Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

+28
_Lacey_
Rose
Minx
Lenthe
Muus
Paper Crown
Snoopy
Discordia
TukTuk
Puggle
Eris
Siem
Marin
Arwyn
Lavendel
Atelier Madame
VeryCherry
Poubelle
Ibbeltje
loura
luenca
Snoes
Melis_je
Blond
Aziraphale
Bay
Roxi3
Gympie
32 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Puggle za 26 mei 2012 - 6:47

Ziet er goed uit! Mooi gelukt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  rapa nui za 26 mei 2012 - 7:17

Oh, ik vind deze kleur zo wie zo al veel "vriendelijker" voor je gezicht. Is veel minder hard en staat je mooi!
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:10

Hartstikke leuk Maura! Staat inderdaad veel minder hard dan dat lelijke zwart. Zelfs mij als halfbloedje, staat zwart haar niet. Ik vind het een mooie warme kleur, en het staat mooi bij je huid. Ben trots op je!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:12

Carrie schreef:Hartstikke leuk Maura! Staat inderdaad veel minder hard dan dat lelijke zwart. Zelfs mij als halfbloedje, staat zwart haar niet. Ik vind het een mooie warme kleur, en het staat mooi bij je huid. Ben trots op je!!! Very Happy

Je moet maar zo denken: De aanhouder wint. Want hoe vaak heb je wel niet gezegd dat ik lichter moest. :P

Maar dat je trots op me bent, daar heb ik het natuurlijk voor gedaan. Wink

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:14

Maura schreef:
Carrie schreef:Hartstikke leuk Maura! Staat inderdaad veel minder hard dan dat lelijke zwart. Zelfs mij als halfbloedje, staat zwart haar niet. Ik vind het een mooie warme kleur, en het staat mooi bij je huid. Ben trots op je!!! Very Happy

Je moet maar zo denken: De aanhouder wint. Want hoe vaak heb je wel niet gezegd dat ik lichter moest. :P

Maar dat je trots op me bent, daar heb ik het natuurlijk voor gedaan. Wink

cheers

Haha ja, heb het je heel vaak gezegd smile Lief dat je dat voor mij gedaan hebt Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:18

Ach ja, ik ben zo lief! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 2474380249

Ik zie nu wel dat mijn haar weer moet groeien. Want dit is toch niet het kapsel wat ik leuk vind. Zo in de spiegel lijkt het nog wel vlot, maar op de foto ziet het er toch anders en niet mooi uit. Maar goed, het groeit wel weer aan. Ik hoop net zo snel als de vorige keer. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  _Lacey_ za 26 mei 2012 - 9:21

Staat je goed!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:46

Maura schreef:Ach ja, ik ben zo lief! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 2474380249

Ik zie nu wel dat mijn haar weer moet groeien. Want dit is toch niet het kapsel wat ik leuk vind. Zo in de spiegel lijkt het nog wel vlot, maar op de foto ziet het er toch anders en niet mooi uit. Maar goed, het groeit wel weer aan. Ik hoop net zo snel als de vorige keer. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 281626781

Ja dat groeit wel weer! Als je 1 keer in de 3 of 4 maanden naar de kapper gaat, en er maar 1 centimeter of hooguit 1.5 af laat knippen is het zo weer een flink stuk gegroeid. Op die manier laat ik mijn haar ook groeien, en zie echt dat het al een flink stuk langer is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 9:55

Mooi geworden! Echt veel beter dan zwart smile. Je hebt echt een zachter en toegankelijker gezicht hierdoor. Hoop dat je het zelf ook mooi vindt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 10:07

Dank jullie wel, allemaal. Very Happy

Ik ben er zelf ook blij mee. Natuurlijk had ik het, het liefst gelijk middenblond laten verven. Maar dit was gewoon niet mogelijk. En dit is een kwestie van bijhouden en steeds lichter laten kleuren. Ik weet nog niet hoe ik dat precies wil doen. Direct naar middenblond Ă©Ă©n van de volgende keren of d.m.v. Highlights laten oplichten. Maar goed, het is net gekleurd, dus dat is iets voor over een paar weken. smile

Nadat ik het meer dan een jaar geleden rood heb geverfd, ging het een periode slechter met me. Ik heb het destijds meerdere malen donkerbruin geverfd, waardoor het weer aardig zwart werd. Ik vond het ook allemaal wel dierbaar. Ik gaf wel geld uit, maar niet aan uiterlijke verzorging. Dat vond ik mezelf simpelweg niet waard. Ik heb het zelfs gepresteerd om me voor niets meer op te maken, terwijl ik vroeger heel erg van de make-upjes e.d. was.

Door nu naar een lichtere kleur ben gegaan, is eigenlijk een statement naar mezelf toe geweest. Dat ik het waard ben om mezelf te verzorgen. Dat ik het waard ben om leuke kleren te dragen en er goed willen uit zien. En ik hoop dat dit een stap in de goede richting is geweest. En dat het vanaf hier weer bergopwaarts met mij gaat. En dat mijn overtollige kg er ook afgaan, omdat ik me nu positiever voel.

Sorry voor het verhaal. Maar had opeens het gevoel dat ik het even moest delen. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 10:19

Goed dat je dan bij deze de 1e stap hebt gezet Maura. Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad motiveert om verder te gaan met andere dingen die je graag zou willen veranderen (aan je uiterlijk) En natuurlijk ben je het hartstikke waard om jezelf leuk te verzorgen, wat af te vallen, leuke make-upjes te dragen. Nooit denken dat je dat niet waard bent, want dat ben je wel! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 10:41

Dank je wel, Carrie. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 561177


Laatst aangepast door Maura op za 26 mei 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Marin za 26 mei 2012 - 10:50

Ik vind het leuk geworden hoor Maura. En je moet ook weer niet te blond worden, geen blonde del worden hoor Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 11:00

Marin schreef:Ik vind het leuk geworden hoor Maura. En je moet ook weer niet te blond worden, geen blonde del worden hoor Wink

Whahaha! Very Happy Bij middenblond stop ik. Dat vind ik blond genoeg voor mezelf. Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Arwyn za 26 mei 2012 - 20:30

Het is leuk geworden Maura!
Volgende keer wat highlights erin en volgens mij ben je dan helemaal klaar smile

En natuurlijk ben jij het waard om er leuk uit te zien, om geld in te steken, om leuke kleding en een mooi kapsel te hebben! Binnenkort gaan we gewoon eens lekker voor je shoppen, om je nieuwe baan te vieren en de stappen die je nu zet! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 3711883763
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Eris za 26 mei 2012 - 21:11

Ik ben het eens met de rest, het staat je veel zachter. Steek tijd/energie en geld is jezelf. Je bent het waard!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 4:23

Dank jullie wel meiden! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  CCC zo 27 mei 2012 - 4:49

Jammer! Ik heb de foto gemist! Ben heel benieuwd naar het resultaat! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  loura zo 27 mei 2012 - 8:50

Gelukkig is het goed gekomen! Het is een mooie kleur geworden smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Snoes zo 27 mei 2012 - 9:25

chococupcake schreef:Jammer! Ik heb de foto gemist! Ben heel benieuwd naar het resultaat! smile
+ 1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Siem ma 28 mei 2012 - 0:42

Snoes schreef:
chococupcake schreef:Jammer! Ik heb de foto gemist! Ben heel benieuwd naar het resultaat! Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 561177
+ 1

Balen ik heb hem ook gemist, maar wat fijn dat het nu wel allemaal goed gegaan is!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Zwerver ma 28 mei 2012 - 1:46

Ik ben ook nieuwsgierig
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:50

Nou, voor deze keer plaats ik hem nog even.


*En weer foetsie!*


Laatst aangepast door Maura op ma 28 mei 2012 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Siem ma 28 mei 2012 - 1:57

Jaaa Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 281626781 nu heb ik hem ook gezien, mooi geworden hoor!!!

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Ibbeltje ma 28 mei 2012 - 2:52

Mooi Maura! Veel beter zo deze kleur.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper) - Pagina 6 Empty Re: Zelf haar ontkleuren? (Donderdagavond kapper)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum