Zelf haar verven...
+7
loura
Rose
Zwerver
Pancake
TukTuk
Rush
LDJ
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelf haar verven...
Ik heb ontdekt dat ik grijze haren krijg en ik vind het echt ontzettend erg!!
Nu zit ik eraan te denken om mijn haren te gaan verven.
Maar welke haarverf kan ik dan het beste gebruiken?
Ik kan ook wel naar de kapper gaan, maar daar is het zo enorm duur dat ik het liever zelf wil doen.
Heeft iemand tips hierover?
Nu zit ik eraan te denken om mijn haren te gaan verven.
Maar welke haarverf kan ik dan het beste gebruiken?
Ik kan ook wel naar de kapper gaan, maar daar is het zo enorm duur dat ik het liever zelf wil doen.
Heeft iemand tips hierover?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Re: Zelf haar verven...
Ik heb al jaren grijze haren en die trek ik eruit. Ik ben nu juist gestopt met verven.
Maar ik verfde het altijd zelf, gewoon met een pakje uit de winkel. Heel simpel. :-)
Maar ik verfde het altijd zelf, gewoon met een pakje uit de winkel. Heel simpel. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Omdat je zwanger bent zou ik sowieso niet zelf gaan verven als je nog nooit je haar geverfd hebt, volgens mij kan het dat door de hormomen de verf anders pakt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik al mijn grijze haren eruit zou moeten trekken dan ben ik zo'n beetje kaal denk ik.
Ik heb mijn haar de laatste paar keer geverfd met "precision foam colour" can John Frieda. Werkt super makkelijk. 2 flesjes vloeistof met elkaar mengen en de mouse in je haar brengen.
Ik heb mijn haar de laatste paar keer geverfd met "precision foam colour" can John Frieda. Werkt super makkelijk. 2 flesjes vloeistof met elkaar mengen en de mouse in je haar brengen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Kun je dit als een soort shampoo in je haren doen?Pancake schreef:Als ik al mijn grijze haren eruit zou moeten trekken dan ben ik zo'n beetje kaal denk ik.
Of moet je dat echt met een kwast doen'?
LDJ- Kletskop
Is dat zo ja? Hier had ik helemaal niet bij nagedacht. Dank je .AngelNyn schreef:Omdat je zwanger bent zou ik sowieso niet zelf gaan verven als je nog nooit je haar geverfd hebt, volgens mij kan het dat door de hormomen de verf anders pakt.
LDJ- Kletskop
LDJ schreef:Is dat zo ja? Hier had ik helemaal niet bij nagedacht. Dank je .AngelNyn schreef:Omdat je zwanger bent zou ik sowieso niet zelf gaan verven als je nog nooit je haar geverfd hebt, volgens mij kan het dat door de hormomen de verf anders pakt.
Haha ja dat is zo. Ook permanenten is niet aan te raden. Heeft mijn moeder gedaan toen ze zwanger was van m'n zus, was geen succes!
Gast- Gast
Hahaha, dat idee heb ik ook altijd. Maar met een pincet gaat het nog altijd goed.Pancake schreef:Als ik al mijn grijze haren eruit zou moeten trekken dan ben ik zo'n beetje kaal denk ik.
Ik heb dan vast minder grijze haren dan jij!
Rush- Lady Post-a-lot
Inderdaad, niet verven als je zwanger bent haha.
Verder kun je het prima thuis doen hoor!
Verder kun je het prima thuis doen hoor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Dan moet ik dus nog t/m november zo rond blijven lopen .
LDJ- Kletskop
Haha hoezo? Je kan het best verven als je zwanger bent alleen is het mogelijk dat de kleur anders uitvalt. Als je er zoveel moeite mee hebt, dan probeer je het toch gewoon.LDJ schreef:Dan moet ik dus nog t/m november zo rond blijven lopen .
Rush- Lady Post-a-lot
En iets van een kleur spoeling dan?
(of mag dat ook niet als je zwanger bent )
(of mag dat ook niet als je zwanger bent )
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ze zeggen dat het slecht is voor de baby om je haar te verven in de eerste 3 maanden van de zwangerschap... Maar het is nooit echt bewezen. Tegenwoordig zijn de verven lang niet meer zo slecht als vroeger en je kan ook altijd nog een verf gaan gebruiken op natuurbasis.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Ze zeggen dat het slecht is voor de baby om je haar te verven in de eerste 3 maanden van de zwangerschap... Maar het is nooit echt bewezen. Tegenwoordig zijn de verven lang niet meer zo slecht als vroeger en je kan ook altijd nog een verf gaan gebruiken op natuurbasis.
Het gaat er volgens mij meer om dat de kleur heel anders kan uitpakken, of gewoon slecht kan pakken op je haar, door de hormomen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:loura schreef:Ze zeggen dat het slecht is voor de baby om je haar te verven in de eerste 3 maanden van de zwangerschap... Maar het is nooit echt bewezen. Tegenwoordig zijn de verven lang niet meer zo slecht als vroeger en je kan ook altijd nog een verf gaan gebruiken op natuurbasis.
Het gaat er volgens mij meer om dat de kleur heel anders kan uitpakken, of gewoon slecht kan pakken op je haar, door de hormomen.
Dat is op zich wel een mogelijkheid omdat je hormoonhuishouding anders is. Maar het gaat er meer om lijkt mij dat de stoffen schadelijk zijn voor de baby... Ik heb het iig nog nooit meegemaakt dat de kleur heeel anders uitpakt bij iemand. Misschien iets minder goed gepakt maar ja als dat alles is? Ik zou niet 9 maanden zonder haar verven kunnen hoor
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik heb mijn haar nog nooit zelf geverfd. Ben bang dat het toch niet zo mooi wordt als bij de kapper. Toen ik zwanger was heb ik mijn haar wel gewoon laten verven bij de kapper. Zij zeiden me dat het iets anders kon uitvallen, maar geen gevolgen had voor de baby.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Het is helemaal niet schadelijk voor de baby om je haar te verven, ik zou het wel bij een kapper en anders bij een thuiskapper (toch weer wat goedkoper) laten doen omdat het wat anders kan uitvallen qua kleur
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
AngelNyn schreef:Omdat je zwanger bent zou ik sowieso niet zelf gaan verven als je nog nooit je haar geverfd hebt, volgens mij kan het dat door de hormomen de verf anders pakt.
Hmm... ik heb nog een paar keer mijn haren geverfd... niks ergs gebeurd Ik haal altijd een willekeurig pakje in de winkel, kijk gewoon welke kleur ik mooi vind op dat moment.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Als je bij je natuurlijke haarkleur wilt blijven zou ik het niet verven, maar er een kleurspoeling in doen. Dat dekt ook de grijze haren en is een stuk milder voor je haar.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!
» Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Haar verven kan dit?
» Haar verven
» Zelf mijn haar weer van blond naar bruin verven?
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Haar verven kan dit?
» Haar verven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: