Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)
+28
_Lacey_
Rose
Minx
Lenthe
Muus
Paper Crown
Snoopy
Discordia
TukTuk
Puggle
Eris
Siem
Marin
Arwyn
Lavendel
Atelier Madame
VeryCherry
Poubelle
Ibbeltje
loura
luenca
Snoes
Melis_je
Blond
Aziraphale
Bay
Roxi3
Gympie
32 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)
Maura: Ooowww ik ben benieuwd hoe het jou gaat staan!!! Wel foto he vanaaf xx
Gast- Gast
Ik ben benieuwd Maura!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Van die foto weet ik nog niet hoor.
Maar vanavond zijn we pas laat terug. We zijn ook pas om 20.30u welkom. Ik vind het toch knap van de kapster. En een voltijd baan in een gewone kapsalon en dit als 'hobby' er 's avonds nog bijdoen. Diep respect.
Maar vanavond zijn we pas laat terug. We zijn ook pas om 20.30u welkom. Ik vind het toch knap van de kapster. En een voltijd baan in een gewone kapsalon en dit als 'hobby' er 's avonds nog bijdoen. Diep respect.
Gast- Gast
Oh half 9 pas.. niet laten afraffelen hoor! Van zwart haar naar iets lichter kost behoorlijk wat tijd als je niet oranje wilt eindigen.. Jezelf niet laten wegsturen met haar waar je niet tevreden mee bent..
Ik ben heel erg benieuwd!
Ik ben heel erg benieuwd!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Maura schreef:Van die foto weet ik nog niet hoor.
Dan neem je desnoods maar een foto van de achterkant!
Gast- Gast
Carrie schreef:Maura schreef:Van die foto weet ik nog niet hoor.
Dan neem je desnoods maar een foto van de achterkant!
Owja, dat is nog een idee.
Gast- Gast
Of je plakt een blokje voor je gezicht als je het echt zo erg vindt Het gaat nu even lekker om je haar! Ben ook heel erg benieuwd. Maar laat je inderdaad niet te snel afschepen. Ik heb afgelopen week highlights genomen en ik heb vrij donker haar van mezelf, maar na 20 minuten intrekken is er echt een klein beetje kleur mindering geweest. Was precies zoals ik wilde, beetje goud, maar zorg er dus voor dat ze niet te kort de verf laat zitten omdat het al laat is.
Succes!
Succes!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oei, laat nog, vooral voor ontkleuren! Dat zal inderdaad een latertje worden, haha.
Zag vandaag trouwens iemand fietsen die heel erg op jou leek qua gezicht, ook zo'n mooie bos krullen. Zij had het lichtbruin volgens mij, stond heel mooi! Ik denk echt dat blond/bruin je heel goed zal staan
Zag vandaag trouwens iemand fietsen die heel erg op jou leek qua gezicht, ook zo'n mooie bos krullen. Zij had het lichtbruin volgens mij, stond heel mooi! Ik denk echt dat blond/bruin je heel goed zal staan
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arm kind, dat ze op mij leek.
Ik laat me zeker niet afschepen. Ik heb een tokkiewaardige uitgroei en ze mag er cm'ers afhalen, als het anders niet lukt. En als het dan nog niet lukt, dan heb ik liever dat ze het even bijkleurt, dan dat ze klakkeloos te werk gaat. Want daar heb ik de pest in. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, dus moet er wel op en top uitzien, natuurlijk.
Ik laat me zeker niet afschepen. Ik heb een tokkiewaardige uitgroei en ze mag er cm'ers afhalen, als het anders niet lukt. En als het dan nog niet lukt, dan heb ik liever dat ze het even bijkleurt, dan dat ze klakkeloos te werk gaat. Want daar heb ik de pest in. Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, dus moet er wel op en top uitzien, natuurlijk.
Gast- Gast
Maura schreef:Arm kind, dat ze op mij leek.
Neeeee dat niet zeggen! haha gewoon zeggen dat het lichtbruin moet worden en niets anders!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ik ben ook erg benieuwd!!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben echt ongelofelijk pissed!
Ze kon het middenblond niet in één keer krijgen. Dus met mijn toestemming een tussenweg gekozen. Een iets donkere kleur. Maar wat heeft ze gedaan? Gewoon een blonde kleur over mijn zwarte haar heengeflikkerd en nu heb ik dus blonde uitgroei met zwarte onderkant. GVD, ik ben toch een partij uit mijn slof geschoten. Want dit kan ik zelf dan ook wel weer. Ik had ook een blonde kleur op kunnen halen van vijf euro en er zelf overheen kunnen flikkeren.
Mijn haar heeft ze dan wel mooi kort geknipt. Maar ik ben een complete clown. Morgen eerst een echte kapper uitzoeken. Want oef... Het is dat ze bevriend is met mijn stiefmoeder, maar anders had ze haar 30 euro op haar buik kunnen schrijven.
Ze kon het middenblond niet in één keer krijgen. Dus met mijn toestemming een tussenweg gekozen. Een iets donkere kleur. Maar wat heeft ze gedaan? Gewoon een blonde kleur over mijn zwarte haar heengeflikkerd en nu heb ik dus blonde uitgroei met zwarte onderkant. GVD, ik ben toch een partij uit mijn slof geschoten. Want dit kan ik zelf dan ook wel weer. Ik had ook een blonde kleur op kunnen halen van vijf euro en er zelf overheen kunnen flikkeren.
Mijn haar heeft ze dan wel mooi kort geknipt. Maar ik ben een complete clown. Morgen eerst een echte kapper uitzoeken. Want oef... Het is dat ze bevriend is met mijn stiefmoeder, maar anders had ze haar 30 euro op haar buik kunnen schrijven.
Gast- Gast
Jeetje wat vervelend zeg, ik zou overigens niet betaald hebben als je nu alsnog naar een andere kapper moet..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Serieus? Wat erg! Ik had haar echt no way betaald!
Blond- Lady Post-a-lot
Ik kon het niet maken om niet te betalen. Mijn stiefmoeder heeft een vriendschappelijke band met haar.
Gast- Gast
Vriendschappelijke band of niet, denk ook niet dat je stiefmoeder vind dat je had moeten betalen. Kan het overigens niet heel duidelijk zien op de foto..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Dan nog had ik haar niet betaald. Mijn haar is heilig en ls ze het zouden verpesten zou ik niet betalen. Ik zou haar bellen en vragen voor een nieuwe afspraak waarbij ze haar beloftes wel nakomt.
Blond- Lady Post-a-lot
Billy schreef:Vriendschappelijke band of niet, denk ook niet dat je stiefmoeder vind dat je had moeten betalen. Kan het overigens niet heel duidelijk zien op de foto..
Zal zo even een andere camera pakken om het goed op de foto te zetten. Maar ik kan wel janken. Mijn stiefmoeder vond wel dat ik moest betalen. Want zij is in principe goedheid zelve.
Gast- Gast
Wat balen dat het zo is tegengevallen. Ik zou haar morgen bellen en dan kijken wat jullie nog kunnen doen.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
We hebben al een hele discussie gehad. Zij zegt dat ze mijn stiefmoeder heeft gezegd dat ze het niet kon. Mij heeft ze dit echter niet gezegd. Toen we de kleur dan ook uitkozen, was het mijn insteek dat mijn hele haar werd gedaan. Dus ontkleurt en gekleurd. Zij zegt dit niet te kunnen. Ik heb tien keer, zo niet meer, aangegeven dat ik ABSOLUUT GEEN 2 kleuren in mijn haar wil hebben. En al helemaal GEEN ZWART EN BLOND! Ze kon er alleen niets aan veranderen. Dit was wat ze kon en meer kon ze niet.
Ik heb eigenlijk helemaal geen geld voor de kapper. Ik heb deze er uitgeknepen. Ik zocht juist een thuiskapper, omdat deze goedkoper is. En verdomme, ze verdienen geld als water met dit soort klusjes en dan dit afleveren? Ik kan morgen niet bellen, want ze kan er niets aan doen. Want ze kan het niet.
Ik heb nu twee opties. Morgen verf halen voor 5 euro, zwart, en dat erover heen flikkeren. Of morgen naar de kapper en een heel week geen geld meer hebben. Of als clown blijven lopen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen geld voor de kapper. Ik heb deze er uitgeknepen. Ik zocht juist een thuiskapper, omdat deze goedkoper is. En verdomme, ze verdienen geld als water met dit soort klusjes en dan dit afleveren? Ik kan morgen niet bellen, want ze kan er niets aan doen. Want ze kan het niet.
Ik heb nu twee opties. Morgen verf halen voor 5 euro, zwart, en dat erover heen flikkeren. Of morgen naar de kapper en een heel week geen geld meer hebben. Of als clown blijven lopen.
Gast- Gast
Wat super balen zeg dat het zo is gegaan! Lastig wat je moet doen. gewone kappers vragen echt wel een hoop meer dus als dat moeilijk voor je is zou ik er denk ik weer zwart op doen. Ik zou het in ieder geval niet zo laten. Wel echt erg voor je hoor jeetje!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat balen dat het zo is gelopen! Ik zou haar morgen bellen en in ieder geval een deel van je geld terug vragen. Ook uitleggen dat je gewoon die 30 euro al amper kon missen en dat die nu gewoon weggegooid is.
Ik zou er zelf voor kiezen om dan weer zwart te doen, en dan sparen voor over een tijdje om het dan toch in een andere kleur te krijgen via een goede kapper.
Ik zou er zelf voor kiezen om dan weer zwart te doen, en dan sparen voor over een tijdje om het dan toch in een andere kleur te krijgen via een goede kapper.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!
» Haar ontkleuren
» haar kleuren kapper
» Zelf haar verven...
» Haar laten groeien / kapper
» Haar ontkleuren
» haar kleuren kapper
» Zelf haar verven...
» Haar laten groeien / kapper
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: