Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'gezonde' voorkeur..

+52
Annie24
Snoes
Thunder
Happinaz
Bloem86
Viva
Ezzer
Jazzlyn
Makamba
Sanne
Clapperdie
vlinder-19
woezel
koNijntje
_Lana_
Laced
Marin
Roodkapje
Coco
PapillonRose
Paper Crown
Lavendel
Discordia
Novalee
Muppetje
loesje
Aggi
Smaragdje
Sophiee
SarahKey
Linda
Annemie
MissD
Parisienne
Muis
CCC
Fearie
Filoria
Blue flower
Slakje
mystery mom
Darius
M-G
Flower_L
Lejow
Ayla
kwak
Highway
Monnie
Tania
mickey
Printje
56 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 Empty Re: 'gezonde' voorkeur..

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 1:22

@Discordia: Ah dus je hebt wel interesse in de roze-kleertjes-kant van het verhaal? Dan zou je misschien meer vragen kunnen stellen. Maar goed, ik voel dat ik me een beetje op de kast laat jagen door jouw manier van schrijven. Zal ook wel weer met de hormoontjes te maken hebben 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 281626781 Excuus als ik wat pinnig overkom in elk geval.

De reden dat ik kinderen wil is dat ik met enorm veel plezier terugkijk op mijn eigen kinderjaren. Ik zie graag hoe mijn eigen kinderen dat plezier ook hebben. Ik geniet sowieso van het leven. Ook van het volwassen leven dus. En dat gun ik mijn kinderen ook. Het lijkt me prachtig om te zien hoe zij opgroeien en zelf ook weer kinderen krijgen.

Verder hebben mensen ook gewoon iets biologisch ingebouwd waardoor ze kinderen maken he. Als het altijd een weloverwogen besluit zou zijn, zouden er geen miljarden zijn denk ik.

In het grotere plaatje is het misschien niet verstandig om kinderen te krijgen. We belasten de planeet al genoeg, ik ken de doemscenario's. Maar uiteindelijk wint mijn gevoel het dan toch van dat soort gedachten. Ik probeer mijn kinderen wel op te voeden met normen en waarden die ervoor zorgen dat ze zo lief mogelijk zijn voor andere mensen, voor dieren en voor het milieu smile (Jeetje wat klinkt dat klef)

Wil je zelf ook kinderen? Waarom wel / niet?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Coco ma 4 jun 2012 - 1:25

Ik heb geen voorkeur. Ik vind beiden net zo leuk, maar heb er natuurlijk ook van elk soort al één. En mijn zoontje trek ik ook roze aan. Staat hem fantastisch.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Roodkapje ma 4 jun 2012 - 1:32

We hebben geen voorkeur nu, we hebben 2 meiden en een zoon en voor onze zoon lijkt me een broertje wel leuk omdat hij anders met 3 zussen zit ( zwaar leven lijkt me;)). Voor de meiden hoop ik een zusje, omdat ze dat zo graag willen.

Bij de 1e had ik wel een voorkeur, ik wilde graag een meisje, stond er alleen voor, kom zelf uit een meidengezin en had geen idee hoe ik een jongen zou moeten opvoeden... Een jongen leek mij dus ook "eng".

Bij de overige kindjes geen voorkeur. Ik vond het wel heel leuk om te horen na 2 meiden dat we een zoon kregen.. Puur omdat ik ontzettend nieuwsgierig was hoe een zoon van ons eruit zou zien en hoe het met een jongen zou zijn.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 1:43

Het zou me niks meer uitmaken. Echt niet. Ik wilde altijd een dochter, omdat het me zo fijn leek een fijne moeder-dochter band te hebben. Omdat ik altijd dacht dat dat iets speciaals was (ik had dat met mijn eigen moeder niet). Maar nu ik merk dat je met je zoons net zo'n band kan hebben, maakt het me echt niet meer uit wat voor geslacht het volgende kindje zou hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 1:44

Slakje, je vindt babyjongens vies..? Ik begin jou steeds vreemder te vinden...

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 4 jun 2012 - 1:46

*

Laatst aangepast door Marin op ma 4 jun 2012 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Discordia ma 4 jun 2012 - 1:48

Jolicious schreef:Slakje, je vindt babyjongens vies..? Ik begin jou steeds vreemder te vinden...

Ik ben blij dat het meer mensen opvalt. Ik vind haar standaard raar reageren namelijk en dat heeft niets met het Vlaams te maken.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Paper Crown ma 4 jun 2012 - 1:55

Discordia schreef:
Jolicious schreef:Slakje, je vindt babyjongens vies..? Ik begin jou steeds vreemder te vinden...

Ik ben blij dat het meer mensen opvalt. Ik vind haar standaard raar reageren namelijk en dat heeft niets met het Vlaams te maken.

Was mij ookal opgevallen, maar dit vind ik wel erg raar.. Hoe kan je nu een babyjongens vies vinden?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:04

Dat vraag ik me ook af. Wát is er in hemelsnaam vies aan een babyjongen? Zijn piemel? Je bent toch ook niet vies van je vriends piemel?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 4 jun 2012 - 2:10

Jolicious schreef:Dat vraag ik me ook af. Wát is er in hemelsnaam vies aan een babyjongen? Zijn piemel? Je bent toch ook niet vies van je vriends piemel?

Aangezien er een tweede kindje op komst is, denk ik dat ze er wel pap van lust, van die piemel van dr vriend 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 281626781 Maar ja wat kan het anders zijn? Als ze op spuitluiers doelt, dan hebben meisjes die denk ik niet minder vaak. Verder zie ik bizar weinig verschil tussen een baby meisje en een baby jongen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roodkapje ma 4 jun 2012 - 2:12

2CKC2 schreef:
Jolicious schreef:Dat vraag ik me ook af. Wát is er in hemelsnaam vies aan een babyjongen? Zijn piemel? Je bent toch ook niet vies van je vriends piemel?

Aangezien er een tweede kindje op komst is, denk ik dat ze er wel pap van lust, van die piemel van dr vriend 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 281626781 Maar ja wat kan het anders zijn? Als ze op spuitluiers doelt, dan hebben meisjes die denk ik niet minder vaak. Verder zie ik bizar weinig verschil tussen een baby meisje en een baby jongen.

Hahahaha !!! Ik vind een jongen of meisjesbaby ook niet veel verschillen, hooguit dat een jongen je vaker onderplast misschien Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Laced ma 4 jun 2012 - 2:19

2CKC2 schreef:

'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 394967 hahaha! Sorry, maar ik vraag mijzelf werkelijk waar af hoe oud Slakje is. Dit soort opmerkingen maken kindjes, geen moeders.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 2:22

Lieve meiden, Slakje heeft het nu best zwaar. Is het helemaal gepast om met z'n allen gemeen over haar te gaan zitten doen? Misschien was het geen hele tactvolle opmerking, maar dan kun je haar ook vrágen wat ze bedoelt ipv haar publiekelijk te gaan vernederen toch?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:23

Misschien is 'vies' in het Vlaams een ander woord? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 2:24

Leuk dat jij er ook een schepje bovenop doet Zelda. Serieus zeg. Houd je even in tot ze hier zelf uitlegt wat ze bedoelde.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:25

Wat heeft haar situatie te maken met haar uitspraak...?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:26

Filoria schreef:Leuk dat jij er ook een schepje bovenop doet Zelda. Serieus zeg. Houd je even in tot ze hier zelf uitlegt wat ze bedoelde.
Ik had jouw reactie niet eens gezien. En eigenlijk was mijn reactie heel serieus...het kan toch zijn dat 'vies' iets anders betekent dan hier in Nederland?
Die smiley was dan idd wel een beetje flauw. Je hoeft echt niet te doen alsof je me op mijn plek zet.

Gast
Gast

Bericht  Laced ma 4 jun 2012 - 2:29

Filoria: Sorry, maar met dit soort opmerkingen roep je dit over jezelf af. Ik vraag mijzelf gewoon werkelijk waar af in welke context ze dit bedoelt.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 2:30

@Jolicious: je hebt op zich gelijk hoor, maar CKC heeft dat verband wel gelegd:

2CKC2 schreef:Aangezien er een tweede kindje op komst is, denk ik dat ze er wel pap van lust, van die piemel van dr vriend 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 281626781

Ik vind het een respectloze reactie. En ook heel laf om massaal dit topic vol te spammen met negativiteit over Slakje terwijl ze offline is. Doe het dan terwijl ze online is en vraag waarom ze bepaalde opmerkingen plaatst of bepaalde keuzes maakt. Iets met hoor en wederhoor?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown ma 4 jun 2012 - 2:31

Filoria schreef:@Jolicious: je hebt op zich gelijk hoor, maar CKC heeft dat verband wel gelegd:

2CKC2 schreef:Aangezien er een tweede kindje op komst is, denk ik dat ze er wel pap van lust, van die piemel van dr vriend 'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 281626781

Ik vind het een respectloze reactie. En ook heel laf om massaal dit topic vol te spammen met negativiteit over Slakje terwijl ze offline is. Doe het dan terwijl ze online is en vraag waarom ze bepaalde opmerkingen plaatst of bepaalde keuzes maakt. Iets met hoor en wederhoor?

Man wat kan JIJ overdrijven. Echt sjonge jonge.. heel topic vol?! Met negativiteit over Slakje?! Er zijn welgeteld 3 opmerkingen over geplaatst.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:32

Maar geef nou zelf toe, Filoria: het ís toch ook een vreemde uitspraak dat baby jongetjes vies zijn? Vind jij dat een normaal iets om te zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 2:33

CKC: je hebt gelijk, dat is overdreven. Het zijn er een stuk of vijf, zes. Maar wat vind je zelf van jouw reactie over die piemel?
Zelda: ik ben het helemaal met jullie eens dat het een vreemde opmerking is. Maar ik vind het jammer hoe erover gepraat wordt.

Laatst aangepast door Filoria op ma 4 jun 2012 - 2:38; in totaal 2 keer bewerkt
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Darius ma 4 jun 2012 - 2:35

Ik vind het ook een vreemde reactie van Slakje, maar ik snap Filoria: het is niet leuk om dergelijke opmerkingen te maken als iemand offline is. Het zou ook niet leuk zijn als ze straks hier komt en er staan drie pagina's vol met reacties op haar opmerking.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 2:36

freakielief schreef:Ik heb voor een tweede een héél lichte voorkeur voor een meisje, puur omdat de kleertjes zoveel leuker vind.'gezonde' voorkeur.. - Pagina 4 253468018 Maar mochten we nog een jongen krijgen lijkt me dat ook heel leuk, en om de één of andere reden denk ik dat ik sowieso alleen maar jongens ga krijgen.

Dit heb ik eigenlijk ook altijd gedacht.
Verder heb ik nooit een voorkeur gehad, ook niet 'stiekem'.

Nu ik een jongen en een meisje heb, moet ik wel zeggen dat ik dat helemaal geweldig vind ( uiteraard Wink ), zo leuk om die kleine verschilletjes al te zien.
Het is zo gewoon heel goed in balans Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:38

Filoria schreef:CKC: je hebt gelijk, dat is overdreven. Maar wat vind je zelf van je reactie over die piemel?
Zelda: ik ben het helemaal met jullie eens dat het een vreemde opmerking is. Maar ik vind het jammer hoe erover gepraat wordt.

Eh? Zij maakt een rare opmerking? Iedereen die die opmerking had gemaakt had een reactie kunnen verwachten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: