wat op de grond in de achtertuin als terras?
+2
PapillonRose
Wennes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat op de grond in de achtertuin als terras?
Wij hebben een vrij kleine achtertuin en vorig jaar opnieuw opgehoogd.
We hebben met composietplanken (soort nep hout) een terras gemaakt. Het is helaas niks, want het is verkleurd, de clips om de planken op de plaats te houden zijn bijna allemaal gebroken, maar het word ook zo ontzettend heet! Mijn zoontje kroop erop en hij had op zn bovenbeen gewoon een lichte verbrandingsplek! Deze vloer gaat er dus uit.
Ik ben nu op zoek naar iets waarmee we wel een terrasidee kunnen creëren, maar ook wat gezelligheid uitstraalt. Iemand een leuk idee?
We hebben met composietplanken (soort nep hout) een terras gemaakt. Het is helaas niks, want het is verkleurd, de clips om de planken op de plaats te houden zijn bijna allemaal gebroken, maar het word ook zo ontzettend heet! Mijn zoontje kroop erop en hij had op zn bovenbeen gewoon een lichte verbrandingsplek! Deze vloer gaat er dus uit.
Ik ben nu op zoek naar iets waarmee we wel een terrasidee kunnen creëren, maar ook wat gezelligheid uitstraalt. Iemand een leuk idee?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wat op de grond in de achtertuin als terras?
Zijn van die vierkante houten tuintegels niks? Makkelijk neer te leggen en het ziet er gezellig uit vind ik. Bij mijn nieuwe huis liggen ze in de tuin, helaas behoorlijk verrot na tig jaar gelegen te hebben, maar ik ga ze denk ik bij het aanpakken van de tuin zeker vervangen door nieuwe.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bij de Ikea hebben ze van die houten vlondertegels die je aan elkaar kunt klikken, lijkt mij heel handig!
Wat slecht trouwens van je composietplanken, volgens mij zijn die nog behoorlijk duur ook.
Wat slecht trouwens van je composietplanken, volgens mij zijn die nog behoorlijk duur ook.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coccinelle schreef:Bij de Ikea hebben ze van die houten vlondertegels die je aan elkaar kunt klikken, lijkt mij heel handig!
Klopt, ze waren behoorlijk aan de prijs.
Worden die houten planken ook zo snel warm?
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wij hebben achter huis ook een terras met houten terrastegels van 50x50. (je kunt ze ook in 100x100 kopen trouwens) Ik vind het erg leuk staan en als je ze om de paar jaar goed in de beits zet, blijven ze mooi. Wij hebben de tegels op de plek waar het langste zon blijft, maar ik vind niet dat het heet aanvoelt als je op blote voeten loopt, dus je zoontje zou daar gewoon op kunnen spelen.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Het nadeel van hout vind ik, dat het glad kan worden als het nat is.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wij hebben 1/3 composiet en 2/3 kunstgras. Voor velen vast een combi dat je denkt why?
Het composiet wordt inderdaad heeeeeeet. Dat was vorig jaar erg lastig met een kruipend kind dus hadden wij overal lakens neer gelegd. Nu loopt hij dus is het geen probleem meer.
Ik vind het composiet ook een tegenvaller hoor, duur en het wordt loeiheet én het verkleurd. Maarja het ligt er nu en dat laten we nog even zo.
Het kunstgras is gekomen in de plaats van echt gras. Dat zag er steeds niet uit, dus hebben we geïnvesteerd in een goed stuk gras.
Als de jongste groter is willen we daar van die grote leistenen tegels, zo groot mogelijk.
Het composiet wordt inderdaad heeeeeeet. Dat was vorig jaar erg lastig met een kruipend kind dus hadden wij overal lakens neer gelegd. Nu loopt hij dus is het geen probleem meer.
Ik vind het composiet ook een tegenvaller hoor, duur en het wordt loeiheet én het verkleurd. Maarja het ligt er nu en dat laten we nog even zo.
Het kunstgras is gekomen in de plaats van echt gras. Dat zag er steeds niet uit, dus hebben we geïnvesteerd in een goed stuk gras.
Als de jongste groter is willen we daar van die grote leistenen tegels, zo groot mogelijk.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Onze achtertuin deel 784892 (recht van stuk grond)
» Achtertuin is af!
» Show je achtertuin
» Achtertuin-vragenlijstje
» Show je achtertuin!
» Achtertuin is af!
» Show je achtertuin
» Achtertuin-vragenlijstje
» Show je achtertuin!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: