Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar ontkleuren

+5
Fortissimo
loura
Poubelle
VeryCherry
SDL
9 plaatsers

Ga naar beneden

Haar ontkleuren Empty Haar ontkleuren

Bericht  SDL wo 23 jan 2013 - 7:18

Ik wil mijn haar (laten) ontkleuren. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is nu lichtbruin en ik heb het een maandje geleden kort-kort laten knippen maar ik vind het zo saaaaaiiii. Dus nu wil ik het lichter maar ik weet hoe slecht het is en dat weerhoud me dan weer.

Graag jullie ervaringen?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar ontkleuren Empty Re: Haar ontkleuren

Bericht  VeryCherry wo 23 jan 2013 - 7:36

Ik ontkleurde mijn haar altijd zelf, nu is het niet meer nodig. Maar mijn haar is er echt niet slechter door geworden smile
Gewoon blondeerpoeder met 3% peroxide kopen en als het er in zit om in te laten werken masseren met shampoo en na 3 kwartier alles uitspoelen en een haarmasker gebruiken.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle wo 23 jan 2013 - 8:10

Ik heb het laten ontkleuren, van koperrood naar witblond, en mijn haar was net zuurkool.
Edit: Ik heb wel 6 uur gezeten met 3% waterstofperoxide.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  VeryCherry wo 23 jan 2013 - 8:15

Whahaha dat had ik de eerste keer ook hoor, maar daarna deed ik er weer rood overheen, dus de kleur maakte me niks uit.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle wo 23 jan 2013 - 8:17

Ik heb het maar witblond gehouden, iets anders eroverheen zou me kaal hebben gemaakt denk ik haha!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  VeryCherry wo 23 jan 2013 - 8:19

Ik heb mijn haar een tijdje wit met zwart gehad en het witte waste ik met zilvershampoo, werkte als een tierelier smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  loura wo 23 jan 2013 - 8:22

Ach als het al kort is kan je het wel laten ontkleuren hoor? Ik heb het meerdere malen gedaan. Ik doe nu om de 6 weken mijn eigen uitgroei blonderen en daarna violet spoeling erover heen. Het is eventjes een opdonder voor je haar de eerste keer en het zal wat stugger worden maar haar kan veel hebben.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 21:43

loura schreef:Ach als het al kort is kan je het wel laten ontkleuren hoor? Ik heb het meerdere malen gedaan. Ik doe nu om de 6 weken mijn eigen uitgroei blonderen en daarna violet spoeling erover heen. Het is eventjes een opdonder voor je haar de eerste keer en het zal wat stugger worden maar haar kan veel hebben.

Haar kan veel hebben? Mijn haar zeker niet. Elke keer wanneer ik coupe soleil neem is mijn haar erna helemaal gespleten, ook al laat ik het op tijd bijpunten.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 23 jan 2013 - 21:46

Carrie schreef:
loura schreef:Ach als het al kort is kan je het wel laten ontkleuren hoor? Ik heb het meerdere malen gedaan. Ik doe nu om de 6 weken mijn eigen uitgroei blonderen en daarna violet spoeling erover heen. Het is eventjes een opdonder voor je haar de eerste keer en het zal wat stugger worden maar haar kan veel hebben.

Haar kan veel hebben? Mijn haar zeker niet. Elke keer wanneer ik coupe soleil neem is mijn haar erna helemaal gespleten, ook al laat ik het op tijd bijpunten.

Ja, jouw haar is vrij poreus maar ik bijv kan er veel meer mee.
Ik ga straks heerlijk naar de kapper!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 22:04

Mijn haar kan ook onwijs veel hebben. Mijn haar heeft afgelopen zomer een flinke klap gekregen, maar ik had geen last van gespleten punten. Droog was het wel, maar na een paar keer een masker te hebben gebruikt was dat ook al weer een heel eind op geknapt. Ik denk dat je het gewoon moet proberen. Het knapt vanzelf wel weer op :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 22:09

Paper Crown schreef:
Carrie schreef:

Ja Neutral Dus het gaat niet voor iedereen op, dat haar veel kan hebben, dat wilde ik toch even zeggen! En ik ga van de zomer gewoon wéér coupe soleil nemen, zo eigenwijs ben ik dan ook wel weer. Maar dan alleen op de bovenkant van mijn haar een paar plukjes.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 23 jan 2013 - 22:14

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:
Carrie schreef:

Ja Neutral Dus het gaat niet voor iedereen op, dat haar veel kan hebben, dat wilde ik toch even zeggen! En ik ga van de zomer gewoon wéér coupe soleil nemen, zo eigenwijs ben ik dan ook wel weer. Maar dan alleen op de bovenkant van mijn haar een paar plukjes.

Jammer he! Terwijl je je haar supergoed verzorgd!
Mijn haar is wel eigenwijs! Soms denk ik: wauw zit goed vlak voor ik ga slapen en dan als 't goed moet zitten zit 't niet!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Oasis wo 23 jan 2013 - 22:21

Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een lichtere kleur (heb nu zwart geverfd), maar als ik het vroeger bleekte thuis werd het eerder wazig oranje-blond in plaats van een egale kleur..
Deed ik iets verkeerd?

Ik heb overigens dik en veel haar, dus het kan wel wat hebben smile.
Gewoon goed verzorgen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cow wo 23 jan 2013 - 22:36

Ik van de zomer en nu (is iets witter/grijzer als op de foto) en mijn haar is prima! Na het blonderen een masker goed in laten werken, 2 dagen niet wassen en vanaf dan gewoon wassen met zilvershampoo en een creme.

Haar ontkleuren 600086_264175997016360_258816626_n

Haar ontkleuren 63143_531995746829007_1911277427_n
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 22:51

Paper Crown schreef:

Jammer he! Terwijl je je haar supergoed verzorgd!
Mijn haar is wel eigenwijs! Soms denk ik: wauw zit goed vlak voor ik ga slapen en dan als 't goed moet zitten zit 't niet!!

Ja heel jammer, ik verzorg het inderdaad supergoed. Doe nu elke week een hot oil treatment met pure cocosolie, kijken of dat wat helpt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 22:58

Ik durf mijn haar niet te (laten) ontkleuren.
De kapster raad het mij ook af, dus ik loop nu met onwijze uitgroei rond omdat ik van mijn zwartgeverfde lokken af wil Haar ontkleuren 394967
De volgende keer dat ik naar de kapper ga knipt ze nog een flink stuk van de punten af en gaat dan lichte plukje in mijn haar maken zodat het hopelijk allemaal niet meer zo opvalt!

Ik zou trouwens wel heel erg graag een permanent laten zetten, maar dat schijnt ook niet goed te zijn he?

Gast
Gast

Bericht  Benthe wo 23 jan 2013 - 23:35

Jackie: Wat voor kleur is je uitgroei? Ik heb mijn zwarte haar ook laten uitgroeien, maar ik verfde de uitgroei steeds een tintje lichter, waardoor ik niet met een mega blonde uitgroei liep. Op deze manier werd mijn haar steeds een tintje lichter bruin en heb ik nu eindelijk blond haar Haar ontkleuren 281626781
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 23:38

Benthe schreef:Jackie: Wat voor kleur is je uitgroei? Ik heb mijn zwarte haar ook laten uitgroeien, maar ik verfde de uitgroei steeds een tintje lichter, waardoor ik niet met een mega blonde uitgroei liep. Op deze manier werd mijn haar steeds een tintje lichter bruin en heb ik nu eindelijk blond haar Haar ontkleuren 281626781
Donkerbruin, dus het is geen heel groot contrast gelukkig :P
Gek genoeg heb ik opeens een rode glans over mijn haar, dat had ik nooit :O

Gast
Gast

Bericht  Cow do 24 jan 2013 - 0:32

Zwart zit bomvol rode pigmenten en rode pigmenten zijn hardnekkig....Kan nog wel vervagen en als je er echt vanaf wil dan kun je het wassen met zilvershampoo dat haalt de warmte uit je haar.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 0:47

Cow schreef:Zwart zit bomvol rode pigmenten en rode pigmenten zijn hardnekkig....Kan nog wel vervagen en als je er echt vanaf wil dan kun je het wassen met zilvershampoo dat haalt de warmte uit je haar.
Oh vandaar! Dat ga ik eens proberen dan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 20:50

SDL schreef:Ik wil mijn haar (laten) ontkleuren. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is nu lichtbruin en ik heb het een maandje geleden kort-kort laten knippen maar ik vind het zo saaaaaiiii. Dus nu wil ik het lichter maar ik weet hoe slecht het is en dat weerhoud me dan weer.

Graag jullie ervaringen?
Heel kort en lichtbruin haar kun je best een keer blonderen hoor. Als het nou lang en zwart was zou ik het afraden. smile Zou het wel bij de kapper laten doen om een gele of oranje gloed te voorkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: