontbijt denk ik de hele dag niet aan eten.
Ik hoop dat je toch iets vindt dat werkt voor jou!
Verder heb ik nu dus weer een flesje cereal ranja naast mij staan! Dat drinkt voor mij toch makkelijker als water, en ik blijf afvallen!
Is het voor jou geen idee om gewoon 1 of 2 crackers met halvajam of smeerkaas oid te ontbijten? Dan krijg je in ieder geval 's ochtends al wat binnen! Ik merk dat als ik ontbijt dat ik daarna sneller trek krijg! Als ik niet ontbijt denk ik de hele dag niet aan eten.
Ik hoop dat je toch iets vindt dat werkt voor jou!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Maar gaan je dan juist niet meer eten Jade, als je door ontbijten trek krijgt?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Maar gaan je dan juist niet meer eten Jade, als je door ontbijten trek krijgt?
nee, daardoor ga ik gezond eten! Ik krijg niet meteen trek, maar bijvoorbeeld rond 10 uur. Ik pak tussendoor gewoon een stuk fruit. 's middags eet ik een boterham/crakers of yoghurt (ligt aant ontbijt) en dan misschien om 4 uur nog een stuk fruit. Meestal merk ik pas trek als ik aan het koken ben , dan wacht ik.
Ik kreeg veelste weinig calorieen binnen! Nu ik ontbijt/lunch is dat toch alweer wat meer!
En als je je verbranding niet op gang helpt, verbrand je toch ook niet? Daarvoor is het ontbijt toch?
Eerder snoepte ik veel tussendoor (ik hou van chocolade), maar nu pak ik gewoon fruit, komkommer, snoeptomaatjes etc. Ik voel me ook veel gezonder nu ik zo leef!
Jade- Ratel
Klinkt goed.
Ik heb vanochtend ontbeten met 2 perziken haha. Wilde na de reacties van gisteren direct beginnen, maar had geen zin meer om naar de supermarkt, dus dan moet je toch wat haha!
Ik heb vanochtend ontbeten met 2 perziken haha. Wilde na de reacties van gisteren direct beginnen, maar had geen zin meer om naar de supermarkt, dus dan moet je toch wat haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Klinkt goed.
2 perziken is al beter dan niets toch! Ik vind volkoren crackers wel lekker makkelijk weg eten! Het wordt al een soort gewoonte om te ontbijten!
Jade- Ratel
Is gewone kaas veel slechter dan smeerkaas?
Ik hou eigenlijk niet zo van die kleffe substanties
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Is gewone kaas veel slechter dan smeerkaas?
Kaas is wel vet.. Je kunt ook kiezen voor 30+ kaas?
Jade- Ratel
Ik heb altijd 20+. Wel jonge kaas, want ik mag geen oude.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb altijd 20+. Wel jonge kaas, want ik mag geen oude.
dit is dan toch prima?
Jade- Ratel
Ik ben 1,7kg afgevallen (vanaf 18 juni)
Dacht al waarom zit mijn broek wat ruimer, heb niet het gevoel dat ik afgevallen ben!
Dacht al waarom zit mijn broek wat ruimer, heb niet het gevoel dat ik afgevallen ben!
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ah, mooi!Jade schreef:Rush schreef:Ik heb altijd 20+. Wel jonge kaas, want ik mag geen oude.
dit is dan toch prima?
Rush- Lady Post-a-lot
Rose schreef: Ik ben 1,7kg afgevallen (vanaf 18 juni)
Wat goed! Zo doorgaan dus!
Ik ben sinds het begin 4,1 kg afgevallen, maar ik merk helemaal geen verschil
Vriend zegt van wel, maar volgens mij is dat meer om op te peppen!
Jade- Ratel
Het is stil hier!
Hoe gaat het met jullie dames?
Ik heb even een mindere periode gehad. Veel gelegenheden om te snaaien, dus het afvallen gaat niet echt goed (-0,7 in 1,5 week). Ik ben vanaf vandaag weer serieus begonnen om nog een aantal kilo's kwijt te raken.
Hoe gaat het met jullie dames?
Ik heb even een mindere periode gehad. Veel gelegenheden om te snaaien, dus het afvallen gaat niet echt goed (-0,7 in 1,5 week). Ik ben vanaf vandaag weer serieus begonnen om nog een aantal kilo's kwijt te raken.
Jade- Ratel
Hier gaat het even half/half ben op het moment erg druk en stresserig, ik merk dat mijn lichaam nu om wat meer eten vraagt en helaas kan ik door de drukte ook minder bewegen.
Voor zover mogelijk probeer ik er nog wel op te denken en ik denk er om dat ik terug val in mijn te weinig/ niet drinken gewoonte.
Maar toen ik afgelopen zaterdag op de weegschaal stond was er toch 2 kg vanaf dus daar ben ik wel blij mee.
Over 2 weken dat is alle drukte weer wat voorbij dus dan ga ik echt weer wat strenger lijnen en (veel) meer bewegen
Voor zover mogelijk probeer ik er nog wel op te denken en ik denk er om dat ik terug val in mijn te weinig/ niet drinken gewoonte.
Maar toen ik afgelopen zaterdag op de weegschaal stond was er toch 2 kg vanaf dus daar ben ik wel blij mee.
Over 2 weken dat is alle drukte weer wat voorbij dus dan ga ik echt weer wat strenger lijnen en (veel) meer bewegen
Rose- Kletskop
Weer even een upje! Wat zijn we allemaal enthousiast
Afgelopen zaterdag heb ik een bodyscan gemaakt bij de sportschool, en daar werd ik niet vrolijk van
Het blijkt dat ik te weinig vocht binnen krijg maar ook dat ik te weinig melkproducten neem (daardoor heb ik 'lichte' botten en later met de overgang verhoogde kans op botontkalking) en natuurlijk het overgewicht!
Dus vanaf deze week ga ik er weer vol tegen aan!
Op het moment heb ik het ook weer minder druk dus kan (als het weer het toelaat) 's avonds weer blokjes gaan lopen en vanaf volgende week ga ik in ieder geval voor 6 weken weer 2x per week trainen. Als ik 5 a 10kg kwijt ben wil ik ook gaan hardlopen.
Hoe gaat het bij jullie?!
Afgelopen zaterdag heb ik een bodyscan gemaakt bij de sportschool, en daar werd ik niet vrolijk van
Het blijkt dat ik te weinig vocht binnen krijg maar ook dat ik te weinig melkproducten neem (daardoor heb ik 'lichte' botten en later met de overgang verhoogde kans op botontkalking) en natuurlijk het overgewicht!
Dus vanaf deze week ga ik er weer vol tegen aan!
Op het moment heb ik het ook weer minder druk dus kan (als het weer het toelaat) 's avonds weer blokjes gaan lopen en vanaf volgende week ga ik in ieder geval voor 6 weken weer 2x per week trainen. Als ik 5 a 10kg kwijt ben wil ik ook gaan hardlopen.
Hoe gaat het bij jullie?!
Rose- Kletskop
Ik vond het al jammer dat er amper gepost werd! Ik meld me ook aan.
De knop is om. Ik moet en zal minimaal weer 74kg wegen.
Ik ben 1.74 ongeveer.
Ik weeg rond de 82 83 kg.
Mijn ideale gewicht is 65. En het liefst zou ik dat ook wegen. Maar eerst de tien kg er af en dan ben ik al heel blij.
Ik volg geen dieet. Ik eet drie keer per dag, met gezonde tussendoortjes. Ik stop met zoet drinken, koekjes door de week, toetjes etc.
Ik ga meer fruit eten. Dat eet ik nu echt veel te weinig.
Ik ben van plan regelmatig mee te schrijven, als een soort stok achter de deur.
De knop is om. Ik moet en zal minimaal weer 74kg wegen.
Ik ben 1.74 ongeveer.
Ik weeg rond de 82 83 kg.
Mijn ideale gewicht is 65. En het liefst zou ik dat ook wegen. Maar eerst de tien kg er af en dan ben ik al heel blij.
Ik volg geen dieet. Ik eet drie keer per dag, met gezonde tussendoortjes. Ik stop met zoet drinken, koekjes door de week, toetjes etc.
Ik ga meer fruit eten. Dat eet ik nu echt veel te weinig.
Ik ben van plan regelmatig mee te schrijven, als een soort stok achter de deur.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik meld me ook aan, geen idee hoe zwaar ik nu ben maar er moet weer nodig het een en ander vanaf... streven is dat m'n riem tegen de tijd dat ik naar Disney ga (oktober) minimaal 2 gaatjes strakker kan. Zit wel zo prettig in die attracties, met een iets minder grote behind
Heb koolhydraatarm brood in huis gehaald, daar zweren mijn collega's bij, maar ik ga niet volledig koolhydraatarm eten omdat je dan 2x zo hard weer bijkomt als je niet goed stopt met diëten. Verder ook speltboord gehaald, als dat me beter bevalt neem ik dat, want dat was goedkoper haha
Heb koolhydraatarm brood in huis gehaald, daar zweren mijn collega's bij, maar ik ga niet volledig koolhydraatarm eten omdat je dan 2x zo hard weer bijkomt als je niet goed stopt met diëten. Verder ook speltboord gehaald, als dat me beter bevalt neem ik dat, want dat was goedkoper haha
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: