Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

+14
Possom
ThinkPink
sanne-84
Gigi_
Angela_1986
Roxi3
Blond
Gizmo
Raindrop
JustMeDaan
VeryCherry
duckie
Rush
aniet
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  aniet do 29 sep 2011 - 2:08

Ik zelf verf het de meeste tijd zelf,puur omdat het goedkoop is.
Ik denk ook niet dat verf van de kapper langer zit dan van de drogist.
En heel af en toe als ik een reden heb,zoals bruiloften en partijen dan laat ik het wel bij de kapper doen.
En jullie?
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 2:26

Ik heb m'n haren al jaren niet meer geverfd, maar in de tijd dat ik dat nog wel deed liet ik het bij de kapper doen. Ik had vaak meerdere kleuren en dat lukte bij de kapper toch beter dan als ik het zelf deed.
Wat betreft hoe lang het bleef zitten, merkte ik weinig verschil met kapper of verf van de drogist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Rush do 29 sep 2011 - 2:29

Ik doe het altijd zelf, of nouja m`n moeder meestal!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  duckie do 29 sep 2011 - 2:30

heb het wel eens zelf gedaan met pakjes uit de winkel,ging best goed
maar meestal doet mn zusje het, die is kapster
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  VeryCherry do 29 sep 2011 - 2:31

Zelluf doen, ik doe alles zelf met mijn haar Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  JustMeDaan do 29 sep 2011 - 2:39

Zelf, nou ja ik dat van mij moeder, en mijn moeder dat van mij Wink
Hebben beide lang haar.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Raindrop do 29 sep 2011 - 6:04

Ik doe het ook zelf.
Ik heb het een paar keer door de kapper laten doen en voor zover ik weet, is de kwaliteit van de verf niet beter ofzo.

Ik gebruik nu trouwens wel standaard de haarverf van Syoss, daar ben ik echt het meest tevreden over.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 6:18

Ik laat het altijd door de kapper doen.
Als ik het zelf doe zit de hele badkamer onder en dan vind ik de kleur meestal niet mooi, ik laat er vaak ook nog high of lowlights inzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gizmo do 29 sep 2011 - 6:23

Ik laat het mn vriend doen Very Happy Meestal een roodachtige kleur, geen highlights of wat dan ook.
Mn bril moet ook af tijdens het verven, en hij kan het natuurlijk sowieso beter zien achterop enzo. Hij vindt het niet erg om te doen. Doe het ook niet vaak, 2 á 3 keer per jaar denk ik.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 7:36

Of zelf, of samen met manlief of als we geen zin hebben dan mn thuiskapster die me helpt :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Blond za 1 okt 2011 - 2:07

Zelf, tenzij ik naar een extreme andere kleur ga.
Een aantal weken geleden ben ik van donkerbruin naar hoogblond gegaan. Daar heb ik wel drie uur voor bij de kapper gezeten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Roxi3 za 1 okt 2011 - 2:21

Rush schreef:Ik doe het altijd zelf, of nouja m`n moeder meestal!

+1, ik wil ook niets bijzonders. Altijd dezelfde kleur!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 4:07

Toen ik mijn haar nog verfde liet ik dat mijn moeder doen. Ik vind het echt veel te duur om dat bij de kapper te laten doen terwijl mijn moeder het ook goed kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Angela_1986 zo 2 okt 2011 - 4:14

Ik laat het door een kapster doen maar zij is 'n vriendin van mij dus ik hoef alleen de verf te betalen smile Zelf zou ik het denk ik toch niet durven, ben altijd zó bang dat mijn haar verknalt wordt... Niemand anders dan die vriendin knipt ook mijn haar.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gigi_ zo 2 okt 2011 - 4:28

_Chance schreef:Zelf, tenzij ik naar een extreme andere kleur ga.
Een aantal weken geleden ben ik van donkerbruin naar hoogblond gegaan. Daar heb ik wel drie uur voor bij de kapper gezeten.

Ik ben erg benieuwd hoe dit geworden is!
Heb je misschien voor en na foto's?
Is je haar nog 'gezond' ?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  sanne-84 zo 2 okt 2011 - 4:37

ik doe het ook altijd zelf (toen ik nog thuis woonde deed ons mam het, nu doe nik het zelf)
heb eigenlijk ook altijd de verf van de action.
laat het wel eens bij de kapper doen, (lees een vriendin die kapster is, dus is wel wat goedkoper) maar dan doe ik dat als ik meerdere kleuren wil.
en qua kwaliteit maakt het niet echt uit (beide vervaagt bij mij snel)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  ThinkPink zo 2 okt 2011 - 5:20

Altijd bij de kapper. Kleur nooit mijn hele haar, vaak alleen highlights.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Possom zo 2 okt 2011 - 9:13

Mijn vriend doet het bij mij Very Happy Luxe gevoel van de kapper, geen extra kosten, ideaal!
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 9:34

Ik doe het zelf met de de Foam color van John Frieda, ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  pitbullgup zo 2 okt 2011 - 23:38

Ik ben zelf kaspter werk alleen in een kappersgroothandel ipv salon. Maar kleur het sinds ik daar werk altijd zelf (wel proffesionele verf) en eerst deden we elkaar altijd in de salon.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 23:45

Ik doe het zelf, heb er geen 30 euro voor over om het bij een kapper te laten doen. Ik merk eigenlijk geen verschil, vervaagt net zo snel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Rush zo 2 okt 2011 - 23:48

Yasmin schreef:Ik doe het zelf, heb er geen 30 euro voor over om het bij een kapper te laten doen. Ik merk eigenlijk geen verschil, vervaagt net zo snel
Nou als ik het bij de kapper kon doen voor €30, dan deed ik dat wel vaker. Ik ben wel €80 of €90 kwijt!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:55

Vroeger deed ik het zelf maar tegenwoordig altijd bij de kapper!
Ben met knippen en verven (en weer in model) 50 euro kwijt.
En ongeveer om de 3 maanden ga ik.

Wat ik ook ideaal van mijn kapster vind is dat ik tussen door mijn pony gratis mag laten knippen en ze dan vaak ook mijn haar even stijlt of juist krullen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 2:54

Echt waar Rush, zoveel? Ga je naar een speciale kapper of doe je meerdere kleuren dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 2:58

Yasmin schreef:Echt waar Rush, zoveel? Ga je naar een speciale kapper of doe je meerdere kleuren dan?
Geen speciale kapper, maar dat was toen wassen, knippen, verven en highlights. Dat laatste kost €20

Gewoon verven kost €41, maar er komt nog lang haar toeslag bij op van €20 ofzo. En daarvoor wassen en knippen van €25. Nou, portemonnee leeg dus.

Ik weet niet of ze tegenwoordig die lang haar toeslag nog hebben, maar het is om misselijk van te voren. Nu is er ook wel een iets goedkopere kapper, maar dat scheelt maar weinig.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar verven,bij de kapper of zelf doen?! Empty Re: Haar verven,bij de kapper of zelf doen?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum